''Er ging behoorlijk veel mis op het middenveld''

''Er ging behoorlijk veel mis op het middenveld''

Na de verloren topper van Feyenoord in Eindhoven gaat het vooral over het middenveld. De Rotterdammers begonnen de wedstrijd met Quinten Timber, Javairô Dilrosun en Orkun Kökcü in het elftal. Volgens de Feyenoord-watchers Dennis van Eersel en Sinclair Bischop is dat in topwedstrijden te aanvallend.

"Er ging behoorlijk veel mis op het middenveld", begint Bischop in de podcast van FC Rijnmond. "Trauner en Hancko hebben best een degelijke wedstrijd gespeeld. Natuurlijk ging daar veel fout, maar ze kwamen vaak in de positie om keuzes te maken omdat het middenveld misschien toch te aanvallend is in dit soort wedstrijden. Dilrosun speelde matig. Kökcü en Timber haalden op zich wel hun niveau, maar de afstemming klopte niet altijd. Dan kom je tegen deze tegenstanders toch wel in problemen."

"Het is niet alleen dat het middenveld een drang naar voren heeft", vult Van Eersel aan. "Je ziet ze ook acties maken op eigen helft die je meer verwacht op de helft van de tegenstander. Bij de 2-1 is het Dilrosun met balverlies. Misschien was het wel een overtreding, maar hij moet überhaupt op die plek het risico niet nemen. Daarin zie je dat het een aanvaller is die dan op een plek op het veld komt waar hij normaal niet staat. Op de rand van de zestien kan je dit soort balverlies wel permitteren."

Bischop verwacht dat Slot nog gaat sleutelen aan het elftal. ''Wat opvalt is dat Feyenoord de laatste twee wedstrijden weinig tegenstand heeft gehad. Het was eigenlijk eenrichtingsverkeer tegen Sparta en Sturm Graz. Dan komen de verdedigende kwaliteiten van bijvoorbeeld López en Dilrosun niet bloot te liggen. Nu zagen we dat moeizaam verliep. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de kwaliteit van de tegenstander. De ideale elf van Feyenoord leek te staan, maar Arne Slot moet de komende weken echt gaat kijken hoe hij bepaalde wedstrijden gaat aanvliegen. Zeker tegen sterke tegenstanders is duidelijk dat je niet met dit middenveld kan spelen. Dan kom je er toch weer bij dat er geen verdedigende middenvelder aanwezig is in de selectie."

Plaats reactie
666

Donkie +263

ik ben een fan van slot maar begreep niks van zijn wissels . Waarom Dilrosun niet op links voor Idrissi en Symanski op 10 . Ook het blijven opbouwen wat niet lukte omdat hun ons vastzette , was makkelijk te omzeilen geweest door balletjes achter hun verdediging te leggen zodat de snelheid van de voorhoede voor gevaar kon zorgen . Dilrosun is geen 10 maar een echte buitenspeler Sytmanski wel .
Paxiao viel zeer slecht in maar werd ook niet goed gecoacht hij moest steeds de bal halen terwijl zijn kracht in zijn snelheid zit . We hadden deze pot niet hoeven verliezen .

20-09-2022 06:50

DeAnalist1 +990

Elke keer gaat het overdat Sturm Graz zo slecht was, en niet dat wij zo goed waren. Ze worden afgeschilders als een soort FC Dordrecht, terwijl wij ze er slecht uit hebben laten zien door ze te overklassen. Nu wordt er weer gezegd dat Feyenoord de afgelopen week geen weerstand heeft gehad..

20-09-2022 00:00

jack98 +46520

Het was helaas een erg slordige wedstrijd.. Niet alleen, elke linie maakten veel fouten.

19-09-2022 23:05

rodjeknor +5292

Disbalans? Ook als Aursnes op deze manier Dilsrosun zou aanspelen komt ie in de problemen. Zoals Slot al aangaf: na de omzetting bij PSV was de uitvoering niet meer goed.

19-09-2022 22:51

Metslot +33

Heeft niet altijd met het middenveld te maken.
Dat is in mijn ogen te makkelijk schuld afschuiven.
Het hele elftal moet meevoetballen.
En als je dan ziet vanachteruit (en dat moet Trauner ook leren of Bijlow)
Dat je de ruimtes achter de verdediging gaat bespelen zodat de druk verlegd word naar de tegenstander.
Uiteindelijk krijg je weer overwicht om je spel te gaan spelen.
Leiderschap op het veld heet dat.

19-09-2022 16:59

Don Pablo +8800

Niet altijd, gisteren 100% zeker van wel. En dat ligt niet aan Kokcü/Timber zelf, die denken nu eenmaal niet verdedigend, dat is vooraf al zoveel aangeven overal (en zie Lazio).
Echt grote (zijn 1e, dus is hem vergeven) fout van Slot.

19-09-2022 19:19

Metslot +33

Ben het deels met je eens.
Maar als Bijlow al een aantal keer van achteruit ziet dat je onder druk word gezet moet je gewoon de lange bal spelen.
En dan gaat het team dat ook wel zien hoor.

19-09-2022 22:30

Traunerworden +13615

mag ik wat stellen? is die goal waarbij er een 'overtreding' werd gemaakt op dilrosun niet tekenend voor de inbalans op t middenveld??
een dilrosun die daar in balbezit komt, vervolgens gaat dribbelen met de bal terwijl die niet t overzicht heeft en timber die vooruit loopt ipv achteruit en geen rekening houdt met t scenario dat als dilrosun daar de bal verliest je een groot probleem hebt.

19-09-2022 16:23

Don Pablo +8800

En zo leed Danilo ook balverlies binnen 25 meter van eigen goal waar die corner van de 1-1 uit voorkwam.. dat heeft inderdaad met disbalans te maken... als ook dat er met grote regelmaat PSV met een middenvelder zo door liep naar onze verdediging. Kokcü en Timber denken niet verdedigend, kun je hen niet kwalijk nemen, maar dat is wel echt een groot probleem in grotere wedstrijden

19-09-2022 19:17

Tapiaz +28522

En weer gaat het over de balans op het middenveld: wie neemt de taak van Aursnes op zich? Ik pleit voor Wieffer! Nog lang geen Aursnes, maar op de bank wordt hij dat ook niet.

19-09-2022 15:32

bewussie +3045

Ik ook. Had Wieffer gister wel verwacht als invaller

19-09-2022 16:22

Wietse +23765

Dilrosun staat voor mij als eerste op de nominatie om geslachtofferd te worden. Middenveld met Szymanski, Timber en Kokcu is al veel meer in balans. Dan moet ook nog blijken dat Timber en Kokcu een betere afstemming gaan vinden, want ze lopen elkaar regelmatig in de weg waardoor grote gaten ontstaan bij balverlies. Anders wordt het maar eens tijd voor Wieffer.

19-09-2022 14:39

Reinaldo16 +20647

Sinclair vindt Idrissi heel goed zondag, inderdaad vooral die hakbal waar de 3-2 uit kwam was verbluffend!

19-09-2022 14:19

Raydh +1882

Dilrosun op het middenveld............. Is toch echt wel een aanvaller en geen middenvelder.Maakt slot daar niet een tactische fout als je ziet dat het na 15 min mis gaat.Veerman wordt na voren geschoven bij psvee.En we worden afgetroeft op het middenveld.

19-09-2022 13:35

Wietse +23765

Ook als aanvaller heeft Dilrosun veel te veel balverlies. Deze knul blijft ook maar op zoek gaan naar een geslaagde actie wanneer hij niet lekker in de wedstrijd zit. Heel vervelend.

19-09-2022 14:40

Raydh +1882

Wat ik zo jammer vind is dat het tenkoste gaat van hemzelf. Hij heeft mij nog niet kunnen bekoren.Erg jammer.

19-09-2022 16:22

Djk1 +5696

Net als tegen Lazio waren we ook tegen Psv fysiek, mentaal en kwa ervaring bij voorbaat sterk in het nadeel.

Fysiek: in Rome was het ruim 30 graden wat wij niet gewend waren en zij wel. Tegen Psv waren we nog niet volledig hersteld van afgelopen donderdag waardoor we minder gas konden geven dan zij.
Mentaal: uitwedstrijden met 12e man voor tegenstander, in Rome zelfs helemaal zonder eigen supporters.
Ervaring: bijna compleet nieuw elftal dat voor het eerst zulke zware topwedstrijden speelt terwijl beide tegenstanders al veel langer samenspelen. Lopez/ Hartman en Timber hebben zelfs helemaal geen ervaring op dit niveau.

Dat al deze nadelen gisteren nog te zwaar wogen, was te verwachten. Het was al een stuk beter dan in Rome, een goede vooruitgang in 10 dagen. Er zit nog veel rek in dit elftal en middenveld. Ze hebben weer een mooie leerervaring waar Slot op door zal bouwen.

19-09-2022 13:21

baldjkf +2872

Dit is toch echt de opstelling die bepaald is door Slot. Je zag na 15 min al dat dit niet ging lukken, dan moet je gelijk ingrijpen en niet wachten tot je 3-2 achter staat na een uur spelen.

19-09-2022 13:16

Patron010 +2264

Szymanski hoort sowieso op 10. Kokcu ook vaste waarde wat mij betreft, dus de andere middenvelder afwisselen tussen Timber en Wieffer. Dilrosun lekker op rechts laten.

19-09-2022 12:49

rensrotterdam +3971

Dilrosun tegen lazio slecht en nu weer niks. Geen enkel duel wint hij en laat zich veel te makkelijk wegzetten. Leuk als je twee klasse beter bent dan de tegenstander want dan hoeft hij niks.

19-09-2022 12:37

onbekend +88713

Dringend een 6 nodig. Iemand suggesties buiten Zerrouki? Jammer dat Real Tchouameni voor onze neus heeft weggekaapt;)

19-09-2022 12:34

Mat +3579

Het middenveld was gewoon slecht. Waarom zolang wachten net wisselen van Dilrosun.
Wat mij verder tegenviel is dat er steeds geprobeerd werd om op te bouwen wat ook vaak niet lukte en tot heel veel balverlies leide. Waarom niet een keer de lange bal spelen?

19-09-2022 12:29

baldjkf +2872

Omdat NLse ploegen daar te stronteigenwijs voor zijn, alles moet van achteruit opgebouwd worden.

19-09-2022 13:17

Traunerworden +13615

ik snap waarom je dat zegt alleen vaak verloor je duels en 2e ballen. dus ik denk dat ze t juist voetballend wilde doen en uit die duels blijven. ik zei ook na 3x: peer die bal gewoon naar voren joh en ga daar stennis maken en voetballen. miss dacht slot er anders over

19-09-2022 16:26

Arnold +444

Je mist gewoon een echte nr 6… n stofzuiger…..type el Ahmadi … n Paultje Bosvelt.

19-09-2022 12:29

LofDerZotheid +1174

Nog meer dan de vraag wel of niet te aanvallend, moet de vraag zijn waarom de passing zo onnauwkeurig was. Dat heeft je vooral in de problemen gebracht, er kwam zo weinig aan bij je eigen spelers. En dat is nog het meest verrassende, juist omdat je een aanvallend ingesteld middenveld had.

19-09-2022 12:25

rockn_roll +8195

Je begint gewoon met alleen maar aanvallende middenvelders. Zelfmoord

19-09-2022 12:22

ankona +13455

en daar voor nog een 3-mans aanval. Een aanvallend middenveld is tot daaraantoe, maar zet er dan wel een 5-mans verdediging achter.

19-09-2022 13:01

wilbert17 +23475

Welk middenveld?

19-09-2022 12:19

Don Pablo +8800

Goh wat verrassend deze conclusie.... dat werd vooraf door al zovelen aangeven dat dit het middenveld het probleem is tegen betere tegenstanders. Niet verwacht dat Slot daar geen oplossing voor heeft

19-09-2022 12:14

SteffieFR +6713

Ja, Aursnes verkopen voor een fooi. Dat is wat er mis ging.

19-09-2022 12:07

Umpedump123 +6242

Ik zag gisteren best veel kritiek op Timber, maar die vond ik een van de betere. Hij won bijna al zijn duels, en was echt paar keer heel belangrijk met ballen veroveren.

19-09-2022 12:05

yannickvakkieZ +115

Klopt, veel mensen willen dat niet zien volgens mij

19-09-2022 12:07

rcadamiec +852

Willen of kunnen... Statistisch gezien zitten er tussen de reageerders hier natuurlijk ook heel veel mensen zonder voetbalinzicht. Helaas wel sinds het internettijdperk 'een mening'...

19-09-2022 13:11

IlCapitano +2483

Klopt de statistieken laten zien, zie ander topic, dat hij 1 van de betere Feyenoorders was.
Wel gaat het niet aantrekken van een goede VM ons opbreken.

19-09-2022 12:14

rcadamiec +852

Het gemak aan de bal ook bij hem. Draait zo weg bij zijn man, verliest bijna geen ballen. Die brengt ons echt wel verder als het middenveld helemaal staat.

19-09-2022 13:12

TussenjaarFC +138528

Je kunt ook helemaal niet met Timber en Kökcü spelen tegen goede tegenstanders.

Alhoewel, dat kán wel, maar dan ga je de bietenbrug op.

19-09-2022 11:52

tdetank +11717

In dit soort grote wedstrijden hebben we meer aan Szymanski dan aan Dilrosun op 10. En Wellicht ook Wieffer er bij op het middenveld.

19-09-2022 11:51

Bati +38946

Elke wedstrijd heb je meer aan Szymanski, omdat dat je beste nummer 10 is.
Sterker nog is je beste middenvelder en mogen blij zijn dat zo'n speler bij ons speelt.
Snapte de geluiden hier ook niet dat sommige liever Dilrosun op 10 zagen, bizar.

19-09-2022 11:53

Egwel +13314

Dit. Szymanski halen is wel een van de grootste transferstunts van de afgelopen jaren, staat bekend als zeer groot talent

19-09-2022 12:13

foreverfey +26513

Helemaal gelijk. Ik hoop toch dat we in de winterstop nog een nummer 6 gaan halen

19-09-2022 11:58

Kritisch +21794

Maar Slot is tegelijkertijd ook een tactisch onbenul, die gaat een wedstrijd tegen een titelkandidaat hetzelfde in als tegen een degradatiekandidaat.

Gisteren ook, zie hij dan echt niet dat het middenveld compleet overlopen werd?
Waarom heeft die niet ingegrepen?
Had die bij rust direct Wieffer en Szymanski erin gezet was de wedstrijd heel anders verlopen.

En als je geen vertrouwen heb in Wieffer, haal dan Dermane bij de selectie.
Er moet in ieder geval iets gebeuren want met Kokcu en Timber samen ga je punten verspelen.

19-09-2022 11:48

switzer +10941

Slot een tactisch onbenul noemen....Hier heb je wat aandacht..

19-09-2022 11:50

Kritisch +21794

Wil je zeggen dat die tactisch sterk is?

De Europese finale heb je ook door zijn onwetendheid verloren.

19-09-2022 12:03

Peter.v37 +5209

Hij heeft gewoon een punt. Waarom 60 minuten wachten met ingrijpen, dat kan prima in de rust lijkt me... wellicht eerder! Het stond na minuut 60 beter, toch? Laten we eerlijk zijn, de voorhoede waarmee we aan de aftrap verschenen heeft te weinig gif en power. Zoals we het laatste half uur stonden, zou eerder mijn basis zijn.

19-09-2022 12:09

Mensini +14511

Een tactisch onbenul had de finale niet eens gehaald!

19-09-2022 19:26

Kritisch +21794

Als hij tactiek had toegepast had je die finale nog gewonnen ook…

19-09-2022 20:22

Gyros +73654

Slot heeft hiervoor gewaarschuwd bij vertrek Aursnes. Als Geertruida fit was of Wieffer in staat om 90 min te spelen, had Timber nooit gespeeld tegen PSV.

19-09-2022 11:53

Kritisch +21794

Alsnog had die Wieffer in de rust in kunnen brengen, 45 minuten spelen lukt hem wel.
Maar Slot laat Timber de gehele wedstrijd staan, sorry maar dan begrijp je het gewoon niet

19-09-2022 12:02

ankona +13455

Ik denk niet dat dit een tactische (verkeerde) keuze was, eerder dat Slot met een team in opbouw vastigheid verkiest boven tactische opstelling. Is iets voor te zeggen, juist door die houding geeft hij spelers wel vertrouwen en laat hij ze groeien. Je loopt alleen wel het risico af en toe nat te gaan.

19-09-2022 13:04

wilbert17 +23475

Er ging zeker behoorlijk veel mis. Ik vond het wisselen van je hele voorhoede dan ook bijzonder vreemd. Die kregen nauwelijks een bruikbare bal. Hij had mensen op het middenveld moeten wisselen.

19-09-2022 11:47

Joszef4ever +594

Mening van journalisten, nieuwswaarde nul

19-09-2022 11:47

FeyRot010 +23126

Feyenoord had Odgaard moeten ophalen en Bazoer. Was je goedkoper uitgeweest en beter bezet.

19-09-2022 11:47

MarkFeyenoord1 +2063

Wellicht gaat het middenveld ook weer beter renderen als Geertruida terug is. Hij is namelijk de vierde man op het middenveld en creëert daarmee veel rust. Ik vraag mij wel af of dat weer ten koste gaat van Jahanbakhsh. Zou het kunnen dat hij beter presteert met een aanvallende back (zoals Pedersen)? Ik kan mij herinneren dat hij vorig jaar ook redelijk begon, en dat het daarna pas echt slecht werd. Ik hoop dat ik het mis heb en dat hij gewoon zijn vorm heeft teruggevonden. Het bevalt mij namelijk wel dat wij zoveel goede keuzes hebben op de flanken. Elke week weer een discussie over wie zou moeten starten is toch heerlijk!

19-09-2022 11:46

Dessa93 +3376

Trots op het team.

Overal waar jij gaat, ga ik met jou mee. Een leve lang op pad met Feyenoord 1 oleeeee

19-09-2022 11:46

Oscar.W +630

‘Slot had z’n team staan’, is natuurlijk onzin. Dilrosun is een goeie voetballer, en kan claimen veel op 10 gespeeld te hebben, maar we zien aan alles dat het een buitenspeler is die het overzicht van een type Szymansky mist. Dit seizoen zijn we onwijs verwent met Sebas in de selectie en dat zal dus ook onze nr. 10 worden en zijn als die fit is.

Lopez gelijk een veeg geven na z’n tweede competitie wedstrijd in de basis vind ik erg kort door de bocht. Geef die jongen is 10 potjes.

Verder is het tijd om te gaan genieten van deze selectie en hopen op een klein wonder hier en daar (de slechte potjes dit seizoen ook winnen).

Niet onderschatten dat naast wijzelf, ook 020 verloren heeft dit weekend en zij zijn uiteindelijk de meest consistente factor in onze competitie helaas.

Vorig jaar zijn we getrakteerd op wonder na wonder, en dit jaar is er weer meer nodig om van wonderen te spreken. Niet onderschatten dat de enige basisspelers van vorig seizoen Kokcu, Bijlow en Trauner zijn in dit team. Geef het wat tijd, en gedurende de winterstop eens kijken waar we staan.

Het komt goed, ik het er zin in dit jaar, en laat ze ons maar gek maken!

19-09-2022 11:44

MansoryFR +3299

Klopt zo'n jongen als Lopez speelt volgens mij zijn derde wedstrijd en achterelkaar op een ander competitieniveau. Tot nu toe ben ik wel te vrede met zijn optreden, je merkt dat hij moet groeien en dat er nog veel verbetering zit.

Dit seizoen voor lief nemen en groeien als team. Hopelijk blijft het team volgend jaar behouden met hier en daar echte toegevoegde versterking dat op hoger niveau brengt. Het is belangrijk dat de spelers gedurend seizoen significant beter worden. Vanuit deze meetpunt kan nog zinnigs verteld worden, seizoen zit nog deels in beginfase,

19-09-2022 11:55

WTSGD +18130

Timber is op dit moment gewoon een nutteloze speler. Is een goede vervanger voor Kokcu, maar dan moet hij nog wel dit seizoen gewoon op de bank plaatsnemen. Naast Kokcu voegt hij niets toe en is het hele middenveld uit balans.

Maar gelukkig hebben we 30x winst gemaakt op Aursnes.

19-09-2022 11:41

IlCapitano +2483

Zie andere topic over de statistieken, dan weet je dat je onzin spreekt.
We lijken ook even te vergeten dat wij Timber, die pas net bij een absolute topclub zit, op een positie neerzetten die hij niet gewend is.

19-09-2022 12:18

WTSGD +18130

Dan moet je hem daar niet neerzetten. Heel simpel.

19-09-2022 12:28

IlCapitano +2483

Het niet aantrekken van een goede VM gaat ons opbreken.
Jou stelling klinkt heel simpel, maar wie gaan we er dan neerzetten?

19-09-2022 12:33

yosmell +4159

Beschikt iemand over statistieken van Timber? Ik zie z’n waarde nog niet en heb het gevoel dat hij vaak balverlies leidt en z’n passes niet aankomen. Maar misschien onterecht?

19-09-2022 11:38

IlCapitano +2483

Zie andere topic over de statistieken, inderdaad onterecht:
Timber zag verder 36 van zijn 41 passes aankomen (88%) en won 8 van zijn 9 duels, waarmee hij op dat vlak relatief het best presteerde.
We lijken ook even te vergeten dat wij Timber, die pas net bij een absolute topclub zit, op een positie neerzetten die hij niet gewend is.

19-09-2022 12:19

stamplust +24605

Met David Hancko komende tijd starten als verdedigende middenvelder.

19-09-2022 11:38

Feyenoord1 +102602

Laten we dan ook Trauner als Rechtsback

19-09-2022 11:49

Geitekaas +42344

Niet wanhopen mannen! PSV en Ajax moeten nog tegen elkaar. En wij moeten gewoon van de kleintjes winnen. Dit team wordt steeds sterker. Mark my words. We doen nog steeds mee om de titel.

19-09-2022 11:38

Bati +38946

Titel haha, wanneer leren gasten zoals jij het nou eens

19-09-2022 11:41

Geitekaas +42344

Met Calimero gedrag win je geen prijzen... Ajax en PSV zijn kwetsbaar. 2 ongelukkige tegengoals gister. We hadden makkelijk kunnen winnen en bovenaan kunnen staan. Komp goed.

19-09-2022 11:44

Frdertje +270

Bati boy, je staat 2 punten achter de koploper. Natuurlijk doe je dan nog mee om de titel. Als de concurrentie 1 weekend punten laat liggen sta je bovenaan. Beetje optimisme mag best.

19-09-2022 11:45

RonFeyy +12169

Is vrij logische stap je na 7 potjes op 2 punten staat. En op het einde van de rit sta je zoals ieder jaar weer keurig op 12 punten achterstand.

19-09-2022 11:46

Bati +38946

Ja en 020 uit is altijd standaard verlies en uiteindelijk sta je eind van het jaar weer tig punten achter zoals de laatste 20 jaar, hoevaak zijn we ( Feyenoord) daarin kampioen geworden?
En we hadden helemaal niet makkelijk kunnen winnen gisteren, hadden niks te vertellen gisteren man en zwaar terecht verloren.
Als je 2e wordt dit seizoen heb je het fantastisch gedaan, beetje realisme is wel op z'n plaats lijkt me.

19-09-2022 11:48

Bati +38946

@RonFeyy jij snapt het, dat is hoe pijnlijk ook een repeterend verhaal

19-09-2022 11:49

Dessa93 +3376

Eens, voor de winterstop staan wij bovenaan. Zolang we Az uit maar pakken en de neuzen verliezen van Psv. Psv heeft wat moeilijke uitpotjes voor de boeg met Heerenveen en Groningen uit.

19-09-2022 11:44

marcianorsd +9286

Toch zeer jammer dat we jens hebben laten gaan dit is nou net een speler die we gisteren nodig hadden...

19-09-2022 11:37

Peterk +34684

Ik zat er op te wachten. Of iemand nog met oude Jens aan zou komen zetten. Ja, met Jens hadden wij gewonnen.....

19-09-2022 11:39

FeyRot010 +23126

Jens scoort altijd tegen psv

19-09-2022 11:48

paulus56 +249354

Wel een speler die de wedstrijd kan lezen en dat missen we keihard nu

19-09-2022 11:50

FrBubba +19281

Inderdaad. Want Jens heeft Utrecht ook weer op de rails gekregen.

19-09-2022 12:12

marcianorsd +9286

Jens is vaak zat met zijn inzet en loopvermogen belangrijk geweest. Ook vorig seizoen dus waarom je hem nu paar maanden ineens overbodig vindt snap ik niet...

19-09-2022 12:58

remco112 +16288

Aursnes, die missen we!

19-09-2022 11:40

Huppiehuppie +4397

Op onze kloten gekregen, psv uit mag je verliezen maar laat dit een wijze les zijn. Eind van de dag zijn het maar 3 punten, kom op jongens

19-09-2022 11:37

Water52 +16

Niet alleen het middenveld, standaardsituaties net zo belangrijk. En zeker niet onder controle op dit moment

19-09-2022 11:37

MansoryFR +3299

Je merkt dat het team nog moet groeien en consistent moet zijn is spelen van meerdere wedstrijden. Naar mijn mening heeft PSV gewoon een goed team en is Feyenoord zeker gelijkwaardig. Maar je merkt dat de vorm en agressie van de dag toch het verschil heeft gemaakt. Zou Feyenoord gisteren in de kuip hebben gespeeld met het legioen dan was ik meer overtuigd dat ze zouden winnen. Deze wedstrijd was onnodig verlies in mijn ogen, maar ik kan ermee leven. PSV had net wat meer geluk en drive in de tweede helft.

Ik vind het wel fijn en tevens nog onwennig om te zien dat de spelers tegenwoordig beter breedte pass geven of dat een pass van 20m aankomt. Het blijf op 1 of ander manier toch hangen hoe vroeger werd gespeeld en dat een fatsoenlijke bal over de breedte al te veel was. Geeft mij aan dat Feyenoord echt weer bezig is om een topclub te worden in Nederland en zuivert in Europa als gedegen club.

19-09-2022 11:36

gerard1951 +1313

Pedersen speelde goed, die laatste corner was er geen maar dan is er geen var omdat te corrigeren

19-09-2022 11:36

keescf +26262

De VAR mag niet ingrijpen bij dat soort gevallen. Heel kut en krom, maar zo is het.

19-09-2022 11:37

stamplust +24605

Pedersen had de bal al eerder over de zijlijn kunnen trappen. Hij wil nog te vaak een voetballende oplossing zoeken en in dit geval eindigde hij bij de achterlijn. Helaas een onterechte corner.

19-09-2022 11:42

keescf +26262

Kökcu vond ik wel goed spelen. Die goal was ook superieur. Met 1 beweging 2 man in het bos, mooi afstandsschot en heerlijk fanatiek juichen.

19-09-2022 11:35

Feyenoord1 +102602

Kuste ook het logo ❤️🤍

19-09-2022 11:35

PietZ1 +807

En van hem geloof ik het ook

19-09-2022 11:37

Feyenoord1 +102602

Eebs echte Feyenoorder die man

19-09-2022 11:37

JKTB +21121

Timber en Dilrosun waren gewoon drama gisteren. Vond Dilrosun de afgelopen 2 wedstrijden prima spelen op 10, maar gisteren was het echt niks. En Timber vind ik het hele seizoen al twijfelachtig, mag hopen dat hij een hoger niveau aan kan tikken dan wat hij tot nu toe laat zien. Zo gaan we geen winst maken op hem.

19-09-2022 11:31

Huubazijn +1111

Haal Aursners maar gewoon terug speelt daar toch niet

19-09-2022 11:31

marcianorsd +9286

Gisteren gewoon 90 minuten gemaakt?

19-09-2022 11:36

Huubazijn +1111

Ok was ik niet van op de hoogte.. 1ste basisplaats dan moet het vooral doen met korte invalbeurten

19-09-2022 11:58

FR-Renswoude +2849

Timber geeft mij Amrabat vibes

19-09-2022 11:30

vangobbel +6926

Jammer dat Jens pleite is. Die kon overal spelen.

19-09-2022 11:30

FR-Renswoude +2849

Het nadeel is dat dat dus ook bij Utrecht bleek te zijn

19-09-2022 11:31

vangobbel +6926

Inderdaad een nadeel ja.......

19-09-2022 11:36

Feyenoord1 +102602

Hebben gewoon een 6 nodig

19-09-2022 11:30

FR-Renswoude +2849

Wat is de nieuwe app kut

19-09-2022 11:29

Gregor +5253

2 puntjes achter neus na 7 wedstrijden. Het is wel eens anders geweest

19-09-2022 11:29

keescf +26262

Dat is ook niet slecht, alleen als gister iedereen zijn taak uitvoerde, stonden we gewoon eerste. Maar ja ''als'' daar koop je geen ene kut voor.

19-09-2022 11:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties