Feyenoord wil negen ton aan omzetverlies per thuiswedstrijd voorkomen

Feyenoord wil negen ton aan omzetverlies per thuiswedstrijd voorkomen

Feyenoord heeft dit weekend de voorkeur uitgesproken om de competitiewedstrijden van de komende weken uit te stellen. Dat heeft een woordvoerder van de Rotterdammers bevestigd.

''We zijn er uiteraard hartstikke voor dat heel goed wordt uitgezocht in hoeverre verplaatsing mogelijk is. Voetbal speel je om de supporters te vermaken en daarmee hebben we een maatschappelijke rol. Het betaald voetbal heeft al bewezen dat het een op veilige manier iets leuks kan bieden in weinig opbeurende tijden.''

''Daarnaast is het van sportief belang dat de wedstrijden met publiek worden afgewerkt'', gaat de woordvoerder verder in gesprek met ESPN. ''Voor alle clubs en zeker voor Feyenoord geldt dat het publiek een twaalfde man is. Tot slot zijn er financiële en economische belangen. Een wedstrijd zonder publiek betekent bij ons al snel negen ton aan omzetverlies. Het gaat knetterhard op deze manier.''

Korte termijn meer duidelijkheid
Ook de KNVB laat via een woordvoerder weten alle benodigde meningen en informatie te verzamelen. Daar worden ook tv-zender ESPN en de lokale autoriteiten bij betrokken. ''Pas als we alle informatie hebben, weten we wat de opties zijn. Dat is een hele puzzel die moet worden gelegd.'' Op korte termijn moet meer duidelijk gaan worden. De Europese wedstrijden van Feyenoord, op 25 november uit tegen Slavia Praag en op 9 december thuis tegen Maccabi Haifa, gaan sowieso door.

Plaats reactie
666

SR83 +1272

Kampioen worden, CL spelen en de financiële situatie ziet er weer heel anders uit!

17-11-2021 00:15

Equinox +51185

Moeten we godverdomme langer wachten om die rat te verdelgen

16-11-2021 03:32

Feijenoord +5546

Al die broodjeaapverhalen hier. Ga dit even kijken:
https://youtu.be/lEKh0ggzzeA

16-11-2021 01:28

GO1984 +4815

Wat schattig, de staats televisie.

17-11-2021 13:22

FR_Domingo +14944

Wanneer komt er uitsluitsel

16-11-2021 00:27

Equinox +51185

Ik denk morgen als ik op de pot zit

16-11-2021 03:34

VineFeye +8669

Iedereen testen voor toegang dan kan je prima veilig voetballen met publiek. Ik snap dit kabinet dus echt niet!

15-11-2021 23:36

beppie172 +66465

Hahaha, ik voorspel wachtrijen van 1,5 uur voor een test. Je gaat in het weekend ruim een miljoen testen per dag moeten laten uitvoeren. Gaan ze nooit voor elkaar krijgen. Wordt een klerezooi en dan krijg je oorlog in de wachtrij omdat sommigen niet zo goed weten dat je achteraan moet sluiten.

15-11-2021 23:49

Equinox +51185

Of prikje

16-11-2021 03:35

VineFeye +8669

Nee hoor, testen voor toegang gebeurd nu ook en gaat prima. Kan ook een avond van te voren he. Niet alle 45000 man gaan op hetzelfde tijdstip naar dezelfde testlocatie. De praktijk laat het zien.

16-11-2021 07:58

beppie172 +66465

Er werd voorgesteld dat iedereen zou moeten testen voor toegang, geprikt of niet geprikt. Dan krijg je naar mijn verwachting chaos.

16-11-2021 08:00

beppie172 +66465

Er gaan 10x zoveel mensen komen. En niet alleen voor een potje voetbal, maar ook voor een hapje eten of avond stappen, en wie weet wat allemaal nog meer.

16-11-2021 08:03

hagroe +618

Ga gewoon je prikje(s) halen, dan kun je ongestoord en vlot het stadion in.....

22-01-2022 19:27

beppie172 +66465

Dit ging 2 maanden geleden over 1G. Beetje late reactie.

22-01-2022 19:34

fluub +8847

Spijtig dat veel gevaccineerden de 2G regel wel prima vinden. Eigenbelang. Ik hoop toch dat ook gevaccineerden het iets doet dat de Grondwet geschoffeert en aan de kant geschoven wordt.

15-11-2021 22:24

FR-Arnhem +51276

Jouw reactie is dan ook eigenbelang, zou je kunnen stellen. ‘Ik wil geen vaccin dus ze verzinnen maar wat anders’.

15-11-2021 22:36

Equinox +51185

Ik heb als baby ook mijn hielprik geweigerd.

16-11-2021 03:36

hagroe +618

Prima die 2G regel.....

22-01-2022 19:29

fluub +8847

Als het allesvernietigende 2G model niet gekozen wordt, zorgt de Jonge voor meer en langere lockdowns komende winter. Chanterende klootzak dat ie een is.

15-11-2021 22:17

Geitekaas +44631

...and so it begins: .massademonstraties wereldwijd bezig....as zaterdag 20 uur ook op museumplein....ff laten merken wie hier nu eigenlijk de baas is in dit land...en dat zijn WIJ HET VOLK! ...en niet dat Satanische stelletje treiteraars in 070.....

15-11-2021 21:36

Maassluice010 +6182

eens, wij als volk zullen ons het geitenkaas niet van het brood laten eten!

15-11-2021 21:52

fluub +8847

Die demonstraties zijn zo klein en triest en altijd op de plekken waar je er niets aan hebt. Geen minister die er last van heeft.

15-11-2021 22:20

hagroe +618

Moet je nu een sticker.....?

22-01-2022 19:30

JDN1987 +23370

Laten we tenminste gewoon even 3 weekenden stopzetten. Daarna kijken we wel verder. Natuurlijk als het te lang duurt dan voetballen we zonder publiek helaas

15-11-2021 21:26

010dragert +4968

Vroeger pikten de mensen veel meer van de overheid omdat je enkel van de npo en radio nieuws en info kreeg (lees potentieel corrupt/propaganda) nu hebben mensen zelf bronnen vooral internet (waar je nog makkelijker aan fake news komt maargoed) ik vind dat we gewoon moeten doorspelen jammer van de inkomsten, geen voetbal is geen optie.. Kan niet zonder feyenoord! Interland break was al dramatisch genoeg. KEIN GELOEL FUSSBALL SPIELEN...

15-11-2021 20:31

ptrB68 +1494

En wat zeg je nu eigenlijk? De keus is niet Facebook of NPO. De keuze voor Feyenoord was voetballen zonder supporters of uitstellen tot (2G) supporters weer welkom zijn. En Feyenoord kiest dan voor voetbal met supporters.

15-11-2021 21:13

010dragert +4968

Ik mag toch wel een irrelevante inleiding geven indeze?

15-11-2021 21:17

010dragert +4968

Ja snap ik maar zet dat even tegenover het stadion dossier. En dan is nu die 9ton prioritair. Spelen en winnen en CL is prioriteit nr1

15-11-2021 21:19

ptrB68 +1494

Ja... het is veel geld, geld dat ze niet kunnen missen. Het enige nadeel aan uitstel is, wat als het langer duurt. Als 2G er niet doorheen komt (zou best kunnen), dan duurt het zeker langer.

15-11-2021 21:48

JDN1987 +23370

Feyenoord zonder publiek is Feyenoord niet. Afgelope seizoen trok dat hele Feyenoord me niet

15-11-2021 21:27

010dragert +4968

Ben een echte Feyenoord addict, kan niet zonder... luister 2x kein geloel etc. Maar ws stoor ik me al snel als het stil is... Wat een horror dit

15-11-2021 21:54

Maassluice010 +6182

jaaa 2G echt een goede logische maatregel 😓 wees er blij mee

15-11-2021 21:55

Capoeira +471

Onze selectie is te smal om een overvol programma na de winterstop te hebben. Dat kost meer dan die 1,8 mln

15-11-2021 20:29

beppie172 +66465

Je hebt dan in de winterstop tijd om dat op te lossen.

15-11-2021 23:56

jordam +68

Wanneer gaan mensen nou inzien dat die hele qrcode samenleving gewoon niet werkt. Persoonlijk hoop ik echt dat de 2g regel er niet komt die opsplitsing in de samenleving gaat veel ellende opleveren.

Bovendien voetbal zonder supporters is geen voetbal! Ben benieuwd hoe jullie erin staan.

15-11-2021 20:24

tussenjaar +6260

nieuw stadion bouwen

15-11-2021 20:26

Lenpa +4687

Het al door verschillende onderzoekers en artsen bewezen dat die QR code niet helpt. Ook vaccinatie helpt niet, het is niet zo dat als ineens wel iedereen gevaccineerd is de IC bedden leeg blijven. Ik ben van menig dat je een noodlocatie moet openen en daar moet behandelen. Nu is er nauwelijks personeel en is dat heel lastig. Ze zullen dus versnelde opleidingen moeten gaan aanbieden met goede voorwaarden voor de werknemer, om mensen weer warm te maken voor de zorg. Probleem met vaccineren is ook nog eens dat het effect na 6 maanden drastisch afneemt. Dit kun allemaal terug vinden in verschillende onderzoeken van echt niet de minste onderzoekers/artsen.

15-11-2021 20:31

Adrie De Bruijn +93

Kan ook einde competitie zijn weer. Ajax staat bovenaan en beste doelsaldo dus die kunnen dan CL weer in

15-11-2021 19:49

ernst H +4998

Nee lul dat is eerder gebeurd

15-11-2021 20:45

RoodWitMaastricht +10045

Je zal zien dat we tegen ajaks zonder publiek spelen 😏. Kan Berghius ook nog meedoen 😦

15-11-2021 19:25

RemcoFR +27202

Als we niet in het stadion mogen zijn zal het wel rond De KUIP vol staan met Feyenoorders.

15-11-2021 19:30

Dre3000 +6374

Wilde vandaag een testafspraak maken bij de ggd. Online zat alles al vol en als je belt dan zijn de lijnen overbelast.

Gaat niet echt de goede kant op dit.

15-11-2021 19:24

GeorgeMartin +2565

Dit kabinet weet gewoon niet meer wat ze aan het doen zijn en waarom..

15-11-2021 19:23

Breakdown +10841

Ze weten het dondersgoed, alleen weten ze ook dat wat ze doen ze niet meer uit kunnen leggen.

15-11-2021 19:44

GeorgeMartin +2565

Een kat in het nauw maakt rare sprongen

15-11-2021 20:43

Lenpa +4687

Dat krijg je met een “leider” die liegt, bedriegt en graait.

15-11-2021 20:33

RemcoFR +27202

Denk zeker dat dit langer dan 3 weken gaat duren. Maar of we straks blij moeten zijn met 2G dat is weer een ander verhaal.

15-11-2021 19:19

rood-wit +3788

We weten allemaal dat dit weer veel langer dan 3 weken gaat duren, ga nou maar spelen, want straks lig je 5 6 7 of 8 weken stil en dan weer opstarten?

15-11-2021 19:14

12e man 4ever +2150

Probeer de winterstop te verdelen, in 2 fases, zodat we ervals 12e man bij kunnen zijn.

15-11-2021 18:56

flying_dutchman +224233

Het is een klote situatie. Aan de ene kant willen we die 9 ton per wedstrijd niet verliezen, maar aan de andere kant wat als de regering besluit de lockdown-periode te verlengen?

Jammer dat de stadions niet bezocht mogen worden, terwijl uit de cijfers blijkt dat daar vrijwel geen besmettingen plaatsvinden. Je zit als club in een spagaat.

15-11-2021 18:47

FR-Arnhem +51276

KNVB lobby’t natuurlijk op de achtergrond en weet snel genoeg of dat 2G er gaat komen. Zo ja, dan kunnen stadions na 4/12 (grotendeels) weer gevuld en zal het programma de komende twee weken geschrapt worden

15-11-2021 18:43

beppie172 +66465

Dat weten we allemaal, als morgen het debat hierover plaatsvindt in de Tweede Kamer. Als 2G er komt gaat alles weer open over 3 weken. Zo niet, dan mag je misschien in het voorjaar weer naar het Stadion.

15-11-2021 19:13

FR-Arnhem +51276

Precies, denk alleen dat de KNVB dat wel weet voordat wij het klootjesvolk het te weten komen.

15-11-2021 19:31

Fhasil +1889

Dat de voetbal clubs corona steun krijgen voor hun kantoorpersoneel etc vind ik wel logisch maar niet voor resetten verlies.

15-11-2021 18:24

fr_1993 +78819

Ga de beker doen in die maand (of langer) respijt dan heb je volgend jaar meer ruimte voor dit seizoen en met mensen op de tribunes.

15-11-2021 18:09

Fhasil +1889

Goed idee dan blijven de meeste ploegen toch in het ritme.

15-11-2021 18:22

CPP +3533

Uitstellen van de competitie. Eventueel de bekerwedstrijd(en) naar voren halen en zonder publiek spelen. Daar heb je geen competitievervalsing doordat je geen returns hebt.

15-11-2021 18:07

KingKea +767

Moeten wel 25 november uit voetballen. Dan heb je wel weer een poos zelf niet gevoetbald. En je bent nu lekker in vorm. Dus wat mij betreft zou het best tot de winter nog even door mogen gaan. Dan helaas onze club maar op de bank aanmoedigen als ze maar winnen.

15-11-2021 18:01

fey1schiedam +3759

Ben het er mee eens. Verplaatsen van de wedstrijden

15-11-2021 17:48

FR Kampen +1751

Kunnen wij gewoon nog richting Praag reizen tegen die tijd?

15-11-2021 17:04

medtown +5961

Ja hoor. Auto richting oost. Niet te missen.

15-11-2021 17:08

Pat82 +5114

Gewoon nu vertrekken.

15-11-2021 17:25

FR Kampen +1751

Gaan we doen haha.

15-11-2021 17:50

Rotterdam1983 +5783

Waarom zou dat niet kunnen??

15-11-2021 17:57

FR Kampen +1751

Hoorde dat Tsjechië misschien ook in lockdown ging..

15-11-2021 18:22

Rotterdam1983 +5783

Ohh oké, dat zou wel heel zuur zijn

15-11-2021 18:31

Suri +9265

Immuniteit creeren was het eerst , toen vaccineren , en nog eens vaccineren want an kan en mag je alles weer. Nou ik heb er twee en ik mag niks meer. Alsik ergens binnen wilde moets ik QR code laten zien , inloggen met MIJNoverheid. Nou dit is allang niet meer mijn overheid. Sterker nog , zij zelf ook niet maar wel van alles en nog wat door onze strotten stouwen . Ik sta nog verder weg nu als in het begin van corona. En er is niks gebeurd ,m aaar dan ook helemaal niks met deze regering om vooruit te kijken in die twee jaar. Om ziekenhuizen aan te passen , extra bedden opschalen samen met defensie .We hebben veldhospitaals , drie grote schepen bij de Marine om mensen in andere landen tijden een crisis/ramp op te vagen .Maar hier in eigen land mag dat geloof ik niet. Het is een grote schande en ik hoop dat meer en meer mensen dit gaan aanzien en hun stem gaan laten horen.

15-11-2021 16:57

Breakdown +10841

Het is wel mooi dat mensen die wel gevaccineerd zijn zich langzaam aan ook tegen het beleid beginnen te roerendst schept toch hoop dat deze waanzin ooit nog eens stopt.

15-11-2021 17:03

Peterk +35157

als je niks had genomen had je nu ook dood kunnen zijn....of je vrouw, kind, moeder, vader....

15-11-2021 17:05

Breakdown +10841

Die kans is statistisch vrij klein

15-11-2021 17:39

Milaan651970 +210

Ben al 2 jaar tijdens deze farce kerngezond zonder experimentele gen therapie dus klets effe geen onzin aub👍🏻

15-11-2021 17:39

Peterk +35157

Statistisch is de kans dat een niet gevaccineerde Corona krijgt groter alsmede dat hij of zij op de ic terecht komt en uiteindelijk overlijdt....ik kan er ook niets aan doen maar dat zijn de feiten....

15-11-2021 18:26

TijnFR1990 +1137

Het vaccin gen therapie noemen en vervolgens zeggen dat iemand geen onzin moet kletsen .. wat een niveau

15-11-2021 18:39

Ruys4 +104

Statistisch loop je dom te lullen en in de ziekenhuizen liggen net zoveel gevaccineerden en ongevaccineerden! Heel dat vaccin werkt gewoon niet

15-11-2021 19:19

ErikNL81 +2

Deel het deel gevaccineerden eens door het totaal aantal gevaccineerden en doe hetzelfde met de ongevaccineerden en probeer het dan nog eens opnieuw..

15-11-2021 20:17

Breakdown +10841

Statistisch is de kans dat een gevaccineerde met een onderliggende ziekte of overgewicht in het ziekenhuis komt een stuk groter dan dat een gezond persoon zonder vaccinatie in het ziekenhuis komt. Ik kan het niet mooier maken, maar het vaccin is niet heilig en “de ongevaccineerde” bestaat niet.

15-11-2021 20:29

010dragert +4968

Dit zeggen die zogenaamde anti vaxxers al een half jaar hé, maar dan ben je meteen een debiele wappie hierzo.

15-11-2021 20:20

Suri +9265

Ik mag en kan inmiddels net zo veel als een Wappie, dus zeg maar wie er nu het slimste is?

15-11-2021 20:29

010dragert +4968

Ongevaccineerden mogen nogsteeds minder.

15-11-2021 21:08

Suri +9265

Dat klopt niet .. negatief getest mag,/mog alles binnen Nederland.

16-11-2021 10:02

010dragert +4968

Mocht ja, das al klaar.

16-11-2021 13:09

Tolly +95

Dat hoop ik al jaren helaas na Pim is iedereen weer teruggegaan naar zijn oude partij met hier en daar een stoelendans maar veelal hetzelfde kutbeleid. Alles is naar de klote. Maakt nu ook niet meer uit wat je stemt. Het leed is al geschiet de soevereiniteit zijn we sowieso al kwijt aan Brussel. Kijk als een boze vvd’er cda gaat stemmen en een boze cda’er vvd is er per saldo nog steeds geen kut veranderd. En wat je ook stemt het proces van coalitie vormen is natuurlijk verre van democratisch.

15-11-2021 21:04

Tapiaz +28564

De KNVB kan dit toch gewoon zelf beslissen, zonder inmenging van de Haagse wijsneuzen?

15-11-2021 16:55

Painer1 +9804

Die regering moet gvd die 9 ton aftikken ter compensatie van deze totale onzin!

15-11-2021 16:47

wilbert17 +23477

Zo verpakken ze het wel maar ze willen gewoon sws in een lege Kuip spelen. Geld kan je als reden opgeven maar ze snapen gewoon dat ze de 12e man nodig hebben voor de punten. Verleden jaar niet zitten slapen natuurlijk.

15-11-2021 16:43

Geitekaas +44631

Covid vaccins: het enige product ter wereld aan wie het falen ervan wordt toegeschreven aan mensen die het niét gebruiken....

15-11-2021 16:34

Breakdown +10841

Mensen die al een prik hebben gehaald overtuigen voor nog een derde prik omdat de eerste twee niet voldoende werken.
Mensen die nog geen prik hebben gehaald overtuigen dat wel te doen door te zeggen dat de vaccins werken.

15-11-2021 16:48

Frobl +11603

Het werkt uiteraard wel, maar alleen totaal niet zoals verwacht (tenminste ik had niet verwacht dat het wondermiddelen zouden zijn maar daar niet van), maar vooraf werd gezegd werkt tegen stoppen verspreiding etc. Nou dus niet. Oudjes moeten gewoon een booster hebben want 70% op de ic’s zijn weer 65 plussers…

15-11-2021 17:38

Tolly +95

Nee tegen verspreiding werkt het zeker niet want er lopen er nu duizenden met een QR code (omdat ze geprikt zijn) het virus door te geven. Ja dan lijkt het mij logisch dat het virus zich sneller verspreidt in vergelijking tot vorig jaar. Minder logisch is dat ongevaccineerden daar dan de schuld voor krijgen. Maar ja misschien ben ik dom maar dit beleid werkt niet. Of zijn we van plan dit elke jaar te gaan doen??? Want ook na de booster prik kan je het virus nog steeds oplopen en doorgeven.

15-11-2021 18:09

Kralingenfeyenoord +2723

Uitstellen die hap, ik voorzie dat de lockdown wordt verlengd en dat de wedstrijd tegen de neauzen dus ook zonder publiek wordt gespeeld.

Weekinvulling: Spelers de haven in sturen om Rotterdam en de supporters beter te leren kennen en wat nederigheid bij te brengen (dagje chemische tanks schoonmaken). Plus elke week een dagje meedraaien in Daniel den hoed, zeker weten dat ze super gemotiveerd blijven om daarna weer te knallen!

15-11-2021 16:27

010Ralph010 +1729

Tegen Maccabi hoeft toch geen probleem te zijn? Ligt buiten de 3 weken

15-11-2021 16:02

Schiz015 +286

De 3 weken worden vast wel weer verlengd. Daarbij nog even de avondklok er weer invoeren en maximaal 2 bezoekers per dag voor de kerst en oud en nieuw... Ik ben er bang voor....

15-11-2021 16:09

GO1984 +4815

Waarom zou je een prik nemen van een organisatie als bv pfizer welke al vele malen tegen sancties is aangelopen mbt omkoping fraude en het verdoezelen van cijfers, en ook niet eens langer dan een half jaar werkt als het uberhaupt al werkt.

15-11-2021 15:39

feyenoordgazza +4012

Het is getest goedgekeurd ,en het zorgt er voor dat je zonder onderligende ziektes op een ic belandt
Maar nee we hebben het over de cijfertjes .
Lekker van alles op zoeken om maar dwars te zijn

15-11-2021 15:47

GO1984 +4815

Dus jij denkt dat ik dit zeg om dwars te liggen😂 dan ben je nog dommer dan ik dacht.

15-11-2021 16:11

Breakdown +10841

Het is helemaal nog niet goedgekeurd, het is voorwaardelijk toegelaten onder spoedprocedure. De officiële goedkeuring wordt pas eind 2022 verwacht, tot die tijd is het experimenteel.

15-11-2021 16:12

Solida +37994

Goedgekeurd onder het mom van: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend"

15-11-2021 16:44

unknownstyler +156

https://www.ema.europa.eu/en/human-regulatory/overview/public-health-threats/coronavirus-disease-covid-19/treatments-vaccines/vaccines-covid-19/covid-19-vaccines-authorised#authorised-covid-19-vaccines-section

Nog steeds alle beschikbare vaccins een Conditional marketing authorisation.

https://www.ema.europa.eu/en/glossary/conditional-marketing-authorisation

"The approval of a medicine that addresses unmet medical needs of patients on the basis of less comprehensive data than normally required. The available data must indicate that the medicine’s benefits outweigh its risks and the applicant should be in a position to provide the comprehensive clinical data in the future."

Met ook de aantallen gevaccineerden in het ziekenhuis en die positief geteste gevaccineerden zou die Conditional marketing authorisation eigenlijk zelfs weer ingetrokken moeten worden en de vaccinatiecampagne gestaakt.

15-11-2021 16:58

flatsh +1711

Omdat Pfizer ook viagra maakt en dat werkt prima.

15-11-2021 15:54

Goos +25976

Heb je weleens een viagrapil van binnen gezien?

15-11-2021 16:46

JKTB +21302

Ja, we moeten blijven prikken. Contracten zijn al getekend. https://www.youtube.com/watch?v=A6maspwk_ng

Grappig ook dat hij zegt dat je maar 6 tot 8 maanden goed beschermt ben... nu snap ik waarom de ziekenhuizen weer volstromen met gevaccineerden.

15-11-2021 16:09

Solida +37994

Om maar te zwijgen over honderden miljoenen, zo niet miljarden aan schadevergoedingen van patiënten met bijwerkingen van verschillende medicatie.

15-11-2021 16:34

oppapier +53

Maakt niet uit, zit al in de kaartprijs verwerkt

15-11-2021 15:37

Peterk +35157

In de seizoenskaart wel maar de vraag is of mensen niet gecompenseerd moeten worden en /of je wil blijven parasiteren op de clubliefde? En hoe zit het met betaalde huur voor de skyboxen?
Daarnaast mis je de horeca-inkomsten.... Jij doet mij denken aan iemand die zegt dat het hem niets uit maakt als de benzineprijs omhoog gaat met als argument dat hij toch altijd maar voor een tientje tankt...

15-11-2021 15:45

Patje1992 +1070

ESPN links laten

15-11-2021 15:36

Andre010 +4674

Zullen we dan de tv-gelden ook maar links laten liggen?

15-11-2021 17:55

Larsnika +3358

Voetbal wordt door miljoenen mensen bekeken en het voetbal wordt door het kabinet alleen aangepakt om mensen bewust te maken van het probleem en om er over na te denken. lege stadions schrikken toch af en geeft mensen een zeker rotgevoel. Clubs kunnen lullen als Brugman maar niemand luistert in Den Haag. is gewoon een mooi middel om de samenleving stof tot nadenken te geven…ik begreep uit betrouwbare bron dat de overheid betaald voetbalclubs een statement willen laten maken om de overbrugging naar 2G te “promoten” zodat er weer publiek naar wedstrijden kan komen Gaat niet gebeuren omdat de clubs in hun hemd zijn/worden gezet door Den Haag

15-11-2021 15:34

Harrypipo +9004

Laat Mark Rutte het dan lekker betalen. Die lapzwans

15-11-2021 15:25

Dekrommert +1403

Zou het komen door de vaccinaties, dat ik de maatregelen niet snap? Geen avondopening meer voor bouwmarkten en Ikea e.d. Hetgeen betekent, dat mensen minder gespreid daar naar toe gaan. Stadions niet vol, terwijl dat buiten is en stukken minder erg dan bioscopen en horeca, waar je binnen zit. Boosterprik nog niet beschikbaar stellen voor ouderen en kwetsbaren.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

15-11-2021 15:21

Rendiertje +14137

Joh wij hebben gewoon zelf de sleutel dus komen makkelijk binnen.

15-11-2021 15:19

Tistogwa +51728

In het kader durf om te denken

De lege stadions volstoppen met alle gezonde ongevaccineerden met een normale weerstand tot de leeftijd van 55 . Dit zijn er pak hem beet 2.000.000
Besproeien met Covid. Ze daarna 3 weken in quarantaine verplichten en alle problemen zijn opgelost.
Gelet op de huidige cijfers ( in die leeftijdsgroep 30 per 100.00 ) zorgt dat voor ongeveer 600 "extra" ziekenhuisopnames.
Het is ff door de zure appel heen bijten maar gaat een stuk sneller dan wachten tot iedereen het heeft gehad.
Daarna gaan we weer lekker ballen.

15-11-2021 15:11

Kuyteroe_son +2041

Je durft wel maar een succes is het niet echt. Even 2000000 mensen in 1x uitschakelen en dan de maatschappij maar even 2 weken on hold zetten omdat 15% van de bevolking ziek in bed ligt.

15-11-2021 15:18

Tistogwa +51728

Ik zei toch tis een zuur appeltje :)

15-11-2021 15:19

[FR]Thomas +227603

Hoe kom je er nou bij dat dit 600 extra ziekenhuisopnames zouden zijn? Je gaat dan van 16.000 gevallen naar 2 miljoen nieuwe gevallen. Misschien 30 per 100.000 mensen, maar niet 30 opnames per 100.000 besmettingen.

15-11-2021 15:19

Tistogwa +51728

Ik chargeer de boel een beetje. Laten we niet alles te serieus nemen aub. Die hele discussie en al die verwijten die we elkaar maken ben daar wel klaar mee.
Bovendien zou ik in mijn expiriment alleen gezonde mensen toelaten. Volgens velen worden die niet te ziek. ;)

15-11-2021 15:43

Tistogwa +51728

Goed argument!

15-11-2021 15:45

MVX +523

Zijn er andere clubs naast Ajax die zich hebben uitgesproken tegen het idee te zijn?

15-11-2021 15:03

dre82 +5765

Sportief gezien, zou het voor ons ook beter zijn. Wij zitten in een flow en iedereen is fit, Psv mist een paar belangrijke basisspelers, dus de kans is groter dat zij punten verspelen en dat is weer gunstig voor ons.

15-11-2021 15:25

MVX +523

Deels mee eens. Maar aan de andere kant, als wij eerste worden in de groep slaan wij een ronde over en hoeve we in maart pas te spelen, terwijl Ajax gelijk alweer aan de bak moet. Programma voor hun wordt veel zwaarder dan voor ons bij dit voorstel (daarom zijn ze ook tegen). Daarnaast denk ik ook dat het veilig is om te zeggen dat een (deels) volle Kuip sportief heel belangrijk is voor Feyenoord. Daarnaast financieel natuurlijk.

Mijn vraag was ook niet perse naar Feyenoord gericht, maar meer dat ik in de media alleen maar lees dat clubs voor zijn, behalve Ajax. Wat wel interessant is mocht de KNVB toch besluiten door te spelen.

15-11-2021 15:49

dre82 +5765

Ajax kan dit makkelijk opvangen.. waar concurrenten financieel zwakker worden. En zij zijn ook bang... als ze verder komen in Europa, dat er dan dalijk niet meer geschoven kan worden in hun voordeel. Wel bij de Europese top willen horen, maar zeuren om een druk programma

15-11-2021 16:02

Andre010 +4674

Als Feyenoord ook de potentie om, ik zeg maar wat, halve finale te bereiken en het er ook naar uitziet, dan zou het Feyenoord ook lekker uitkomen

15-11-2021 17:57

dre82 +5765

Ik heb Slot nog niet 1 keer horen zeuren, over een druk programma. En wij zijn al een tijdje langer bezig ,met een kleinere selectie.

15-11-2021 18:25

JKTB +21302

Maatregel voor de bühne. Volgens de KNVB heeft het kabinet dat ook zelf aangegeven in de zin van symboolpolitiek. 3 weken dicht, dat is blijkbaar de tijd die ze nodig hebben om de 2G regel wettelijk te regelen. Mensen die zich hebben laten testen en negatief zijn mogen vanaf dan dus het stadion niet meer in... terwijl dat toch de mensen zijn die anderen juist NIET besmetten. Met de 2G regel en het loslaten van de maatregelen, zullen de besmettingen en ziekenhuisopnames weeeeer gaan stijgen. Wie moeten we dan de schuld geven? Nog steeds de ongevaccineerden?

15-11-2021 14:54

q-park_rotterdam +1819

Willem ga lekker dansen ofzo!

15-11-2021 15:02

q-park_rotterdam +1819

Mag jij vinden. Lekker spuiten en LETS GOOO!!!!

15-11-2021 15:19

JKTB +21302

Ik ben gewoon gevaccineerd meneertje q-park.

15-11-2021 15:30

q-park_rotterdam +1819

Gefeliciteerd man!
Met de 2G regel en het loslaten van de maatregelen, zullen de besmettingen en ziekenhuisopnames weeeeer gaan stijgen. Wie moeten we dan de schuld geven? Nog steeds de ongevaccineerden?
Juist! Gewoon spuiten dan kan je gewoon stadionnetje en feestje pakken. Ongevaccineerden starten maar een facebookgroep om uit te huilen.

15-11-2021 15:36

JKTB +21302

Als je denk dat met spuiten geen besmettingen meer plaats vinden in het stadionnetje of op het feestje, heb je het mis.

15-11-2021 16:01

q-park_rotterdam +1819

Zeg ik ook niet. Die jankerds zijn net kleine kinderen, eet je groenten of je mag vanavond niet meer op de Ipad. Neem je spuit en je kan doen wat je wilt.

15-11-2021 16:27

JKTB +21302

Ah ok. De intelligentie spat er vanaf in jouw posts.

15-11-2021 19:46

Spiderpig +176845

Stop zetten... Anders kost het geld en punten

15-11-2021 14:46

Brutaal1908 +8973

Groot gelijk

15-11-2021 14:44

HarryenGerard +2667

Alle Ajacieden die wij spreken en dat zijn er nogal veel waar wij wonen, vinden allemaal dat geen publiek nadelig is voor Feyenoord. Een groter compliment kan het Legioen niet krijgen. Nummer 12 is niet te koop en iedereen is er jaloers op.

15-11-2021 14:39

Feijenoorder95 +22598

Gewoon heel Nederland open gooien, die paar doden moet je maar voor lief nemen. We kunnen niet heel het land op slot gooien om wat mensen die leven in blessure tijd of mensen die zich bewust niet vaccineren.

15-11-2021 14:33

rikkie12 +9259

Zeker niet heel veel nieuws gevolg de laatste 2 jaar…

15-11-2021 14:36

Sambuca +655

Engeland doet het al maanden.

15-11-2021 14:36

VluggeJapie +13946

ik heb mij bewust niet gevaccineerd en zie nu. het was een geweldige beslissing. neem gerust nog 7 gifspuiten.

15-11-2021 14:39

rikkie12 +9259

Of het geweldig was betwijfel ik, maar het is jouw beslissing en dat mag.
Maar dan moet je ook de gevolgen accepteren. En niet zeuren dat je moet testen en dat soort dingen.

15-11-2021 14:48

q-park_rotterdam +1819

Maar eerst even lekker peukie roken

15-11-2021 15:09

Fhasil +1889

Kop in het zand steken heet dat

15-11-2021 15:19

rz1973 +2934

Ik vraag me echt af wat er zal gebeuren als er 'gewoon' 20.000 mensen naar de Kuip gaan voor een wedstrijd?

Zullen ze dan de poorten openen om onregelmatigheden buiten het stadion te voorkomen? Of sturen ze de ME op die mensen af?

15-11-2021 14:33

Qwerty +542

Ja dan zullen ze gewoon snel de extra treinen inzetten, de vrijwilligers snel mobiliseren om iedereen de begeleiden, de eetgelegenheden openen en iedereen hartelijk verwelkomen

.

15-11-2021 14:45

rz1973 +2934

Joh... maak er 10.000 van... die kunnen gewoon met de auto gaan

15-11-2021 14:47

grazianogyan +8307

Nog een mascotte van de wedstrijd uit het publiek vissen. Verloting wedstrijdbal.

15-11-2021 14:47

devliegendehollander +1652

Ik stel voor om de niet gevaccineerden, voorafgaand aan Ajax-Feyenoord, in ons thuisshirt op de vakken 125 tm 129, in de Arena, gedwongen te laten plaatsnemen.

15-11-2021 14:33

Feijenoorder95 +22598

en dan? jood

15-11-2021 14:33

devliegendehollander +1652

Kiezen of delen, vaccineren of als ze dat niet willen een partijtje knokken met de harde kern van 020.

15-11-2021 14:36

MJ75 +4464

Dan moeten ze er wel hard achteraan kunnen rennen of denk je dat de harde kern van 020 blijft staan als er 4 vakken vol feyenoord fans op hun afkomen?

15-11-2021 14:45

Feijenoorder95 +22598

oh dus je hoopt eigenlijk dat onze medesupporters worden afgetuigd door wat joden omdat zij zich niet laten vaccineren?

15-11-2021 14:46

devliegendehollander +1652

Max 5% onder ons is niet gevaccineerd.

15-11-2021 14:49

delangemuur +11778

Hahaha die harde kern van 020 vlucht dan gewoon het stadion uit!

15-11-2021 14:50

devliegendehollander +1652

Nee juist andersom, waarom ga je ervan uit dat wij afgetuigd zullen worden? Maar wel dat deze niet gevaccineerden hierna tot inkeer komen en hierdoor eindelijk volwassen worden.

15-11-2021 14:52

devliegendehollander +1652

Doel bereikt 020 afgetuigd en onze niet gevaccineerde kameraden ontgroend en klaar voor vaccinatie :)

15-11-2021 14:54

VluggeJapie +13946

vieze kk nsber.

15-11-2021 14:38

devliegendehollander +1652

Laat maar Japie, Feijenoorder95 bedoelt het niet zo slecht.

15-11-2021 14:39

knoepert +77487

Rustig vriend , denk an je hart anders ga je daar aan kapot

15-11-2021 15:25

Jimmy.B +31

internet held stel voor je moet knokken ben jij de gene die het hardste zou gaan rennen pannekoek wij ongevaccineerde mensen laten ons testen wij weten zeker dat we niks hebben gevaccineerde mensen verspreiden het alleen maar snap niet dat ze dat niet inzien

15-11-2021 14:44

devliegendehollander +1652

Als iederen gevaccineerd zou zijn zou er niemand meer ziek worden, wel zo simpel. Gewoon doen. Buitendat zou ik best zin hebben in een partijtje rammen in Amsterdam.

15-11-2021 14:48

fr_antwerp +2021

Helemaal waar, en ik zag net Aladin doorbijkomen op zijn tapijt... hij probeerde me één of andere vettige olielamp te verkopen.

15-11-2021 14:59

Dfr +147

Wat een gelul zeg! Jij snapt er niet veel van dat is wel duidelijk

15-11-2021 15:02

devliegendehollander +1652

Afgelopen donderdag nog een oude bekende begraven. Was 35 en ook tegen vaccineren, eerst twee weken in het ziekenhuis en vervolgens naar de IC. Hij had nog tenminste 40 jaar kunnen leven en van onze mooie club kunnen genieten. Nee dan maar lekker eigenwijs, ligt nu op het kerkhof. Laat je gewoon vaccineren. Als je in het ziekenhuis ligt kan het al te laat zijn.

15-11-2021 15:08

devliegendehollander +1652

Precies dat week ik wel. Maar de kans is veel en veel kleiner.

15-11-2021 16:04

Vanderslagmulders +285

De gemiddelde leeftijd van een gevaccineerd coronapatiënt op de IC is 82. De gemiddelde leeftijd van een ongevaccineerd coronapatiënt op de IC is 59.

15-11-2021 18:26
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties