''Feyenoord heeft de blauwdruk voor succes nog steeds in handen''

''Feyenoord heeft de blauwdruk voor succes nog steeds in handen''

Bij Feyenoord wordt er momenteel druk gezocht naar een opvolger van Brian Priske. De Rotterdammers hebben de Deense trainer maandag definitief ontslagen. Voorlopig staat Pascal Bosschaart voor de groep, maar nu is al bekend dat de huidige trainer van het beloftenteam maximaal zestig dagen aan het roer mag staan bij de stadionclub.

Bosschaart beschikt namelijk niet over de juiste papieren. De voormalig voetballer is recent niet toegelaten tot de UEFA Pro License-cursus en gaat over anderhalf jaar weer een nieuwe poging wagen. Een UEFA A-cursus is niet voldoende om aan de eisen van de KNVB te voldoen. Woensdagavond tegen AC Milan zit Bosschaart tijdens het Champions League-duel op de bank, met John de Wolf naast hem.

Assistenten Lukas Babalola en Björn Hamberg maken ook geen onderdeel meer uit van de technische staf. De Telegraaf meldt dat vooral eerstgenoemde vanaf het eerste moment niet de juiste klik had met de spelersgroep. Trainer Brian Priske wilde geen concessies doen door bijvoorbeeld te breken met zijn stafleden. Binnen de spelersgroep waren er meer irritaties over de handelswijze van de assistenten.

Het ontslag van Priske was dan ook onvermijdelijk. "Na zeven maanden is de conclusie simpel: alles wat Slot had opgebouwd is veel te snel opzijgeschoven," schrijft de krant. "Slot was een groot fan van Etienne Reijnen als veldtrainer. De spelers bij Feyenoord ook, omdat zijn trainingen dezelfde elementen en hetzelfde vuur als die van Slot bevatten. Maar Reijnen kreeg zelden of nooit de kans om zich te laten gelden."

Marino Pusic genoemd

Nu is het vooral de vraag wie Priske moet opvolgen. De naam van Marino Pusic valt nadrukkelijk. Voetbal International meldt dat de voormalig assistent-trainer er intern goed op staat, alleen heeft hij nog een contract in Oekraïne. "Volgens ingewijden valt daarover wel te praten met Shakhtar en is Feyenoord momenteel op de achtergrond bezig de komst van de oude assistent te onderzoeken."

Hoe dan ook: de keuze die Feyenoord nu gaat maken is bepalend voor de toekomst. "De club heeft nog steeds de blauwdruk in handen van wat nodig is om succesvol te kunnen zijn, maar staat nu wel op een kruispunt. Gaat Feyenoord er nu serieus mee aan de slag, of waren de drie seizoenen onder Arne Slot slechts een hoogtepunt in de geschiedenis van de club en liet deze toptrainer niet alleen de spelers, maar ook directeur Dennis te Kloese er beter uitzien dan ze in werkelijkheid zijn?"

Kritiek op Dennis te Kloese

Wil Feyenoord doorgroeien naar een stabiele topclub, dan moet het beleidsmatig beter. De kritiek op de algemeen directeur zwelt aan. "Te Kloese heeft toch een fout gemaakt," vertelt René van der Gijp in Vandaag Inside. "Hij is maanden met die man bezig geweest, die man begint en gaat direct 3-4-3 spelen. Dan zegt Te Kloese: dat is niet de bedoeling... Waar heb je het dan al die maanden over gehad? Over met wat voor ontbijt hij 's ochtends opstaat?"

Chris Woerts haakt in en zag ook dat Priske geen moment de intentie heeft gehad om het beleid dat onder Arne Slot was ingezet door te zetten: "Klopp heeft alles overgedragen aan Slot in de voorbereiding bij Liverpool. Priske weigerde met Slot te praten. Die zegt: ik doe het allemaal zelf, nieuw systeem met drie centrale verdedigers. Bijlow zet hij er niet in. De spelers hadden blijkbaar geen idee van wat ze moesten doen in het veld. Het was vanaf dag één een mismatch. Ze hebben te lang gewacht om in te grijpen en dat kan je Dennis te Kloese verwijten."

Plaats reactie
666

Kieboom +39624

En met steun van v,Bodegom, die Arnesen heeft aangesteld als TD.

13-02-2025 11:00

Wisselspeler +7753

Velen willen DtK eruit om allerlei onzinnige redenen. Maar is het geen veel beter idee om de RvC volledig te vervangen? Die zijn de gehele tijd aan het manipuleren en een daarvan is vriendje met Pusic, wat ook weer een stap terug is ipv naar voren.
Data gedreven presteren is de tokeomst van topsport en daarin moet Feyenoord ook mee.
Jaren geleden is er een voetbalvisie geschreven waarna Arnesen en Slot zijn gehaald en zij hebben het meeste daarvan uitgevoerd. We moeten nu weer een vernieuwde voetbal fylosofie schrijven en door. Er is nu geld dus je kan het plan verder uitwerken.

11-02-2025 18:50

flip12 +991

Laat die Reijnen dan sowieso nog een paar jaar veldtrainer dan...

11-02-2025 17:13

Cornelis +675

Santiago verkopen is tot daar aan toe,maar er had afgesproken moeten worden dat hij niet mocht spelen tegen Milaan en zeker niet woensdag in devthuis wedstrijd in de Kuip. Hoe moeten de supporters reageren als hij een doelpunt scoort.Dat is toch te stom voorwoorden dat daar geen regeling voor is getroffen.Waardeloos!!!

11-02-2025 16:07

Feyenoord4ever1908 +57486

We shall not be moved

11-02-2025 15:58

FRD78 +506

Troost OUT

11-02-2025 12:58

Alvorens +7141

Over en uit op alle fronten.
Met Priske zouden nog van Milan kunnen winnen en derde kunnen worden in de competitie. Slot had in zijn eerste jaar het ook niet gemakkelijk.

11-02-2025 12:52

Hans.G +394

Volgens Transfermarkt.com heeft Pascal Uefa Pro licentie............

11-02-2025 10:52

gerard1951 +1316

Wordt schijtziek van al die stukjes hier overal staat bij HET STAAT IN DE TELEGRAAF makkelijk over schrijven je moet zelf onderzoek doen en dan publiceren.

11-02-2025 10:14

Roko21 +1189

Sowieso dat achteraf gelul!

11-02-2025 10:44

Hans.G +394

Ook al aan de schijt?

11-02-2025 10:53

dehelvandeurne +4143

Als je met het nieuwe systeem in het begin had gewonnen, hadden wij er nu nog mee gespeeld. Dus dat systeem onderuit halen is kwats. Het gaat om de omgang met de spelers en de assistenten, als daar geen klik zit en de resultaten vallen tegen dan is het bij iedere club, dag trainert!!

11-02-2025 09:38

joopkater +6316

Wel lichtelijk idioot om van Bart Nieuwkoop je belangrijkste speler te maken, wat hij feitelijk was in een 5-3-2

11-02-2025 09:49

01010 +1249

Ik ga er dan vanuit dat ze achter de schermen akkoord met Pusic zijn als Bosschaert 60 dagen mag blijven.

11-02-2025 08:58

-Feyenoord1908- +6127

Dat hij 60 dagen als dispensatie mag blijven heeft puur met regels van de KNVB te maken en niet of we al rond zijn met een nieuwe trainer.

11-02-2025 09:37

LM +7577

Wie is fucking VI dan.

Bijlow kan je niet opbouwen. Vorig jaar hadden we al 7 kreupele spelers, die speelden er nog. Babalola zit al een maand niet meer op de bank.

Had het seizoen afgemaakt met Priske en goed gekeken wie je voor de groep wil vanaf de zomer, met een paar investeringen. Met Priske en de huidige selectie waren we zeker 3e geworden. En veel meer kan je niet verwachten als je 3-4 beste spelers verkocht worden en te weinig versterkingen terugkomen. Tevens komen er een aantal spelers terug van een blessure, dus was het spel ook beter geworden

11-02-2025 08:56

Bassie666 +4803

Zeker 3e geworden? Dat denk ik dus niet

11-02-2025 08:58

bert_hamer +18

Wel als we blessurevrij zouden zijn. Hebben met psv samen de beste spelers. Van de sterkhouders/basisspelers hebben alleen Hancko en Paixao alles zo'n beetje gespeeld. Bijlow, Trauner, Hartman, Lotomba, Timber, Hwang, Milambo, Stengs, Giménez: allemaal langdurig geblesseerd (zelfs hun vervangers Nieuwkoop, Smal, Bueno, Ueda, Carranza, Hadj Moussa). Twee van de elf! Dan zou zelfs Real, Barca, Liverpool, Arsenal, Bayern, PSG etc vierde of vijfde in hun competitie staan.

11-02-2025 11:03

Bassie666 +4803

Tja... ALS. Áls we blessurevrij waren geweest het afgelopen half jaar, hadden we zelfs met Jaap Stam voor de groep 1e of 2e gestaan. ik ben juist bang dat de manier van trainen van Priske en zijn technische staf deels schuld zijn aan de vele blessures. Daarom ben ik blij dat ie weg is. Nu Te Kloese's functie nog beperken tot alleen AD, een goede TD erbij en Sjaak Troost met pek en veren het Maasgebouw uitjagen ;-)

11-02-2025 11:36

Kings010 +7673

Seizoen afmaken met priske 🤣 dan hadden we geëindigd als 6e. Afgelopen zaterdag 3 punten maar man wat was het bizar slecht.

11-02-2025 09:26

LM +7577

Wat een gelul. We worden gewoon minimaal 3e. Afgelopen weekend was iedereen slecht, wij pakken gewoon de punten. Kwaliteit spelers komen terug van blessures.

11-02-2025 10:29

Mexicano +6217

Denk je ook niet dat het aan de spelers ligt die gewoon kwaliteit tekort komen ? Want ik denk dat er morgen en zaterdag ook gewoon verloren wordt met bosschaart voor de groep

11-02-2025 10:34

LM +7577

Wel als je moet terugvallen op keuze b/c en elke week 5 noodgedwongen wissels moet toepassen.

De komende weken wordt dat beter, gaan basisspelers terugkeren en wordt het spel beter ongeacht wie er voor de groep staat.

11-02-2025 11:30

hansieman +388

Jij snapt het werkelijk helemaal niet.

11-02-2025 10:23

BlankeVla +7852

Shitshow Feyenoord is back in volle glorie.

11-02-2025 08:45

FRClasie +103

Priske is natuurlijk ook een beetje een rat. Bij Antwerp en Feyenoord tot hij een oprotbonus kon krijgen, assistenten er niet willen uitgooien, op de wedstrijddag wist een Deens medium ineens te melden dat hij ontslagen zou worden, heeft dus gewoon lopen lekken. Blij dat die zogenaamde gentleman is opgerot.

11-02-2025 08:45

joopkater +6316

Gisteren naar buiten gekomen dat Sjaak Troost degene was die gelekt heeft. Maar goed.

11-02-2025 09:50

frbergh +12636

Als je dit leest en dan moet het ook waar zijn natuurlijk. Maar als Priske echt niet met Slot wilde praten en alleen zijn eigen wil wilde doordrukken tja.......
Dan was hij toch echt niet de juiste man bij onze club

Iets van never chance a winning team (lees sysreem)

11-02-2025 08:42

Ricard0 +8077

Als hiermee de blessures omlaag gaan heb je al winst en pak je de derde plek.

11-02-2025 08:41

marcianorsd +9298

Dit wordt wat bosschaart en de wolf op de bank... lappenmand van ac milan gaat overuren draaien.

11-02-2025 08:18

romeo1 +4410

Te kloesse is geen td

11-02-2025 08:18

rupje2010 +640

Vult het wel als zodanig in.

11-02-2025 09:29

Buu +57

Moggûh!!! Op naar betere tijden!!! Op naar de Coolsingel!!!!

11-02-2025 08:13

Irie010 +938

Eenhoorn AD maken en laat hem vervolgens een TD aanstellen.

11-02-2025 08:02

Bati +39300

Mag die Huiberts meenemen

11-02-2025 08:08

TangoTaument +27

Dit is wel het moment

11-02-2025 09:06

EdKroket +7369

Chris ‘beroerte’ Woerts mag ook weer wat zeggen hoor. Alsof iemand die man nog serieus neemt

11-02-2025 08:01

porto1908fr +10485

Jammer voor je maar de gehele zakenwereld neemt die 'beroerte' en miljonair 100% serieus maar misschien ben je gewoon een beetje jaloers?

11-02-2025 08:46

EdKroket +7369

Haha woerts is wel de een na laatste op wie ik jaloers ben. Op jou als allerlaatst overigens.

11-02-2025 09:14

porto1908fr +10485

Jammer dat je zo negatief reageert, komt waarschijnlijk door het te lang in de frituurpan liggen maar je reactie zegt meer over jouw dan over mij.
Punt blijft dat Woerts zijn zaken, persoonlijk en financieel voor elkaar heeft.

11-02-2025 09:28

Harry +2029

Als ik tegen mijn directeur zeg het maakt me niet uit wat jij wilt ik doe het op mijn manier sta ik binnen vijf minuten op straat

11-02-2025 07:54

Rotterdammert010 +1175

Dat hadden we vorig jaar ook. Pusic kent Slot als geen ander.

11-02-2025 07:51

zdzd1908 +6745

Slot tijd is voorbij we moeten verder... Er is gewoon middelmaat aangetrokken aan spelers. Pusic voor de groep zetten gaat ons niet beter laten voetballen zo midden in het seizoen.

11-02-2025 07:49

EdKroket +7369

Weetje, als die gasten gewoon weer fit worden dan ben je er eigenlijk al. Er zit echt wel genoeg talent in die groep, maar je ziet gewoon dat hun fysiek zeer slecht is momenteel. Als ze dat weer goed krijgen ben je met wat puntjes op de i zo weer de nummer 2 van Nederland en wie weet wat nog meer

11-02-2025 08:02

zdzd1908 +6745

moet gewoon de juiste staf op gezet worden dan zie ik het echt wel goed komen. Maar ook wel een trainer die verstand heeft. Ik zou Ten Hag proberen aan te trekken....

11-02-2025 08:03

Bati +39300

Ten Hag zet volume wel uit zodra die gaat praten zeg.

11-02-2025 08:09

DeNeefvanKorneev +23217

Het gaat om het slim continueren van de benadering van Slot, niet zozeer om de persoon.

11-02-2025 08:03

WvH +15332

Vertrouwen doet een hoop

11-02-2025 08:04

rupje2010 +640

Nog steeds genoeg kwaliteit om 3e te worden. Bijkomend, de concurrenten laten (ook) punten liggen.

11-02-2025 09:31

zdzd1908 +6745

Wij ook....

11-02-2025 09:37

eljeffe +481

Ik hoop het....!!!

11-02-2025 07:47

Ekte69 +1004

Door dit soort fratsen blijft het opbouwen van eigen vermogen wel moeilijk zeg……
Gewoon miljoenen down the drain……

11-02-2025 07:44

dmnq1992 +3165

Van Bommel zou niet misstaan denk ik. Hij spreekt ook Spaans wat best handig is in deze selectie

11-02-2025 07:39

DeNeefvanKorneev +23217

Op basis waarvan is Van Bommel ideaal om de lijn Slot door te zetten?

Niks

11-02-2025 08:01

dmnq1992 +3165

Omdat hij het goed gedaan heeft bij de clubs die hij heeft getraind. Heeft internationale ervaring en champions league ervaring. Is een bekendheid in de voetbalwereld en krijgt daardoor gemakkelijker respect van de groep

11-02-2025 08:21

DeNeefvanKorneev +23217

Je geeft geen antwoord op de vraag. Hoe matcht Van Bommel met de filosofie en aanpak van Slot?

Niet dus

11-02-2025 08:24

Mensini +14551

Het moet natuurlijk een 'Stot-adept' zijn die met Reijnen weer op de oude manier van de laatste 3 jaar verder wil..!?

11-02-2025 08:06

danny-p +16572

#DtKout #troostout

11-02-2025 07:37

AadvandeNaad +21614

Priske een totale mismatch. Hij is eindelijk weg dus nu de draad weer oppakken aub!

11-02-2025 07:37

jerry.v +250

Ik zeg lekker doorpakken en DtK er ook uit

11-02-2025 07:35

Bati +39300

Zonder twijfel, is het meest verantwoordelijk voor deze ellende.

11-02-2025 07:36

Cornee222 +16

Hoezo? Je kunt toch niet zeggen dat Hwang, Lotomba en Moussa slechte aankopen zijn!

11-02-2025 16:11

Bati +39300

Carranza, Nadje, Gonzalez, Zerrouki, vd Belt, Kasanwierjo, Ueda, allemaal miskopen.

Priske aanstellen wat heel goed uitpakte natuurlijk.

Gimenez voor een spotprijs laten gaan, terwijl er nog zoveel was om voor te spelen.
Hwang pas gekocht toen de competitie al wekenlang begonnen was.
Geen vervanger voor Wieffer gehaald, want dat is Hwang niet.
Er is maar 1 aanvallende middenvelder in de selectie.

Nu ook weer zo'n ongelukkig moment om Priske eruit te gooien, had dat dan eerder gedaan.
Te Kloese heeft zoveel rare en onlogische dingen gedaan als TD.

11-02-2025 17:01

OnsFeyenoord +11860

Ja hoor tuurlijk alle ballen op Dennis en Brian terwijl de grote parasiet Troost weer buiten schot blijft.

11-02-2025 07:26

Willem07 +8462

Troost heeft natuurlijk z'n vrindjes ingelicht en die praten hem braaf na. Jeweettoch? Ouwejongenskrentenbrood en zo.

11-02-2025 07:33

fr-0223 +3702

Weetje wat het is sjaakie laat zich niet in de maling nemen.

11-02-2025 07:40

KeithMoon +5215

Door wie ??

11-02-2025 08:58

fr-0223 +3702

Door tapia

11-02-2025 12:17

Bati +39300

Bla, bla, bla er is ook een leven na Slot hoor, maar als je allemaal middelmaat aantrekt tja

11-02-2025 07:26

Snelterugnaardetop +36133

Logica:

Alles loopt: 433/prachtig voetbal/elk seizoen CL/spelers topfit/waarde op t veld/pressie/overlappingen/driehoekjes/weinig blessures/beste scouting ooit etc etc etc

Dan besluit dtk een coach aan te stellen die ALLES ANDERS WILT DOEN. plus hij ontmanteld werkelijk de gehele scouting/ medische +performance staf....

En deze man moet nu weer een trainer aanstellen????

11-02-2025 07:25

Willem07 +8462

Is de schuld van de bever.

11-02-2025 07:34

Azijnfr +439

En de asielzoekers

11-02-2025 08:13

KeithMoon +5215

Laat John er buiten ja

11-02-2025 08:59

Rood-Wit1908 +2620

Hij doet inmiddels toch zelf de technische zaken niet meer?

11-02-2025 08:14

SCRSCR +4221

Het idee van 343 was zo gek nog niet, want zo speelden we bij Slot ook in de opbouw. Maar 343 met Lopez en Nieuwkoop als backs en Zerrouki als centrale middenvelder wel. Dan stond je met 6 verdedigende spelers op het veld, plus je keeper

11-02-2025 07:23

Meekijker +4289

De 343 van beide waren echt appels en peren

11-02-2025 07:25

skin +13945

Was idd totaal niet te vergelijken. Dat van Priske was eigenlijk eerder 5-2-3 met zijn wingbacks, waardoor je feitelijk juist maar 2 echte middenvelders had staan en je juist daar ontzettend zwak was. Werkte gewoon totaal niet.

11-02-2025 07:27

Dnz88 +597

Jij ziet het goed idd. Officieel was het zelfs 3-1-1-5, omdat onze backs veels te hoog stonden en 1 middenvelder ook veels te ver naar voren stond, waardoor onze as en verdediging werd overlopen.

11-02-2025 08:02

tinuskiprich +3197

Slot heeft die blauwdruk op zijn rug getatoeëerd.

11-02-2025 07:21

Willem07 +8462

Sintersjaak heeft z'n vriendjes in de media ingelicht hoor. Opkankeren met die vent!

11-02-2025 07:17

MaartenTT +19847

Uitgerekend Driessen.
Als je de club echt kapot wil hebben....

11-02-2025 07:20

Willem07 +8462

Het is ook van de Kraan en meestal vind ik dat nog wel een geschikte man, maar die wordt duidelijk ingeseind.

11-02-2025 07:26

SCRSCR +4221

Laat ik voorop stellen dat ik die Sjaak helemaal niks vind, maar het verhaal ging erover dat hij het op de wedstrijddag had gezegd. Maar het nieuws kwam toch echt als eerste via Deense media. Lijkt me niet dat hij daar vriendjes heeft

11-02-2025 07:25

Willem07 +8462

Nee, maar je ziet aan deze berichten van de Telegraaf, van der Gijp, Woerts en Krabbendam dat ze duidelijk ingelicht zijn door Sintersjaak. Het lijkt een perscommunique van het politburo.

11-02-2025 07:30

Struukangeren +8078

Te Kloese is een prima AD. Technisch te zwak, zeker in combi met AD.
Dat Priske voor zn eigen spel stond kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar zodra je ziet dat hij dat niet over kan brengen en hij totaal geen invloed heeft op de selectie (evenals zn assistenten) had DtK direct moeten ingrijpen. En ja; dat had al medio September moeten zijn. Een half jaar doormodderen komt Feyenoord heel duur te staan en wellicht DtK ook. Als hij net zo word beoordeeld als zn trainer; kan hij vertrekken.

11-02-2025 07:17

Ladinsky2021 +6050

En wat zijn dan de wapenfeiten van Te Kloese als AD?

11-02-2025 09:49

Struukangeren +8078

Zet een prima organisatie neer

11-02-2025 14:37

Ladinsky2021 +6050

Ben je wel goed? De hele door Arnesen en Sportsology opgetuigde organisatie is al weer bijna afgebroken. Althans dat is mijn mening.

11-02-2025 14:40

Struukangeren +8078

En dat is slechts alleen het technische vlak. De organisatie Feyenoord is groter dan dat en staat door DtK als een huis

11-02-2025 18:38

dannnnny +2471

Toch weer een klere zooi in de club! Dacht je eindelijk met Slot uit de ellende te komen, zit je er weer in. Lijkt wel in ons DNA te zitten.

Zou ook wel eens lekker zijn als alles en iedereen weg gaat.

11-02-2025 07:17

maaartijn +15732

Er valt te praten over Pusic omdat ze bij shaktar al wel genoeg hebben gezien.

11-02-2025 07:14

Willem07 +8462

Inderdaad, daar willen ze eigenlijk van hem af, maar hebben ze geen zin om z'n ontslagpremie te betalen. Feyenoord gaat misschien zelfs geld bij leggen, dus dat is voor hun een perfecte uitkomst.

11-02-2025 07:18

maaartijn +15732

Dit moet echt gestopt worden.

Die RvC moet er zsm uit. En zich niet bemoeien met technische aanstellingen.

11-02-2025 08:03

FrDrachten +1673

Zou ik toch ook arnesen maar weer eens polsen als dtk gaat.

11-02-2025 06:44

jjjjjj +5196

Arnesen moet td worden met Eenhoorn als ad

11-02-2025 07:12

SCRSCR +4221

Arnesen heeft heel goed beleid gevoerd, en hierbij Slot ook veel macht gegeven, wat goed uit heeft gepakt. Zijn aankopen waren alleen niet om over naar huis te schrijven

11-02-2025 07:18

FRlegend +16955

Arnesen en Sportsology hebben een blauwdruk geschreven met support van Koevermans. Dat was de basis van het succes. Beste trainer halen die er was, scouting uitgebreid, spelersprofielen per positie gemaakt aan de hand van gewenst spelbeeld. Trainingen en tactiek op elkaar aangepast. Doorgevoerd door de hele club. Om vervolgens alles over boord te keilen omdat Dennis Te Laat als egotripper z’n eigen poppetjes naar binnen fietst die helemaal niet boteren met alles wat was uitgewerkt.

Beleidsmatig is er ook geen oplossing voor stadion, versimpelen organisatiestructuur, selectie is 2x zo duur maar slechter dan 2 jaar geleden. Enige positieve is dat er een grote zak geld klaarstaat einde seizoen met transferinkomsten en CL geld. Als het goed is en dat niet weer achterover is gedrukt door deze en genen.

11-02-2025 06:40

GuusBrox78 +1694

Goed stuk.
Wat me opviel was dat Feyenoord spelers altijd fit waren. Ook na een Europese donderdag avond wedstrijd.
Ik wil ook geen buitenlandse coaches meer. We hadden een volledig Nederlandse staf.
Nederlanders kennen Feyenoord en voelen zich thuis bij zo'n club en snappen meestal de cultuur.
Onze politici zijn NIETS waard, maar Nederlanders zijn superieur in creativiteit en wetenschap.

11-02-2025 07:03

Willem07 +8462

Sportsology is een Brits bedrijf en Arnesen een Deen, wat hebben de superieure Nederlanders daar precies mee te maken? Het waren juist Nederlanders als Sintersjaak die decennia lang voor wanbeleid bij de club hebben gezorgd.

11-02-2025 07:20

GuusBrox78 +1694

Arnesen is allang geen Deen meer, is helemaal vernederlandst.
Nederlanders hebben het voetbal groot gemaakt en zijn gewoon de beste in problemen oplossen.
Geen buitenlandse trainers bij Feyenoord.

11-02-2025 08:11

FRlegend +16955

Beetje kortzichtig. Arnesen had lak aan de Feyenoordcultuur, wilde gewoon het beste. Heeft hem uiteindelijk de kop gekost. Teveel mensen werden voorbijgelopen die voorheen nog wat in de melk te brokkelen hadden. Zoals een Troost. Slot had ook niks met oude stokpaardjes die de club in de weg zaten. Je hebt gewoon de beste mensen nodig. Paspoort en huidskleur boeit niet.

11-02-2025 11:20

eggert +45

Arnesen hadden ze gewoon lekker in de luwte moeten laten werken aan zijn herstel en daarna weer terug aan tafel.
Die man denkt, ademt en eet voetbal dag in dag uit en wilde inderdaad het beste.
Als je twee of drie van zulke mensen in de directie hebt komt je er wel.
Troost, tja .. daar is alles al over gezegd .... maar nooit iets aan gedaan.

12-02-2025 11:25

Myekel +1274

Dit ruikt naar blanke suprematie... een beetje een nare smaak in mn mond..

13-02-2025 14:19

Mensini +14551

Over welke quote heb je het over??

14-02-2025 12:41

Adriaaantjeeeeeee +25162

Zeldzaam eens met Woerts..

Moggeeee

11-02-2025 06:35

FrDrachten +1673

Mogguuh adriaaaaaantjeeee

11-02-2025 06:45

louisvanderploeg +12979

Een grotere leugenaar als Chris Woerts is er niet.

11-02-2025 06:33

goldendick +7070

Ja zegt af en toe wat dingen voor de buhne, niet te vertrouwen

11-02-2025 07:07

Willem07 +8462

Is gewoon een clown die gozer.

11-02-2025 07:20

jack98 +46803

Priske halen was een grote gok; een buitenlandse trainer die wisselende resultaten had bij zijn vorige clubs en die een 3-4-3 opstelling hanteerde is totaal anders dan Feyenoord gewend was.

Als er dan geen klik is met de selectie en het grootste deel van de staf en de resultaten en het spel slecht zijn, dan ben je gedwongen om afscheid van elkaar nemen.

Bosschaart speelde met de 021 4-3-3 aanvallend voetbal; laat dit maar bij Feyenoord ook voorlopig zo zijn!
Dan kan er op de achtergrond gezocht worden naar een vervanger die onze club er weer bovenop hebt.

Te Kloese kan geen dubbelfunctie meer vervullen; alleen een AD-rol of wegwezen.

11-02-2025 06:07

FRlegend +16955

En lang contract ook nog. Gaan nu weer miljoenen vloeien om Dennis Te Laat z’n fouten te corrigeren.

11-02-2025 06:41

Willem07 +8462

Hahaha, die Bosschaart gaat een drama worden als coach van Feyenoord.

11-02-2025 07:21

ReturnoftheMac +25953

-21 doet het goed anders

11-02-2025 07:30

Willem07 +8462

Onder 21 is wel heel wat anders dan het eerste. Ik herinnerde me nog dat Almere onder 21 toen ten koste van Feyenoord promoveerde en dat 'kroonprins' Maduro daar coach was. Hoe ging met hem bij Almere als hoofdverantwoordelijke? Hopelijk heeft Reijnen een heel erg grote klauw in de pap, want anders heb ik er heel weinig vertrouwen in.

11-02-2025 07:32

FRKKW +1794

Ik denk dat het niks gaat worden als Pusic komt al is het alleen maar omdat er geen fatsoenlijke vervangers voor Timber en Hancko klaar staan en Bijlow, Stengs en Nieuwkoop als ze blijven net zo vaak geblesseerd zijn als nu omdat het in de aart van het beestje zit.

Er zal een enorme goede scoutingsploeg met dito TD moeten komen om een uitgebalanceerd en representatief elftal voor volgend seizoen neer te zetten

11-02-2025 06:04

gwmd1 +4083

Hadden we Arnesen, alleen daarom al had ik destijds DtK eruit gesodemieterd

11-02-2025 06:10

FRlegend +16955

Ruijl is op zich geen incompetente gozer. Man van Hwang en Lotomba bijvoorbeeld. Dennis ging pas naar hem luisteren toen die z’n zomer window al zo goed als verneukt had. Ruijl TD maken met support van een terugkerende Schuiteman als hoofd scouting zou best iets kunnen zijn.

11-02-2025 06:43

Don Pablo +8842

De schande wordt steeds groter dat Priske Pruts niet in oktober al ontslagen was....
Wat een waardeloze trainer zeg

11-02-2025 05:33

taco_mundo +52574

Maar Reijnen kreeg zelden of nooit de kans om zich te laten gelden.

Is onzin dit

11-02-2025 04:56

Brandonnfk +11799

je was erbij?

11-02-2025 05:46

Codigo +592

Er wordt me toch een partijtje onzin uitgekraamd door dit soort gasten. Ongelofelijk.

11-02-2025 05:56

Waakvlam1989 +17456

Want jij bent een ingewijde?

11-02-2025 06:26

Willem07 +8462

Reijnen was verantwoordelijk voor de stilstaande situaties. Als er iets wat inmiddels kut is bij Feyenoord is het dat wel.

11-02-2025 07:22

Slotforking +379

Welke belang hebben al die praatpoppen en andere hufters bij het kapotmaken van Feyenoord. Vraagt iemand zich dat wel eens af. Chris Woerts die iets van het beleid vindt? Ik bedoel 🤣🤣🤣🤣🤣

11-02-2025 04:04

louisvanderploeg +12979

Een grotere leugenaar als Chris Woerts is er niet.

11-02-2025 06:33

FFL +10702

Dit blijkt dus, net als de verkoop van Gimenez aan Milan 2 dagen voor De Klassieker, een gigantische fout van DtK geweest die zich daarmee definitief heeft gediskwalificeerd als td
Prima vent als ad. maar een nieuwe td is nu van levensbelang.

11-02-2025 03:09

Maiks +333

DTK heeft weinig inbreng gehad, ik verwacht dat ome Sjaak weer aan de knoppen draait

11-02-2025 03:47

woody22 +239

Die moest jaren terug al weg zijn.

11-02-2025 05:14

woody22 +239

Maar RVC staat voor Raad vol Clowns

11-02-2025 05:14

FFL +10702

Als RvC-lid kan en mag je geen beleid voeren. Het is een 100% controlerende functie. En in die finctie lijken de heren volledig gefaald te hebben

11-02-2025 05:34

Willem07 +8462

Van Bodegom en Sjaak zitten onderhand zelf voorstellen bij de scouting aan te dragen, dus controlerend my ass.

11-02-2025 07:23

Killerclown +2854

Beetje respect voor clowns.
Draag mij maar voor anders…

11-02-2025 08:21

FFL +10702

Dan moeten de aandeelhouders ze terugfluiten, want dat hoort 1000% niet tot hun taak!

11-02-2025 10:36

Ladinsky2021 +6050

Hoezo prima vent als AD? Er staat nu een organisatie met een enorm waterhoofd zo groot dat klauwen met geld kost. Spelersalarissen zijn ook door het dak gegaan sinds Te Kloese er zit. We hebben een begroting op CL niveau alleen is de kans groot dat we volgend jaar geen CL spelen….

11-02-2025 10:00

FFL +10702

Leg eens uit. Welk'waterhoofd'? En wat heeft DtK als ad fout gedaan, behalve nalaten om een td aan te stellen?

11-02-2025 10:37

Ladinsky2021 +6050

De organisatie is de afgelopen jaren onder Te Kloese enorm uitgedijd. Kijk het laatste jaarverslag, alleen vorig seizoen al 100 FTE erbij en dat zijn niet allemaal selectiespelers voor het eerste elftal. Kost allemaal klauwen met geld.
Niet voor niks dat we ondanks CL voetbal en ondanks grote verkopen nog steeds weinig winst maken.

11-02-2025 10:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties