'Feyenoord ook nog altijd in de markt voor Brenet'

'Feyenoord ook nog altijd in de markt voor Brenet'

Feyenoord wil de selectie nog altijd versterken met Joshua Brenet, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers hebben de verdediger eerder al een aanbieding gedaan. De 28-jarige Brenet is op dit moment transfervrij.

Brenet heeft een sterk seizoen achter de rug bij FC Twente en heeft daardoor de clubs voor het uitkiezen. Naast Feyenoord hopen ook PSV en meerdere clubs uit het buitenland op zijn handtekening. Clubs uit Italië, Spanje en Turkije hebben zich gemeld bij zijn zaakwaarnemer.

Ook FC Twente wil dolgraag langer door met Brenet. ''Rechts achterin blijft Joshua Brenet misschien nog, maar als Feyenoord en PSV ook interesse hebben kan dat weleens moeilijk worden. We hebben Joshua een aanbieding gedaan, een heel goede denk ik zelf'', vertelde technisch directeur Jan Streuer eerder deze week in De Telegraaf.

Lees meer over
Joshua Brenet
Plaats reactie
666

FeyRot010 +23208

Svp geen afgedankte neuzen of lampies

FANOLV

17-06-2022 03:35

mib2001 +4760

Stel je niet aan.

17-06-2022 07:46

RicoFR36 +26648

De lampjes willen hem terug...

17-06-2022 14:06

tussenjaar +6205

WAROM niet Yilmax

16-06-2022 23:05

Vateau +3257

Hoe zit het eigenlijk met die verdediger van Twente die we oh zo graag wilde hebben? Jonge gozer als ik het goed had.

16-06-2022 23:03

Nelom4Prezident +1690

Brenet heeft t prima gedaan bij Twente mag van mij wel komen,ook Ekkelenkamp is welkom, is nog jong en als Slot iets in m ziet dan geloof ik er wel in. Sinkgraven heb je nix aan, is niet beter dan wat al rondloopt.
Dost okm zeker halen kan in een soort Kuyt rol zeker van waarde zijn.

16-06-2022 19:43

FRgio1908 +6844

Was Siem de Jong niet iets voor ons geweest?

16-06-2022 19:38

Rock +6489

Ja en Danilo is ook een afdanker

16-06-2022 18:55

jack98 +46904

Telkens maar weer namen, maar nog geen steeds versterkingen op Danilo na.

16-06-2022 18:41

Fey010_015 +94360

Zijn dit allemaal afleidingsmanoeuvres of krijgen we aankomend seizoen een selectie te vergelijken met pak hem beet Heracles?
Voor de breedte wellicht prima maar mag wel hopen dat we nog wat kwaliteit terug gaan halen als malacia, senesi etc verkocht gaan worden

16-06-2022 18:19

Dre3000 +6195

Kunnen we Alireza niet ruilen voor Higuain ofzo ;)

16-06-2022 18:09

doelpaaltje +4949

Ik heb nog steeds een slappe van die namen van gisteren. Met Brenet erbij is het de hele komende maand geen feestje.

16-06-2022 17:27

FeyRot010 +23208

Bord op de schoot rolodex scouting tijden herleven

Ekkelenkamp
Dost
Bazoer
Danilo
Brenet

17-06-2022 03:37

Rock +6489

Let op die Overmars gaat het gewoon flikken daar in Antwerpen. Met een rijke vent. Waarom kan dat in Rotterdam niet. Het gaat om een clever persoon.

16-06-2022 17:20

Rock +6489

Wacht nou ff ik heb geen kritiek op Arnesen of Slot. Maar ik heb gewoon een analyse. Ik constateer wat. En dat is dat er structureel geen poen is. En aangezien alles om poen draait, en dat alleen maar meer word ben je gewoon aan het rommelen. Klaar.
Dat betekend toch niet dat je geen supporter mag zijn van jou club.
Alleen waneer staat er nou eens iemand op die structureel echt iets aan poen voorziening doet. Die havenbaronnen weten we nou ook wel. Maar als je meneer te Kloese hoort dat hij meer aan merchandising wil doen om de inkomsten te vergroten dan word je niet echt vrolijk.
Gerommel blijft het

16-06-2022 17:15

Dre3000 +6195

Jij mag natuurlijk gewoon supporter zijn. Je rare analyses hebben daar gelukkig geen invloed op maat!

16-06-2022 18:08

Rock +6489

Wat is dan het rare?

16-06-2022 19:13

Peacock +1844

Min of meer alles wat je zegt, ben nu te lui er op in te gaan

16-06-2022 23:17

FeyRot010 +23208

Deonkelappie

17-06-2022 03:38

FRJimZ +3023

Zo lang je nog geen speler verkocht heb, zijn dit prima namen om naar te kijken. Je kan maar de helft of nog geen eens de helft van de verkochte tranfers gebruiken voor nieuwe spelers waaronder ook het "hoge salaris" valt.. Moeten er eenmaal mee leven dat we niet 15 mil aan een speler kunnen uitgeven dus dan maar huur spelers of transfervrije spelers.. Vind het prima en zolang onze trainer mogelijk met deze namen komt, zal hij er meer in zien dan wij dat doen! 🛡⚔️In Slot we Trust! ⚔️🛡

16-06-2022 17:02

Rock +6489

Je moet geen spelers hoeven te verkopen, maar behouden/ uitbouwen om straks klaar te zijn voor Campion league, daar word het geld verdiend.

16-06-2022 17:18

FRJimZ +3023

Nou na Europees het goed gedaan te hebben ga je zwz spelers verliezen aan een verkoop.. Dat zie je bij meerdere clubs dus verkopen moet een club als Feyenoord wel, want hoe kom je anders aan geld dan? Hierna EL voetballen, moet je maar hopen dat we het team behouden en doorkomen in een makkelijke poule.. Anders heb je ook geen geld.. En CL is leuk als je in min de poule doorkomt en miss kwart finale kan halen, maar zie dat in deze jaren helaas nog niet gaan gebeuren.. Sinisterra weg, Kokcu en Malacia waars weg, moet je maar kijken wie we ervoor terug halen..

16-06-2022 19:01

doelpaaltje +4949

Zelfs zonder geld zijn dit poepspelers waar je niet aan moet beginnen.

16-06-2022 17:25

FRJimZ +3023

Nou een Dost is geen poep speler als je z'n statistieken bekijkt.. Maar heel veel azijn zeikers hier, zag je maar met Dessers en Nelson die schrijven een speler al.af voordat ze beginnen. Zelfde als met Sinisterra.. Dus wacht maar eerst af, maar een pitch hitter als Dost kunnen we goed gebruiken. Net als Danilo moet je altijd maar afwachten hoe die z'n draai vind

16-06-2022 21:17

Rock +6489

Het is gewoon armoede, topclub onwaardig. Wees gewoon eerlijk.
Bedelen of transfer vrije spelers voor weinig willen komen

16-06-2022 16:08

Patron010 +2264

Volgend seizoen 5 miljoen transferwaarde op het veld, lekker man.

16-06-2022 14:03

FNoord4ever +2727

Feyenoord is in heeeeel veel mensen geïnteresseerd…van Ekkelenkamp tot Brenet…..Frank moet er eerst eentje verkopen voor 25+ miljoen. Dan winkelt een stuk beter.

16-06-2022 13:47

beppie172 +65707

Voor een transfervrije speler geldt dat natuurlijk niet perse.

16-06-2022 14:04

Wazzup +30686

Ik wil goeie spelers erbij, en een nieuw stadion!

16-06-2022 13:47

Reinaldo16 +20903

Stel je haalt brenet, dost en sinkgraven dan ga je echt meedoen rond plek 10

16-06-2022 13:38

FrBubba +19402

Ok Johan.

16-06-2022 14:30

Paulus98 +148969

Ach, vorig jaar wisten we ook niet wat er binnen kwam, en deze nieuwe spelers hebben het uitstekend gedaan
Laten we Arnesen en Slot maar vertrouwen.
Slot weet wat hij wil, en als hij dit bij de nieuwe spelers bij kan brengen, kan het best wel eens een goed jaar worden.

16-06-2022 13:23

Reinaldo16 +20903

Begrijp dat je wat ervaring erbij wil hebben maar Brenet, Dost etc. het is wel weer middelmaat hoor he, ik hoop toch dat Slot het met wat meer kwaliteit kan gaan doen dit jaar, want alleen dan maken wij kans op het kampioenschap. PSV nieuwe trainer, ajax nieuwe trainer. Dit jaar moet ons jaar worden

16-06-2022 13:17

hassan2 +43740

Wat een middelmaat

16-06-2022 12:54

Akelo010 +1078

Beter van Ewijk maar goed.

Scout van Feyenoord zijn binnen NL is niet moeilijk jo

16-06-2022 12:54

wateringer +15992

Die gaat waarschijnlijk naar PSV, maar is idd een leuke voetballer waar nog voldoende potentie in zit.

16-06-2022 13:02

DeKuipforever +198335

Schiet jij die 5 miljoen dan even voor...???

16-06-2022 13:03

KFCVGEEL +2068

Arnesen heeft het afgelopen zomer geweldig gedaan met zijn team maar de namen die nu de revue passeren kunnen mij nog niet echt bekoren. Sinkgraven, Ekkelenkamp en Brenet zie ik allemaal niet graag komen. Ik hoop dat ze ook deze zomer weer wat creatiever zullen zijn.

16-06-2022 12:48

lerenbalmetveter +2816

ach, het is lastig shoppen met een lege beurs.
Vanaf de zijkant heb je altijd die betweters die denken de wijsheid in pacht te hebben.

16-06-2022 12:53

1234567890 +173267

Het blijven TT geruchten

16-06-2022 13:09

FC1956 +15913

Voorlopig is er nog niets verkocht, dus al dat gespeculeerd heeft totaal geen nut. Gewoon afwachten!

16-06-2022 12:43

Animism +6283

Moet zeggen dat hij heel goed speelde bij Twente, maar bij PSV vond in het niks en in het buitenland was het ook niks.

16-06-2022 12:24

tussenjaar +6205

Sinds wanneer kijk jij naar Twente?

16-06-2022 12:53

1234567890 +173267

Is niet verboden ,maar wel een gebrek aan de opvoeding

16-06-2022 13:10

onno +16003

Tot nu toe alleen maar geruchten. Voor de pessimisten onder ons... Wacht gewoon even af. Afgelopen jaar werden we ook verrast. Wie had vantevoren iets gehoord over Trauner, Pedersen en Aursnes? Wie weet zitten er nog wat mooie verrassingen in het vat.

16-06-2022 12:22

JVRFR +10080

Inderdaad, blijkbaar weten veel technische directeuren op FR12 hoe het beter kan.

16-06-2022 12:24

1234567890 +173267

Iedereen is zijn eigen TD

16-06-2022 13:11

corfr1912 +8860

Juist laat het samenstellen van de selectie over aan Arnesen Slot en de rest van het technische hart en kijk eerst eens hoe nieuwelingen presteren onder onze staf. En iedereen spreekt vertrouwen uit maar hebben het hoogste woord als er weer een naam valt. Ze denken hier dat ze alles beter weten zoals de financiële positie en de plannen die de club heeft. Misschien is er gekozen om geld te spenderen om de kuip in fases op te knappen envertrouwen ze op Slot +staf om de spelers die ze kiezen beter kan maken. Noem eens 1 speler die niet verbeterd is dan. En vorig seizoen wordt over Trauner ook gezegt dat hij het Feijenoord niveau niet aan kon. Dus hou eens op met al dat gemekker en kijk eerst maar eens wat er wel komt en bemoei je er niet mee We komen zo weer in een negatieve spiraal. Het lijkt er meer op dat een groot deel dat liever heeft dan succes. Het gaat hier alleen maar om het slopen van de club ipv het opbouwen.

16-06-2022 12:39

Borisbatss1908 +1141

Snap niet waarom we niet gewoon hakimi halen

16-06-2022 11:49

nielsvdskuuurt +131

Kent de stad niet...

16-06-2022 12:19

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Kijkt ook niet heel fris uit z’n ogen

16-06-2022 13:01

jjjjjj +5198

Hoor net dat ze Sensi Lowe ook een aanbieding hebben gedaan

16-06-2022 11:49

jepe1949 +6716

Laat Icardi dat maar niet horen.
Die is op zoek naar jong talent.
Hij is een beetje klaar met Wanda.

16-06-2022 12:17

Bjorn1980 +6080

Wanneer Slot op deze namen heeft aangedrongen,hoopt hij denk ik op een snel ontslag, anders kan ik het me niet voorstellen . De ene naam is nog triester dan de ander met concurrenten als Emmen en een Twente. Hoe kun je je als Feyenoord zijnde zo voor paal zetten, wanneer je eerst verkondigde dat we een nieuwe koers zouden varen en dan met deze klere zooi aankomen,diep triest.. Het ging al te lang goed met onze club en we zetten nooit eens door. Het word tijd, dat Frank er binnenkort uitvliegt, want verkopen kan hij voor geen meter en deze acties worden hem ook fataal.

16-06-2022 11:39

toxicrain +14983

Ja, laten we de trainer die ons met mooi voetbal 3e heeft gemaakt en de finale van een Europees toernooi heeft gehaald ontslaan, omdat hij een basisspeler van de nummer 4 van dit seizoen een interessante speler vindt.

16-06-2022 11:43

Feynpetje +64

Voor de rest gaat het goed met je ? Geduld is een schone zaak dus wacht ff af joh

16-06-2022 11:45

Kether +18274

Overdrijven is ook een vak zeg tering

16-06-2022 11:46

KardinaalRichelieu +10655

Laat je opnemen hard nodig pik

16-06-2022 11:49

Bjorn1980 +6080

Mag jij denken. Maar Feyenoord leert nooit uit het verleden. Maar we spreken elkaar nog wel wanneer het weer bergafwaarts gaat met onze mooie club Feyenoord..Want spelers als Brenet Sinkgraven en Dost helpen ons niet vooruit maar worden onze nachtmerrie.

16-06-2022 12:01

arthurschopenhauer +23127

Brenet en Dost op de bank zijn meer dan welkom

16-06-2022 12:06

Yalmarr010 +1444

Ik vind je wel wat ver gaan, maar de afgelopen dagen zijn er namen voorbij gekomen waar ik toch wel weer enorm van schrik

16-06-2022 12:16

KardinaalRichelieu +10655

Tuurlijk iemand die de goals aan elkaar rijgt in veel zwaardere competities als mickey mouse league moeten wij niet hebben hoor stel je voor zeg

16-06-2022 12:17

TrotsvanRotterdam +12340

@Bjorn1980, volgens mij dachten we ook aan het begin van het seizoen met namen zoals Linssen en Dessers dat we er niet op vooruit gingen. Laat je eens positief verrassen😉

16-06-2022 12:38

Reinaldo16 +20903

@bjorn je brengt het wat dramatisch maar daaar hou ik wel van! Spelers als Linssen en Dessers waren prima maar volgens mij zijn wij 3e geworden en niet 1e.
Om die brug te maken moet er echt talent bij en niet middelmaat.

16-06-2022 13:16

Azzurri +12521

Jaaaa siemen mulder stopt als scheidsrechter in het betaalde voetbal. Nu Higler nog. En Gozobuyuk. En Blom.

16-06-2022 11:27

Pegel +6734

FEYENOORD TRANSFERVRIJ!

16-06-2022 11:26

fr_1993 +78240

HAHAHAHAHHAHAHA

#GERUCHT

16-06-2022 11:43

Jdc81 +1728

Ja, ik heb hem inderdaad redelijk goed in de gaten gehouden. Dat is ook niet zo moeilijk gezien het feit hij in de Nederlandse competitie speelt.

Ik zie ook niet de noodzaak van een rechtsback, omdat Pedersen en Geertruida daar prima uit de voeten kunnen.

16-06-2022 11:20

arthurschopenhauer +23127

Senesi en Malacia vertrekken 99% zeker. Je ziet niet de noodzaak?

16-06-2022 11:21

Jdc81 +1728

Brenet is rechtsback, vriend. Sinds wanneer zijn Senesi en Malacia dat ook?

16-06-2022 11:47

duitser +4317

Brenet is links en rechtsback, vriend

16-06-2022 11:51

arthurschopenhauer +23127

Brenet speelt zowel op rechts- als linksback, kameraad. Ik weet niet of je hem weleens hebt zien spelen. Als Senesi vertrekt, gaat Geertruida centraal spelen. Dan hebben we een back-up nodig voor Pedersen. Hetzelfde geldt voor Malacia. Ik ga ervan uit dat Maatsen zijn plek overneemt, met daarachter Brenet. Het is allemaal geen hogere wiskunde.

16-06-2022 11:52

Jdc81 +1728

Hij is rechtspoot en heeft bijna altijd rechtsback gespeeld...

16-06-2022 11:54

arthurschopenhauer +23127

Heeft zowel bij PSV als Twente linksback gespeeld, alhoewel hij beter op rechtsback is.

https://www.twentefans.nl/breaking-fc-twente-versterkt-zich-met-linksback-joshua-brenet/

16-06-2022 11:59

Jdc81 +1728

Onzin. Is oorspronkelijk rechtsback en heeft alle 14 wedstrijden bij Twente daar gespeeld. Ik snap deze hele discussie niet...

Maar dan kun je net zo goed Pedersen of Geertruida linksback gaan zetten. Op de linksback plaats hoort gewoon een linkspoot en dat is Brenet niet.

16-06-2022 12:16

CPP +3511

Hopen dat al die geruchten maar onzin zijn. Wordt echt niet vrolijk van Brenet, Sinkgraven, Ekkelenkmp en Dost.

16-06-2022 11:18

jellert +221227

Als Slot er maar blij van wordt

16-06-2022 11:19

Solida +37336

Dan worden wij er ook blij van

16-06-2022 11:20

TactvolleTacticus +3792

Nou nou, Slot is niet heilig hoor.
Zolang hij geen prijs pakt is hij net zo'n trainer als Peter Bosz.
Al heb ik wel vertrouwen in Slot

16-06-2022 11:24

CPP +3511

Ja wat een onzin hè? Mag zelf niet meer nadenken of een mening hebben omdat Slot en Arnesen heilig zouden zijn. Ik ben zeker blij met Arnesen en Slot, maar laten we nou niet doen of ze foutloos zijn. Allereerst is dt niet zo (kijk naar de eerdere foute aankopen van Arnesen en dit seizoen naar o.a. Hendrix, Alireza en de vraagtekens Bassett, Wålemark, Balde, Conteh, enz. Ten tweede wat is er nog leuk als we zelf geen mening mogen vormen? Waarom zou je dan nog op sites als deze zitten?

16-06-2022 15:44

porto1908fr +10490

U begrijpt dat dit voor uw technisch voetbal inzicht een brevet van onvermogen is?

16-06-2022 11:24

Sodom +2807

Houtlijmoogjes..next!

16-06-2022 11:18

Solida +37336

Houtlijmoogjes..?
Mss fakkelangst?

16-06-2022 11:22

Rotterdammert +6029

Feyenoord wacht ook op die financiële klapper voordat ze zelf het type spelers kunnen aantrekken die de scouts vast op hun lijstjes hebben staan.

Nu is er een zeer beperkt budget en moeten we daarmee het vertrek van Dessers, Nelson, Til, Sandler, Hendriks en Linssen opvangen. Logisch dat we dan uitkomen bij ervaren transfervrije bekende spelers of huurlingen, waarbij laatstgenoemden ook pas aan het einde komen.

Pas bij een klapper van Senesi, Malacia, Kokcu, Sinisterra of Geertruida kun je denk ik gaan denken aan die "tropische verrassingen", of ze moeten een koopje vinden in Scandinavië.

16-06-2022 11:15

KardinaalRichelieu +10655

Pleurt op met die zogenaamde toppers uit scandinavie , verder kijken graag

16-06-2022 11:21

arthurschopenhauer +23127

Pedersen en Aursnes kunnen er helemaal niks van inderdaad.

16-06-2022 11:25

KardinaalRichelieu +10655

Pedersen is idd compleet waardeloos ja klopt een normale voorzet geven is teveel gevraagd

16-06-2022 11:26

TactvolleTacticus +3792

Haha die koopjes uit Scandinavië...

Trek anders ff een blik met spelers aan die niet veel beter zullen worden.
Er is een reden waarom topclubs niet in de rij staan voor die spelers he?

16-06-2022 11:26

TactvolleTacticus +3792

Tegen een degelijke tegenstander vallen zij idd vaak door de mand

16-06-2022 11:27

Criticus +21921

PSV uit gemist? Trouwens laatst bij Noorwegen ook nog één op Haaland. Misschien ff vaker voetbal kijken!

16-06-2022 11:27

KardinaalRichelieu +10655

Ja en omdat ze redelijk spelen in een interland zijn het meteen toppers , rot op Pedersen word er niet voor niets uitgespeeld door Geert

16-06-2022 11:29

mrzl +90

Geertruida/Brenet als rechtsback is gewoon prima. Pedersen verkopen voor 5+ miljoen. Hall/Benita kunnen dit in de toekomst invullen.

16-06-2022 11:14

Hogedruk +3506

als je nieuwe back haalt, haal dan Brenet ( Maatsen,sinkgraven zijn minder)

16-06-2022 11:13

[FR]Thomas +227603

Poh laten we dit maar even niet doen. Wat een kutspelers worden wij aan gelinkt

16-06-2022 11:08

arthurschopenhauer +23127

Voor de bank is dit toch een meer dan prima speler?

16-06-2022 11:13

[FR]Thomas +227603

Waarom zou je iemand halen voor de bank? Hall kan ook prima op de bank zitten. En voor die twee potjes per jaar is het niet waard om een middelmatige speler erbij te halen voor een goed salaris

16-06-2022 11:14

jellert +221227

Is gewoon een goede spelert om erbij te hebben

16-06-2022 11:15

arthurschopenhauer +23127

Precies Jellert, Brenet is een hele betrouwbare speler, maakt weinig fouten, zoekt altijd de oplossing naar voren toe, zoals Trauner. Kan zowel op rechtsback als op linksback spelen.

16-06-2022 11:20

FRTV1908 +5337

F.C. Utrecht worden!!!

16-06-2022 11:08

TactvolleTacticus +3792

Komt er nog een keer goed nieuws?

16-06-2022 11:07

Frvld +3427

Woord weer zo'n transfer zomer van die willen, maar die komt niet, die willen willen we komt ook niet, en dan de laatste dagen weer uit de hoge hoed toveren!!

16-06-2022 11:04

arthurschopenhauer +23127

je begrijpt dat de transfermarkt nog niet eens open is, toch? Op dit moment kunnen we alleen transfervrije spelers halen, zoals Brenet, Dost, Bazoer etc. Niet meer dan logisch dat we dit soort namen voorbij zien komen.

Trouwens, zou je niet liever hebben dat je helemaal niet hoort in welke spelers Feyenoord geïnteresseerd is, maar pas als het definitief rond is? Ik wel namelijk.

16-06-2022 11:14

Ricardo.L +2913

Transfermarkt is sinds 9 juni open

16-06-2022 11:29

Frvld +3427

Kijk even naar het bericht van Ricardo.L
Dus Arthur als ik onzin uit wil kramen kom ik bij jouw een bakkie doen!

16-06-2022 11:40

Frvld +3427

Dus, 9 juni Pik

16-06-2022 11:41

Frvld +3427

En dan kunnen we in de finale staan en 13 miljoen bij elkaar sprokkelen, kan dat nog niet besteed worden aan spelers!!

16-06-2022 11:41

arthurschopenhauer +23127

Excuses, ik zie dat hij inderdaad open is. Neemt niet weg dat de meeste (Nederlandse) spelers nu voor een aantal weken op vakantie zijn en er dus niet kan worden onderhandeld. Daarnaast moeten wij eerst verkopen alvorens wij gerichte aankopen kunnen doen.

16-06-2022 11:42

Michel.W +189

Wie krijgen net als voorgaande jaren transfers in slotweek en slotdag

16-06-2022 11:02

feyeniek +2978

Ik wil niet vervelend doen, maar waren we niet blij dat we af waren van de bord op schoot scouting? Brenet, Sinkgraven, Dost, Maatsen en Ekkelenkamp zijn stuk voor stuk ex-eredivisie spelers. Hoop dat de focus evenals afgelopen seizoen ook verlegd wordt naar andere delen van de wereld. Heeft met onder andere Trauner en Aursnes niet verkeerd uitgepakt.

16-06-2022 11:00

jellert +221227

Dit is vervelend

16-06-2022 11:01

feyeniek +2978

Nog zo m'n best gedaan om niet vervelend te doen, zul je altijd zien.

16-06-2022 11:02

fr_1993 +78240

Maatsen ex-Eredivisie? Wat rookt u?

16-06-2022 11:46

feyeniek +2978

Ex-Eredivisie jeugd, excuus.

16-06-2022 12:07

fr_1993 +78240

Kijk dat klinkt al veel accurater. Hulde!

16-06-2022 12:07

feyro010 +2126

Weten ze in het maasgebouw dat deze spelers niet mee mogen doen bij jong? Wat een namen joh.

16-06-2022 11:00

appelstroop +263021

Kan niet anders zeggen dan dat ik erg baal van de namen die aangekondigd worden de laatste tijd. Brenet, Dost, Ekkelenkamp, Sinkgraven, Maatsen: allemaal grote twijfel bij of het ons echt versterkt en verder helpt. Kan je dan niet beter de jeugd door laten stromen of voor goedkoper jeugdige talenten uit het buitenland halen vraag ik me af. Danilo is een prima versterking, maar die andere namen... wat moet je ermee?

16-06-2022 10:58

Lucas_010 +6597

Maatsen ook een prima speler hoor! 20 jaar pas en afgelopen seizoen ruim 40 wedstrijden in de benen. De andere moet je niet aan beginnen

16-06-2022 10:59

appelstroop +263021

Maatsen kan ik mee leven, maar ik twijfel aan zijn voetballende kwaliteiten. In de Championship heb je niet zodanig voetballend vermogen nodig als back en die competitie wordt wat dat betreft erg overschat. Het is een ander spel dat daar gespeeld wordt ten opzichte van de Eredivisie. Zeker als je het gros van de wedstrijden wil gaan winnen. Bij ons is een goed meevoetballende back wel nodig om kampioensploeg te worden. Pedersen mist dat ook. Kan lekker rennen en vliegen, maar mist het tempo voor het meevoetballen en kan zich in dat opzicht ook maar moeizaam positioneren.

16-06-2022 11:04

patakagopa +1366

Ik bij die Danilo twijfels.

16-06-2022 11:18

debreker +6444

Sinkgraven komt dus NIET! gewoon ff bekeken en huidige situatie bij bayer opgevraagd thats it

16-06-2022 10:55

KardinaalRichelieu +10655

Whahaha omdat rutgertje dat roept ga fietsen man

16-06-2022 11:13

jellert +221227

Jij hebt Leverkusen ff gebeld

16-06-2022 11:14

JoKer273 +49165

Gaat weer een turbulente transferperiode worden.
Ik krijg er nog geen stijve van voorlopig.

16-06-2022 10:52

joopkater +6341

Goedkope middelmaat, selectie opvulling. Maar wel goed anticiperen op mogelijke vertrekken. Zolang we geen klapper maken zijn dit de jongens die we erbij kunnen halen.

Voor de bank uitstekende spelers.

16-06-2022 10:51

010dragert +4952

Alles wat transfervrij is op laten trainen door Slot en voor +20M verkopen. Ik snap die Arnesen wel 🤔

16-06-2022 10:49

FRVDG01 +3815

Wat zijn dit allemaal voor namen joh. Wtf.

16-06-2022 10:43

joopkater +6341

Wellicht willen ze geroutineerde jongens aantrekken omdat er een goede generatie aankomt. Slory en Kleijn die met Milambo en Hartjes een jaartje vlammen bij - 21 en daarna aan kunnen sluiten.

16-06-2022 10:50

FRVDG01 +3815

Ja snap ik, maar er zit werkelijk geen 1 speler tussen waar je als Feyenoorder een warm gevoel van krijgt. Nu zegt dat niet altijd alles, we zijn van nature sceptisch, maar toch ;-)

16-06-2022 10:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties