De Statistieken: Kökcü en Aursnes heersen op het middenveld

De Statistieken: Kökcü en Aursnes heersen op het middenveld

Feyenoord legde tegen PEC Zwolle - met name in de eerste helft - een uitstekende wedstrijd op de mat. Veel spelers tikten een hoog niveau aan, maar de statistieken van vijf spelers in het bijzonder sprongen eruit. In deze rubriek daarom aandacht voor Tyrell Malacia, Orkun Kökcü, Fredrik Aursnes, Bryan Linssen en Luis Sinisterra.

Zowel op basis van het resultaat als het spel was Feyenoord zondag heer en meester in De Kuip. De ploeg had 64% van het balbezit en was goed voor 18 doelpogingen (PEC had er 5), waarvan 9 op doel (PEC 4). De xG (Expected goals: verwacht aantal doelpunten op basis van het aantal kansen en de kwaliteit ervan) kwam uit op 2,66. Voor de bezoekers was dit slechts 0,28.

Individueel waren Fredrik Aursnes (130 balcontacten), Tyrell Malacia (124) en Orkun Kökcü (107) de meest aanwezige Feyenoorders. Alle drie waren zij bovendien zuiver in de passing, waarbij Malacia het hoogste nauwkeurigheidspercentage behaalde: 94% (87 van de 93 passes kwamen aan). Daarbij zaten 8 lange ballen, waarvan er 7 hun bestemming bereikten. De linksback gaf daarnaast 2 sleutelpasses (1 assist), slaagde in alle 3 zijn ingezette dribbels en won 7 van zijn 11 duels (allemaal over de grond).

Middenveld
Goede statistieken voor Malacia dus, maar voor de twee genoemde middenvelders gold hetzelfde. Te beginnen met Kökcü, die met 78 aangekomen passes (van de 90) een nauwkeurigheidspercentage haalde van 87%. Hij gaf 3 sleutelpasses (alleen Sinisterra gaf er één meer), was ook goed voor 1 assist en voerde eveneens 3 succesvolle dribbels uit (uit 4 pogingen). Kökcü won 6 van zijn 10 duels, waaronder zijn enige luchtduel.

De Statistieken: Kökcü en Aursnes heersen op het middenveld

Malacia had het hoogste passpercentage, maar de meeste aangekomen passes kwamen van de voet van Aursnes. Hij was goed voor 110 passes, waarvan er 98 aankwamen (89%). Sleutelpasses zaten daar niet bij, maar met 4 dribbels, die allemaal slaagden, was hij wel de Feyenoorder die op die manier het vaakst terrein won. Daarbij won hij 11 van zijn 16 duels, een aantal dat alleen door Gernot Trauner (13 van de 16) werd overtroffen. In het geval van Aursnes waren dat grotendeels duels over de grond (daarvan won hij er 7 van de 11), bij Trauner juist in de lucht (11 van de 13).

Doelpuntenmakers
Voorin waren er met Bryan Linssen en Luis Sinisterra nog twee duidelijke uitblinkers aan te wijzen. Linssen was uiteraard goed voor 2 doelpunten, maar was met een totaal van 6 doelpogingen goed voor het meeste directe gevaar van de Rotterdammers. 3 pogingen waren op doel, 1 ging mis en 2 werden geblokt. Linssen won daarnaast 1 van zijn 4 duels over de grond en 2 van de 3 in de lucht. 10 van zijn 16 passes (63%) kwamen aan.

De Statistieken: Kökcü en Aursnes heersen op het middenveld

Sinisterra laat in zijn statistieken vrijwel wekelijks zien een van de gevaarlijkste Feyenoorders te zijn en de wedstrijd tegen PEC Zwolle was geen uitzondering. Naast zijn goal en assist gaf hij 4 sleutelpasses (het meest van alle Feyenoorders) en waren zijn 3 dribbels succesvol. 36 van zijn 41 passes, 88%, kwamen aan. Met slechts 4 gewonnen duels (van de 11) was de Colombiaan op dat gebied minder gelukkig, maar overall was ook hij weer een van de sterkhouders aan de kant van Feyenoord.

*Statistieken afkomstig van SofaScore

Lees meer over
Tyrell Malacia Luis Sinisterra Orkun Kökcü Bryan Linssen Fredrik Aursnes
Plaats reactie
666

PierreFeyenoord +1989

Aursnes echt een heerlijke voetballer

23-11-2021 23:47

Burgerking +2240

Zeg kameraden. Ik neem aan dat iedereen al bij seizoen drie is van Norsemen op Netflix? Dan weet je waar de kracht van Pedersen en Aursnes vandaan komt. Een kruising tussen The Office en Vikings. Pflichtanschau.

23-11-2021 10:37

NiquelMelom +536

Stel dat Diallo komt en echt goed schijnt te zijn. Wie zou er dan uit moeten op middenveld? Ik denk toch Toornstra of Til

23-11-2021 08:58

Umpedump123 +6242

Wie zegt dat Diallo gelijk basis moet/staat? en daarnaast is het een vleugelspeler.

23-11-2021 09:40

NiquelMelom +536

Ik zeg dat puur hypothetisch als je kan lezen

23-11-2021 10:52

stamplust +24653

Een zinloze hypothese.

23-11-2021 11:36

zoowiezo +2636

Aursnes speelt als een gelouterde routinier, met dedain, brille en gogme, zonder hautain te worden. Danku.

23-11-2021 08:35

Burgerking +2240

Herken ook wel een beetje savoir vivre.

23-11-2021 10:36

appelstroop +263037

Feyenoord heerst

23-11-2021 02:11

jack98 +46908

Eem winnend middenveld is de sleutel tot het succes.

22-11-2021 22:47

FRlegend +17016

Mooie mix van spelers, laten ook de statistieken zien.

22-11-2021 22:38

ramsteijn +4916

Er staat wel een geweldig team, met een uitstekende trainer.

22-11-2021 22:04

Zarpa +1919

Hallo, dit zijn de statistieken tegen de Peccensluiter. Eens zien of ze ook zo zijn op 19 december. Als dat zo is worden we kampioen (en na winst op 19 dec uiteraard).

22-11-2021 20:45

Hark 1e +12245

Het staat goed, knap werk van Slot.
Slot weet spelers in hun kracht te laten spelen.

22-11-2021 20:11

staybehind4ever +4999

Waarom wordt onze onmisbare, ongekend geweldige voetballer Jens nu nooit genoemd in die statistieken?

22-11-2021 20:06

Chileno13 +5152

Ik ben echt trots op dit feyenoord wat er nu staat

22-11-2021 19:33

ADHDave +3357

Echt een lekkere speler doe aursnes, zeker als je bedenkt wat hij gekost heeft. Handelingsnelheid is echt goed, ziet de ruimtes. Kan ook prima een bal afpakken. Gaan we nog veel plezier aan beleven

22-11-2021 19:15

HarryenGerard +2666

Lijkt op Wim Jansen, Karim, ongelooflijk dat AZ scoutinglijstje.

22-11-2021 19:45

Snoek1974 +1827

Je ziet Aursnes ook nadrukkelijk coachen en is samen met Trauner een verademing als je weet dat we verleden jaar daar Botteghin en Fer hadden lopen , dit is een enorme kwaliteitsinjectie terwijl ze samen maar 1 miljoen hebben gekocht en Aursnes past ook goed naast Kokcu die zo wat vrijer speelt .

22-11-2021 20:08

Juventara +12140

Fer, mijn God die kerel ben ik echt direct zsm vergeten. Wat was hij intens slecht

22-11-2021 22:33

soccer4future +1521

een fantastisch seizoen tot nu toe, de aankopen perfect gescout, met Slot een fantastische trainer gehaald en nu staan we eerste in onze Europese groep en doen we mee in de titelstrijd, zet het door Feyenoord,

#Feyenoord1

22-11-2021 18:57

woud_van_benen +3582

Voor mijn gevoel staat Sini echt elke keer vernoemd in de wekelijkse statistieken rubriek. Klasse speler!

22-11-2021 17:43

Bati +39536

Sini is buitencategorie, als die geblesseerd raakt zijn we echt de lul.

22-11-2021 18:12

zoowiezo +2636

En als die geblesseerd raakt aan zn lul?

23-11-2021 08:37

teauvenoir +78114

Kampioenselftal en niks minder

22-11-2021 17:23

CoMulder +16625

Met 4 doelpunten gewoon de statistieken, op basis waarvan 2,66 dolpunten te verwachten waren, verslaan. Lekker man. Maak ze gek die statistieken🤣

22-11-2021 17:23

MMFeyenoord30 +7955

Aursnes kan ook gewoon echt niet meer uit de basis

22-11-2021 17:18

WvH +15381

Dat expected ( verwachte) vind ik zo'n raar woord. Dat is op basis van een al gespeelde wedstrijd. Hoe kun je nu achteraf het woord verwacht gebruiken?

22-11-2021 17:08

Skeptic +13581

Op basis van een x aantal factoren worden er een x aantal doelpunten verwacht. Als je in een hele wedstrijd 1 kans hebt en je scoort 1 keer wordt dat niet verwacht en zodoende zou je xG ratio dus aanzienlijk lager zijn. Juist na de wedstrijd kan je dit pas bepalen want dan pas heb je de juiste data. Op deze manier kan je dus zien of je volgens deze metrics goed of slecht hebt gespeeld en tot bepaalde hoogte ook hoe 'verdiend of onverdiend' een bepaalde uitslag is.

22-11-2021 17:20

WvH +15381

Ok. Dus als je 4 kansen krijgt en 4 x scoort is de xG ratio 0.75 of zoiets. Terwijl als je 40 kansen krijgt en maar 1 scoort is de xG ratio 14 of zoiets. In het eerste geval heb je dan slecht maar effectief gespeeld en in het tweede geval goed maar niet effectief.

22-11-2021 17:46

lijntjesini +1261

Er wordt ook gekeken naar de kwaliteit van de kansen, als je constant van 40 meter op doel gaat schieten heb je wellicht wel veel doelpogingen maar een lage xG

23-11-2021 01:47

CoMulder +16625

Wel weer gek gemaakt de statistieken door in plaats van de 2,66 expected goals, er 4 te maken.

22-11-2021 17:24

scritor +13590

ik heb gisteren eens met een andere blik naar de - wederom - niet genoemde til gekeken. ik denk dat nog redelijk onderschat wordt hoe ongelofelijk belangrijk die is, met het trekken van gaten, de acties zonder bal en het afjagen en uitputten van de tegenstander. dat geldt ook voor linssen: geen blikvangers als sini en kokcu maar voor ons spel onmisbaar.

22-11-2021 16:38

1234567890 +173305

Klopt 100%

22-11-2021 16:55

CoMulder +16625

Goed gezien.

22-11-2021 17:25

FR_Barendrecht12 +3046

Alleen liever toch iemand met meer techniek. Voor nu is Til wel het best

22-11-2021 17:57

corfr1912 +8860

De enigste die een beetje tegen valt vis die huurspeler van Arsenal.

22-11-2021 22:30

1234567890 +173305

Moet toegeven dat ik meer vertrouwen in Kökcű gaat krijgen ,begin van het seizoen vond ik hem tegen vallen

22-11-2021 16:33

Frobl +11602

Kokcu heel goed in vorm de laatste tijd.

22-11-2021 16:07

frvlissingen +3698

Met Trauner en Senesi achterin Kocku en Aursness op het middenveld zou Til meer moeten laten zien met diepgang. Ondanks zijn doelpunt vind ik dat nog een beetje tegenvallen. Maar we doen mee en statistieken leuk voor de annalisten maar verder ook niet.

22-11-2021 15:43

jackfey +3053

Op het moment heeft hij een dipje idd. Maar nog steeds wel hele goede cijfers. lekker laten staan en zijn periode komt wel weer

22-11-2021 15:59

frvlissingen +3698

Ik wil hem er ook niet uit maar verwacht meer van hem.

22-11-2021 16:01

Painer1 +9759

Diepgang heeft hij wel en de drive ook,
Het is alleen voetbaltechnisch gezien erg mager...

22-11-2021 16:39

Tistogwa +50493

Altijd weer leuk die statistieken die slechts een deel van het verhaal vertellen maar oké dat maakt niet uit.
De bonus speler voor Feyenoord is natuurlijk Trauner. (zonder enig andere speler tekort te willen doen)
Zijn inzicht, duelkracht, vooruit denkend vermogen en vooral rustige uitstraling, zorgen ervoor dat iedereen beter gaat voetballen.
Samen met Slot die vertrouwen predikt en geeft, is een dergelijke speler in je team de kers op de taart.

22-11-2021 15:28

Burgerking +2240

Degelijke schouder heeft ie ook trouwens

22-11-2021 17:19

woud_van_benen +3582

Trauner is ook 100% een onderdeel van de groei van Kökcu. Zonder daarmee het werk wat Kökcu zelf in zijn ontwikkeling stopt tekort te doen (ondermeer de trainingsvormen om zijn snelheid op de eerste meters te verhogen zie je letterlijk terug op het veld).

Kökcu kan nu zijn “risico vollere” passes geven zonder dat daar meteen giga kansen voor de tegenstander uit ontstaan wanneer ze niet aankomen, en trauner speelt VEEL sneller in dan botteghin waarbij hij ook linies over durft te slaan. Daardoor kan Toornstra/Til/Sini de bal terug spelen naar Kokcu en zelf meteen diep gaan waardoo Kokcu ze kan lanceren. Dat was vorig jaar met Fer en Botteghin gewoon totaal ondenkbaar.

22-11-2021 17:56

Sandhawk +1598

Die Engelse invaller is eigenlijk tegenvaller

22-11-2021 14:47

Dezwartetulp +76753

Ja, dat valt wel op, maar als ie wat meer speelritme krijgt, valt het wel mee denk ik.

22-11-2021 14:51

jepe1949 +6718

Sandhawk
Als de lat waar langs je hem meet Sinisterra heet dan valt hij altijd tegen.

22-11-2021 15:20

Frvv +8875

Haha PSV en Ajax kopen controleurs voor boven de 10 miljoen en wij voor een paar ton die nog eens beter is dan die houthakkers bij hun

22-11-2021 14:44

Dezwartetulp +76753

En de volgende gratis parel (Hartjes) staat al te trappen

22-11-2021 14:51

Frvv +8875

Pfff wat was hij bizar goed afgelopen week tegen NEC o21

22-11-2021 15:16

Dezwartetulp +76753

Niet gezien.
Was het echt zo? Of ben je sarcastisch?

22-11-2021 15:17

Frvv +8875

Nee echt zo haha. Domineerde echt op het middenveld. Check deze acties alleen al even: https://twitter.com/i/status/1462126475985960969

22-11-2021 15:21

bbotje +138

Hij speelde echt heel goed en het is te hopen, dat hij bij ons blijft!

22-11-2021 16:20

Dezwartetulp +76753

Indicaties dat ie weg gaat of wil dan?

22-11-2021 16:23

Sjeep +16058

Nee hartjes was echt bizar goed

22-11-2021 17:25

Dezwartetulp +76753

Ik zag alleen net de twitterbeelden uit Frvv's link...dacht serieus dat het Frenkie de Jong in z'n beste tijden was....

22-11-2021 17:26

1234567890 +173305

Vindt Hartjes nog iets te licht voor de hoofdmacht .

22-11-2021 16:57

Sjeep +16058

Deed het anders prima tegen atletico

22-11-2021 17:26

woud_van_benen +3582

Is ook helemaal niet nodig. We hebben al Kokcu en Aursnes en Teixera/Geertruida kunnen ook nog invallen op het middenveld wanneer de nood hoog is. Niks mis met een 18 jarige Hartjes volgend jaar te verhuren (of hopelijk te promoveren met O-21) aan een eredivisie club of net als antonnucci aan Volendam/ Hendriks aan NAC

22-11-2021 18:02

Snoek1974 +1827

Hou Hartjes en Antonucci gewoon bij de onder de 21 en als ze door blessures echt nodig zijn , zijn ze fit genoeg voor hele wedstrijden , dus niet verhuren want we hebben ze misschien later in het seizoen nog nodig

22-11-2021 20:14

corfr1912 +8860

Hoe kom je der op. Je kunt jeugdspelers ook beter maken op de training met een hoger team.

22-11-2021 22:40

koopa1908 +1588

Aursnes waanzinnige speler

22-11-2021 14:42

joopkater +6347

Precies het type wat wij al jaren misten.. Iemand met rust aan de bal op het middenveld. Altijd de ren je rot show.. Frederik is echt top.

22-11-2021 14:48

Willem10 +11981

Onbegrijpelijk dat hij in zijn nationale team bijna nooit basis is en zelfs niet altijd invalt.

22-11-2021 15:04

jepe1949 +6718

koopa1908
Correctie met Uw welnemen.
Aursnes, een waanzinnig goede speler.

22-11-2021 15:21

corfr1912 +8860

Dan heb jij die Berg nog nooit zien spelen vriend die is echt effe wat beter. Dat is een ploeggenoot van Bjørkan.

22-11-2021 22:47

corfr1912 +8860

Die kost 1.5miljoen. En daar lopen meer pareltjes

22-11-2021 22:49

ricodetico +12980

Door aanwezigheid van Aursnes komt Kökcü beter aan voetballen toe

22-11-2021 14:41

Dezwartetulp +76753

Ja, geef Aursnes maar weer de schuld....

22-11-2021 14:55

ricodetico +12980

Diemers gaat niet meer...

22-11-2021 15:55

Dezwartetulp +76753

De beschuldigende vinger naar Diemers was inderdaad gezever ja

22-11-2021 17:02

Zarpa +1919

Voordat we echt denken dat we in het rijtje van Manchester City, Bayern Munchen en PSG zitten.

Deze statistieken zijn tegen Pec Zwolle, met alle respect momenteel wel de zwakste club uit de eredivisie. Logisch dat we dan hoog scoren.

Zullen we deze statistieken maar eens gaan vergelijken met Slavia Praag, eens kijken of ze dan nog zo dominerend zijn.

22-11-2021 14:41

ricodetico +12980

PSG speelt ook tegen Metz

22-11-2021 14:45

jepe1949 +6718

Ja ja ja.
Stel we worden kampioen dan is het omdat zowel Ajax als PSV wel een absurd slecht/zwak jaar hadden.
Ajax speelde gisteren tegen RKC en dat voetbal werd een galavoorstelling genoemd.
Over meten met twee maten gesproken.

22-11-2021 15:38

Dezwartetulp +76753

Alleen nog een goed voetballende vervanger voor Guus 'als ik mn ogen iets dichtknijp zie ik Michiel Kramer' Til en je hebt een topmiddenveld.

22-11-2021 14:37

Zarpa +1919

Nu is Til voetballend al tijden matig in vorm… hem vergelijken met Kramer is wel heel bont.

22-11-2021 14:45

Dezwartetulp +76753

Ok, ik overdrijf een beetje :) maar Til heeft vrij harde voeten (om die populaire term nog maar eens te gebruiken). Kan niet voldoende mee in het 1x raken tiki taka van Kokcu en Aursnes.

22-11-2021 14:49

panache +7872

Alleen zette Kramer geen druk.

22-11-2021 15:04

TactvolleTacticus +3792

Er wordt geen tiki taka gespeeld, ook niet door hen. 😅
Die 2 zijn fysiek aanwezig en maken meters. Veel loopwerk , maar dat is nodig in het "moderne" voetbal.

22-11-2021 15:06

Dezwartetulp +76753

Ik zag gisteren bij vlagen 1x raken en goal 3 was gewoon 100% tiki taka (goal 1 ook een beetje).

22-11-2021 15:08

cluepon +3832

Nou, ik had wel het idee dat er behoorlijk wat druk op de schouder van de grensrechters lag bij Kramer. Elke keer dat vlaggen voor buitenspel hakt er in tijdens zo'n wedstrijd

22-11-2021 15:20

FR_Barendrecht12 +3046

Goal 2 ook tiki taka om sini vrij te spelen

22-11-2021 18:03

CoMulder +16625

Nog steeds niet door dat we niets hebben aan alleen maar prima donnas? Spelers die vuile meters maken zoals Linssen, Til en Toornstra worden maar zelden gewaardeerd door de zogenaamde kenners.

22-11-2021 17:30

FR010FRDAM +43127

Aursners en Kokcu samen gewoon laten staan. Zijn stiekem uit aan het groeien tot het beste blok van de competitie.
Met daarachter Senesi en Trauner staat er een blok waar veel voetbal in zit en waar tegenstanders moeilijk doorheen komen .

22-11-2021 14:36

Ulie +8171

En daarachter nog Bijlow; inderdaad een blok om van te watertanden.

22-11-2021 16:30

Heufhejdygvs +2010

Ik vond Kokcu inderdaad echt heel goed spelen. Zuinig op de bal maar hij durft nu ook steeds aanvallender te passen en het spel te versnellen.

22-11-2021 14:35

Dezwartetulp +76753

Xavi en Iniesta! :)

22-11-2021 14:30

Reinaldo16 +20907

Aursnes staat altijd op de juiste plek, ongelooflijke speler.

Denk toch beste Jens op bankie voor een echte rechtsbuiten

22-11-2021 14:25

Melvin.H +1007

Pens Toornstra

22-11-2021 14:18

corfr1912 +8860

Is dat nodig Melvin .H?

22-11-2021 23:07

FR-Brabant +11056

Kokcu voetbalt best aardig, en is fysiek goed - als in dat hij het lang volhoudt. Maar qua body wordt hij er vaak afgelopen.

En nog altijd loopt hij veel en veel te lang met de bal. Ik zag gisteren ook weer een paar aanvallen waarbij hij 25-30m loopt en dan afgestopt wordt en er een tegenaanval komt.

1 lichtpuntje voor Kokcu; bij PEC Zwolle nam zijn 'brother from another mother' de corners. Mijn hemel, die waren nog slechter dan van Kokcu!

22-11-2021 14:14

FR010FRDAM +43127

Als je dit uit de wedstrijd van gisteren haalt ben je wel zuur hoor. "Best aardig" domineert het middenveld nu samen met Aursners. En de statistieken staan in het artikel en toch ga jij anders beweren. Erklopt niks van,want er staat letterlijk dat hij van de 4 dribbels er 3 succesvol (dus met goede afloop), dan is het knap dat jij een paar mislukte dribbels zag. Daarbij won hij meer dan de helft van zijn duels....dus "vaak afgelopen qua body" klopt ook al niet.
Zijn corners waren gisteren lang niet slecht maar werden goed verdedigd. Het ligt niet altijd aan de nemer als er minder gevaar uit komt.

22-11-2021 14:27

CFR1908 +251

Het gekke vind ik toch dat Kökcü onder verschillende trainers de hoekschoppen mocht nemen, terwijl het als toeschouwer er regelmatig best wel slecht uit zag. Wat maakt het dan dat coaches steeds bij hem uitkomen? Blijkbaar doet ie het dan in verhouding steeds heel goed.

22-11-2021 14:43

FR010FRDAM +43127

De statistieken laten ook zien dat Feyenoord bovengemiddeld gevaarlijk wordt uit hoekschoppen. De slechte pogingen blijven hangen, maar kan zomaar 2 hoekschoppen bedekken waaruit we weer gevaarlijk werden

22-11-2021 15:22

FR-Brabant +11056

Laten we nou niet doen alsof Zwolle zo goed was gisteren he. Ze staan helemaal onderaan, een nieuwe trainer die nog geen dag voor de groep stond, het was gewoon los zand. Alsof je een nieuwe club opricht met 11 spelers van allerlei andere clubs en ga maar voetballen en maak er wat van.

Zwolle was echt niveau onderkant KKD. Dan is het niet zo moeilijk te domineren.

22-11-2021 16:00

FR010FRDAM +43127

Kokcu domineert al het hele seizoen het middenveld. Ook tegen Psv en Az.

22-11-2021 16:58

Mrunterwijst +10612

Och jee, ons menneke moet zijn persoonlijke vete jegens Kökcü nog even neerkladderen. Gelukkig ben jij inmiddels nog de enige die er zo over denkt

22-11-2021 14:56

FR-Brabant +11056

De enige? Dan lees je ook alleen wat je wilt.... met je 'menneke'. Toevalligerwijs ben ik een 'meiske'.

22-11-2021 16:01

corfr1912 +8860

Als je alles in het perspectief zet spelen c.o.l en Ajax cham. Wij speelde tegen het slechte Zwolle en hunne tegen RKC waar wij thuis 2-2 tegen speelde. Wat ik jammer vond was dat er na de rust niet meer gescoort is want dat had wel gemoeten. Dus wil ik aangeven dat er een behoorlijk gat zit tussen hun en ons zeker qua scorend vermogen. Dan zegt iedereen "ja dat geeft niet want we moeten donderdag weer" Hun spelen woensdag ook maar die gaan door. Dit was het moment om de score op te voeren en dat gebeurt niet en dat is echt zonde. Daar ligt nog verbetering.

22-11-2021 23:30

SuperGuidetti1. +72733

Geweldig veel voetbal met die 2, zetten allebei ook op de juiste momenten druk, en met Til ervoor heb je ook nog eens scorend vermogen. Middenveld prima in balans zo en ook Jens doet het uitstekend op rechts.

22-11-2021 14:12

JLAW +6996

Er lijkt op termijn geen ruimte meer voor Jens in de basis. Niet erg want een perfecte 13e man.

22-11-2021 14:10

SuperGuidetti1. +72733

Voor Jens is altijd ruimte.

22-11-2021 14:13

Frankster +20958

Je zal op een gegeven met een echte rechtsbuiten moeten gaan spelen idd

22-11-2021 14:13

Lucas_010 +6597

Dat denk ik ook. Of jens op 10 voor til en nelson op rechts. Maar aursnes en kokcu lijken echt onomstreden, en terecht!

22-11-2021 14:14

JS-FR1 +17060

Altijd handig voor de tegenstander. Nu weten ze precies hoe ze ons spel kunnen ontregelen en op wie ze het meest moeten focussen

22-11-2021 14:08

Wietse +24066

en onze spelers snappen dat je statistieken verbeteren door het spel simpel - maar snel - te houden.

22-11-2021 14:09

FR010FRDAM +43127

Precies, want die tegenstanders hebben geen database met statistieken. Die krijgen ze gewoon toegestuurd

22-11-2021 14:32

RicoFR36 +26662

Allebei op deze posities laten staan de rest van het seizoen.

Nelson en Ali mogen strijden voor rechtsbuiten.
Til en Jens mogen strijden voor de nr. 10 positie.

22-11-2021 14:05

Bati +39536

Mee eens, alleen denk ik dat Jens voorlopig helaas rechtsbuiten staat 😡

22-11-2021 14:06

RicoFR36 +26662

Ja, dat denk ik ook. Een doorn in het oog.

22-11-2021 14:32

Murlock +9828

Maar moet ook wel even vermeld worden dat de eerste helft er enorm veel ruimte werd gegeven aan Feyenoord. Dan zijn we inderdaad heel goed en gevaarlijk, maar alles blijft relatief. De tweede helft was het veel slechter en als Zwolle dag meteen had gedaan, lag een gelijkspel zomaar op de loer.

22-11-2021 14:02

DIRK7THEDON +1952

Nee man feyenoord zat al bij donderdag en deed het lekker rustig aan.

22-11-2021 14:03

SoplulRevived +2164

Haha de echte Feyenoord ziekte.....lekker je eigen cluppie downplayen...

Zum kotsen telkens weer dat gedrag.

Daarbij is je redenering van een stupide infantiliteit.

22-11-2021 14:14

eefb014 +5428

Hoor het de meeste hier nog roepen,het word tijd dat Feyenoord dit soort wedstrijden makelijker gaat winnen. Waaro.lukt het Ajax altijd wel en ons niet. Nu winnen makkelijk.ligt het weer aan de tegenstander. Mijn god wat een gezeur.

22-11-2021 16:58

Brahma +5257

Kökcü heerst op het middenveld.

Kökcü een 6,5 aldus het AD.

22-11-2021 13:59

Feyenoord1 +102602

“Ja maar ja maar ja maar Kokcu scoort zo weinig voor een 10”
🤡

22-11-2021 13:58

theitalianking +628

Elke week staat die Aursnes hier weer positief in, wereldaankoop

22-11-2021 13:57

Lucas_010 +6597

Ja net als trauner en pedersen! Allemaal geweldige aankopen

22-11-2021 14:15

Goos +25665

Had helemaal niets van Aursnes verwacht. Dat klinkt negatief maar had er gewoon geen verwachting bij. Blijkt die gozer effe waanzinnig te kunnen ballen zeg. Wat een potten heeft hij al gespeeld, mooi man.

22-11-2021 13:55

Feyenoord1 +102602

Koetjoe ongelooflijke strijder!

22-11-2021 13:55

gerardus +439

ik ben niet zo van de statistieken....
wel mooi om te zien dat dit trio zich razendsnel ontwikkeld.
Ben benieuwd hoe deze 3 het in de komende klassieker gaan doen....

22-11-2021 13:53

Kwintsheul +14592

Ik zie het ook zo maar gebeuren dat we die klassieker nog winnen ook.
Onder Slot staat het elftal eigenlijk als een huis, ook tegen op papier (volgens de kenners) betere tegenstanders. Slot is denk ik ook heel goed in de tegenstander analyseren.

22-11-2021 13:59

DIRK7THEDON +1952

Je bent niet zo van de statistieken? Waar van ben je wel dan..zeker van onderbuik gevoelens en persoonlijke hekel aan sommige spelers?

22-11-2021 14:04

Gus12 +11734

Aursnes en Pedersen zijn denk ik de 2 beste koopjes van de laatste 5jaar

22-11-2021 13:51

Niets_is_sterker +4559

Denk dat je onze kale rots achterin vergeet

22-11-2021 13:54

Gus12 +11734

Helemaal gelijk, dat maakt er 3

22-11-2021 13:59

stamplust +24653

Sinisterra?

22-11-2021 14:07

Ladinsky2021 +6053

Is ook een hele goede aankoop maar zal gezien zijn leeftijd normaal gesproken niet meer voor heel veel geld verkocht worden terwijl dat potentieel bij Pedersen en Aursnes wel aanwezig is. Daarom schaal is die 2 aankopen nog net iets hoger in.

22-11-2021 14:12

spzm +13129

Trauner?

22-11-2021 13:55

SalsaSamba +6533

Wie had gedacht dat goede scouts met goede opties zouden komen?

22-11-2021 14:02

Ladinsky2021 +6053

Goede scouts komen altijd met goede opties, anders waren ze wel slechte scout geworden…

22-11-2021 14:13

Lucas_010 +6597

Sinisterra met afstand de beste aankoop sinds het kampioensjaar. Daarna volgen aursnes,pedersen en trauner

22-11-2021 14:16

FR-Renswoude +2899

Flinke update op transfermarkt.nl

22-11-2021 13:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties