''Hadden op achterkant sigarendoosje kunnen uitrekenen dat het mis zou gaan''

''Hadden op achterkant sigarendoosje kunnen uitrekenen dat het mis zou gaan''

Bij Supportersvereniging FSV De Feijenoorder is er sprake van vreugde nu de stadionplannen de prullenbak in zijn gegaan. Voorzitter Kees Lau is niet verrast door het nieuws, zo laat hij aan NU.nl weten.

"Dit zien we al jaren aankomen. Het plan was veel te ambitieus. Bovendien ontbrak een slechtweerscenario. Dit is goed nieuws. Laat Feyenoord nu snel weer aan voetballen gaan denken", aldus Lau, die geen uitgesproken tegenstander van Feyenoord City was. "Dat heeft bij ons nooit een rol gespeeld. Als een nieuw stadion het beste voor de club zou zijn, hadden we daar graag aan meegewerkt."

"Maar al snel werd ons duidelijk dat dit een blok aan het been van Feyenoord zou worden. Het plan zou nooit de gewenste resultaten kunnen opleveren. Al jaren geleden heb ik gezegd: stop ermee", zo vervolgt Lau. "We zijn opgelucht, maar we weten ook dat er de afgelopen jaren enorm is geïnvesteerd in de nieuwe plannen. Dan praten we over 30 miljoen euro. Dat had beter in het onderhoud van De Kuip gestoken kunnen worden."

"We hadden destijds op de achterkant van een sigarendoosje kunnen uitrekenen dat het mis zou gaan. De Rotterdamse politiek heeft dit samen met het stadion zo ver laten komen. En dat steeds met een minimale meerderheid van 23 tegen 22 stemmen in de gemeenteraad. Terwijl al lang duidelijk was dat het stadionplan geen brede steun had."

Lees meer over
Feyenoord City
Plaats reactie
666

Linksbuiten +959

Luister vanavond naar Woerts, hij heeft sensationeel nieuws.
Er komen investeerders met 500 miljoen............

22-04-2022 18:52

Geeltje +5320

Begin van het einde.
Blijven trekken aan dood paard is altijd verlies.

22-04-2022 18:29

1234567890 +170385

Op het sigarendoosje stond alleen ,RED DE KUIP

22-04-2022 17:07

lou +1917

Door zulke populistische idiote uitsparaken van FSV zegt al meer dan genoeg over deze " Supportersvereniging van malloten"

22-04-2022 12:59

lou +1917

uitspraken

22-04-2022 14:02

wilbert17 +23475

Ik heb ook werkelijk nooit geloofd dat dat plan ooit werkelijkheid zou worden.

22-04-2022 11:55

Mannie010 +2455

Gemeente heeft Feyenoord ook in de steek gelaten … hadden jaren geleden al moeten starten met bouwen

22-04-2022 11:55

Preder17 +21

Zoals iedereen wel weet is er met de (ver)(nieuw)bouw van het stadion heel veel sentiment mee gemoeid.
Sommige supporters laten zich helaas leiden door allerlei onderbuikgevoelens. Ze verzamelen een aantal medestanders, ontketenen een hetze en bedreigen bestuurders. Dit is de waanzin ten top.

De eenduidige gedachte moet zijn wat goed voor de club is, is goed voor de supporters. Helaas is het hele project gigantisch vertraagd, dit heeft natuurlijk met diverse oorzaken te maken, waar helaas ook wel de bedreigingen in meespelen.

Wij “de supporters” realiseren ons niet goed genoeg wat dit schadelijke gedrag, met de naam en de “Goodwill” voor Feyenoord doet. Potentiële investeerders, die er toch nog steeds zijn haken niet alleen af doordat ze hoge voorwaarden hebben, waar de bestuurders van Feyenoord, terecht niet in meegaan, maar ook haken ze af doordat er toch wel een zweem van geweld en bedreigingen rond de club hangt.
Is dit waar we voor staan?

De keerzijde van de medaille is dat we door o.a. het hierboven geschetste gedrag alleen maar achterop raken t.o.v. Ajax, PSV en zeker ook AZ. Die BVO’s lachen zich rot om onze slogan “Geen woorden maar daden”.

Iedere weldenkende supporter weet dat Feyenoord iets moet doen omdat we op deze manier niet veel verder komen door in de Kuip, hoe mooi en prachtig die ook is, en zeker als je daar de behaalde resultaten uit het verleden in meeneemt, waarvan ik sommige ook nog eens zelf heb mogen ervaren, te blijven spelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar nieuwbouw, omdat Feyenoord meer revenuen moet kunnen plukken uit de exploitatie van het stadion, maar als dat niet goed genoeg onderbouwd kan worden, ben ik de 1e die zal zeggen het niet te doen.

Mocht blijken dat een verbouwing van het huidige stadion de beste optie, dan ben ik direct voor. Ook omdat ik vind dat het stadiondossier al veel te lang boven de club hangt.

Mijn oproep aan alle supporters is, om de bestuurders van Feyenoord gewoon hun werk te laten doen en te onderzoeken wat het beste voor de club is, zodat het weer rustig kan zijn op de burelen van de Kuip, en we ons weer volledig met voetbal kunnen bezighouden.

22-04-2022 11:38

bar +3841

Onzin, te lang gewacht en geaarzeld waardoor het nu qua kosten niet meer mogelijk is. Anders was het voor 400 miljoen gewoon doorgegaan.

22-04-2022 11:37

Flapstaart +3041

Hadden kunnen... pff, is niet gedaan, doorpakken nu!

22-04-2022 11:33

VakJJ1908 +8300

Zelf heb ik voor mijn studie onderzoek gedaan naar de biermarkt in Nederland.
Omdat INBev dat vieze bud bier wilt verkopen in Nederland hebben ze een miljoenen deal met Ajax gesloten. In Eindhoven drinken ze nog 1000 jaar Bavaria.
Ik zou als stadion Feyenoord en als commercieel directeur van Feyenoord gaan praten met Heineken over een deal op Langere termijn.
Regel een mooie deal voor Feyenoord en voor Heineken. Heineken is z'n grote multinational en heeft zoveel kennis van horeca laat de mannen van Heineken kijken hoe de kuip kwa horeca meer winst gevend kan worden voor de club-het stadion en Heineken zelf. Zorg dat je aan elke Tribune een gezellige Heineken supporters court heeft met een goede bar een plek waar je wat te eten kan halen en goed kan zitten.
Als de kwaliteit en service omhoog gaat geven mensen meer uit gaat de omzet ook omhoog.

22-04-2022 11:13

hakuna +2062

Deze meneer is voorzitter? Wat kortzichtige visie heeft deze man? Laten we het omdraaien , In de kuip blijven is achteruitgang! en dat vind deze meneer het beste voor de club?
Misschien was de nieuwe kuip zeker te ambitieus. Beter ambitie dan achteruitgang. Het probleem wordt alleen maar weer verder uitgesteld met een zwaar achterhaald accomodatie als deze kuip.

22-04-2022 11:13

Frankster +20771

Familie van Tiny en Lau? Zou me niks verbazen.

22-04-2022 10:36

Peterk +34595

Gezien zijn uitspraken vermoed ik dat het familie is van Lau de Palingboer. De wat ouderen hier weten dan wel over welk niveau je het dan hebt...


aan zij nuitspraken

22-04-2022 11:12

Herman.v54 +228

Nu gelijkheid halen dat het stadion niet haalbaar is gemakkelijk nu door de crisis de prijzen uit de hand lopen, zelfs renoveren is onhaalbaar. Als je direct achter de club had gestaan hadden we nu voor 200 milj. al jaren in een nieuw stadion gezeten.

22-04-2022 10:28

FeyenoordLeen +1008

We hebben ons weer jarenlang voor lul gezet.

Het bleek een luchtkasteel. Geen daden maar woorden.

Hoop dat de beleidsbepalers hiervan hebben geleerd en dat we gewoon weer lekker no nonsens worden.

22-04-2022 10:22

Brahma +5245

Het was geen luchtkasteel, door alle weerstand vele onderzoeken en andere "opties" , zijn er vele miljoenen en tijd verspeeld, er had al lang wat kunnen staan.

22-04-2022 10:49

FR-Brabant +11002

Ik ken de beste man niet, maar dat hij maar wat in de ruimte lult is duidelijk:

"Dat heeft bij ons nooit een rol gespeeld."

Om vervolgens te zeggen: "We zijn opgelucht"

22-04-2022 10:06

FRFriesland +13393

Opgelucht omdat het een blok aan het been van Feyenoord zou zijn, niet omdat de Kuip behouden blijft.

22-04-2022 10:11

slimspelen +4192

Inderdaad. Een kwestie van begrijpend lezen.

22-04-2022 10:16

Bruce +332

Kees Lau zit bij Red de kuip. Hoort bij stadion op zuid vanaf dag 1.
Maar is niet tegen nieuwbouw? Deze man is vanaf het begin tegen geweest.

22-04-2022 10:28

Django +9564

Belangrijkste voor Feye en Slot. Een keer niet vroegtijdig afhaken in januari en februari. Trainingskamp dit dat en standaard afhaken elk jaar. Is toch kutttt

22-04-2022 09:25

Bruce +332

Hoe zou dat toch komen dat ze elke keer afhaken?
Voetbal draait om geld. De club met het meeste geld houd het langste vol.
Een nieuw stadion had ons daar bij geholpen.

22-04-2022 09:47

FeyenoordJesper +243

Een nieuw stadion kan daarbij helpen, niet Feyenoord City

22-04-2022 09:52

Django +9564

Vooral een over mijn lijk winnaarsmentaleit hebben. Meer wisselspelers gebruiken en daarna pas geld. Bij Feyenoord zijn ze of waren ze jarenlang veels te lief voor mekaar onderling!

22-04-2022 11:21

grazianogyan +8214

Naja afhaken. Als je halverwege 4 punten achterstaat is het logisch als je dan aan het einde van het seizoen op 8 punten achter zou komen. 4 punten klinkt dan nog als mee doen van de winter maar dan moet je de 2e seizoenshelft het nog een stuk beter doen wil je dat inlopen. Net zoals een Vitesse bijvoorbeeld in de winterstop maar 6 punter achter ons zou staan, dan kunnen hun ook denken dat ze nog kort achter ons zitten, maar dan is het ook logischer dat dat verschil aan het einde van de competitie nog een stuk groter is geworden.

22-04-2022 09:48

Gerdekaleklets +10836

We hebben dit naar belachelijk weinig geluk gehad. Telt ook mee he. In het xG klassement staan we gewoon 2e.

22-04-2022 10:43

grazianogyan +8214

Mee eens, en met de arbitrage zat het ook weleens tegen. Dus dit jaar zat er zeker meer in, of hadden we zeker nog Psv kunnen uitdagen voor plek 2. Maar kwalitatief hebben we toch een mindere (brede) selectie dan de ploegen boven ons. Als je dan van de winter al 4 punten achterstaat dan is de kans eerder dat dat gat groter word dan kleiner.

22-04-2022 10:48

Skeptic +13448

Zulke rare logica dit hahaha

22-04-2022 11:13

grazianogyan +8214

Klopt die niet dan?

22-04-2022 11:23

Django +9564

Soap duurt langer dan GTST... 1 woord voor. Schandalig

22-04-2022 09:22

rovo +9223

de commerciële mogelijkheden in de kuip zijn zeer klein natuurlijk en nauwelijks ruimte voor skyboxen en andere plekken om sponsors te ontvangen.
En de afgelopen jaren hebben we in Europa ook niks betekend dus daar kon je de kosten niet mee dekken.
Dus ben je verplicht om minimaal elk jaar de knock-out fase te halen van een Europees toernooi te halen.

22-04-2022 09:19

klick44 +18065

Belachelijk dat ze hier blij mee zijn. FEYENOORD wordt 10 jaar terug geworpen. Gat gaat komende 10 jaar niet kleiner worden alleen maar groter. Zulke klunzigheid kan alleen maar hier

22-04-2022 09:13

Rendiertje +14025

Joh achteraf is het de koe in de kont kijken.

Het is nu duidelijk dat dit stopt en kunnen we verder kijken, eerst maar eens stabiliseren in de Kuip, nieuwe wc's ophangen en waar mogelijk plannen maken om de huidige faciliteiten uit te breiden. Ten Kloese gaf al aan dat de huidige 10 jaar we wel in Kuip zitten, ik ga zelf uit van meer, dus vanuit daar kunnen we rustig aan verbeteringen doorvoeren en investeren.

Er zal van zelf wel weer een plan komen voor nieuwbouw, waar alles wat we tot nu toe geleerd hebben in kunnen meenemen. De Kuip blijft een prachtig stadion, de mooiste van NL en het zou ook altijd moeten blijven bestaan. Neus vooruit, vizier naar voren en nieuwe plannen maken voor een beter Feyenoord!

22-04-2022 08:42

eppo +70375

Praktisch ken je de komende 50 jaar nog in de Kuip spelen.

22-04-2022 08:58

Rendiertje +14025

Ja daar ga ik ook wel vanuit ja.

22-04-2022 08:59

eppo +70375

Qua exploitatie is er nog genoeg 'lucht' beschikbaar om hier voordeel uit te halen.

22-04-2022 09:01

Rendiertje +14025

Ik denk zeker dat er mogelijkheden liggen en nu is het de vraag hoe we doorschakelen.

22-04-2022 09:05

tk1552 +323

Met een wachtlijst voor de businesseats? Waar zie jij die lucht?

22-04-2022 09:06

eppo +70375

Tienduizenden m3 ‘lucht’ onder en achter alle tribunes. Tevens waren er al plannen om de gehele 2de ring maastribune op de schop te nemen voor meer vip units.

22-04-2022 09:16

Bruce +332

Heb jij wel geluisterd naar Te Kloese? Renovatie is sowieso de slechtste optie en ook niet betaalbaar.
Ze gaan niet renoveren er gaat niets gebeuren.

22-04-2022 09:41

eppo +70375

Niet op kort termijn nee.

22-04-2022 09:43

Spijksupporter +6521

Te Kloese : nieuwbouw is het meest opportuun maar op dit moment ook niet haalbaar.

22-04-2022 09:55

40jaarfrustratie +41468

Neus vooruit?

22-04-2022 09:08

Vince89 +802

Jammer dat het zoveel gekost heeft.
Maar om meer inkomsten te genereren uit een stadion is verbouw/nieuwbouw nodig.
Sanitair en horeca zijn ondermaats en het is te weinig. Het is allemaal oud en krakkemikkig. Qua evenementen/skyboxen is het ook te mager.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op De Kuip.
Maar forse verbouwing is nodig.. dat ze hier al 10 jaar over praten is meer dan terecht.
Nieuwbouw is inderdaad een molensteen om de nek van de club, maar verbouwing was eigenlijk anno 2010/2015 al nodig. +8k a 15k stoeltjes op z'n minst.

22-04-2022 08:29

jeffrey1 +4923

Wat ik nog niet snap. Ajax en PSV hebben ook helemaal geen nieuw stadion nodig om veel geld te hebben. We moeten gewoon ervoor zorgen dat we vaker in de CL komen. En dan moeten we in de top 6 komen van de Coëfficiëntenlijst

22-04-2022 08:21

Copr +1697

Je weet dat Ajax destijds in de Meer speelde?
Je weet dat Psv met hun stadion minimaal 10 mln per jaar meer verdiend dan Feyenoord vanwege de veel betere voorzieningen?

22-04-2022 08:24

ezechiel +2218

Jeffrey is nog niet zo oud. Ajax moest verhuizen naar de arena vanwege de 30.000 man die er in 'de Meer' konden. Hij denkt dat ze daar nu nog veel geld zouden binnen halen

22-04-2022 08:28

WTSGD +18120

En hoe lukt PSV dat in een ouder en kleiner stadion?

Juist, door simpel te renoveren en geen CL finales willen binnen halen.

22-04-2022 08:30

Copr +1697

Ben je er wel eens geweest?
Alleen al aan verhuurde kantoorruimte komt al meer binnen dan aan kaartverkoop.
Een stadion is nooit rendabel als je het alleen voor 20wedstrijdjes per jaar gebruikt.
Daarnaast heb je behalve inkomsten ook je uitgaven. Die zijn bij de kuip ook veel hoger omdat het veel groter is.

22-04-2022 08:34

Copr +1697

Je vergelijkt de totale jaaromzet en opbrengsten. Het gaat erom wat het stadion opbrengt. Niet wat de hele club binnenhaalt.

22-04-2022 08:47

40jaarfrustratie +41468

Gewoon ervoor zorgen dat we vaker in de CL komen. Die hebben we - met aanwijsbaar betere teams - wat, 3x gehaald in 25 jaar oid? Neuzen pakken standaard 1 CL plek, en blijven dat doen omdat hun begroting hoger is die van ons, Psv en AZ samen. Dus dat is geen reeële optie. Beleid is key. Geen fakkin kansloze transfers meer, niet je kroonjuwelen (Kokcu, Sini, Ty) voor een fooi verkopen en in de top geen incompetente zakkenvullers, maar lui met verstand van zaken, visie, niet laten leiden door sentiment en eindelijk eens écht aanhaken. Mand

22-04-2022 08:50

Copr +1697

Noem voor de gein eens 1 club waar dan ook ter wereld die de afgelopen jaren geen kansloze transfers hebben gedaan?
Het is ook logisch dat wij onze spelers voor een appel en een ei verkopen of denk jij dat de grote clubs in Europa in de rij staan voor spelers die om de 3e plaats spelen en de eredivisie en conference league?
Als je als 20jarige 2x hebt mogen invallen bij Ajax in de CL ben je al meer waard dan onze linksback die wel eens een interland speelt.

22-04-2022 10:10

40jaarfrustratie +41468

Klopt, elke club heeft z’n missers, maar je zal het eens dat Feyenoord wel een heel treurig lijstje kan overleggen. En een AZ dat Europees werkelijk nog nooit iets noemenswaardigs heeft gepresenteerd verkoopt Jansen voor 20 en Ali destijds voor 25. Kokcu en Sini moeten toch niet voor minder weg? En die neuzen? Fak em. Kan alleen hard lachen dat Onana, mazzraoui daar gratis de deur uitlopen

22-04-2022 11:35

WTSGD +18120

Van Merwijk pak je biezen. 2 mislukte stadionprojecten. 30 mil aan verloren kosten.

En bovenal een gore engnek

22-04-2022 08:21

Wouter_1908 +69

Drie: HNS, FFC en Feyenoord City.

22-04-2022 10:31

FC_Tatabanya +1783

Geen nieuwbouw en voorlopig geen renovatie terwijl er toch echt iets moet gebeuren.
Benieuwd naar het vervolg

22-04-2022 08:20

toxicrain +14983

Bizar hoeveel mensen negatief zijn over onze voetbaltempel.......

22-04-2022 08:16

Copr +1697

Uit nostalgische overwegingen een monument.
Maar ongeschikt om aan de wensen en eisen van tegenwoordig te voldoen.

22-04-2022 08:26

FRKEVV +5192

Wat voor wensen en eisen heb je ? Je komt naar een wedstrijd, gaat met je dikke reet op een blauwe stoel zitten, kijkt 90 minuten voetbal en je pleurt weer op. Wil je een lapdance tijdens de wedstrijd ofzo?

22-04-2022 08:30

Copr +1697

Zou het wel fijn vinden als ik in de rust wat te drinken kan halen EN naar het toilet kan ipv dat ik moet kiezen.
Zit ook graag droog. Zou ook best na afloop willen blijven eten zodat je niet met z'n allen tegelijkertijd hoeft te vertrekken.

22-04-2022 08:39

eppo +70375

Hahaha FRKEVV, denk dat er een hoop dat wel zien zitten ja

22-04-2022 09:06

Theedoek +17449

Groter stoeltje en wat meer beenruimte zou ook niet verkeerd zijn.

22-04-2022 09:22

ezechiel +2218

Pauperstadion

22-04-2022 08:29

GijsFR +2543

Dure lessen. Het is iig duidelijk hoet het niet moet. We moeten lering trekken van dit gefaalde proces om een volgende keer daadkrachtiger te kunnen zijn.

22-04-2022 08:15

toxicrain +14983

Het is belachelijk hoe kansloos dit dossier is. Al in 2008 waren er mooie plannen, volgens mij was de insteek een stadion van 80.000. Later werd dat 60.000. En 14 jaar later komen ze erachter dat het toch niet haalbaar is. Al dat geld had je kunnen investeren in 8 Bilal's

22-04-2022 08:14

WTSGD +18120

Is natuurlijk al bezopen dat men dacht dat wij een stadion van 80k kunnen vullen.

22-04-2022 08:17

toxicrain +14983

Werd al heel gauw 60.000-65.000

22-04-2022 08:18

WTSGD +18120

Mwah met HNS was het volgens mij nog 70k

22-04-2022 08:21

WTSGD +18120

Ja daar ging het direct al mis @heescheboy. Prestige project ipv iets wat goed was voor de club.

22-04-2022 08:31

Feijenoorder95 +22270

Paulus zorg je dat je op een stoel zit als je je seizoenkaart kan verlengen? Want als je van 10 euro verhoging op een wedstrijdkaart jezelf al de pleuris schrikt, dat wordt wat dan als de seizoenkaarten met minimaal €50 euro omhoog gaan hahahaha ouwe zeiksnor

22-04-2022 08:06

Tom-VV +2467

Wat een bullshit trouwens dat ze deze uitkomst wel op de achterkant van een sigarendoosje hadden kunnen uitrekenen.

Zij waren wel blinde volgers van Red de Kuip, en dat is ook niet rendabel te krijgen.

22-04-2022 08:04

Gers +12730

Beide klopt denk ik wel maar renoveren met uitbreiding business had echt wel gekunt en gemoeten

22-04-2022 08:28

Criticus +21898

Voaral deze is pijnlijk:

"We zijn opgelucht, maar we weten ook dat er de afgelopen jaren enorm is geïnvesteerd in de nieuwe plannen. Dan praten we over 30 miljoen euro. Dat had beter in het onderhoud van De Kuip gestoken kunnen worden."

30 miljoen mensen....30 miljoen!!!

22-04-2022 08:03

Feijenoorder95 +22270

30 miljoen euro weggegooid ja. Daar is 7 ton aan boetes niets bij.

22-04-2022 08:05

Gers +12730

Huh? Die is er niks bij maar komt er wel bij. Gelukkig zijn we een rijke club en kijken wij niet op een tonnetje meer of minder

22-04-2022 08:30

WTSGD +18120

Toch ongeveer 600 Europese wedstrijden aan UEFA boetes

22-04-2022 08:05

Gers +12730

And still counting

22-04-2022 08:30

FRodney12 +953

Als er voor 30 miljoen en 10 jaar (!) aan kosten wordt gemaakt om een nieuw stadion te ontwerpen en je komt hier niet uit. Dan was het idee überhaupt al een langere tijd gedoemd om te mislukken. Het blijft zonde dan toentertijd nooit serieus naar de optie renoveren/vernieuwbouw is gekozen.

22-04-2022 08:03

paulus56 +247500

Mot effe me hart luchten boys.
Na overleg gisteravond heb onze ploeg besloten oim niet naar de halve finale te gaan.
De tweede stevige verhoging vinden we in onze ogen niet kloppen kan wel een halve finale zijn en we wel het geld er voor hebben.
Maar verleden jaar hebben we het geld laten zitten en de shirtjes weg geven aan jongens kinderendie het wilden hebben,
Dit jaar wilden we ook geen compensatie maar als ze op de computer hadden gekeken hadden ze gezien wie zo tolorant was geweest o het geld niet terug vroegen die hadden ze ter compensatie de gewone prijs kunnen berekenen.
Had niet van me eigen gedacht dat het ooit zo ver zou komen na 55 jaar de kuip maar helaas het lijken het onder kloese amerikaanse toestanden te worden.
En voor de zeikers sonder ons ga werken doe wat wij hoeven niks meer en kunnen alles doen maar dit is gewoon het begin van het afmaken van een volksclub zitten dadelijk enkel mensen die het kunnen betalen.
Nu ga ik koffie zuipen want die is bijna koud
GR Paulus

22-04-2022 07:58

Tom-VV +2467

Probeer het ff in het Nederlands anders.

22-04-2022 08:02

paulus56 +247500

Effe mag ook hoor staat beter

22-04-2022 08:07

Feijenoorder95 +22270

Eerst stoer vertellen over hoe veel geld je hebt weggegeven en hebt laten zitten en nu over 10 euro moeilijk doen hahahaha. Paulus, je hebt gewoon geen ingang om aan kaarten te komen en schuift het nu af op 'Het lijkt onder Kloese Amerikaanse toestanden te worden'.

22-04-2022 08:02

paulus56 +247500

Maak jij de club nou maar kapot door maffe oproepen te doen en dan kijken achter de beeldbuis wat er gebeurt

22-04-2022 08:09

Feijenoorder95 +22270

Lekker janken Paulus de kabouter, je had je pensioen maar beter moeten regelen als je wakker ligt van 10 euro. Moet je nagaan wat voor supporter je bent als je de facking halve finale laat schieten voor 10 euro hahaha.

22-04-2022 08:11

paulus56 +247500

Wat ik heb en kan doen mag jij van dromen zoals je boven opmaakte als je het begrijpt gaat het ons niet om het geld maar kijk een swat de jongens al hebben gedaan voor de club toen ze het nodig hadden.
Jij wil enkel pyro en slopen ben je dan een goede supporter of een niks nut die de boel hier wil opstoken

22-04-2022 08:17

Feijenoorder95 +22270

zwervers ha ha

22-04-2022 09:28

WTSGD +18120

Laat je club maar in de steek neppe

22-04-2022 08:04

Hand-in-Hand +1509

Ja het kaartje is duurder dan normaal, maar boeiend zeg... Al was het kaartje 150 euro dan was ik nog gegaan, halve finale ga je toch niet missen zeker?

22-04-2022 08:15

FactaNonVerba12 +14715

Zoek werk smerige ww-er

22-04-2022 08:25

MJ75 +4439

Indien je het kunt betalen zou ik toch maar gewoon die tickets bestellen voor de halve finale, dat zijn toch unieke wedstrijden om in het stadion te zien…

22-04-2022 08:36

Feijenoorder95 +22270

Zijn hier nog vato's die mee willen werken aan mijn pyro actie op vakkie W tegen Utrecht aanstaande zondag?

22-04-2022 07:52

40jaarfrustratie +41468

Is dit een soort code? Dat je de roze kameraden vraagt je sterretje beet te houden.

22-04-2022 08:08

delangemuur +11773

Zo'n biertap waarmee je 24 bier in 1x kan tappen zou al wonderen doen.

22-04-2022 07:48

Frobl +11595

Dus de komende tien jaar nog in een stadion wat in een oostblok land niet zou misstaan spelen… Mag hopen dat de bouwkosten snel dalen en de gemeente wat meer er in wilt stoppen.

22-04-2022 07:46

Gers +12730

Haha stug volhouden...opzich een goeie eigenschap hoor maar 30 m verder is het misschien tijd je hoofd uit je eigen reet te halen

22-04-2022 07:57

Frobl +11595

Je hoort het vernieuwbouw gaat hem ook niet worden. Waar die 30m precies aan opgegaan is is ook een raadsel ja.

22-04-2022 08:12

Gers +12730

Echt dood zonde want los van volledige vernieuwbouw had de kuip had al jaren terug flink opgeknapt kunnen zijn en de bussiness mogelijkheden uitgebreid ...dan was begroting nu al jaren hoger geweest.

22-04-2022 08:22

marcianorsd +9278

Het catering probleem is trouwens simpel op te lossen --> voorbeeld aan Duitsland nemen. Daar lopen ze met een soort biervat op hun rug over de tribunes. Het bier word dus tijdens de wedstrijd geschonken op de tribune zelf. Hier mee zou je de cateringpunten kunnen verminderen en om kunnen bouwen tot toiletten. Is het toilet probleem ook weer opgelost.

22-04-2022 07:26

eppo +70375

Ze kunnen ook met een soort urinoir op hun rug langs komen tijdens de wedstrijd.

22-04-2022 08:01

EdKroket +7330

Hahahaa geweldig dit

22-04-2022 08:15

marcianorsd +9278

Ja een wandelende dixie prachtig haha

22-04-2022 10:21

eppo +70375

Wel met een vliegje om te mikken eh.

22-04-2022 14:32

MJ75 +4439

Het nieuwe stadion had er al kunnen staan als de fans de plannen 10jr geleden hadden gesteund.

22-04-2022 07:24

Gers +12730

FC plan heeft het echt zelf verneukt ...die weerstand werd ook steeds groter na mate ze er steeds langer gingen doen en onduidelijk over communiceerde.

22-04-2022 08:00

MJ75 +4439

Ja eens, het is vanaf de zijlijn makkelijk praten maar de beleidsmakers achter de plannen voor een nieuw stadion hebben het niet goed aangepakt.

22-04-2022 08:22

marcianorsd +9278

Dat Feyenoord een nieuw stadion/upgrade van de kuip nodig heeft ben ik het mee eens. Maar vraag me af of mensen die Feyenoord city een goed idee vonden zich er überhaupt ooit wel eens in verdiept hebben? Was financieel gezien geen vooruitgang door de hoge kosten, het had waarschijnlijk zelfs het faillissement van feyenoord betekent... hoe kun je daar nou positief over zijn

22-04-2022 07:23

AderikFR +3035

Even for the record, dus jij impliceert dat als je FC een goed plan vond, dan heb je je er niet in verdiept? Dit is een klassiek geval van projectie, want ik denk dat jij het geen goed plan vond, en je jezelf er dus niet in hebt verdiept.

Het was een heel mooi plan, ik had het prachtig gevonden om van het dak van het stadion 120 meter naar beneden te kunnen katrollen. Een prachtig ontwerp, Feyenoord en de stad Rotterdam waardig.

Maar ja als er externe factoren van invloed gaan zijn op de begroting zoals voornamelijk de staal- en andere grondstofprijzen, en je niet binnen budget kunt blijven, dan moet je je verlies pakken. Het risico is te groot. Dan moet je een grote meneer zijn om dit toe te geven en de stekker eruit te trekken.

22-04-2022 08:36

marcianorsd +9278

Het plan was gewoon te groot ook als er wel binnen het budget gebleven was. De kosten waren te groot voor een club als Feyenoord. De kosten waren voor een wereldniveau club dat zijn wij niet (op sportief en commercieel gebied)

22-04-2022 10:21

Koekwaus +851

Achteraf heeft iedereen gelijk

22-04-2022 07:23

guc75 +10936

Je bent net genomineerd voor de domste opmerking van deze ochtend. Als je even wacht met antwoorden tot de middag dan kan ik je ook nomineren voor de domste opmerking van de middag.

22-04-2022 07:35

EdKroket +7330

Voorlopig zijn meer mensen het met koekwous eens dan met die achterlijke opmerking van jou

22-04-2022 08:16

Koekwaus +851

Val ik misschien in de prijzen vandaag, dat had ik niet durven dromen toen ik vanmorgen wakker werd. Dank voor je nominatie guc75.

22-04-2022 08:27

jack98 +46412

Voorspel maar veel kampioensschappen dan, onze waarzegger!

22-04-2022 06:58

Qwertykeyboar +4101

Maar is die voorzitter dan projectontwikkelaar dat hij weet dat het niet zal slagen? Komt bij mij over als onderbuikgevoelens en zelfoverschatting

22-04-2022 06:50

Houtman +4615

We willen graag een topclub zijn maar dat kan echt niet zonder fatsoenlijk stadion met lekkend dak en armoedige toiletten.
Zie nog een x een ring instorten na het juichen.
De Kuip moet grondig onder handen genomen worden.
Je ziet van uitstel komt afstel…

22-04-2022 06:39

the-crow +4043

in de bajes heb je nog betere toiletten.

22-04-2022 06:43

40jaarfrustratie +41468

Wellicht, maar in de Kuip wordt je dan weer niet in je reet genomen op de toiletten.

22-04-2022 07:13

Gers +12730

Haha overigens zijn de roze kameraden een petitie gestart om dit voor de liefhebbers wel mogelijk te maken

22-04-2022 08:05

the-crow +4043

spreek je uit ervaring 🤣

23-04-2022 07:12

svds +33158

Naujoks bij de selectie omdat Toornstra en Til er niet bij zijn. Krijgt de voorkeur boven Milambo die blijkbaar nog niet goed genoeg bevonden is speelt zijn wedstrijden ook meestal weer in onder 18.

22-04-2022 05:52

ankie +349

GKL..
.
was jij er nog maar.....

22-04-2022 05:37

beppie172 +64915

Want die heeft wel een nieuw stadion gebouwd?
Die keek overigens ook niet op een procentje rente.

22-04-2022 06:56

Frrrrroemmmmm +1489

Welkom bij subtop Feyenoord, waar momenteel de td, trainer en supporters nog voor de nodige punten zorgen. Ik zie het somber in want op deze manier gaan we 020 en die lampen nooit bijbenen. Eerste catastrofe voor de trainer..

22-04-2022 05:13

svds +33158

Lul toch niet zo dom

22-04-2022 05:53

Giotazz +1049

Ach de FSV ...... Gebruik om vd Herik weg te jagen, gebruikt om de nieuwe plannen te dwarsbomen.

22-04-2022 03:26

beppie172 +64915

Voorheen een grote vereniging waar iedereen Kameraad lid van wilde zijn. Sinds wegjagen vd Herik zijn ze in zichzelf gaan geloven en werden ze steeds extremer. Na het zoveelste akkefietje waarmee ik het niet eens was heb ik opgezegd, en ik was zeker niet de enige. Zijn samengegaan met De Feijenoorder om nog enige omvang te hebben. Is nu nog eigenlijk alleen nog een clubje voor de harde kern.

22-04-2022 07:05

Gers +12730

Of om de schuld te geven als je er net 30 m door heen gedraaid heb

22-04-2022 08:08

js +1669

Glazen bol misschien, achteraf makkelijk lullen.

22-04-2022 03:23

joejoe1979 +8017

Hersenloze muppets die onze club vaak in een negatief daglicht zetten zijn ook een blok aan het been vd club maar daar hebben ze geen moeite mee bij de FSV.

22-04-2022 02:36

sini +6730

Kees Lau was dus degene die altijd de coronamaatregelen uitlekte aan de pers, aangezien hij toch de toekomst kan zien. Indrukwekkend.

22-04-2022 01:44

onno +15914

Wat een onzin van die Lau zeg. Moet je om te beginnen maar net iemand hebben die sigaren rookt en een kistje bij de hand heeft.

22-04-2022 01:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties