"Het zal me verbazen als Feyenoord nu fluitend wint van Fortuna en PEC"

"Het zal me verbazen als Feyenoord nu fluitend wint van Fortuna en PEC"

Sinds de komst van Robin van Persie heeft Feyenoord de weg omhoog ingezet in de Eredivisie. Of die twee zaken ook direct met elkaar in verband staan, is de vraag die werd besproken in de NOS Voetbalpodcast. Of de goede resultaten aan Van Persie toe te schrijven zijn, daarover waren de meningen verdeeld.

"Ik zie nog helemaal geen hand van Van Persie", trapte Arman Avsaroglu af. "Dat kan ook helemaal niet. Hij stapt middenin het seizoen in en heeft geen weken de tijd. Als je kijkt hoe Feyenoord de wedstrijden wint, dan zijn dat eigenlijk allemaal bevliegingen van de buitenspelers. Het middenveld is constant aan het variëren omdat mensen wegvallen. Ook nu weer, nu Smal speelde voor Hwang. Ik vind Feyenoord helemaal niet zo overtuigend spelen."

Ook Jeroen Elshoff is nog niet helemaal overtuigd. "De realiteit is toch gewoon dat Feyenoord een aantal wedstrijden heeft gewonnen waarin ze eigenlijk helemaal niet de betere waren? Ik denk niet dat het toeval is. Nu is dat prima, want we zitten aan het einde van de competitie. Maar als je dit voor de langere termijn doortrekt, dan is de kans dat ze alles op deze manier winnen minder groot."

Motivatie

Jan Roelfs ziet wel dat spelers gemotiveerder lijken, al kan dat ook komen omdat plek twee weer in zicht is. "Dat is iets om voor te voetballen. Directe plaatsing voor de Champions League, dat is een grote prijs. Maar wat je zegt: Paixão en Hadj-Moussa zijn voor de Eredivisie buitenspelers van de buitencategorie. Die kunnen een wedstrijd openbreken en beslissen. Toeval of niet, daar maakt Van Persie gebruik van." Daarbij valt hem ook de positiviteit van de trainer op. "Hij weet wat er te halen valt en kan dat blijkbaar op de spelers overbrengen. Dit is het Feyenoord waar hij heel graag trainer wilde worden. Het is zijn droombaan. Blijkbaar kan hij dat overbrengen op de spelers. Dat zou ook een rol kunnen spelen."

Moeizame wedstrijden

Elshoff blijft echter sceptisch over wat dat betekent voor de komende weken. "Dit is echt een topweek geweest voor Feyenoord. Ze vinden aansluiting en beleven succes, wat weer energie geeft. Maar zij zullen toch ook zien dat het tegen FC Groningen een geflatteerde 4-1 was, dat Go Ahead grote delen van de wedstrijd beter was in De Kuip en nu deze wedstrijd tegen een zwalkend AZ... Het is heel goed en knap dat ze die winnen, maar het zou me verbazen als Feyenoord nu fluitend gaat winnen van Fortuna Sittard en PEC Zwolle. Ik denk dat het op dezelfde manier zal gaan, met Hadj-Moussa en Paixão. Dat zijn uitzonderlijke kwaliteiten die ze echt nodig hebben om wedstrijden waarin ze kennelijk moeizamer voetballen, toch te winnen."

Sterke verdediging

Uiteraard lag het tegen AZ niet aan een uitblinkende voorhoede, maar vooral aan de sterke verdediging dat Feyenoord AZ versloeg. "Ze verdedigden echt heel goed", zag ook Avsaroglu. "Trauner begon heel matig aan de wedstrijd; in de eerste tien minuten verloor hij twee of drie keer de bal en verloor hij een kopduel. Maar daarna herpakte hij zich geweldig en was hij weer de oude Trauner in dat centrum met Hancko. Als je dan ook kijkt naar de backs, Hartman en Read, dan staat daar wel heel veel defensieve stabiliteit. Dan heb je dus de gekke situatie dat de aanvallende trainer Van Persie het vooral van zijn verdediging moet hebben. Die roemde hij ook zeer terecht."

Realistisch

Al met al zien de verslaggevers dus positieve en minder positieve punten bij Feyenoord. Roelfs heeft echter niet de illusie dat Van Persie zelf dat niet ziet. "Ik vind hem wel realistisch. Na Groningen zei hij ook dat ze een hele fase de mindere ploeg waren en dat het geflatteerd was. Hij was dolblij dat ze hadden gewonnen, maar hij had absoluut kritiek op zijn ploeg. Niet op de spelers - dat is ook terecht, hij beschermt zijn ploeg - maar hij is wel reëel. Ik vind dat Van Persie nog steeds in een fase zit waarin hij zich moet bewijzen, hij is nog een jonge trainer. Als hij in staat is om Feyenoord naar de tweede plek te loodsen, is dat goud voor de club. Maar dat wordt een hels karwei."

Lees meer over
Robin van Persie AZ
Plaats reactie
666

fer67 +528

Feijenoord wint met twee vingers in de neusje

09-04-2025 14:30

Feyenoord4ever1908 +71358

Go Feyenoord, we gaan ervoor💪🏼

09-04-2025 12:00

medtown +5962

Van Persie is een topspits, en van Persie weet wat winnen betekent.

Spitsen hebben er schijt aan als ze slecht "spelen" en de 1-0 en de 2-0 gescoord hebben.
Daarnaast durft deze held gewoon druk te zetten en te domineren.
Liever 6-2 winnen dan 1-0, maar als het moet, dan moet het.

09-04-2025 11:55

LeidenNoord +272

Ook Jeroen Elshoff is nog niet helemaal overtuigd. "De realiteit is toch gewoon dat Feyenoord een aantal wedstrijden heeft gewonnen waarin ze eigenlijk helemaal niet de betere waren?

Nee, maar daarvoor speelden we dit seizoen 8 wedstrijden waarin we wel beter waren en toch punten verspeelden, mafkees van een Elshof (ook een Neus of een Spermaan zeker?)

08-04-2025 18:51

medtown +5962

Dus je geeft hem gelijk, maar je zoekt een excuus om het er niet mee eens te zijn?

09-04-2025 11:53

LeidenNoord +272

Nee. Ik nuanceer zijn stelling. Benoem dan ook dat we heel vaak de betere waren en niet wonnen.

09-04-2025 17:30

fer67 +528

Punten verspelen is wel een punt wat niet mag gebeuren .

09-04-2025 14:33

dehelvandeurne +4200

Buys heeft nog maar 3 punten nodig en heeft dan met Fortuna een prachtige prestatie grleverd. Hulde dus voor Danny, maar even niet tegen Feyenoord. Die 3 punten komen wel!

08-04-2025 12:17

oelewapper +245

Lekker achterover uit je duim lullen. Open deuren partijdige napraterij.

08-04-2025 11:01

oelewapper +245

Man man man. Die podcast kan ik dus overslaan. De publieke omroep die ook een graantje mee wil pikken. Is niks en wordt niks. Stop daar gewoon mee.

08-04-2025 10:46

dekenner91 +1241

Haha een Spartaan en een AZ supporter proberen de prestaties van RvP onderuit te halen. Tuurlijk kan het allemaal nog beter, maar gezien het kreupele elftal dat hij heeft geërfd, heeft hij gewoon puike prestaties geleverd. Vanaf hier wordt het alleen nog maar beter!

08-04-2025 10:37

fer67 +528

Eens kan niet anders , onder slot speelden we ook wel eens ondermaats maar winnen wel de pot

09-04-2025 20:24

Symex010 +5582

Hey Nos mannetjes, dit is RvP, die hoeft zich aan helemaal niemand te bewijzen.

08-04-2025 10:16

fer67 +528

Niet als voetballer, maar wel als hoofdtrainer

09-04-2025 14:35

fer67 +528

En al helemaal niet aan de nos

09-04-2025 20:25

RobinLandman +2050

Eerst zeggen dat die geen hand van Van Persie ziet om vervolgens te zegggen dat ze de laatste wedstrijden zo goed verdedigen, mooi verhaal

08-04-2025 09:45

RPI +46505

Daar moet je tegenwoordig analist voor heten en betaald voor krijgen …

08-04-2025 09:25

senesi1908 +3735

Fortuna uit wordt de lastigste. Dan in eigen huis met 't legioen psv aanpakken. Scenario, psv verliest z'n laatste pot bij Sparta

08-04-2025 09:19

ptrB68 +1498

Liever zingend dan fluitend

08-04-2025 09:01

simplysteef +6419

Fortuna gaat eraan, sowieso! Daarna zien we wel weer verder.

08-04-2025 08:47

TerAar1908 +16126

Dan doen we het toch niet fluitend, winnen is winnen

08-04-2025 08:37

janos +4689

Ik zie een ploegje 1e staan. Hoeveel wedstrijden hebben die overtuigend gewonnen. Iedere wedstrijd gegarandeerd een pingel. Het begint weer, Feyenoord wint onverdiend en 020 wint zakelijk. Laten we iedere overwinning koesteren en naar boven blijven kijken. Komt allemaal goed.

08-04-2025 08:29

Ropperdepop +574

Oei. Journalisten met een nuchtere analyse. Dat ben je anti-feyenoord.

08-04-2025 08:23

beppie172 +66640

Het is ook geen amateurvoetbal waar de thuisploeg iemand moet regelen om te fluiten. Als je Robin scheidsrechter maakt, dan winnen we echt wel fluitend.

08-04-2025 08:13

fer67 +528

Jaaaa daar zit wel wat in een beetje de ajax cultuur .

09-04-2025 14:38

fer67 +528

Dan zijn de rollen wel omgekeerd wat zal ajax de komende vijftig jaar balen zeg daar droom ik nu van echt die mensen hebbn Rotterdam in de oorlog ook zo veel pijn gedaan . Il zal niet uit wijden maar ze zijn niet zo onschildig als kampen laten zien . Het verschrikkelijk van wat er gebeurd is maar zo hoeft het ook niet wat mij betreft maar zoj zelf hebben daar maling aan . Ze gaan er gewoon mee door en hast dat zijn ze al meer dan tweeduizend jaar gewend o refen het resultaat teld en niet de vele doden fi dat kost of gekost heeft

09-04-2025 20:30

fan-realist +3959

Heb je een keer goede vleugelspelers, is het ook niet goed....

08-04-2025 08:01

tboy68 +2008

Er is een club in Nederland die met slecht voetbal en veel geluk kampioen wordt.

08-04-2025 06:45

lobbie +5078

En volgens die welbekende regels

08-04-2025 07:29

fer67 +528

Als thuis blijven zelfs dan zijn ze kampioen de v praagies regelen alles

09-04-2025 14:39

fer67 +528

Geluk ? Ik geloof dat jij iets vergeet geluk is bal die dreigt naast te gaan maar door effect er tog draard , dat is geluk . Geholpen clubje meer niet

09-04-2025 20:35

Jamcarterrr +3934

Dus Feyenoord wint alleen omdat

- de buitenspelers goed spelen
- verdediging goed staat


Oke.

08-04-2025 05:54

alexnultien +6118

Gewoon een feit toch?

08-04-2025 06:01

Anneke.T +238

Haha precies...

08-04-2025 06:12

marcianorsd +9366

Mis alleen nog de opmerking: omdat de keeper ballen eruit haalt

08-04-2025 08:09

Stoppel +3645

Dus het elftal staat goed, maar dat is dan niet goed. Zo iets bedoelen de heren 'experts'.

08-04-2025 08:59

fer67 +528

Dan staan we er tog goed op goede buiten spelers en een goede verdediging . Vroeger moedt ajax het hebben van Lihtmanen of Cruiyff of Keizer of Zwart en zo kan ik wel even door gaan . Maar je moet wat te zeuren hebben anders komje bagger krantje niet vol en kunje de biezen pakken ga nu lekker nasrje amsterdamse vlubje en ga nu is lekker klagen over de schijtrechters dan ben je een hele grote jongen .

09-04-2025 20:40

FRJimZ1 +591

Misschien winnen we niet fluitend maar winnen zullen we 💪 Sterker door Strijd! ♥️🤍🖤

08-04-2025 02:33

patrick_gloudie +2856

Vraagje. Is laatbloeier edvardsen 29 jaar een gokje waard ? Niet voor de basis natuurlijk.

08-04-2025 02:15

alexnultien +6118

Ik zou dan eerder Lauritsen transfervrij ophalen

08-04-2025 06:01

Flinkevleugel +3250

Feyenoord zal die non-valeurs van de NOS nog veel vaker gaan verbazen.

07-04-2025 23:22

Joszef4ever +602

Non-valeurs, mooie term👏👏

07-04-2025 23:27

fer67 +528

Wat dacht van ik moet even na denken hoor hoe je dat schrijft . Consolideren pfffff ja echt zulke woorden gebruiken ze nog een keer consolideren il geloof dat het betend moet ik weer na denken alleen daar van krijg ik al hoofdpijn consolideren jeetje hoe komje er op zeker stellen winst behalen winnen ja het is wat pffffff

09-04-2025 20:45

FrNiels2017 +157931

Vind dit overdreven negatief, zeker als je ziet hoe onze aanstaande kampioen speelt

07-04-2025 23:09

NoPeIsDope +312

Daarom juist... Zegt ook wat over Feyenoord als je ziet wat er nu kampioen word...

08-04-2025 06:27

FrNiels2017 +157931

Daar kun je Van Persie toch niet op aankijken? Die is er net

08-04-2025 10:57

NoPeIsDope +312

Dat hoor je mij toch niet zeggen?.. Zeg alleen dat Feyenoord een slechte competitie gedraaid (dus geen CL campagne voor je dat erbij haalt ook)heeft aangezien die neuzen met hun slechte spel kampioen worden...

08-04-2025 13:51

FrNiels2017 +157931

Mijn reactie was toch ook op het artikel en niet op jou? Ik vind de kritiek uit het artikel op Van Persie en de recente wedstrijden overdreven negatief. Jij mengt je daar in en zegt iets wat betrekking heeft op het hele seizoen. Die twee zaken staan los van elkaar.

08-04-2025 14:48

fer67 +528

Met hulp anders is het onmogelijk voor ze dat is tog wel duidelijk . En het word al jaren en jaren toegelaten om dat de hoofdstad moet schitteren . Het zijn een soort stiekeme Stasie mensen waar niemand tegen in durft te gaan zelfs de regering zijn bang voor ze .

09-04-2025 14:45

NoPeIsDope +312

Teringgg, weet niet hoe diep je zit... Maar succes ermee... Ga toch leven man! Al jaren en jaren zeg je.... Ze waren ook jaren dominant en positiespel waar wij jaloers op waren... Dat Feyenoord er jaren zelf een puinhoop van gemaakt heeft en beleid van een amateur club kan je niet ontkennen... Dat ze nu in het zadel geholpen zijn zeker maar ze waren jaren qwa voetbal beter... Feyenoord is de mooiste club maar intern is het jaren een puinhoop geweest... Dus kijk niet alleen maar naar hun dat ze geholpen zijn maar kijk ook naar Feyenoord zelf man...

10-04-2025 07:16

fer67 +528

Dat is gemaakt nooit voor gestreden alles gekregen en in de schoot geworpen want ajax miet champignonleage voet bal halen want ze hebben geen geld meer .

09-04-2025 20:47

frvlissingen +3747

Fluitend hoeft niet. Iedere wedstrijd winnen met 1-0 is prima

07-04-2025 22:43

FRJimZ1 +591

Of 0-1 haha

08-04-2025 02:33

010robson +2696

Nou hebben ze weer een stokpaardje gevonden dat Feyenoord minder balbezit had.
Dat scheelde iedere wedstrijd 2 procent 48 om 52 op az na.
We zouden zogezegd de mindere zijn geweest.
Totale onzin,kijk voor de gein alleen effe naar het aantal schoten.
En dat alles met een steeds maar weer wisselende selectie.
Juist razend knap met 2 moeilijke uit wedstrijden en een go ahead in topvorm.
En dat ligt echt niet alleen aan de buitenspelers.

07-04-2025 22:36

12345 +14076

Bizar joh. Ik heb ook 2 ballen gezien die Paixao dan op wonderbaarlijke wijze overschiet terwijl die gewoon compleet is vrij gespeeld voor de goal.

Dan nog 2 afgekeurde goals.

Tja dan kan ik inderdaad ook dat soort statistieken erop los gooien. Waarom heeft AZ niet gescoord omdat ze ongelukkig waren? Rot toch op.

De anti Feyenoord campagne is duidelijk weer bezig en het ergste vind ik nog dat sommige supporters hier in meegaan.

07-04-2025 23:11

fer67 +528

Omdat feijenoord nou ook weer niet best speelde.

09-04-2025 14:47

fer67 +528

Ja je hebt gelijk maar jij denkt tog niet dat ze ajax de grond in gaan boren . Wasr van duidelijk is dat ze geholpen zijn door de Var en scheidsrechter daar hoor je niets over het hele jaar door .

09-04-2025 20:50

RicoFR36 +27118

Van PEC vast wel. Met een minimale marge van 3.

Fortuna uit wordt een ander verhaal. Daar hebben we het sowieso zelden makkelijk.

07-04-2025 22:36

Gullit10 +2611

Maar dan alleen van de Hema....

08-04-2025 00:07

fer67 +528

Joh dat mag helemaal niet uit maken met het aanvallende voetbal wat feijenoord nu speelt . Fortun is altijd lastig geweest dat is zo . Maar met dit systeem en fortuna parkeerd de bus niet winnen we deze wedstijd ook

09-04-2025 14:51

boyke010 +9933

We hebben 15 blessures paardenlullen en gimenez verkocht

07-04-2025 22:25

RicoFR36 +27118

Anders waren we gewoon kampioen geworden.

07-04-2025 22:36

mruigrok +3011

Nou, volgens mij zouden alleen Hwang en Timber basis hebben gestaan zaterdag bij 0 blessures (en misschien Bijlow, maar die had het niet beter gedaan als Timon).

08-04-2025 09:19

boyke010 +9933

020 is ook nooit beter maar wint wel iedereennlult maar wat jo

07-04-2025 22:24

GernotKokcu +4019

Daar hoor je nooit wat negatiefs over. Willen graag onze club naar beneden praten

07-04-2025 22:25

OmarLittle +16

Onbegrijpelijk, gezien de naamdrager van dat stadion.
Die zoe persoonlijk Farioli wegpiraten. Maar ineens mag het als zij het doen.

08-04-2025 00:02

fer67 +528

Nog maals en dat moet jij maar goed onthouden winnen met hoeje wint daar zit wel een verschil in .

09-04-2025 14:53

SEYVEN +14049

Kwartier geluisterd naar 4 nobody’s die de invloed van van Persie proberen te downplayen zonder dat inhoudelijk te onderbouwen. Buitengewoon irritant.

07-04-2025 22:09

Kwintsheul +14897

Tegen FC Groningen was inderdaad een geflatteerde 4-1. Had qua kansenverhouding minimaal 7-1 moeten zijn.

07-04-2025 21:41

fer67 +528

Oh il dacht wat
zegt die nouw

07-04-2025 21:49

010robson +2696

Precies alleen bij rust had het al 4/5-1 moeten staan.

07-04-2025 22:23

eeuwigtrouw +4014

Kap met lullen over 2de plaats gewoon wedstrijd voor wedstrijd winnen,eerst derde worden

07-04-2025 21:40

realistisch1953 +14282

Vi nd ik ook...

07-04-2025 21:51

Kings010 +7760

3e zijn we al

07-04-2025 22:08

feyefrank +2094

dat de analisten uit 020 negatief zijn dat verbaast niemand, achterlijk volk in 020.

07-04-2025 21:34

fer67 +528

Achterlijk blind doof en gehamdicapt

07-04-2025 21:50

fer67 +528

Plus dat ze jaren in de champignon leage gedpeeld hebben en nu zeggen we hebben geen geld meer .

09-04-2025 14:56

OmarLittle +16

Nota bene een ajakswatcher, waar dit voetbal verafschuwd werd, die dan zegt dat hij bij ons niet kan. Afgrijselijk die NOS. Net als die club zonder normen en waarden die nu ook hun identiteit verloochenen

08-04-2025 00:04

ookhier010 +699

Santi is klaar
https://www.getfootballnewsitaly.com/2025/no-spark-in-relationship-between-santiago-gimenez-and-milan-manager-sergio-conceicao/?utm_source=Flashscore.com&utm_medium=newsfeed

07-04-2025 21:32

MeneerLarsson +11034

Mooi verkocht

07-04-2025 21:33

bahiaindespits +3112

Garantie tot de deur

07-04-2025 21:40

FrBubba +19622

Huren met optie tot koop voor 15 miljoen.

07-04-2025 21:52

boyke010 +9933

Hij heeft ons genaaid hoeven m niet jo

07-04-2025 22:27

AfstandsSchot +9756

Grappig ook, dat als 020 een lange fase van punten binnenslepen met kotsverwekkend voetbal doormaakt, negatieve geluiden niet mogen, en de dramaspelers gewoon naar oranje gaan.

Grappig - niet grappig.

07-04-2025 21:27

Vreewijktniet +2576

Na dit toch wel bizarre seizoen met blessures en trainerswissel derde worden is gezien ook de CL campagne gewoon oké en de tweede plaats zou top zijn.

07-04-2025 21:25

fer67 +528

We staan vierde in de cooficienten lijst om direkt geaatst te worden voor de champignon leage

09-04-2025 15:00

fer67 +528

Als we tog als detde eindigen

09-04-2025 15:00

AfstandsSchot +9756

De hand van RvP zie je daarin, dat je de hand van Priske niet meer ziet.

07-04-2025 21:22

FR_Domingo +14981

Verbazen? Verbaas je niet, verwonder u slechts 😅

07-04-2025 21:18

charlaykc +9618

Ow jeeeej we spelen elke wedstrijd de finale

07-04-2025 21:00

radikale +6912

Dit seizoen waren we regelmatig de betere, maar dan speelde we gelijk! Het is gewoon niet stabiel genoeg. Maar dat kan ook niet anders met al noodgedwongen gewisseld

07-04-2025 20:58

Wesza010 +12157

Geert en Wieffer beide zoveel gegund.. wat een pech met hun keuzes qua clubs .. evenals hun matige prestaties..

Jammer man , goeie gasten

07-04-2025 20:54

Aidan_Exclusive +7798

Van Persie doet het fantastisch!

Niet dat dromerige halverwege het seizoen bij een club instappen met 15 geblesseerde spelers en denken jouw manier van voetballen erin te kunnen krijgen…
Nee, realistisch punten pakken en alles op alles zetten om op z’n minst derde te worden.

Volgend seizoen met zijn eigen voorbereiding en eigen samengestelde selectie gaan we ander soort voetbal zien en ook anders beoordelen, maar nu doet hij het gewoon fantastisch!

07-04-2025 20:53

fer67 +528

Dat mag ik hopen echt maar tegen AZ krijg ik tog weer mijn twijfels . Dit aanvallend voet bal zo als tegen de Egles is goed ook tegen groningen . Maar zo moetje wel het hele jaar spelen maar , dat gaat niet lukken als je bij een voorsprong in zakt . De trainer mag voor zijn spelers geen medelijden hebben. Om hoog tempo te blijven spelen in iedere wedstrijd. Doe je het anders om zo als tegen AZ loopje een keer avereij op. Dus anders trainen op conditie daar komt uithoudings vermogen bij kijken . Wie dit niet snapt moet maar eens de 8 kilometer lopen met oefeningen onder het lopen. En gymnastieken om het lichaam warm te houden en flexciebel . Goed Robin v Persie we gaan het zien zo niet en zo ben ik dan ook weer dan snapje er zo ook geen reet van . Sommigen jongens dat weet ik uit ervaring hebben dat niet nodig ook dat weet ik . Maar het metendeel wel dat is zeker. En geloof mij alsje het binnen een halfjaar onder de knie krijgt die training die ikbedoel ga je de grootste lol krijgen onder elkaar . Je speelt iedere wedstrijd met veel franje en geloof in je zelf kunnen . Dan wordje inderdaad met gemak tweemaal. Kampioen achter elkaar en zo moet het in ieders belang . En ook die op de tribune zitten daar speelje voor en om offers te brengen wasrje dik en ruimschoots voor betaald krijgt . Kampioen worden is voor de club uiterst belangrijk om naam te maken in europa en ook voor jullue zelf als speler . Iedereen wint hier bij .

09-04-2025 15:23

Peterk +35279

Overdrijven is ook een vak. Volgens mij werd Twente helemaal weggespeeld en viel op de overwinningen op Groningen en de Eagles niets op af te dingen. Alleen tegen AZ was het niet meer dan 1 puntje waard. Gelul over "bevliegingen" van spelers. Deze sukkels weten blijkbaar niet dat het hele voetbal daar om draait. individuele klasse van spelers die een wedstrijd beslissen.

Fluitend winnen? Dat doet geen enkele Nederlandse club als je de competitie gevolgd hebt....

07-04-2025 20:50

12345 +14076

Niet meer dan 1 puntje waard? Lekker mee gaan in de anti Feyenoord campagne.

Ik weet niet hoor uiteindelijk scoor je er gewoon 3 waarvan 2 worden afgekeurd waarvan 1 zeer onterecht.

En de tegenstander scoort er 0 door een solide verdediging en een goede keeper.

Dan ben je gewoon de betere ploeg en heb je zowel een betere verdediging als een betere aanval. Punt.

07-04-2025 23:14

fer67 +528

Ja dat bedoel ik

09-04-2025 15:26

fer67 +528

PeterK ziet het goed en (12345 ) jij ziet het ook goed maar wel levens gevaarlijk voor de drie punten . Wasr het bij mij om gaat is de overtuiging waar een scheidsrechter en Var niet om heen kunnen wat doelpunten maken betreft. Wij hebben bij iedere wedstrijd veel de scheidsrechter tegen . Dus meer met overtuiging zonder twijfel van buiten spel doelpunten maken maken van af de zestien meterlijn.en ook zo veel mogelijk doelpunten maken niet gemakzuchtig worden gewoon zakelijk blijven scoren tot het tijd is Paixao zie ik wel eens slordig worden bij een doel gericht schot waar hij hem niet goed raakt de bal dus dan denk ik joh neem nu even de tijd die dan ook hebt en focus je zelf op hoeje die bal trapt verdomme . Dat zojn dus die klijne dingetjed he zo jammer want het zijn doelpunten die je echt nodig hebt .

09-04-2025 15:38

johndriedetti +2099

Als we maar champions league halen

07-04-2025 20:48

ClydeBest +1869

Punten maken veel goed, maar van het spelbeeld wordt echt niemand enthousiast. Op 1 goede wedstrijd tegen Twente na, zijn de overige wedstrijden goede testen voor hart en vaatziekten. Als je dit overleefd dan hoef je je geen zorgen te maken.

07-04-2025 20:45

fer67 +528

Dasr om mijn relaas komt het aan? Ik denk het niet . Waar om denkt men in het verleden waar om ajax zo conditie heeft. En dan praat ik over de tijd Cruijff en van Gaal . Ook toen werd ajax vaak nog geholpen in twijfel gevallen wel buiten spel of strafschoppen wasrin zij altijd het voordeel afdwongen door gief voetbal te spelen .

09-04-2025 16:11

Paulus98 +158435

Niet fluitend, maar wel voetballend.

07-04-2025 20:39

DaveGooij4 +7256

Gejank maakt niet uit als ze maar winnen. Volgend jaar moet er scorendvermogen bij komen.

07-04-2025 20:36
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties