Rijnmond: Feyenoord stopt met Feyenoord City

Rijnmond: Feyenoord stopt met Feyenoord City

Feyenoord-watcher Dennis van Eersel komt met een grote update over het mogelijke nieuwe stadion van de Rotterdammers. Vanwege de verhoogde bouwprijs en een koerswijziging bij Bouwconcern BAM gaat het megaproject Feyenoord City niet meer door.

Volgens Rijnmond is het momenteel zelfs definitief dat Feyenoord niet meer doorgaat met het ontwikkelen van het nieuwe stadion. De Rotterdamse club heeft geen vertrouwen meer in het project. Bouwconcern BAM heeft de partijen geïnformeerd over de bouwkosten en de voorwaarden zijn extreem gewijzigd. Daardoor heeft Feyenoord geen vertrouwen meer en trekt het de stekker eruit.

Hoe gaat het nu verder? ''Stadion Feijenoord zal failliet gaan en ook de voetbalclub zelf kost het afketsen van dit stadionplan zeker zo'n 2,8 miljoen. Feyenoord zal bekijken hoe het de schulden en het eigenaarschap van Stadion Feijenoord kan overnemen. Pas daarna is er de mogelijkheid om eventueel te kijken naar vernieuwbouw en de alternatieve plannen die er liggen'', schrijft de regionale omroep.

Woordvoerder
Feyenoord wil nog niet officieel reageren op de nieuwe ontwikkelingen rondom het stadionplan. Een woordvoerder van de club verwijst naar de woorden van president-commissaris Toon van Bodegom. Hij gaf vorige week aan dat er snel een persconferentie zou worden belegd over Feyenoord City om duidelijkheid te geven.

Lees meer over
Feyenoord City
Plaats reactie
666

Ger alhier +2485

Feyenoord City is niet helemaal afhankelijk van Feyenoord. Die moderne woonwijk komt er inderdaad, en de metro richting Ridderkerk en verder ook. Maar er is nu een heel groot gat, daar waar het nieuwe stadion zou komen.

07-11-2021 14:53

Koekwaus +851

Zelf ben ik gehecht aan de kuip, voor wat betreft de sfeer en het gevoel zijn er maar weinig stadions in Nederland en Europa die dit overtreffen. Een nieuw stadion kan dit wellicht niet bieden, maar kan wel meer inkomsten genereren uit de te bieden faciliteiten en toeschouwersaantallen. Mijn gevoel en verstand zijn met elkaar in conflict. Is het mogelijk om de kuip te renoveren zodat een verhuizing helemaal niet meer noodzakelijk is?

07-11-2021 11:43

hvdv65 +8423

In mei 2020 is er door Aat van Herk een aanbod gedaan. 50 miljoen euro om de Kuip terug te kopen en uit de handen van Goldman Sachs te houden op voorwaarde dat Feyenoord City zou worden afgeblazen.

Wie weet wil de heer van Herk zijn hand over zijn hart strijken en Feyenoord alsnog helpen.

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-legt-reddingsboei-van-50-miljoen-naast-zich-neer

07-11-2021 10:09

RPI +46512

Laat me raden, investeerders zijn weggelopen

07-11-2021 09:21

FrNiels2017 +158297

Bedreigingen he. Toontje stond op het punt 25 miljard binnen te halen van Nigeriaanse investeerders, maar helaas.

07-11-2021 10:45

FR1908 +426

Nou feyenoord maar effe afwachten miss ga het gewoon door Dennis van Eersel  rijnmond en ad enzo kunnen zoveel zeggen miss zeg feyenoord wel we gaan door

07-11-2021 09:12

GO1984 +4815

Nou dat was em dat. RIP Feyenoord. Het is nu nog slechts een kwestie van tijd. Het graf word gegraven en de steen is al besteld.

07-11-2021 08:59

Jigsaw +10147

De plannen voor Feyenoord City; BAM in de prullenbak…

07-11-2021 08:07

010Pattaya +7117

Als Feyenoord al die azijn kon verkopen van die zeikerts hier hadden we meer geld gehad dan die neuzen.

De discussie was "Traditie vs Vernieuwing". We zijn een traditionele volksclub in een stadion dat sinds de opening volle lof krijgt uit binnen en buitenland. Zelfs zo bijzonder dat je dingen als "Kuip-vrees" hebt. Zo imponerend zijn het stadion en de fans. Ooit wel eens van "de Meer vrees" gehoord? Ooit lovende woorden gehoord van een Engelsman over het PSV stadion?

Er is bijna geen fan meer in leven die Feyenoord ooit in een andere thuisbasis heeft zien spelen. Generaties zijn opgegroeid in de Kuip. 100.000den fans zijn verliefd geworden op onze club in dat stadion. Het kolkt, het schudt, het beeft.

Veel 'buitenstaanders' willen nieuw, groot, modern. Veel Rotterdammers willen traditie behouden. Is dat zo slecht?

In een wereld waar alles snel aan het veranderen is, waar fans als klanten worden gezien, waar moskees hoger worden dan tribunes, waar nieuwbouw een excuus is om flink geld te verdonkeremanen, waar je Tik Tokkend op Facebook een Twitter scheet op Instagram zet, in die kut wereld waar Woke het nieuwe wachtwoord is en je zonder QR code niet bestaat... in die wereld, is misschien juist die traditie mooi. Verbouw de Kuip, moderner, skyboxen, toiletten die naar lavendel ruiken, what ever de fuck de klachten zijn; maar behou de traditie.

En ik zweer je, elke ECHTE voetbalfan in NL en in Europa, is stiekem stikjalours als ze elke 2 weken weer naar hun commerciele Alianz Arena Snelkookpan Hyper Moderne '13 in een dozijn' stadion rijden.

Maakt een stadion je rijk? Gelul. Dat doen ze op het veld en in de kamers van directies en makelaars.

De kogel is door de kerk. Nu stoppen met lullen, en oppoetsen die mooie Kuip. Geen woorden, maar daden. Want Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord: FEYENOORD 🚩🏳

07-11-2021 02:26

fozzies +3067

Wow , de woorden die jij hebt gebruikt schieten mij tekort ....

07-11-2021 02:39

hvdv65 +8423

Prachtige reactie! En wie weet wil Aat van Herk alsnog met die 50 miljoen komen en kan Feyenoord de Kuip terugkopen.

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-legt-reddingsboei-van-50-miljoen-naast-zich-neer
De Kuip is uniek en in feite Feyenoord's kroonjuweel. De tranen springen alleen in je ogen als je ziet hoe verwaarloosd het stadion is om zo het argument te creeeren dat de Kuip op is en er een nieuw stadion nodig is.

07-11-2021 10:13

010Pattaya +7117

Las net dat het al sinds 2007 stelselmatig niet of slecht onderhouden wordt om een nieuw stadion af te dwingen. Op een geven moment is niet alleen maar visueel irritant maar kan het gevaarlijk worden. Er is dus voor gekozen om het te verpauperen. Dat is triest ja.

De bouwkundige kunst is erg hoogstaand tegenwoordig, dus er kan gewoon een solide renovatie plan komen. Deel het stadion in 12 partities in en doe er 1 per maand (x maanden) zodat de thuis wedstrijden gewoon supporters kunnen ontvangen. In de maand Juni Juli Aug het grote werk, 2 jaar later staat er een mooie, veilige, historische Kuip klaar voor nog decennias.

De wil moet er komen. Dan kan in eens alles. Vervoer, bereikbaarheid, bobo plaatsen, extra plaatsen... en veel goedkoper.

Wie betaald dat? De zelfde players als bij FC, maar voor veel minder (de schattingen waren 50% van de nieuwbouw)

07-11-2021 10:26

Ger alhier +2485

Er zijn inderdaad nog maar weinig mensen die weleens op de Kromme Zandweg zijn geweest, ik ben er één van. Aan de hand van mijn vader naar Feyenoord kijken waar de grote sterren van toen bij Feyenoord speelden Een van hen mijn oom Bertus Bul de eerste Feyenoorder in oranje, een grootheid zoals Trouner of Senesi nu!

07-11-2021 14:47

Henk Schouten +8052

Er zal eerst een tribune moeten instorten om ze te laten beseffen dat ook een Kuip niet eeuwig meekan.

07-11-2021 02:21

hvdv65 +8423

Als Feyenoord nou gewoon een half jaar geleden die 50 miljoen had gepakt als ze zouden stoppen met FC zouden al deze problemen er nu niet zijn geweest…

07-11-2021 01:40

Equinox +51920

Wie is BAN?

07-11-2021 01:08

Robin76 +4453

Mannen.. deze soap is nog lang niet over.. Misschien is het wel de strategie van het maasgebouw om de gemeente onder druk te zetten.

De financiering was nog lang niet rond., stijgende bouwkosten.. Maar wat denk je dat de impact van dit alles gaat zijn voor de gemeente? Daar weleens overna gebracht? Doe zitten met een mega financiële strop als dit niet doorgaat... ontwikkelingskosten alle voorbereidingen , nieuwe planontwikkeling etc...

Het zou mij niet verbazen als de gemeente eieren voor zijn geld kiest en meer mee financiert dan in eerste instantie.. Omdat de kosten hoger zuilen zijn als dit wordt afgeblazen....

Kortom wordt vervolgd...

06-11-2021 21:27

wadihalfa +311

Nogmaals 22 miljoen hebben ze in Eurovisie songfestival gestoken, een eendaags festival! Gemeente moet veel meer meebetalen aan een nieuw iconisch stadion voor de komende 89 jaar

06-11-2021 22:49

detrotsvanrotterdam +8766

is er maar 1 bouwer of zoiets?

06-11-2021 21:13

zekspeed +4465

Ik denk nog steeds dat Feyenoord City mogelijk is als de scope wordt aangepast. Pak de businesscase voor het nieuwe stadion van Club Brugge erbij. Daar hebben ze inzichtelijk wat voor opbrengsten je kan halen met een stadion van 100 miljoen en 40 duizend capaciteit.

06-11-2021 21:07

Linksbuiten +959

Ze stoppen helemaal niet. Dat wil Rijnmond graag om hun gelijk te halen, ze zijn in het plannetje van Feyenoord getrapt.

06-11-2021 19:30

sjaarloos52h +22033

Welk plannetje precies?

06-11-2021 19:42

FRJimZ +3023

2.8 miljoen en dan niet te vergeten wat die al 10 jaar gekost heeft. En dan zitten de pijpzeikers te zeiken over een pure actie wat ons het geld kost? Denk dat dit veel meer geld heeft gekost, de pyro acties hebben ons meestal wel naar een overwinning gebracht en dat betekend eindelijk weer eens de poulefase door op Europees niveau! Dit jaar zorgen dat we bij de 1ste 3 eindigen en volgend jaar hopelijk misschien nog gekker kunnen doen met wat nieuwe aankopen!

06-11-2021 19:20

Pappalotti +39

Balen dit. Kuip is geweldig. Maar niet van deze tijd… dak lekt, toiletten stromen over, drank halen kost uren…. Kijk hoe Athletico Madrid dit heeft aangepakt met hun Kuip en nieuwe stadion . Sfeer maken wij, niet het stadion. Klasse dat we het zo vertraagd hebben . Pffft. Had er lang moeten staan . Kijk naar de meerderheid ook hier weer van de poll. Onrust zaaien loont helaas. Toekomst nu? Echt niet beter. Integendeel, Kuip failliet. En dat heeft niks met bestuur te maken . Lekker makkelijk om dat nu te roepen. Ik ga weer graag naar de Kuip, zondag weer, iedere keer maar ben toch verdrietig. Vooruitgang is ver te zoeken nu. Gelukkig is het voetbal wel leuk geworden dit jaar.

06-11-2021 19:11

sjaarloos52h +22033

Maar een grootscheepse modernisering is toch ook een mooie optie?

06-11-2021 19:43

corfr1912 +8860

Ik ben in2014 in het oude stadion geweest van Atletico wat een sfeer en die harde kern gewoonweg super. Toen ik dat nieuwe stadion zag was de sfeer een niet minder om. Dezelfde grote groep maakte weer sfeer maar die was /is hetzelfde. Ik kan inmiddels niet goed meer vooruit dus stadion bezoek gaat niet meer maar wat mij opvalt (En ik lees het hier O ook vaak) hoor je weinig sfeer in de kuip op tv. Misschien beledig ik mensen hier maar het is echt wel zo. Tegen Union waren Union fans te horen en voor de rest niets. Als ik het mis heb hoor ik het graag maar dat was voor de rust en een gedeelte na rust ook. Nogmaals sorry maar dit is echt zo. Verder zal er dan snel begonnen moeten worden met renovatie wat in fases moet gaan en of er dan zoveel toeschouwers in gaan moet ik nog zien tijdens de renovaties.

06-11-2021 21:48

010classics010 +1747

Ein.de.lijk...leve R.J.K

06-11-2021 18:53

klick44 +18199

Haha dat plan is ook kansloos nu

06-11-2021 19:05

Feyenoord_R +11486

Het RJK-plan?

06-11-2021 19:08

FrNiels2017 +158297

Red Je Kuip

06-11-2021 20:06

klick44 +18199

Is ook minimaal 100 milj duurder

07-11-2021 10:54

Burgerking +2242

RJK? O die vinden dat Rotterdam en Feyenoord weer helemaal blank en homovrij moet worden. Dus zij zitten achter de wereldeconomie. Dus toch een complot!

06-11-2021 19:11

sjaarloos52h +22033

Dit is wel een enorm staaltje doemdenken!

06-11-2021 19:44

Equinox +51920

Rennen Joh Kankerlijers

07-11-2021 01:10

jack98 +47774

De polarisatie onder het Feyenoord Legioen is nog steeds erg groot.

06-11-2021 18:22

ndroock1 +2443

Nee hoor, de echte supporters houden van De Kuip.

06-11-2021 18:26

ricodetico +13088

Ik hou ook van De Kuip, maar meer van Feyenoord

06-11-2021 19:13

ndroock1 +2443

De Kuip is het thuis van de club.

06-11-2021 19:46

Raftel +6756

Jawel hoor. De neppe supporters zijn de mensen die meer fan zijn van het stadion dan de club. Dezelfde types als jij dus.

06-11-2021 20:01

FrNiels2017 +158297

Gedachte-experiment: Chris Woerts en Mark Wotte keren terug als Feyenoord-directie en we glijden dusdanig af dat we De Kuip niet meer kunnen betalen. Sympathieke Hagenezen bieden ons het Cars Jeans-stadion aan en we accepteren de uitnodiging. Excelsior is inmiddels zo opgeklommen dat zij besluiten dat Woudestein te klein is en zij wel in De Kuip willen spelen.

Seizoenskaart voor Feyenoord in Den Haag of Excelsior in de Kuip?

06-11-2021 20:10

flessentrekker +154

Kan je nagaan, als je De Kuip niet meer kunt betalen. Maar wel een nieuw stadion van 444 mln willen bouwen. Niet gek dat er geen investeerder in wil stappen dan!

06-11-2021 21:56

corfr1912 +8860

Ja dromen zijn bedrog. Iemand die een beetje nadenkt weet dat de kuip passé. Het is precies net als bij het tegenhouden van modernisatie op trainings methodes ze blijven weer hangen in het verleden en dat kan nooit goed zijn. Je moet met de tijd meegaan.

06-11-2021 22:33

1234567890 +178814

en nu weer over op de orde van de dag
ruim 12.000 besmettingen

06-11-2021 18:11

Brabant +929

Wat de fack. 8 jaar lang lopen treuzelen en nu geen nieuw stadion. Niet te geloven. Geen daden maar woorden..

06-11-2021 18:03

DutchVenitian +2320

En geen enkele andere media outfit die dit bevestigt, zelfs FeyenoordTM niet?! Wishful thinking?

En nu, 10 jaar soebatten over renovatie, tegen die tijd kost dat ook richting 400?!

Geen daden maar woorden, stilstand is achter uitgang.....

06-11-2021 17:41

JordyFR121908 +1522

Feyenoord city was een heel slecht plan, 40 miljoen de prullenbak in, puur wanbeleid. Hadden al lang in een gerenoveerde Kuip kunnen spelen.

06-11-2021 17:40

corfr1912 +8860

En hoe denk je dat de kuip er naar de renovatie uit gaat zien?Als ze gaan renoveren denk je dat de kuip hetzelfde blijft?Dan gaat er ook met beton gewerkt worden en van de opbrengst van het staal kunnen ze ook nog extra zaken realiseren. En wat te denken van de capaciteit tijdens derenovatie.

06-11-2021 23:04

Roel Stellinga +1805

Zal vast nog wel doorgaan

06-11-2021 17:34

Dee-010 +3990

Dit is een nederlaag.

06-11-2021 17:32

Kuytblessure +10444

Ik ben zelf voor FC, maar ik zie veel reacties van mensen die denken dat een nieuw stadion ineens al onze financiele problemen oplost. Dat is gewoon niet waar. We doen veel miskopen en verkopen spelers structureel voor veel te weinig: https://www.youtube.com/watch?v=z2x16Jwaj9o

06-11-2021 17:31

JS-FR1 +17566

De Kuip renoveren is net als je prachtige 80 jarige vrouw te verjongen door operaties aan te gaan om rimpels strak te trekken.

Renoveren is als je prachtige klassieke auto nieuw leven in te blazen en te voorzien van de nieuwste technologieën terwijl alles om je heen 50 jaar er op voor uit is gegaan

Renoveren is prima voor pakweg 20 jaar maar na 50 jaar laten wij onze kleinkinderen opdraaien voor het beleid van nu.

Renoveren is uiteindelijk geld weggooien en niet maximaal op lange termijn profiteren van successen.

Over 50 jaar wil je er nog steeds staan, groter, sterker en machtiger dan nu. Dan moet je vooral NU bouwen aan een nieuw en groter stadion en de oude dame respecteren als een museum stuk.

Duizenden voorbeelden over de hele wereld die de geschiedenis tonen. Van het Colloseum in Rome tot aan vele bouwwerken in de wereld.

Nieuwbouw is altijd de beste oplossing

06-11-2021 17:30

Lawl +400

Er zijn ook genoeg voorbeelden waar renoveren juist de oplossing is gebleken, bovendien is een stadion geen vrouw en al helemaal geen auto.

06-11-2021 17:41

corfr1912 +8860

Hoe gaat een gerenoveerde kuip er uit zien dan en hoe gaan ze dat doen. Je kunt niet eerst een hele zijde afbreken en van half mei tot medio augustus klaar zijn.Het in
niet toe doen zonder krimp van de toeschouwers aantallen en het dak zal ook langer moeten zijn om de toeschouwers droog te laten zitten. Je kunt tegen een nieuw stadion zijn maar er komt veel op je af. Je zult gebreken tegen
komen wat extra kost . Ja de kuip renoveren is een strak plan maar ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

06-11-2021 23:21

Chileno13 +5183

Jammer dat we niet groot denken

Zo op dit manier blijven we altijd achter op die andere 2 clubs

Dit was wel een manier om feyenoord groot(er) te maken

06-11-2021 17:25

corfr1912 +8860

Dat klopt en dat hebben ze ook ook stamps gewijs gedaan.

06-11-2021 23:24

1234567890 +178814

Het einde van Feyenoord komt ,Gelukkig hebben ze de tattoos nog

06-11-2021 17:21

JustInDelft +1745

Baas in eigen Kuip dan nu, daar niks mis mee. Meer inkomsten en geen huur meer. Dan Rotterdamse investeerders zoeken voor verbouwen en door met elkaar. En weg de tweestrijd nu, ook goed voor nieuwe AD. En zoals week geleden zei Koevermans weg omdat niet eens was niet door zou gaan.

06-11-2021 17:18

FeyenoordNr.1 +21735

Hoe bedoel je baas in eigen Kuip nu? Goldman Sachs is straks de eigenaar, niet Feyenoord.

06-11-2021 17:37

JustInDelft +1745

Feyenoord gaat stadion Feyenoord overnemen en zo eigendom nemen

06-11-2021 17:59

FeyenoordNr.1 +21735

Betaal jij?

06-11-2021 18:27

frfanaticc1908 +1093

Wij alpemaal uiteindelijk ja.

06-11-2021 18:31

FeyenoordNr.1 +21735

Ja, maar JustInDelft schiet het wel even voor. Stuurt hij wel een tikkie naar iedereen.

06-11-2021 18:34

JustInDelft +1745

Misschien lezen, investeerders willen hierin stappen. Want gaat om zo'n 15mil/20mil voor eigendom stadion? Club betaald hoeveel mil voor huur? Dus zelfs met lening is het relatief snel terugverdiend omdat je de huur niet betaald.

06-11-2021 20:32

fr_1993 +78858

Je probeerde een afgetrapte Fiat uit de jaren '60 te verkopen als gloednieuwe Ferrari. 🤣🤣🤣👍

06-11-2021 17:51

JustInDelft +1745

Probeer liever aan een oplossing te denken en best ervan te maken dan pakken neerzitten. En dat we nu eindelijk misschien weer 1 legioen worden vind ik al iedergeval een onomstotelijk voordeel

06-11-2021 18:17

corfr1912 +8860

Ja overnemen dat zal wel zo'n symbolisch 1 euro dingetje worden want Feijenoord heeft (zoals altijd) geen geld.

06-11-2021 23:28

JustInDelft +1745

Voor 15mil zijn er echt wel partijen die willen helpen of verkoop van 1 speler komende zomer dat zelf kan betalen. Levert door wegvallen huur altijd meer op op korte termijn

06-11-2021 23:29

putdeksel +6579

Mijn Feyenoord hart bloed

06-11-2021 17:13

driedetti +335

Je hart bloed altijd

06-11-2021 17:26

NickCuracao +3920

Ik kan nog steeds niet snappen waarom de gemeente niet gewoon garant staat.

Als stad krijgen ze er tig geld aan belastingen binnen gebiedsintwikkeling en om niet te vergeten een iconisch stadion doe bij een iconisch stad hoort...


Sta ervoor garant en laat feyenoord je afbetalen komende 100 jaar bij wijzen van spreken.


Snap echt niet waarom de gemeente dit niet kan/wil bolwerken.

06-11-2021 17:11

frankyboy +6846

Dat is inderdaad laakbaar want die krijgen voor een prikkie een heel geupgrade stadsdeel inc icoon aan de maas cadeau maar gaan dan moeilijk doen omdat het voetbal is en een privaat project.
Terwijl ze wel met miljoenen smijten voor de verbouwing van musea etc.

06-11-2021 17:16

kornejev +79

Komt niet vaak voor dat museumbezoekers allerlei mensen gaan lopen bedreigen vanwege de nieuwbouwplannen.

Grootste reden om het niet te doen is omdat het niet mag; het is verboden financiële steun aan een voetbalclub. Dat gemeente Eindhoven de grond onder het stadion kocht van PSV was al een tikkie over de scheef, maar garant staan voor allerlei verliezen kan en mag niet van de UEFA.

06-11-2021 17:37

NickCuracao +3920

Niet garant voor verliezen gewoon garant staan voor t stadion zelf.

Als gemeente huur je het stadion dan aan Feyenoord. Waar je ook een huurkoop deal kan afsluiten ofzo.. ik weet het niet hoor. Gemiste kans dit hoor... nu gaan we zeker de boot missen en voor altijd suptop spelen. Investeerders komen nu ook zekerrr niet.

06-11-2021 17:55

kornejev +79

Sorry, maar wat je zegt klopt niet. Garant staan voor het stadion zelf betekent garant staan voor het verlies. Als er winst wordt gemaakt en geen schulden zijn hoef je namelijk voor niets of niemand garant te staan. Als er verlies wordt gemaakt en er schulden zijn dan zullen de mensen die nog geld krijgen pas bij degene die garant staat aankloppen. Een voorbeeld: zolang ik mijn hypotheek betaal, komt de bank mijn huis (dat 'garant' staat voor het geleende bedrag) echt niet vorderen. Dat gaan ze pas doen als ik niet meer betaal.

En als gemeente een stadion verhuren is een bijzonder slecht idee, voor zowel gemeente als Feyenoord. Het levert namelijk zoveel minder geld op. NEC wou bijvoorbeeld - voordat de tribune instortte - héél graag het stadion kopen van de gemeente, want de huur is te hoog en ze kunnen het niet goed exploiteren. Een ander voorbeeld: Juventus is veruit de rijkste en succesvolste Italiaanse club van de laatste jaren omdat ze een eigen stadion hebben gebouwd en dat goed kunnen exploiteren, terwijl alle andere clubs bleven huren van de gemeente. Milan en Internazionale verdienen in vergelijking een stuk minder met San Siro dat in eigendom is van de gemeente.

07-11-2021 03:25

Chitown-Rivera +15234

Klotezooi! Balen dit al zat het er wel een beetje aan te komen

06-11-2021 17:07

tussenjaar +6318

RIP Feyenoord

06-11-2021 17:05

ernst H +4998

Gemiste kans, want de rente staat/stond historisch laag.
Een grote schuld is minder erg bij een extreem lage rente.

06-11-2021 17:04

Raftel +6756

Jaaaaa, de smerige joden cq. bedreigers, Kuip-supporters en anti-progressie fanaten hebben hun zin! Voor eeuwig de gevallen topclub, voor eeuwig met AZ, Vitesse & FC Uuuutreg concurreren om de 3e/4e & 5e plek jaaaaa!!!

06-11-2021 16:54

alsje +8713

Kameraden… er komt vroeg of laat echt wél een nieuw stadion. Daar ontkom je niet aan, wen er nou gewoon aan.

En ja, de Kuip is m’n 2e huis. Heel gehecht aan, maar iedereen moet zien dat we uiteindelijk vooruit moeten.

06-11-2021 16:51

Chitown-Rivera +15234

Mee eens maar maken eij dat nog mee in ons leven….

06-11-2021 17:07

alsje +8713

Ik ken uiteraard je leeftijd niet, maar met mijn 27 jaar ga ik ervan uit dat ik het mee ga maken. Je moet wel een keer…

07-11-2021 10:48

Roaldinho +1777

Feyenoord City heb niks met De Kuip te maken.

06-11-2021 17:11

alsje +8713

Eens! Bedoel natuurlijk meer het loslaten van het oude, in dit geval de Kuip, voor de supporters.

07-11-2021 10:49

corfr1912 +8860

Het moderniseren van het voetbal heeft decennia geduurd dus dat stadion renoveren of nieuwbouw zal ook wel die kant op gaan.

06-11-2021 23:40

JBH +1677

Potverdimme wat een lekker nieuws

06-11-2021 16:47

FR1908 +426

Ik wil nu en snel duidelijkheid hebben van feyenoord wat ze doen met feyenoord city en als dat echt niet doorgaat wat hun plan dan is om feyenoord naar de top te brengen

06-11-2021 16:45

Keienkop010 +71885

“Ik wil nu en snel duidelijkheid hebben “ , nu ze dit hebben gelezen zullen ze snel openheid van zaken geven.

06-11-2021 16:50

FR_Domingo +15013

Oke en nu?

06-11-2021 16:41

matthijsFR12 +2571

Minimaal de komende 10 jaar in de 'oude' Kuip spelen, en elk jaar weer ietsje verder achterop komen..

06-11-2021 16:43

DrF +3076

Dit dus... Dit is de doodsteek voor de club.

06-11-2021 17:09

wiet piet +8918

nieuwe directeur, nieuw stadionplein.
komt allemaal goed binnen nu en ja zeg het maar 5,10 jaar.

06-11-2021 16:31

driedetti +335

Had niemand verwacht natuurlijk dat de kosten hoger zouden uitvallen

06-11-2021 16:28

RemcoFR +27332

Natuurlijk wel. Alles is in rap tempo duurder geworden. Zolang er geen contracten vast staan kan alles gebeuren.

06-11-2021 16:31

Bema777 +1035

@RemcoFR, sarcasme herkennen is ook wel een gace natuurlijk ;-)

06-11-2021 16:33

theone +10555

Nou als al dat gekloot van wel niet wel niet had plaatsgevonden hadden we in 2020 al in het stadion gespeeld... maar goed. Eens zullen ze in een nieuw stadion moeten, en dan is alles nog duurder.

06-11-2021 16:41

wawwaa +3925

Feyenoord stopt met Feyenoord City door bedreigingen mag ik aannemen?

06-11-2021 16:21

thom01012 +14684

Nee. Enorm gestegen prijzen van o.a. staal. Feyenoord heeft het geld daarvoor niet.

06-11-2021 16:23

Ratfield +3566

dat mag jij aannemen idd ..... of het waar is, is een heel andere waarheid

06-11-2021 16:25

FRgio1908 +6847

Kosten van bouwmaterialen zijn de afgelopen 2 jaar met 60/70% gestegen. Daar valt niet tegenop te financieren

06-11-2021 16:27

RemcoFR +27332

Even goed lezen en je wist het antwoord op je eigen vraag.

06-11-2021 16:29

12e man 4ever +2151

De reltokkies hebben hun zin, hoe je ook erover denkt, de groot muilen blij nou? Dan ook direct kappen met bedreigen, rellen en intimideren en meer wat onze club erg neg. maakt. Dichtbij het veld kan niet met die gasten, die hun fatsoen zijn verloren.

06-11-2021 17:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties