''Er zit een leuke geest in het elftal, dat zie je aan alles''

''Er zit een leuke geest in het elftal, dat zie je aan alles''

Ook bij Studio Voetbal werd stilgestaan bij de wedstrijd van Feyenoord tegen Willem II en analist Pierre van Hooijdonk werd gevraagd of hij verschil zag met de periode die Feyenoord onder Dick Advocaat voetbalde. "Ach, zoveel verschil. Je ziet een andere intentie."

"Ze zetten hoger druk, waar dat onder Advocaat zelden tot nooit gebeurde, want die vond dat de spelers dat niet konden en Slot kiest daar wel voor. Dat gaat ook niet altijd goed, maar dat is wel de manier van spelen van dit Feyenoord. Hij boekt progressie, want de laatste wedstrijden ziet het er eigenlijk best leuk uit", aldus Van Hooijdonk, die ook nog aanstipte dat Advocaat het een groot deel van vorig seizoen zonder Luis Sinisterra moest stellen. "En dat is wel één van de spelers die in dit Feyenoord in de één tegen één ook echt een man uit kan spelen. Aan het elftal ontbreekt alleen nog een goede spits. Linssen vult die rol best goed in, maar ik denk dat als je daar met een pure nummer negen gaat spelen, dat dat je wel beter gaat maken."

Trauner en Aursnes
Tafelgast Rafael van der Vaart was onder de indruk van het spel van Gernot Trauner. "Ze hebben een goede verdediger gehaald met Trauner, dan kun je wat meer van de goal af spelen. Het is geen geweldenaar, maar hij doet wel wat hij kan en dat is belangrijk. Iedereen heeft wel wat meer vertrouwen, dat stralen ze wel uit."

Analist Theo Janssen was op zijn beurt zelf dan weer onder de indruk van Fredrik Aursnes "Die middenvelder die vandaag speelde viel me ook niks tegen. Hij was comfortabel aan de bal, speelde altijd naar de goede kleur en stond bijna altijd goed." Al was hij nog niet dwingend aanwezig. "Maar hij was altijd betrokken, hij stond altijd vrij, veel korte passes, heel weinig balverlies en hij kwam er altijd op het juiste moment bij zodat ze driehoekjes konden maken. Ik vond dat wel een interessante speler, hij deed heel veel goed."

Toornstra en Til
Het viel Van Hooijdonk op dat Alireza Jahanbaksh helemaal niet gemist werd en dat Jens Toornstra diens positie heel goed invulde, al was het meer vanuit het middenveld. Janssen: "En een paar fantastische ballen gaf. Die bal die hij crosste naar de andere kant was een heerlijke bal."

Van Hooijdonk zag in Til de uitblinker van de wedstrijd. "Ik zie graag spelers voor de goal die ook weten wat ze moeten doen. Hij is altijd onderweg en een lopende tien. Dat is voor Linssen, in dit geval, ook geweldig. Als een middenvelder de bal heeft en hij gaat er overheen, dan krijg je altijd een metertje extra van de centrale verdediger omdat die bang is om het gat te laten vallen."

Toekomstperspectief
Janssen: "Ze gaan niet meedoen om de titel omdat ze nog een te kleine selectie hebben, geen spits, de rechterkant moeten we ook nog maar kijken wie ze daar gaan neerzetten. Jahanbaksh moeten we ook nog kijken hoe hij het gaat doen dit seizoen. Ik denk dat ze een redelijk goed elftal hebben, maar niet breed genoeg om mee te doen om de titel. Ik denk dat ze zeker de derde plaats gaan halen."

Van der Vaart: "Ik denk ook dat ze geen kampioen worden, uiteraard, maar ik vind het wel leuk om te zien dat een nieuwe coach wat ander voetbal speelt. Ook zo'n Kökcü, die speelt toch lekkerder of zo, wat vrijer en met wat meer ideeën. Hij is heel erg op zoek om het elftal beter te laten spelen. Dat is wel een beetje het doel van een middenvelder: dat je de linksbuiten en de spitsen voedt, dat zij beter kunnen spelen dan jijzelf en dat doet hij wel goed."

Tafelgast Arno Vermeulen verwacht ook geen kampioenschap voor Feyenoord, maar heeft wel positieve woorden over voor de Rotterdammers. "Er zit gewoon een hele goede sfeer in dat team. Als Feyenoord heb je niet de beste spelers, maar we hebben in het verleden wel gezien dat sommige Feyenoord-teams daar wel bovenuit konden vechten, door schouder aan schouder te zijn kun je wel een keer boven verwachting presteren. Ik denk niet dat ze kampioen worden, maar dat zou met dit elftal dus wel kunnen. Dat is afhankelijk van blessures. Als Sinisterra wegvalt, Bijlow die vaak geblesseerd raakte: het is wel smal, maar er zit een leuke geest in het elftal, dat zie je aan alles."

Plaats reactie
666

jack98 +46818

Je wordt niet kampioen, maar het elftal draait wel erg lekker!

16-08-2021 19:08

CROOSWIJKER +14702

Die dikke jood dacht volgensmij dat hij bij ajax tv zat. Wou het alleen maar over zijn eigen club hebben die clown is totaal niet objectief!

16-08-2021 11:16

koffieslurper +2160

zodra je de naam Pierre leest weet je al daar komt weer wartaal en de enige deur in het pand die open staat trapt hij ook nog even verder open. Zou hem adviseren eens naar een echte kapper te gaan . mag mij bellen dan heb ik nog een leuke kapster in de aanbieding die het graag zou doen.

Wie hem nog serieus neemt moet nodig professionele hulp gaan zoeken. JA leuk werk verricht als speler, maar dat wil niet zeggen dat je ook verstandig kan mee lullen

16-08-2021 10:39

CPP +3500

De breedte is niet groot genoeg en kan je wel een keer boven verwachting presteren. Twee opmerkingen waar mijns inziens het grote probleem/dilemma mee wordt aangegeven. De roep vanuit media en groot deel van de supporters om te kopen kopen kopen (breedte). Dat zorgt er echter voor dat het echte lange termijn beleid, de visie op Varkenoord in het geding komt. Om spelers als Hartjes, Hendriks, Milambo en Baldé zich te laten ontwikkelen moeten zij het komende jaar regelmatig aan spelen toekomen en in ieder geval serieus bij de groep horen. Als je nu echter nog een aantal spelers koopt gaat dat niet gebeuren. Bovendien kan het halen van de (mentaal) verkeerde spelers ervoor zorgen dat groepsdynamiek en de spelvreugde (juist datgene waardoor je met mindere spelers toch kan winnen van betere spelers) ernstig wordt verstoord.
Kortom het aloude dilemma. Adhoc of visie?

16-08-2021 10:37

simplysteef +6284

De breedte is nog helemaal niet bekend. Zo'n Hartjes valt steeds hardstikke leuk in. Ook Hendriks doet dat. Zomaar even twee voorbeeldjes. Daarnaast hebben we een karrevracht aan middenvelders.

16-08-2021 09:54

Leon--Leon +1246

trauner geen Geweldenaar? ik zie hem liever dan de overhypte de Ligt die allemaal penalty's veroorzaakt en in vaak in de fout gaat.

16-08-2021 09:39

ms11 +627

Jezus Trauner doet het tot nu toe hartstikke goed maar zullen we even 10 competitiewedstrijden afwachten. Je doet net of we Van Dijk hebben binnengehaald.

16-08-2021 09:47

Peterk +34772

ik dacht dat van Dijk nog haar had en een ander kleurtje...

16-08-2021 09:57

Leon--Leon +1246

nee, je moet het anders lezen, ik vind de Ligt gewoon slecht. Maar ik ben ook niet zo negatief als jij met krachtermen als "Jezus" er bij.

16-08-2021 10:19

Peterk +34772

Grappig, je ziet ze zoeken al die analisten. Ze weten zich geen houding aan te nemen. Afkraken kan moeilijk maar wel in koor roepen dat men uiteraard geen kampioen kan worden. Nu is dat ook niet de verwachting, zonder een echte spits want dat is een aanfluiting maar je kan ook weer niet in zijn geheel uitsluiten dat men, als alles mee zit, wellicht toch om de titel kan spelen. Ik herinner mij het kampioensjaar waar niemand van ons ook maar een cent gaf voor een mogelijke titel. Ook toen had een Ajax beter materiaal lopen.

16-08-2021 09:37

ms11 +627

Deels eens, maar kampioen word je met 16/17 goede spelers. Dat hebben wij simpelweg gewoon niet. Zonder blessures en schorsingen door heel het seizoen heen is niet realistisch.

16-08-2021 09:50

CPP +3500

Als je Marciano, Haps, Hendriks, Geertruida, Fer, Toornstra en Antonucci niet als goede spelers aan merkt kom je daar inderdaad niet aan. Dat je Burger, Hall, Hartjes, Milambo, Conteh, Bannis en de o21 talenten nog niet mee tel kan ik me nog indenken. Net als het (wellicht voortijdig) afschrijven van Teixeira, Diemers en Bozenik. Persoonlijk denk ik dat een echt goede spits erbij fijn zou zijn om optimaal te kunnen presteren, maar kampioen worden is ook met nog 5 spelers erbij geen reëele verwachting. Dat is juist het mooie van Feyenoord.

16-08-2021 10:56

ms11 +627

Maar op basis waarvan reken je Marciano en Antonucci als goede spelers? Die hebben we nog amper gezien. Van Hendriks ben ik wel onder de indruk na de voorbereiding. Haps, Geertruida en Toornstra zijn natuurlijk prima spelers maar Fer kan in het veld echt niet meer. Als je objectief naar ons team kijkt zie je toch zelf ook wel dat die snavels en die lampen een veel betere bank hebben? Niks om voor te schamen overigens, dit jaar moet je gewoon ontwikkelen; kunnen we na dit seizoen kijken waar we staan.

16-08-2021 11:00

MarioFR +11898

Ik denk op basis van dat Marciano international is, ja oke van Israël. Antonucci hebben we inderdaad op hoog niveau nog niet genoeg van gezien maar ik denk dat Marciano wel een betere versie van Marsman kan zijn.

16-08-2021 14:25

Tapiaz +28530

Onze selectie is zeker aan de smalle kant, daarom is het ook zo verschrikkelijk belangrijk dat we zo snel mogelijk instromen in de voetbalpyramide met Jong Feyenoord. En ik verwacht ook zeker nog wel enige actie op transfergebied (zowel spelers weg die nu echt in de smiezen krijgen dat ze nooit meer opgesteld zullen worden, als nieuwe jongens).

16-08-2021 09:37

ankona +13665

Beetje flauw om steeds met Advocaat te vergelijken. Ja, er is verschil, zeker met de laatste maanden onder Dick.
Vergeet echter niet dat Dick vooral gehaald werd om op de winkel te passen en dat Slot zijn halve selectie mocht vervangen. Ik ben blij met hoe het nu gaat, daar niet om, maar Advocaat verdient het niet om steeds maar afgekraakt te worden.

16-08-2021 09:29

Peterk +34772

Vergelijking met periode Advocaat slaat nergens op. Aan het begin van dit seizoen was het duidelijk dat de club minimaal op 4 plekken versterkt diende te worden om een beter seizoen te gaan draaien. En dat is gelukt. Een aantal posities zijn met betere spelers ingevuld. Er staat straks nagenoeg een half nieuw elftal. Kijk vooruit en stop met het afzeiken van mensen die met het beschikbare materiaal het beste er van probeerden te maken...
En....ook een Slot is afhankelijk van zijn materiaal. Je kan wel van alles willen als trainer maar je hebt wel de juiste spelers nodig die dit kunnen uitvoeren...

16-08-2021 09:42

Jeroen.F +544

Het is logisch dat vergeleken wordt met vorig seizoen. Het probleem is dat iedereen zei dat Advocaat er het maximale uitgehaald heeft, terwijl het voetbal er gewoon niet uitzag, de spelers geen plezier hadden, jeugd geen kans kreeg en er vrijwel geen speler beter werd. Met de opvatting van Advocaat kon iedere tegenstander even inkomen.

16-08-2021 09:43

Peterk +34772

Hetzelfde speelt met PSV. Ook toen had men volgens de "kenners" een waardeloze trainer gehaald die afgezeken werd omdat hij een verwende jeugdspeler durfde aan te pakken. Maar een paar maanden later ziet het met dezelfde trainer en een paar nieuwe spelers ineens heel anders uit. Ik hoor nergens meer van die analisten dat die Duitser ongeschikt is voor PSV.

16-08-2021 09:50

zandhaas +32649

Sla het altijd over, kijk altijd VI. Maar dat niveau is tegenwoordig ook ver gezakt mbt Feyenoord. Ga vanavond weer een poging wagen

16-08-2021 09:19

Willem10 +11981

Die krijgen echt amper een positief woord uit hun bek over Feyenoord. Om Advocaat niet af te vallen wordt Slot belachelijk gemaakt wanneer ze de kans hebben. Zeer onrechtvaardig uiteraard, maar die gaan echt over lijken om hun hol maatje te beschermen. Verder best amusant hoor.

16-08-2021 09:53

Toktok +2225

Til zou gauw mogelijk kopen. Hij wil niet terug naar Rusland en hoopt dat hij kan blijven. Dus KOPEN FEYENOORD voor dat een andere club jullie voor zijn

16-08-2021 09:18

ankona +13665

Moet er wel geld zijn. Spelers zijn gewoon bezit en vertegenwoordigen waarde, wat ze zelf willen in ondergeschikt.

16-08-2021 09:27

Peterk +34772

Aan de financiële positie van Feyenoord is iets veranderd of gaat waarschijnlijk iets veranderen. Bedragen zoals voor een Slot gevraagd kan je daarom vergeten...

16-08-2021 09:44

Willem10 +11981

Waarom je als speler überhaupt naar zo'n stinkland wil, vraag ik mij af. Ja tuurlijk. Poen.

16-08-2021 09:54

Feijenoorder95 +22506

En over 3 weken roepen ze weer wat anders haha

16-08-2021 09:04

united010 +376

Het is kennelijk moeilijk om gewoon te zeggen dat ze goed spelen. Trauner krijgt een compliment nadat ie eerst is gedowngrade tot iemand die er eigeijk niet veel van kan...Zolang je geen wit shirt met rode baan draagt zal je nooit voor volledig worden gezien door deze gasten...zum kotzen...

16-08-2021 09:04

Waakvlam1989 +17456

Arno Vermeulen...zucht.....

16-08-2021 08:57

MaartenTwijffels +10329

Lang geleden zo'n opener over Feyenoord bij studio v die meer dan 5 minuten duurt.

16-08-2021 08:45

AntiNeusspray +12615

Zo zo, wat een positiviteit van heren analisten….
Ben benieuwd of die jankeballen van Inside vanavond ook zo positief zijn, of zullen ze toch weer een manier vinden om in Dick’s anusholletje te kruipen?

16-08-2021 08:35

MaartenTwijffels +10329

Vanzelfsprekend. de gespeelde ophef over zijn keus voor Irak kan nu wel weer naar de achtergrond verdwijnen. Derksen vindt het los van Dick sowieso erg leuk om alles rondom Feyenoord te downplayen. Met misschien nog een kekke woordspeling over Drita van Gijp.

16-08-2021 08:46

Dekrommert +1403

Gewoon net als ik doe. Niet meer kijken. Na verloop van tijd heb je alle grappen en anekdotes wel een keer gehoord. Ik kijk al een jaar of 3 niet meer en ik heb er geen moment spijt van.

16-08-2021 09:12

MaartenTwijffels +10329

Steeds het zelfde trucje inderdaad. Ik kijk ook lang niet meer alle uitzendingen (en überhaupt tv). Scheelt een hoop irritaies

16-08-2021 09:57

Willem10 +11981

Ach...de foutloos spelende Trauner dan toch nog even benoemen als "geen geweldenaar". Toch knap. Oh ja, verkeerde terugspeelbal met t hoofd. Maar verder werkelijk "a perfect game".

16-08-2021 09:57

Lowbel +1240

De achilleshiel van ons team is een te kleine selectie. Als 2 of 3 spelers geblesseerd raken hebben we geen vervangers van hetzelfde niveau. We spelen nu fantastisch en het is te hopen dat iedereen fit blijft. Ajax en PSV hebben wat dat betreft een grotere selectie en kunnen dat beter opvangen. Natuurlijk is hun budget ook een stuk groter.

16-08-2021 08:33

mib2001 +4752

Zo... Kon je niet nog meer open deuren vinden om in te trappen?

16-08-2021 09:12

Djk1 +5696

Vooral een buitenspeler zoals Slot gisteren noemde. Dan nog een CV en daarna pas een spits.

16-08-2021 09:19

Gregor +5259

De selectie is inderdaad te smal. Daar zit op dit moment de achilleshiel. Blessures, veel wedstrijden, hoe lang kan je dat volhouden?

16-08-2021 08:33

Roodwitteziel +6060

Iedereen praat elkaar maar na in de media, echt stuitend al die eenheidsworsten maar dit Feyenoord kan wel om de titel spelen als je nog 1 aanvaller haalt en er niemand vertrekt voor 1 sep

16-08-2021 08:31

Jeli +1387

De selectie is volgens mij zo smal nog niet. We hebben elke positie dubbel bezet en een leger aan middenvelders. Probleem is vooral de blessuregevoeligheid van de buitenspelers. Conteh en Baldé zijn doorlopend geblesseerd en Jahanbakhsh begint in dat opzicht ook niet lekker. Als iedereen fit blijft vind ik ons niet kansloos.

16-08-2021 08:24

Dani.D +2252

balde is pas nu een x geblesseerd geraakt dus dat klopt niet,conteh ja die wel maar die heeft zaterdag met onder 21 meegespeeld dus die gaat weer aansluiten

16-08-2021 11:31

SCRSCR +4221

Ik kan Theo Janssen altijd wel waarderen. Die kijkt echt als analist naar de wedstrijd en ziet vaak ook de goede dingen. Alle andere analisten van Studio Voetbal en VI roepen vaak van die losse kreten waaraan je merkt dat ze maar halfbakken naar die wedstrijd hebben gekeken. Ook hebben zij vaak geen achtergrondinformatie of iets

16-08-2021 08:24

blackson +2660

Ik vond ze niet positief niet over ons , maar vind dat de spelers het wel verdienen, Een superfitte Til kan oranje goed gebruiken denk ik, Bijlow en Malacia verdienen het op zeker, die bolle van de Vaart met mijn cluppie , hij snap het verschil niet tussen een goede trap en vrije trap, waardeloos progamma.

16-08-2021 08:11

jordi85 +6437

Trauner is wél een geweldenaar!

16-08-2021 08:11

mruigrok +2926

Eens!!!!!!

16-08-2021 09:32

Wesley Pol +7734

Prima toch, 3 weken geleden moesten we nog concurreren met groningen en praten ze nu over plek 3👍 Slot is de beste keus sinds jaren en dit voetbal daar moet een evt nieuwe trainer voor gehaald waren als slot gaat. Die van Volendam bijv ook een nuchtere man en een goede kijk op het spel

16-08-2021 08:04

Dani.D +2252

Feyenoord speelde goed maar ik zie toch twee problemen,de voorhoede moet er twee spelers bij,je heb straks Geertruida weer erbij en Denzel hall maar de bank moet ook bezet worden door goede spelers,de selectie is te smal

16-08-2021 08:04

Dommeloempia1 +19757

Jaaaaa coolsingel

16-08-2021 08:03

snotaapje +640

Gewoon blijven winnen! Toen met gio in het kampioensjaar riepen ze ook steeds dat we mindere spelers hadden.

16-08-2021 08:02

El_Mike +1769

Prima dat we niet gezien worden als titelkandidaat. Die gasten niet onnodig druk op leggen. Lekker laten groeien.
Laten we ons eerst maar plaatsen voor de poulefase van de conference league.

16-08-2021 08:01

tdetank +11759

Leuk en lol is mooi maar natuurlijk ook kritisch en scherp blijven zoals Slot zelf deed na afloop. Ik ben wel benieuwd wie vanuit de spelersgroep die rol kunnen vervullen.

16-08-2021 08:00

tdetank +11759

Trauner en Til zijn tot nu toe de mannen die het verschil maken en die de rest mee trekken. Zoals Kuyt en Elia dat deden in het kampioensjaar.

16-08-2021 07:58

Fifty-50 +186

Studio Voetbal en andere praatprogramma's: 'er ligt altijd zo'n hoog verwachtingspatroon, het moeten van het kampioenschap is niet reëel. De druk vanuit supporters is te groot. '
Feyenoordsupporters: 'Laat het alsjeblieft weer eens leuk zijn om te kijken, pas wat jeugdspelers in.'
Studio Voetbal na 1 goede competitiewedstrijd: is de titel haalbaar? Ehhh...

16-08-2021 07:56

FR_Barendrecht12 +3042

Precies dit hahahaha

16-08-2021 07:58

eeuwigtrouw +3934

de kenners, 3 weken geleden Feyenoord rond plaats 5 tot 8 . Nu denken ze dat we niet meedoen om de titel, weet niet maar ze roepen nu derde dan doe je toch mee om de titel. We zijn nog steeds in de opbouw , wedstrijd voor wedstrijd-geen paniek, gewoon genieten en na 10 wedstrijden zien we het wel.

16-08-2021 07:54

petje +10639

Ze gaan niet meedoen om de titel omdat ze nog een te kleine selectie hebben
voorlopig doet slot telkens de jeugd laten invallen om ervaring op te laten doen...
we winnen, we spelen andere vh veld maar dan nog zeggen dat die andere 2 "beter" zijn...
vind ik raar.
ik zeg: we doen gewoon mee , t team heeft vertrouwen en de Kuip staat er achter , iedereen gaat weer met trillende beentjes naar de Kuip
altijd dat defensief gelul...bah

16-08-2021 07:49

Aros +6889

Lekker gewerkt Dick

16-08-2021 07:35

teauvenoir +78082

“Leuk blablabla positief blablablabla goede teamspirit blablabla UITERAARD GEEN kampioen…”

Krijg de tyfus, Studio Neus! Wij gaan nog een lekker spitsje halen en een talentvolle vleugeltovenaar en we zien jullie in april op de Coolsingel 🖕

16-08-2021 07:33

Erik.O +96

Coolsingel kan, maar dan moet echt alles meezitten en dus ook geluk hebben.
gelukkig kun je geluk niet kopen in deze situatie 🙈

16-08-2021 08:11

Jeroen.F +544

ze hebben de selectie 2 jaar samen met Dick naar beneden gepraat. Dat kunnen ze natuurlijk niet ineens omgooien.

16-08-2021 09:45

FRlegend +16955

“ Als Feyenoord heb je niet de beste spelers, maar we hebben in het verleden wel gezien dat sommige Feyenoord-teams daar wel bovenuit konden vechten”

Dit ook. Zo wil Nederland ons zo graag framen en we doen er zelf vaak aan mee. Tijd dat we wel gewoon de beste spelers gaan halen én er een echt team van maken.

16-08-2021 07:19

lion63 +13746

Stort jij ff 200 miljoen dan kunnen we de beste spelers halen

16-08-2021 07:56

FRlegend +16955

We zijn aardig onderweg nu toch? Die verkoop je een keer met winst, kan je de winst in een betere speler steken. Groeien. Op gegeven moment kan je dan wel meedoen met PSV en ajax.

16-08-2021 08:47

Ladinsky2021 +6053

Helaas is dat wel de situatie van vandaag de dag. PSV haalt Van Ginkel en Pröpper voor het middenveld, wij een onbekende Noor voor 450k.

We zullen eerst grote uitgaande transfers moeten maken of Champions League moeten spelen voordat wij in die categorie kunnen gaan winkelen. Of met geld van investeerders.

Maar dit bevalt me ook wel. Met minimale middelen de juiste spelers oppikken is eigenlijk veel mooier toch?

16-08-2021 07:59

WvH +15339

Ja maar die Noor van 450 K doet het wel prima. Geld zegt veel maar niet alles. Teamspirit en karakter doen meer.

16-08-2021 08:28

FRlegend +16955

Je moet gewoon goed kunnen voetballen. Anders heb je niks aan teamspirit en karakter.

16-08-2021 10:03

crashtestdummy +21847

Ik denk ook dat dit Feyenoord geen kampioen wordt, maar het is wél lekker dat alle zogenaamde kenners en analytici dat maar blijven roepen. Kunnen Arnesen en Slot mooi in de luwte bouwen aan een Feyenoord dat binnenkort wél om de titel kan strijden.

16-08-2021 07:02

Grinch010 +433

Leroy Fer past echt totaal niet in dit elftal. Die gaat echt weg

16-08-2021 06:50

El_Mike +1769

Op het veld misschien niet. Buiten het veld wel. Fer is een leider buiten het veld. Mentor voor die jonge gasten. Ook gisteren weer hij Hendriks. Ondanks dat ik hem niet best vind qua spel kunnen we Fer er beter bij houden. Minimaal tot de winter.

16-08-2021 07:58

bahiabahahaha +580

"hij doet wat hij kan en dat is belangrijk".. man man man..

Dat deed Kelly ook, en Singh en Babovich.

Het zal ook een keer te veel gevraagd zijn om gewoon te zeggen dat Trauner een zeer goede verdediger is.. dat soort superlatieven zijn natuurlijk enkel voor 020 spelers..

16-08-2021 06:33

eppo +71573

Niks bijzonders gewoon uit gewonnen. Laten we vooral kalm blijven.

16-08-2021 06:17

Fan-On-Tour +2012

Juist, als wij dat blijven word de rest vooral zenuwachtig.

16-08-2021 06:46

tinuskiprich +3198

De grote vraag is alleen, hoe lang houden we dit vol ? Dit kost veel kracht. Ook als er straks blessures en schorsingen komen, kunnen de reserves dan hetzelfde leveren als de vaste 11. Met een brede selectie wordt de competitie beslist.

16-08-2021 05:49

n.s.h +1444

Je ziet vooral als 2 goals hebben gemaakt dat ze rustig gaan tikken dus ze pakken hun rust wel in de wedstrijd.

16-08-2021 06:36

Dre3000 +6181

Kan me herrineren dat az ook altijd punten ging verspelen na de winterstop en dat wij ze dan weer inhaalde.

16-08-2021 07:07

onno +15990

Was volgens mij afgelopen seizoen juist andersom.

16-08-2021 07:33

Dre3000 +6181

Ja afgelopen seizoen had ik niet meegeteld. Dat was waardeloos.

16-08-2021 08:38

snotaapje +640

We hebben toch prima wissels?

16-08-2021 08:03

Edje +5341

Van Hooifonk zal wel blij zijn met de goeie klik tussen Arne en Robin😂😂

16-08-2021 05:34

paulus56 +254043

Al dat gezeik over de titel ze moeten niet zo zeiken we blijven in de race voor de titel.
En wat er over een paar weken is zien we wel.
Want met mindere spelers die voor elkaar willen gaan heb je vaak meer aan dan dat je technische jongens heb die de kantjes er aflopen.
Dus laten ze maar groeien en we zien wel waar het schip strand en dat we als supporter kennen genieten van een elftal wat zo speelt want daar gaat het om

16-08-2021 04:03

RotterdamFNSouth +208

er staat een team op het veld en niet 10 spelers en een ego tripper die alles wil bepalen een krappe selectie valt ook nog wel mee als je straks nog een spits er bij hebt Geertruida en Balde er nog bij

16-08-2021 03:16

MoesmakendeHakkert +4216

Gaat de goede kant op.

Diemers, Teixeira, Fer en Haps weg. Burger, Bannis en Bozenik verhuren.
Kitolano, Bjorkan en een spits halen.

JAAAAAA

16-08-2021 02:25

svds +33395

Dus je wilt 7 spelers weg doen en maar 3 halen terwijl het al een smalle selectie is.. gelukkig maar dat jij net niet voor het zeggen hebt

16-08-2021 02:42

MoesmakendeHakkert +4216

7 nutteloze spelers weg en 3 aankopen die het team versterken, ja.
Dan komen er nog spelers terug van blessure (Conteh, Balde, Hall) en hopelijk Geertruida met een nieuw contract. Dat is dan 7 weg, 7 terug. Overige gaten kun je opvangen met jeugd mocht het nodig zijn, die doen echt niet onder voor deze spelers, behalve Haps.

Diemers, Teixeira, Fer en Burger spelen nu ook niet en zijn niet beter dan jeugdspelers, die ga je echt niet missen. Bannis en Bozenik krijgen alleen minuten door armoede, daarvan moet je hopen dat ze een oke seizoen spelen bij een kleinere club en dan gelijk verkopen. Haps is een goeie, maar moet je nu echt verkopen wil je er nog wat voor krijgen.

16-08-2021 02:46

JLAW +6981

Haps is zeker geen nutteloze speler..

16-08-2021 05:24

Criticus +21920

Fer ook niet.

16-08-2021 07:12

MoesmakendeHakkert +4216

Dan moet je lezen wat ik schrijf.
"Haps is een goeie, maar moet je nu echt verkopen wil je er nog wat voor krijgen."

16-08-2021 14:39

MoesmakendeHakkert +4216

Voor zijn salaris? Zeker wel.

16-08-2021 14:41

Murlock +9807

Ik geniet enorm van dit Feyenoord, maar tegelijkertijd vind ik het ook ergens heel onwennig dat we zo spelen. Mijns inziens speelde we onder Fred ook met een goed positiespel, maar wat ik nu zie gaat nog een stapje verder. Echt knap wat Slot uit dit Feyenoord haalt en ik hoop dat we dit nog lang volhouden. De sfeer lijkt ook onderdaad heel goed in de groep!

Denk dat als je nu nog een spits en rechtsbuiten erbij haalt je serieus langs bovenin mee kan doen.

16-08-2021 02:18

Feyenoord-4-Ever +624

We winnen met 0-4 van Willem II en iedereen roept meteen meedoen voor de titel. En dan vragen ze zich af waarom er geen topsport klimaat heerst. Ga je schamen. Alleen kleine clubs vieren dit soort overwinningen.

16-08-2021 02:14

kingrvp010 +4256

De azijn smaakt goed zo te zien, geniet ervan!

16-08-2021 02:18

Skeptic +13540

Zie nauwelijks mensen praten over de titel, juist dat die niet realistisch is en dat een 3e plek gewoon prima haalbaar moet zijn.

Maar als je weinig te janken hebt moet je er maar naar op zoek hé.

16-08-2021 02:28

svds +33395

Dan donder je lekker op sukkeltje

16-08-2021 02:42

Criticus +21920

Hen het woord kampioen nog nergens gelezen, behalve in jouw comment.

16-08-2021 07:13

jonaathn +14701

FUCK Pierre, ik wordt zo tyfus moe van zulke zinnen:

“Hij boekt progressie, want de laatste wedstrijden ziet het er eigenlijk best leuk uit"

Hoe durft die vent? Hij heeft zijn baan bij de NOS mede (en vóóral) te danken aan zijn carrière bij Feyenoord. En dan durven zeggen: het ziet er ‘best leuk uit’. Val dood man. Tering wat een azijnzijker.

16-08-2021 02:14

frtikkieterug +6701

Want Feyenoord heeft niks aan hem te danken? En waarom mag hij geen realistische analyses geven over Feyenoord, moet hij zeggen dat het de nieuwe iniesta is?

16-08-2021 02:24

Jeroen.F +544

Eindelijk een analist die de waarde van Kokcu ook ziet. Zeer terecht en goed opgemerkt van vd Vaart

16-08-2021 02:07

Edje +5341

Ik geniet altijd van de aanwezigheid van Van der Vaart lekker cynisch, humor maar vaak wel goede analyses. Was vroeger trouwens een stuk minder...

16-08-2021 05:39

Aros +6889

Genieten ook echt?

16-08-2021 07:34

Edje +5341

Ja leuk man, beter dan die afgekloven reacties..

16-08-2021 07:40

j-d-tomasson11 +2061

Ik hoop niet dat het straks ook weer compleet de andere kant omslaat als we weer een paar wedstrijden a la Drita hebben. Die gaan we er vast ook nog wel tussen krijgen (al spelen de meeste NL clubs niet tactisch als Drita, dus dat is dan weer een voordeel). Al met al zijn we wel nu al meer verwend dan in het hele vorige seizoen, laten we hopen dat het zo doorgaat, en als er een keer een tegenslagje is dat ook kunnen accepteren, want qua selectie staan we nog steeds ver achter die andere twee

16-08-2021 02:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties