''Fredrik is de dragende muur van Feyenoord''

''Fredrik is de dragende muur van Feyenoord''

Feyenoord speelde gelijk tegen sc Heerenveen in De Kuip. De paniek is intern niet groot bij de Rotterdammers, zo meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. De ploeg is in opbouw en dat gaat met vallen en opstaan.

''Feyenoord begon heel sterk, daarna zakte het wat in'', vertelt de journalist in gesprek met Voetbal International. ''Dan moet je eigenlijk snel die goal maken en voetbal je wat makkelijker. Je ziet waar iedereen bij Feyenoord eigenlijk al rekening mee houdt: een elftal dat opnieuw moet beginnen en dat gaat met ups en downs. Dat hoort allemaal bij een elftal in ontwikkeling.''

De wedstrijd was er één om snel te vergeten. De tegenstander hielp ook niet mee om er wat moois van te maken. ''Heerenveen kwam hier naar toe met het idee dat ze liever niet wilden verliezen dan dat ze wilden winnen. Dat mag, dat is helemaal niet verboden. Je krijgt dan wel een wedstrijd waarin Feyenoord het zelf moet doen in een hele kleine ruimte. Als je dan nog niet ingespeeld bent als team, dan wordt het gewoon lastig.''

''Ik moet zeggen dat Dilrosun vanaf de rechterkant gevaarlijk was in de eerst helft. De kansen die je dan krijgt moet je maken, want anders wordt het wat voorspelbaar. Het tempo lag daarna laag. De afstemming op veel onderdelen moet nog volgen. Feyenoord is ook nog helemaal niet klaar. Er komen nog wat spelers bij. Dit is het gevolg van alles verkopen. Dan moet je de voorbereiding doortrekken tot in de competitie.''

Toch was er ook genoeg te zien om op verder te bouwen. ''Natuurlijk heeft Slot aanknopingspunten gezien. Feyenoord gaf heel weinig weg, volgens mij maar één grote kans. Ze hebben geprobeerd om op de helft van de tegenstander te spelen. Dat is wel iets waar het begint. Er komt nog een centrale verdediger bij. Geertruida is gewoon de rechtsback. Het is wel prettig dat dat goed in elkaar lijkt te zitten.''

Fredrik Aursnes
De middenvelder was opnieuw één van de uitblinkers. ''Fredrik is de dragende muur van Feyenoord, zo zou je het bijna kunnen zeggen. Als je die weg zou slopen, dan kan het in elkaar storten. Feyenoord houdt rekening met zijn vertrek en is al bezig om een vervanger te vinden'', vertelt Krabbendam, die een vertrek van de Noor de komende weken verwacht.

''Benfica moet wat spelers verkopen en zodra dat is gebeurd komen ze terug naar Rotterdam. Dan leggen ze een bod neer dat Feyenoord wel kan, maar niet wil weigeren. Aursnes is gekomen voor een minimaal bedrag en als je dan een jaar later een veelvoud kan ontvangen, dan moet je dat als club eigenlijk gewoon gaan doen.''

''Dat is ook beleid'', vervolgt de clubwatcher. ''Feyenoord heeft dat veel te lang niet gedaan en nu doen ze dat wél. Je draagt aan de andere kant ook weer de consequentie dat het tijd nodig heeft. Als je kijkt naar wat voor talent er nu loopt, dan ziet de wereld er niet zo heel slecht uit. Onderweg moet je wel proberen om zo min mogelijk puntverlies te leiden.''

Lees meer over
Fredrik Aursnes
Plaats reactie
666

edwdw +7726

13 miljoen euro, lachwekkend

16-08-2022 10:37

petje +10733

ik begrijp dat er een ontzettende winst behaald kan worden met fredrick maar is geld vangen voor n transfer wel zo goed , in dit geval?
t kan je meer kosten dan die 15 miljoen...
geef hem n flink verbeterd contract....
ik zie hem liever bij Feyenoord blijven dan dat we weer 15 miljoen krijgen bijgeschreven

15-08-2022 12:09

Mr-T +2010

Moet hij zelf ook willen

15-08-2022 12:46

opajan +268

Al die spelers die gekocht zijn of nog komen is nog geen garantie dat ze goed genoeg zijn voor beter voetbal dus afwachten en in ock/nov zien waar we staan

15-08-2022 10:55

6069960 +5297

Aan de ene kant is dikke winst lekker, aan de andere kant is deze man zó ongelooflijk belangrijk op het veld. Op het moment dat ze niet minimaal 20M bieden zou ik hem eigenlijk nog een seizoen houden, met een 1-jarig contract verkoop je hem echt nog wel voor 10-15M

15-08-2022 10:38

karkop +6635

Lekker behouden. Zijn vervanger zal er niet op tijd staan voor de EL. Dan wordt overwinteren een zware kluif. Begint over een paar weekies al. Overwinteren is cruciaal om de waarde op het veld te laten stijgen.

En de eeuwige Jorgensen vergelijking is ook krom. Aursnes is verre van de speler die het meeste geld op kan leveren. Valt eerder in de middenmoot.

15-08-2022 09:46

echtwel +2229

De deur stond weer open.

15-08-2022 09:43

Campodefiori +34026

Hey, krabbie opendeurdam

15-08-2022 09:20

martien snellen +590

Hem behouden.

15-08-2022 09:14

Ro1 +2214

Hem houden is ook beleid, krapmans

15-08-2022 08:33

elliott +2064

Kökcu is vele male beter en sneller het lijkt alsof Aursnes met zn hoofd al met het transfer proces bezig is spel hervatting is traag hij had al aangegeven geen interesse te hebben in contract verlenging dat merk je gelijk.

15-08-2022 04:45

DrF +3075

Wat een onzin. Hij speelde heel goed zaterdag. Heb je wel gekeken?

15-08-2022 08:52

Gerard.J +464

Was de beste

15-08-2022 08:53

Ron.O +1348

Ja , wou net zeggen
Aursnes speelde prima
Walemark was by far de slechtste

15-08-2022 09:50

Ceasar +3046

Kokcu is natuurlijk heel goed., Maar Aursnes is ook heel goed.
Het hoeft geen strijd te zijn op fr12 over wie beter is.

Ze zijn nog beiden van ons.
Ze zijn alle 2 heel goed.

15-08-2022 10:16

Korneev +5739

elke keer de aankoopprijs erbij halen. Al hadden wij hem transfervrij opgehaald. Dus als het nu een Messi bleek te zijn moet je hem toch voor 25 miljoen vervangen?????? Het gaat er sowieso om wat je moet uitgeven om een vervanger neer te zetten die hetzelfde brengt. Iemand die nog moet wennen aan de ploeg enz. Met Aursnes gaan zitten en hem een verbeterd contract aanbieden en daarbij creatief omgaan met de mogelijkheden.

15-08-2022 03:38

Treb86 +389

En als die jongen dat nou eens niet wil?

15-08-2022 07:30

Ceasar +3046

Ben ik helemaal met je eens.
Probleem is alleen dat deze man al 27jaar is.

Die heeft niet zoveel tijd meer om naar een mooiere club te gaan.

Maar mijn zegen heb je.

15-08-2022 10:20

Maradollar +5705

Het is weer opendeurendag

15-08-2022 02:49

Pascal .K +2135

Krabbendam is een vriend van van gangelen. Zijn oom heet meneer woerts. Interessant doen om te stoken want goed nieuws verkoopt minder als niks te melden hebben.


Media is virus. 18 maanden geleden werd onze gentleman SLOT afgebrand door iedereen die wat mag zeggen dat hij gek was. Half jaar later zat hem alles wel een beetje mee. Weer een half jaar later zat ik in Tirana. Jammer genoeg niet met het gewenste resultaat..

Wij moeten geloven in ARNE, en onze spelers. Ook krijgen we de deksel wel weer eens op onze neus.

Maar alle zogenaamde show fanaten en kijk ik ben op tv.of schrijf wat ik denk.

De Tyfus voor jullie.

Wij zijn toch de beste de gekste, al winnen we niks.

Nobody likes us but we don't care

15-08-2022 01:24

MansoryFR +3337

Het type El Ahmadi die de afgelopen 5/6 jaar ontbrakt op het middenveld. Snel, gestroomdlijn spelopvatting en durft stations over te slaan. Bepalend voor het tempo.

Hoop echt dat hij bijtekent, desnoods miljoen extra salaris. Dan kan hij volgend seizoen alsnog weg voor mooi bedrag met meer aanzien. Zo niet, gewoon verkopen voor minimale bedrag van 12/15+miljoen. Alles onderaan gewoon risico accepteren of in de winter alsnog verkopen. Relatief gezien maak je alles +1 miljoen gewoon volle winst op hem. Alleen hij is zo uniek voor Feyenoord.

Wellicht kan Feyenoord zijn salarisplafond structureel verhogen om sleutelspelers te behouden die nog tussen wal en schip vallen voor de basis in grote competities? Vanuit goede/stevige fundering kan altijd gebouwd worden.

15-08-2022 00:12

n9f544q7nc +109050

Hoezo WK ervaring? Noorwegen is niet geplaatst 😂

15-08-2022 08:27

MansoryFR +3337

Gelijk maat, een foutje.

15-08-2022 08:35

n9f544q7nc +109050

Hehe geen probleem. Ze zijn er vaak bij 👊🏻

15-08-2022 14:54

stillewillem +4200

Ik snap niet waarom je Aursnes moet verkopen als omdat hij voor weinig is gekomen.

Iedereen zegt constant dat Aursnes andere spelers beter laat spelen. (mee eens) Dan verhoogd hij dus ook de transferwaardes van die spelers lijkt me want beter is meer geld.

Dan is het toch juist fantastisch dat hij voor zo weinig is gekomen? Verkoop je duurdere investeringen met weer winst omdat hij ze beter maakt en je dan kan hem ook altijd nog met winst verkopen omdat hij zo'n koopje was.

Mand

15-08-2022 00:11

onno +16207

Bla bla bla bla bla bla bla bla. En dat was dan weer de inside informatie van onze Feyenoord watcher de heer Krabbendam. Zo blijven we mooi op de hoogte.

14-08-2022 23:14

eppo +73147

Hoop scenario's kunnen zo de kliko in.

14-08-2022 23:13

djahdjahcity +10721

Dat het met zijn vertrek allemaal instort is onzin. Dat zal wel het geval zijn als we Kokcu kwijtraken. Als we met Kokcu waren begonnen, hadden we minimaal 1 goal gemaakt en was het een hele andere wedstrijd geworden

14-08-2022 23:11

Pascal .K +2135

Nou als de 1e en 2e kans gewoon binnen vallen wordt het gewoon richting de dubbele cijfers. Maar laten we de spelers ook even de aankomende 2 dagen de tijd geven om aan mekaar te wennen. Dan vol gas erop

15-08-2022 01:11

Sasss +54163

Open deur Krabby

14-08-2022 23:02

robbie1951 +423

Aursnes was verweg beste speler. We kunnen hem echt niet missen, onvervangbaar! Als geen 30 miljoen dan niet.

14-08-2022 22:56

Hetvaltnietmee +4837

Aursnes, Kökcü en Szymanski zijn écht TOP! Zo fucking veel “voetballend vermogen”. Als die het op hun heupen gaan krijgen dan gaat het echt lopen of zelfs swingen.

14-08-2022 22:49

sykoofox +87621

Het valt niet mee…

14-08-2022 23:07

Jurk +7094

En dan de man van 8,5 miljoen op de bank😂😂😂

14-08-2022 23:08

FR010FRDAM +44791

De andere twee voor de positie waar de man van 8,5 miljoen kan spelen vertegenwoordigen een hogere marktwaarde 🙃

14-08-2022 23:43

geert_renders +19

Moeten we het twitterbericht serieus nemen dat men 7M heeft geboden om de aanvallende middenvelder Bullaude? Prioriteit ligt toch veel meer op LV, LC en bij eventueel vertrek van Aursnes een CM?

15-08-2022 01:02

Hetvaltnietmee +4837

Denk dat dat vooral te maken heeft/had met een eventueel vertrek van Kökcü. Nu dat een gepasseerd station lijkt (!) zou deze inderdaad overbodig zijn.

15-08-2022 07:13

geert_renders +19

Twitter bericht dat er een delegatie is vertrokken om de transfer 7,5M af te ronden voor Bullaude. Zeer vreemd terwijl ze de miljoenen echt op andere posities zouden moeten besteden.
Nu hebben ze al Kökcü , Szymanski, Timber, Aursnes, Toonstra, Taabouni terwijl de verdediging allerminst staat en op de vleugels het ook nog niet echt wil lopen.

15-08-2022 17:20

Hetvaltnietmee +4837

Op de vleugels moet het goed komen met Paixão en Dilrosão. Die laatste moet een beetje tot rust komen en minder druistig worden maar ja, daar is het een echte aanvaller voor. Zullen we met Piaxão ook nog gaan meemaken. Links achterin hebben we nu Lopez, Dan zijn we er toch?

15-08-2022 17:37

jack98 +47504

Aursnes een hoger salaris geven en hem laten bijtekenen, dan een topseizoen draaien in de Eredivisie en Europa League en volgend jaar zomer voor een hoger bedrag verkopen aan een betere club dan Benfica.

14-08-2022 22:43

sykoofox +87621

Moet die dat wel willen maar dat wilt die niet! Verkopen of bijtekenen is één van de twee

14-08-2022 22:45

panache +7872

Voor een 27 jarige speler ga je niet meer krijgen dan wat hij nu zou opleveren. Blessure, slecht seizoen en je vangt niets. Dan is het weer huilen hier.

14-08-2022 22:48

SBFey1978 +202

Denk eens terug aan verschil tussen 1ste en 2de seizoen Jorgensen. Nu Huismus verkopen want hij levert geld op en is gewoon vervangbaar

14-08-2022 23:08

karkop +6635

Altijd die domme Jorgensen vergelijking. Dat was de enige speler toen met hoge restwaarde. Aursnes valt in de middenmoot van onze huidige ploeg qua waarde. Niet te vergelijken.

15-08-2022 09:37

rikkie12 +9259

Precies. Nooit wegdoen voor 17 miljoen. Heeft een topjaar gedraaid bij ons dus nog een jaar laten schitteren en volgend jaar voor minimaal 25 verkopen. Dat is pas beleid!!!!!

Oh nee… dat was hoe het met Jorgensen ging….

14-08-2022 23:27

SantiagoFR +5591

Hij wil weg en CL voetbal gaan spelen.. en natuurlijk doet hij zijn uiterste best als prof zoals slot zegt.. om in beeld te blijven ook natuurlijk
. 15 mil en bonus en op zoek naar nieuwe parel

15-08-2022 01:10

Virdee18 +2495

Waarom zouden we Aursnes verkopen? Is het fundament van deze ploeg, één van de beste en meest stabiele spelers. We hebben genoeg geld binnen gekregen voor deze zomer, waarom dan nu voor relatief weinig (15 miljoen) nog een van je belangrijkste en meest ervaren spelers weg doen. Competitie is al begonnen, een vervanger halen die enigszins richting zijn niveau komt is niet voor minder dan 8 miljoen te halen. Dat zie je aan Zerrouki, die bij lange na niet zijn niveau is.

14-08-2022 22:41

Gerdekaleklets +11031

We hebben zonder Aursnes een fantastisch middenveld met Szymanski, Kokcu en Timber. Gewoon verkopen

15-08-2022 00:57

edtfeyenoordpedt +28629

Hebben we al gescoord??

14-08-2022 22:34

Sleepie +12065

Krabzak gooit het woordje “intern” er lukraak in om over te komen als een insider. Altijd maar gelul vanaf de zijkant. Weet net zoveel als de gemiddelde FR12-er

14-08-2022 22:30

sykoofox +87621

Toch wel gedeelte eens met krabbi, op één puntje na. Aursnes is belangrijk maar ik denk niet onmisbaar, Benfica moet gewoon de hoofdprijs betalen, zodat wij intern eens orde op zaken kunnen stellen! Vrienden van Feyenoord uitkopen, en zeer verdient bedanken voor de steun. Dan Mannsverk kopen en Schouten of Zerrouki kopen, alleen die laatste Max voor 5m

14-08-2022 22:29

Jurk +7094

Zerrouki lekker nog een jaar bij Twente laten spelen…

14-08-2022 23:09

grazianogyan +8310

Blijf het lastig vinden maar ook meer omdat het toch vooral Zerrouki is die genoemd word en waar een dure prijs aanhangt. Aursnes kan natuurlijk ook gewoon op andere manieren veel geld voor ons in het la'tje brengen. Europees voetbal halen is geen uitgemaakte zaak. Met hem meer kans op een mooie Europese campagne wat er voor zorgt dat andere spelers ook meer waard worden. Zal toch ook het overwegen waard zijn als er even geen geschikte (qua kwaliteit of prijstechnisch) vervanger is.

14-08-2022 22:18

Azijnzeiker +1252

Geen woord aan gelogen

14-08-2022 22:25

maaartijn +15817

Het is simpel:

Verlengen -> blijven
Niet verlengen -> verkopen

14-08-2022 22:15

guc75 +11011

Aursnes is gekomen voor een minimaal bedrag en als je dan een jaar later een veelvoud kan ontvangen, dan moet je dat als club eigenlijk gewoon gaan doen.''

Deze uitspraak wordt veel ondersteund hier op fr12 maar is best kortzichtig. Waarom zou je een van je beste spelers verkopen voor een veelvoud van je aankoop bedrag als het nog meer kan opleveren als je hem gewoon houdt.

14-08-2022 21:57

TalkOfSBeek +4073

Maar hij wil niet bijtekenen en is een jaar of 26? Heeft alleen in Noorwegen gespeeld. Hij wil snel geld maken op een verantwoordelijke manier. Benfica is vergelijkbaar met de top van Nederland dus echt vooruit gaat hij niet Maar zijn salaris wel. Tis gewoon een win win situatie als hij vertrekt.

Ik vind het overigens jammer als hij weggaat. Hij moet voor altijd blijven. Maar dat vind ik als fan en niet als beleid ;)

14-08-2022 22:02

panache +7872

Benfica is wel een niveau hoger als de Nederlandse topclubs.

14-08-2022 22:07

fr1908-paul- +5626

Die telt niet

14-08-2022 22:15

panache +7872

Ik sla Benfica hoger aan

14-08-2022 22:23

Jurk +7094

Dat is om het even…

14-08-2022 23:13

Djk1 +5696

Omdat het dus NIET nog meer kan opleveren want hij wil niet verlengen en wordt dus elk half jaar miljoenen minder waard.

14-08-2022 22:07

mfr23 +6253

Als hij weggaat voor 15 miljoen en je geeft 10 miljoen uit aan een Zerrouki, hou je 5 miljoen over. Die 5 miljoen zou ik nog 2 jaar Aursnes wel waard vinden.

14-08-2022 22:34

guc75 +11011

Precies wat ik bedoel, liever nog 2 jaar Aursness dan Zerrouki plus 5 miljoen. Zerrouki is echt kwalitatief veel minder.

14-08-2022 22:55

Jurk +7094

10 miljoen voor Zerrouki… Ben je nou helemaal gek geworden?! Heb je een zonnesteek opgelopen?!

14-08-2022 23:14

Djk1 +5696

Als we Aursnes die 5 miljoen geven, tekent hij misschien toch bij en kan hij wel meer opleveren. Openbreken dat salarisplafond!

15-08-2022 09:56

jonaathn +14824

Volgend jaar 27, weliswaar je sterkste fase, maar misschien te laat te verkopen voor een hoger bedrag met nog 1 jaar contract.

14-08-2022 22:18

Jurk +7094

Hij wil niet bijtekenen en heeft al een akkoord met Benfica… zo iemand moet je niet eens meer willen hebben… wel de hoofdprijs laten betalen met bonus en doorverkoop percentage… laat ze maar bloeden die Portugezen…

14-08-2022 23:12

feyenoordgazza +4012

Zo krabby heeft alle open deuren op een rij gezet

14-08-2022 21:56

Willem80 +3201

Die gaat gewoon. Hopelijk halen we iemand beter dan die Zerrouki.

14-08-2022 21:55

FRunn +1636

Goedkoper ook

14-08-2022 22:08

WillemWeetAlles +4335

Aursnes zal 100% zeker vertrekken. Is echt alleen uitstel van executie. Hopelijk tegen een zo hoog mogelijk bedrag. Besef dat ook dragende muren vervangen kunnen worden. Niemand is onmisbaar. Het is alleen te hopen dat ze meer en betere spelers op het lijstje vervangers hebben staan dan Zerrouki. Want dat is echt nog geen 30% van Aursnes.

14-08-2022 21:44

feyenoordgazza +4012

Niks is zeker.
Wij weten helemaal niks ,en die media ook niet.
Die roepen maar wat

14-08-2022 22:00

Mensini +14661

Waarom gaat ondanks dat er totaal geen noodzaak meer is om hem te verkopen en je hem zelfs eigenlijk helemaal niet kwijt wil die vraagprijs niet een keer omhoog?

Ze hebben toch aardig gecashd door die verkoop van Nunez aan Liverpool....spend minimaal een kwart daarvan maar aan ons belangrijkste speler!

14-08-2022 21:43

Dennis010 +1569

Precies, prijs is morgen 17 miljoen en elke dag wordt het 1 miljoen meer

14-08-2022 21:53

Mensini +14661

met bv een deadline van 20 augustus!

14-08-2022 22:00

Hammie +1247

1 ding is zeker snel afscheid nemen van Rasmussen

Wat was die tegen fietstas en Hoereveen slecht puffff

Mag zelfs niet op bankie plaats nemen

14-08-2022 21:38

panache +7872

Dat viel wel mee. Sterk in de duels en een goede kopper. Hij speelt natuurlijk een heel ander systeem als bij Vitesse waar ze met de kont in de zestien hangen.

14-08-2022 22:09

Hammie +1247

Jij bent zeker niet geweest

15-08-2022 09:41

Don Pablo +9051

Hetzelfde geldt voor Wälemark

14-08-2022 22:09

partymarty010 +254

Provocatie uitlokken is dit. Hij was gisteravond niet slecht. Ik zal het brengen als een mening; ik vond Rasmussen gister op een enkele verkeerde inspeelpass niet slecht.

De reden dat mensen Rasmussen slecht vinden, is omdat hij is gekomen als back-up van een speler die er toen nog zat. Nu die weg is, hopen we allemaal dat er nog een betere vervanger komt voor Senesi dan Rasmussen. Dat hoop ik overigens ook. Neemt niet weg dat hij buiten en beetje onwennig zijn het prima heeft ingevuld.

14-08-2022 22:11

Wisselspeler +7882

Ik vond dat hij in de kuip goed speelde. De commentatoren hadden wel de pik op hem, maar hij scoort zowat de 1-0 , repareert achterin het nodige en speelt op het einde ook nog even LB. Geertruida deed het slechter.

14-08-2022 22:16

Roytterdam +1853

Slot zei al, Rasmussen is gekomen als vervanger van Sandler. Back-up linkercentrale dus. Helaas is eerste keuze Hancko vooralsnog te duur

14-08-2022 22:52

Tapiaz +28566

Laten we ons vooral concentreren op welke speler we als vervanger willen halen. Je zag gisteren ook al een enorme verbetering in het spel toen Kokcü er in kwam. Beide spelers zijn enorm belangrijk voor ons.

14-08-2022 21:37

Juicher +62579

We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.

14-08-2022 21:32

Willem80 +3201

Heerlijk die Peijnenburg koekhappert. Blijft een klassieker...

14-08-2022 21:53

Janas +4240

Ik zou Aursnus alleen verkopen voor 25 miljoen , deze speler kan eind van het seizoen het verschil maken tussen CL of EL of Conf L dus geef hem een verbeterd contract 1 miljoen erbij en 1 jaar extra bijtekenen en zonnetje echt alleen de hoofdprijs en wat hij gekost heeft zou mij een zorg zijn , hebben alle ploegen niet goed gescout

14-08-2022 21:31

rikkie12 +9259

De Jorgensen-strategie dus.
Werkt altijd…..

14-08-2022 23:07

RichardV +951

Orrie en Freddy.

14-08-2022 21:24

Tapiaz +28566

Eenvoudige analyse van de wedstrijd, klopt maar dat kon iedereen zien. We hebben gewoon ff tijd nodig om ingespeeld te raken, want er moeten de komende wedstrijden nog meer nieuwe spelers ingepast worden. Als die de kwaliteit hebben waarvoor ze gehaald zijn, dan komt het toch helemaal voor elkaar.

14-08-2022 21:19

Drie90 +8431

Dat je hem voor een half miljoen gekocht hebt is volkomen irrelevant.

Wat relevant is is wat je ervoor terug kan kopen. Of hij bereid is zijn contract te verlengen. Wat je er volgend jaar nog voor kan krijgen.

14-08-2022 21:18

ypioca +34

Dat is inderdaad waar.

14-08-2022 21:19

Tapiaz +28566

zo is dat, hooguit een fijne bijkomstigheid

14-08-2022 21:19

alsje +8711

Idd, maak je binnen 5 minuten die goal wel, wordt het ook 5-0. Dan moeten zulke ploegen komen.

Maar goed. Dat is “als als als”. Je ziet dat een 020 en psv dat wel kunnen in dit stadium. Mooi doel om naar toe te werken.

14-08-2022 21:17

BlikHeinie +12763

Je moet gewoon scoren en daarna geen tegendoelpunt krijgen

14-08-2022 21:09

tanya_lasagna +1603

Tenzij je daarna weer scoort 💡

14-08-2022 21:12

IJzerenKees +133163

de tering henk ik donder van mn stoel

14-08-2022 21:16

MCMLXX1-Creata +327

Leggie lekker ?

14-08-2022 21:30

misterj +4568

Wat een wijsheid zo op de zondagavond, trek nog een blik los!

14-08-2022 21:35

Bobiku +8584

20 miljoen vind ik wel wat enthousiast, maar het is zeker geen slechte back. Hij is alleen erg wild en dan lijkt het soms wat beperkt, maar hij is pijlsnel, heeft enorme longen en is constant in beweging. Dat zijn kwaliteiten waar je ver mee kan komen. Maar neem Karsdorp. Die kon dit ook allemaal, maar kon ook nog eens heel goed voetballen

14-08-2022 21:07

realistisch1953 +14241

In principe mag Feyenoord hem never nooit laten gaan maar als de bedragen kloppen verdient Feyenoord in 1 jaar tijd zo'n 15 miljoen euro. Feyenoord heeft niet de luxe financiële ruimte om dit schouderophalend te negeren. Jammer want hij is echt een goeie speler.

14-08-2022 21:06

jonaathn +14824

Ga eerder van 17/20 uit.

14-08-2022 22:28

sh-fr +15499

We hebben flink gecasht en gezien de geruchten lijkt er nog genoeg geld voor handen, dus alles onder de 20 miljoen weigeren. Nóg beter: Aursnes blijft gewoon bij ons.

Verder overigens prima teksten van Krabbendam. Blijkbaar zit er toch ergens wat verstand :)

14-08-2022 21:04

robert_bozenik +18115

Aursnes onze dragende muur en Szymanski die dat muurtje mooi dichtstuckt

14-08-2022 20:57

Engelbert Bakker +16330

Ander soort middenvelder lijkt mij Meer aanvallend

14-08-2022 20:58

TinusTingTong +49868

En Timber zorgt voor de schutting eromheen.

14-08-2022 20:59

Feyenoord1 +102602

Kokcu*

Waarom is dit eigenlijk nog een discussie

14-08-2022 21:00

TinusTingTong +49868

Ja vind ik eigenlijk ook. Maar die is minder goed in houtbewerking dan Timber.

14-08-2022 21:01

Feyenoord1 +102602

Hahahahahahahahah oke oke oke goeie

14-08-2022 21:01

Ptet +327355

Lekker hoor zo adrem en humor

14-08-2022 21:05

switzer +11010

Aursnes is inderdaad een geweldenaar, maar wel in combinatie met Kökçü, die twee zijn killing voor ieder ander middenveld. Zet Szymanski ervoor en je hebt Europees hoog niveau. Timber komt nog wel.

14-08-2022 20:57

onbekend +94824

Helemaal mee eens. Timber uitstekende 4e man op het middenveld als die 3 fit zijn.

14-08-2022 21:02

Kritisch +22384

Dat Aursnes vertrekt voor hopelijk minimaal 20 miljoen is natuurlijk een aderlating maar gezien de forse winst wel een aderlating waar mee te leven valt.

Mij baart vooral zorgen dat Zerrouki als vervanger moet komen.
Buiten het feit dat hij een absurd bedrag moet kosten, waardoor al een groot deel van de winst op Aursnes verdampt, heb ik hem in de gaten gehouden in de competitie en Europees en kan ik geen bijzondere kwaliteiten ontdekken.
Voor Twente een prima speler maar niet voor de top 3.

Ik snap de roep om nederlandstaligen in de selectie maar als die niet van het gewenste niveau zijn moet je het niet doen.
Dan maar een vreemdelingenlegioen

14-08-2022 20:54

MYfr12 +515

Volledig eens met je bericht, wie zou jij graag alle vervanger zien?

14-08-2022 20:55

Lucas_010 +6597

Ook eens!! Wat mij betreft hoeft er geen vervanger te komen, timber kan daar ook best spelen. Mocht er toch een vervanger komen zie ik graag matusiwa komen, sterke middenvelder, niet de voetballende kwaliteiten van aursnes maar dat lossen kokcu en szymanski wel op

14-08-2022 20:58

MYfr12 +515

Kost ook 10 miljoen met een hoog salaris.

14-08-2022 21:12

Robin76 +4453

Ik zou voor op de korte termijn voor Clasie gaan en dan voor de langere termijn die jonge Noor oppikken bij Mold3

14-08-2022 21:16

Kritisch +22384

Schouten zou inderdaad een prima vervanger zijn maar hij is basisspeler in Italië dus ik denk niet haalbaar

14-08-2022 21:57

Feyenoord1 +102602

Dat Feyenoord überhaupt Zerrouki als de vervanger van Aursnes ziet
Is eigenlijk gewoon disrespect naar Aursnes toe

Zelfde alsof Barcelona McTominay zal zien als de vervanger van De Jong

14-08-2022 20:57

Jaapie22 +3056

Flikker op met de jong

14-08-2022 21:03

Feyenoord1 +102602

Ik geef een voorbeeld wappie

14-08-2022 21:07

Woeke +8663

disrespect = respectloos

14-08-2022 21:59

1234567890 +177548

Kraby lekker aan je kont kraby en geen open deuren intrappen.

14-08-2022 20:54

Timberman +101836

Paixão zal toch vandaag gepresenteerd worden of zijn ze de TL-buizen kwijt

14-08-2022 20:54

Feyenoord1 +102602

Ik zit ook maar te wachten….
De hele fucking dag al

Maar ik heb nog hoop want Lopez werdt pas om half 11 gepresenteerd

14-08-2022 20:54

Timberman +101836

Zuid Amerikaanse tijden?

14-08-2022 20:55

MYfr12 +515

Vanavond om 21:00

14-08-2022 20:56

Timberman +101836

Internet niet betaald int maasgebouw

14-08-2022 21:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties