VI: Bassett meldt zich woensdag bij Feyenoord

VI: Bassett meldt zich woensdag bij Feyenoord

Feyenoord pakt snel door met de komst van Cole Bassett. De middenvelder sluit volgende week al aan bij de Rotterdammers en is volgens Voetbal International de eerste aanwinst.

De Amerikaan wordt voor anderhalf jaar gehuurd van Colorado Rapids uit de MLS. Feyenoord heeft ook een optie tot koop bedongen. Bassett wordt daarmee de eerste winterversterking voor het team van Arne Slot.

Bassett wordt in Amerikaanse media geroemd voor zijn box-to-box kwaliteiten en heeft al één A-interland voor Team USA achter zijn naam staan, waarin hij meteen scoorde. De middenvelder stond afgelopen zomer ook al in de nadrukkelijke interesse van Benfica, maar kiest nu dus voor Feyenoord. Zijn marktwaarde wordt op zes miljoen euro geschat.

Frank Arnesen is tevreden met zijn komst
''We zijn ervan overtuigd dat Cole voor ons een aanwinst kan zijn’, vertelt de Deen in gesprek met Voetbal International. ''Hij voldoet aan alle voorwaarden al snappen wij ook wel dat hij tijd nodig heeft. In de MLS wordt anders gevoetbald, hij zal ongetwijfeld moeten wennen aan het positiespel, maar dat hoeft geen groot probleem te zijn voor zo’n speler. Hij past echt in onze filosofie: jonge spelers halen die zich door ontwikkelen, het team beter maken en transferwaarde vertegenwoordigen.''

Lees meer over
Cole Bassett
Plaats reactie
666

martien snellen +590

Zou hij direct kunnen spelen???

17-01-2022 11:02

Korneev +5620

Met Cole lijken we inderdaad in te spelen op het vertrek van Til. Deze jongen is jong gedebuteerd in de MLS. Toch lijkt het erop dat hij wat heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling. Kennelijk moet er op het vlak van fysiek spel gesleuteld worden. Arsenal is niet met hem in zee gegaan, maar anderzijds is hij niet voor niets uitgenodigd destijds. Dat hij heeft gespeeld in het Nationale team zegt iets, maar tegelijkertijd zijn er in 44 wedstrijden 53 spelers uitgenodigd en speelde Bosnie (hij scoorde de winnende) zonder 8 basisspelers. Wel haal je de Amerikaanse spirit binnen in optima form. Verbeteren is al ingeslepen, maar Cole schijnt daarin de overtreffende trap, om zich te verbeteren. Ook op het gebeid van afjagen heeft hij zeer goede statistieken. Scorend was hij afgelopen seizoen minder, al is dit een stukje scorebordstatistiek want hij heeft 7 x het houtwerk geraakt. Het lijkt een ietwat gecalculeerde gok van Feyenoord. Potentie zeker aanwezig, maar kan hij onze competitie al aan of wordt het een geval Antonucci? Wellicht ook commercieel belangrijk en gezien het aantal inwoners op dat continent ben ik blij verrast dat we daar onze voelsprieten uitsteken.

15-01-2022 12:16

Bas.D68 +24

Deze jongen kunnen we wel gebruiken in het nieuwe seizoen.
Kan hij nu wennen aan het Nederlandse voetbal in de trainingen .

15-01-2022 11:32

onraad +5506

volgens mij is gewoon dermane de eerste aanwinst hoor v.i.

14-01-2022 22:49

bradley_aap +6516

Is die al officieel binnen dan? Is er al een announcement geweest?

14-01-2022 23:53

RemcoFR +26799

Best wel slim om ook een optie tot koop in het huur contract te zetten.

14-01-2022 20:54

charlaykc +9514

Vet, niet uitgelekt

14-01-2022 19:43

Liser +19866

Lijkt me de opvolger van Til

14-01-2022 19:17

FR_Domingo +14879

Zal mij niks verbazen als we aan het einde van 't seizoen nog een poging gaan ondernemen om Til over te nemen.

15-01-2022 10:29

jonaathn +14724

LOL, welke club werkt er mee aan zo'n deal? Geniaal voor Feyenoord.

14-01-2022 18:54

SEYVEN +14007

Waarom zouden die Amerikanen akkoord gaan met een verhuur voor 2 seizoenen? Flinke huursom gok ik?

14-01-2022 18:26

Moesti-010 +3124

Snappen niets van t spelletje

14-01-2022 21:24

guykroudikorsou +8179

Nog nooit van mijn leven van gehoord. Is dit voor de 0-21 ofzo? Waar gaat hij spelen? Op de plek van Aursnes lijkt mij. Hij is gehuurd dus zal moeten spelen (of in o-21 dan lijkt het me, maar waarom huur je in hemelsnaam spelers voor o-21?).
Wat is dit eigenlijk voor klote aankoop/huur? Je kan net zo goed de jeugd een kans geven.
De foto doet me denken aan Liam Kelly.

En waarom weer een midenvelder? Gaan we nu op elke positie middenvelders zetten (Toornstra is onze nieuwe rechtsbuiten)? Dat lijkt me grappig.

14-01-2022 17:51

Snoek1974 +1827

Gaan we nu al een speler op uiterlijk afwijzen , ken hem ook niet , maar Trauner , Pedersen en Aursness kende ik ook niet en die bevallen me prima .

Dus ik ga pas oordelen als m paar keer heb zien spelen , dit is vervanger voor Diemers in de selectie en misschien past deze ook prima en maakt die Slot het lastig

14-01-2022 18:08

CCla +720

Wordt voor anderhalf jaar gehuurd he, niet voor een half jaar. Kan ff een half jaartje wennen aan het leven aan de andere kant van de oceaan en dan hopelijk na de zomer de basis in als Til terug naar Rusland gaat en Kökcü naar verwachting weg is. Bevalt het kun je ‘m na het seizoen definitief overnemen, zo niet stuur je ‘m terug naar de VS. Prima toch?

14-01-2022 18:10

ML010 +6280

Ik ga er toch van uit dat Slot weet wat hij wil hebben. Als er in de jeugd echt iets tussen zit die nu al mee kan in het eerste, dan had Slot daar zeker wel voor gekozen.

14-01-2022 18:51

MaartenTT +19913

Waarom nu weer jammeren? Je haalt er zelfs zijn uiterlijk bij...
Als je hier een beetje langer over nadenkt lijkt dit een prima actie. Je hebt al een paar reacties die je helpen het ook te snappen. Probeer het eens wat positiever te zien.

14-01-2022 19:44

dannnnny +2471

Ik was je 1000 duimpje vriend #trots

14-01-2022 20:07

jack98 +46907

Deze speler kunnen we goed gebruiken en past perfect bij het spel van Slot!

14-01-2022 17:39

QuesiquenoqueLuisSinisterra +735

Beetje off topic maar moet het toch maar gezegd hebben. Waar komt ineens de massale haat jegens FTM vandaan? Hoe ik het zie is het een Feyenoord supporter die ons probeert te informeren. Tuurlijk heeft hij het ook wel eens “fout”, maar als je kijkt waar hij wel het eerst mee kwam verdiend dat toch wat krediet volgensmij. Ik zie achter FTM een gepassioneerde supporter die ons wil helpen, maar zou het wel fout zien dan. Anyway, wees blij dat hij er is, is namelijk een verfrissend geluid t.o.v. de vaak negatieve clubwatchers. Laat in ieder geval ieder in z’n waarde, je hoeft zijn info niet aan te nemen of zijn berichten te lezen. Moest even gezegd worden, fijne dag Kameraden!

14-01-2022 16:41

Kuytblessure +10418

Die negativiteit is jaloezie. Maar hij doet het niet om "ons te helpen", gewoon om er zelf beter van te worden (en dat mag!).

14-01-2022 17:29

Panzerfaust +8428

Vaak zat hebben zijn berichten negatieve gevolgen voor Feyenoord, dan ga je dus voorbij aan het supporter zijn met een hobby.
Ook heeft hij het steeds vaker bij het verkeerde eind, dus dat helpt ook niet qua populariteit.

14-01-2022 17:42

bradley_aap +6516

Vertel me een aantal dingen waar die volgens jou mee aan het verkeerde eind trekt

14-01-2022 23:58

Panzerfaust +8428

Uhh Bazoer nog deze week en Vilhena vorige week.

15-01-2022 01:25

Stan-FR010 +706

Aan de reacties te zien beetje dezelfde reacties als die k las toen Trauner kwam,
kan alleen maar goed komen dus

14-01-2022 16:21

Jurk +7082

Weer een international erbij…

14-01-2022 16:19

FRWeert +479

Wordt hier warmer van dan die Bazoer.

Ook huren met optie tot koop lijkt me in veel gevallen de beste optie is. Zeker ook omdat je niet teveel van die dure missers kan veroorloven.

14-01-2022 16:09

Jans-scf +2388

Liam Kelly 2.0

14-01-2022 16:09

brian85 +4627

Laten we hopen van niet

14-01-2022 16:23

Mensini +14577

Slot heeft duidelijk laten blijken er meer kijk op te hebben dan Stam!

14-01-2022 16:32

ShinjiOno18 +2959

Doe is normaal

14-01-2022 17:01

Joepie. +10179

Een soort Antonucci 2.

Haal nou eens een echte basisspeler.

14-01-2022 15:58

Wouter1993 +4628

Antonucci moet het juist van zijn techniek hebben. Deze jongen moet het hebben van zijn loopvermogen en inhoud. 2 totaal verschillende spelers, vind je niet? Ik ben blij dat zo´n negatieve reactie niet van de slimste supporters komt.

14-01-2022 20:00

JS-FR1 +17059

EINDELIJK USA ANTHEM in De Kuip!

14-01-2022 15:17

VakJJ1908 +8373

Clubs in de MLS moeten 13 spelers tot 23 jaar aanleveren. Deze worden gescout uit Mexico en Canada en gedraft uit de VS. Deze spelers vallen in categorie A en verdienen max 600k. Vervolgens moet een club minimaal tien spelers boven de 23 aanleveren die max 1,5 miljoen verdienen dit is categorie B. Daarboven mag een club 2/3 spelers van buiten categorie inschrijven zoals Zlatan Ibrahimovic of nu insigne met onbeperkt budget.( Categorie C)Een speler onder de 23 die 100 wedstrijden MLS heeft gespeeld en a international is moet volgens mij verplicht naar categorie C. Als Basset die seizoen zou spelen zou hij over de 100 gaan en dus naar c wat misschien niet kan bij Colorado. Daarom is deze deal interessant voor Colorado+denk dat Feyenoord wel meer dan een miljoen huur vergoeding betaald.
Vind de transfer zelf ook wel interessant omdat het voetbal in de VS in de lift zit.
De VS staat 11e (NL 10e) op de world ranking en bij Barcelona Chelsea Juventus Dortmund en Bayern München spelen Amerikaanse internationals.
Ben ook benieuwd wat de rol van onze nieuwe directeur hier in is geweest.

14-01-2022 15:08

doellijntechnologie +9504

Spelen bij die clubs Amerikaanse spelers of zitten ze daar op de bank?
Denk niet dat deze speler veel beter is dan Diemers, laat staan Bazoer.

14-01-2022 15:36

smerik1985 +4748

Goeie post!

15-01-2022 12:31

Griekie +1311

Heb wat filmpjes zitten kijken op YouTube vind het maar een lelijke droevige hond met een rare dribbel

14-01-2022 15:06

feyenoord1980 +2744

Hahaha wat een kuthojden zijn dat idd

14-01-2022 15:24

Alex1908 +4661

Basset:

https://twitter.com/USMNTTAKES/status/1416585376391745544?t=KcTotZ5UEfpWaaW22oJ4JA&s=19

14-01-2022 14:58

Bjorn1980 +6080

Heeft wel het scorende vermogen wat we zoeken

14-01-2022 14:56

VakJJ1908 +8373

Jaja Amerikaans netwerk van Kloese.

14-01-2022 14:47

Tim Je Moer +84

Liam kelly 2.0

14-01-2022 14:46

hardsociety +558

Eerste wat ik dacht… zeker als het zo snel rond is…

14-01-2022 15:05

Technicus +18708

Die video’s op YouTube zijn niet echt hoopgevend, lijkt een beetje op de tweelingbroer van Immers als je naar z’n handelingssnelheid en basistechniek kijkt.

14-01-2022 14:44

Alex1908 +4661

Toch knap dat hij dan al meedoet met het Nationale elftal, gezien zijn handelssnelheid en basistechniek.

14-01-2022 15:00

spzm +13129

Van de VS hè.... niet Brazilië ofzo

14-01-2022 15:04

Alex1908 +4661

Klopt....op de FIFA wereldranglijst staat de USA op de elfde plaats en Nederland op 10, wat wil je nu vertellen..

14-01-2022 15:11

Technicus +18708

Dat zegt allemaal geen klote. Amerika is geen bijzonder niveau.

14-01-2022 15:38

CCla +720

Lekker makkelijk. Zo’n wereldranglijst zegt geen klote. Het is niet zo moeilijk om hoog te komen als VS zijde als je je kwalificatiepotjes speelt tegen Honduras, Panama, El Salvador etc. De enige echte tegenstand die je daar hebt komt van Mexico en misschien Canada

14-01-2022 18:14

toniroth +2830

Ik heb even niet de tijd om alles te lezen. Hoe reageert FR12 hierop? Vreugde? Of meer van 'Amerikanen kunnen niet voetballen'?

Dank alvast als iemand een samenvatting wil geven van de communis opinio!!

14-01-2022 14:38

VakJJ1908 +8373

Zeer positief. Speler kan hier half jaar wennen en daarna Til opvangen. Mocht hij echt doorbreken kan Feyenoord hem overnemen. Een 20 jarige talentvolle middenvelder die A international is geworden bij de nummer 11 van de FIFA wereldranglijst kan in de toekomst geld opleveren.

14-01-2022 14:42

toniroth +2830

Dank kameraad!! Mooi te lezen :)

14-01-2022 14:42

debreker +6444

De bron van dit verhaal is overigens geen exclusieve bron van krabbendam of ftm het komt van een sport journalist uit de us Cjsmith91, hij schrijft voor 90_minfootball een grote mls site

14-01-2022 14:25

jostie +7604

De vervanger van till

14-01-2022 14:20

Brandonnfk +11827

mag hopen van wel jaa mooi half seizoen om te wennen

14-01-2022 14:24

Reinaldo16 +20906

Kijk, uiteindelijk zijn Krabbedam en GOukos rustige Feyenoord wachters, niet vervelend en opdringerig maar netjes en op de hoogte. Daar plukken zij uiteindelijk ( terecht) de vruchten van met het laatste en meest betrouwbare nieuws.

14-01-2022 14:17

debreker +6444

Welnee dude krabbendam haalt het bericht letterlijk van 90_minfootball, zelfs dat de speler woensdag naar feyenoord komt typt krabbendam over.

14-01-2022 14:27

debreker +6444

Elke persoon hier kan doen wat krabbendam of ftm doen. Ftm heeft bv een abbo op transferroom geritselt, heeft elke voetbal site uit het buitenland in zijn favorites staan. Krabbendam idem dito. Vi volgt die tweetende 90min journalist en zijn dus per toeval achter het bassett verhaal gekomen.

14-01-2022 14:30

rico_giese +100

Al die andere waarschijnlijke aankopen/huren waren misleidend/schijnbewegingen van Feijenoord. Niemand lette ff op en voila, het eerste talent is voor weinig binnen🤣
Heel goed Feijenoord

14-01-2022 14:16

Stan.M +5

zat hij daar op de bank ofzo dat hij uitgeleend mag worden

14-01-2022 14:15

VakJJ1908 +8373

Nee Feyenoord betaald een dikke huur vergoeding voor 1,5 jaar en daarna eventueel 6 miljoen aan transfersom. Dus is lucratief voor Colorado

14-01-2022 14:38

JGFR12 +1719

Waarde creëren, topp dus!

14-01-2022 14:13

theo_de_tokkie +12984

Die Basset wordt dus de opvolger van Til toch? Die gozer 2 voetig volgens neuzenmarkt.nl

14-01-2022 14:13

KAWS +184173

Mag ik een compliment geven aan Feyenoord? Ik lees namelijk ook dat Slot meer versterkingen verwacht omdat er het nodige is verhuurd. Het lijkt er dus op dat Feyenoord zich nog flink gaat roeren op de transfermarkt. Ik verwacht Walemark, Hilgers en Bangura!

14-01-2022 14:10

theo_de_tokkie +12984

wie betaald?

14-01-2022 14:12

jostie +7604

Je kan beter niks verwachten dan valt het allemaal mee

14-01-2022 14:22

debreker +6444

Die laatste twee hell no geen eredivisie meer. Wålemark misschien, bradaric misschien

14-01-2022 14:32

slot-is-goat +8196

Bangura, pffff. Dat is met afstand de blindste draver van de Eredivisie.

14-01-2022 15:02

jack.f +5029

Wie kent hem niet

14-01-2022 14:09

devliegendehollander +1652

Gelukkig hebben we Joao Carlos Teixeira nog.....

14-01-2022 14:06

martino1987 +14705

Zal wel via kloese zijn gegaan

14-01-2022 14:01

jazekert54 +1022

De Hitler aanhang hier zullen wel staan te juichen

14-01-2022 14:01

fr1908-paul- +5614

jazekert'45 wat minder....

14-01-2022 14:07

Tonnyvilhena10 +11873

Snap deze constructie wel niet helemaal, waarom zou je je "wonderkind" voor anderhalf jaar verhuren? Ook al heeft Feyenoord een optie tot koop, als je 'm erna gewoon terugkrijgt, dan ben je die gast anderhalf jaar kwijt geweest en heeft ie misschien volledig stil gestaan in z'n ontwikkeling.

Als dit echt nog zo'n wonderkind was geweest, dan was ie gewoon voor 6-10 miljoen verkocht. Dan ga je niet eerst verhuren.

14-01-2022 13:54

FRlegend +17014

In Europa wordt zo’n speler snel meer waard doordat de competities hoger aangeschreven staan. Wellicht dat er op die manier een constructie is waardoor Colorado meeprofiteert als hij het goed doet bij ons. En Corona zal daar ook wel meespelen. Je weet niet hoe de begroting daar eruit ziet.

14-01-2022 14:00

elniekos +376

omdat jij niet begrijpt hoe de MLS in elkaar steekt.. NEXT

14-01-2022 14:01

MarcoG +11310

Leg eens uit dan.

14-01-2022 14:08

debreker +6444

Exact en dan is er ook nog het draft systeem en de buitenlander quota qua voetballer

14-01-2022 14:33

debreker +6444

Klopt overigens niet helemaal, spelers tot 23 mogen 600k verdienen, er boven is er geen cap, zie jongens als insigne, chicarito enz

14-01-2022 14:34

MarcoG +11310

Ah, okay, ze "offeren" dus een talent op om een andere speler meer te betalen. Dan mag je je wel afvragen hoe goed hij werkelijk is als ze dat doen.

14-01-2022 15:00

MarcoG +11310

Ja, ik vind het ook een beetje rara constructie vooral vanuit Colorado gezien. Ik kan niet begrijpen waarom zij hier aan meewerken. Echter goed voor ons als de afgesproken transfer clausule niet te hoog is.

14-01-2022 14:02

Vincie +1555

Volgens AD is deal Bazoer nog niet van de baan!
Dus rustig afwachten na zaterdag als Vitesse is afgedroogd komt Bazoer vast nog per direct.

14-01-2022 13:52

MMFeyenoord30 +7955

en waar lees je dat? link?

14-01-2022 13:56

Vincie +1555

Bericht over huur Bassett laatste zin naast Bassett hoopt Feyenoord nog op Bazoer.

14-01-2022 14:27

HermanWilly VanderMeer +16

ziet er goed uit zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=yBdd0tTj18w

14-01-2022 13:51

pellevg +4433

Prima om huur met koop te doen. Weet je in ieder geval zeker dat het geen Kelly 2.0 wordt

14-01-2022 13:51

thom01012 +14673

Manmanman dat moet toch echt een van de grootste blunderd in onze transfergeschiedenis zijn geweest

14-01-2022 13:52

Lambertus +1490

Waarom dan wel?

14-01-2022 13:56

Dekrommert +1403

Gelukkig was hij gratis, maar meer dan de kosten van een kruiwagentje voor bij de vijver was hij niet waard nee.

14-01-2022 14:05

patakagopa +1366

Hier wat beelden van hem op jonge leeftijd en het lijkt mij een bezig baasje! Beelden zijn soms van dusdanige kwaliteit dat een verrekijker nodig is, maar gezien dat hij ook al 72 wedstrijden in de MLS heeft gespeeld met aardige cijfers zou het fijn zijn deze jongen eerst eens een kans te geven in plaats van maar wat te roeptoeteren !
https://m.youtube.com/watch?v=kk82Z5dYMHk&t=745s

14-01-2022 14:10

pellevg +4433

Nou zijn salaris was helaas niet erg laag..

14-01-2022 14:58

thom01012 +14673

Voordat jij dingen gaat roeptoeteren, mijn reactie gaat over Liam Kelly. Maar inderdaad, Kelly zijn 72 wedstrijden in de MLS waren erg indrukwekkend.

19-01-2022 18:23

Vincie +1555

Die trainer die hem.wilde dat was oas een drama en 2e jaar Advocaat hadden nooit door moeten gaan.

14-01-2022 13:56

elniekos +376

jah stam was echt de domste keuze ooit maarja

14-01-2022 14:02

royeboy +7970

Half jaartje wennen en dan volgend jaar er staan. Laat me graag verrassen. Ken hem verder niet.

14-01-2022 13:50

Pat82 +5102

Hopelijk nog beter dan Gibbs!!

14-01-2022 13:48

RicoFR36 +26655

Kan sowieso beter verdedigen.

14-01-2022 13:50

Alex1908 +4661

Heb net beelden bekeken van Basset, zegt niet veel, van wat ik zie lijkt hij voetballend en qua houding veel op Til. Wel 2 benig.

14-01-2022 13:46

fr1908-paul- +5614

Terugsturen! Wij willen er een die driebenig is

14-01-2022 13:49

Alex1908 +4661

Derde been wordt getraind....

14-01-2022 13:50

henkiehenk +3564

driebenige spelers willen we alleen in de spits paul, maakt voor een middenvelder niet zoveel uit

14-01-2022 14:03

atavistic1997 +3707

Zo das ff een verassing, heb heel af en toe MLS gezien en wel leuke speler die zeker wel door kam ontwikkelen. Trouwens verder geen aanrader de MLS. De sfeer is goed maar t spel om te janken.

14-01-2022 13:45

RicoFR36 +26655

Wanneer is de crematie? Wel lullig voor 'm.

14-01-2022 13:46

Vincie +1555

Er liep toch een spits rond ex team F de Boer die echt goed was?

14-01-2022 13:48

Juicher +62183

U bedoelt Josef Martinez van Atlanta.

14-01-2022 13:53

debreker +6444

Dude de mls is 2 klassen beter dan de eredivisie, liever 6x la fc tegen atlanta dc dan te kijken naar rkc tegen zwolle

14-01-2022 14:37

dekrabsalade +261

Goeie vergelijking, liever de twee topteams van de een dan twee degradatie teams van de ander

14-01-2022 15:48

atavistic1997 +3707

Nou heb regelmatig inter miami gezien met Higuain die amper in zn shirt past. Ze janken de helft van de tijd gwn die bal blind naar voren of over de zijlijn. RKC tegen Zwolle wordt ik idd niet warm van, maar dat maakt de MLS niet perse beter. En competitie kan nooit goed worden als er geen degradatie regeling is en ze nog steeds met een draft systeem werken. Daarnaast maken de topspelers daar zelden een transfer naar een topclub. Busio was daar een van de grootste talenten en speelnt nu om degradatie bij Venezia

14-01-2022 15:50

doellijntechnologie +9504

Dan is het goed dat we hem huren! Doorontwikkelen voor een ander team!

14-01-2022 15:37

atavistic1997 +3707

Uitstekend dus de optie tot koop

14-01-2022 15:50

Sneekshit +10509

Ik zal ff een flitsend YouTube filmpje opzoeken van hem...

14-01-2022 13:45

RicoFR36 +26655

We zien je over 2 jaar wel weer terug dan.

14-01-2022 13:46

knoepert +76128

Mooi , maar de vraag is, wordt Til terug gehaald naar Moskoud?

14-01-2022 13:44

RicoFR36 +26655

Feyenoord gaat geen 5+ miljoen voor hem betalen, lijkt me.

Of bedoel je deze winter? Dat niet in ieder geval...

14-01-2022 13:47

FRRMS +26121

Als 4 miljoen voor die veerman kon..
Zie ik liever til blijven voor meer

14-01-2022 13:52

RicoFR36 +26655

Vind Til, ondanks zijn diepgang en scorend vermogen, een erg beperkte speler.

14-01-2022 13:56

Fredje-R +2105

Shirley you dont mean that

14-01-2022 13:43

spzm +13129

I do mean that. And don't call me Shirley.

14-01-2022 13:50

jaapb +18048

Weet niet of Bazoer een optie is maar wel mooi als dit voldoende is en we gewoon slim omgaan met de centen!

14-01-2022 13:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties