''Feyenoord doet er alles aan om Til nog een jaar te houden''

''Feyenoord doet er alles aan om Til nog een jaar te houden''

Guus Til moet ook volgend seizoen te bewonderen zijn bij Feyenoord. De Rotterdammers werken achter de schermen hard aan een constructie om hem langer te binden. Til speelt momenteel op huurbasis in De Kuip.

''Het is een belangrijke speler voor dit Feyenoord'', vertelt Martijn Krabbendam in gesprek met Voetbal International. ''Er is best veel kritiek op hem. Het is ook niet de meest sierlijke speler en de meest sierlijke nummer tien. Je gaat er niet voor naar het stadion, maar in zijn manier van spelen is hij belangrijk in het drukzetten en het meeverdedigen''

''Daarbij heeft hij vijftien doelpunten gemaakt in de competitie en nog een hele hand vol in Europa. Het is een ontzettend belangrijke speler en die hebben ze er liever wel dan niet bij. Ik denk dat hij donderdag gaat spelen als hij fit is. Til is ook belangrijk geweest in de speelstijl overbrengen op de groep. Hij heeft al onder Slot gewerkt. Ik begrijp dat ze er alles aan doen om hem nog een jaar te houden.''

Lees meer over
Guus Til
Plaats reactie
666

Schinkie +1811

Goede zaak! Guus is een held!

27-04-2022 19:52

nelisvoorst +885

ik hoop dat Frank er ook alles aan doet om dessers in de kuip te houden

27-04-2022 18:14

foreverfey +26459

Guus Guus Guus

27-04-2022 12:10

delangemuur +11773

Gini terughalen!

27-04-2022 09:57

hardsociety +556

Nee, geen fan van hem, maar zie maar eens een vergelijkbare te vinden! Wat mij betreft graag houden!

27-04-2022 08:57

No-one-likes-us +11046

Een hoop supporters zien het beter dan Slot

Zou hij er dan toch geen verstand van hebben.

27-04-2022 08:23

Rdamzuid010 +814

halemark onze toekomstige nr. 10?

27-04-2022 07:19

teauvenoir +77811

Zowel Til als Bassett niet goed genoeg. Doorselecteren,

27-04-2022 06:00

teauvenoir +77811

Zoek gewoon een 10 die én bereid is vuile meters te maken en druk te zetten én die daarnaast ook ontzettend goed kan voetballen.
Ik geef een hint:

Giuliano Galoppo van Banfield 💪🏼💪🏼💪🏼

27-04-2022 05:55

Jordi010 +12

Ik zoem 2 doorgewinterde gasten die me kunnen helpen wat op te lossen. Stelt niet veel voor. Vergoeding aanwezig natuurlijk

27-04-2022 04:21

alexnultien +6000

Defineer wat op te lossen

27-04-2022 08:08

EdKroket +7338

Zie PB ( serieus )

27-04-2022 09:20

fr12_blyat +6945

Zonder zijn doelpunten is het alleen niet veel, ik denk een wat voetballendere 10 je ook veel in de aanval kan helpen.

27-04-2022 01:46

charlaykc +9419

Wat een lieve foto

26-04-2022 23:54

JonaFR1908 +644

In Slot we trust.

26-04-2022 23:33

ricambi +391

Til staat onder contract in rusland mag die dan nie gratis blijve want daar heen sture is ook geen optie

26-04-2022 23:03

bokitoo +4158

On topic.. als Til niet te duur is gewoon houden

26-04-2022 22:43

Liser +19817

Eens, zo belangrijk is deze man

26-04-2022 23:20

Wessi +132116

Ben eigenlijk wel benieuwd naar basset

26-04-2022 23:28

bokitoo +4158

Wat een wedstrijd dit jongens

26-04-2022 22:43

mellie +7523

100% Matchfixing. Kijk die handsbal. Vond jij dat perongeluk? Er is iemand heel rijk geworden

27-04-2022 00:25

wiet piet +8865

Hij is al rijk.

27-04-2022 06:09

Meent +6478

Ik hoop dat het lukt

26-04-2022 22:18

frankyboy +6756

Til zal al niet happy zijn geweest in Moskou en als hij niet meer terug wil denk ik niet dat welke instantie ook hem gaat tegenhouden.

26-04-2022 21:51

CPP +3457

Maar nu betalen de Russen nog meer dan de helft van zijn salaris (hij heeft ca een derde ingeleverd, zij iets meer dan een derde en wij bijna een derde) Als dat weg valt moet hij (nog meer) inleveren of is hij onbetaalbaar. Zo makkelijk roepen, maar als er echte internationale interesse is vissen wij mis.

27-04-2022 10:09

tdetank +11709

Klip en klaar dat Til voor dit systeem een cruciale speler is. Ik hoop dan ook van harte dat hij morgen fit is en speelt.

26-04-2022 21:48

vreewijk010 +4712

Het is een Money ball speler. 15 goals voor een middenvelder is geweldig. Maar soms zie je hem ook niet. tja cijfers zijn ook belangrijk. Ik vind het een prima speler

26-04-2022 21:40

Animism +6004

Nee dankje

26-04-2022 21:34

Painer1 +9738

Hij was toch misschien wel gratis op te halen?

26-04-2022 21:01

devliegendehollander +1652

Minimaal 10 miljoen

26-04-2022 21:21

beppie172 +64956

Als FIFA Rusland echt wil bashen wel.

26-04-2022 21:34

elgardinero1993 +8282

FIFA Pro organisatie wil dat wel, iedereen uit Rusland transfervrij

26-04-2022 21:36

Tiliban +1132

Vind hem niet zo goed tegen de kleine clubs die inzakken. Dan komt ie voetballend tekort. Maar prima in wedstrijden die open zijn, dan is zijn drukzetten vaak heel belangrijk

26-04-2022 20:41

Reintjuh +5311

Vind het wel mooi. Til, Dessers en Linssen niet goed genoeg voor Feyenoord. Competitie 33 goals . Sini 12. Europees de drie 19 goals. Dallinga erbij en klaar. Ik weet dat we geld nodig hebben ,maar nog 1 jaar bij elkaar houden zou top zijn.

26-04-2022 23:33

JS-FR1 +16948

Lex Immers deed het niet veel slechter

26-04-2022 20:39

glennkwidama +4300

Dan zou ik de statistieken van Lex er nog maar s op na slaan; los daarvan; Immers was n tamelijk blind paard, dan vind ik Til echt wat meer rust, techniek en overzicht hebben. Kan nog veel beter maar met zulke cijfers mag ie van mij nog n paar jaar blijven..

26-04-2022 21:05

Chileno13 +5123

Als til nog een jaartje blijf dan eet ik een russisch salade

26-04-2022 20:31

jjjjjj +5192

pas op, daar zitten mijnen in

26-04-2022 20:45

scritor +13543

gedeeld tweede op de topscorerslijst tussen een zwik spitsen, international onder koeman en van gaal, topfit en zoveel geld waard dat een club als ons Feyenoord hem normaal gesproken nooit kan betalen. potverdorrie, gaan ze die prutser nu nóg langer vast leggen. terwijl wij echte kenners toch zien dat hij er niets van kan!

26-04-2022 20:27

CoMulder +16625

Allemaal kenners hier🤣

26-04-2022 20:48

troy +2274

Ik begrijp er ook helemaal niets van.........liever een onervaren Amerikaan die nog niets heeft laten zien!

26-04-2022 21:05

faajenoort +4721

Tot hij wordt opgesteld. Dan kan die Amerikaan er ook ineens niks meer van. Maar dan hebben we nog wel een jeugdspeler van 15 die veel beter is. Opportunistisch gelul hier.

26-04-2022 21:52

4zfzbztzmh +2121

Zou lekker zijn ondanks dat hij er eff niet goed in zit momenTil maar dat komt wel weer

26-04-2022 20:20

feyenoord1980 +2744

Til lijkt eigenlijk paar maand slechter te spelen.

Begon echt goed maar het lijst steeds makkelijker te verdedigen en in bal bezig is het een matige speler.

26-04-2022 20:13

FNoord4ever +2725

Als je als middenvelder 15 keer scoort en verdedigend nooit verzaakt….zo’n iemand kan nooit slecht zijn voor je elftal. Als je dan ook nog gehuurd kan worden, en dus geen transfersom hoeft te betalen…….in de financiële situatie waarin Feyenoord zit..dan snap ik niet dat je hier moeilijk over wil doen.

26-04-2022 20:10

Kieboom +39355

Hoe belangrijk scorende spelers zijn, hebben we zondag nog kunnen zien.
Er wordt net gedaan of doelpunten niet zo belangrijk zijn.

Als je kampioen wil worden, heb je minimaal 85 doelpunten nodig.
En je mag er maximaal 30 a 35 tegen krijgen.

Een spits bij Feyenoord moet er minimaal 20 maken, tel je daar 15 op van Til.
Dan heb je er nog 50 nodig .
Buitenspelers samen moeten er twintig maken .
De andere middenvelders ook 15 a twintig.....

In een elftal moet je zeker 5 spelers hebben die regelmatig scoren.
Daar zullen ze op moeten inkopen.

26-04-2022 20:07

troy +2274

Ik begrijp werkelijk niet dat sommigen zo negatief zijn over Til. Hij heeft de meeste goals voor ons in de competitie gemaakt, scoort veel in Europa en is een international. Hij werkt zich altijd helemaal het lazarus en is dat opzicht een echte Feyenoordspeler. Nooit zeuren altijd hard werken. Als sommigen dan de voorkeur voor Bassett uitspreken die nog niets heeft laten zien. dan gaat bij mij echt het licht uit......... Bassett is ongetwijfeld een talent maar moet het eerst maar eens laten zien. Voorlopig vind de trainer hem niet goed genoeg om regelmatig te laten spelen, ook niet bij afwezigheid Til. Dat geeft toch te denken?

26-04-2022 20:04

Plukdedag +64

100% mee eens. Dit soort spelers zijn de ruggegraat van Feyenoord: hard werkend, uitstekende mentaliteit en goed renderend. Inderdaad met slechts een functionele techniek, maar wel een uitstekend gevoel voor loopacties, positiespel en snel in de omschakeling. Dat geeft de technische buitenspelers ook meer gelegenheid om hun verfijnde techniek te kunnen toepassen.

26-04-2022 20:17

Peterk +34627

Geld om spelers te kopen heb je nauwelijks dus zal je het zo moeten proberen hem nog een jaartje aan je te binden. Als Feyenoord heb je gewoon geen andere mogelijkheden...

26-04-2022 20:03

Michiel Michiel +69

Top houden gewoon

26-04-2022 20:01

Kieboom +39355

Iedereen heeft het maar over die Bassett, maar hebben jullie weleens beelden van m gezien.
We hebben toch niet ineens een Maradonna in huis, of wel.

Hij heeft wel een goeie présence en mentaliteit, maar qua spel moet hij alles nog bewijzen.

26-04-2022 20:00

Peterk +34627

het is hier altijd zo dat iemand die nooit gespeeld heeft altijd beter is dan degene die nu in het elftal staat....

26-04-2022 20:05

CPP +3457

Ja, Bassett moet alles nog bewijzen. Vreemd hè, voor een jongen van 20? Die zou toch al lang…..

27-04-2022 10:14

Kieboom +39355

Dat is ook niet wat ik zeg.

27-04-2022 10:17

CPP +3457

Wat zeg je dan?

We moeten gewoon eens accepteren dat Nederland mijlenver achter ligt op veel andere landen en dat Feyenoord dan nog eens ver achterligt op ajax en PSV. Om die achterstanden te verkleinen moeten we een beleid met visie tonen en m.i. is de enige manier om jonge spelers zich te laten ontwikkelen tot toppers. Wat we dus doen/hebben gedaan met o.a. Malacia, Sinisterra en Kökçü. Als je die spelers niet de mogelijkheden en perspectieven biedt, door steeds maar weer het weinige beschikbare geld uit te geven aan spelers die zich wel bewezen hebben (en vooral bewezen hebben niet goed genoeg te zijn voor de echte top) kom je nooit verder. Echt goede reeds (bijna) gearriveerde spelers kunnen wij gewoon niet structureel betalen. Kijk naar Veerman, die had je twee / drie jaar terug moeten halen en zich bij Feyenoord moeten laten ontwikkelen. Bassett, Wålemark enz. moeten de tijd en ruimte krijgen om zich te ontwikkelen en dat kan alleen door geven van vertrouwen en ze te laten spelen.

27-04-2022 11:22

Kieboom +39355

Bassett heb ik bijna nooit zien spelen.
Maar wel beelden uit Amerika gezien.
Dan vraag ik aan jou heb je weleens beelden gekeken.
En dan kom je met een heel verhaal.
Ga je dan eerst verdiepen voor je iets roept.

Want die beelden die ik heb gezien vind ik m niet bijzonder.
Dan vind ik Walemark veel beter tot nu toe.

27-04-2022 13:26

CPP +3457

Ik heb hem wel zien spelen. Op trainingen, oefenwedstrijd en bij jong. Gaat erom dat je het hebt over moet alles nog bewijzen. Dat is bij jongeren altijd zo. Mijn verhaal is dan dat we juist moeten kiezen voor jongeren, want anders ga je de aansluiting nooit maken. Misschien te moeilijk voor je, misschien ben je het er niet mee eens. Dat kan allebei, maar je moet niet stoer gaan doen met ga je eerst verdiepen.

27-04-2022 14:19

Kieboom +39355

Je hebt er duidelijk geen verstand van.
Want jeugd is prima, maar ze moeten wel kwaliteit hebben.
En Bassett is niet bijzonder...

27-04-2022 14:30

CPP +3457

Beter er geen verstand van hebben, dan geen verstand hebben. Nog erger niet eens begrijpen dat je geen verstand hebt.

27-04-2022 17:14

Kieboom +39355

Ja ik kan er niks aan doen dat jij geen verstand van voetbal hebt.
Moet je niet boos op mij worden.

27-04-2022 17:51

Goofy1973 +3077

Ik begrijp er niets van....als hij volgend seizoen het eerste half jaar net zo productief is als na de winterstop, dan heb je werkelijk helemaal niets aan Til

26-04-2022 20:00

Patron010 +2264

Basset is volgens mij niet minder.

26-04-2022 19:51

Kieboom +39355

Waar is dat op gebaseerd

26-04-2022 19:57

FRfan67 +6774

Dikke duim

26-04-2022 20:23

Lambertus +1490

Hoe weet je dat?

26-04-2022 20:51

guykroudikorsou +8098

Til heb je in sommige wedstijden iets aan vanwege zijn looppatronen zonder bal. Maar heel vaak (tegen kleine clubs) heb je niet iets aan al het lopen en moet je gewoon doelpunten maken / voorzetten geven. Til kan dat niet, want hij kan bijna niks met een bal in zijn voeten. Een midenvelder (nr. 10)in zijn positie had dit seizoen niet op 15 maar al op veel meer doelpunten moeten staan al. Ik weet niet of ik hem op basis hiervan langer zou willen houden.
Sowieso twijfel ik of spelers als Til (Til misschien meer dan de anderen), Dessers, Linssen, Trauner je structureel naar de top zullen brengen.

26-04-2022 19:38

switzer +10939

Een nummer 10 die al veel meer dan 15 doelpunten had moeten hebben?
Jaja, want dat is normaal voor een nr 10 natuurlijk. Even een kleine terugblik op de afgelopen 20 jaar van Feyenoord van nrs 10 die meer dan 15 doelpunten scoorden...ehmmmmm

26-04-2022 19:48

guykroudikorsou +8098

Omdat er de afgelopen ... jaar niet een is geweest betekent niet dat er volgend seizoen niet een kan/moet zijn.

26-04-2022 19:55

Goofy1973 +3077

Heeft dat niet alles te maken met het speltype dat wij gespeeld hebben de afgelopen 20 jaar? Nu, onder Slot, spelen we eindelijk met lef en aanvallend voetbal, waardoor een nummer 10 ook vaker in de 16 en in scoringspositie komt....Til had onder Advocaat veel minder gescoord.

26-04-2022 20:02

fr_1993 +78116

Nog een tweejarig contract bij Moskou na dit seizoen.

Die laten ze best gaan voor €5.000.000 (tot potentieel gratis) om alleen al van de salarislasten af te zijn.

26-04-2022 19:37

Goofy1973 +3077

En dan? Hoeveel gaan wij aan salaris betalen dan aan Til?

26-04-2022 20:04

fr_1993 +78116

Die levert wel in, hoor.

Hoeveel het precies gaat zijn.... ik ben geen fokking Jomanda.

26-04-2022 20:45

chrissy +944

Ik wil Bassett weleens 5 wedstrijden achter elkaar op die positie zien spelen om hem eens goed te kunnen beoordelen, in die korte periodes in het veld toonde hij veel lef en strijd, en hij is dus heel fit en gretig, en dit is geen huurling maar eigen kapitaal.

26-04-2022 19:34

ringoster +2018

Basset is wel een huurling

26-04-2022 19:35

chrissy +944

O ik dacht 3 jarige contract

26-04-2022 19:36

chrissy +944

Inderdaad gehuurd t/m volgend seizoen maar dus wel met een koop optie.

26-04-2022 19:42

ringoster +2018

Dat dan weer wel, denk dat hij volgend jaar meer kansen krijgt

26-04-2022 21:05

KFCVGEEL +2068

Ik moet altijd wel lachen om al die negatieve reacties hier. Til is met afstand de meest scorende middenvelder van de Eredivisie en wordt hier door velen helemaal afgezaagd. Kan volgens mij alleen bij Fr12. Wat mij betreft blijft hij nog minimaal een jaar.

26-04-2022 19:21

Goofy1973 +3077

Is dat het enige waarop je een speler beoordeeld? Het aantal doelpunten?

26-04-2022 20:05

CoMulder +16625

Lijkt me toch vrij essentieel, doelpunten.

26-04-2022 20:52

Dekrommert +1403

Als hij ook nog 25 assists had en steekpasses gaf en geweldig mee kon voetballen, dan had hij nu waarschijnlijk op de plek van Kevin de Bruyne gespeeld in plaats van bij ons.

26-04-2022 21:34

onno +15917

Als je er meer scoort dan de tegenstander dan win je elke wedstrijd. Dus is wel enigzins belangrijk.

26-04-2022 22:06

Flinkevleugel +3206

Het wemelt hier van de vermomde Ajax-, PSV-, AZ- en Sparta-supporters, vandaar de overgrote hoeveelheid negatieve reacties over spelers uit onze selectie.

26-04-2022 20:24

julio54 +3117

Ik lees liever Feyenoord doet er alles aan om Dessers vast te leggen🙄

26-04-2022 19:18

feyenoord18_1993 +1592

Ik niet gewoon matige spits...

26-04-2022 19:23

partymarty010 +254

jij bent op zeker niet in Praag geweest. Kunt een speler niet op basis van die 2 wedstrijden aantrekken, maar je had dit nooit getypt als je daar op de tribune had gezeten ...

26-04-2022 19:47

faab +1093

je hoeft niet naar Praag om hem te zien hoor. op tv laten ze ook veel zien. ook nog in herhaling zelfs!

vind het ook maar een matige spits die het naar behoren doet bij ons. tuurlijk, liever v Persie, kalou, Kuyt of Cruz, Maja je kan niet alles hebben heh

26-04-2022 19:59

CoMulder +16625

Vind het maar een irritante gast, die Dessers. Van die smausen maniertjes.

26-04-2022 20:53

feyenoord18_1993 +1592

Dus omdat die in Praag scoort, moeten we hem halen? Overall een oke spits, maar volgend jaar speel je Europa League en moet je dus weer een iets betere spits halen. Wat je nu ziet, is het maximaal haalbare van Dessers. We moeten een spits halen die nog verder kan doorgroeien.

27-04-2022 09:36

Janas +4139

Speelt niet altijd goed , wie wel , Maar rendement is niks op aan te merken, dit seizoen in competitie beker en in Europa cup al 22 doelpunten , daar koop je niet makkelijk een speler voor terug

26-04-2022 19:18

teauvenoir +77811

Niet doen, houthakker met dozen nog om de schoenen. Ik scoor ook 15 goals als ik bij Feyenoord op 10 mag staan.

26-04-2022 19:13

jabra1 +1258

Opschepper

26-04-2022 19:16

zandhaas +32417

U bent dan ook het meest onderschatte fr12 lid

26-04-2022 19:17

Ballenjongen2 +6383

Jij bedoeld waarschijnlijk als je bij Feyenoord onder de 10 mag meedoen.

26-04-2022 19:18

Ballenjongen2 +6383

Ik heb alleen maar lager onderwijs gehad.

27-04-2022 11:11

CoMulder +16625

Je zou een smaus kunnen zijn, gezien dat gebluf van je.

26-04-2022 20:54

CoMulder +16625

Excuses voor de foutieve spelling. Het moet natuurlijk, zoals u terecht opmerkt, smous zijn.
https://www.etymologiebank.nl/trefwoord/smous#:~:text=Ontleend%20aan%20Jiddisch%20Mausche(l,smous%20'rijkaard%2C%20vrek'.

26-04-2022 23:29

Damian.H +66

Denk dat til niet terug wilt naar dat rusische gat

26-04-2022 19:13

svds +33185

15 goalsin de Eredivisie, en 6 In Europa koop je niet zomaar even terug. Nee hij speelt niet altijd goed,maar Slot zal wel weten wat hij wil en daar kunnen we op vertrouwen. Hopelijk lukt het dus hem te houden

26-04-2022 19:12

N2daB +8442

19:08 nog 2 nachtjes!

26-04-2022 19:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties