''Dan haal je de hele rechterkant weg voor één speler''

''Dan haal je de hele rechterkant weg voor één speler''

In het programma Voetbalpraat stelt analist Marciano Vink vast dat de huidige top vier de top vier zal blijven, wellicht met onderlinge verschuivingen. De 'subtop' wordt inmiddels bijna wekelijks afgedroogd en dus zullen Feyenoord, PSV, AZ en Ajax alleen maar meer afstand gaan nemen van de vijfde plek.

"Bij Feyenoord was het afgelopen weekend wat minder, maar die scoren ook wel gemakkelijk", aldus Vink. "Het verschil tussen de echte topteams en de rest is gewoon te groot aan het worden." Feyenoord watcher Martijn Krabbendam ziet ook wel voordelen voor trainer Arne Slot in die moeizame overwinning van Feyenoord op RKC, na de gemakkelijke overwinningen op NEC en Sparta. "Het is niet zijn manier om op zo'n manier punten te pakken, maar uiteindelijk was hij ook blij dat ze in staat zijn om ook zo wedstrijden te winnen. Dat is ook weleens anders geweest, zeker bij RKC. Dan speelden ze gelijk of verloren ze, maar nu is het zo stabiel dat ze ook vrij gemakkelijk zo'n lastige wedstrijd winnen. RKC had wel kansjes, maar Feyenoord ook. Uiteindelijk kon je niks afdingen op die overwinning, vind ik."

Vink: "Het is bij Feyenoord dit jaar stabieler en nu trekken ze zulk soort wedstrijden wel over de streep, met drie punten terug in de bus. Ze zitten nu in de fase dat ze elke wedstrijd sprankelend willen spelen, met hoge pressing en dat gaat niet altijd."

Jahanbakhsh/Geertruida vs. Toornstra/Pedersen
"Wat ik wel vreemd vind is dat Jahanbakhsh het krediet gekregen heeft dat Toornstra eigenlijk nooit heeft gehad", zo vervolgt Vink. "Doordat Jahanbakhsh zoveel krediet heeft gekregen om in vorm te raken is dat ook ten koste gegaan van Pedersen, want die vloog eroverheen. Pedersen en Jahanbakhsh was niet echt de ideale combinatie, Pedersen en Toornstra wel. Nu zijn er twee spelers gesneuveld in mijn optiek."

"Geertruida is erin gekomen en die speelt wat meer op het middenveld, dat is lekkerder voor Jahanbakhsh. Maar doordat Jahanbakhsh zoveel krediet heeft gehad van Slot is dat ten koste gegaan van de aanvoerder die volgens mij een beetje symbool stond voor het Feyenoord onder Slot: het gaan, het blijven lopen en de arbeid erin blijven leggen. Pedersen, die volgens mij fantastisch speelde en een echte Arne Slot-speler is, is nu ook geslachtofferd omdat Jahanbakhsh rechtsbuiten staat."

"Je hebt er een bepaalde filosofie ingebracht, je slijpt het in op trainingen, je ziet het resultaat, je gaat door in de Conference League... eigenlijk was iedereen vol lof over dat spel en dan haal je de hele rechterkant weg voor één speler." Vink geeft ook aan dat het goed is dat een trainer die keuzes kan maken en er eigenlijk een soort luxeprobleem is, al ligt zijn voorkeur bij de tandem Pedersen/Toornstra.

Plaats reactie
666

PierreFeyenoord +1989

Geertruida centraal en Pedersen rechtsback is het meest ideaal.

16-02-2022 01:22

Santos +16

En Trauner terug naar Oostenrijk? #bestemanvanhetveld

16-02-2022 19:28

5rswps5yd6 +0

Senesi verkopen en trauner houden

17-02-2022 13:55

FRlegend +17015

Tegenstander had Toornstra - Pedersen in de zak. Dus Slot moest iets nieuws verzinnen. Jahanbaksh kan wel iemand passeren. Tegen compact spelende tegenstanders is dat wel een wapen. Ook al lukt niet alles.

15-02-2022 21:06

WvH +15381

Dan maar Pedersen-Walemark

15-02-2022 20:25

Tapiaz +28531

Ik vind het zeker jammer dat Pedersen niet speelt, maar Toornstra op rechtsbuiten....tsja ik weet het niet hoor. Kijk met Jahanbaksh ben ik zo langzamerhand ook wel klaar, het duurt toch wel heel erg lang voordat ie weer enige vorm laat zien. Maar Toornstra is gewoonweg niet de oplossing, die moet zich richten op invalbeurten en dat is perfect omdat ie op veel posities uit de voeten kan. Tot zover eerst mijn analyse haha

15-02-2022 17:17

Vince78 +11598

Volgens mij heeft Slot duidelijk aangegeven dat Geertruida speelt als de kans aanwezig is dat de tegenstander compact gaat verdedigen. En dat Pedersen speelt zodra er ruimte te verwachten is.

15-02-2022 16:56

Feyenoordtukker +237

als geertruida op de back speelt loopt hij standaard alle ruimte dicht ook wanneer we zelf in de aanval zijn. dat heeft invloed op het spel van aursnes en trauner. dus voor mij pedersen op de back altijd.

15-02-2022 23:47

Wouter1993 +4628

Welke ruimtes?

16-02-2022 17:59

FrNiels2017 +156350

“In het programma Voetbalpraat stelt analist Marciano Vink vast dat de huidige top vier de top vier zal blijven, wellicht met onderlinge verschuivingen.”

Gewaagde voorspelling wel

15-02-2022 16:24

Vince78 +11598

Kampioen opendeurenfestival inderdaad.

15-02-2022 16:57

Since2002 +4697

De periode waarin Pedersen wekelijks uitblonk stond Jahanbakhsh rechtsbuiten, wat lult deze vent?

15-02-2022 15:57

Bati +39533

Wat een onzin zeg Jahanbakhsh is beter dan Toornstra op rechtsbuiten ( wie niet ) en Geertruida is een geweldig talent.

15-02-2022 14:35

frvlissingen +3696

Vink denkt dat hij, misschien, wel TD kan worden bij 020! Want zijn naam wordt genoemd. Zou mooi zijn want met zijn gedachte over voetbal wordt dat dus niks.
Die man is zo dom!!!

15-02-2022 14:23

Paulus98 +148971

Dat is de "pest" als je een goed team hebt.
Het is dus fijn dat Slot veel mogelijkheden heeft om te wisselen en dat daardoor ook het elftal daardoor niet minder speelt.

15-02-2022 14:06

Jamcarterrr +3744

Ach houd toch op, iedereen met beetje voetbalverstand zag in dat Toornstra het tempo niet meer aankonm

15-02-2022 14:04

Jamcarterrr +3744

Ach houd toch op, iedereen met beetje voetbalverstand zag in dat Toornstra het tempo niet meer aankonm

15-02-2022 14:04

Paulus98 +148971

Dan heb jij weinig voetbal verstand.

16-02-2022 06:38

Becks +140

Zeer weinig voetbalkennis als je dergelijke uitspraken doet. Toornstra kan dit wel degelijk aan en is altijd belangrijk voor Feyenoord. Ik snap oprecht niet dat Toornstra bij velen NIET de credits heeft na zoveel inzet, goede wedstrijd, mentaliteit, goals etc. K*t supporters.

17-02-2022 06:15

louisvanderploeg +12989

Ik kan mij helemaal vinden in dit artikel.

15-02-2022 13:59

Dakhaas +191

Jahanbahks had zondag de meeste doelpogingen, dus waar hebben we het over?
Geertje doet het prima op dit moment!

15-02-2022 13:41

marco_van_boxtel +563

Maar dat was ook de enige wedstrijd waarin Ali wat heeft laten zien.
Geertruida vind ik nog steeds geen zekerheidje, al 3 wedstrijden op rij een bal verkeerd door het midden uitverdedigt.
Verder erg vaak balletje breed, en balletje terug.
Is ook vaak "weg" van zijn positie omdat hij (te) vaak naar binnen trekt.
Ik persoonlijk vind Geertruida absoluut (nog) geen basusspeler op die positie

15-02-2022 14:01

Tuinstoel +12875

Ben jij het zusje van Zandhaas?

15-02-2022 16:01

fracdc +2403

100% eens!

15-02-2022 13:41

Exit +527

Pedersen / Wallmark, die tandem zou ik graag wat meer aan het werk zien.
Allebei Scandinavisch, spreken dezelfde taal.
Beiden Talentvol.

Jahanbaksh brengt op het moment niet zo veel en Toornstra is op, die kan het niet meer belopen.
Tijd voor Wallmark dus

15-02-2022 13:37

FRSieb +87818

Toornstra loopt ieder eruit joh

15-02-2022 14:01

Exit +527

Volgens de statistieken niet… verre van zelfs

15-02-2022 14:17

Skeptic +13578

Laat die statistieken even zien dan.

15-02-2022 14:40

BBMarco +497

Kom op met een link?

15-02-2022 14:46

FRSieb +87818

Google anders zelf even luie donders...

Talloze artikelen als deze:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/971353/uitgebreide-lofzang-over-toornstra-hij-is-van-onschatbare-waarde-ben-groot-fan.html

15-02-2022 15:57

svanw84 +11065

Marciano blinde Vink

15-02-2022 13:18

CoMulder +16625

#FreePedersen

15-02-2022 12:57

Boris_FR12 +2145

Het ligt ook aan de tegenstander.

15-02-2022 12:52

ruudger +8414

Volgens mij heeft het niets te maken met opofferen of juist gunnen van spelers, maar hangt het af van de tactische invulling van het strijdplan en de individuele posities en kwaliteiten van de spelers.

Ideale duo op rechterflank is niet Toornstra/Pedersen. Niet eens met Vink, al heeft hij wel een punt met de vraagtekens basisplek Jahanbaksh.

15-02-2022 12:31

stamplust +24653

Geef het de tijd. Pedersen en onze Zweedse vriend worden de uiteindelijke bezetting op rechts en Geertruida is toch meer voor centraal.

15-02-2022 12:27

Frjuizeh +11660

met Geert als extra middenvelder is het beter tegen de kleintjes. tegen de grote clubs is Jens en Pedersen beter

15-02-2022 12:25

hakuna +2065

Ik zie het anders! En ja dat is een andere manier van denken. Geertruida moet geld opleveren. Die moet dus spelen. Daarnaast heeft Pederson ook de competitie in het Noorwegen gespeeld. Wat rust is dan wel belangrijk omdat die competitie nou eenmaal eerder begint. En ook Jahanbakhsh kan geld opleveren terwijl Toornstra de ideale back-up is.

15-02-2022 11:52

Shipyard +359

Je hebt een punt met Geertruida. Als we die aankomende zomer goed kunnen verkopen, kan Pedersenvgend seizoen sowieso in de basis starten, en wellicht een jaar later goed verkocht worden. Jahanbaksh gaan wij denk ik geen winst meer op halen, maar zou fijn zijn als hij nog meer zijn oude niveau gaat halen.

15-02-2022 11:59

Shipyard +359

Geert z’n contract is net afgelopen zomer verlengt, en hij doet het goed, dus is wel waarde op het veld. Als Marcos aankomende zomer ook wordt verkocht moet er wel weer wat bij komen, maar dan doet de club het wel goed.

15-02-2022 18:26

stamplust +24653

Verkoop is niet de taak van een trainer, die moet het beste team opstellen en het maximale aan punten halen om zo hoog mogelijk te eindigen.

15-02-2022 12:20

hakuna +2065

@stamlust Dit is zeker wel een onderdeel van het trainersschap op eredivisie nivo. Dit leer je oa op de cursus betaaldvoetbal hoe hier mee om te gaan!

15-02-2022 13:37

frost +309

Vink lult uit z'n nek. Als je statistieken bekijkt zie je dat met pedersen en jahanbakhsh op rechts de kansen verdeeld waren over links-midden-rechts.

Zodra toornstra de kans kreeg zag je enorme daling van kansen op rechts en stijging in het midden.

Jahanbakhsh is een linkspoot. (Edit: ja ik ben een sukkel, die zn tekst nog een keer had moeten doorlezen. hij is inderdaad rechts maar neigt naar links) Die trekt juist naar binnen. Waardoor pedersen prima met hem kan optrekken en pedersen speelde zn beste wedstrijden in die opstelling...

Alleen zoals Slot zegt: Pedersen kan alleen van rechts opkomen als er ook ruimte ligt. Nu tegenstanders zich ingraven tegen Feyenoord kan hij onschadelijk gemaakt worden.

Geertruida speelt dan meer als 'middenvelder' mee en kan zo tegen een defensieve tegenstander meer klaar spelen is het idee

Verbaast me dat VI deze BS toe laat terwijl Pieter zwart zn analyses van Feyenoord wel verstand van zaken laat blijken

15-02-2022 11:46

Blackstar010 +284

Jahambaks is een rechtspoot en blijft juist meer aan de buitenkant.

15-02-2022 11:48

beppie172 +65708

In de eerste maanden niet. Trok juist naar binnen om ruimte te maken voor Pedersen.

15-02-2022 12:53

frost +309

Edit: ja ik ben een sukkel, die zn tekst nog een keer had moeten doorlezen. hij is inderdaad rechts maar hij speelde wel veel naar binnen.

Met geertruida achter zich moet hij meer naar buitenkant om het spel breed te houden, omdat slot meestal 1 speler naast de half space wil hebben en geertruida van nature meer naar het midden blijft hangen.

15-02-2022 14:15

RicoFR36 +26655

Pieter Zwart mag niet meer he.

15-02-2022 12:09

CoMulder +16625

Hahaha, goeie

15-02-2022 12:59

swqzt896db +0

flikker eens op man! Toornstra gewoon niet goed genoeg meer.

15-02-2022 11:45

debreker +6444

Eens met de uitleg, weg met geertruida

15-02-2022 11:32

jonaathn +14724

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.

15-02-2022 11:27

doctordesktop +9268

hij kon alle talen kiezen maar besloot feiten te spreken

15-02-2022 11:15

beppie172 +65708

Welke feiten? Het is namelijk op een aantal punten feitelijk onjuist.

15-02-2022 12:55

Aidan_Exclusive +7786

Uiteindelijk verwacht ik dat de rechterkant de tandem Wålemark-Pedersen zal worden en dat Geertruida naar het centrum verhuist.

Maar voor nu en vooral tegen teams met vijf verdedigers snap ik heel goed dat hij kiest voor Jahanbaksh met diepgang en een actie en Geertruida als beter voetballende back op het middenveld

15-02-2022 11:03

FRSebbie +37679

Hele slimme mannen die hier het woord krijgen..

15-02-2022 10:46

Peterk +34820

Je kan natuurlijk een Jahanbakhs niet vergelijken met een Toornstra. De ene is een aanvaller en Jens is en blijft een middenvelder ook al deed hij het op rechts af en toe aardig. Toch moet je daar een aanvaller neerzetten....ze hebben niet voor niets ook nog een Zweed gehaald...

15-02-2022 10:40

robbie_rev +348

ja een rechtsbuiten waar je wat aan hebt niet die koekebakker baks

15-02-2022 11:05

beppie172 +65708

Jens speelde vaak juist geen rechtsbuiten maar als een extra middenvelder.
Volgend seizoen zou het normaal gesproken wel Walemark Pedersen moeten zijn op rechts.

15-02-2022 12:57

Meekijker +4306

Ik vind die Vink helemaal niks, maar hier ben ik het volledig mee eens.

Het spel is totaal voorspelbaar als het over rechts gaat, en dat ziet het team ook en daarom gaat praktisch alles over links. Als gevolg wordt ook dat voorspelbaar en is het gemakkelijker te verdedigen.

Ali heeft 1 leuke actie in een tijdsbestek van 3 wedstrijden. Het is gewoon een grote ergernis.

In ieder geval moet Pedersen gewoon op rechtsback, want dat zorgt al een seizoen lang voor enorme dreiging.

15-02-2022 10:37

onbekend +89947

Bijlow, Trauner, Senesi, Geertruida, Malacia, Pedersen, Aursnes, Kökçü en Sinisterra. Pure klasse dat er rondloopt en iets wat wij niet gewend zijn. Kunnen weer met trots naar ons team kijken. Verder met Linssen, Til, Alireza prima spelers erbij, maar zou beter kunnen. En even afwachten wat de nieuwe talenten gaan doen. Erg blij met Arne - Arnesen en dit team.

15-02-2022 10:29

debreker +6444

Sure pure klasse....niet overdrijven

15-02-2022 11:33

karkop +6635

Pedersen en Alireza spelen prima samen. Konden steeds blind combineren. Alleen wordt Geertruida gebracht tegen ingravende ploegen omdat hij meer creativiteit via het midden brengt als verkapte middenvelder.
De snelheid van Pedersen heb je niet zo veel aan tegen ploegen die de bus parkeren. Tegen aanvallende ploegen zal Pedersen er weer staan.

En Toornstra is helemaal niet geslachtofferd, die is vanaf het moment dat Aursnes zich in de basis speelde de 12e man geweest. Rechtsbuiten is ook nooit zn plek geweest, maar bij gebrek aan beter stond hij er. Een 12e man die alles kan. Je mag 1x raden wie er op 10 staat in de ECL, waar Til geschorst is.

15-02-2022 10:28

onbekend +89947

We gaan het zien in de CL. Til is geschorst en Toornstra zal wel op 10 komen te spelen. Voetballend beter en ook een beter schot. Lijkt me niet verkeerd.

Verder zal Pedersen wel tegen de sterkere tegenstanders spelen. Met de ruimtes die er dan komen en met zijn snelheid hebben we er een extra wapen bij. Wat betreft Alireza tja, hij gaat iets beter spelen, maar heeft ook duidelijk aan snelheid ingeleverd. Je ziet hem vaak een man proberen te passeren met een actie, maar heeft er gewoon de snelheid niet voor. Rent dan vaak tegen de speler aan die er op zijn gemakje tussen kan komen.

De spitspositie, 10 en rechtsbuiten zijn gewoon onze mindere posities (even afwachten wat Wålemark gaat doen). Verder zie ik geen zwakke plekken. De andere posities zijn voor de basis ijzersterk en beter dan dat wij gewend zijn de laatste jaren. Beetje raar om te zeggen dat je 2 topscorers een zwakke plek zijn overigens, maar voetballend zijn ze dat zeker.

15-02-2022 10:24

Diederik_W +318

Tijd voor onze nieuwe vriend Patrik!!

15-02-2022 10:20

Feyenoord-Till_I_Die +7087

Wordt je rijkelijk betaalt om analyses te verzorgen en dan komt er zoveel onzin uit.

"Wat ik wel vreemd vindt is dat Jahanbakhsh het krediet gekregen heeft dat Toornstra eigenlijk nooit heeft gehad". Alireza is (terecht) zijn basisplek verloren in de eerste seizoenshelft, waarna Jens veel wedstrijden de kans heeft gekregen. Uiteindelijk bleek dat Feyenoord na die wisseling zelden over rechts aanviel, waardoor de aanval in zijn geheel voorspelbaar werd. Daarom is Alireza bij gebrek aan beter in de basis gezet.

" Pedersen, die volgens mij fantastisch speelde en een echte Arne Slot-speler is, is nu ook geslachtofferd omdat Jahanbakhsh rechtsbuiten staat." Pedersen is niet geslachtofferd omdat Alireza op rechts staat. Hij is geslachtofferd omdat de tegenstander enorm defensief is gaan spelen. Met Sini, Til, Linssen en Alireza heb je in aanvallend opzicht 4 'aanvallers' rond de 16 staan. Zet Pedersen op rechts en je hebt eigenlijk 5 aanvallers staan terwijl de ruimtes rond de 16 enorm klein zijn. Geertruida is voetballend beter en speelt meer vanuit het middenveld. Dan speel je aanvallend 3-3-4 en kan je gemakkelijk het spel verleggen van links naar rechts en andersom. Doordat je dit snel kan doen, creëer je ruimtes voor de 4 aanvallers.

Je merkt sowieso dat analisten moeite hebben met de omslag bij Feyenoord qua spel. Jens werd toch gezien als het symbool van Feyenoord: hard werken, degelijke wedstrijden maar uiteindelijk niks bijzonders. Ze kunnen het niet accepteren dat er vanuit tactische overwegingen voor andere spelers wordt gekozen

15-02-2022 10:18

bloed_zweet_tranen +1975

Niks bijzonders vind ik niet terecht. Als iemand regelmatig een wonderschoon doelpunt uit zn sloffen weet te toveren dan is het Toornstra wel. En ik ben in de kranten de analyse voor de tactische overwegingen gewoon tegengekomen hoor.

15-02-2022 10:28

Feyenoord-Till_I_Die +7087

ESPN heeft systematisch moeite met Jens die op tactische overwegingen wordt gepasseerd. Daarnaast ben je geen 'bijzondere' speler wanneer je incidenteel iets bijzonders doet. Als je vrijwel wekelijks een bal er geweldig inschiet en/of meermaals met een splijtende pass vanuit het middenveld enorme kansen creeert, breng je iets extra's. Jens is het toppunt van degelijkheid

15-02-2022 10:34

010ert +19631

Precies dit. Maar dat is makkelijk te verklaren. Die espn mongooltjes kijken misschien wedstrijden van Feyenoord per jaar. Vooral die debiel perez

15-02-2022 11:42

DoubleSpy +8275

"Bij Feyenoord was het afgelopen weekend wat minder, maar die scoren ook wel gemakkelijk", aldus Vink.

Nou mannen, als dit de wijsheden van de kenners zijn
dan kunnen wij net zo goed ook in dat programma gaan zitten.

Feyenoord is echt door 'grote kansen missen' minimaal een punt of 10 kwijtgeraakt..!!

15-02-2022 10:14

beppie172 +65708

De meeste commentaargevers zijn wedstrijdkijkers met een mening, maar mogen zich echt geen analist noemen.

15-02-2022 13:04

Djim +8204

De beste stuurlui.........

Zullen niet nalaten te stoken

15-02-2022 10:11

FR-JJN +12867

Tering wat een onzin kraamt die blinde vink uit.

15-02-2022 10:10

Ninovas +28616

Toornstra word ook een daggie ouder, heeft voldoende gedaan afgelopen jaren.
Lekker zijn minuutjes pakken waar kan, de ploeg draait op het moment prima laat slot maar posities wisselen als het wat slechter gaat.

Zie er geen reden voor

15-02-2022 10:07

Lucas_010 +6597

Toornstra op rechts is echt een verschikking, 5 jaar geleden in het kampioensjaar kon het nog omdat hij het toen nog enigszins kon belopen. Jensie of op het middenveld of bankie. Verder snap ik niet wat pedersen heeft misdaan dat hij niet meer speelt. En walemark mag ook wel de kans krijgen voor ali, begon net wat beter te spelen maar zakte tegen rkc terug naar zn niveau van voor de winter maar mocht wel de 90 minuten volmaken

15-02-2022 10:02

Technicus +18708

Dat eeuwige geneuzel over Toornstra, moe word je ervan. Er wordt net gedaan alsof hij het zo geweldig heeft gedaan als rechtsbuiten. Kijken ze überhaupt weleens een wedstrijd van Feyenoord? Een club als Feyenoord moet gewoon met een echte buitenspeler spelen.

15-02-2022 09:57

MarioFR +11906

Toornstra is op dit moment helaas voor hem net niet goed genoeg om op CM beter te zijn dan Aursnes en Kokcu.

Op AM is Til veel beslissender qua doelpunten dan Toornstra ooit geweest is. En op Rechtsbuiten is het gewoon net niet tegen 10 van de 18 ploegen.

15-02-2022 09:54

Kuytblessure +10418

Mja, dat kan je ook over Til zelf zeggen, of over andere spelers die er voor Slot weinig van bakten.

Vind het vele aantal doelpunten van Til echt niet altijd de verdienste van hemzelf. Toornstra viel goed in op 10 de laatste wedstrijd.

15-02-2022 09:58

Technicus +18708

Haha natuurlijk is dat wel een verdienste van Til, hij schopt ze er toch zelf in? Toornstra had er nooit zoveel gemaakt.

15-02-2022 09:59

Kuytblessure +10418

Toornstra heeft in dit team zelden op 10 gespeeld, dus dat kan je nooit stellen.

Alsof het aantal gecreeerde kansen niet hoger is dan ooit tevoren. Zo dominant als we nu zijn, zijn we héél lang niet geweest.

Daarom vind ik het raar om te stellen dat Til zo goed is omdat Toornstra er nog nooit zoveel heeft gemaakt. Hetzelfde geldt ook voor Til zelf.

15-02-2022 10:02

Technicus +18708

Til heeft een beter gevoel voor positie voor de goal en heeft nu al meer goals gemaakt dan Toornstra in z’n beste jaar. Natuurlijk kan je te nooit bewijzen maar ik geloof nooit dat Toornstra er net zoveel had gemaakt.

15-02-2022 10:34

kevinmulFR010 +18071

Toornstra nooit krediet? Die mannen leven echt in hun eigen wereldje 😂. heeft heel lang op rechtsbuiten mogen kloten

15-02-2022 09:46

Ulli +770

Niet bij Arne

15-02-2022 09:53

kevinmulFR010 +18071

Kijk oktober, november, december maar na

15-02-2022 09:55

Artycuno +7551

Helemaal eens Kevin. Komt door die ene goeie wedstrijd tegen PSV uit

15-02-2022 12:44

karel_jan_overbeeke +822

Tegen Anderlecht maar eens oefenen met de tandems Jahanbaksh/Walemark en Pedersen, Jahanbaksh/Walemark moeten er dan voor zorgen dat er wel ruimte komt voor Pedersen.

15-02-2022 09:35

MaartenTT +19913

Allemaal lui die zichzelf een tactisch vernuft vinden en die dat heel graag aan de wereld willen laten zien.
Man, man, man, wat een analyses allemaal.
Voorlopig is er maar 1 die het echt goed doet en bijna wekelijks al die kapiteins aan de zijlijn de mond snoert: Arne Slot.
Blij dat Arne de tactiek bepaalt en niet al die betweter-analisten.

15-02-2022 09:34

switzer +10987

*Al die betweter-analisten in alle podcasts, tv-programma's èn Fr12!

15-02-2022 10:14

Castorefr1908 +294

Zoals het nu staat, staat het ook vele malen beter. Toornstra is een pure 10. Maar volgend jaar zal die sws geen basis meer komen te staan. Je merkt nu al dat die te traag wordt.

15-02-2022 09:32

grazianogyan +8287

Dat word wel wat pijnlijk. Kan hij zelf niks aan doen maar was al niet zo snel. Als je eenmaal snelheid verliest gaat het hard. Zal me niks verbazen als volgend jaar zijn laatste seizoen is.

15-02-2022 09:40

FRodney12 +953

Ik ben niet van mening dat heel de rechterkant geslachtofferd is voor alleen Jahanbaksh. Hij speelt zeker niet goed, maar lijkt langzaam aan (eindelijk) nuttig te worden. Toornstra op rechtsbuiten was niet heel veel en hij laat in zijn invalbeurten nou ook niet zien nog het benodigde niveau te hebben. Pedersen heeft gewoon de pech dat Geertruida goed is teruggekomen van zijn blessure en je er nu niet zomaar uit haalt. Eigenlijk wat de situatie eerder was dit seizoen (Geertruida geblesseerd en Pedersen die toen zijn plekje verdiende)

15-02-2022 09:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties