'Feyenoord wil middenvelder Cole Bassett huren'

'Feyenoord wil middenvelder Cole Bassett huren'

Feyenoord is bezig om de 20-jarige middenvelder Cole Bassett voor 1.5 jaar te huren, zo meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International. De Rotterdammers werken aan zijn komst met een optie tot koop.

De Amerikaan heeft, ondanks zijn leeftijd, al 72 MLS-wedstrijden achter zijn naam staan. Daarin scoorde hij dertien keer en gaf hij acht assists. Basset steekt bij zijn team Colorado Rapids in goede vorm, wat eind 2021 werd beloond met een oproep voor het Amerikaanse elftal. Basset scoorde meteen bij zijn debuut voor Team USA.

De middenvelder wordt in Amerikaanse media vaak geprezen omdat hij alle kwaliteiten bezit die een box-to-box middenvelder moet hebben. Daarnaast stond Basset afgelopen zomer nog in de nadrukkelijke belangstelling van Benfica. Zijn marktwaarde wordt op zes miljoen euro geschat.

Lees meer over
Cole Bassett
Plaats reactie
666

leefdebeef +24221

Een voetballer met de achternaam Cole kan er vaak wel wat van hopelijk is het ook zo met cole als voornaam.

14-01-2022 23:14

KruytAmersfoort +412

Colesingel? Ik heb niet gescrolld sorry als ie al honderd keer gemaakt is.

15-01-2022 14:22

Vieux +526

Ik hoop op het beste, maar heb sterke twijfels.

Z'n eerste aanname lijkt niet heel goed en als hij gaat schieten heeft hij een raar huppeltje alsof hij niet goed weet wat hij met z'n benen aan moet.

Maar laat me graag verrassen, als hij het wel waar kan maken is het commercieel gezien ook een erg goede deal

14-01-2022 21:22

VakjeTT +4702

Was te verwachten, onze nieuwe directeur heeft een groot netwerk daar. Goed bezig!

14-01-2022 19:12

porto1908fr +10490

Eigenlijk is het van de zotte, al die experts hier die voor óf tegen zijn op basis van:
Amerikaan dus geen mentaliteit
Pas 20 dus kan niets
Huren i.p.v. kopen, hoe dom
Etc. Etc. Etc.

Persoonlijk vertrouw ik op onze technische staf en kan er alleen maar het beste van hopen aangezien ik nul en generlei invloed hebt.

14-01-2022 14:59

Alex1908 +4661

Amerikaan en geen mentaliteit....oke, wie bedenkt dit. Pas 20 jaar tweebenig kan best wel voetballen, komt onder Slot er best wel uit. Het is huren met koop, word het niets kan die terug, perfect dus. Rare kwiebussen op fr12. Verders heb je gewoon gelijk, we gaan het zien.

14-01-2022 15:07

fr_1993 +78240

Ze zijn allemaal tweebenig. #Scherp. ^^

14-01-2022 17:16

Alex1908 +4661

Hij is fijn..... ;-)

15-01-2022 10:37

jonaathn +14728

Zo is het.

14-01-2022 18:53

Sasss +54162

De hand van onze nieuwe Algemeen directeur wordt al duidelijk

14-01-2022 14:57

k94 +464

Waarom zouden ze een speler willen verhuren met een goed rendement en talent?

14-01-2022 14:20

DeSnorVanBolesta +1376

Anderhalf jaar huur, optie tot koop en Texeira meegeven is helemaal geen verkeerde deal

14-01-2022 14:16

veenoord12 +100

Zitten wij in de vijver van Benfica te vissen of andersom? Kom ze namelijk regelmatig tegen.

14-01-2022 14:12

porto1908fr +10490

Helaas wij in de Benfica vijver.

14-01-2022 14:50

jellert +221305

Pedersen wie is dat wat moeten we daarmee
Aursnes wie is dat wat moeten we daarmee

wacht nou eerst af voordat je gaat lullen van wat moeten we daarmee

14-01-2022 13:51

Gladdeharry +9146

Trauner kon er helemaal niks van

14-01-2022 18:08

debreker +6444

Voor alle figuren die nu gaan haten op deze jongen en op de mls. Wel de mls heeft een transfer waarde van bijna een miljard, heeft spelers rond lopen zoals castellanos, brenner, barco, araujo om er een paar te noemen waar zelfs ajax met moeite de transfer som voor zou kunnen betalen. Men kan daar salarissen betalen van 11m bruto zie insigne. Elke club daar heeft eenzelfde budget als feyenoord en psv, de top heeft budgetten vergelijkbaar met ajax. Het is een competitie 2 klassen beter dan de eredivisie. Dus minder zeiken en je eens meer verdiepen in de rest van de wereld ipv je weed zak.

14-01-2022 13:45

Nuance +1193

Je geeft een sterk vertekend beeld met een transferwaarde van bijna een miljard (vernomen van transfermarkt.com zeker?). De grootste uitgaande transfer ooit in de MLS is 7 miljoen + 10% doorverkoop (bron: mlssoccer.com). Die waarde van jou komt dus nooit overeen met de werkelijkheid.

Ze betalen daar wel goede salarissen en veel spelers komen daar afbouwen. Spelers als Vermeer, Leerdam en Danny Hoessen kunnen daar makkelijk meekomen. Als je conclusie is dat de MLS 2 klassen beter is dan de Eredivisie, dan staar je je echt blind op 'die transferwaarde van bijna een miljard'.

14-01-2022 14:05

demolenaar +18591

Wat een onzin allemaal dit, Insigne speelt ook niet eens in de VS dus weet niet wat jij gerookt hebt

14-01-2022 15:21

teauvenoir +78115

Superkut. De eerste goede Amerikaanse voetballer moet nog geboren worden. Om te huilen.

14-01-2022 13:32

Lambertus +1490

Ja de eerste Egyptenaar ook of wacht.... Er is er eentje die misschien wel in de spits zou passen bij ons.

14-01-2022 13:37

teauvenoir +78115

Totale uitzonderingen. Deze nerd gaat ons geen steek verder helpen.

14-01-2022 13:38

jellert +221305

glazen bolleke

14-01-2022 13:50

debreker +6444

Gelukkig is jouw mening totaal irrelevant op zijn amerikaans

14-01-2022 13:50

Juicher +62204

Knap van jou dat je de generatie 0 t/m 21 jaar zo kan afschrijven. Jij hebt al gezien dat een kind van 2 geen Amerikaanse Messi kan worden. Teauvenoir aan de scouting toevoegen aub.

14-01-2022 13:38

teauvenoir +78115

Ik zou inderdaad aan de scouting toegevoegd moeten worden. Om allereerst de andere scouts te behoeden van totale beginnersfouten: haal geen voetballers uit landen waar voetbal niks voorstelt en cultureel pas op de derde, vierde, vijfde plek staat of lager.

14-01-2022 13:42

Juicher +62204

Mag ik eerst je CV zien voordat ik ‘m doorstuur naar Frank. Ik doe de eerste selectie.

14-01-2022 13:46

switzer +10991

Zoals Japan? Of Zuid-Korea? Of Canada? Wat een gelul man, je moet individueel beoordelen.

14-01-2022 14:41

michael_verstappen +99

Donovan was een goede;)

14-01-2022 13:39

debreker +6444

Altidore was ook niet slecht....

14-01-2022 13:48

debreker +6444

De grootste bs ooit dit van een figuur die vanuit zijn grot alleen feyenoord volgt

14-01-2022 13:47

OuweRammer +568

Categorie Johnston en Johnsen... Veel bombarie en via achterdeur weer weg

14-01-2022 13:25

Kalouless +12672

Categorie Mariano Bombarie

14-01-2022 13:31

doellijntechnologie +9504

Totaal idioot, een bewezen speler in de eredivisie van 25 (en international) kopen komt er niet doorheen. Maar een nobody uit de MLS huren is een top plan.
Kan haast niet anders dan dit een speler is uit het netwerk van Kloese, als die man zich gaat bemoeien met onze transfers zijn we nog lang niet thuis.
Een AD die heel zijn carrière in het grote ''voetballand'' Amerika heeft doorgebracht moet zich absoluut niet gaan bemoeien met de transfers.
Hij deed het daar overigens zo goed dat hij zomaar mocht vertrekken.

14-01-2022 13:24

Juicher +62204

3 miljoen betalen voor een speler die uit zijn contract loopt vergelijken met een gehuurde speler. Goed bezig!

14-01-2022 13:40

debreker +6444

Nobody ben jij pipo je weet geen zak van wereld voetbal maar wel kritiek leveren, deze jongen is 20, heeft al 70 wedstrijden in de mls gespeeld, een betere competitie dan de eredivisie btw, is international van de usa, en berucht vanwege zijn loop vermogen van box to box...

14-01-2022 13:40

demolenaar +18591

Kunnen we net zo goed Tonny halen die kan ook heen en weer lopen, is international van Nederland geweest, heeft zich bewezen in 2 grote competities, je kent die hele knul niet eens man

14-01-2022 15:28

Paulus98 +149365

Dit is pas goed nieuws.
Amerikanen hebben een winnaars mentaliteit, iets wat we nodig hebben, beter dit dan Bazoer.

14-01-2022 13:23

doellijntechnologie +9504

Amerikanen hebben een meerwaardigheid complex, die denken dat ze alles kunnen maar uiteindelijk zijn het 99/100 keer grote nietsnutten.

14-01-2022 13:28

Paulus98 +149365

Leg eens uit?

14-01-2022 15:01

Van_Geel +18445

Het is een beetje vooroordeel maar aan de mentaliteit van de gemiddelde Amerikaan is echt niks mis.
Ben wel van mening dat als je een speler voor 1,5 jaar huurt dat het een extreem talent moet zijn die anders niet haalbaar zou zijn of dat je een optie tot koop hebt.

Anders ben je gewoon een speler aan het groot maken voor een andere club.

14-01-2022 13:12

MaartenTT +19914

Eens.
Probleem is echter dat je niet weet of je echt een extreem talent naar binnen haalt. Het lijkt wel alsof daar duizenden van zijn.
Aan jou andere voorwaarde voldoet hij wel zo'n beetje als zijn marktwaarde inderdaad 6 miljoen is.

14-01-2022 13:18

debreker +6444

Er is een optie tot koop, zegt krabbendam

14-01-2022 13:21

debreker +6444

Vorige zomer wilde benfica deze jongen nog.

14-01-2022 13:22

fr1993klaas +543

vooroordeel indd. next !

14-01-2022 13:34

Lenpa +4659

Leuk al die veren in zijn reet vanuit het artikel.. Vraag me echt oprecht af of zo'n speler het bij ons gaat maken. Eerst anderhalf jaar huren vind ik ook raar.. Kan er niet enthousiast van worden eerlijk gezegd.

14-01-2022 13:10

Roytterdam +1853

Als je niet direct 6mil neer kan/wil leggen maar de speler wel wil hebben is dit juist een prima optie

14-01-2022 13:24

Lenpa +4659

maar die heb je over anderhalf jaar ook niet met zekerheid. De kans is groot gezien er spelers vertrekken maar dan nog ziet dit er allemaal heel armoedig uit.

14-01-2022 13:40

Roytterdam +1853

Er staat toch niks over een verplichte kooptoptie. Als je t over 1,5 jaar nog steeds niet hebt gaat hij gewoon terug.
Ziet er inderdaad armoedig uit, maar face it… dat zijn we helaas ook

14-01-2022 16:27

WvH +15387

Kvind het leuker dan kaaskop Veerman en/of agressieve Bazoertje. Is weer een verrassing. Ben benieuwd. In ieder geval zullen er hier niet veel commentaren zijn dat hij fakking goed is of juist heel slecht. Niemand die hem kent. 😄😄😀😀

14-01-2022 13:06

FR1908 +426

Hoop met optie koop

14-01-2022 12:49

Dikkestrontineentrechter +2579

"De Rotterdammers werken aan zijn komst met optie tot koop"

14-01-2022 12:52

Ancrath +1210

Lijkt dus geen gemaakte zaak

14-01-2022 12:54

debreker +6444

Wel want krabbendam meld dat die jongen woensdag al op de training is, en ftm liet op insta zien dat hij de transfer dinsdag al had, maar het nog niet mocht melden van zijn "bronnen" deze transfer gaat echt door, anders meld krabbendam het niet met een zekerheid

14-01-2022 13:24

WvH +15387

Ja ik hoop het wel. Zeker voor de mensen die gewoon weigeren om meer dan 4 zinnen achter elkaar te lezen.

14-01-2022 13:07

Rood-Wit1908 +2620

Waarom zouden zij een jongen van 20 verhuren met een waarde van 6 mil?
Dan loopt het al een tijdje niet zo lekker lijkt me.
En hopelijk wel een optie tot koop erin

14-01-2022 12:49

debreker +6444

Het loopt wel lekker jongen was een van de beste mls middenvelders.

14-01-2022 13:25

010robson +2635

dus die gaan een talent en int. voor 1.5jr verhuren??
wat is dat voor vreemde gang van zaken.

14-01-2022 12:48

Zuidbewonert +410394

Net als mbappie.

14-01-2022 12:59

debreker +6444

En verkopen, feyenoord heeft een verplichte optie tot koop

14-01-2022 13:26

Berkumzwolle +710

Ze zitten achter elke speler aan al weten ze dat ze al kansloos zijn.
En de pers lacht volop .
Ze maken iedereen gek.
Er is gewoon geen geld.
Dan kun je gewoon niets .
Ga dan niet vissen in een grote vijver.
Maar kijk dan rond in een kleine vijver als daar wat mogelijk is en naar de toekomst kijken.

14-01-2022 12:48

Gerdekaleklets +10950

Waarom schrijf je alles op AVI 2 niveau? En trouwens, iets minder pessimistisch mag ook wel hoor. Deze jongen komt gewoon en Bazoer in de zomer voor nop. Gewoon broer-Bazoer wat steekpenningen toestoppen.

14-01-2022 12:52

CoMulder +16625

Schrijft er eens iemand op een manier die meer dan prima leesbaar is, is het weer niet goed.

14-01-2022 13:12

maaartijn +15743

Volgens Krabbendam is dit rond. Ben benieuwd. Van dit soort transfers word ik persoonlijk gelukkiger dan Veerman en Bazoer.

Dermane en Basset (huur + optie tot koop) zijn vrij risicoloze transfers, niet te duur. Met bovendien mogelijkheden om ze door te verkopen.

Zeker omdat we een uitstekende talent ontwikkelaar I. Huis hebben met Slot.

Nu nog die Zweedse rechtsbuiten/nummer 10.

14-01-2022 12:45

Jdc81 +1728

En een linksback?

14-01-2022 13:07

Kalouless +12672

Waarom zou een club een geprezen basisspeler in goede vorm voor anderhalf jaar verhuren aan een andere club met optie tot koop?

14-01-2022 12:44

bradley_aap +6516

Vraag ik me ook altijd af.....

14-01-2022 12:47

Vincie +1555

Zou Tezeira in deze deal worden betrokken?

14-01-2022 12:41

feyenoordos +11796

Nee zijn broer Teixeira wel

14-01-2022 12:42

Vincie +1555

Tikfoutje maar hij komt woensdag al..

14-01-2022 12:46

Kralingen-Crooswijk +800

Sowieso wel een competitie om in de gaten te houden, zit vaak wel wat tussen.

14-01-2022 12:41

FRodney12 +953

Ken deze jongen niet, maar Benfica heeft vaak ook een goed oog voor talent. Vooral de huur met optie tot koop zou een fantastische zet zijn. IS alleen de vraag wat het voordeel van de Colarado Rapids hierin is.

14-01-2022 12:40

Immershooligan +279

Een optie tot koop en misschien wel een speler die de omgekeerde weg bewandelt

14-01-2022 12:43

Feyenoorder14 +851

Zal wel uit netwerk komen van Te Kloese, ben benieuwd.

14-01-2022 12:40

kortjuh +490

Fc huur met optie tot koop is het beste wat er is

14-01-2022 12:41

coenf99 +4742

Waarom zou zo’n club hem willen verhuren? Nelson van Arsenal begrijp ik nog wel, maar dit is een speler van Colorado… Wat al niet de sterkste club is. Als dit hun grootste talent gaan ze hem echt niet verhuren.

14-01-2022 12:43

debreker +6444

Nelson blijft waarschijnlijk ook een seizoen langer, feyenoord praat daar met arsenal over

14-01-2022 13:29

svds +33452

Niks mis mee voor anderhalf jaar. Afkoopsom te hoog.. en je kan nu kijken hoe hij het doet.. in de zomer verkopen, Kokcu Sinisterra... heb je geld kun je gaan inversteren. En deze jongen definitief vast leggen dat noemen ze beleid

14-01-2022 12:43

ZymoFR +979

Waarom zou Colorado hem dan willen verhuren?

14-01-2022 12:35

Kralingen-Crooswijk +800

Omdat het voor het Amerikaanse voetbal beter is om in Europa te spelen. Gebeurt ook vaker met bijvoorbeeld spelers uit Azie. Volgens mij Utrecht en Union recent nog met een Jap

14-01-2022 12:42

svds +33452

Omdat ze er geld voor krijgen

14-01-2022 12:43

debreker +6444

Omdat de competitie daar nu voorbij is, men daar totaal anders werkt in de competitie qua transfers. Men werkt daar met het draft systeem, en heeft een buitenlandse speler quota. Colorado heeft gewoon een vervanger gedraft en wil nog een braziliaan aan trekken, dan hebben ze teveel spelers volgens de regels, als men dan bassett kan verhuren en in 2024 kan verkopen is het twee problemen weg

14-01-2022 13:32

MMFeyenoord30 +7955

hahahaah gaan we weer huren

wat een kutbeleid zeg pff

14-01-2022 12:34

svds +33452

Je snapt er blijkbaar geen kut van Niks mis mee voor anderhalf jaar. Afkoopsom te hoog nu, . en je kan nu kijken hoe hij het doet.. in de zomer verkopen, bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra... heb je geld kun je gaan inversteren. En deze jongen definitief vast leggen dat noemen ze beleid

14-01-2022 12:44

feyenoordos +11796

De hand van Ten Kloese is al zichtbaar

14-01-2022 12:33

Marciali +1663

Honkbalknuppel mee en naar Rotterdam!

14-01-2022 12:32

FRlegend +17020

Neptunus wel beste van Europa.

14-01-2022 12:34

Frankster +20962

Op dit moment?

14-01-2022 12:34

FRlegend +17020

Al jaren. Soms een jaartje niet maar dan zijn ze 2e of 3e.

14-01-2022 13:56

Frankster +20962

De hand van onze nieuwe AD is al zichtbaar

14-01-2022 12:32

Hogedruk +3506

huren heb je geen tyfus aan

14-01-2022 12:32

FRlegend +17020

Met optie tot koop.

14-01-2022 12:34

heldvan23 +808

hoeren ook niet toch gaan er ook genoeg naartoe op deze site

14-01-2022 12:44

svds +33452

1.5 jaar wel komende zomer definitief vast leggen bij verkoop enkele spelers. Beetje logisch nadenken

14-01-2022 12:45

Technicus +18708

Aan alles wat ik aan video’s op YouTube zie doet hij me denken aan een houthakker die moeizaam beweegt en een hele gemiddelde balbehandeling heeft. Heeft te kloese deze speler aangedragen? Wat een amateurisme als je bij dit soort spelers uitkomt. Zo lijkt er nooit iets te veranderen bij Feyenoord.

14-01-2022 12:29

mavat +2440

misschien moet je het bij je technisch inzicht houden bij schroevendraaiers. Trauner, Pedersen, Dessers, Aursnes zijn gewoon heel goede aanwinsten.

14-01-2022 12:33

Technicus +18708

Misschien moet jij gewoon je muil houden

14-01-2022 12:42

svds +33452

Daarom is hij international geworden

14-01-2022 12:45

Technicus +18708

Van amerika

14-01-2022 12:51

svds +33452

Nummer 22 van de Wereld.. dus niet zo heel slecht

14-01-2022 13:00

Niets_is_sterker +4559

Iedereen die zeikt over huren snapt wss niet wat een optie tot koop inhoudt

14-01-2022 12:28

Feyenoord2907 +2347

Dit zijn de beste constructies die je kunt bedenken. Presteert een speler niet dan voorkomt dat een investering in een overeenkomst van enkele jaren en een transfersom. Presteert een speler wel dan is de speler tegen een vastgelegde transfersom en een vastgelegde contractvoorstel over te nemen.

14-01-2022 12:31

Niets_is_sterker +4559

Kijk jij snapt het dus wel

14-01-2022 14:22

Kevinmartens87 +1745

Redelijk veel ervaring voor zijn leeftijd en 1,5 jaar huren met optie tot koop is ook prima deal. Heb meer gevoel bij dit soort deals dan de Veermannetjes of Bazoers. Je vraagt je alleen af wat het belang van die Amerikaanse club in deze deal precies is? Lijkt mij voor hun niet echt een topdeal op deze manier

14-01-2022 12:26

Marciali +1663

En USA wereldkampioen… dan snap ik deze transfers wel

14-01-2022 12:33

PierreFeyenoord +1989

Gelukkig wel met optie tot koop.

14-01-2022 12:26

gwmd1 +4085

Arnesen heeft zijn schaduw lijstje klaar liggen. Probeert de beste speler voor de beste prijs en risico te binden aan onze trots zonder teveel geld uit te geven. Hulde aan Arnesen, ik hoop zo dat deze gigant aan onze club verbonden blijft!

14-01-2022 12:25

doelpaaltje +4949

Zonder veel geld. Jij bent blind of hebt je ogen in je broekzak. Arnesen doet niets anders dan geld verbrassen. Nagel aan de doodskist van de club die goed op weg was.

14-01-2022 12:31

Heithuis +1280

Huren ook echt...we zijn weer terug in 2011.

14-01-2022 12:25

HarryenGerard +2666

Omdat al het geld in dat geweldige Feyenoordcity is gestoken.

14-01-2022 12:26

Lucas_010 +6597

Vind alle 3 de huurlingen tot nu toe een redelijke/goede indruk maken. Op dessers hebben we koopoptie waarvan ik nog steeds hoop dat ze die lichten

14-01-2022 12:28

Jdc81 +1728

Ja laten we weer eens een speler gaan huren, omdat het nooit geld hebben! Verkoop dan eens een speler arnessen!

Op deze manier gaan we echt nooit maar dan ook nooit wat opbouwen. Alleen maar spelers huren, en over een paar maanden gaan ze weer weg..

14-01-2022 12:24

RIDDLER +343

Er staat met optie tot koop, niks mis met deze constructie dus!

14-01-2022 12:28

Jdc81 +1728

Wat een onzin... je creëert nu gewoon niets! Kost sowieso minimaal 1 - 1,5 mln. aan huursom. Meteen waarde creëeren. Hij zit er nu al 2 jaar en heeft bijna 20 miljoen uitgegeven en nog geen enkele speler fatsoenlijk verkocht!

14-01-2022 12:50

Technicus +18708

Hoe moet je verkopen als er geen interesse in spelers is?

14-01-2022 12:30

Jdc81 +1728

Ja, en dat is de kunst van een goede TD. We doen het toch zo goed?

14-01-2022 12:48

Technicus +18708

Lul toch niet man, je bent puur afhankelijk van andere clubs. Er is geen club in de wereld die meer dan 15 miljoen gaat betalen voor Senesi.

14-01-2022 12:50

FR4everandalways +123313

Sowieso uit de koker van Te Kloese.

14-01-2022 12:24

FR4everandalways +123313

Dat moet nog blijken. Maar een AD met een netwerk is sowieso al een vooruitgang haha

14-01-2022 12:26

F-R-1-2-Y-N-W-A +953

AD met überhaupt voetbalkennis

14-01-2022 12:30

Technicus +18708

Zou van een enorm amateurisme getuigen als we te kloese nodig hebben om aan nieuwe spelers te komen.

14-01-2022 12:30

FRQQ93 +20363

Past wel bij Feyenoord

14-01-2022 12:31

guykroudikorsou +8181

Als dit waar is snap ik er helemaal geen pepernoot meer van. Of er is iets wat ik niet weet. Waarom moet en zou je er nu een middenvelder bij moeten hebben?? Kopen snap ik meer want dan is hij er normaal gesproken na de zomer nog voor als er iemand (Kokcu, Til, Aursness (?)) in de omer weg gaat. Maar huren?????

14-01-2022 12:24

Vincie +1555

Nou misschien omdat er geen geld beschikbaar is.
Diemers is al weg Texeira loopt uit contract en Til einde huur. Dus regeren is vooruitzien!

14-01-2022 12:26

Cor.H +779

wat een drama toch, weer een onbekend iemand waarvan niemand deze persoon ooit van gehoord hebt

14-01-2022 12:23

JoeJoe +9208

Hoe kunnen we een middenvelder huren die het uitstekend doet bij zijn club?

14-01-2022 12:23

Heithuis +1280

Omdat die er geen klote van kan.

14-01-2022 12:23

delacruz +5613

Ik hoop dat het geen gevalletje Kelly gaat worden.

14-01-2022 12:21

Lucas_010 +6597

Kelly was geen eens basisspeler bij reading toen en al veel ouder. Deze jongen is pas 20 en heeft er al 70 wedstrijden op het hoogste niveau opzitten

14-01-2022 12:23
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties