Feyenoord gaat open brief bespreken met supportersvereniging

Feyenoord gaat open brief bespreken met supportersvereniging

Zestien supporters-groeperingen hebben gisteren onder één vlag een open brief aan de raad van commissarissen verstuurd. Feyenoord maakt vandaag bekend dat het de brief gaat bespreken met FSV De Feijenoorder tijdens een regulier overleg.

''Onze vaste gesprekspartner voor supporterszaken is al jaren de FSV", vertelt een woordvoerder van de club in een korte reactie in gesprek met NUsport.nl. "We zien op hun website dat zij de brief omarmen. Met hen zullen we bij een van de reguliere overleggen de brief dan ook bespreken."

De brief is geschreven nadat Mark Koevermans heeft aangegeven dat hij per 1 december stopt bij Feyenoord. De algemeen directeur vreest voor nieuwe dreigementen aan zijn adres en heeft voor zijn gezin gekozen. Diverse groeperingen willen de dialoog met de Rotterdamse club weer opstarten. ''Bestuurders en supporters moeten met elkaar dezelfde kant op gaan bewegen, want kansen op succes worden vergroot als supporters vanaf het begin transparant betrokken worden.''

Plaats reactie
666

surlac21 +347

Als ik in de RvC van Feyenoord zat zou ik, alvorens met die 17 zichzelf supportersvereniging noemende fuguren in gesprek te gaan, van ieder van hen een statutair reglement en een volledige ledenlijst willen ontvangen (naam, adres, woonplaats). Dat lijkt mij het minste wat je als RvC moet vragen. Je wilt immers weten met wie je praat en wie zij vertegenwoordigen. Zodoende wordt het kaf van het koren gescheiden en kan er inderdaad gewerkt worden aan de zo gewenste openheid.

30-10-2021 23:24

sebas1980 +6707

''Bestuurders en supporters moeten met elkaar dezelfde kant op gaan bewegen, want kansen op succes worden vergroot als supporters vanaf het begin transparant betrokken worden.''

Rot toch op man. Je moet die groeperingen een flinke tijd negeren. Het enige wat ze doen is de sfeer verzieken en de club in diskrediet brengen.

Waar halen ze het vandaan dat ze nodig zijn voor het succes van Feyenoord?

29-10-2021 13:36

FR-Brabant +11077

Ik heb de afgelopen dagen mezelf afzijdig gehouden en vanochtend nog eens alles nagelopen.

Een aantal dingen vallen mij op en ook de hypocrisie viert weer hoogtij.

Supportersverenigingen
Er schijnen meer dan 17 supportersverenigingen te zijn rondom Feyenoord. Ik denk dat 1 of 2 genoeg zou moeten zijn, maar iedere relnicht die het niet eens is met een beleid vindt het nodig om zijn eigen clubje op te richten (met zijn vriendjes/meelopers) en daardoor ontstaan er zoveel aftakkingen - hetzelfde zie je in Den Haag in het politieke landschap. Niet vreemd in dat opzicht, maar wat heeft het voor nut? Onder het motto 'we hebben een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht' ontstaan er allerlei verbasteringen.

Bovendien kan iedereen maar een clubje oprichten. Als ik FSB opricht (Feyenoord Supporters Brabant) ga ik er hier in het dorp sowieso al 5 kunnen aansluiten, laat staan de rest van de provincie, maar wat is het nut? Ik denk dat veel mensen bij die clubjes gehoord willen worden.

Wat ik vooral echt heel kwalijk vindt is dat Lunatic News en FCFR1908 die brief hebben ondertekend, twee clubs die op social media, open en bloot - oproepen tot het vermoorden van Mark Koevermans / oproepen tot het slopen van Berlijn volgende week.

De slappe hap zit hem vooral in de goede supporterclubs. Die zouden zich samen moeten verenigen in 1 echt grote, of bij de officiele, en zo keihard stelling nemen tegen de foute. Eruit gooien die gasten.

Bestuur
Het bestuur, de gemeente, justitie/grapperhaus pakken ook hun moment of fame. Het bestuur van Feyenoord weet al jaren van deze problematiek. Je moet de overheid mee krijgen, maar ook het bestuur heeft er te weinig aan gedaan. Ze laten het maar voort kabbelen, ongetwijfeld ook omdat ze niemand tegen zich willen hebben in de nieuwe Kuip discussie. Geen woorden maar daden, gaat eens te meer laten blijken hoe daadkrachtig deze mannen nu echt zijn. Pakken ze door of laten ze het weer versloffen.

Bijzonder blijft wel dat er eerst iets heftigs moet gebeuren, voor er 'gesproken wordt om actie te ondernemen'...

Investeerders
Ik snap die investeerder(s) heel goed dat ze hun poen er niet insteken. Je wil gvd je club helpen met je zuurverdiende centen, en wat krijg je ervoor terug? Kopzorgen, ellende, gezeik en als klap op de vuurpijl straks je familie die wordt bedreigt, niet kan slapen etc, omdat een paar doorgesnoven eencellige figuren zichzelf niet gehoord voelen bij 'hun club' en hun mening willen laten horen.

Een ieder die weet welke personen betrokken zijn bij rellen of andere wanpraktijken moet nu opstaan en dit melden bij de club en politie. Uitbannen die gasten, desnoods dumpen op de Noordzee met een blok beton aan hun benen. Het zal met grof geweld moeten om deze club een toekomst te bieden, want de gijzeling van deze hersenloze figuren is in volle gang. Tijd om terug te vechten!

29-10-2021 12:26

huissie79 +20143

Aangezien de supportersvereniging het enige officiële orgaan is wat de belangen van de supporters behartigt, is het logisch dat Feyenoord met hen in gesprek gaat.
Al die overige losstaande onofficiele groeperingen leven een beetje boven hun stand als ze denken ook maar enig recht van spreken te hebben.

29-10-2021 11:14

TPP +18

Het is goed om de mening van supporters, op basis van argumenten, mee te nemen in besluitvorming van de club. Maar een (voetbal)bedrijf mag zich nooit laten lijden door emoties en sentimenten. Daarbij mogen geweld, bedreigingen en ongefundeerde meningen nooit de boventoon voeren! Luisteren naar elkaar, begrip opbrengen voor elkaars meningen en soms je "verlies" nemen en niet je zin door willen drijven door het gebruiken van geweld en bedreigingen. Het gaat niet altijd zoals jij het wil, je mag er wel van uitgaan dat ook de bestuurders ook het belang van Feyenoord en de toekomst van de club altijd het belangrijkste vinden! Al sluit dat niet altijd aan bij jou eigen emotie en sentimenten.

29-10-2021 11:07

Brokkenpiloot +186

Vraag me af wie die zg supporters zijn die achter die groepjes zitten. 50 per groep? Minder zelfs? En willen meebeslissen? Stel me voor dat bij AH de cassierre ook niet wordt uitgenodigd om over het beleid mee te praten, beslissen. Denk zo maar dat de supportersvereniging wordt uitgenodigd om het even rustig te krijgen. En de indruk te wekken dat die groepjes gehoord worden.

29-10-2021 11:01

Ger alhier +2485

In plaats van in gesprek gaan met deze dubieuze zich supportersclubs noemende individuen is het misschien beter om eens onderzoek te doen over wat de gehele supportersschare wilt en denkt. Dat moet toch mogelijk zijn via de site van de club zelf? Nu hebben 16 groepen onder de naam supportersclubs zich aangemeld om overleg te plegen met de raad van commissarissen van Feyenoord.
Maar deze zich supporters noemende zijn maar een kleine minderheid binnen alles wat met Feyenoord heeft te maken, dan zou een minderheid dus iedereen met een hart voor Feyenoord - de meerderheid dus - gaan vertegenwoordigen. Ergo, naar mijn, en waarschijnlijk de meerderheid van alle supporters hun mening, is dat niet juist! Iedereen die gehoord wilt worden moet zijn mening kunnen geven, en niet alleen die van radicale groepen. Hun stem is niet alleen te horen maar ook door sommigen te voelen.
Het is tijd om de hele Feyenoord aanhang een stem te geven om een beter inzicht te krijgen.

29-10-2021 10:58

Peterk +35023

Klinkt leuk maar waar het er op neer komt is dat een klein deel van wat zich supporter noemt, gèèn nieuw stadion wil en dat standpunt met rotzooi schoppen wil bewerkstelligen. Met zulke partijen moet je helemaal niet gaan praten want dat lost niets op. Nog los van dat er geen andere keus is dan een nieuw stadion als je in de toekomst nog een beetje serieus genomen wil worden als voetbalclub. Als iemand het voor het zeggen wil hebben in een voetbalclub dan moet hij bestuurslid worden. Maar hier kan dat nu eenmaal niet. Dat nieuwe stadion gaat er wel komen naar de berichten te horen. Er is trouwens geen andere keus. Proberen aan te haken bovenin of anders subtop te blijven spelen.

29-10-2021 10:08

rober +135

Supporters mogen een mening hebben, maar niet beslissen wat er gaat gebeuren over een nieuw stadion.
Supporters kunnen niet de toekomst visie van de club regeren.
Als je niet meegaat met tijd raakt je verder achterop zelf in Nederland..

29-10-2021 09:34

soccer4future +1521

Totdat deze Supportersgroepen zich uitspreken tegen het geweld door hooligans,
en de rotte appels uit hun groepen gooien,
en niet meer met groepen werken die alleen maar problemen veroorzaken (RJK en FRFC)
heb ik geen vertrouwen in deze supportersgroepen dat ze om de club geven.

29-10-2021 09:22

kunstgrashater +8551

ik zou ook altijd voor mijn familie kiezen, bedankt Mark.

29-10-2021 09:19

lexiooo +9306

"Bestuurders en supporters moeten met elkaar dezelfde kant op gaan bewegen, want kansen op succes worden vergroot als supporters vanaf het begin transparant betrokken worden.''

Grootste onzin ooit. Supporters laten zich leiden door emotie. Een voetbalclub leiden is lange termijn en dus rationeel zonder plek voor emotie, want dan neem je de verkeerde beslissingen.

29-10-2021 08:13

Jatochnietan +23764

Eerst iemand een beuk voor Zn muil geven en dan zeggen en nu gaan we praten…

29-10-2021 07:39

dekuiper +1094

De FSV had toch niet ondertekent? Bovendien is de FSV alrijd al in gesprek met de directie. Dat zal dus niet zijn wat die 16 andere clubs bedoelen. Als die andere clubs maar geen vertegenwoordigers naar de tuinen van de FSV bestuursleden sturen voor een goed voorbereidend gesprek.

29-10-2021 07:15

MarioFR +11920

FSV heeft het zelf gepost op hun website dus dan staan ze lijkt me ook achter de inhoud

29-10-2021 09:37

Alex1908 +4668

Er wordt pas gecommuniceerd met beide partijen als de bedreigers zich openbaar melden, kans is groter dat je dan serieus word genomen. Maar dat denk ik..fijne dag allen.

29-10-2021 06:29

Gironimus +3671

hopelijk worden die supporters ook serieus genomen. niet dat ja knikken en meedoen, maar laat hun mening ook bekondigen in het bestuur, ook al zijn ze het er niet mee eens

29-10-2021 02:00

TRJFEY +1142

Gelijk de hele groep uitnodigen van die 16 zogenaamde fan groepen. Buiten de ME verzamelen en voor altijd wegjagen

29-10-2021 01:29

Zuidbewonert +414740

Eerst naar je toe halen. Dan ME verzamelen. En dan die lui wegjagen? Beetje werkverschaffing lijkt mij dat.

29-10-2021 02:12

TRJFEY +1142

Denk dat ze het niet als werk zien maar als leuk team uitje

29-10-2021 09:01

SYDNEYFR +578

Goeie reactie man. Jij bent af.

29-10-2021 08:26

David.W +9717

in de hoofdstad lachen ze zich nu de blubber . DAT ZIJN STAATS MONGOLEN alles en iedereen... maar zei verdienen wel geld door hun mede hun Enz enz. .

bij ons FEYENOORD kosten die staats debielen geld.. nee ben niet altijd eens met het bestuur.. maar om ze te bedreigen...nee dat gaat te ver. of van een andere club.

en dan vinden we het gek dat we maar 1x in de ...... jaar kampioen worden. laat de mensen hun werk doen waar ze voor zijn aangenomen. en laat ze de club een gezonde leven lijden en toekomst geven.. en gedraag je gewoon . is dat zo moeilijk?

#laatjeclubnietkapotgaan

29-10-2021 01:29

gozerkerel +4383

gaat echt werkelijkwaar niks uit komen dus, zoals altijd

29-10-2021 00:29

N-Schut +1788

Is dat raar dan? Eerst moet aan licht komen wie er achter de bedreigingen zit.......zolang dat niet gebeurt kun je nu niet meer luisteren naar je supporters.......daarvoor is er veels te veel asociale dingen gebeurt van de "supporters" kant

29-10-2021 07:06

RVP +102

Er moet toch een moment komen dat de meerderheid van de Feyenoord fans zich eens gezamelijk uit gaat spreken tegen deze verenigingen die zogenaamd de club een warm hart toedragen. Het is al jaren zo dat deze supportersverenigingen het beleid willen bepalen en het grootste woord hebben. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Deze gasten zijn geen Feyenoorders en dat mogen ze ook eens duidelijk horen. Dan kun je nog 20 spandoekies per jaar maken. Je bent geen supporter als je onderdeel bent van het ''ruwe randje'' en de club in een kwaad daglicht plaatst. Wat mij betreft worden deze supportersverenigingen voor een minimale periode van 5 jaar geweerd uit de kuip geweerd.

29-10-2021 00:29

fr_1993 +78634

Feyenoord > Ruwe randje

29-10-2021 01:20

gozerkerel +4383

ik moet poepen

29-10-2021 01:28

Andre010 +4673

Na alle incidenten en nasleep van de afgelopen week, verdienen deze supporters het niet om gehoord te worden. (DNZ, RJK, F3R, FRFC en allen die zich achter hun standpunt scharen)

29-10-2021 00:27

jimdundeegaming +2155

Ze moeten opstaan. Die mogolen die de club kapot maken aanpakken en dan mogen ze misschien wat inspraak hebben supporter activiteiten

29-10-2021 04:40

N-Schut +1788

Juist......als je nu naar de gaat luisteren kniel je eigenlijk voor ze. Dan denken ze bij een volgende discussie weer hun gram te halen door bestuur te bedreigen

29-10-2021 07:08

Orgullo +7669

Het is heel simpel. Zo lang je geweld niet afkeurt, heb je niks aan een onderhandelingstafel te zoeken. Intimidaties en geweld mag nooit beloond worden.

29-10-2021 00:18

Joy.E +897

je bedoeld fysiek geweld verbaal geweld is vaak nodig

29-10-2021 03:38

MarioFR +11920

Verbaal geweld is niet nodig hoor.. Je kan dingen ook op een rustige manier uitleggen zonder allerlei scheldwoorden.. Sterker nog, dat brengt je boodschap sterker over

29-10-2021 09:39

Orgullo +7669

Als je met verbaal geweld bedoelt: wel een een godverdommetje of ziekte tussen je zin stoppen, fine, ik ben ook niet van suiker. Als je met verbaal geweld bedoelt het doelmatig intimideren en bedreigen van mensen: natuurlijk niet.

29-10-2021 11:13

zaadleider +728

"bij 1 van de reguliere overleggen" lekker veel bereikt met je brief stelletje kneuzen😂😂😂

29-10-2021 00:17

putdeksel +6555

Praten met terroristen is zo not done

29-10-2021 00:15

Ferry de Haan +828

Het is simpel. FRFC en RJK doen aan crimineel gedrag en moet je ook zo zien. Niet mee praten en uitsluiten. Aanpakken en weren. Klaar.

Praat met mensen die hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden. Die begrijpen dat elk besluit moeilijk is. Als je dat niet kan en wil dan ben je niet bekwaam genoeg om aan de tafel te zitten. Niet erg. Zing, juich, huil en support Feyenoord, maar ga niet bedreigen.

29-10-2021 00:10

Spspkn +3297

pfff, als de supporters nu eens echt gaan supporten en de bestuurders gaan besturen, zou het een stuk makkelijker zijn. al die supporters die vanuit de heup schieten… Feyenoord is een miljoenenbedrijf met heel veel media exosure. al die ‘goedbedoelde’ adviezen van totaal onhekwalificeerde figuren kunnen we missen als kiespijn

28-10-2021 23:54

Pascal .K +2132

ik zeg grote schoonmaak is begonnen. gooien td , super SLOT.
scouting wordt beter.

nu de rest

28-10-2021 23:52

Pascal .K +2132

jo ze gooien nu alles op de supporters. investeerders dat hoor je ook al 2 jaar. pff alles afschuiven heet dat.

net als in de bouw verplicht vca, je weet de regeltjes toch

28-10-2021 23:50

Pascal .K +2132

jo jullie kunnen niet voorstellen om met 3000 man in de kuip te zitten. ik wel dat kwam niet door corona maar door 3000 echte feyenoorders en daar zie ik er nu nog genoeg van rond lopen. en ja die hebben een mening. en dat is alleen maar 1 ding.

WIJ ZIJN FEYENOORD

28-10-2021 23:48

SalsaSamba +6596

Pascal, doe maar rustig. Je manier van 3 posts, all caps en de frustratie zorgen er niet voor dat je mensen overtuigt.
Mensen hebben verschillende meningen en ik ben het niet met je eens en dat is prima. We willen beide het beste voor Feyenoord en ik zou graag zien dat incidenten met supporters een verhaal van het verleden wordt. Jij denkt daarbij aan de teloorgang van huidige sfeer en ik denk dat de sfeer behouden kan blijven. Maar als Feyenoord met de fans een gerichter pyro-beleid kan opstellen en de mensen nietin de tuin bij iemand gaan staan, dan hebben we beide toch gewonnen?

28-10-2021 23:55

Pascal .K +2132

hoeveel van jullie betweters hebben eigenlijk een seizoenskaart. praat niet alles goed maar er zijn dus supporters die hun salaris gewoon aan feyenoord geven dus pff

28-10-2021 23:44

Anthony.A +974

je salaris aan Feyenoord geven om er vervolgens voor te zorgen dat ze hoge boetes krijgen...

29-10-2021 01:43

Pascal .K +2132

joh azijnpissers, als feyenoord wint Europees zie ik van jullie geen enkele negatieve reactie. oh nee dan zijn we 1. als ze zeggen je moet pp 5 euro meer betalen voor de boete graag

28-10-2021 23:42

JanDeSpecht +91301

Je leest ook vaak het kulargument "zonder die groepen geen sfeer". Alsof het bedreigen van bestuurders een vereiste is om sfeer te kunnen maken in het stadion. Bovendien zie je hier dat meer dan 95% van de achterban het spuugzat is. Zijn dat allemaal stadionbezoekers? Nee natuurlijk niet. Maar Feyenoord is meer dan een paar capuchons die met een Romeinse kaars in de hand iedereen nare ziektes toewensen.

Als alleen de harde kern er toe deed waren we allang failliet geweest omdat sponsors echt niet in de rij staan voor negatieve publiciteit. De club is zo groot omdat hij door het hele land supporters heeft, uit alle lagen van de bevolking. En het merendeel van die mensen is het zat, seizoenkaart of niet. Supporters zonder seizoenkaart die af en toe de Kuip bezoeken leveren de club tonnen meer dan de idioten die elk seizoen weer voor enorme bedragen aan boetes zorgen. En het grootste deel van de gematigde achterban is er echt klaar mee.

Ten tijde van de Europese successen in de jaren 70 waren er geen wannabe hooligans die inspraak eisten. De laatste Europese prijs is gewonnen onder een bestuur dat met pek en veren is weggejaagd door dezelfde mensen die nu weer Koevermans weg hebben gejaagd. Ze zijn een gezwel binnen de club, en denken crimineel gedrag te rechtvaardigen door af en toe een sfeeractie op te zetten.

28-10-2021 23:30

FR_Barendrecht12 +3047

Ook al keur ik het niet goed, klaar met Feyenoord kan ik nooit zijn. Ik geniet nog elke dag van deze prachtige club

28-10-2021 23:39

RVP +102

Klasse verwoord!

29-10-2021 00:31

petje +10709

Mensen, 't zou goed zijn de koppen bij elkaar te houden
Zelfs in 'n overleg met de gemeente Rotterdam wordt aangegeven dat er andere elementen zijn die NIET richting feyenoord supporters gaan
'T zou gaan om andere groepen...
Dit is geen onzin verhaal
Stop met je eigen supporters te bedoezelen

28-10-2021 23:29

MarcosCuracao +53775

Bespreken?! Uitlachen had een stuk beter geweest!

28-10-2021 23:27

pellevg +4433

Lekker via zoom doen. Mochten deze groepen weer gaan dreigen, klap je lekker je laptopje dicht.

28-10-2021 23:23

MarioFR +11920

Gewoon een foto van jezelf op de webcam hangen en dan lekker weglopen zodat ze tegen lucht zitten te praten

29-10-2021 09:41

pellevg +4433

Zon loop dat je hele tijd ja knikt ofzo haha

29-10-2021 13:11

AvL +9112

Ik zou als bestuur van Feyenoord nu zo ver mogelijk afstand nemen van alle supportersverenigingen die niet openlijk afstand doen van elke vorm van bedreiging en potentiële escalatie. Liefst zover dat deze supporters zich niet eens meer met Feyenoord kunnen en willen identificeren. We moeten af van die rotzooi en ze zeker niet hun zin geven. Feyenoord is niet van de supporters, en als het dat al is dan zeker niet van het egoïstische en puberale stel; dan alleen van de goedwillende supporters!

28-10-2021 23:07

svds +33570

Onbegrijpelijk dat er überhaupt geluisterd word naar bepaalde groepen.. die zijn namelijk de oorzaak van het probleem met bedreigingen, rellen etc, laat ze eerst daar de rotte appels levenslang verbannen en dan valt er te praten. Wanneer ze het niet doen opgeven die supporters vereniging en verbannen van alles wat met Feyenoord te maken heeff. Feyenoord is bestuurlijk doodziek.

28-10-2021 22:47

soccer4future +1521

door die zogenaamde supporters wordt onze club nooit een topclub die het verdient te zijn,
want met hun lijst van incidenten en misdragingen maken zij de naam van de club kapot,
van het bedreigen van de Feyenoord bestuursleden tot het aanvallen van die van Union Berlin, tot het bekladen en ruiten ingooien van huizen en gebouwen,
het moet ophouden, de club komt alleen verder als ze van deze hooligans afkomen,
en het helpt niet dat deze 17 supportersgroepen een lelijke en domme brief schrijven waar RJK bij betrokken zijn, een groep hooligans die zich steeds misdragen
en pas iets van zeggen als ze niet meer tegen de kritiek kunnen, datzelfde statement was op het niveau van hun brief,
en de schuld bij iemand anders leggen omdat, namelijk Feyenoord, wie juist de grootste slachtoffer, is van alle misdragingen van de hooligans, wie de club beschadigen en de potentie van Feyenoord kapot maakt,
Ik heb niet veel vertrouwen in het gesprek tussen Feyenoord en deze groepen.

28-10-2021 22:46

JS-FR1 +17452

De hele achterban leest natuurlijk mee op FR12 en de supportersverenigingen zien ook een verschuiving dat de meeste Feyenoorders achter Feyenoord City staan en veel de situatie rond Mark Koevermans niet goedkeuren.

Ook de supportersverenigingen moeten de realiteit onder ogen komen.

28-10-2021 22:45

DeVlaggendief +4068

Ik denk niet dat 60 IQ eencelligen die realiteit onder de ogen kunnen zien. Die hebben namelijk één keer een volledig misleidend artikel gelezen, geschreven door een VMBO'er, over dat Feyenoord City het einde van de club is en de titel van dat halfbakken betoog is het leidraad in hun leven.

28-10-2021 23:05

alsje +8706

Ik vind 60 nog aan de vrij hoge kant voor dit soort figuren.

28-10-2021 23:54

jack98 +47224

Feyenoord heeft bijna meer 'supportersverenigingen' die vinden dat ze wat in de melk te brokkelen hebben dan dat ze goede spelers hebben voor het eerste elftal. Dat is vandaag de dag helaas de treurige realiteit.

28-10-2021 22:37

Linksbuiten +959

Dat kattebelletje komt als nr. 12 op de agenda in de reguliere 3 jaarlijkse overleg.
Belangrijker is het niet. Door naar nr.13

28-10-2021 22:31

Diongouda +36068

Best bizar,sportief gaan we vooruit,maar op dit moment lijkt de club echt doodziek. Wat een gedoe zeg. In Amsterdam liggen ze krom. En het is zo simpel op te lossen allemaal..

28-10-2021 22:23

ms11 +627

Deel je simpele oplossing aub

28-10-2021 22:33

Diongouda +36068

Normaal gedragen. En hopelijk gaan fans en bestuur weer goed in gesprek. En zeg nou eens ja of nee tegen dat stadion.

28-10-2021 22:35

FR-JJN +12875

Ja want in Amsterdam gedragen ze zich altijd voorbeeldig he?

28-10-2021 22:39

Diongouda +36068

Overmars gaat gewoon om de tafel met die fans en knijpt weleens oogje dicht joh. Daar is het een eenheid

28-10-2021 22:49

Kimbo +99

Klopt daar mogen ze wel mee praten over hoe een shirt er uit moet zien.

28-10-2021 23:00

Diongouda +36068

Daar bespreken ze alles

28-10-2021 23:06

GerseGer +7271

Dat vak 410 wordt gerunt door criminelen, denk dat Overmars zich wel een 2e keer bedenkt om daar tegenin te gaan. Die laat dat mooi oplossen door de politie, moet je maar even een beetje Googlen. Daarbij is er veel sportief succes in Amsterdam en dat houdt de gemoederen ook wel enigszins rustig.

29-10-2021 00:24

Reinbo +17690

Nou, hoop dat ze samen tot de conclusie komen dat ze die andere 1 7 clubjes kwijt willen.

28-10-2021 21:57

Jeroen.v91 +3562

door de brief ga ik mijn lidmaatschap opzeggen. ik ben er zo klaar mee. laat de club nu gewoon gerund worden door mensen die er verstand van hebben. die hoeven geen verantwoordelijkheid af te leggen tegen een paar capuchons.

ik zou juist graag zien dat supportersverenigingen optraden tegen de ramdebielen die vuurpijlen afschieten in een vol stadion ramen van bestuur ingooien, mensen bedreigen, trappen bezet houden, bestuur van bezoekende clubs aanvallen, steden in elkaar schoppen etc etc

het zijn juist de zogenaamde supporters die deze prachtige club de afgrond in drukken en ondertussen achter een capuchon met neppe bontkraag schuilen

28-10-2021 21:56

TijnFR1990 +1137

Amen, opgezegd

28-10-2021 23:16

putdeksel +6555

same here.
een terroristische organisatie steun ik niet.

29-10-2021 00:18

Djeekop +1273

1000 randdebielen voor mij gaan praten. dat voelt niet lekker

28-10-2021 21:54

FRrealist +3709

Ah jij classificeert iedereen die die brief onderschreven heeft als randdebiel. Daarmee ben jij af en mag je je verplaatsen naar showtime

28-10-2021 21:55

Chitown-Rivera +15149

Iedereen van tenminste RJK en FRFC is ook een randdebiel

28-10-2021 22:12

AvL +9112

Nee. Iedereen die de brief heeft onderschreven is af en heeft niet het beste voor met Feyenoord.

28-10-2021 22:29

Kuytblessure +10426

Idd, de strekking van de brief is: "Dit krijg je als je niet met ons praat!".

28-10-2021 22:41

willem_vos_efeffd +2777

Dat wordt werk aan de winkel voor FSV De Feijenoorder, die zullen met al die capuchonnetjes om de tafel moeten om met concrete zaken te komen.
Dus geen gebral, maar feitelijkheden met een positieve inslag om een steentje bij te dragen aan onze mooie club.
Dan kan die FSV daarna die gesprekspunten inbrengen bij hun reguliere overleg met Feyenoord en kan Feyenoord gemotiveerd beslissen wat ze er wel of niet mee doen.
Dat lijkt mij een gang van zaken waar eenieder zich gehoord kan voelen.

28-10-2021 21:47

nielsen +2068

Gaan ze de spelfouten bespreken ?

28-10-2021 21:42

ernst H +4998

Misschien een nieuwe supporters club oprichten, voor de positief ingestelde supporter.

28-10-2021 21:31

Fr_88 +15865

Dan moet die supporter wel bereid zijn dat te doen. Ik stel af en toe zoiets voor en de animo is niet zo hoog . Ik wil heel graag in actie komen. Maar alleen lukt t niet

28-10-2021 21:33

Feyenoord078 +114046

Morgen, 20:00, kop van Zuid. Exacte locatie krijg je morgen via DM.

Was getekend,

Het Verzet

28-10-2021 21:36

Fr_88 +15865

Goeie. Tot morgen. Je kunt me herkennen omdat ik verkleed ben als groene haas

28-10-2021 21:43

soccer4future +1521

Hoop natuurlijk dat er wel iets uit dit gesprek komt wat de club helpt,
maar heb na de laatste dagen niet veel vertrouwen erin,
het helpt niet dat de supportersgroepen niet zo serieus te nemen zijn,
ze doen niets tegen dit tuig wie de club slopen door mensen bedreigen en aanvallen,
een brief schrijven die haast niet serieus te nemen is,
en dingen zeggen als dat ze voor de supporters spreken,
terwijl ze niet uitspreken tegen de hooligans, die de club pijn doen
is het vertrouwen in hun wel zo goed als op,
vind het moeilijk te geloven dat ze kunnen onderhandelen,
want hun gedrag zegt anders,
zullen niet mee te onderhandelen zijn,

28-10-2021 21:31

EensFeyAltijdFey +136583

Is toch logisch die brief🙄. Als de supporters transparante info krijgen gaat Diemers beter voetballen🤔. #sarcasme

28-10-2021 21:29
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties