'Feyenoord wil Hendriks verhuren en verlengen'

'Feyenoord wil Hendriks verhuren en verlengen'

Feyenoord wil het contract van Ramon Hendriks verlengen en hem daarna verhuren. Meerdere Eredivisieclubs zouden geïnteresseerd zijn in de centrale verdediger. Eerder werd Sparta al genoemd als mogelijke club.

Dat meldt 1908_nl. Met de eventuele komst van Philippe Sandler lijken de kansen op speelminuten nog kleiner te worden voor de 20-jarige verdediger. Hendriks, die zowel centraal in de defensie als op de linksback positie uit de voeten kan, zag er met Jorrit Hendrix ook een speler bijkomen die eventueel op de linksback positie kan spelen.

Hendriks speelde dit seizoen 104 minuten verspreid over vijf competitiewedstrijden. De talentvolle verdediger heeft nog een contract tot medio 2023 bij Feyenoord, maar lijkt dat dus te gaan verlengen om daarna meteen op huurbasis te vertrekken.

Lees meer over
Ramon Hendriks
Plaats reactie
666

FeyRot010 +23208

Toen had kokcu al 100 wedstrijden in 1e.zegt genoeg over talent Hendriks

31-01-2022 00:32

botje +886

Hoor trouwens niets meer van die Sander.

30-01-2022 22:57

matcho08 +1237

Het houd niet op, niet vanzelf...

30-01-2022 20:35

YNWA74 +1031

Mooi verhuren aan Kees bij Kowet 👌🏻

30-01-2022 19:42

Jurk +7082

Prima, speler met potentie, hoop dat ie veel speelminuten krijgt…

30-01-2022 19:05

fynwa89 +2710

dit feyenoord is grappig

30-01-2022 18:12

toxicrain +14983

Van Bradaric naar Sandler...Wij huren dus iemand, zodat wij Hendriks kunnen verhuren?

30-01-2022 12:07

Kladon +432

Ja zo dat Hendriks meer speeltijd krijgt en zich ontwikkeld. Wat snap je niet?

30-01-2022 12:16

sjaarloos52h +21764

Hij snapt het heus wel. Hij is alleen lid van de ‘Zoek en Zeikgroep’!

30-01-2022 17:50

Arcturian_ +3171

Verhuren zou hem goed doen

Oogt nog onrustig en onzeker in Feyenoord 1, wat natuurlijk niet gek is
Verhuren zou denk ik goed zijn voor zijn zelfvertrouwen

30-01-2022 11:31

toxicrain +14983

Inderdaad logisch, heeft nog niet veel voor ons gespeeld. Een verhuur aan een Eredivisieclub zal hem goed doen, maakt op mij al een betere indruk dan bijvoorbeeld Ramsteijn deed.

30-01-2022 12:09

Willem10 +11981

Niet verhuren. Gewoon opstellen en Senesi verkopen.

30-01-2022 11:18

MarioFR +11898

Moet er wel een club zijn die even 12 tot 20 miljoen wil neerleggen voor hem.. Het is nietnzo makkelijk als dat je denkt

30-01-2022 11:28

Willem10 +11981

Snap ik. Maar alles boven de tien zou ik overwegen. Voetballend erg goed. Verdedigend erg matig. Jammer, maar door.

30-01-2022 11:43

doelpaaltje +4949

Maak je maar geen illusies. Senesi gaat volgend jaar transfervrij vertrekken.

30-01-2022 15:16

Willem10 +11981

Dat zou wel zeer treurig, maar geen verassing zijn.

30-01-2022 15:25

Jdc81 +1728

Opstellen? Wat dacht je van Geertruida?

31-01-2022 02:10

Willem10 +11981

Geertje prima. Veel meer vertrouwen in dan in Senesi

31-01-2022 09:02

Reintjuh +5317

JA vind ik ook . Word wel tijd voor hem.

30-01-2022 11:03

FR08pjotr +20419

2 naar erbij, deze gast komt er wel.

30-01-2022 10:47

Reintjuh +5317

20 jaar en nog steeds een talent ? Mag hij nu toch wel gaan opschieten.

30-01-2022 10:38

FR08pjotr +20419

Geen serieuze kans gehad met Malacia en Senesi voor zich. Is ook niet erg en gek, je moet een beetje mazzel hebben, maar dit is wel een jongen die het wel gaat redden dus op zijn 20e geldt voor hem indd nog gewoon het predikaat ‘talent’

30-01-2022 10:48

Co +258

Blijven er nog wel spelers over voor jong Feyenoord? Plan was toch dit jaar ' promoveren ' ?

30-01-2022 10:06

Snoek1974 +1827

Goede vraag , misschien zien ze nu dat dit niet haalbaar is en verleggen ze zich naar ontwikkelingen per speler en gaan veel spelers van de onder de 18 spelen in de onder de 21

30-01-2022 10:15

Chileno13 +5152

Kunnen we niet die andere hendriks sturen ?

30-01-2022 09:58

Peterk +34817

Verhuren en ervaring opdoen in de eredivisie ... dan zie je of het wat wordt of niet...

30-01-2022 09:49

jack98 +46899

Hendriks moet minuten maken op Eredivisieniveau!

30-01-2022 09:24

Tapiaz +28531

Moet je met dit bericht nu concluderen dat Hendriks niet die ontwikkeling doormaakt die de technische staf voor ogen had? Dat is dan erg jammer, op de één of andere manier zie ik het helemaal zitten in deze jongen! Maar misschien zit ik er naast hoor....

30-01-2022 09:14

KAWS +183837

Ik denk dat je moet concluderen dat de verdediging als een huis staat. Én dat deze jongen aan spelen toe moet komen om niet te stagneren in zijn ontwikkeling. Hij moet lekker minuten maken in de Eredivisie. Daar worden zowel Feyenoord als Hendriks alleen maar beter van.

30-01-2022 09:22

Willem10 +11981

In omschakel momenten zijn we UITERST kwetsbaar. Je hebt meer snelheid nodig. ( Geertje)

30-01-2022 11:20

feyefrank +2083

De spelers die er nu staan doen het heel goed maar hij moet spelen dus verlengen en verhuren is prima voor hem.

30-01-2022 09:35

frost +309

Verdedigers moeten 30+ wedstrijden spelen anders worden ze niet beter. Die kan je meestal niet met invalbeurten door ontwikkelen. Dus is verhuur mits basisplek een betere plek

30-01-2022 09:36

beppie172 +65704

Nee, dat kan je niet concluderen. Ze willen juist verlengen, maar er zijn 5 volwaardige verdedigers met ervaring die eerste keuze zijn. Hendriks komt pas in beeld als er 2 wegvallen, en dat is amper gebeurt. Beter voor hem is dan op eredivisieniveau flink wat speelminuten te maken.

30-01-2022 09:49

Tapiaz +28531

Ik ben altijd zo bang dat het verhuren vaak het begin van het einde is bij ons op Zuid. Daar zijn zoveel voorbeelden van, en in dit geval zou ik dat heel vervelend vinden.......

30-01-2022 09:57

beppie172 +65704

Dat was verhuren zonder verlengen. Verlenging geeft juist aan dat je vertrouwen hebt en dat de verhuur onderdeel is van de ontwikkeling.

30-01-2022 10:00

Ladinsky2021 +6053

Ze willen verlengen en hem via verhuur zich laten ontwikkelen. Ik zie dat juist als iets positief.

30-01-2022 09:59

Snoek1974 +1827

Denk ook dat die goed genoeg voor de bank , alleen heeft jeugd speelminuten nodig en heeft die minuten in de eredivisie nodig om straks de vervanger van Senesi voor de basis te kunnen zijn . Ze willen ook zijn contract verlengen dus ze hebben genoeg vertrouwen in deze speler

30-01-2022 10:05

MarioFR +11898

Of hij maakt juist wel een goede ontwikkeling door maar het wordt tegengehouden doordat hij weinig speeltijd krijgt

30-01-2022 11:31

Peperbus12 +986

Niet naar Sparta,die hebben toch een samenwerkingsverband met die neuzen,laten ze daar maar spelers halen, heb helemaal niets met sparta Hendriks moet weer verhuurd worden aan nac of Willem 2

30-01-2022 09:11

Octotrauner +1390

Precies, opzouten.

30-01-2022 09:17

feyefrank +2083

Geen NAC want hij moet in de eredivisie spelen of in de hoogste divisie van Belgie.

30-01-2022 09:36

beppie172 +65704

Als hij verdedigend kan leren van Fraser dan is daar weinig mis mee. Dat kunstgras vind een ik een groter probleem dan een afspraak bij de jeugd. Als het goed is komt de beste Rotterdamse jeugd toch al bij ons spelen.

30-01-2022 09:53

Jeroen.v91 +3534

hij heeft te weinig kans gehad, vooral als je nu voor Sandler wilt gaan. verhuur is in ieder geval een hele goede oplossing maar dan wel naar een club waar je iedere wedstrijd gaat spelen.

30-01-2022 08:52

Riogio +3952

Het is andersom, ze willen Hendriks verhuren om minuten te maken/ zich verder te ontwikkelen en Sandler wordt dan gehaald om zijn reserverol in te nemen. Prima beleid.

30-01-2022 10:01

Duimomlaag +678

Jaar verhuren aan een club in de eredivisie.

30-01-2022 08:51

theo_de_tokkie +12969

Liever anderhalf jaar. Geef hem wat stabiliteit. Over een halfjaar komt hij toch nog niet aan bod in de kuip.

30-01-2022 09:06

Feyewolf83 +4583

Half jaartje Sparta of Willem 2 helemaal prima.

30-01-2022 08:48

Painer1 +9759

Echt een goede voetballer dit!
Maar een half jaartje degradatie voetbal met Sparta zou hem nog beter maken!

30-01-2022 07:53

Luuk12 +6715

Waarom?! Dit is je enige back-up voor Malacia. Hendrix is namelijk totaal geen linksback en die Sandler ook niet. Of ze moeten nog iemand anders klaar hebben staan als vervanger.

30-01-2022 07:39

EdKroket +7373

Omdat hij speeltijd nodig heeft ei

30-01-2022 07:49

Luuk12 +6715

Ja klopt, maar je moet ook aan het sportieve gedeelte denken kroket. Je hebt gwn een vervanger nodig voor Malacia en die heb je niet meer met het verhuren van Hendriks. Tenzij ze daar een adequate vervanger voor halen, maar dat is Sandler iig niet.

30-01-2022 08:07

EdKroket +7373

Pypzeik niet zo man. Arnesen weet vast wel wat hij doet.

30-01-2022 10:38

MarioFR +11898

Hendrix kan daar wel bij een eventuele schorsing spelen. Bij een lichte blessure ook. En anders kan Geertruida wel op een soort halve linksback positie

30-01-2022 11:33

davefeyenoord32 +479

Hartjes ook verhuren!! Die jongens hebben speelminuten nodig. Dat slot niet met de feyenoord jeugd werkt is wel iets wat ik slot verwijt. Ik hoop ook dat het niet doorslaat met het huren en aankopen van spelers.

30-01-2022 07:34

haai79 +10599

Het probleem is dat jong moet promoveren zodat ze ooit in de kkd uit mogen komen. Als je je beste jeugd spelers gaat verhuren word dit wel erg moeilijk.

30-01-2022 08:47

Persia +1859

Die zijn niet elftal waardig , jij reageerd uit emotie

30-01-2022 11:01

davefeyenoord32 +479

Hendriks kan moeiteloos meedraaien bij feyenoord 1. Daar ben ik van overtuigd. Hartjes moet nog veel leren.

30-01-2022 15:39

Persia +1859

Hij zal ongetwijfeld goeie wedstrijdjes spelen
Maar niet heel seizoen of half ,
Er hoort iemand te staan met ervaring,
Zijn plaats is invallen !

30-01-2022 16:17

davefeyenoord32 +479

Ik ben het met je eens dat zijn plek invallen is. Maar hoevaak heeft hij ingevallen? Heel erg weinig. Terwijl het toch zeker geen koeken bakker is. En dat is ook met jeugd werken. Ze laten invallen en bouwen aan een volwaardige feyenoord speler. Dat ontbreekt erin mijn ogen en dat verwijt ik Slot.

30-01-2022 18:13

Animism +6281

Sandler is niet beter dan Hendriks, word dus puur gehaald zodat Hendriks zich ergens kan ontwikkelen.

30-01-2022 07:31

Sijmpie96 +478

Toch prima dan kan hij een half seizoen eredivisie spelen en is volgend seizoen klaar voor bassis, half jaar een vervanger prima oplossing

30-01-2022 06:29

arthurschopenhauer +23127

Dan zou er dus nog een CV en een linksback moeten komen

30-01-2022 05:37

Fan-On-Tour +2012

Beter om hem idd te verhuren aan een eredivisie ploeg dan on de bank te laten zitten. Verleden jaar heeft hij het heel goed gedaan bij NAC, laat het maar zien bij Groningen, Twente of GAE.

Ik heb vertrouwen in deze gozer

30-01-2022 05:35

eefb014 +5428

Dit zijn noodoplossingen omdat deze spelers niet op redelijk niveau kunnen spelen in jong Feyenoord.

30-01-2022 05:35

Sjeep +16058

Verkoopt u ook open deuren?

30-01-2022 06:30

eefb014 +5428

Nee heb helaas de deur moeten sluiten van mijn zaak.

30-01-2022 06:31

eefb014 +5428

Maar apart is het natuurlijk wel een speler huren voor de positie waar je een speler voor hebt, en die ga je verhuren.

30-01-2022 06:32

Sjeep +16058

Hendriks kun je nog niet volledig op vertrouwen denk ik

30-01-2022 06:36

eefb014 +5428

Nee daarom deze stap. Vind het goede oplossing. Je ziet het alleen niet zovaak. Als jong in de eerste divisie zou spelen was dit niet nodig.

30-01-2022 06:46

Exit +527

Waarom Hendrix als back-up halen als deze jongen net zo goed op diens positie uit de voeten kan?
Heel apart

30-01-2022 02:24

king-swerts +505

Omdat je maar 1 zes hebt en dat is aursnes, logisch dat je dan een backup haalt?

30-01-2022 02:53

Exit +527

Je eigen Hendriks kan daar ook spelen…

Lekker signaal naar je jeugd toe dit

30-01-2022 08:47

MarioFR +11898

Ramon is geen middenvelder, zegt genoeg over je kennis van de jeugd en jeugdopleiding dat je dat denkt..

Ciao Exit!

30-01-2022 11:34

Sleepie +11914

Hendriks alleen verhuren mits hij in de Eredivisie minimaal nog 10 wedstrijden kan spelen bij een club komend half jaar. Dan heb je hem als vervanger van Senesi waarvan ik de kans aannemelijk acht dat hij vertrekt.

30-01-2022 02:06

NitroxPH +4648

Zal wel een van de weinige vinden die dit wel verstandig vind.
Hendriks speelt nu nauwelijks en zijn ontwikkeling gaat dus achteruit.
Dan beter een goedkope bankzitter van buitenaf halen en Hendriks klaar stomen voor volgend seizoen.

30-01-2022 01:46

theone +10345

Nee hoor dit is net als alle andere aankopen en huurconstructies weer een hele slimme acyie van Arnesen. Je huurt iemand als back up, en je eigen speler komt ergens aan spelen toe zodat je er nog waarde mee creëert ook.

30-01-2022 04:59

Luuk12 +6715

Is zeker niet gek, maar dan verhuur je je enige back-up voor de linksback positie, want Hendrix is dat totaal niet en die Sandler ook niet. Dus dan zouden er nog spelers bij moeten komen, CV en Linksback.

30-01-2022 07:42

wilbert17 +23476

Belachelijk idee natuurlijk!!

30-01-2022 01:44

joejoe1979 +8030

Die heb je wel vaker dus je moet iets specifieker zijn.

30-01-2022 06:14

teauvenoir +78113

Dildo-beleid... is dat een woord? Zo niet, bij deze.

30-01-2022 01:17

EIJK1969 +4282

Ja merkwaardige keuze. Hendriks moet minuten maken zodat hij kan laten zien dat hij een goeie speler is en zich verder kan ontwikkelen. Goeie timing. Goed in duels. Sterke verdediger. Zag in je in de jeugd al. Van Ajax en psv, ze kwamen niet langs hm. Toch minpuntje van Slot. Jonger had al stuk verder kunnen zijn.

30-01-2022 01:10

Danny 91 +61432

Waarom zou je Hendriks verhuren ? En Sandler er voor terug halen. Sandler kan geen.linksback spelen. Dat kan Hendirks wel als Malacia wat mee.gebeurd. blijft toch raar vinden allemaal.

30-01-2022 00:41

the-crow +4067

betere verdediger dan malacia

30-01-2022 00:38

Km010 +5182

moet meer minuten maken en nu in eredivisie. prima maar wel verlengen eerst. goed beleid

30-01-2022 00:37

Richardmas +1772

Maar waarom zou Sandler dan in zijn plaats moeten komen?

30-01-2022 01:19

Km010 +5182

Meer ervaring en ook back up

01-02-2022 00:07

Doeidoei +39621

Ja, een verhuur aan sparta zou fantastisch zijn.....vraag maar aan Burger.

30-01-2022 00:31

devliegendehollander +1652

Hendrix & Hendriks, huren, verhuren, het wordt er niet makkelijker op voor de gewone Feyenoord supporter...

30-01-2022 00:24

jepe1949 +6716

Verstandig besluit. Hendriks verhuren om hem speelminuten te laten maken. Wordt hij beter van.
Wel contractueel vastleggen opdat hij niet, net als Burger, ook bij de hurende club op de bank beland.
Dan komt hij a/h eind v/h seizoen rijper en veel beter terug en kan hij de plaats van Senesi innemen.
Die Sandler dan gewoon halen als back up terwijl Hendrix in geval van nood ook als verdediger kan spelen.

30-01-2022 00:22

devliegendehollander +1652

Burger is in de zomer verkocht jepe, maar dat had jij op je ouwe dag (72 jaar) allemaal niet meer meegekregen....

30-01-2022 00:27

Bramvz +25

Moest toen ook concuren met harroui.
De concurrentie zal velen malen minder zijn voor Hendriks.

30-01-2022 01:07

devliegendehollander +1652

Je bedoelt waarschijnlijk Bozenik die geen pepernoot raakt en wortel schiet op de bank bij Fortuna Dusseldorf.

30-01-2022 00:29

charlaykc +9510

Feyenoord 2.0, we hebben eindelijk een visie

30-01-2022 00:22

Wolter-FEY +456

je enige backup voor Malacia verhuren, of is hendrix echt die backup ..

30-01-2022 00:20

klick44 +18103

Ja joh nog meer verhuren en niks terug halen

30-01-2022 00:17

Madyan010 +12

Hendriks veel meer potentie en is al beter dan Sandler, iemand die bankzitter is bij TROYES!!! Hendriks kan daarnaast ook nog uit de voeten als Linksback en huren moet Feyenoord eens mee kappen.

30-01-2022 00:15

ElJardinero +2830

en daarom moet hij dus ook spelen, om beter te worden.

30-01-2022 00:18

beppie172 +65704

Is komende zomer transfervrij. Je kan m nu dus huren en daarna dus eventueel contracteren. Misschien wordt daar nu meteen al een optie voor afgesproken met speler.

30-01-2022 00:40

guykroudikorsou +8178

(Als dit waar is:)
Ik snap werkelijk waar niet waar de fuck Arnesen allemaal mee bezig is. Er zit geen enkele lijn in, behalve 130 middenvelders halen (huren voor de lange termijn).

30-01-2022 00:08

doelpaaltje +4949

Er heeft nog nooit lijn in het handelen van Arnesen gezeten. Maar niet verder vertellen hoor, het zal het droombeeld van de goedgelovigen hier in scherven doen breken.

30-01-2022 00:27

doelpaaltje +4949

Ik post niets anti-Feyenoord. Ik ben anti-Arnresen. Die droplul is de nagel aan de doodskist van deze mooie club.

30-01-2022 01:13

Zuidbewonert +409851

Niet verhuren. Gewoon verpatsen.

30-01-2022 00:05

SirPsychoSexy +2285

Hendriks kan prima bij een andere eredivisieclub minuten maken. Volgend jaar is hij nodig!

30-01-2022 00:01

LeroyFR0180 +14142

24 jaar, 30 wedstrijden op prof niveau. Sandler topper. Elke prof kan naar Feyenoord

29-01-2022 23:57

SuperGuidetti1. +72665

Hendriks 2 klasse beter dan Sandler

29-01-2022 23:58

LeroyFR0180 +14142

De lat ligt er laag hier

29-01-2022 23:58

firjah +900

Ja, daarom is het toch juist goed dat ie verhuurd wordt en veel kan spelen. Kan Sandler hier even een paar maandjes zijn plek op de bank warm houden.

30-01-2022 00:04

SuugLit +28685

Hij is toch al best lang?

29-01-2022 23:57
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties