''Daarom zou ik zijn komst het meest logisch vinden''

''Daarom zou ik zijn komst het meest logisch vinden''

Feyenoord lijkt niet uit te gaan komen bij Mark van Bommel. De voormalig voetballer van onder meer FC Barcelona en AC Milan is momenteel clubloos en heeft de ambitie om weer aan de slag te gaan als trainer. Journalist Valentijn Driessen begrijpt intern dat Van Bommel geen optie is voor de Raad van Commissarissen van de Rotterdammers.

"Ik denk Pusic of Van Bommel," antwoordt Chris Woerts op de vraag wie de opvolger gaat worden van Brian Priske in Vandaag Inside. Driessen heeft intern geïnformeerd en vertelt: "Van Bommel gaan ze niet halen. De hele Raad van Commissarissen wil Van Bommel niet, veel te veel ellende haal je op je hals."

Driessen rekent op Pusic. "Hij zat in het kamp van Slot en daar willen ze naar terug. Dat zal de eerste kandidaat zijn." Johan Derksen ziet Van Bommel bij Feyenoord wel zitten. "Ik vind dat een uitstekende keuze, dat vind ik wel een goede jongen. Waar baseren die Commissarissen zich op? Ik zou Van Bommel nemen."

Ook in het praatprogramma Rondo wordt er hevig gediscussieerd over een geschikte opvolger. Tafelgast Ronald de Boer ziet Pusic ook wel zitten. "Hij heeft onder Arne gewerkt, kent iedereen, kent de karakters van de spelersgroep en heeft wat ervaring opgedaan bij Shakhtar. Daarom zou ik zijn komst het meest logisch vinden."

Lees meer over
Marino Pusic
Plaats reactie
666

Doemaarffwisselenpietertje +0

Pepijn Lijnders is ook misschien een optie

11-02-2025 17:33

fer67 +256

Weetje die Ajacieden lullen maar met de wind mee , om dat ze bij voorbaat weten dat ze alles mee hebben . Het zijn er geen 14 meer maar 15 geworden . Dus volgend seizoen zijn of worden ze weer kampioen geen enkel probleem is voor Ajax onmogelijk alles gaat daar van het leiendakje. Ze kunnen tenminste ergens op bouwen en dat is het afbreken van hun geloofwaardigheid.

11-02-2025 17:22

Feyenoord4ever1908 +57486

Pusic halen als vervanger van Priske

11-02-2025 15:59

Alvorens +7141

Die gast staat niet eens bij de eerste zestien in de Champions League had gewoon met Priske doorgegaan.

11-02-2025 12:55

Rechtsbinnen +3408

Hoe kan het dat Woerts nog zo vaak een podium krijgt om zijn aantoonbare kletspraat te spuien.

Vermakelijke clown, maar geen serieus te nemen bron.

11-02-2025 12:47

fer67 +256

Wat dachten van Derksen dan die heeft jaren lang Feijenoord de grond ingeboord bij VI . En dat tussen al die die Ajacieden daar knap hoor.Ook een erg geloof waardig man die Johan.

11-02-2025 17:25

ron1872 +8151

Eenhoorn AD
Overmars TD
Ten Hag Coach
Pusic Assistent coach

11-02-2025 11:24

ClydeBest +1846

Eenhoorn en Overmars prima, maar Ten Hag ........ die werkt alleen maar in projecten. Pusic als trainer is een betere optie, zijn vertrek ving Slot niet zo maar even op.

11-02-2025 12:22

hoebahoeba +2109

Te Kloese is een prima AD maar moet het technisch stuk aan iemand anders laten. Ja Eenhoorn zou ook prima zijn maar hoeveel rust Te Kloese heeft gebracht als AD met de lastige dossiers welke er allemaal liggen. Laat hem maar schuiven plus hij is overal van op de hoogte.

11-02-2025 12:53

Brabander +3825

HELEMAAL EENS MET GOD DERKSEN....

11-02-2025 11:11

Milaan651970 +206

Effe out of the box. Paul Simonis van de eagles🤔 ene don’t shoot the messenger .

11-02-2025 10:51

PierreFeyenoord +1989

Ten Hag zou echt top zijn

11-02-2025 10:50

JS-FR1 +17011

Alsjeblieft niet. Th is een rare knakker

11-02-2025 11:02

fer67 +256

Keuzes genoeg zou ik zeggen wat dachten van de oude garde met de meeste ervaring. Koeman /Bert van Marwijk /RonJans / Pusic om dat hij de waarde als slot handhaafd ik kan er nog een paar opnoemen TenHaq vind ik niet zo bij Feijenoord passen ik denk ook dat hij dat zelf niet zal willen. Er is te weinig ambitie en koop kracht bij Feijenoord . Al hoe wel daar voor zo n Twintig miljard rondloopt.

11-02-2025 17:32

demolenaar +18396

En dan een reclame voor Floris van Bommel schoenen onder t artikel

11-02-2025 10:45

ron1872 +8151

Ten Hag en Pusic halen.

11-02-2025 10:30

Aad.D93 +0

Ik denk frank de boer

11-02-2025 10:24

fer67 +256

Nee Frank niet dan wordje geen namaak kampioen .

11-02-2025 17:34

FR_Domingo +14839

Stel je haalt van de zomer Pusic en Hancko, Timber en Igor vertrekken….. wie hou je dan nog over van tijdperk Slot???

Probleem is echt niet de trainer. Misschien een beetje maar vooral gebrek aan kwaliteit

11-02-2025 10:22

Jurk +7082

Ik zou voor Louis van Gaal gaan…

11-02-2025 10:15

gerard1951 +1316

Hij kent nog 3of 4 man de rest is weg of gebleseerd

11-02-2025 10:06

Sqrylla +5111

Geen Pusic

11-02-2025 09:59

DeKuipforever +197768

Wat een onzin dat Marino Pusic de karakters van de spelersgroep zou kennen, meer dan de helft (15 spelers ) van de huidige spelersgroep is namelijk pas gekomen na zijn vertrek bij Feyenoord:

Hwang,
Bueno,
Osman,
Moder,
Gonzalez,
Smal,
Carrillo,
Targhalline,
Hadj Moussa,
Nadj,
Bossin,
Andreev,
Carranza,
Mitchell
Lotomba

11-02-2025 09:50

Jurk +7082

Mooie lijst… goed ingekocht ook… 1 vaste basisspeler… als je Moder niet meerekent…

11-02-2025 10:13

DeKuipforever +197768

Hwang, Hadj Moussa, Moder kan je wel rekenen als basisspeler, Lotomba zou ook basisspeler zijn als hij zijn been niet gebroken had en Andreev, Bossin, Targhalline en Carrillo kunnen we nog niet beoordelen omdat ze nog niet gespeeld hebben...

11-02-2025 10:22

fer67 +256

Het meeste kunje opdoeken zo snel als mogelijk is . Wat er bij zit hebje ook in je eigen jeugd.

11-02-2025 17:36

fer67 +256

Trouwer Bijlow. Osman Strings Bueono Caransa Gonzales Nadj Bossin Andrews Mitchell . Zeroukie 12 spelers die of langdurig geblesseerd zijn en of nooit spelen . Zet dan daar voor in de plaats jeugdspelers in. De roulatie bij Feijenoord is te weinig . Het spel in de jeugd moet fanatieker positief . Daar moetje al vast beginnen wat een Feijenoord acedemie mee bedoeld word . Anders heeft dat dure woord geen zin . De spitsen beter opleiden lobjes over de keeper heen aanleren vrijetrappen in de hoeken ook bij een aanval ik mis zo veel technik bij de Feijenoord jeugd terug bij Feijenoord 1 . De traningen zijn softie weinig snelheid ook bij het starten met sprinten . Die jongen gasten zijn nog flexible gymnastiek de gewrichten los maken . Op de grond zitten en je hielen tegen je ballen en dan die hamstrings voorzichtig oprekken . Dat is goed om blessures tegen te gaan. Maar nee want dan benje kut trainer om datje dan hard moet werken voor je eigen belang en toekomst . Maar zeker ook voor de mensen laten zien wat je bereikt hebt zonder blessures.

11-02-2025 17:49

Raftel +6733

Pusic is waardeloos als hoofdtrainer.

11-02-2025 09:48

Peterk +34770

Qua karakter is van Bommel wel de laatste die het moet worden. Altijd al een etterbak geweest als speler in de Kuip. Priske had nog enige krediet omdat het een correcte man was. Een van Bommel zal nooit enig krediet opbouwen bij de supporter. En dat heb je echt wel nodig als je als trainer bij Feyenoord begint.

Pusic was een goede "knecht" van Slot. Niks minder maar ook niks meer. Maar een goede assistent is niet automatisch een goede leider. Wat dat betreft mist Pusic alles wat een type Slot wel heeft. Nu als hoofdtrainer bakt hij er niets van. Daarnaast moet iedereen zich eens gaan realiseren dat het tijdperk Slot voorbij is. Altijd op Slot terugkomen is funest voor elke nieuwe trainer. Priske is er ook kapot aan gegaan.

Een Hake is een ambitieloze trainer. Die zit enkel elke dag de grote oprotpremie te tellen die hij van MU heeft ontvangen. Dan mis je de juiste ambitie.

Wel hoop ik dat het gewoon een nuchtere Hollandse trainer wordt en dat hij niet de ruimte krijgt allemaal assistenten van her en der te halen waarvan het een godsvermogen kost er later weer van af te komen. Het gedoe om van Priske en zijn hele circus af te komen en anderen aan te trekken gaat de club een slorige 15 milj.kosten wat natuurlijk een regelrechte schande is dat het geld zo verprutst wordt...

11-02-2025 09:40

hansieman +388

Hoezo vijftien miljoen?

11-02-2025 10:19

hoebahoeba +2109

Qua karakter is Van Bommel juist iemand die bij Feyenoord past. Als speler ook al. Die heeft tenminste wat gif in zijn kloten wat hij absoluut kan overbrengen op een spelersgroep

11-02-2025 12:56

patrick_gloudie +2754

Wat voor cv heeft die sahin nou opgebouwd..borusia stond zwaar in de middenmoot met hem..v bommel speeld ook geen modern voetbal.

11-02-2025 09:33

Aros +6889

Driessen op de payroll van Pusic?

11-02-2025 09:32

ZKZ +2117

v. Bommel en Overmars als TD. Goed op elkaar ingewerkt team.

11-02-2025 09:31

Wijnstekers61 +208

Sipke Hulshof op eigen benen laten staan. Tacticus pur sang. Ophalen bij LFC

11-02-2025 09:19

Feyenoordvrouwtje +2610

Denk je dat hij dat doet???

11-02-2025 09:29

jonaathn +14701

"Hij heeft onder Arne gewerkt, kent iedereen, kent de karakters van de spelersgroep en heeft wat ervaring opgedaan bij Shakhtar." Goeie kop, kent de stad, gewend aan oorlogsgebieden... JA let's go, back to 2010!

11-02-2025 09:19

Peterk +34770

Ik ken ook iedereen, heb zelfs een goeie kop, ken de stad, ben in oorlogsgebieden geweest en heb gemeen met Pusic dat ik ongeschikt ben om trainer van Feyenoord te worden....

11-02-2025 09:45

Sweebs +10

Zijn beide gewoon matige trainers als je kijkt naar hoe de ploegen die zij getrained hebben het onder hun hebben gedaan. Ik weet niet hoe shakhtar momenteel speelt, maar het veldspel van van bommel was nooit van hoog niveau.

11-02-2025 09:18

hoebahoeba +2109

Pusic deed het het eerste jaar erg goed. Op dit moment wat minder maar goed...geen idee wat daar allemaal speelt

11-02-2025 12:57

jonaathn +14701

De Raad van Commissarissen is geen optie voor ons!

11-02-2025 09:18

Wolkenstein +323

Stel ajacieden zitten voor ons te bepalen waf het moet worden en die troost zit maar te stoken.

Wat een puinhoop. Ik mis Brian nu al. Een correcte vent die het moest doen met tig blessures, een minder sterke selectie, die mafkees Troost en dan gewoonweg enorm goed presteerde in de CL.

Dezelfde Troost liet Slot een te groot deel van de staf meenemen, om maar eens wat te noemen. Lekken van vertrouwelijke info is zijn grote kracht. Jaap Stam werd toen door Troost binnengehaald, dát is zijn achtergrond . We stonden toen 12e!!!!

Waarom mag Troost zich nog met technische zaken bemoeien???

11-02-2025 09:02

Feyenoordvrouwtje +2610

Priske heeft van begin af aan slechte beslissingen genomen. Instappen in een goed team en dan het systeem veranderen. Competitie beginnen met verlies tegen de kleintjes. Onacceptabel. De laatste wedstrijd gaat zelfs Hancko in de ellende mee. En de geblesseerden kan ook een andere reden hebben. Feyenoord heeft het gewoon niet goed gedaan om Slot alle belangrijke personen mee te laten nemen.

11-02-2025 09:32

Raftel +6733

Hahahahah, hij mist Priske zegt 'ie. Wat een gek.

11-02-2025 09:49

jeffprtgl +358

Het is heel nice te lezen dat zoveel mensen hier hun waardering hebben voor Pusic, maar wel als assistent. Hij bewijst zich simpelweg niet als hoofdtrainer momenteel en dus, hoe toffe peer het ook is, niet de juiste kandidaat voor ons als hoofdtrainer. Daarnaast moet je ‘m afkopen wat ook weer geld kost. Er lopen andere trainers rond die meer bewezen hebben dan hij, die clubloos zijn momenteel. Het zou te bizar voor woorden zijn dan zoveel mensen hier dit zien, maar een DtK en een RvC niet..

11-02-2025 08:59

Poehee +351

Klopt wat je zegt over pusic. Maar het laatste daar heb ik geen vertrouwen in.

Tekloese heeft voornamelijk op de kwaliteit van slot gevaren. Tekloese gaf slot vorig jaar ook niet de buitenspelers die hij wilde. Nu valt valt de onkunde helemaal op op technisch gebied. Op beide transfer periodes pas op de laatste dag handelen. Dat is domste wat je kan doen. A de andere club heeft zelf geen tijd om een vervanger te halen en dan word de prijs nog extra opgedreven. Die Tekloese moet gauw van technische vlak af en een goede TD aanstellen.

11-02-2025 09:20

slam +2478

Gimenez ging ook op het laatste moment weg,dus het kan wel.

11-02-2025 09:53

jeffprtgl +358

Maar dat is precies wat ik bedoel. Dat DtK (Dennis) en de RvC qua technisch beleid niet de juiste handelingen blijken te maken. En er dus te veel mensen op verkeerde plekken zitten..

11-02-2025 11:33

Beetje +32

Wie ze ook halen, maakt mij niet uit. Als er maar van het volgende uitgegaan wordt, dat de keuze, de beste keuze is voor Feyenoord.

Verleden, afkomst, herkomst, kleur, of wat dan ook
Wat ik belangrijker vindt is:
- Spelopvatting
- Ervaring met het inpassen en beter maken van jeugdspelers.
- Boven de groep staan
- Ervaring in Nederland.


Maar, b.v. geen Gio of Dick, die gaan alleen voor de oudjes en negeren de jeugd.

11-02-2025 08:58

Boss63 +1412

Ten Hag , ik denk tactisch best goed en Pusic assistent

11-02-2025 09:37

dirkie_duracell +1794

Pusic alleen als assistent..

11-02-2025 08:57

Ropperdepop +490

Heeft Ten Kloese niet gefaald om de kennis van cruciale functies (zoals het medische deel van de staf) voldoende vast te leggen in de organisatie? Zodat het behouden blijft voor de toekomst ook bij vertrek van mensen.

Die blessures hebben grote invloed gehad op het functioneren van Priske. En tegen bijv. Benfica heeft feyenoord laten zien wel degelijk goed te kunnen voetballen.

11-02-2025 08:57

badeend +7728

Als je iemand wilt die net als Slot aanvallend en verzorgd speelt zou je een gokje kunnen wagen bij Pascal Jansen. Al weet ik niet of hij Amerika alweer zou willen verlaten.

11-02-2025 08:56

fer67 +256

Zo ver ik weet zit hij bij ferencefaros

11-02-2025 17:58

badeend +7728

Nope hij zit bij de City groep en is gestald in Amerika. Misschien zien ze in hem de opvolger voor pep. Nadat ze Slot hebben ervaren hebben ze zijn assistent die hetzelfde bij AZ liet zien opgepikt.

11-02-2025 21:35

fer67 +256

Hij lijkt mij wel een goeie voor feijenoord .

11-02-2025 22:59

theo_de_tokkie +12883

Gewoon hetzelfde doen als AZ. assistent altijd volgende hoofdcoach. Als de assistent Bosschaart wordt, so be it.

11-02-2025 08:54

badeend +7728

De Wolf dus? Dat is nu de enige overgebleven assistent he

11-02-2025 08:57

theo_de_tokkie +12883

Reijnen+Dwolf+Bosschaart+Pusic. Bosschaart volgende coach, Etienne daarna.

11-02-2025 08:58

badeend +7728

Bosschaart is nu niet de assistent en Pusic al helemaal niet

11-02-2025 09:57

theo_de_tokkie +12883

niet zo dom doen of ik ploeg je voortuin om natnek.

11-02-2025 10:17

12345 +13998

De cultuur bewaker laat me niet lachen dan kunnen we de club beter gelijk opdoeken

11-02-2025 11:10

Doellat +5426

Geef Gio maar de interim klus en kijk na de competitie verder.
Rust is nu essentieel.

11-02-2025 08:53

14mei17 +3374

Priske out als je een betere hebt. Die is er niet dus Priske in

11-02-2025 08:53

14mei17 +3374

Ja dat klopt helaas

11-02-2025 08:58

Arjan.O +576

Zijn troost en bodegom al weg?

11-02-2025 08:52

Arjan.O +576

Misschien pusic met de wolf en stam naast zich.

11-02-2025 08:51

Grote_Kont +1373

Etienne Reijnen naar voren schuiven. Versnelt diploma halen en aan de slag. Slot was een Reijnen-fan en dat is niet zomaar....

11-02-2025 08:48

Kaasiejj +1824

Als de selectie aangeeft niet ''details'' te krijgen maar Reijnen zit nu wel bij die zelfde selectie.
Denk je dat het dan gaat veranderen?

11-02-2025 08:52

Boss63 +1412

Dat hij niet mocht van assistenten van Priske. Ik denk dat daar het probleem lag bij de assistenten.

11-02-2025 09:40

Grote_Kont +1373

Ja, ik denk dat dit kan veranderen. In de staf van Priske was Reijnen verantwoordelijk voor de spelhervattingen en bekleedde hij niet de rol van assistent.

11-02-2025 10:20

Peemar +335

Slot was ook fan van Zerouki......

11-02-2025 09:55

Grote_Kont +1373

Slot gebruikte Zeroukki anders dan Priske deed.

11-02-2025 10:21

fer67 +256

Zetoukie deed af en toe wat goeds middelmatige speler dus. Slot heeft zich vergist in hem.

11-02-2025 18:01

Wingcommanderbell +6957

Zou graag ergens een artikel zien in de trend van 'Aan deze 87 kandidaten denkt Feyenoord '

11-02-2025 08:48

FrankAKAFF +2744

Pusic terughalen lijkt me een prima idee maar dan wel weer als assistent en niet als hoofdtrainer

11-02-2025 08:46

GerseGer +7255

Mooi dat de naam van Ten Hag zoveel genoemd wordt. Lijkt mij niet dat hij na Manchester United opeens coach van Feyenoord wil worden.

Daarbij wordt Ten Hag icm onze machtswellustelingen in de raad van commissarissen 1 grote ramp.

11-02-2025 08:44

ik010 +1

Gewoon Jurgen Klopp joh

11-02-2025 08:43

Forever +341

Pusic ideale assistent. Is in mijn ogen geen manager. Hij moet eerst zichtzelf maar eens gaan managen. Met welke club ging hij ook al weer aan het vechten op het veld in De Kuip? Naast wie? Ten Hag denk ik dan.

11-02-2025 08:41

Nol +3134

Hij wilde geen assistent van Slot bij Liverpool worden en jij denkt dat hij dan weer assistent bij Feyenoord gaat worden?

11-02-2025 08:48

Raftel +6733

Geen probleem, dan blijft hij lekker in Oekraïne.

11-02-2025 09:51

OJ84 +2718

‘Veel te veel ellende haal je op je hals’.

Benieuwd wat dan precies….

11-02-2025 08:40

MarcoG +11301

Het is helaas het niveau van onze RvC. Een beetje onderbuik werk om de club te runnen.

11-02-2025 08:44

SEYVEN +14006

Driessen roept maar wat joh

11-02-2025 08:49

luc86 +3606

Na drie jaar kampioen geworden te zijn staat Sjaktar onder Pusic op de derde plek met een straatlengte achterstand..

11-02-2025 08:40

MarcoG +11301

Ja, maar het is zo'n leuke vent met passie volgens de RvC onderbuik.

11-02-2025 08:44

OuweDibbus +569

Laten ze nu eerst eens zorgen dat ze die bestuurlijke slangenkuil onder controle krijgen. Ik dacht dat we de afgelopen paar jaar eindelijk beleid hadden waarop de club een stabielere toekomst tegemoet ging en de aantrekkingskracht flink was vergroot, de rijen gesloten etc.

Ongeacht wie er nu weer trainer wordt, zodra dan weer de discussie oplaait over bv de Kuip (al is het alleen maar de eenwording) barst dat gekonkel weer los door allerlei verschillende belangen en lekken incapabele figuren als Troost weer zaken (kijk alleen dat interview nog eens terug van hem als TD en dat gedoe rond Tapia).

Ik dacht dat mijn huwelijk lastig was, maar mijn liefde voor Feyenoord geeft me soms meer hoofdpijn.

11-02-2025 08:40

GerseGer +7255

Als je denkt dat je met Pusic een Slot 2.0 in huis haalt, dan bega je echt de fout van de eeuw. De man is veel te emotioneel, waar Slot een zeer rationele maar toch flamboyante man is. Ik zou, ondanks zijn verleden, Van Bommel een betere optie vinden.

11-02-2025 08:39

Ronald.B23 +23

Geen Pusic aub. Zonder Slot hadden we nu niet over Pusic als hoofdtrainer gesproken. Sterke hoofdtrainer waar spelers naar luisteren. Niet in verleden blijven hangen

11-02-2025 08:39

FR-1993 +5657

Hoezo doen we alsof iedereen die in tijdperk Slot werkte ook zo goed is als Slot? Dan kunnen we toch net zo goed John voor de groep zetten?

11-02-2025 08:38
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties