De Cijfers: Gimenez bewijst zich als eerste spits van Feyenoord

De Cijfers: Gimenez bewijst zich als eerste spits van Feyenoord

Santiago Gimenez was dit weekend de Man of the Match bij Feyenoord in de wedstrijd tegen sc Heerenveen. De bezoekers van FR12.nl beoordeelden de spits met gemiddeld een 7,4. Lutsharel Geertruida (7,3), Dávid Hancko (7,3) en Mats Wieffer (7,2) volgden met bijna even goede cijfers. De enige onvoldoendes kwamen op naam van Oussama Idrissi en Quinten Timber: een 5,4 en een 5,1.

Het Algemeen Dagblad wees een andere uitblinker aan. Daar was Geertruida namelijk de enige Feyenoorder in het Elftal van de Week. Hij werd door de krant beoordeeld met een 7. Ook bij Voetbal International kreeg de verdediger het hoogste cijfer: een 7,5.

FR12
Wellenreuther 6,2; Pedersen 6,3, Geertruida 7,3, Hancko 7,3, Hartman 6,6; Wieffer 7,2, Timber 5,1, Kökcü 6,3; Dilrosun 5,7, Gimenez 7,4, Idrissi 5,4

Algemeen Dagblad
Wellenreuther 5,5; Pedersen 6, Geertruida 7, Hancko 7, Hartman 6; Wieffer 6, Timber 5,5 (67. Taabouni -), Kökcü 6,5; Dilrosun 6 (67. Paixão -, 88. López -), Gimenez 6,5 (67. Danilo -), Idrissi 5,5 (60. Jahanbakhsh 6)

Voetbal International
Wellenreuther 6,5; Pedersen 6,5, Geertruida 7,5, Hancko 6,5, Hartman 6; Wieffer 6, Timber 5 (67. Taabouni -), Kökcü 7; Dilrosun 6 (67. Paixão -, 88. López -), Gimenez 7 (67. Danilo -), Idrissi 6,5 (60. Jahanbakhsh 6)

Lees meer over
Lutsharel Geertruida Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

justrohvt1908 +1335

Santi veel meer een echte spits dan Danilo..
ik zie Danilo eigen liever als aanvallende middenvelder of schaduwspits, dan echt in de punt van de aanval.
Hij heeft echt wel kwaliteiten, maar aub niet als diepe spits!!

13-02-2023 17:44

Jos.B57 +58

Misschien zaterdag op 10 proberen

14-02-2023 11:09

1234567890 +173038

Pedersen als hoogste 6.5 vind hem een van de betere spelers
Onder gewaardeerde speler

13-02-2023 17:40

Z_FR1908 +5474

Te veel roze zo

13-02-2023 17:16

1234567890 +173038

Al spelen ze in de blote reet 3 punten zijn 3 punten

13-02-2023 17:41

1234567890 +173038

Doen ze daar maar een sok overheen

13-02-2023 18:50

FRkoentjeo +6375

Eens, maar die pakkies ken ik niet aan wennen 🤣

13-02-2023 22:56

goldendick +7082

Streuer halen

13-02-2023 16:54

corfr1912 +8859

Belachelijk die cijfers. Klopt geen hol van mister foute passes een 7 onbegrijpelijk.

13-02-2023 16:48

Fworldcup1970 +11233

Vond hem altijd al een goede spits, maar hij moest wennen aan een totaal andere speelstijl dan hij gewend was.

13-02-2023 16:19

MeneerArie +32092

Timber gewoon weer niet goed genoeg. Vooralsnog is ie z’n prijskaartje verre van waard geweest. Matige speler vooralsnog, hopelijk kan hij daar nog verandering in gaan brengen

13-02-2023 15:22

Feyenoord1985 +1836

Als hij maar niet denkt drie man te kunnen passeren.

13-02-2023 14:38

010robson +2624

Kan meer als jij denkt want ook aan de bal is hij behendig en zeker instaat iemand uit te spelen wat hij ook al diverse keren heeft laten zien.

13-02-2023 22:41

FeyeSu +2107

santi in oranje oh oh oh

13-02-2023 14:28

JFK +4836

Ik vond ook Idrissi goed presteren gisteren. Hij ging regelmatig voorbij zijn verdediger!

13-02-2023 14:25

Equinox +49916

Huppie huppie huppie.....

13-02-2023 14:15

Jigsaw +9997

Die kutbladen hebben r geen verstand van…

13-02-2023 14:05

Equinox +49916

Gelukkig hebben we FR12 die er wel verstand van hebben, oh ja en Arne.

13-02-2023 14:13

ETSVL +17125

Oke,

Nu ik net het stuk uit de telegraaf lees ben ik toch wel wat genuanceerder over de prestaties van Giminez.

Het is inderdaad wel even klote als je overkomt en je begrijpt de taal niet, en dat hij na hard werken in een halfjaar best verstaanbaar engels spreekt pleit ook voor hem.

Dat trainen onder Arne anders is dan 1 keer per dag een traininkje in Mexico zegt ook alles. Dat heeft hij ook allemaal in moeten halen.

Al met al heeft hij dus een zeer zware en moeilijke periode achter de rug en heeft hij deze twee dingen goed aangepakt. Dit doet natuurlijk mentaal ook wel wat dus het zou goed kunnen dat (net als sinistera) dat wannneer hij het vertrouwen krijgt en het plezier heeft, dat hij tot grote hoogtes kan stijgen, bepaalde aannames en 'moves' zien er toch wel goed uit.

HIj is inderdaad pas 21 en het zou dus heel goed kunnen dat wanneer hij zijn ritme vindt een absolute top spits wordt, en een echte spits hoeft niet de hele wedstrijd zichtbaar te zijn maar toeslaan als het nodig is.

13-02-2023 13:56

Eddepeddy +2286

Positief gezeik!

13-02-2023 14:04

fan-realist +3922

Contradictio in terminis

13-02-2023 14:46

Equinox +49916

Gestopt met lezen na de 'O'

13-02-2023 14:13

fan-realist +3922

Gestopt met lezen na de 'G'

13-02-2023 14:46

wiet piet +8878

Grappig zeg

13-02-2023 14:53

R2-D2 +10356

Nu weten we dus ook waarom Streuer en Jans die Zerrouki niet wilden verkopen. Ze gaan na dit seizoen weg en willen dus sportief hoogst haalbare bereiken. Allemaal eigenbelang

13-02-2023 13:50

Dommeloempia1 +19760

Daarom moet je deze twee seniele ook negeren

13-02-2023 13:54

Equinox +49916

Dat zijn dan ook twee randdebielen.

13-02-2023 14:14

Bal-Bal +5064

Logisch toch ook. Kokcu en slot mogen ook niet weg.... in het belang van Feyenoord. Dus eigen belang.

13-02-2023 15:06

R2-D2 +10356

Als er nu bod komt van 50 miljoen op kokcu dan is belang van Feyenoord om te verkopen

13-02-2023 15:31

Aproxis +3749

Hadden we Mijnans maar gehaald. Was werkelijk bij alle goals betrokken en zou beter zijn op de flanken dan welke speler dan ook bij ons. Zo zonde. Kostte ook geen reet en zou bij ons zo goed bruikbaar zijn.

13-02-2023 13:50

luc86 +3609

Is toch een middenvelder?

13-02-2023 13:58

Aproxis +3749

Ja, maar dat hebben we wel vaker gezien, een middenvelder op de flank. Hij paseert makkelijker dan onze buitenspelers en heeft een betere voorzet.

14-02-2023 07:58

ankona +13680

Als je de tactiek bekijkt, eerst 60~70 minuten met waterdragers de tegenstander murw spelen en dan met verse aanvallers de boel afmaken dan zie ik liever Danillo in de basis en Gimenez als verse afmaker.

Neemt niet weg dat Gimenez gisteren een prima pot gespeeld heeft.

13-02-2023 13:48

IJzerenKees +129222

ik had een 3.4 voor wiskunde

13-02-2023 13:45

theo_de_tokkie +12953

halve liter schultenbrau voor straf.

13-02-2023 13:46

paulus56 +254519

rekenen een 10 de vrouw heb er nog voordeel van
maar zie er niks van terug klotezooi

13-02-2023 13:48

IJzerenKees +129222

vrouwen rekenen altijd hun eigen kant op

13-02-2023 13:51

paulus56 +254519

krijg gelukkig zakgeld van me zoon zonder dat ze dat weet

13-02-2023 13:52

Kieboom +39670

Vrouwen, onberekenbaar

13-02-2023 13:52

paulus56 +254519

eind van de maand is ze altijd aardig hoor

13-02-2023 13:54

IJzerenKees +129222

hoop niet dat ze mee leest

13-02-2023 14:00

FrNiels2017 +156267

Dat zakgeld is nu voor ons, anders gaan we het vertellen

16-02-2023 03:22

paulus56 +254519

opzouten jij
je ben zeker aan het werk

16-02-2023 05:25

Likkertjedapp +1751

Kunnen jullie tapia nog herinneren

13-02-2023 13:30

wirie010 +1814

Die panfluit?

13-02-2023 13:33

Zuidbewonert +409526

Ik zie hem nog dagelijks op de Lijnbaan met z'n Peruaanse panfluit ensemble.

13-02-2023 13:41

eppo +71658

Haha verkopen ze nog cd-tjes

13-02-2023 13:43

Zuidbewonert +409526

Hahahahahahaha :)

13-02-2023 14:16

feye_88 +3112

Die stond niet goed op te letten tegen Depay gisteren.

13-02-2023 13:43

Dommeloempia1 +19760

Die voor een verblijfsvergunning bij feyenoord speelde

13-02-2023 13:45

avondrood +40629

Als je een schot hebt als Dilrosun, een geweldige dribbel en tyfus snel bent hoor je eigenlijk bij een europese topclub te spelen.

13-02-2023 13:30

Mavado89 +2697

Het stukje overzicht en snel kunnen handelen is daarvoor ook wel essentieel

13-02-2023 13:33

Geo +3011

Hij schiet nog vaak slecht. Moet constanter worden in zijn schoten maar ben het met je eens dat iedereen hem onderschat.

13-02-2023 13:38

ETSVL +17125

Hopen dat het geen punten kost, maar het is ook wel een keer interressant om te kijken hoe we het zonder Orkun doen.

Misschien staan er dan anderen op op zijn positie.......

Of niet.......

13-02-2023 13:30

avondrood +40629

Feyenoord wordt veel gevaarlijker met een middenveld Wieffer, Timber, Dilrosun.(Paixao)

13-02-2023 13:32

Vince78 +11543

Helemaal eens met dat dit erg interessant is. Maar ik had dat liever tegen een andere tegenstander ondervonden.

AZ is misschien wel de belangrijkste pot. Immers de meest constante van de overige top clubs, en die kunnen we nu rechtstreeks punten ontnemen.

13-02-2023 13:44

cluepon +3832

Ik heb het idee dat Ajax en PSV hun zaakjes ook op ordebeginnen te krijgen. Dat zou vrij slecht nieuws zijn.

13-02-2023 13:57

[FR]Thomas +227603

Ik heb gister de tweede helft niet kunnen zien, maar pakte Wellenreuther een paar balle ? Zou goed zijn voor zijn zelfvertrouwen

13-02-2023 13:15

platvoet81 +1031

nee, niet al te veel te doen gehad (gelukkig). Heb juist het idee dat ie genoeg zelfvertrouwen heeft, maar geen idee waar die man dat vandaan haalt. Op de een of andere manier hou ik m'n hart vast bij elke hoge bal en elk balletje terug.

13-02-2023 13:20

Theedoek +17617

Ja hij pakte wel een paar ballen. Geen bizarre reddingen, maar gewoon prima ballen.

13-02-2023 13:42

ankona +13680

Zijn meevoetballen vind ik toch wel serieus spannend. En daar hou ik eigenlijk niet zo van.

13-02-2023 13:46

feye_88 +3112

Ik moet eerlijk zeggen dat Idrissi wel stabieler begint te worden. Hij lijkt me ook wel een speler die in de topwedstrijden beter presteert.

Lijkt erop dat Dilrosun en Idrissi zich alsnog gaan bewijzen. Ik had voor het seizoen mn geld ingezet op Walemark en Paixao haha

13-02-2023 13:14

vrknrd010 +3251

Ben je ook niet goed in je hoofd als je geld op walemark zet die vorig seizoen al lager in pikorde dan alireza zat en een paixao die geen man voorbijkomt

13-02-2023 13:44

feye_88 +3112

Paixao werd door iedereen binnengehaald als beter dan Gnonto. Zou een geweldenaar zijn. Walemark liet veel belofte zien en Slot gaf vaker aan dat hij dicht tegen de basis aan zit. Vind zijn traptechniek erg goed.

Ik geef ook aan dat ik er voor het seizoen zo naar keek. En ik was niet de enige. Maar als jij vooraf al zag dat Idrissi het na de winterstop beter zou gaan doen en Dilrosun de beste optie op de vleugel zou zijn alle credits naar jou. Kenner u

13-02-2023 13:48

Wesza010 +12023

Kampioenen!! Volgend jaar CL in met Arend en Santi

13-02-2023 13:11

breejedurp +3010

Arend? We zijn geen Vitesse

13-02-2023 13:40

FR010FRDAM +43033

Zijn er een aantal die structureel ondergewaardeerd worden omdat FR12 er bij hun voor kiest om enkel naar de mindere acties te kijken.
Idrissi was zeer bedrijvig en wordt steeds beter,
Pedersen speelde gewoon een prima pot. En ja we weten dat hij voorin niet altijd de juiste keuzes maakt, maar als hij dat wel deed was hij wel aanvaller geworden. Komt verdedigend zelden in de problemen en stoomt regelmatig mee op.
Dilrosun is ook gewoon een prima buitenspeler voor ons. Hopelijk wordt hij wel constanter.

13-02-2023 13:10

grazianogyan +8269

Pedersen speelt naar zijn kwaliteiten prima voor ons, komt voor ons alleen voetballend te kort. Dat we moeite hebben met kansen creëren, ligt ook deel bij de backs. Zijn loopacties waren prima, maar als hij rond of in de zestien de bal krijgt is het wel erg matig. Bij Dilrosun heb ik altijd het idee dat hij zelf niet weet hoe goed hij is. Lijkt vaak een beetje in te houden. Met zijn snelheid moet hij de backs toch meer kapot kunnen maken.

13-02-2023 13:20

FR010FRDAM +43033

Wat betreft Dilrosun, die moet ook veel vaker op zijn snelheid bediend worden. Krijgt veel te vaak de bal in de voeten.

13-02-2023 13:31

grazianogyan +8269

Gaat ook wel wat beter, voorzetten zijn gewoon trainbaar. Maar je hebt ook inzicht nodig en ik weet niet of hij dat aanvallend genoeg heeft. Malacia en Sinisterra was een genot om te zien aan de linkerkant, hoe hun mekaar vrij speelde. Alleen als Malacia vrij werd gespeeld was hij vaak te druistig. Over Pedersen ben ik verder niet negatief. Dat hij genoemd werd bij een (lage) premier league club verbaasde mij niet. Maar voor een team die het vaak in de kleine ruimte moet doen, vind ik hem minder geschikt.

13-02-2023 13:33

Ballenjongen2 +6412

Eens, punt is dat als Pedersen ook nog een perfecte voorzet zou hebben hij allang niet meer bij ons zou spelen maar in bijv. Engeland. Laten we blij zijn dat hij nog bij ons loopt. En ja, ik ben fan van hem (volgens mij de enige)

13-02-2023 13:34

paulus56 +254519

ben er ook een fan van doet ze werk wat hem word opgedragen heel de wedstrijd

13-02-2023 13:44

1970hetjaarvan +7455

da's nou eenmaal zo hier op FR12; voor het doelpunt van Gimenez werd hij -soms- al bij het grof vuil gezet... daarna MOTM??

13-02-2023 13:27

FRunn +1631

Zou mooi zijn als onze backs zouden leren om n vroege voorzet te geven. Dan hoeven ze niemand te passeren en de achterlijn niet steeds te halen. Scheelt veel sprintwerk bij eventueel balverlies.

Met name voor Pedersen zou dit goed zijn. Zie hem te veel blind naar de achterlijn sprinten, foute voorzet/pass geven en weer terug moeten sprinten om te verdedigen.

Bij n aanval via linkerkant met Hartman kan ik rustiger blijven zitten...

13-02-2023 13:44

Sasss +54162

Ik zie Santi over 2 a 3 jaar de nieuwe spits van Atletico Madrid worden. Screen maar

13-02-2023 13:09

Svennuh +9810

Kopen hem volgend jaar weg nadat hij hun in de poulefase van de champions league heeft uitgeschakeld

13-02-2023 13:17

kattukker +2208

Knock out fase zul je bedoelen 😁

13-02-2023 13:18

mout10051981 +4729

Hoe komt het AD op 5.5 voor Wellenreuther? Deed het naar behoren.

13-02-2023 13:07

Sasss +54162

Ja klopt echt geen hol van

13-02-2023 13:09

feye_88 +3112

Mwoah, zag er wel een beetje shaky uit. En die goal had hij makkelijk kunnen pakken. In de vertraagde herhaling ging die bal helemaal niet zo snel.

13-02-2023 13:11

mout10051981 +4729

Werd ook niet van richting veranderd zodat hij eigenlijk naast zou gaan. ;)

13-02-2023 13:14

Van_Geel +18424

Over cijfers gesproken (en ja ik ben eerder kritisch dan een fan):
Meeste assists, voorzetten, dribbels: Dilrosun.
Top 2 meeste succesvolle dribbels: Dilrosun.
Top 2 snelste speler: Dilrosun.
Top 3 kansen gecreëerd: Dilrosun.
Top 3 meeste meters gemaakt: Dilrosun.
Met afstand de meeste passes met Scoringskans: Dilrosun.
Met afstand de meest geslaagde dribbels en passes richting de 16: Dilrosun.

13-02-2023 13:07

Diongouda +36050

Ik moet m ook niet..

13-02-2023 13:08

eppo +71658

Mooie cijfers.

13-02-2023 13:08

feye_88 +3112

Nergens top 1. Hij is dus geen echte winnaar. WISSEL NU

13-02-2023 13:09

Van_Geel +18424

Met afstand en meeste, valt wel vaak onder top 1 :)

13-02-2023 13:10

feye_88 +3112

Mijn aandachtsspanne is zeer kort. Ik heb niet je hele comment gele

13-02-2023 13:12

charlaykc +9492

Valt wel mee

13-02-2023 13:04

rockn_roll +8227

zou de match stats van Santi weleens willen zien, percentage duels gewonnen, balveroveringen, passing percentage etc. Op basis van wat ik heb gezien kan dat niet heel denderend zijn denk ik

13-02-2023 13:04

Fr12gebruiker +2054

Maakt dat uit als je als spits een bal zo tegen de touwen werkt?

13-02-2023 13:07

Feyenoord-Till_I_Die +7087

Duels gewonnen: 4 van 5
75% passnauwkeurigheid
1 sleutelpass
1 goal
2 tackles

Prima statistieken voor een spits

13-02-2023 13:10

feye_88 +3112

Ik hoop dat Slot inziet dat Taabouni niet kan en met Bullaude gaat spelen. Timber op de plek van Kokcu (deed ie in Utrecht ook en toen was hij erg goed) en Wieffertje uiteraard.

Lijkt me de enige optie om AZ te bestrijden.

13-02-2023 13:01

foreverfey +26554

Precies. Al voorzie ik wel een probleem. Timber en Bullaude kunnen beide geen 90 min volmaken. Dan ga je dus na de wissel wel een beroep op Taabouni/dilrosun doen.

Dat maakt deze wedstrijd welke xtra lastig. We moeten er met z’n alle zaterdag weer volle bak achter gaan staan.

13-02-2023 13:05

feye_88 +3112

Als oplossing daarvoor zou ik Gimenez een linie terug laten zakken en Danilo inbrengen.

Die lieten in een oefenwedstrijd ook al zien een connectie te hebben. Als de wedstrijd al in de zak is kun je Rasmussen (edit- beter nog kasanwirjo) inbrengen en Geertje naar voren schuiven.

13-02-2023 13:08

onbekend +89690

Wacht.. je wilt Giménez op 10? Daar is hij voetballend gezien lang niet goed genoeg voor en je moet hem ook niet op een totaal andere positie zetten.

13-02-2023 13:18

feye_88 +3112

Die was ik vergeten. Je hebt gelijk Tempelaar

13-02-2023 13:19

feye_88 +3112

Gimenez is voetballend prima. Hij houdt vaak heel lang de bal bij zich, neemt prima een balletje aan en weet hoe hij moet scoren. Moet af en toe wel wat eerder afspelen. Maar als je nog moet scoren zie ik geen betere optie.

13-02-2023 13:20

platvoet81 +1031

Gimenez laten staan en Danilo of Paixao op 10.

13-02-2023 13:23

Geo +3011

Danilo op 10 zou ik wel eens willen zien.

13-02-2023 13:41

feye_88 +3112

Danilo is voetballend juist een stuk minder dan Gimenez. Die kan echt niet op 10.

13-02-2023 13:42

vangobbel +6957

Jij denkt de enige optie om AZ te bestrijden?

Ik weet zeker dat Arne wel meer opties in zijn hoofd heeft.

13-02-2023 13:35

wilbert17 +23475

Daar zit je dan op zondag mddag met ee stel mannen in de kleedkamer.
Roze kousen aan te trekken.

13-02-2023 13:01

feye_88 +3112

Wat is het probleem daarmee?

13-02-2023 13:02

Jaapie22 +3055

wat denk je?

13-02-2023 13:05

feye_88 +3112

Ik koppel de kleur van sokken niet aan mijn seksualiteit. Dus ik zie het probleem niet.

13-02-2023 13:10

feye_88 +3112

Felle kleuren doen het goed bij jonge fans. Daarvoor is dat pakkie.

13-02-2023 13:22

TussenjaarFC +138528

Nou nou poe poe

13-02-2023 13:04

Feydiedje +5187

Beter dat ze aan die kousen trekken dan aan elkaar

13-02-2023 13:07

Feydiedje +5187

Trouwens als ze daar beter van gaan voetballen, moeten ze het vooral blijven doen

13-02-2023 13:07

platvoet81 +1031

zoveel beter werd het er helaas niet op hahaha

13-02-2023 13:24

eppo +71658

Ik zou me er ook niet druk om maken hoor als ik een paar ton zou verdienen.

13-02-2023 13:07

RonFeyy +12466

Nou, wat erg zeg. Jij hebt nog nooit carnaval gevierd verwacht ik.

13-02-2023 13:27

HeinrichWelling +2470

Alireza word aanvoerder en begreep uit goed ingelichte bronnen dat hij de one love band zal dragen om een statement te maken.

13-02-2023 13:01

blackson +2660

Het overgrote deel van de media probeert een beetje of meer onrust te zaaien rond onze club, oa over dat hij nu niet naar Leeds gaat en dat hij van de zomer zeker weg gaat. Allemaal nergens op gebasseerd. Oke we zitten voetballend niet in onze beste fase, maar ondanks dat en wat blesures zie ik toch best wel fases waar we meer dan aardig voetballen.Bovendien staan we nog steeds boven aan. Voordegene die zich supporter noemen, support dan ook je club en spelers. Degene die club en spelers afbrandt en bijdraagt aan een negatieve sfeer rond onze club , stap aub over naar een andere club net als onze voormalige rechtsbuiten die een treffer tegen rkc viert als of hij de winnende in de CLfinale tegen Real Madrid heeft gescoord en je de altijd onpartijdige Leo Driessen hoort klaarkomen op de achter of voorgrond, want 1 ding is zeker daar worden wij niet slechter van en zulke figuren kunnen wij missen als kiespijn. Voor de echte supporters ik denk echt dat Feyenoord met onze steun Zaterdag een mooie overwinning kan vieren tegen een betere tegenstander dan met alle respect Excelsior,Cambuur of Rkc.

13-02-2023 13:00

Jaapie22 +3055

Och wat naar voor je jongetje...

13-02-2023 13:05

blackson +2660

Wat is naar ?

13-02-2023 13:08

HeinrichWelling +2470

Wat te doen met Leo Driessen?

13-02-2023 13:00

blackson +2660

Opknopen die engerd.

13-02-2023 13:03

TussenjaarFC +138528

Damwedstrijden in Ootmarsum laten verslaan

13-02-2023 13:04

010ert +19625

Geert captain zaterdag. Jongen van Zuid verdient het om de band te dragen

13-02-2023 12:54

wilbert17 +23475

En Hancko gaat de band dragen.

13-02-2023 12:55

Nolletje010 +9196

Bedenk ook even dat Santi minimaal 7 keer per week die Mexicaanse skinhead van hem uit elkaar moet trekken. Reken maar dat dat een geilbakkie is hoor.

13-02-2023 12:53

Nolletje010 +9196

Bolle Quinten lijk wel een gehaktbal wat over dat veld sjokt.

13-02-2023 12:51

Mrunterwijst +10611

Timber valt echt ontzettend tegen tot nu toe, lijkt zich ook helemaal niet te ontwikkelen

13-02-2023 12:48

Van_Geel +18424

Eerlijk is eerlijk, hij krijgt ook niet echt de kans om zich te ontwikkelen op zijn favoriete positie. Door het vertrek van Aursnes kwam hij op 6 te spelen, om vervolgens als aanvallende middenvelder te spelen, terwijl hij totaal geen afmaker is. Zijn favoriete positie is juist als centrale middenvelder, maar daar staat hij niet zo vaak.

13-02-2023 12:54

Mrunterwijst +10611

Daar heb je een punt, maar hij laat ook weinig kwaliteiten zien waardoor je de neiging krijgt hem opp zijn eigen plek te zetten. Hij speelt echt als een kip zonder kop, totaal geen overzicht

13-02-2023 12:58

LLRoelJ +1075

Ik ben fan!

13-02-2023 12:47

henkiehenk +3562

Nou Santi knal er maar een hattrick in dan tegen die stink kazen

13-02-2023 12:47

Spreeuw 006 +3482

Wat heeft Wellenreuther volgens het AD verkeerd gedaan gisteren? Speelde toch gewoon degelijk

13-02-2023 12:46

Woeke +8624

Waarschijnlijk vinden ze dat hij die kanonskogel eruit had moeten plukken.

13-02-2023 14:40

Spreeuw 006 +3482

Oke, dat is terecht. Die had ik als keeper gewoon aangenomen

13-02-2023 17:04

Woeke +8624

Precies, en als je toch je handen wilt gebruiken dan klemvast.

13-02-2023 17:13

Orgullo +7666

Als je zaterdag wint, sta je op pole position voor het kampioenschap. Je hebt met afstand het lastigste programma gehad, staat dan bovenaan en moet alleen nog naar Ajax van alle topwedstrijden. Vergelijk dat even met het programma van Ajax of AZ in april en mei.

Zelfs als je zaterdag gelijkspeelt heb ik nog een heel goed gevoel erover.

13-02-2023 12:46

Van_Geel +18424

Deels mee eens, maar onderschat niet die parkeer de bus elftallen in het rechterrijtje.

13-02-2023 12:49

Orgullo +7666

Juist daar hebben we dit jaar niet zo gek veel moeite mee. Van alle rechterrijtje ploegen alleen punten verspeeld tegen Fortuna.

13-02-2023 12:51

dEADER20 +2645

Ik zie 020 nog maar weinig punten verspelen helaas

13-02-2023 13:02

Orgullo +7666

Die hadden het gisteren al lastig met RKC. Wat doet je denken dat die wel even moeiteloos winnen van PSV, AZ, Twente, Utrecht of Heerenveen?

13-02-2023 13:09

Ono +1928

Wel leuk om te lezen dat blijkbaar iedereen een andere wedstrijd heeft gezien. Ik ben totaal geen fan van Pedersen, sterker nog, ik vind dat hij het niveau voor Feyenoord niet heeft maar gisteren vond ik hem dan wel weer ok.

Gimenez gaat echt een hele goede spits worden denk ik. Zijn manier van vrijlopen, altijd aanspeelbaar, doelgericht zijn echt meer dan prima. Als v. Persie hem ook nog wat technischer kan maken dan is het echt een goudmijn.

13-02-2023 12:41

Sasss +54162

Pedersen ontwikkelt zich ook stap voor stap gelukkig. Wellicht kan hij u volgend jaar bekoren :)

13-02-2023 12:45

Ono +1928

Dat zou wel fijn zijn; als hij mij niet kan bekoren moet hij weg natuurlijk

13-02-2023 15:54

Goos +25503

Nog meer mensen die er effe een mooie dag van maken zaterdag? En zo ja, waaro? Heb er nu al helemaal zin in. Vroege pmds, happie erbij en als t donker wordt richting Kuip. Als we winnen de stad in. Mooi vooruitzicht!

13-02-2023 12:40

Goos +25503

Nee oké. Dan ga ik wel alleen.

13-02-2023 13:30

FR Ridderkerk +83047

We love you Feyenoord, we do!!

13-02-2023 12:37

Frjuizeh +11660

ah, de wekelijkse onderbuikcijfers

13-02-2023 12:33

ETSVL +17125

Giminez is eigenlijk best wel armoede, ja hij scoort soms en doets soms leuke dingen.

maar het is niet echt niveau Feyenoord 1, laten we eerlijk zijn......

13-02-2023 12:32

Frankster +20953

Mag iemand van 21 ook even wennen en ontwikkelen?

13-02-2023 12:33

luc86 +3609

Ja maar ik ben ondertussen wel jaloers op die spits van AZ

13-02-2023 12:51

Frankster +20953

Op Az vooral

13-02-2023 13:40

keesvwonderen +5020

Hij wordt steeds beter

13-02-2023 12:35

Bartje1999 +2709

Gimenez is een topspits in wording. Die voetbalt met een paar jaar echt op een veel hoger niveau dan feyenoord.

Daarbij wij hebben de afgelopen jaren echt naar veel mindere spitsen zitten kijken dan Gimenez. Spelers als Kazim-Richards, Kramer, Pratto en Bozenik mogen niet eens de veters van Gimenez strikken.

13-02-2023 12:37

Van_Geel +18424

Gimenez gaat geen wereldspits worden, hij mist o.a. fysiek te veel onderdelen, tuurlijk kan je het en en ander bijtrainen, maar ook weer niet oneindig. Met het rijtje spitsen dat je opnoemt leg je de lat ook niet heel hoog.

Desalniettemin kan hij een leuke spits voor Feyenoord worden en mogelijk 'iets' daarboven.

13-02-2023 12:45

luc86 +3609

Wat mist hij fysiek precies?

13-02-2023 12:50

Van_Geel +18424

Snelheid en handelingssnelheid.

13-02-2023 12:57

Fey010_015 +94191

K snap wat je bedoeld maar er is bewust voor gekozen om spelers aan te trekken waarvan wordt verwacht dat die zich gaan ontwikkelen en dus centen gaan opleveren.
Dat we nu er zo voorstaan hadden we nooit verwacht aan het begin van het seizoen dus geef het even wat tijd. Je ziet ook dat Santi al stappen heeft gemaakt.

13-02-2023 12:40

fan-realist +3922

Dat is juist precies het niveau van het huifige Feyenoord. Soms leuke dingen.

Geldt voor Jahanbaksh. Geldt voor Danilo. Geldt voor Isrissi. Geldt voor praktisch het hele middenveld en de hele voorhoede.

13-02-2023 12:42

LLRoelJ +1075

Je snapt er niet zoveel van. Daar wil ik het graag bij laten.

13-02-2023 12:46

robbie1951 +423

Wonderlijk want hij kon geen bal vasthouden.

13-02-2023 12:24

Azzurri +12476

Danilo kan dat nog minder helaas.

13-02-2023 12:27

ShinjiUno +51817

Danilo had een hattrick gescoord

13-02-2023 12:27

JDJ +17919

Alleen in je fantasy world.

13-02-2023 12:54

JKTB +21202

Duurste aankoop ooit weer de slechtste. Mag hopen dat hij Orkun's rol zaterdag perfect invult. Dat schijnt toch zijn positie te zijn??

13-02-2023 12:23

slutforbozenik +398

Haha neejoh, deze jongen heeft enorm veel talent. Tuurlijk hij moet nog veel leren, maar je ziet gewoon dat die enorm goed kan voetballen. Geef het nog een jaartje en hij gaat ook echt wel voor minimaal 8 miljoen weg.

13-02-2023 12:25

Sjeep +16050

8miljoen of iets daarboven is kut

13-02-2023 12:26

slutforbozenik +398

Minimaal 8 miljoen hé, kan ook 16 zijn dus.

13-02-2023 14:39

henkietenkie +5859

Taabouni Danilo en Alireza hebben geluk dat ze te kort speelden voor een beoordeling

13-02-2023 12:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties