''Feyenoord is in alle opzichten merkwaardig dit seizoen''

''Feyenoord is in alle opzichten merkwaardig dit seizoen''

Feyenoord heeft opnieuw een indrukwekkende Europese avond beleefd. De Rotterdammers presteren uitstekend in de Champions League, maar laten in de Eredivisie steken vallen met een teleurstellende vijfde plaats. Dit contrast roept veel vragen op.

In de AD Voetbalpodcast reageert journalist Leon ten Voorde met verbazing op de prestaties van Feyenoord: "Als je een jaar ergens op een onbewoond eiland hebt gezeten zonder wifi en je ziet alleen de Champions League-uitslagen van Feyenoord, dan denk je: wat is dit? Dit is weer 1970, de gouden jaren zijn terug. Gelijk tegen Manchester City, winst op Benfica en nu AC Milan. Sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaar."

Feyenoord versloeg AC Milan met 1-0, maar Ten Voorde vindt dat de Rotterdammers meer hadden kunnen scoren: "Het enige wat je ze kunt verwijten, is dat het maar 1-0 is geworden. Ze hadden nog een of twee goals extra kunnen maken, waardoor je volgende week met een andere uitgangspositie naar Milan gaat. Maar verder: alleen maar respect voor Feyenoord. Met het elftal waarmee ze eindigden, denk ik dat veel mensen een aantal van die spelers niet eens kennen. Toch hebben ze geen kans weggegeven."

"Het was echt een verschrikkelijke Italiaanse ploeg. Ze kwamen van een koude kermis thuis. Leão schakelde na een minuut niet terug en lag vervolgens op de grond alsof hij met drie ambulances moest worden afgevoerd, maar stond weer op zodra de bal in de buurt kwam. Dat soort toneelspel zorgt ervoor dat Feyenoord extra krachten krijgt en daar reageert het publiek dan weer op."

Ten Voorde plaatst ook kanttekeningen bij de individuele kwaliteiten van Milan: "Misschien zijn ze gewoon niet zo goed. Er staan veel grote namen op het veld, maar er zit totaal geen chemie in het team. Tijjani Reijnders, die wij allemaal de hemel in geprezen hebben, was totaal onzichtbaar. Walker was dramatisch, die hebben ze op de fiets naar Milaan gestuurd vanuit Manchester City."

Toch blijft het volgende week in Italië een zware kluif, benadrukt Ten Voorde: "Je weet dat het een totaal andere wedstrijd wordt. Feyenoord is er nog lang niet, zeker als Quinten Timber echt wegvalt. Met zo’n jonge ploeg vraag je je af of ze het nog een keer kunnen opbrengen. Maar na alles wat er deze week is gebeurd en dan winnen van Milan? Chapeau."

"Een heerlijke avond"

AD-journalist Sjoerd Mossou noemt de overwinning op Milan "een heerlijke avond" en spreekt van een bijzonder seizoen: "Feyenoord is in alle opzichten merkwaardig dit seizoen. Hoge pieken en diepe dalen. Op Europese avonden zijn ze geweldig, maar in de Eredivisie is het wisselvallig. De Kuip stond er volledig achter, en het weer hielp ook mee. Je voelde al dat het een bijzondere avond kon worden."

"Na rust heeft Milan nauwelijks kansen gehad. Het voelde als een typische Europese Feyenoord-avond." Hoewel de trainerswissel van Priske naar interim-trainer Pascal Bosschaart een veelbesproken onderwerp was, vond Mossou dat het tactisch weinig impact had: "Ze speelden nog steeds vanuit de omschakeling met een gesloten verdediging. Ze hadden weer twee geweldige buitenspelers, wat enorm hielp. Paixão was terecht de man van de wedstrijd, hij was weergaloos."

Wat Feyenoord in Europa laat zien, staat in schril contrast met de prestaties in de Eredivisie. Mossou verwoordt het treffend: "Het lijkt alsof Feyenoord twee verschillende teams heeft: eentje voor Nederland en eentje voor Europa. Het verschil is zo groot, dat het soms voelt alsof je naar een ander elftal zit te kijken. In de Eredivisie verlies je punten tegen Willem II, maar in Europa win je van Milan, Bayern en Benfica. Dat is heel apart en bijna onverklaarbaar."

Feyenoord moet nu proberen de laatste zestien van de Champions League zien te bereiken. Mossou ziet dat als de ultieme bekroning: "Het is ongekend wat voor seizoen ze in Europa hebben, zo sterk is het deze eeuw nog nooit voorgekomen. Je moet de laatste zestien halen om het af te maken. Het beste Europese seizoen in een heel wisselend jaar: met een trainer die eruit vliegt, onrust in de top van de club en een directeur die onder druk staat. Dit seizoen van Feyenoord is een boek waard."

Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +61779

Dat we morgen ook een goede wedstrijd mogen spelen en de 3 punten naar Rotterdam meenemen. Kom op Feyenooord!

14-02-2025 13:27

Ropperdepop +524

Geboren '91 en eerste keer in mijn (bewuste) leven om de groepsfase CL te overleven ❤️

14-02-2025 08:23

FREVER +16755

Het heeft gewoon met professionele mentaliteit te maken, je voor iedere tegenstander kunnen opladen. Ongeacht wat voor kaliber het ook is..

14-02-2025 08:07

cino010 +48067

Hij vergeet bayern nog ff

14-02-2025 08:06

Deetje69 +8

Hij wel, wij niet!

14-02-2025 21:18

cino010 +48067

Goed gezien Deetje

15-02-2025 09:00

SluizeraandeMaas +19

Op zich is wisselvalligheid toch makkelijk te verklaren. Heeft alles te maken met de breedte van de selectie. Er zit veel potentie in het basiselftal van Feyenoord, maar week in week uit hetzelfde brengen met ongeveer 11 spelers op dat niveau, gaat gewoon niet. Spelers zijn moe. Je gaat toch niet voor je lol naar 70% van de kleinere clubs in NL...

14-02-2025 07:32

you_never_walk_alone +8643

Nou vind ik die Soerd meestal goeie dingen zeggen , maar nu slaat hij de bal mis.... spelen vanuit een gesloten verdediging? Poort stond onder Priske verdomme altijd open! Kan me de tijd niet meer herinneren dat we onder hem de 0 konden houden. 1 dag andere trainer 0 op het bord.... dat is een gesloten verdediging!

14-02-2025 06:15

FRCeesje +2926

Ik denk dat ze nu ook veel meer de 0 zullen houden. Onder Priske was het 4 keer volgens mij in hoeveel was het, 36 wedstrijden?

14-02-2025 06:46

tatonka_tatonka +984

Bayern is pas 3 weken geleden. 3-0.

14-02-2025 12:08

you_never_walk_alone +8643

Weten allemaal dat dat geluk je eens in de 10jaar hebt.....

14-02-2025 14:14

tatonka_tatonka +984

Ik weet dat we veel te veel goals tegen kregen. Heerenveen is bv. ook geen 10 jaar geleden.
NAC kan ik me ook nog herinneren. Dus ga fietsen met je sneue antwoord.

14-02-2025 17:59

you_never_walk_alone +8643

Sneue antwoord? Hahaha.... zelf toegeven dat we teveel goals tegenkrijgen en dan diezelfde stelling proberen onderuit te halen ' bayern is pas 3 weken geleden'.... en jij hebt het over sneu....right

14-02-2025 19:11

tatonka_tatonka +984

Teveel goals tegen krijgen is hetzelfde dan de 0 houden is 10 jaar geleden? Volgens mij ga je op die manier richting Psychiatrische Kliniek. Lezen idioot en kijken wat jij beweert.

15-02-2025 00:47

FFL +10828

Kan je nagaan als ze dat Deense onbenul Priske en zijn 2 Minions er 2 maanden eerder hadden uitgepleurd.
Had je er stukken beter voor gestaan

14-02-2025 03:24

BennieOpstekers +2481

Leuk verslag van onze zuiderburen

https://sporza.be/nl/matches/voetbal/eur/uefa-champions-league/2024-2025/knockout-ronde-play-offs/01/feyenoord-ac-milan-in-de-kuip-kirren-ze-nog-van-het-lachen-foutje-van-doelman-in-3e-minuut-wordt-milan-fataal-tegen-feyenoord~1725548531690/

14-02-2025 02:53

Wolkenstein +351

De 3-0 tegen Bayern heeft hij gemist op zijn onbewoonde eiland.

14-02-2025 01:44

David.W +9683

Moet toch nog even benoemd worden. Want er is nog geen letter over gesproken door ons als supporter van Feyenoord.

De scheidsrechter van gister Feyenoord vs Milan vediende ook een dikke 8.5
Die floot gewoon goed en prima, en dat voor een spanjaard bij Feyenoord. .

13-02-2025 23:36

SpaceKees +862

Die tegen Bayern was ook al goed en in Girona zat het ook een keer mee. Wat dat betreft is het ook een gek europees seizoen wat betreft de UEFA MAFFIA

14-02-2025 11:42

Drie90 +8387

Slot kon de spelers triggeren er iedere wedstrijd voor te gaan. De pieken, zeker individueel liggen dit seizoen wel hoger.

Toch denk ik dat je zonder blessures gewoon had meegedaan om de titel

13-02-2025 22:33

Ekte69 +1034

Ja als en wellicht…….

13-02-2025 22:56

Prutser +6038

Gewoon weer een bewijs dat de nl competitie van een hoog niveau is.
Het enige probleem is de breedte van de selectie. In Engeland, Duitsland, Spanje en Italië hebben ze gewoon een veel bredere bank, waardoor het ook makkelijker vol te houden is om zoveel wedstrijden te spelen.
Bij Feyenoord gaat alle energie in de cl wedstrijden en dan is er te weinig over voor de competitie.

13-02-2025 22:19

Ekte69 +1034

Ik moest lachen. De NL competitie van hoog niveau……..

13-02-2025 23:00

DickLeCoq +1668

Het is niet wereldtop, maar zie hoe de nederlandse clubs presteren, dit jaar is wel echt uitzonderlijk. Het is niet zo slecht als je denkt.

13-02-2025 23:51

Raftel +6744

De Eredivisie is van een heel degelijk niveau. De top 3 van Portugal is doorgaans net wat beter dan onze top 3, maar alles daaronder is echt wel in het voordeel van de Eredivisie. Als vervolgens onze traditionele top 3 een top seizoen heeft in Europa zoals dit seizoen, dan zijn we gewoon de 6e competitie van Europa. En daar mag je als klein landje enorm trots op zijn.

We zijn tussen 1994 & 2004 zelfs de 5e competitie geweest van Europa, boven Frankrijk. Door het bestaan van met name Paris Saint-Germain en hun financiële doping zullen we hun niet meer inhalen op korte termijn. Maar ik acht Feyenoord, PSV, Ajax, AZ en zelfs Twente kansrijk tegen teams als Marseille, Olympique Lyon, Lille (de 6-1 was duidelijke capitulatie en motie van wantrouwen jegens Priske), Monaco of Nice. Je onderschat de Eredivisie, we zitten niet meer in 2011.

14-02-2025 01:51

Ekte69 +1034

Om de koppeling te maken tussen het presteren (voor het eerst in jaren notabene) van alle Nederlandse clubs in Europa nu er zelfs een heel ander systeem staat en de kwaliteit van de eredivisie vind ik persoonlijk best vreemd.
Kijkt u wel eens andere wedstrijden dan die van Feyenoord?

Het hele rechter rijtje is sowieso niet om aan te gluren en aan de linkerkant staan er ook genoeg die er niet heel veel van kunnen.

Dus ja er presteren een aantal Nederlandse teams goed in de vernieuwde europese opzet en ja dat legt geen verband naar de Nederlandse competitie.

14-02-2025 07:03

Ekte69 +1034

Zeker allemaal waar maar vormen die 5/6 Nederlandse teams de Nederlandse competitie?

Nee hoor. Net zoals een Portgual stelt 2/3 van de competitie hier niets voor.

De top 3 zou daarom alleen al ieder jaar minimaal 80 punten moeten halen. Alles eronder duidt op een mislukt seizoen.

14-02-2025 07:05

Ekte69 +1034

En die 6-1 wegzetten als een motie van wantrouwen daar doet u de spelers van Lille echt te kort mee. Al jaren lang een top ploeg in Frankrijk.

14-02-2025 07:07

Ekte69 +1034

En of je er trots op mag zijn dat we dan de 6e competitie zijn is weer iets anders en zegt niets over het niveau van de eredivisie.
Ik zou zeggen kijk eens een wedstrijd tussen de nummer 10 en 14…… (wie dat ook moge zijn).

14-02-2025 07:12

Prutser +6038

Wat heeft de nieuwe opzet er mee te maken? In elke opzet is het toch knap als je wint van Benfica, Bayern, Girona en AC Milan?
Een hetzelfde geldt voor psv.
En gisteren zag je weer dat alle clubs in de andere Europese competities het ook weer goed deden, waarbij bijvoorbeeld de nummer 4 van de Eredivisie de nummer 1 van Turkije even van de mat veegt.

We moeten niet zo Calimero zijn in Nederland en onszelf niet kleiner maken dan we zijn.

14-02-2025 09:00

Ekte69 +1034

Dat doe ik toch allemaal niet. Het enige dat ik niet zie is de relatie tussen het niveau van de eredivisie en onze internationale successen.
Die internationale successen zijn mooi en knap en naar mijn bescheiden mening eerder ondanks het niveau van de Nederlandse competitie dan dankzij.

14-02-2025 09:04

Prutser +6038

Bijzondere conclusie. De internationale successen zijn toch zo'n beetje de enige manier om het niveau van de nl clubs te meten met de rest van Europa?
En diezelfde clubs die het zo goed doen in Europa hebben regelmatig de grootste moeite om te winnen van 'de kleintjes' dus het zegt ook wel wat over het niveau van de rest.

14-02-2025 09:37

Ekte69 +1034

Dat vind ik dan weer een bijzondere conclusie. Dadelijk gaat u nog zeggen dat clubs als Zwolle en Heracles het ook goed zouden doen in europa.

De succesvolle clubs in europa zijn blijkbaar in staat op die avonden boven zichzelf uit te stijgen en dan hebben ze de dagen erna moeite om dat niveau weer op de mat te leggen. Ik blijf het niveau van de eredivisie van een bedenkelijk niveau vinden en de prestaties in europa heel knap.
Maar goed iedereen heeft recht op zijn mening.

14-02-2025 09:44

tatonka_tatonka +984

Feyenoord, Ajax, AZ en Twente winnen. PSV heeft nog alle kans om door te gaan. Blijf jij maar lachen. Maar pas op dat je er niet in blijft steken.

14-02-2025 12:14

Ekte69 +1034

Lezen is en blijft voor veel mensen een lastig punt.
Heel fijn dat uw conclusie is dat de Nederlandse competitie van een hoog niveau is. Iets dat dan gebaseerd is op het gegeven dat een paar clubs (5 van de 18) het goed doen in europa.
Blijf het een bijzondere conclusie vinden.

14-02-2025 13:55

Prutser +6038

Het afdoen als "boven zichzelf uitstijgen" lijkt me echt te makkelijk. Dat kan je zeggen als het eens 1 keertje gebeurd, bij 1 club. Maar dit seizoen presteren ze allemaal goed, en al in heel veel wedstrijden. Het kan zeker constanter want er zijn wat flaters geweest (Ajax tegen die Letten, wij tegen Lille en Leverkusen ) maar ze doen het erg vaak heel goed.
Dat diezelfde teams het dan daarna moeilijk hebben in de competitie, zegt ook iets over de kwaliteiten van de rest van de teams in nl.

Alsof die teams uit het rechterrijtje van Frankrijk, Portugal, België, Tsjechië, Turkije, etc. het wel goed zouden doen in Europa?

14-02-2025 14:49

Ekte69 +1034

Dan zijn we het dus eens dat de Nederlandse competitie (net als de Belgische, Turkse, Noorse, Slowaakse, Portugese etc.) niet van hoog niveau is……….. Dat we inderdaad een paar goede teams hebben is zeker waar en die bewijzen dat ook in Europa. Net zoals die paar goede teams uit die andere competities waar het algehele niveau niet heel hoog is.
Het kan ook dat we van mening verschillen over wat een hoog niveau is.

14-02-2025 14:59

Alvorens +7208

Doe ons maar adidas als het we toch over merken hebben.

13-02-2025 22:03

Alvorens +7208

Ook goed het is een merk.

14-02-2025 01:32

Hillevliet +18705

''Feyenoord is in alle opzichten merkwaardig dit seizoen''

Als het Merk WAARDIG is, pleur dan die prijsvrij er af en zet daar dan iets fatsoenlijks neer.

13-02-2025 21:55

Tokn59 +598

Competitie blijft achter, dat heeft te maken met de CL
dat is zwaar

13-02-2025 21:21

bibber +754

Feyenoord supporters kennen de klappen van de zweep. Mijn vader zegt altijd Feyenoord supporter zijn is een zege en een straf te gelijk. Kan een wedstrijd nog zo slecht zijn je verheugt je toch weer op de volgende.

13-02-2025 20:22

kluifkip +2819

Omdat je ten alle tijden rekening moet houden met een verrassend resultaat, positief en soms negatief.

13-02-2025 20:59

Wolkenstein +351

Feyenoord verrast altijd. Alle kanten op. Daarom is het veel leukere club dan ajaks of dat doodsaaie psv.
Daarom ben ik al heel erg lang Feyenoorder (nb als Amsterdammer). Ook omdat bijv Santi evengoed werd toegejuicht, dat kan alleen bij ons!!

14-02-2025 01:47

6069960 +5262

Om eerlijk te zijn, ga ik bestwel lekker op dit seizoen. Je gaat dan misschien niks winnen maar ik zit continu op het puntje van mn stoel. 3e eindigen en kansloos uitgeschakeld worden in de beker maar wel de finale CL halen met Pascal Bosschaart als interim trainer is materiaal voor de eeuwigheid

13-02-2025 20:17

User738118 +142

Een realist jij.

13-02-2025 21:03

ElPanzeFr +21445

Snap ik echt totaal niet om eerlijk te zijn, maar goed om te horen dat tenminste iemand het leuk heeft

13-02-2025 21:57

Stoep +895

Merkwaardig is dit seizoen zeker. Nooit saai deze club!

13-02-2025 20:11

theo_de_tokkie +13145

Als we hartman verkopen, Michal Gurgul van lech poznan oppikken.

13-02-2025 20:04

Rikscho +1063

Ik geloof nooit dat de grote clubs deze zomer al hoog gaan bieden op Hartman, na een jaar revalidatie. Ik weet niet wanneer zijn contract afloopt maar afgezien daarvan denk ik dat hij in de zomer van 2026 de hoofdprijs kan gaan opleveren. Deze zomer blijven de topclubs nog voorzichtig, en pakken hem alleen voor een buitenkansje op.

13-02-2025 20:50

FeyDeFanter +255

Loopt in 2026 af ..

14-02-2025 02:59

User738118 +142

Waarom Hartman verkopen?
Laat hem maar de strijd aan gaan met smal. Bueno gaat van de zomer toch weer terug naar Engeland.

13-02-2025 21:03

theo_de_tokkie +13145

Beide zijn basiswaardig.

13-02-2025 21:22

ElPanzeFr +21445

Interessante speler. Heb je m zien spelen - wat vond je ervan?

13-02-2025 21:58

Elinkwijk +1905

Al bekend hoe het is met de blessure van Timber

13-02-2025 20:00

User738118 +142

Ff navragen

13-02-2025 21:03

User738118 +142

Update: hij zit met een ijszak op z’n been porno te kijken.

13-02-2025 21:04

Rob.v95 +3683

Nooit saai bij ons....

13-02-2025 19:54

tussenjaar +6216

Dat ie Bosschaart dacht dat hij ook CL voetbal heeft gespeeld. Beter zo snel mogelijk out!

13-02-2025 19:47

VanVossenverrichtwonderen +109

Oké en u bent ? Hij komt vooral
Bescheiden over.

13-02-2025 19:59

Kuytheld +3328

Ik dacht serieus dat Reijnders niet speelde . Zag hem pas bij die laatste vrije trap van Milan

13-02-2025 19:44

beppie172 +66044

Was met schoten in 2e minuut en 2e helft nog het meest gevaarlijk.

13-02-2025 20:45

Dirksfluyt +5380

Voelt voor mij als typisch Feyenoord. Wat hou ik van deze club

13-02-2025 19:17

kingtoto +4644

Feyenoord is uniek. Niet merkwaardig.

13-02-2025 19:10

Prutser +6038

Iedere club is uniek.

13-02-2025 21:59

BlankeVla +7882

Misschien geen boek, maar wel een dvd!

13-02-2025 19:06

Wesza010 +12039

Die laatste zin

Legend

13-02-2025 18:50

JDN1987 +23010

Allemaal zo’n hekel aan as roma… maar dan kun je eigenlijk een hekel hebben aan heel Italië.z die clubs zijn allemaal t zelfde spelen het zelfde. Zelfde karakters… vaak gekke trainers

13-02-2025 18:50

kvdk91 +2957

Italianen zijn ook gewoon kut. Maar Roma zijn echt zuigers, dat valt bij Milan wel mee. Ze zijn ook sportief na hun verlies. Dat zie je bij Roma ook niet.

13-02-2025 18:57

ptrB68 +1464

Precies. Die Leão was even een comediant en die João Felix of zo iets liep wat te mekkeren, maar echt onsportief vond ik
Milan niet.

13-02-2025 21:19

kvdk91 +2957

Klopt inderdaad

13-02-2025 22:14

Brambino +20541

Roma 3000 keer erger dan Milan. Gister stond er geen Italiaan in het veld. Een paar Portugese zuigers wel, maar niets zo erg als een Italiaan.

13-02-2025 19:04

Prutser +6038

Ik hou van Italië.
AS Roma is na Feyenoord en Liverpool de mooiste club van Europa.

13-02-2025 22:00

matcho08 +1238

AS Roma is een club met engnekken en matennaaiers . Vies mannetje Karsdorp voorop. Wat een smerige, vieze engnek is dat zeg.

13-02-2025 22:16

JDN1987 +23010

Clubs met publiek met trommels zijn moet mooi en aangezien dat alle clubs van europa zijn buiten Feyenoord kan ik een andere Europese club niet mooi vinden En clubs met een olympisch stadion met sintelbaan ook niet. En al helemaal niet als ze het stadion moeten delen nee niet mooi. En komt zeker niet in de buurt van Feyenoord .

Liverpool was mooi en leek op Feyenoord voordat ze zo groot en succesvol werden. En nog niet de beste waren. En lang moesten teren op een succes net als Feyenoord en voor de verbouwing van dat stadion. Toen hadden ze die Feyenoord vibe.

Feyenoord is heel eenzaam tegenwoordig….

13-02-2025 22:34

Prutser +6038

Je bedoeld diezelfde Karsdorp die nog veel langer bij Feyenoord heeft gespeeld dan bij AS Roma?
Dat maakt AS Roma toch nog niet meteen een club met engnekken?

Ik denk dat je toch een beetje negatief bevooroordeeld bent, doordat we zo vaak van ze hebben verloren.

13-02-2025 23:01

JDN1987 +23010

Dat is ook meer het verhaal. Veel van ze verloren waaronder de finale. Het slopen van rome…. De bewuste netten in de kuip zijn begonnen vanaf een wedstrijd tegen roma…. De anti Feyenoord scheidsrechter van lang geleden tegen roma … We hebben in een morge tijd een flinke geschiedenis tegen ze opgebouwd en die is voor ons negatief. Maar de club roma zelf is gewoon echt niet enger dan die andere zuid Europese clubs hoor. Het lijkt allemaal op elkaar. Het was gewoon stom toevallig steeds as roma die we troffen en dan ook nog met die gekke Mourinho. Lazio roma is eigenlijk best een engere club.

14-02-2025 08:33

Peemar +352

Het is zo jammer dat we dit seizoen zoveel blessures hebben, want als dit team overwegend in de sterkste opstelling zou kunnen spelen, dan zouden we echt in alle competities serieus meedoen. Ook met Priske had dat het geval geweest. Als je met 8 - 9 blessures dit kan neerzetten, dan zit er echt wel voetbal in de ploeg.

13-02-2025 18:46

FRlegend +17082

Hoeveel pakken we als we ronde verder komen? 20 miljoen?

13-02-2025 18:38

avondrood +40879

11 miljoen. Maar er is al 54 miljoen binnen en 9 potjes recettes kuip is nog eens 14 miljoen ofzo.

13-02-2025 18:42

No-one-likes-us +11180

2,50

Groet Aad

13-02-2025 19:27

rupje2010 +683

Sta er niet van te kijken als er in Breda niet gewonnen wordt. Hoe vaak is dit seizoen een fantastische wedstrijd niet gevolgd door een waardeloze pot. Het is aan Bosschaart om die belachelijke reeks te doorbreken. Opvreten die brabo’s.

13-02-2025 18:33

tdetank +11805

Een zelden vertoonde rollercoaster. Maar ook dat is blijkbaar Feyenoord. Strakjes winnen we de CL nog....

13-02-2025 18:31

rupje2010 +683

6e worden in de ED zou daarbij passen.

13-02-2025 18:33

Wisselspeler +7811

maar dat maakt dan geen moer uit, want je hebt je als kampioen geplaatst.

13-02-2025 18:49

XLarsson +172

Blijf me verbazing over hoe stuitend irritant die Italianen kunnen zijn. Ook al waren het Portugezen of Mexicanen. Alsof ze eropuit worden gezocht ofzo. Dat Anthony Lurling nooit voor Napoli heeft gespeeld is Gods wonder.

13-02-2025 18:30

Maakjenietdruk +11828

Dat zal met kwaliteit te maken hebben gehad.

13-02-2025 18:42

Olafs +4754

Ik denk dat maakjenietdruk met zijn argument de spijker op zijn kop slaat.

13-02-2025 19:26

Prutser +6038

Wat dat betreft past Gimenez er goed tussen.

13-02-2025 22:06

matcho08 +1238

Prutser. Gimenez held

13-02-2025 22:18

Prutser +6038

Zeker! Maar hij kan ook lekker irritant zijn.

13-02-2025 22:19

FRBoskoop +1123

En dan te bedenken dat we uit sterker zijn dan thuis dit seizoen

13-02-2025 18:23

Sneekshit +10534

Op Lille na dan...

13-02-2025 18:50

FRBoskoop +1123

Geen aansprekende tegenstander, geen uitsupport

13-02-2025 18:51

Loekie +2242

We moeten nog naar Milaan 😁

13-02-2025 20:30

jupiter +2574

Je moeder met dat AC Milan niet zo goed was. Ze waren gewoon op volle oorlogs sterkte. Feyenoord's plan was gewoon wederom zeeeer goed uitgevoerd en dikke team effort dat we gewonnen hebben en dat Milan er niet doorheen kwam of aan hun spel toekwam.

13-02-2025 18:14

petertje73 +242591

Precies dat!!

13-02-2025 18:14

rupje2010 +683

Je bent zo goed als de tegenstander is. Verdienste dus van Feyenoord.

13-02-2025 18:35

RoodWitMaastricht +10024

Underdogpositie kwestie. Dat zijn we steevast in de CL en kunnen we reactie-voetbal spelen. Blijkbaar zijn we daar erg goed in. In de eredivisie zijn wij de favoriet en moeten we het spel maken tegen teams die achterover leunen. Daar zijn we minder goed in.

13-02-2025 18:10

Remcola22 +374

Met de tactiek van Priske zijn we er inderdaad minder goed in. Hopelijk gaat dat binnenkort veranderen

13-02-2025 18:24

FR_Domingo +14899

FR12 ook in veel opzichte merkwaardig...

Komt wel weer heel dichtbij zo!!!

13-02-2025 18:06

JS-FR1 +17362

We are making a huddle

13-02-2025 18:06

Bannisisdebasis +5171

Though opponents on FR12

13-02-2025 18:29

Bolluh +5865

Hoorde ik het gister goed was Boschaart zei? Ueda had last van zn bil?

13-02-2025 18:05

harryvos +1534

Waarschijnlijk last van zijn konthaar.!

13-02-2025 19:44

DeBuurman +1791

3e spleetoog

13-02-2025 20:39

Prutser +6038

Yup, komt wel vaker voor als je tegen Italianen speelt. De knijpen steeds in je billen.

13-02-2025 22:09

realistisch1953 +14187

Voor Feyenoord is de Nederlandse competitie geen uitdaging meer, ze spelen liever tegen clubs als Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milaan.....

13-02-2025 18:04

fer67 +323

Zoek het maar uit metje kut Ajax knavb jullie zijn altijd zo geweest voor de oorlog al. Stelletje geboefte mensen geestelijk en financieel kapot maken dat is jullie opdracht. Je directe vijanden op wat voor manier dan ook uitschakelen wat niets meer met sport te maken heeft zo zwaar onsportief zij jullie en zo nodig terreur uitoefenen op de velden waar in voor jullie de scheitrechter een belangrijk aandeel heeft op jullie winst.

13-02-2025 20:33

fer67 +323

Het is puur machts misbruik hoe kunje daar nu trots op zijn. Of het zit wat dieper, anders met jullie geloof. De psychology van Ajax . Op zijn REPTILIAANS . Want dat verhaal ken ik ook. Het slechtste van slechtste zo meedogenloos als een varaan vreten jullie mensen op met huid en haar en daar zijn jullie trots op.het hele Bijbelse geloof maken jullie ten schande .

13-02-2025 20:41

realistisch1953 +14187

Je zal het allemaal wel goed bedoelen maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waar je het allemaal over hebt..

13-02-2025 20:52

Twan.V52 +8084

We zijn gewoon vreemd

13-02-2025 18:03

Thotjefeyenoord +2280

Ik vind dat je de hand van pascal degelijk zag. Waar verdedigend wisselde. Deed pascal dat niet. Waardoor je veel minder naar achter liep.

13-02-2025 18:01

Kritisch +22137

“Hoewel de trainerswissel van Priske naar interim-trainer Pascal Bosschaart een veelbesproken onderwerp was, vond Mossou dat het tactisch weinig impact had”

Als je serieus niet ziet dat het team met veel meer plezier speelde en zich bevrijd voelde van het juk onder de tiran Priske…
Dit was wel degelijk de verdienste van Bosschaart

13-02-2025 17:56

ruudger +8425

Dat was zeker te zien, maar dat is niet per se hetzelfde als een totaal ander tactisch plan.

13-02-2025 17:59

Kritisch +22137

Nee, dat klopt, maar ik wilde het bewust melden omdat het overduidelijk was dat het wel impact had

13-02-2025 18:04

FR_Domingo +14899

Pleurt op man, ze laden zichzelf enorm op voor CL avonden....

Ook om zichzelf in de kijker te spelen. Eerst zaterdag rustig ff afwachten.

13-02-2025 18:11

Kritisch +22137

Het was toch ook gewoon een tiran...

Ik denk serieus dat GImenez het seizoen bij Feyenoord had afgemaakt als ze Prisje eerder ontslagen hadden

13-02-2025 19:32

DeBuurman +1791

nou, ik zag eigenlijk voor het eerst dat de backs ‘overlaps’ gingen maken. dat deden/mochten ze niet onder priske

13-02-2025 20:41

Prutser +6038

Vond de tegen Benfica en Bayern toch minstens net zo goed. Dit heeft Bosschaart echt niet in 1,5 dag even geregeld.

13-02-2025 22:10

Kritisch +22137

Bayern? Dat was geen goed spel, verre van.
Je werd 90 minuten tegen de muur gedrukt.
De uitslag was mooi maar daar is gelijk alles mee gezegd ook

13-02-2025 22:50

ZigeunerGibby +1028

Media voorafgaand aan Feyenoord ac Milan; Feyenoord maakt geen schijn van kans.

Feyenoord flikkert Milan dinsdag eruit..

De media; Oh AC Milan is ook niet zo goed.

Homokes

13-02-2025 17:56

ZigeunerGibby +1028

Wat een hoop frustratie heb jij

13-02-2025 17:57

ZigeunerGibby +1028

Klopt allemaal paardepikkepijperts

13-02-2025 17:57

FR-1993 +5689

Een schizofreen is nooit alleen.

13-02-2025 18:01

ZigeunerGibby +1028

Nope altijd gezellig hier

13-02-2025 18:27

fer67 +323

Maar dat klopt ook Feijenoord moet slimmer zijn dinsdag.

13-02-2025 20:43

jostie +7633

Even een besef momentje nog een potje gelijkspelen of winnen en we hebben er 11 miljoen bij

13-02-2025 17:52

ReturnoftheMac +27113

Las bef momentje

13-02-2025 22:17

jostie +7633

Als jij net z’n knappe latina hebt voor mij geen probleem. Als het maar niet z’n gesluierde, behaarde vrouw met snor is

14-02-2025 10:05

Robin.B17 +441

Gisteren was niet onverklaarbaar we waren beter punt uit

13-02-2025 17:47

bonakalou7 +69135

Tegen de kleintjes is het enerzijds instelling en anderzijds zijn het hele andere wedstrijden omdat ze massaal inzakken terwijl je in de CL juist veel ruimte hebt. Ik vind het vooral bizar dat we in vier wedstrijden tegen Ajax en PSV ze het nauwelijks moeilijk hebben gemaakt.

13-02-2025 17:47
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties