"Dat is een prima sollicitatie om eventueel voor de hoofdprijs te vertrekken"

"Dat is een prima sollicitatie om eventueel voor de hoofdprijs te vertrekken"

Voor Feyenoord staat er een spannende en belangrijke week voor de deur. Woensdag spelen de Rotterdammers een uitwedstrijd tegen LOSC Lille, waarbij met een overwinning zelfs de top acht van de Champions League bereikt kan worden, maar tegelijkertijd gaat het ook over een mogelijk vertrek van Santiago Gimenez. Ondertussen staat over acht dagen ook De Klassieker op het programma.

"Soms is het te gemakkelijk om naar een trainer te wijzen, maar die valt evenmin altijd vrij te pleiten", trapt Kieft zijn column af in De Telegraaf na de onrust die heerste in Rotterdam. "Onbegrijpelijk was het dat Priske keeper Justin Bijlow liet vallen voor Timon Wellenreuther. Kwalitatief is Bijlow gewoon de veel betere keeper. Waarom dan een keeperswissel? Vooral voor Bijlow was het daarom een geweldige avond tegen Bayern München."

"Dat Bijlow uitgroeide tot uitblinker had tevens te maken met de strijdwijze van Feyenoord", gaat Kieft verder. De oud-voetballer zag dat de doelman automatisch meer te doen kreeg door het strijdplan dat Priske had verzonnen. "Een begrijpelijke tactiek om met een gehavende ploeg resultaat te boeken. Verdedigen blijft nu eenmaal gemakkelijker dan aanvallen. Feyenoord gaf niet veel ruimte weg en bij iedere doelpoging stond Bijlow op de goede plaats."

Santiago Gimenez

Kieft zag Feyenoord in de aanval bijna alle kansen afmaken en dat kwam vooral door de Mexicaanse spits, maar ook zijn back-up Ayase Ueda. "Gimenez wordt inmiddels in verband gebracht met diverse clubs uit de grote competities in Europa. Moet Feyenoord hem nu van de hand doen? Tweemaal scoren tegen Bayern München is een prima sollicitatie om eventueel voor de hoofdprijs te vertrekken. Toch zal Feyenoord hem willen behouden als de club zich via de Eredivisie alsnog wil kwalificeren voor de volgende Champions League."

De analist denkt dat Gimenez onmisbaar is in de strijd om een ticket voor een Champions League. "Voor Feyenoord zal het samenhangen met het transferbedrag. Naast salaris zal voor Gimenez het niveau van een nieuwe club de doorslag geven. De Europese top is voor hem te hoog gegrepen. Hij blijft omringd door twijfels omdat Gimenez te vaak en te lange periodes kent dat hij niet scoort."

"Hij lijkt me een gevoelige jongen, die snel gaat malen in tijden van doelpuntendroogte", stelt Kieft, ondanks het feit dat Gimenez zelf in interviews vaak liet weten er niet veel last van te hebben. "In de subtop van Europa, bijvoorbeeld bij een club als AC Milan, zou hij een kans verdienen en misschien kunnen slagen. Bij zo’n club zal hij met serieuzere, betere concurrenten te maken krijgen. Je weet niet hoe Gimenez daarin gedijt."

Lees meer over
Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

jepe1949 +6730

Gimenez gedijt het beste in een spelsysteem waarbij hij in de diepte aangespeeld wordt.
Dat geldt voor Ueda ook.
Dus als Feyenoord met een van hen verder wil gaan dient men het absurd hoog storen wat af te zwakken.
Gewoon hoog op de eigen helft het 1e blok zetten en van daaruit snel counteren.

26-01-2025 14:32

Robertin68 +65

Vrees dat Santi er al niet bij is tegen 020

26-01-2025 13:13

Feyenoord4ever1908 +71476

Deze winterstop gaat Gimenez niet weg. Kom in de zomer maar terug

26-01-2025 12:10

ramsteijn +5017

Kieft slaat grote onzin uit over Gimenez.

26-01-2025 11:07

paddy +2623

Wordt wel weer tijd voor en nieuw bod

25-01-2025 22:55

RonSon +2606

Volgens italiaanse kranten heeft Feyenoord vraagprijs verhoogd naar 50 Mio. Lekker...

25-01-2025 22:00

Noop +162

Pierre van Hooijdonk..😂

25-01-2025 23:14

RonSon +2606

Fc update.... hoe betrouwbaar ook?

25-01-2025 23:40

ramsteijn +5017

Zou ik ook gedaan hebben, voor onze geweldenaar Gimenez.

26-01-2025 11:08

Wisselspeler +7897

Het probleem blijft dat we nog nooit zo'n hoge uitgaande transfer hebben gehad. Als een club dat gewend is dan wordt er ook meer voor betaald. DtK bouwt dit steeds verder op en hij is dan ook een heel goede onderhandelaar, zie verkopen van Kockcu, Wieffer en Geertruida.
Nu zal hij weer een stap zetten en dan heeft Feyenoord nog Timber, Hartman en Hancko wellicht Paixao over om naar nog hogere bedragen te gaan.
Bonussen zijn gewoon uitgestelde betalingen en die zijn soms nodig om te zorgen dat het geld er is of te zorgen dat je alleen betaald als er prestaties zijn ( een soort van verzekering) of soms het geld in een ander boekjaar te krijgen.

25-01-2025 20:33

ankona +14669

Voor het niveau zit hij bij ons prima.

25-01-2025 20:18

Huu1 +2412

Winnen uit van Lille gaat écht nooit gebeuren. Vraag anders Liverpool ff

25-01-2025 20:14

paddy +2623

Vraag anders Bayern even

25-01-2025 22:53

paddy +2623

Of Benfica

25-01-2025 22:53

ramsteijn +5017

Glazen bol Jomanda? Deze verhalen gingen ook rond omtrent Bayer München.

26-01-2025 11:10

Huu1 +2412

Maar je speelt nu uit (bovendien zonder uit-supporters)

26-01-2025 11:12

Richard1967 +773

50 miljoen met 5miljoen bonus krijgen ze zoekie erbij anders niks

25-01-2025 19:49

Alvorens +7306

Ze mogen wel uit de corners situaties wel doelpunten gaan maken en uit de vrije trappen

25-01-2025 19:38

kunstgrashater +8560

Santi scoren kantie 🤝

25-01-2025 19:23

faajenoort +4809

Feyenoord blijkt dit seizoen prima te zijn in verdedigend countervoetbal, wat goed werkt in Europa. Maar aanvallend een counterploeg kapotspelen is er sinds het vertrek van Slot niet meer bij. Ook ajax kwam counteren in de kuip. Alleen psv zou op papier moeten kunnen worden verslagen. Dus voor de beker in Eindhoven gewoon weer de Bayern München variant gebruiken.

25-01-2025 18:31

ramsteijn +5017

Dus gaan wij onze speelstijl veranderen. Het gaat tenslotte om het resultaat.

26-01-2025 11:12

WvH +15550

Kieft goede gozer. Maar als AC Milan subtop Europa is en die club een stap hoger is, wat zijn wij dan in zijn ogen? Wij staan 11e in de grootste competitie van de wereld. Boven topploegen als Bayern, City en PSG.

25-01-2025 18:08

KeithMoon +5320

Kieft.....tjah

25-01-2025 20:26

RonSon +2606

Teveel gesnoven... nummer 8 van Italië.

25-01-2025 22:01

dorst +3041

Hij zit al in de subtop van Europa.....

25-01-2025 17:53

ptrB68 +1498

Ik zie twee voordelen aan het nu verkopen van Santi. 1) je kunt eerder je selectie gaan versterken in de zomerperiode 2) Ueda en Carranza moeten zich laten zienin de tweede seizoenshelft. Als het niet werkt dan moet je een spits halen in de zomer. Dat is beter dan er najaar 2025 achter komen.

Toch zeg ik houden, tenzij er meer dan 45 miljoen wordt geboden.

25-01-2025 17:17

Wim23 +677

It's all about the money, pompompomtiediedom

25-01-2025 16:41

Feyenoord4ever1908 +71476

Gimenez moet blijven

25-01-2025 16:28

f3cuk +721

Tsja marktwaarde is wel een dingetje, je zou zeggen hij is meer waard dan 30 miljoen, maar we vonden Sinisterra, Malacia, Karsdorp, Kongolo en Senesi ook meer waard dan hun transfersom. Allemaal niet waar gebleken. Vooralsnog is Kokcu ook nog geen schot in de roos voor Benfica en wordt Mats ook lager gewaardeerd dan wat ze er bij Brighton voor hebben betaald. Ons track-record is dus niet bepaald fantastisch.

Aan een ongemotiveerde speler heb je niets, dus als Feyenoord zijnde zou ik puur kijken hoe Santi in de wedstrijd zit. Als hij echt graag wil gaan dan lekker verkopen, onderhandel er desnoods een flinke winst-doorverkoopclausule bij als je ervan overtuigd ben dat hij veel meer waard gaat worden.

25-01-2025 15:56

Armin +9070

Is toch andersom bij ons ook? Ueda, Ivanusec en Zerrouki?

25-01-2025 16:36

Buddystutta +3298

Die neuzen hebben ook een zooi verkocht voor nog veel meer en die doen t ook kut maar wat kan ons dat boeien, honderd miljoen/miljard en anders niet.....

Ik weet nu al dat straks de paniek weer uitbreekt bij vele (namaak)suppoters dat ze roepen een 2e Jorgensen

25-01-2025 17:08

RonSon +2606

Santi wees woensdag na zijn doelpunten weer naar het feyenoord logo. Dus schijnbaar zit er nog wel gevoel voor de club bij. Je moet ook niet alle roddelpers uit Italië geloven. Dan zou hij al zowat getekend hebben, medisch gekeurd zijn etc. Allemaal gelul. Milan heeft geen 40 Mio of hoger op de plank liggen. Probeert weer zo goedkoop mogelijk te shoppen bij ons. Die 2 goals tegen Bayern waren op het juiste moment een eye-opener dat hij niet gratis op te halen is .

25-01-2025 22:04

gwmd1 +4126

Santi en Milan even in de ijskast parkeren! Feyenoord is belangrijker. En daarbij Santi heeft hier mogen voetballen bij een prachtclub, die hem door dik en dun heeft gesteund en vooral de supporters. Dus Santi gaat ons terug betalen met minmaal een tweede plek in de competitie, en een volgende ronde in de CL door weer een reus te vloeren. De komende 4 maanden blijft haar maar mooi bij Feyenoord. Komt er vanzelf een andere mooiere club die wel 50+ miljoen neer gaat voor Feyenoord.

25-01-2025 15:12

marcos1967 +15

santi is zoveel feyenoorder in zijn hart.totdat hij het contract bij Milan ziet en onder ogen krijgt.dan is sanctie heel vlug een echte milanees toch

25-01-2025 15:36

kvdk91 +3067

Precies dat

25-01-2025 15:53

MvL1980 +9302

50 miljoen EN de directie van Milan moet een hele week Pizza Hawaii eten.

25-01-2025 15:06

kvdk91 +3067

En cappuchino tijdens het eten.

25-01-2025 15:53

mataglap +7633

Milan grappenmakers met minder dan 30 miljoen.

25-01-2025 14:40

yo.m +1348

Dus de top is te hoog voor hem, die gast is 23 en scoort de ene na de andere tegen grote clubs in de CL. Wat is dat voor een aanname. Die bereikt via Milan real Madrid let maar op.

25-01-2025 14:27

mafkees +45

Het vervelende hier is dat voor een Italiaan 30 miljoen als best veel is. In Engeland vind een degradatie kandidaat dit nog een koopje. Minimaal 50 anders vasthouden. Is voor ons veel meer waard dat hij blijft.
Als hij er nog 2 of 3 kan scoren in CL en nog minimaal 10 in Eredivisie kan je hem van de zomer als nog voor dit bedrag verkopen. Hij bewijst nu al ook na blessure geen eendagsvlieg te zijn.

25-01-2025 14:21

frbergh +13546

Misschien dat de enige ben maar ik vind Milan geen stap hogerop in vergelijking met Feyenoord.

Feyenoord moet eigenlijk hoger zitten met de prijs 45 tot 50 want die kut Italianen gaan toch knibbelen. En als ik lees dat die kutneuzen meer dan 30 mil wollen voor Brubbert snap ik er helemaal niets meer van. Die gozer kan echt niet ballen en kom nu niet meer aan dat ze champion leage spelen og gespeeld hebben.
Dat is tegenwoordig omgekeerd

25-01-2025 13:45

Janas +4269

Wat betreft salaris wel natuurlijk

25-01-2025 14:01

Vince78 +11987

Dat is het natuurlijk ook, voor Santi levert het heel veel meer op. En eerlijk is eerlijk, nu breken de jaren aan waarin je kunt oogsten als voetballer.

25-01-2025 14:06

Vince78 +11987

Daarnaast kan hij daar aantonen dat het geen eenmalig iets was, die scoringsdrift. Dus wie weet wat daarna nog volgt.

25-01-2025 14:07

Tilburger1908 +1755

Zelfs Trauner heeft nog meer scorend vermogen dan die Brubbert, echt bizar. Nog geen 5m waard joh

25-01-2025 14:25

Fuutje +3070

Maar even, Trauner kan echt niet koppen hè.

25-01-2025 14:34

Verstappen +7903

Milan is op dit moment echt wel een stap omhoog. Zijn net als wij ongelukkig dit seizoen, maar zullen op termijn weer stabiel meedraaien in de Italiaanse top en Europese (sub)top.

Denk wel dat we boven Milan gaan eindigen in de Champions League en dat we veel meer moeten vragen voor Gimenez, al helemaal in de winter

25-01-2025 14:28

robbie_rev +351

Allemaal goed en wel die spagetievreters moeten 40 milj op tafel leggen en anders maar ergens anders naartoe punt .

25-01-2025 13:38

CLAM +1746

Heb niet het idee dat Kieft iets nieuws verteld

25-01-2025 13:29

hoekieuitzoekie +21755

Het meest bijzondere van dit hele verhaal rond Santi:

Dat blijkbaar het volledige Nederlandse journaille vergeet dat we de Knock-out fase van de Champions League in gaan. Iedereen praat maar over de tweede plek, maar we spelen op dit moment gewoon voor de miljoenen van de volgende ronde(s) in dit CL seizoen.....

25-01-2025 13:19

Gers +13144

2e plek belangrijker

25-01-2025 13:21

030uit015 +228

Eens, hoewel ik heel benieuwd ben hoe lang ons CL avontuur nog doorgaat… maar als we volgend jaar geen CL spelen missen we weer enorm veel inkomsten

25-01-2025 13:27

1970hetjaarvan +7500

Verkoop van Santi moet de gemiste inkomsten van het niet bereiken van de 2e plek minstens evenaren
Zonder Santiago wordt de kans op plek 2 echt minder

25-01-2025 13:37

Vince78 +11987

Ja kunt nu op zeker 40 miljoen vangen.

Die 2e plek, daar is nog een hoop voor nodig. Daarnaast is er ook de 3e plaats nog.

Als we nu al 40 miljoen vangen, kunnen we misschien eindelijk eens begin zomer al nieuwe spelers halen. Zodat we meteen sterk aan het seizoen kunnen beginnen.

Net als PSV 2 seizoenen terug deed met verkoop Gakpo in de winter. En selectie snel compleet in de zomer. Vliegende start en kampioen....

25-01-2025 14:13

onno +16263

En niet alleen gemis aan inkomsten. Ook ga je achteruit ten opzichte van de concurrentie.

25-01-2025 14:19

Gers +13144

Klopt maar hoe waardeer je 'kans' die jap is voor deze situatie gehaald

25-01-2025 18:02

Mensini +14673

Dit wil je volgend seizoen ook dus 2e moet je worden, zeker als dat ten koste van ajax gaat!!

25-01-2025 14:18

jer +2532

Aan de andere kant, Pris heeft wel laten zien goede resultaten te behalen in de CL, als we heel ver komen, stijgt de waarde van het hele team veel meer dan dat t nu is, ook van Santi en Hancko dus.

Enfin, tis aan DON om te beslissen.

25-01-2025 13:13

Jatochnietan +23873

Zal wel 30 miljoen worden met allerlei vage niet haalbare bonussen…zoals altijd.

25-01-2025 13:12

TalkOfSBeek +4074

Verklaar zoals altijd? Ben benieuwd welke gemiste bonussen wij hebben gemist?

25-01-2025 13:44

kvdk91 +3067

Gehaalde bonussen kun je niet missen. Maar bij Sinisterra hebben we bonussen misgelopen.

25-01-2025 15:55

TalkOfSBeek +4074

Welke bonussen? Doorverkoop?

25-01-2025 16:47

Jatochnietan +23873

Kokkie….benfica? Was je al weer vergeten natuurlijkZ

25-01-2025 17:34

Jatochnietan +23873

En kokkie bij Benfica

25-01-2025 17:35

TalkOfSBeek +4074

Ja vertel.. welke clausules zijn niet haalbaar dan?

25-01-2025 17:50

Daviidjd_ +188

Als er nog een bod komt onder de 38 zou ik de onderhandelingen gwn stoppen als DtK zijnde. Dit is Feyenoord en geen faillissementuitverkoop meer.

Ajax doet goed zaken omdat ze 1 jaar beetje ver gekomen zijn in de CL en dat is waar wij naar streven. Als we hem deze winter al weg doen voor dit geld zouden we onszelf in de vingers snijden wetend dat we niet 2 volwaardige back up spitsen hebben.

25-01-2025 13:10

feyenoordpjk +2158

Denk jij dat dat de reden is dat 020 goed boert ??
Dan ben je 16 denk ik .

25-01-2025 16:57

jack.f +5041

Zal mijn een zorg zijn hoe die daar gedijt,als ze die 40 miljoen maar overmaken toch.

25-01-2025 13:00

Gers +13144

Wel beter voor feyenoord als tie het daar goed doet

25-01-2025 13:23

Skeptic +13720

De hoeveelheid moeite die we moeten doen om onze beste spits voor 40m te verkopen is echt pijnlijk.

Zeker als je ziet dat er door West Ham even 35m wordt afgetikt voor die dikke pannenkoek uit Amsterdam.

25-01-2025 12:57

F5 +2966

Tja daar krijgen ze ook 100 miljoen voor een stervende zwaan dus het verbaast me niks

25-01-2025 13:14

Skeptic +13720

Grootste scam in het voetbal ooit denk ik.

25-01-2025 13:14

F5 +2966

Ja dat moet wel want het slaat helemaal nergens op

25-01-2025 13:20

ElPanzeFr +21977

Voor de hoofdprijs inderdaad - 40 miljoen of minder is dat zeker niet! Zou het schandalig vinden als we hem voor dat bedrag verkopen

25-01-2025 12:53

GentlemanGio +1863

Ik snap dat gekrakeel over Bijlow vs Wellenreuter niet.
Eind vorig seizoen was het echt 50/50 tussen die twee. Bijlow constant geblesseerd. Als je daar dan een mooi bedrag voor kunt krijgen, is het logisch als je een van de twee verkoopt.
Dat wist Priske natuurlijk ook, dus koos hij voor Wellenreuter.
Dat die vervolgens genadeloos door de mand viel, was voor niemand echt te verklaren.
Gelukkig hadden ze Bijlow nog achter de hand, maar die raakte direct wéér geblesseerd.
Daarna kwam Bijlow ijzersterk terug, dus blijkt dat de beste optie.
Maar dat hij nog bij Feyenoord speelt, is alleen maar omdat hij niet door de medische keuring kwam…
Daar kun je Priske allemaal niet de schuld van geven.

25-01-2025 12:47

Skeptic +13720

Bijlow was altijd de beste optie die tevens de grootste waarde vertegenwoordigde.

Iedereen die oprecht dacht dat ze gelijkwaardig waren qua kwaliteit hebben er niet zo veel kijk op.

25-01-2025 12:57

Gers +13144

Ja wel maar wat gentlemen zegt is wel een goeie samenvatting toch?

25-01-2025 13:25

ibmebudh +3406

Ik denk dat het een combinatie was dat Wellenreuther de laatste wedstrijden het seizoen ervoor keepte, en Bijlow pas veel later aansloot in de voorbereiding.
Wellenreuther (nog) in vorm tegenover Bijlow die nog in vorm moest komen.

25-01-2025 15:04

Gizmo +1142

NOOIT in de winter verkopen!

25-01-2025 12:44

030uit015 +228

Vanaf 50 miljoen bespreekbaar…

25-01-2025 13:28

echtwel +2246

De top te hoog gegrepen??

25-01-2025 12:40

cipolini +14286

Belachelijk eerste bod AC Milan, 31,5 miljoen. Alleen bij 40 miljoen exclusief bonussen. Denk aan 40 + 5 miljoen. Anders wachten tot de zomer. Woensdag scoort hij weer en wordt hij weer duurder.

25-01-2025 12:36

ruudgeels +199

Als nou op Brobby voor meer dan 35 miljoen wordt geboden is 30 miljoen voor Gimenez een lachertje van de bovenste plank

25-01-2025 12:29

guc75 +11014

Een lachertje van de bovenste plank. Echt een goede lachertje.

25-01-2025 12:41

GentlemanGio +1863

Vrij bizar inderdaad

25-01-2025 12:48

Anass010 +13

Hij is toch minimaal tussen de 50/60 mil waard? Snap niet we akkoord gaan met 30 mil en dan nog bonussen. Kom op zeg

25-01-2025 12:17

Kuyteroe_son +2041

Ac Milan heeft al 2 hele goede spitsen, ze denken gimenez voor een relatief koopje bij Feyenoord op te kunnen pikken. Dit gaat geen deal worden.

25-01-2025 12:17

guc75 +11014

Dus wel. Ajax verkoopt een lachertje voor dezelfde prijs. Wij moeten ook onze ooit stijf houden en 50 miljoen vragen.

25-01-2025 12:42

Kuyteroe_son +2041

Dat wil ik zeggen, we moeten hier niet mee akkoord gaan, maar dat is dus wel wat ac Milan verwacht (zoals beschreven)

25-01-2025 16:16

leefdebeef +26540

Hoofdprijs is 60 miljoen

25-01-2025 12:14

Inworp +3442

Gimenez heeft het beste van zichzelf laten zien. Niet alleen het 1e doelpunt tegen Bayern was technisch erg knap, maar ook de genomen penalty moet je ook maar zo durven nemen zoals hij dit deed. Ik denk dat hij nu voor een uitstekende prijs verkocht moet worden. Wat meespeelt is dat hijzelf ook graag naar AC Milan wil en je geen teleurgestelde speler in je selectie wil hebben als de transfer niet doorgaat.

25-01-2025 12:13

zekspeed +4465

35 miljoen vast exclusief bonussen dat kan oplopen tot 40 miljoen. En dan ook proberen om een goed doorverkoop percentage te onderhandelen. Lijkt mij een prima deal.
En we hoeven ook geen vervanger te halen met Ueda, Carranza en Redmond achter de hand. En ik zie graag die Mitchell meer minuten maken. Maakte een behoorlijk goede indruk. Kan zeggen wat je wil maar onder Priske hebben Milambo, Zechiël, Read, Mitchell (in mindere mate), Redmond en Hadj Moussa echt de kans gekregen om zich door te ontwikkelen. Zijn in mijn optiek allemaal potentiële basisspelers.

25-01-2025 11:58

Mars +1532

Vind wel dat er een vervanger bij moet

Carranza prima jongen en mentaliteit maar op langere duur gaat die het niet redden
En redmond is er nog niet aan toe
Steijn lijkt mij een prima optie voor Feyenoord
Kan op meerdere plaatsen uit de voeten en heeft ook de mentaliteit
Past perfect bij ons (vind ik)

25-01-2025 12:16

OJ84 +2735

Kom op man. Toch veel tekort!
Die rottige De Ligt, Sanchez en Martinez gingen allemaal voor 35-45 weg in de CL jaren van die club.

Dit is een spits die ze overal op het hoogste niveau maakt. Beginnen bij 45 maar vind zelf eerlijk 48-50 gewoon reeel.

25-01-2025 12:36

ElPanzeFr +21977

Is gewoon zaad, die bedragen

25-01-2025 12:54

jonaathn +14830

Hij heeft letterlijk 1 zo’n periode gehad/ Hij blijft omringd door twijfels omdat Gimenez te vaak en te lange periodes kent dat hij niet scoort."

25-01-2025 11:56

mp_polderdyk +278

Kieft weer aan het verkeerde spul gezeten

25-01-2025 12:31

Peterk +35279

Zo zie en hoor je maar weer. Te lang en te veel snuiven tast het menselijk brein aan en is slecht voor je....

25-01-2025 11:48

JosKip +2954

Juist. Daarom doe ik het alleen nog maar door de weeks.

25-01-2025 12:08

kvdk91 +3067

Je kunt het beter inhaleren via je mond

25-01-2025 15:58

Dhr-HteR +775

Na de trainerscrisis gaat ook gimenez ook goed gemanaged worden door ten kloese

25-01-2025 11:41

Halbaar +28121

Als je van domheid kon groeien, dan kon jij van het dak eten.

25-01-2025 11:55

Obq +11598

Sarcasme herkennen is niet voor iedereen weggelegd

25-01-2025 12:00

Halbaar +28121

Kopietjes kennen ook niet

25-01-2025 12:01

dkuh013 +2090

Snel weg doen

25-01-2025 11:41

malle pietje +1476

Wordt er wel echt strontziek van dat het elke transfer periode alleen maar over gimenez gaat vanaf dag 1 tot de laatste.. als doe zo graag weg wil dan moeten ze gewoon 6p miljoen betalen

25-01-2025 11:38

FRemy +984

Santi scoort er meer dan anthony voor de neuzen en manchester bij elkaar dus voor minder dan 50 niet laten gaan of klinkt dat nou raar?

25-01-2025 11:36

lerenbalmetveter +2927

Lastig te vergelijken, buitenspeler en spits.

25-01-2025 11:38

Peperbus12 +1018

Dat was gewoon een vriendendienst van ten Hag aan zijn oude Club of te wel lekker nog even de clubkas spekken

25-01-2025 11:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties