Derksen hekelt top van Feyenoord: ''Dat is laf, je moet de waarheid vertellen''

Derksen hekelt top van Feyenoord: ''Dat is laf, je moet de waarheid vertellen''

Johan Derksen verwacht dat de situatie bij Feyenoord niet lang houdbaar is. Trainer Brian Priske weet dat de directie niet tevreden is. Daarnaast is de onvrede in de technische staf ook niet afgenomen door het besluit om verder te gaan met de Deense trainer.

Feyenoord wilde Priske en zijn assistenten Hamberg en Babalola het liefst vervangen. Marino Pusic en zijn assistenten Chris van der Weerden en Jeroen Schepens waren daarbij concreet in beeld. ''Ik denk dat die breuk wel komt," vertelt De Snor in Vandaag Inside. ''Het gaat niet over die resultaten.''

''Ik heb nooit begrepen waarom die man wel kwam. Ik vind het een man die niet stimulerend werkt. Het is een dooie. Er speelt van alles achter de schermen. De spelers kunnen het bloed van die gasten, zijn twee assistenten, wel drinken. Je moet natuurlijk geen ruzie gaan maken met een boegbeeld als John de Wolf.''

Priske heeft aangegeven aan de directie dat of ik of De Wolf eruit moet. ''Als hij dat gezegd heeft, dan moet je als directeur meteen zeggen: dan ga jij eruit.” René van der Gijp snapt niet dat de verantwoordelijken het zover hebben kunnen laten escaleren. ''Hoe kan je het dan zo ver uit de hand laten lopen?''

Algemeen directeur Dennis te Kloese heeft donderdagmiddag een schriftelijke verklaring gegeven aan de media, waarin duidelijk werd dat Priske aanblijft. Derksen had op meer uitleg gerekend van Te Kloese. Het waren in de ogen van Derksen nu te veel algemene termen en te weinig op de inhoud.

''Toen die directeur Te Kloese kwam, kon je geen krant openslaan of hij stond erin. Hij had het helemaal uitgevonden. Nu is er wat aan de hand en dan staat de hele Nederlandse pers klaar. Die willen even weten hoe het zit. Dan is hij onvindbaar. Dat is laf. Je moet er in goede tijden staan en in slechte tijden. En gewoon de waarheid spreken.''

Lees meer over
Johan Derksen Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +58575

Derksen niet bepalen

26-01-2025 12:23

cornel_tulp +0

Die snor is Antie FEYENOORRD hij lult met iedereen mee slijm loopt uit zijn muil.

25-01-2025 08:42

JaapFeyenoord +1355

Geruchten, Snor... Dat daar niet op gereageerd wordt mag je vervelend vinden, maar ieder bepaalt zijn eigen agenda.

25-01-2025 08:41

jaap +19

Telegraaft

25-01-2025 01:42

Hark 1e +12201

Niet bepalen

24-01-2025 21:59

Jrob +2644

Dtk is niet eerlijk. Niet tegenover de spelers de media en de club.....klagen en eisen dat er verbetering komt ...maar versterking waar hij ook verantwoordelijk voor is ...........ho maar ...tweede bos.....hij heeft t geluk dat Slot is gehaald door Arnesen ....daar teert hij op ...voor de rest niet veel soeps !

24-01-2025 20:53

Wisselspeler +7787

DtK is in zijn eentje verantwoordelijk voor het financieel gezond maken van Feyenoord en dat heeft hij met een bod van boven de 35 M op Gimenez nu ook in werkelijkheid voor elkaar gekregen. Daarnaast gaan we ook nog een extra ronde CL krijgen, waardoor er nog meer geld binnenkomt.
Ook door hem staan we er Europees weer op en komen er eindelijk misschien spelers die bij Feyenoord willen spelen.
De afgelopen zomeraanwinsten zien er prima uit: Hadj Moussa, Smal, Lotomba, Mitchell, Carranza, Hwang en de huurlingen Osman en Bueno
Niet echt veel soeps.. Je vraagt het jezelf toch af. Slot had waarschijnlijk 10 punten los gestaan.

25-01-2025 00:32

guykroudikorsou +8177

Lotomba en Mitchell weet ik niet, maar Osman, Bueno en Carranza vallen echt tegen. Smal is door Slot gehaald. Hadj vind ik wel wisselvallig tot nu toe (maar dat was Robben ook).

25-01-2025 03:44

Jrob +2644

Die enige die het goed doen zijn whang en bueno
Dus de rest niet veel soeps ! Nu kijken of moder een aanwinst blijkt en of we na die wedstrijd tegen bayern.. dezelfde elan kunnen brengen onder priske !

25-01-2025 12:37

FrFranken +862

Hadj is afhankelijk van hoe de rest speelt. Als hij de ballen op het middenveld moet ontvangen of in een veel te laag tempo dan wordt het lastig je acties maken. Ligt er ruimte of in snelheid ingespeeld dan is hij voor iedere ploeg een last.

25-01-2025 17:04

Jrob +2644

Hadj Speelt nog teveel met oogkleppen voor

26-01-2025 12:52

wimpiefr +15

Dat is niet helemaal waar, te Kloese heeft nooit op de voorgrond willen staan en heeft dat ook nooit gezocht! Na het suc6 moest hij wel en dan plichtmatig. Dat de pers, naar eigen beweringen, zeker wist dat Priske ontslagen werd. (Dat werd namelijk door een Deense krant geschreven) is er van alles uit de lucht gegrepen en was de Wolf( Priske wilde zijn eigen staf maar de Wolf moest blijven) natuurlijk een verhaal dat goed zou verkopen. Beetje doorzichtig allemaal. Maar dat krijg je als de resultaten minder zijn. Er zal binnen de club vast wel een scenario zijn voor wat als.... zo gek is dat niet. Het is niet meer en niet minder.

24-01-2025 20:40

Roberto13 +83

Mosterd na de maaltijd Johan…
Ga lekker Blues luisteren in je stamcafé in Grolloo.
Grolschje en sigaartje erbij?

24-01-2025 20:25

Spspkn +3278

Johan Derksen: het word nu wel een beetje zielig toch? Aandachtsorgel die zonder enige terughoudendheid of verantwoordelijkheid zijn mening kan geven… lekker makkelijk

24-01-2025 18:53

Sleepie +11914

Derksen heeft geen bronnen meer. En het is zo’n hypocriet. Als het een directeursvriend is met een dubbele agenda gaat Derksen in de verdediging.
Het lult maar van een afstand zonder enige kennis

24-01-2025 18:36

Feyenoord4ever1908 +58575

Niet bepalen zeiksnor

24-01-2025 18:13

Gers +12865

Waar komt toch die obsessie vandaan iedereen er uit te willen gooien. De baasjes moeten de problemen voor zijn of ze oplossen. Daar krijgen ze riant voor betaald . Mensen er uitflikkeren is veel te makkelijk en kan altijd nog.

24-01-2025 17:55

guykroudikorsou +8177

Als dit allemaal waar zou zijn moet de RVC gewoon iedereen eruit flikkeren.
Ik zou deze zomer Priske en assistenten, John de Woif en ook Te Kloese allemaal eruit flikkeren en helemaal opnieuw beginnen. Het kan niet zo zijn dat je een partij laat winnen van de andere (John de Wolf vs. Priske en assistenten).

24-01-2025 17:49

Dylan01082 +15

De deense falende nieuwkomers op 1 lijn zetten boven een geliefd man met hart voor de club en de favoriet van de spelersgroep. Een mismatch die even bepaald wie eruit moeten vliegen. Met een volledig geblesseerde selectie en een vijfde plaats moet je maar even je gemak houden. Denk dat ie zn plaats nu wel kent

25-01-2025 03:36

Piwi +216

Gestopt na Derksen, vieze zeiksnor

24-01-2025 17:49

Wim23 +640

Ja de waarheid vertellen dat doe jij ook altijd hé snor?

24-01-2025 17:31

KeithMoon +5231

Derksen heeft niet op tijd zijn medicijnen in genomen

24-01-2025 17:47

kakkerlak071 +175

Tuurlijk is de Wolf een echte Feyenoorder maar laten we nou alsjeblieft niet doen of hij aan de basis stond van de successen van de laatste jaren. Ik schat hem niet heel hoog in qua tactisch inzicht. Heeft vroeger net wat te veel ballen gekopt en schoppen uitgedeeld. Voor de sfeer prima dat hij erbij zit maar meer ook niet.

24-01-2025 17:18

guykroudikorsou +8177

Mensen in de staf moeten voetbaltechnisch toegevoegde waarde hebben. Niet daar alleen een beetje als mascotte bijlopen. Dat moet hij zelf ook helemaal niet willen. Ik vraag me sowieso af wat voor toegevoegde waarde (behalve dan als een soort mascotte) John de Wolf ooit heeft gehad in de staf (ook onder Slot trouwens).

24-01-2025 17:52

Dylan01082 +15

Daar zit hij ook voor, cultuurbewaker is geen tactisch trainer, hij heeft ook genoeg zelfkennis dat niet te ambiëren ook. Daar is Priske voor maar mist het tactisch inzicht tot op heden ook

25-01-2025 03:38

zitanero +6908

Vaak eens met Derksen. Maar wie kent de in en outs. Hij ook niet
Dan moet hij zijn muil houden!
Afblijven van Feyenoord als je t niet goed weet.
Onruststokert

24-01-2025 17:15

KeithMoon +5231

Tuinkabouter

24-01-2025 17:48

Isdatwat +1855

Moe van Johan,die heeft tegenwoordig overal verstand van, ver over de datum deze man

24-01-2025 17:13

jahoor +159

Het is een pleuris Deen die wat zegt
en iedereen gelooft hem

24-01-2025 17:01

theone +10345

De hele waarheid weten hun niet en wij niet. En net zoals Derksen lulverhalen de wereld in slingert hoeft DtK nu zeker de media niks te zeggen aangezien die t zo goed wisten.

Als er al een andere trainer "aangetrokken"was had Priske ontslagen geweest. En van Bayern kun je verliezen, Slot won tenslotte nooit van Roma. Dan had Priske er nogsteeds gezeten. En die rel tussen de Wolf en de andere stafleden tja heb ook wel eens ruzie op t werk.

24-01-2025 16:14

Ronny +4563

Is goed hoor...Heintje Davids.

24-01-2025 16:08

VSNFR +12087

Ineens allemaal boos dat Derksen wat zegt over ons cluppie. Nou ik zal je vertellen dat de snor riant betaald wordt door John de Mol om overál een -al dan niet gefundeerde- mening over te hebben. Dat is zijn goed recht en 9 van de 10 keer genieten wij daar allemaal van.....

24-01-2025 16:08

Dommeloempia1 +19792

Vi posten hierooo moeten ze lekker achterwegen laten…. Kijk het nooit,

24-01-2025 16:16

beppie172 +65704

Ervan genieten? Kijk het allang niet meer. Sinds ze niet meer praten over waar ze verstand van hebben is het een irritant programma geworden.

24-01-2025 19:26

onno +16003

Derksen moet zijn schijnheilige ongefundeerde mening voor zich houden. Loopt zelf al jaren te klagen over de wolf.

24-01-2025 16:00

VSNFR +12087

Onzin. De man heeft hier gewoon gelijk. En dat heeft hij wel vaker, m.u.v de coronamaatregelen destijds.....

24-01-2025 16:04

theone +10345

Maar lult nog veel vaker onzin, net als hier.

24-01-2025 16:14

VSNFR +12087

Als je elke avond vol lult, roep je vast ook per ongeluk ook wel eens iets waard tussen de onzin door inderdaad

24-01-2025 16:16

Paulo +222

Derksen is een klein flapdrolletje

24-01-2025 15:56

FeyFons +1

Onbegrijpelijk dat die man geciteerd wordt!

24-01-2025 15:49

FeyFons +1

Wat weet die Dercksen er nu vanaf Is hij erbij geweest?

24-01-2025 15:48

Jigsaw +10046

Derksen die vraagt hoe die directeur heet en dan zeggen: ‘toen ie kwam, kon je geen krant openslaan of hij stond erin’… Leest ie geen krant of is dit praten om het praten?

24-01-2025 15:47

basil +582

Ik denk dat De Wolf teveel inbreng heeft op zaken waar hij weinig of geen verstand van heeft. Club icoon of niet

24-01-2025 15:40

Spiderpig +174618

Weet niemand...wij zijn er niet bij

24-01-2025 15:47

Dylan01082 +15

Maar dat Priske weinig verstand van zaken heeft doet er niet meer toe omdat ie zo lief kan kijken. Haha iedereen wilde hem weg hebben en nu is hij de troeteldeen. Tot we weer van ajax en psv verliezen dan mag hij weer weg.

25-01-2025 03:41

Johan.L62 +55

Een verkrachter vind dat een voetbalclub eerlijk moet zijn.
We liggen er allemaal wakker van toch.
Wat de verkrachter van SBS6 vind.

24-01-2025 15:37

VSNFR +12087

Is hij ooit voor verkrachting aangeklaagd dan wel veroordeeld? Schrijf dan niks joh achterlijke woke klapper

24-01-2025 16:06

Mr-T +1995

Dtk kan altijd een foutje maken met de verkeerde trainer aanstellen en normaal gesproken bij het ontslaan van priske mag hij een nieuwe uitzoeken, maar waarom is er voor priske gekozen in de zomer. Die heeft een heel andere werkwijze dan slot, andere formatie, andere voorbereiding waardoor we nu met zoveel blessures zitten. De assistenten klikken schijnbaar alleen met priske. Ga dat eens oplossen dan. De wolf weg of die assistenten weg

Uiteindelijk heeft dtk voor deze rotzooi gezorgd. Die heeft overigens te veel macht binnen Feyenoord

24-01-2025 15:36

SCRSCR +4221

Tuurlijk onzin weer van de snor. Kwam na de wedstrijd een beeld voorbij dat Gimenez, en ik meen Milambo, bij Priske om hun nek hangen. Waarbij Gimenez de Wolf gewoon voorbij liep terwijl die hem een schouderklopje gaf. Vooral de media richt zich nu, zonder enkele concrete voorbeelden, nu volledig op Priske. Vraag me af wat daarvan waar is

24-01-2025 15:35

rob57 +3035

Het belangrijkste is de club .

24-01-2025 15:57

Dylan01082 +15

Dezelfde beelden zijn er dat hij bij john de wolf om zn nek hangt in het trainingsveld. De wolf maakt in het fragment waar jij hebt over hebt rechtsomkeer omdat priske met een camera aan komt kakken.

25-01-2025 03:43

Komtgoed +1218

ze moeten niet zo zeiken. ze werken bij de mooiste club die er is. stap over je schaduw neem 14 bier samen en ga wat nuttigs doen.

ja ook John de Wolf

24-01-2025 15:29

rob57 +3035

Het is gewoon zoeken naar problemen om een blaadje te vullen.

24-01-2025 16:12

Krijn.v +116

Zit niet te wachten op een mening van die asociale en onbeschofte Derksen…

24-01-2025 15:10

VSNFR +12087

Ok mevrouw Barend

24-01-2025 16:06

FNoord4ever +2726

Ik hekel Derksen…

24-01-2025 14:55

Spiderpig +174618

Derksen vond het ook belachelijk dat Been toenertijd werd ontslagen dus dat zegt niet veel

24-01-2025 14:43

MaartenTT +19913

Stokertje Derksen meldt zich ook in deze discussie.
Ongekend dat zoveel zich laten meesleuren in deze onruststokerij rondom Feyenoord.
DIEP TRIEST !!!

24-01-2025 14:38

fr12vr +29

Veel van ons niet, hoor. Ze kennen de zure streken van de snor inmiddels wel.

24-01-2025 16:11

Control11 +1558

De Wolf is een soort marionet van het bestuur. Spelers/ trainers komen en gaan, de kunst is om ze telkens goed te vervangen. Dat heet topsportklimaat. Het slaat nergens op om een trainer aan te stellen en hem vervolgens verplicht op te zadelen met assistenten waar hij niks aan heeft. Zeker als het een lange termijn contract betreft. Dat gebeurt nergens anders in de top van de voetbalwereld. Vandaar misschien dat we de grootste amateurclub van NL worden genoemd. Moet straks elke nieuwe trainer door één deur kunnen met de Wolf omdat hij een permanente zetel heeft op de bank? Gekkenwerk

24-01-2025 14:35

Josezara11 +936

De trainers zijn passanten, de Wolf is een blijver.

24-01-2025 14:55

Control11 +1558

Geen enkele topclub heeft een permanente assistent trainer. Dat is het aanspreekpunt en vertrouweling van de hoofdtrainer. Dus hij moet ook echt een goede werkrelatie hebben met de trainer om het te laten lukken. Oftewel als je niet zelf de trainer zijn assistent laat kiezen is de kans 50/50 of ze kunnen samenwerken. Daarom laat elke topclub die normaal werkt de trainer zijn assistenten meenemen als dat mogelijk is.

24-01-2025 15:05

onno +16003

De wolf was anders wel bijna uitgestorven in Nederland.

24-01-2025 16:03

ibmebudh +3254

Moet ie lekker materiaalman worden. Stel we halen dit jaar geen Europees voetbal, dan is het logisch om de hele staf te ontslaan. Maar de Wolf zou kunnen blijven? Die is toch ook onderdeel van de staf die dan gefaald heeft? Of wordt hij als infiltrant van de directie beschermd?
Als dit allemaal waar is trouwens.

24-01-2025 19:57

OveAiaiaiaiOle +9949

Zelfs domoor-Gijp snapt het
hoe moeilijk kan het zijn: biertje, elkaar waarheid zeggen, paar biertjes, klaar

24-01-2025 14:27

Spiderpig +174618

Juist ....volwassen mensen onder elkaar

24-01-2025 14:44

Fworldcup1970 +11238

Makkelijk praten als je geen verantwoordelijkheid hebt. Een trainer ontslaan die het europees ongekend goed doet is niet makkelijk. Maar hoe ze bij Feyenoord de samenwerking gaan verbeteren tussen trainers en spelers is me nog een raadsel. Zou daar wel wat meer over willen horen.

24-01-2025 14:23

FR-LEGEND17 +20274

Er is niks aan de hand man, John had gwn een meningsverschil met Hamburger of Babalonia en later kwam John erachter dat PriskePrijzenpakkert, Gentleman en loyaal dat hij is, hun natuurlijk eerder zal steunen dan een zogenaamde cultuurbewaker... John de Wolf wou bluffen nu moet hij zijn hand folden..

24-01-2025 14:28

Dylan01082 +15

Priske prijzen pakkert?? Hoeveel mandarijntjes heb jij gegeten?? Kampioen van de kkd 2026 als priske blijft

25-01-2025 03:45

Dylan01082 +15

Uhhh priske wou bluffen met z’n hij eruit if ik eruit, en daar ging ie bijna. De schrik was van zn gezicht af te lezen na de wedstrijd. Denk dat hij zn plaats nu wel kent

25-01-2025 03:47

Cornelis +675

Derksen is gewoon een idioot,die nergens verstand van heeft en altijd bij al zijn programma’s de grootste onzin uitkraamt.Een waardeloze vent!!!

24-01-2025 14:22

OveAiaiaiaiOle +9949

da’s ook waar

24-01-2025 14:29

jack.f +5029

Zo werk het in de voetbalwereld Johan moet jij weten toch.

24-01-2025 14:21

fr_1993 +78240

Weet je wat laf is? Een beschonken vrouw aanranden met een kaars

24-01-2025 14:14

fr_1993 +78240

Tis gewoon aanranding. Goedpraten is voor oplichters

24-01-2025 14:15

OveAiaiaiaiOle +9949

andere tijden, was toen heel gewoon

24-01-2025 14:32

fr_1993 +78240

er was toen OOK HELEMAAL NIKS NORMAALS aan verkrachting.

Je lult uit jouw nek met je eerste en tweede account.

24-01-2025 14:57

zandhaas +32730

Was toen heel normaal

24-01-2025 14:41

fr_1993 +78240

er was toen OOK HELEMAAL NIKS NORMAALS aan verkrachting.

Je lult uit jouw nek met je eerste en tweede account.

24-01-2025 14:57

Dylan01082 +15

Maar ja je kan niet zeggen dat hij niet open en eerlijk is, dat heeft hij zelf verteld nl. dus mag hij best van anderen vinden dat ze dat niet zijn

25-01-2025 03:48

fr_1993 +78240

Deze reactie voegt net zo veel toe als een dildo op een begrafenis.

25-01-2025 09:36

Mensini +14568

"Priske heeft aangegeven aan de directie dat of ik of De Wolf eruit moet"

Verwacht je toch niet echt van een zgn. 'dooie'........!?

24-01-2025 14:11

FR-LEGEND17 +20274

alles is echt geloof het gwn...

24-01-2025 14:14

Mensini +14568

De Wolf blijft, dus dan is hij toch vrij om te gaan??

24-01-2025 14:15

FR-LEGEND17 +20274

jij ook, ik ook...

24-01-2025 14:17

Mensini +14568

Wij hebben niet gedreigd met hij eruit of ik eruit..

24-01-2025 15:07

FR-LEGEND17 +20274

hoe weet je dat zo zeker...?!

24-01-2025 15:44

Dylan01082 +15

Haha had hij ook niet verwacht😂 . Ineens was hij ‘aangeslagen’. Maar hij gaat niet met lege handen als ze advocaten een oprotpremie van 5mljn hebben geregeld.

25-01-2025 03:51

FR-LEGEND17 +20274

Tuurlijk ga je niet met lege handen als je een halfjaar geleden een 3-jarig contract hebt getekend….

25-01-2025 10:25

ibmebudh +3254

Geeft het niveau van Derksen aan. Als je je naar buiten toe netjes opstelt en beleefd blijft, dan ben je een dooie.

24-01-2025 20:00

Dylan01082 +15

Hij kwam ook in zn blote reet met alleen een handoek om op een persco aankakken in Belgie dus dat beschaafde correcte ingetogen man heeft twee kanten

25-01-2025 03:52

mosfet86 +1918

Hier heeft Derksen gewoon gelijk

24-01-2025 14:03

FeyFons +1

Dercksen heeft nooit gelijk alleen maar bravour!

24-01-2025 15:58

kwadraat +4328

Ach tussen derksen en Genee is het ook al vaak geëscaleerd. Die werken ook nog steeds samen

24-01-2025 14:02

Koos1908 +537

Wat is erger dan geruchten? Media figuren die die geruchten behandelen als feiten en mensen afmaken op basis van die geruchten.

24-01-2025 14:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties