Te Kloese brengt duidelijkheid: ''Brian Priske is onze trainer''

Te Kloese brengt duidelijkheid: ''Brian Priske is onze trainer''

Trainer Brian Priske blijft bij Feyenoord. Algemeen directeur Dennis te Kloese heeft officieel gereageerd op de berichtgeving van de afgelopen dagen. De Deen wordt niet ontslagen door de Rotterdammers. Dit is de uitkomst van meerdere overleggen.

''Hoewel ik er geen gewoonte van wil maken om te reageren op verhalen en geruchten, wil ik graag bevestigen dat Brian de hoofdtrainer is van Feyenoord'', vertelt Te Kloese in gesprek met RTV Rijnmond. ''Vandaag, na de bijzondere avond tegen Bayern, hebben we uitgebreid met elkaar gesproken en onze visie verder aangescherpt.''

"Wat we samen zien, is dat er veel zaken zijn die ontzettend positief zijn en goed gaan. Denk bijvoorbeeld aan de indrukwekkende prestaties in de Champions League, die niet alleen het team maar ook onze spelers verder versterken en in waarde doen stijgen. Daarnaast zijn we trots op het doorstromen en ontwikkelen van onze jonge talenten, die ook een steeds belangrijkere rol spelen in de ploeg."

Prestaties in de Eredivisie niet goed genoeg

Feyenoord moet vooral beter gaan presteren in de Eredivisie, en dat moet gebeuren met Priske aan het roer. "De prestaties in de Eredivisie en daarmee de stand op de ranglijst zijn natuurlijk niet goed genoeg. Met een gezamenlijke ambitie en focus zullen we verder bouwen aan ons spel en het verbeteren van onze prestaties. Bij Feyenoord geloven we in de kracht van samenwerken, waarin spelers, staf en organisatie als één geheel opereren. Dat is immers de basis van ons succes."

Plaats reactie
666

Legionist +1797

Waar rooknis is vuur. Dtk moet ingrijpen. Als er blijkbaar mot is tussen de assistenten en de spelers, dan moet dtk er voor zorgen dat Priske dat managed.

25-01-2025 09:09

HaarlemFan +574

Ook fijn om te weten. Bij Feyenoord moeten coaches rekening houden met het tevreden houden van de cultuurbewaker

24-01-2025 20:22

Held18 +1713

Niet onze trainer maar jouw trainer!

24-01-2025 19:50

Jos.K +955

Praat voor jezelf aub

24-01-2025 19:59

Held18 +1713

Niet bepalen!

24-01-2025 20:13

Jos.K +955

Te laat 😉

26-01-2025 23:41

Feyenoorder94 +331

Offtopic: Vriend van mij is muziek gaan maken. Bij genoeg likes wil hij ook een feyenoordlied gaan maken.

https://open.spotify.com/album/2soq8IYTIRvP5zSM0lhFqh?si=27NairKgRamqEcJ6hfbabw

24-01-2025 19:14

Sander1989 +2404

En nu alsnog kampioen worden.... dan heb je weer een mooi verhaal om een boek mee te vullen

24-01-2025 18:37

trackflag +569

En toen werd je wakker

24-01-2025 20:02

DaveGooij4 +7158

Cedric Hatenboer binnen halen Te Kloese je bent waarschijnlijk al te laat Italiaanse club wil hem ook al hebben.

24-01-2025 17:37

progress +2348

Nou het seizoen is nog niet ten einde.
Ja, en dit antwoord kan 2 kanten opgaan.
Maar Priske zal in de comp zeker moeten verbeteren.

24-01-2025 17:29

Daan.v69 +878

Feyenoord traint openbaar
Nee toch niet
Priske wordt ontslagen
Nee toch niet
We gaan verliezen tegen Bayern
Nee toch niet

Wat is het volgende?
Zerrouki weken geblesseerd
Nee toch niet en hij scoort volgende week tegen de lampjes een eigen doelpunt


K krijg een beroerte

24-01-2025 17:23

wijwordenkampioen +600

Laten we hopen dat zeroukki voorlopig niet terug is iig
Ziet priske mischien zelf ook dat dat een van de problemen is

24-01-2025 18:29

Daan.v69 +878

Hij brengt veel maar geen duidelijkheid

24-01-2025 17:20

ries12345 +202

Misschien is beginnen met geen eigen staf mee laten nemen door een trainer. Hij doet het maar met assistenten die er zitten. Nu krijg je een 2 kampen met de assistenten van Priske en de mensen die er al zaten. Als ik ergens ga werken moet ik het ook doen met de mensen die er zitten. Dan zal ik me moeten aanpassen en dat moeten trainers ook maar doen. Ik vindt het flauwekul dat een trainer vertrouwens mensen willen meenemen.

24-01-2025 15:03

FeyenoordFan078 +1

Slot heeft een aanzienlijk deel van de staf meegenomen... (assistent, analisten, medische staf enz...) best logisch dat Priske z'n eigen team meeneemt...

24-01-2025 17:56

Kieboom +40249

Je kan de trainer er na woensdag niet uitzetten.
Maar als het nodig is, moet je een trainer natuurlijk wel kunnen ontslaan.

Niks of niemand, gaat boven het belang van de club

24-01-2025 14:23

Mees +360

Priske heeft hele rare keuzes gemaakt en zijn assistenten zijn ook geen toppers Ik zou zeggen schoon schip maken

24-01-2025 13:22

Baziet +348

“ …. wil ik graag bevestigen dat Brian de hoofdtrainer is van Feyenoord'', vertelt Te Kloese in gesprek met RTV Rijnmond.

Dan ben je echt bijna weg hoor, koffertje gepakt, 1 been op schiphol, eentje op varkenoord.

Over en uit.
Die twee assistenten op van Brian op non actief. En wachtentot ie opzegt. Scheelt veel pecunia.

24-01-2025 13:19

HoppaFeyenoord +1549

Super professioneel van ons cluppie!

24-01-2025 13:11

ron1872 +8198

DtK OUT
Priske OUT
De Wolf OUT

24-01-2025 13:03

nl14215 +514

En dat lost het punten verlies op in de eredivisie. Niet dus. Wat een zieke reactie.

24-01-2025 14:17

Tai +1085

Zo, wat een eerste bericht...

24-01-2025 18:33

Daan.v69 +878

Broodje aap joehoeee

24-01-2025 12:36

Rob.v95 +3725

Brobbey te koop voor 30 miljoen en 5 miljoen bonussen.
Deze man heeft niks gepresteerd..
Dan is gimenez toch veel meer waard.

24-01-2025 12:27

RickH99 +5015

Nee, want Brobbey heeft 3 benen en is een GSVK

24-01-2025 12:33

MSnellen +454

Mooi.
Is toch het beste.
Laat hem maar afmaken waar hij in gelooft.

24-01-2025 12:17

Mees +360

Team de Wolf

24-01-2025 12:09

Daviidjd_ +185

Ajax heeft vorig jaar een ‘technisch directeur’/directeur voetbalzaken in handen genomen met 0 affiniteit met Ajax. Hij was de man in charge de laatste man en dus de gene die ging gaat over de zaken.

WIJ ZIJN FEYENOORD EN GEEN AJAX. Wij hebben een trainer in handen genomen, geen TECHNISCH DIRECTEUR.
laat de Wolf lekker een andere positie invullen ofs. Wij hebben helemaal geen cultuur bewaarder jodig

24-01-2025 12:09

Rumble +6882

Jawel, maar voor de Slot cultuur. Niet de mouwen opstropen en hard werken cultuur.

24-01-2025 12:34

Avinaashh +125

De Wolf out en Priske bouwt verder aan z'n team. De Wolf maak meer stuk dan goed, persoon moet leren omgaan met respect hebben en communicatie dingen wat Priske duidelijk aangeeft hoe het wel hoort.

24-01-2025 11:26

Rumble +6882

Heeft ook t stukje afstand nabijheid totaal niet in de vingers

24-01-2025 12:34

Daviidjd_ +185

Team Priske ✌🏻

24-01-2025 11:06

NicoJansen +3310

Team de Wolf

24-01-2025 10:57

Willem.H +15719

Ik ga vanaf vandaag achter Priske staan. De Wolf heeft een slecht trackrecord als het gaat om omgang met mensen. Overal als trainer in het amateurvoetbal mislukt en weggestuurd. Als speler van Feyenoord was hij de drijvende kracht achter het ontslag van Willem van Hanegem, in 1994 tijden de voorbereiding op het WK in de USA werd hij betrapt op valsspelen met klaverjassen om veel geld, en werd daarom uit de selectie gezet door Dick Advocaat. Een geluiperig persoon dus. Stuur deze gek die denkt dat hij Feyenoord is als de zogenaamde cultuur bewaker weg.. Zijn aloude ideeën over werkvoetbal,, en wat Dinos in de RVC zijn de parasieten van de club. Onder Slot mocht hij pionnen sjouwen, die werd de Wolf in zijn maag geduwd, die was namelijk al jaren aan het solliciteren. Maar Slot als je de trainingen bekeek liet niets aan de Wolf over. Hij Pusic en al die anderen die mee gingen naar Liverpool waren het team.
Deze parasiet moet uit de staf. En niet nostalgisch worden jaa ma hij is oud Feyenoorder blablablabla.. kwaliteit is wat je nodig hebt. Geen Dinosauressen want dat heeft de club 45 jaar aan de grond gehouden met incidenteel een succesje...

Hopelijk zijn Timmber en Hwang zeer snel terug. Dat scheelt 40 procent.

24-01-2025 10:51

rob57 +3045

Mee eens.

24-01-2025 10:55

Willem.H +15719

John de Wolf heeft zijn lijntjes met Martijn Krabbendam, dat merk je aan alles bij hem. In korte live filmpjes en zijn stukken. Hij was zelfs geïrriteerd na de 3-0 winst op Bayern. Opeens is hij oppositie aan het voeren tegen Priske omdat Krabbendam zijn bron niet kwijt wilt.

24-01-2025 11:03

NicoJansen +3310

Prutske kwaliteit 🤡🤡🤡 met alle geluk van de wereld wint Feyenoord met 3-0 terwijl. 2-6 de normale uitslag is.
Bijlow begreep Prutske niet, communiceren met anderen buiten zijn incest cirkeltje doet hij niet.
De man die het effe anders zou gaan doen dan slot ????
Slot kwam bij Liverpool binnen met alle respect voor Klop.
De Wolf werd prima gebruikt door Arne Slot.
Priske de man die Antwerp via een rechtszaak nog wat geld aftroggelde.
Priske die zelf heeft gelekt naar z’n Deense media matties.

24-01-2025 10:56

lacdegeus +2739

Precies, de grootste amateurclub van Nederland!

24-01-2025 11:55

nevergiveup010 +1405

Voor alle duidelijkheid
Ik ben ook geen fan van Priske
Maar het is te simpel en te makkelijk om alleen hem de schuld te geven, hooguit 1/3.
De zeges op Girona ,Benfica,Bayern en gelijk tegen City was hij ook de trainer
Helaas de 6 gelijke spelen en 3 nederlagen in de eredivisie ook
1/3 TD/AD voor de ingekochte spelers in 2024
Er is er 1 die super is HWANG
De rest erg matig en ziek zwak of misselijk of geblesseerd
1/3 de spelers die uiteindelijk in het veld staan .
Waarom kunnen ze wel goed spelen in de CL en slecht in de eredivisie
Nu nog 3 loodzware wedstrijden
Lille,Ajax,Psv
Mits ze spelen zoals tegen Bayern is er niets aan de hand en kan Feyenoord van elke club winnen
Compact,veld klein houden en counteren, niks mis mee
Amen 🙏

24-01-2025 10:34

Bobrnr +2648

Het lijkt nu net alsof er nooit geëvalueerd wordt… in een normaal bedrijf is dat non stop aan de hand. Wat gaat er goed, wat gaat niet goed, wat moet je vooral blijven doen en waar moet je mee stoppen. Als je dit elke twee a drie weken doet (of in voetbal per blok tussen interlands door) dan neem je al zoveel ruis weg. Een ontslag kan dan nooit maar dan ook nooit als een verassing komen.

Ik zeg niet dat het niet gebeurd maar er wordt nu op de persoon gespeeld. Het ontbreken van een klik is geen reden om je werk niet goed uit te voeren. Als je de assistent trainer niet leuk vind kan het niet zo zijn dat je minder hard gaat rennen toch?

Vreemd dit. Ik ben er blij mee dat hij blijft maar dit gaan alleen een succes worden als je ajax en psv wint.

24-01-2025 10:20

Doellat +5452

Een switch in deze periode kan nog slechter uitpakken dan Priske met z'n assistenten te laten zitten. Maar dat dit zal doorsudderen is een logisch vervolg. Kunnen ze nog met elkaar door 1 deur, helpt mediator in de trainersstaf, hoe reageert de selectie? Allemaal vraagtekens. Maar beginnen met een schone lei geeft andere inzichten, onrust in eerste instantie en misschien ook wel 3 verloren wedstrijden op rij waardoor de achterstand in de competitie desastreus wordt. Maar het aanblijven van Priske geeft ook geen zekerheid op ineens prima resultaten. De keuze van ontslag had direct aan het einde van de eerste competitiehelft genomen moeten worden en niet nu. Erg amateuristisch. En daarbij, als club beslis je wie je werknemers zijn en niet je hoofdtrainer. Lijkt me verstandig dat een mediator de komende tijd alles observeert wat er gebeurt op het trainingsveld en daarmee aan het werk gaat. In mijn ogen de enige kans op een herstel in de verhoudingen.

24-01-2025 09:57

Richard.A +269

Kloesoe had dit moeten zeggen op het moment
Toen dat nieuws naarbuiten kwam
Maar deed hij niet eerst ff kijken of we winnen
Ow heej 3-0 nee priske mag blijven

24-01-2025 09:57

Mikey1980 +1051

Dat DtK zich voorbereid op het vervangen van zijn trainer wanneer deze in de competitie ver achterblijft bij de verwachting en doelstellingen, lijkt me niet meer dan logisch. Als hij dat niet zou doen en de positie is echt onhoudbaar dan vinden wij het weer slecht management.
Hoe concreet het was zullen we mogelijk nooit weten. Jammere is dat het uitlekt waardoor hij zichzelf in een moeilijke positie plaatste. Nu deed Priske het onmogelijke met het team en stelde hij zich enorm kwetsbaar op. Het zou kunnen (althans ik sluit het niet uit) dat dit het team veel dichter bij elkaar heeft gebracht en de bereidheid meer voor elkaar te strijden heeft gecreëerd. Daarnaast hebben we een heel nieuw strijdplan wat we best incidenteel vaker kunnen inzetten. Ook Beelen op het middenveld blijkt beter dan Zerrouki. Maakt mij niet ineens fan van Priske maar ik zie het ietsje minder somber in dan een week geleden,

24-01-2025 09:48

FRRMS +26173

Dus het bedroevende spel de afgelopen maanden geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen?

Al die blessures geeft vertrouwen dat z’n aanpak de juiste is?

Die belachelijke dooddoeners, wispelturigheid, tactische onbenulligheid en foute beslissingen geven vertrouwen dat we in de competitie verbetering gaan zien?

Slapjanus

24-01-2025 09:07

Bati +40049

Je bent zelf een slapjanus en veel dom gelul in je betoog, waarvan Priske de schuld in zijn geschoenen geschoven krijgt.

Wie zegt dat de blessures met de aanpak van Priske te maken heeft?
Prikse geeft zelf aan dit ook nooit meegemaakt te hebben, nu Stengs ook weer, dat lag zeker ook aan Priske?

Mede door die blessures, arbitrale dwalingen en ja ook zeker mindere wedstrijden hebben we onnodig punten laten liggen.
In de CL nog nooit zoveel punten behaald en zelfs nog kans op de 8ste finale en dat terwijl je echt niet zo'n goede selectie hebt.
Te Kloese heeft Prike met heel veel brandhout opgezadeld.

Zou zeggen denk even wat verder na, heel veel heeft tegen gezeten bij Priske, maar janken doet die daar niet over.
Het is gewoon een prima trainer!!

Slapjanus!!

24-01-2025 09:29

Richard.A +269

Whahahahahahahahahah jij geloof echt in priske he


Die man staat erbij als of hij zelf geen idee heb wat hij moet doen
En kloesoe is helemaal een niks nut

Maar ga nou niet doen als of priske zielig is
Want opstelling maakt hij tactiek bepaald hij
Vanaf dag 1 komt hij met een kut opstelling 343 yeah right
Teveel klachten over die 343 ow laten we terug gaan naar 4 3 3
Geen man met ballen dus .


Zarrouki kan totaal niet het niveau aan
Blijft hem opstellen zelfs wanneer je gozer niet nodig heb
Pleurt hij zarrouki in hahah ....dan wil je verliezen

24-01-2025 09:55

FRRMS +26173

343 532 “o dat werkt niet..” toch 433
Enorme achterstand dankzij een valse start en een voorbereiding voor saus
“Ik begrijp nog niet waarom de huddle niet werd geaccepteerd” - duidelijk niet verdiept in de club
Wisselt je vaker de wedstrijd uit dan dat het positieve invloed heeft
Overbelastingsblessures komen zeker door zijn manier van aanpak - het enige wat je al het hele seizoen hoort is we need to work harder, we need to train harder

Maar slimmer werken ho maar
Onnodig punten laten liggen zeg je, maar je verplaatst de schuld naar? Arbitrale dwalingen en blessures?

Niet omdat het al sinds dordt uit, verdedigend niet klopt?

Deze selectie is meer waard dan welke selectie dan ook
Heeft dus pieken in de CL waarin ze wel gemotiveerd zijn maar niet goed genoeg voor potjes tegen willem 2?
Dat komt vast door de wolf en Reijnen

En leuk die CL
Priske is een goede trainer voor de underdog gebleken alleen zijn we dat in de competitie nooit.

Hij is de eindverantwoordelijke
En het is al 7 maanden ondermaats los van de CL

24-01-2025 10:00

Bati +40049

Heb nieuws voor je de afgelopen 2 jaar onder Slot was er ook een valse start en guess what dat gebeurde in het heilige "4-3-3" opstelling!

Of zal dat misschien toch te maken hebben gehad omdat faalhaas Te Kloese zijn selectie nog niet op orde had bij de start van de competitie.

Het verbaasd mij niks dat je je net als een kleuter druk maakt om een "huddle" en daar een groot punt van maakt, als een nieuwe trainer dat wilt doen is dat toch prima.
Ow wacht dat past niet bij zo'n stoere club als Feyenoord pff.

Overbelastingblessures komen door de aanpak van Priske, terwijl hij dit nog nooit meegemaakt heeft in zijn carrière, HAHAHAHAHAHAHAHA?
Dat is puur suggestief gelul vanuit het zuigen op je dikke duim.

Wisselt je vaker de wedstrijd uit, heb je gezien wie er bij ons op de bank zit, jij verwacht dat Feyenoord beter wordt na een wissel?
Dat is het hele punt, maar dat snap jij niet, je bank is DRAMATISCH en door al die blessures moet Prikse daar vaker gebruik van maken.

Maar lekker voor je Prikse blijft voorlopig en dat is terecht, als je ziet met wat voor ongebalanceerde Te Kloese hem heeft opgezadeld.
Als iemand moet opdonderen is dat Te Kloese wel.

Succes met janken verder, ik geniet nog even na van de geweldige CL campagne tot op heden, wat wij NOOIT meemaken bij Feyenoord!

24-01-2025 10:51

FRRMS +26173

Dat meneer direct afstapte van 343 heeft er niets mee te maken natuurlijk?
de beste man begon met nieuwkoop als rechtsbuiten tegen Groningen en als meest aanvallende flankspeler tegen Willem 2

Tegen Sparta vrijwel met de sterkst mogelijke opstelling

Ja er gaat genoeg goed
ONDANKS priske niet dankzij :)

En ja overbelastingsblessures dankzij hem en die twee onzin assistenten.
Het enige wat je al het hele seizoen hoort van Priske is harder werken harder trainen

Als je terug gaat naar de voorbereiding werd er al gezegd dat hij spelers over de kling aan het jagen was, "iets wat ze niet gewend waren maar en een andere aanpak dan Slot" maar goed dat ben je vast vergeten

De selectie mag uit balans zijn maar het is een betere selectie dan waar Slot mee heeft moeten werken.
Priske haalt er gewoon niet alles uit

Nogmaals leuk als underdog trainer en zou het best goed doen in de premier league bij mindere clubs
Maar wij spelen in de eredivisie en zijn zelden de underdog.

Hele aardige man, maar een mismatch
Maar wellicht dat deze shock wat teweeg brengt bij hem, dat scheelt feyenoord weer heel wat miljoenen incl mislopen CL gelden.
Zo niet dan ga je nog verder achter de feiten aanlopen terwijl je net stappen aan het zetten was.

Ik weet niet of je ooit bij trainingen hebt gekeken maar onder slot hing er toch echt een andere sfeer :)

24-01-2025 12:31

ramsteijn +4952

Jij weet alles beter? Triest dat je in je eigen onzinnige reacties gelooft.

24-01-2025 12:56

ramsteijn +4952

Wat wil je met alle blessures in het elftal. 3-0 tegen Bayer met een elftal dat niet op volle sterkte is?

24-01-2025 12:59

ramsteijn +4952

De blessures heeft niks met Priske te maken. Gewoon ongeacht heel veel pech.

24-01-2025 12:48

ramsteijn +4952

Lul niet zo dom uit je nek.

24-01-2025 12:55

MarcoG +11354

Hoe ga je de problemen oplossen dan DtK, want hoewel de meeste berichten overdreven zullen zijn geweest, er is natuurlijk wel iets aan de hand?

Begin met het aanstellen van een TD zou ik zeggen, zodat je het niet als bijbaantje hoeft te doen.

24-01-2025 09:03

SCRSCR +4235

Waar rook is is vuur natuurlijk. Maar zag na de wedstrijd een filmpje voorbij komen dat Santi de Wolf negeert en direct naar Priske loopt. De problemen met die assistenten, ook de Scandinavische, moet Te Kloese gaan fixen. En de medische staf

24-01-2025 09:33

rickyboy +621

Na het seizoen evalueren en desnoods verder kijken. Laat hem het jaar iig afmaken

24-01-2025 08:55

Harry.V82 +1013

Wat een armzalige club...ook wachten tot Twente Hateboer pakt?
Een groot talent en ze zullen wel weer te laat zijn.
We moeten Willem aanstellen voor hoofdscout, amateurs in maasgebouw.

24-01-2025 08:43

LordNelom +2182

En die media (Telegraaf, krabbie etc.) die al hadden opgeschreven dat Priske hoe dan ook ontslagen zou worden? Dat kan ook allemaal maar

24-01-2025 08:20

LordNelom +2182

Blijft een vreemd verhaal. Want wat als we 0-1 hadden verloren?

24-01-2025 08:20

MarcoG +11354

Dan had hij eruit gelegen?

24-01-2025 09:04

Lamb +507

We horen van alles maar we weten het niet.
Daarom geven we onze meningen en ik doe daar ik lekker aan mee....
Cultuur bewakers , gekunsteld begrip.
Want wat is dat nu? Een lijntje naar Sjaak Troost?
Cultuurbewaker is zo een container begrip.
Ik snap als coach dat je je eigen team samenstelt die elkaar blindelings vertrouwen.
De speelwijze binnen de club bepaalt de technisch manager met de andere trainers.
Ik ben fan van John maar dat hij zo goed ligt bij de spelers vind ik geen argument.
Kan ook tegen je werken omdat veranderingen altijd leidt tot ontevredenheid sommige spelers die dan gaan mouwen.
Voor mij is Feyenoord de supporters, het lekker klagen soms en afzeiken, maar er toch zijn.
Het hopen... de teleurstelling en dan die enorme vreugde.
Het stadion zien en het mooie shirt.
Het mooie veld ....
De jeugdspelers die door breken...
Het beeld van Coen Moulijn...
De colum van Willem....
De Wolf van Persie Gobbel Heus Ed Bijlow Dirk Pierre Jansen Willem Royston Regi Gauston
Hartman Lutsa etcetera etcetera
Dat is voor mij Cultuur.....

24-01-2025 08:12

WickedUnitedFC +1912

Goed geschreven, alleen dat De Wolf geouwehoer had weggelaten kunnen worden. Maar dat is mijn simplistische gedachte.

24-01-2025 09:20

Huu1 +2397

Circus Renz

24-01-2025 07:36

B.P +265

Circus Renz te Haarlem

24-01-2025 12:17

FrietVanPiet +1220

Rare gang van zaken maar goed dat ze het nog gaan proberen. In de winterstop van trainer wisselen is ook niet vaak een succes

24-01-2025 07:36

B.P +265

Is dit de friet van Piet in Haarlem?

24-01-2025 12:17

DS +34

Dat het management voorsorteerde op eventuele moeilijke beslissingen kan ik alleen maar prijzen. Want als er van BM was verloren met grote cijfers. Staat de harde kern ook bij het Maas gebouw om het aftreden van de trainer te eisen. Geen enkele ( menselijke) manager / bestuurder vind het leuk om personeel te ontslaan. Maar dat je het intern en hoog niveau bespreekbaar maakt is alleen maar goed leiderschap. Althans dat vind ik. Wel vind ik het vreemd dat dit in een Deense krant komt te staan. WIE is het lek!!!

24-01-2025 07:30

Struukangeren +8197

John, ga godverredomme je verstand gebruiken!

24-01-2025 07:01

Adriaaantjeeeeeee +25584

Rotte appels eruit donderen..ongeacht wie dan ook. Vanuit de bovenste lagen bestuur tot aan de leden op fr12.

24-01-2025 07:08

Struukangeren +8197

Allemamachies

24-01-2025 08:02

MarcoG +11354

Blijft er niemand over op FR12.

24-01-2025 09:04

WickedUnitedFC +1912

Ja John, en ga ook conclusies trekken: je hebt geen toegevoegde waarde.
Onder Slot werd je ook nergens bij betrokken en was je meer ballast dan input.

24-01-2025 09:23

1923VatoLoco2017 +1226

Wat nou tradities, liefde voor de club, boegbeeld. Joh
wordt zoals zo vaak, gewoon overboord gegooid.
Voor de club.
Tijden veranderen, andere directeuren, andere managers, andere regels. Het is bedrijfsvoering.
John moet eruit, zoals op de werkvloer. Een dure manager gaat er echt niet uit. Kost veeeeeel te veel.
Slik maar en punt, zeggen ze wel vaker.
Zo gaan we het doen en niet anders.

Champigons League hey, poooooh wat een vooruitzicht. Financieel verder gegroeid! Vet over de 40 miljoen. Nu maar hopen dat verder beter gaat.
Kijk Beelen in een keer. Liep alles stuk van Bayern.
Smal liep die 40 miljoen stuk. Gimenez was er weer. Het collectief was er weer. Moet je dat inzakken op de beelden eens zien, Paixao, Moussaka, vooral dat compacte op eigen helft, Trauner en Hancko soms gewoon weg raggen, zo van uit de 16 te blijven voor de goal weg van Bijlow, die magistraal was. Hopen dat het zo ook in de competitie ook zo gaat. Wachten nog wat zware wedstrijden.

24-01-2025 06:50

JDN1987 +23236

Dennis…. Die spelers op het veld geven alleen hun ziel en zaligheid als de spotlights van het miljoenenbal op ze gericht zijn. Voor hun persoonlijke rijke toekomst doen ze dat…

Ze geven niet eens de helft tegen die clubjes in onze boeren hollandse eredivisie l. Dus hebben jij en de trainer de spelers niet in bedwang

24-01-2025 06:21

nelis24 +2136

Mooi samengevat

24-01-2025 06:33

WickedUnitedFC +1912

Preach on, brother

24-01-2025 09:28

rodjeknor +5378

Zouden de fans van Bayern ook zo lopen te janken dat hun spelers woensdag ook niet tot het gaatje gingen?

24-01-2025 09:29

JDN1987 +23236

Die hebben niet te klagen. Zijn vel meer verwend dan wij. Zijn altijd de beste. Heb filmpjes gezien vanuit dat uitvak. Het zijn sowieso heel andere supporters dan wij. Beetje emotie loos vergelijk het met een dagje uit. Jippie als ze winnen aaah jammer als ze verliezen

24-01-2025 10:48

DutchVenitian +2306

Dead man walking, spelers bepalen dus wanneer ze willen pieken, maar nemen deze trainer niet serieus. En De Wolf eruit of …. Tak tak PriskeVrij!

24-01-2025 05:54

badeend +7821

Is dat echt gezegd over de Wolf? Het zijn allemaal geruchten

24-01-2025 06:47

DutchVenitian +2306

Woon in CA, waar rook is, is vuur? Kan bevesrigen dat er geen rook is zonder vuur

24-01-2025 06:56

delangemuur +11773

Lijkt me ook dat John de Wolf op het matje geroepen gaat worden om zijn hooddtrainer goed te ondersteunen in zijn werk

24-01-2025 05:41

Huipie1908 +782

Precies dat, onruststokers heeft niemand wat aan. Schik je in je rol of ga wat anders doen. Priske is geen slot

24-01-2025 07:06

Dylan01082 +15

Een trainer die er een zooitje van maakt ondersteunen? Heel goed als hij dat dus juist niet doet

24-01-2025 07:07

delangemuur +11773

Gek he dat het een zooitje wordt als je je leidinggevende gaat saboteren

24-01-2025 07:08

Dylan01082 +15

Priske maakte er exact hetzelfde zooitje van in Antwerpen, maar nu is het ineens de schuld van de Wolf? “Slotsom: er zijn omstandigheden die niet in Priskes voordeel hebben gewerkt (blessures, late transfers, een druk programma) maar het algemeen aanvoelen is dat Antwerp op dit moment verder had moeten staan. “De trainer wil iedereen te vriend houden. Het is alsof hij geen harde keuzes durft te maken”, klinkt het in de wandelgangen”

24-01-2025 07:11

rodjeknor +5378

En in Praag werd hij kampioen. Dus?

Het functioneren van De Wolf moet natuurlijk ook los van de hoofdtrainer worden beoordeeld.

24-01-2025 09:32

Dylan01082 +15

Die functioneert al jaren naar tevredenheid van Advocaat, tot Gio, Slot. Leeft letterlijk voor Feyenoord, heeft goede band met de spelers. En zit er om te zorgen dat Priske z’n huddle en 3-4-3 systeem lekker achterwege laat.

Wat betreft Praag vindt het niveau wel te vergelijken met de NL’se eredivisie? Of komt de Belgische competitie meer in de buurt? Waar hij hij 4e eindigde, oneindig veel blessures en geen klik met de spelers…. Ik snap gewoon niet dat te Kloese ooit bij hem uitgekomen is

25-01-2025 04:59

tdetank +11909

Toch vreemd als je weet dat het niet botert. In elk geval binnen de staf met de Wolf en ook tussen de Scandinaviërs en in elk geval een deel van de spelers? Rare situatie DtK.

24-01-2025 05:36

rodjeknor +5378

Niet boteren is niet erg zolang het niet onoplosbaar is.

24-01-2025 09:33

Peanut +16656

Goedemorgen!

Er zijn vele andere dingen aan te pakken dan de simpele oplossing door de trainer te ontslaan

24-01-2025 04:58

1234567890 +176417

Goedemorgen Peanut

24-01-2025 05:19

badeend +7821

In ieder geval 1 goede middenvelder erbij die meteen kan spelen! Dus niet eerst wedstrijd ritme moet opdoen

24-01-2025 06:49

rodjeknor +5378

Iedere speler die we halen moet ingepast worden, wennen, hopen dat het een match is.

24-01-2025 09:33

badeend +7821

Helemaal met je eens, maar een speler halen die in oktober voor het laatst fatsoenlijke minuten heeft gemaakt, of een speler uit de 2/3e divisie uit Frankrijk halen dat kost iets meer tijd en is een grotere gok dan een Hwang halen, toch?

24-01-2025 10:29

TGW +6551

Prima statement. Laat Priske het eerst eens proberen met een fitte selectie en vel dan een oordeel

24-01-2025 03:15

1234567890 +176417

Een fitte selectie zal dit seizoen niet gebeuren de een komt de ander gaat

24-01-2025 05:20

badeend +7821

In ieder geval goede spelers en geen Stengs/Zerouki en Nadje niveau

24-01-2025 06:49

rodjeknor +5378

Hij heeft een maand een fitte selectie gehad en toen speelden we de pannen van het dak.

24-01-2025 09:34

Jurk +7082

Op papier leuk… maar als er geen chemie meer is dan is de situatie een tikkende tijdbom…

24-01-2025 03:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties