''Het gaat altijd fout tegen waardeloze clubs, dat is het verschrikkelijke''

''Het gaat altijd fout tegen waardeloze clubs, dat is het verschrikkelijke''

Sinds twee weken neemt Wessel Penning namens het Algemeen Dagblad een wekelijkse podcast op met zijn vriend, en oer-Feyenoorder, Willem van Hanegem. In de Kuip gaat de kromme op geheel eigen wijze in op de pijnlijke nederlaag van 'zijn club' tegen Sturm Graz. Daarbij kijkt hij ook terug hoe Feyenoord in het verleden eveneens tegen op papier kleine tegenstanders het onderspit delfde in belangrijke wedstrijden.

''Soms zit je te denken aan Uta Arad en Fortuna.'' De Roemeense club schakelde Feyenoord in de Europacup 1 uit nadat de Rotterdammers net daarvoor die beker had gewonnen. In 1983 had Feyenoord kampioen kunnen worden, maar verloren ze uit bij Fortuna. ''Het gaat altijd fout tegen van die waardeloze clubs. Dat is het verschrikkelijke.'' Met name de eerstgenoemde doet hem denken aan de huidige situatie: ''Je hebt nu gewoon weer kans dat je eruit ligt. Na die finale van vorig jaar begrijp je dat niet. Het doet zeer.''

Als van Hanegem zijn blik weer richt op het heden komt hij al snel uit bij Danilo: ''Hij heeft een kans of 4 om zeep geholpen. Hij is een goede spits, maar wat hij die driekwartier aan het doen was dat begreep ik niet zo goed.'' Over de grootste kans voor de spits was de geboren Zeeuw als vanouds duidelijk: ''Iedereen kopt die bal erin.''

Een opvallend detail uit het gesprek is dat het inmiddels 78-jarige voetbalicoon zijn ogen niet open kon houden tijdens de niet hoogstaande wedstrijd. Na de 1e helft viel van Hanegem in slaap. Toen hij de volgende ochtend de rest van de wedstrijd keek, was hij niet verbaasd: ''Ik dacht dat het fout zou gaan na al die gemiste kansen. Ik heb het helaas niet gedroomd.''

De redenen die trainer Arne Slot geeft voor het wisselvallige spel van zijn ploeg gaan er bij van Hanegem niet in. ''Ze moeten nog aan elkaar wennen volgens de trainer. Want ze komen overal vandaan. Ik begrijp dat niet. Als dat het probleem is, is het toch niet logisch dat je al die spelers koopt.''

Rasmussen
Bij het zien van de 2e helft was de oud-trainer nogmaals niet te spreken over de huidige oefenmeester: ''Hoe is het mogelijk dat die gozer (Otar Kiteishvili) recht voor het doel zo kan schieten. Daarvoor had Emegha er al een paar kunnen scoren. Rasmussen is een goede kopper, maar die is helemaal niet ingevallen.''

Verder is De Kromme niet heel gecharmeerd van de Deense verdediger. ''Dat is één van de weinige dingen die hij wel goed kan en toch kwam hij niet in het veld.'' Desondanks blijft hij bij z’n standpunt: ''Deze week zeiden ze dat ze langere spelers nodig hebben die goed kunnen koppen. Dan zet je zo’n speler er toch in.''

Lees meer over
Willem van Hanegem Feyenoord Europa League
Plaats reactie
666

avondwedstrijd +7096

Alireza inruilen voor Reis Nelson?

30-10-2022 16:55

jaap100 +295

dilsorun wat een watje loopt alleen met een hoge rug en zielig te kijken

30-10-2022 12:43

Don Pablo +8858

Het middenveld klopt helemaal niets van... zijn totaal niet complementair aan elkaar...
En dan nog een bak vol met zeer matige aanvallers... tsja wordt zwaar seizoen als Feyenoord fan

30-10-2022 08:47

Ron.V15 +2613

Elk jaar is het zwaar blijft Feyenoord dus gaat het nooit goed komen met af een toe een redeljjk jaar......

30-10-2022 18:50

Kenneth81 +284

Teveel spelers noodgedwongen gehaald die geen Nederlands spreken. Slot rendeert het beste met Nederlands sprekende spelers

30-10-2022 08:04

1908forever +18246

Toen ik na de wedstrijd zei dat ik de trainer verantwoordelijk houd voor deze malaise werd me gezegd dat dat te gemakkelijk is.
Maar ze zijn nu al enkele maanden bijelkaar en je kunt mij niet vertellen dat ze nog steeds aan elkaar moeten wennen.
Nu ben ik gelukkig dus niet de enige die de laatste weken kritiek heeft op Slot.
Ik was echt een groot fan van hem maar dat is op dit moment door domme beslissingen verdwenen.
Neem alleen al zijn wissel beleid.
Echt een drama.

30-10-2022 04:19

LordNelom +2182

Uiteindelijk zijn het de spelers zelf die elke bal in de voeten van een zwarte spelen hè. Is nou niet dat Slot ineens denkt laten we dat vanaf nu gaan doen

30-10-2022 14:05

rijnvogels1 +1602

Ik heb vandaag Benfica gekeken met uitblinker Aurness hier krijgen we veel spijt van veel meer klasse danTimber en Kokcu

29-10-2022 22:06

jaivi62 +7690

Dan had feyenoord niet als een kip zonder kop moeten kopen.
Waarom 8 miljoen voor timber? Terwijl je geen timber maar een zerrouki nodig hebt.
Dus nagedacht is er ook niet.

30-10-2022 14:01

ron1872 +8153

We zijn nu een wedstrijd of 16 verder en het draait echt voor geen meter. Hoe kan dat toch?

29-10-2022 21:59

Danishweirdo +3661

Dat klopt niet, het is gewoon veel te wisselvallig....het ene moment spelen ze uitstekend en het volgende moment zijn ze niet vooruit te branden maar waar dat aan ligt.

30-10-2022 08:05

Mischa.V86 +364

Ga Donny van Beek halen kan goed tussen de linies spelen.kan voor Feyenoord een waardevolle speler zijn.

29-10-2022 21:54

jaap100 +295

je ziet een gewoon clubje als sparta wint van fortuna en wij met dat vreemde lingen legioen bakt er niks van

29-10-2022 20:38

joopkater +6336

Tegen sparta graven ze zich natuurlijk wel wat minder in.

29-10-2022 20:52

JDN1987 +22863

Wij hebben gewoon vreselijk moeite tegen clubs die komen om niet te voetballen of te verliezen. Daar hebben wij gewoon geen antwoord op. Sparta is een club dat niet zo inelkaar steekt. Die willen strijden dat moet van die fans vanwegen de hekel tegenover Feyenoord en daarom winnen wij vaak van ze . Clubs als fortuna hebben niks met ons maar weten dat wij beter zijn in voetbal maar geen antwoord hebben op anti voetbal. Net zoals andere clubjes die dat van elkaar afkijken sparta zien ze als gelijken dus daar gaan ze wel tegen voetballen… en dan zie je dat ze dat niet kunnen. Az is weer het tegenovergestelde daarom wonnen we met 3-1

30-10-2022 00:15

Joy +1217

Ik begrijp Slot niet, haalt ongevee 10 spelers samenmet de scouting en weet nu niet waar ze het beste tot hun recht komen ?? Zoveel mil uitgegeven aan spelers ,die het niet waarmaken pff,pff

29-10-2022 18:57

Maluka01 +1776

SLOT out! GIO in. Ben een beetje klaar met Slot, vooral met de opstelling en wissel beleid

29-10-2022 18:26

Alsvartr1908 +7062

Bij Gio wist je tenminste dat hij in de 70e minuut wisselde en Bilal er in zette.

29-10-2022 18:40

jaivi62 +7690

Maar er zit totaal geen progressie in .eerder stagnatie.
En los van dit slot heeft een stem / overleg gehad over de aankopen.dus hij wist van dit alles.

29-10-2022 21:39

ron1872 +8153

ze kunnen elkaar gewoon niet vinden

29-10-2022 22:00

GO1984 +4815

Dan hebbie zeker stront in de ogen want het wordt met de week slechter.

30-10-2022 15:32

FRDenBoschFR +1236

Jij snapt er echt helemaal niks van........

29-10-2022 21:02

syrius010 +1071

Pleur op joh. Hahaha

29-10-2022 21:24

Danishweirdo +3661

Ja joh gooi Slot eruit en van Bronkhorst terug die het zo goed doet in Europa...spelers hebben tijd nodig zoals Sini het 1e jaar niet best was en iedereen zei dat hij per direct op trein terug moest en nu?
Geef hem de tijd om de poppetjes goed neer te zetten, in de hoofdstad zijn maar een paar spelers weggegaan maar roept iedereen dat hij niet zo snel een elftal kan smeden maar bij ons moet een heel leeggewicht elftal in een paar maand presteren....waan van de dag!!!

30-10-2022 08:11

Hans.S93 +168

Tijd nodig ik wil nu een goed elftal zien toch logisch na al die miljoenen investeren hoelang moeten nu weer wachten dan?

30-10-2022 12:07

rob57 +3035

Ga jij ze dan trainen.

30-10-2022 13:04

rebel1983 +743

Ne gio doet het goed bij rangers
Ga weg man

30-10-2022 08:47

jack98 +46868

Rasmussen is iig verdedigend betrouwbaarder dan Lopez. Haal Marcos er maar weer uit, Hancko linksback en Trauner met Jacob centraal.

Dan heb je maar drie 'echte' linksbacks op de bank zitten, maar dat is maar dan niet anders want die moeten nog even flink beter worden.

29-10-2022 18:00

mistervakx +9

Wordt eens tijd dat feyenoord harde gaat optreden.
Igor Paixão ken nog geen wordt Engels daardoor kan die niet spelen gewoon na de winterstop met die bassis Engels kunnen wat op veld nodig is om te communiceren.

Slot moet een keuze gaan maken wie die in de spits wilt hebben.

Pedersen en kokcu moeten leren betere voorzetten te geven

En alireza jaa dat is hooploos weg doen lekker verhuren

29-10-2022 16:14

Michel.V +4685

Los zand, en veel te soft, alleen kokcu en bijliw hebben een feyenoord hart alleen zijn deze 2 ook veel te wispelturig, trauner en hanko kunnen wel meekomen de rest is 1 grote aanfluiting ,

29-10-2022 14:44

Maluka01 +1776

Bylow is sinds geselecteerd voor Oranje ook geen zekerheid meer. Wordt tijd voor een tijdje banken.

29-10-2022 18:28

main-bolah_51 +240

Beta se7..Ik ben akkoord het wordt tijd om Bijlow op de bank te zetten. Die tegengoal had echt wel kunnen stoppen. In de verdediging is Bijlow de zwakste schakel.

29-10-2022 18:54

GO1984 +4815

Never forget: DRITA.

29-10-2022 14:06

KeithMoon +5222

Never forget: Uta Arad

29-10-2022 14:40

Fabian +63588

Never forget: WOLFSBERGER AC

29-10-2022 15:45

4zfzbztzmh +2130

Never forget Trencin

29-10-2022 17:21

Maluka01 +1776

Never forget de zogenaamde supporters die los gaan in europa (Dortmund, Rome, Graz) de teringlijers

29-10-2022 18:30

jaivi62 +7690

Dat zijn geen supporters maar doorgesnoven rand debielen . De uitzonderingen daar gelaten.

29-10-2022 21:43

GO1984 +4815

Je spelt doorgesnoven mongolen verkeerd.

30-10-2022 15:29

Bushalte 67 +8576

Ze moeten eens snappen dat de meeste kleine clubs net zo getergd zijn tegen Feyenoord als wij tegen 020!

Dat betekend dus dat je eigenlijk ALTIJD super geconcentreerd moet zijn en in ieder geval net zoveel strijdlust als hun moet op kunnen brengen om ze over het algemeen gewoon de baas te zijn want je hebt over het algemeen ook gewoon meer kwaliteit in huis gezien het budget en salarishuis tov de kleinere clubs

Des te waardelozer is het dat wij nu net JUIST altijd tegen die kleinere clubs afhaken

Kampioen wordt je door van de " kleintjes" te winnen!!!

29-10-2022 13:52

aadvb +1739

Ik heb echt het gevoel dat als er geld is alles sportief mis gaat. Keer op keer wordt er als n gek gekocht en het resultaat is 0

29-10-2022 13:45

GO1984 +4815

Dat is niet een gevoel maar de realiteit. Zitten bij onze club altijd wel debieltjes die niet met geld om kunnen gaan. Nu ook weer een buslading miskopen gehaald.

29-10-2022 14:07

Ladinsky2021 +6053

Ik denk dat je iets te vroeg bent met je conclusies. Jongens als Bullaude, Paixao en Gimenez hebben tijd nodig maar ik sluit niet uit dat deze jongens komend seizoen allemaal een meerwaarde zijn en vele miljoenen in waarde zijn gestegen.

Dat is het probleem als je in de categorie talenten van ca 5m moet shoppen.

29-10-2022 14:17

GO1984 +4815

Hebben tijd nodig?? Dit is het eeuwige excuus

29-10-2022 15:27

Ladinsky2021 +6053

Zo simpel is het gewoon. Ik zeg ook niet dat dat alle aankopen straks een succes zijn, maar een aantal komt er zeker als we ze wat tijd geven.

Een paar jaar geleden hebben we bijvoorbeeld een Amrabat ook meteen als mislukt beschouwd maar die hadden we nu prima kunnen gebruiken zeg ik.

29-10-2022 17:00

Frisian +1445

Middenveld blijft je belangrijkste linie, denk dat je Hancko op 6 moet zetten…. Maar als je bij Feyenoord gehaald bent voor een bepaalde positie/ linie blijf je daar spelen…. Verbaas me er nog steeds over dat in de 4 jaar dat Berghuis bij Feyenoord heeft gespeeld er geen trainer/ technische staf heeft gezien dat hij ook heel goed tot zijn recht zou kunnen komen op het middenveld…

29-10-2022 12:56

djahdjahcity +10685

Slot is gewoon heel matig dit jaar. Dat mag gezegd worden want nieuwe spelers is leuk maar los van kwaliteiten probeer je toch ook zoveel mogelijk spelers binnen te halen die complementair aan elkaar zijn en elkaars sterke kanten naar voren laten komen lijkt me. Zijn nu alweer paar maanden verder en het lijkt soms nog alsof ze voor de eerste keer met elkaar op het veld staan. Dat komt vooral door spelers op vreemde posities zetten en continu te wisselen.Hartstikke fijn al die exoten maar als niemand elkaar snapt heb je er ook geen pleuris aan

29-10-2022 12:33

GO1984 +4815

Slot is matig ja. Leuk voor een provincieclub meer niet.

29-10-2022 14:08

djahdjahcity +10685

Dat vindt ik wel wat ver gaan want ik vergeet niet dat hij in zeer korte tijd zijn speelstijl kon opleggen aan de toenmalige spelersgroep, wat met het laatste jaar van Advocaat gezien best knap is was maar voor dit jaar lijkt hij het helemaal kwijt te zijn

29-10-2022 20:20

patrick010 +3173

dit 8s een mooie uitdaging voor een goede sportpsycholoog.
het gaat al jaren tegen de kleinere ploegen mis.
lijkt wel een probleem met instelling.
misschien dat een psycholoog er wat mee kan.
in Amerika heeft elke sportploeg een psycholoog in dienst

29-10-2022 12:28

Wisselspeler +7762

Dat roep ik al jaren!! professionaliseren.
Je hebt dertig spelers die gem 4 ton verdienen.. wat denk je dat een normaal bedrijf doet om die optimaal te laten renderen.. 3 sport psycho's staan dan 1 op 10.

29-10-2022 13:13

patrick010 +3173

er gaan net zo veel mesen naar een psycholoog als naar een fysiotherapeut.
maar het woordje psycholoog schrikt heel veel mensen af.
individuele sporters hebben wel heel vaak mentale begeleiding.
maar bij teamsporten is dit nog steeds vreemd

29-10-2022 14:57

A Lion Mosselinie Jacko +878

Zelfs de zoon van van persie had die bal erin gekopt ,maar slot had meer vertrouwen in danilo soms begrijp ik slot niet dit jaar vind ik hem trouwen matig

29-10-2022 12:19

frvlissingen +3692

Op naar het heerlijke ouderwetse 4-4-2

29-10-2022 12:09

VineFeye +8523

Er is maar 1 speler die week in week uit een voldoende scoort, die een killer mentaliteit heeft op het veld en dat in alles uitstraalt en dat is Gernot Trauner. Met alle respect maar alleen al om deze redenen zou je hem aanvoerder nr 1 moeten maken. Als iedereen de helft had van zijn mentaliteit dan hadden we er nu beter voor gestaan!

29-10-2022 11:55

wilbert17 +23476

Hancko wordt elke week man of the match dus die mag ook wel vermeld worden.

29-10-2022 12:18

radikale +6846

De 2e helft was slecht idd, maar zo slecht zijn we nou ook weer niet! Midtyland speeld gelijk bij Kopenhagen En grazz bij redbull Salzburg . als je de onderlinge resultaten in de poule afzet ontloopt het mekaar niet veel! In de competitie bij psv uit hebben we het niet heel slecht gedaan als ik kijk naar psv vd week tegen Arsenal. Ook tegen Az en Twente waren we prima! Waar wij punten tegen verspelen zijn ploegen die de bus parkeren! Hoe dat komt is simpel, de buitenspelers! Links en rechts van voor naar achter, hier wisselt slot ook het meest en ze voldoen gewoon niet . Stabiliteit en vastigheden hebben we nodig! Ik zou standaard Geertruida rechts en hancko links zetten met Rasmussen en trauner in het centrum. Dan heb je kracht fysiek snelheid en kopkracht ( zeker bij standaard situaties) en dan voorin rechts wallemarke en op links dilrosun met niet te veel wisselen. Spits zou ik kiezen voor gimenez.

29-10-2022 11:51

Heisenberg +6217

Wat een arrogant statement eigenlijk.

29-10-2022 11:51

Heisenberg +6217

Als ze echt waardeloos zijn verliezen we er niet van. Zo bedoelde ik het meer.

29-10-2022 14:33

GO1984 +4815

Aaah duidelijk man

29-10-2022 14:42

Ger.J +1915

Ze wille het allemaal zo mooi doen, en zo hard mogelijk zonder te een beetje te richten , maar een beetje nadenken of jezelf een beetje vrijspelen????
Zo worden de kansen om zeep geholpen, dat mooie en egotrippen kan je doen als je met 5 of 6 nul voorstaat.

29-10-2022 11:37

Keienkop010 +70468

Eens met deze oude helden of niet ?

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1568480/laat-die-mexicaan-staan-en-bijlow-moet-een-bak-uien-eten-feyenoord-kampioenen-van-60-jaar-geleden-over-de-ploeg-van-nu

29-10-2022 11:35

Theo.D25 +3154

Deze mannen gingen in ieder geval met de juiste instelling het veld op!!!

29-10-2022 12:56

Kalouless +12670

Van Hanegem beschouwt tegenstanders als waardeloze clubs, en zegt vervolgens niet te begrijpen waarom het fout gaat. BIJ DIE ZELFOVERSCHATTING GAAT HET DUS JUIST FOUT, EINSTEIN!

29-10-2022 11:31

kuurie69 +12940

Beetje respect graag voor Willem

29-10-2022 11:35

Casder +14087

Geen zelfoverschatting maar Willem is slimmer dan de hele selectie bij elkaar op voetbalgebied. En in zijn gedachtengang zijn fortuna en sturm graz waardeloze clubs waar Feyenoord gewoon van hoort te winnen.

29-10-2022 11:53

.:Feyenoord1908!:. +3607

Lopez doet ook veel fout, dus je had net zo goed met Rasmussen kunnen gaan spelen idd.

29-10-2022 11:28

kuyt15-16kampioen +1254

Lazio uit had je 8-0 achter kunnen staan in de rust.

29-10-2022 11:25

whasjoewahn +16562

Geef Paixao, Gimenez en Walemark nou eens 4 wedstrijden tot het WK de kans.

Dat constante wisselen van Slot is gekmakend.

Valt me enorm tegen van een trainer die ik hoog heb zitten

29-10-2022 11:21

Egotripper +1859

Zijn niet de lievelingetjes van Slot dus gaat niet gebeuren

29-10-2022 11:21

Nawien +544

Walemark die komt nog geen lantarenpaal voorbij zoals afgelopen donderdag. Speelt wisselvallig soms goed soms niks

29-10-2022 12:06

whasjoewahn +16562

Waar is het vastzetten en druk zetten gebleven?

Vind je het gek dat er totaal geen sfeer is in de Kuip...
Het is een wisselwerking.

29-10-2022 11:17

IJzerenKees +129241

de nederlandse spoorwegen
dat is pas wissel werking
ook regelmatig wissel storing trouwens

29-10-2022 11:18

FRemy +984

De aanvoerder op de bank neer zetten dan is het probleem al een heel eind opgelost

29-10-2022 11:16

SuperGuidetti1. +72441

Grappenmaker

29-10-2022 11:17

Egotripper +1859

😂😂😂😂😂

29-10-2022 11:22

joejoe1979 +8029

Nee joh gekkie.

29-10-2022 11:32

klick44 +18096

Wederom mee eens

29-10-2022 11:10

model53 +125

Mee eens. Maar het probleem zit bij die gasten vooral tussen de oren. Gaan zichzelf overschattend het veld in: 'die winnen we wel even'... Daar gaat het telkens op mis, daarom kunnen ze tegen grote clubs vaak wel goed spelen, dat motiveert blijkbaar meer. Ik zie hier toch een gebrek in bij de coaching, Slot moet zelf ook oppassen dat hij niet teveel eigendunk toont, hij brengt dat over op die (meest jonge) jongens.

29-10-2022 11:07

feyenoordfanboy +334

De spelers moeten eens beginnen met 100% inzet te tonen. Als ik sommige spelers na balverlies achter de tegenstander aan zie sjokken, kan ik mij daar echt aan storen. Als dit feyenoord geen volledige focus of inzet heeft, wint het zelfs niet van Harkemase Boys. Tegenovergesteld kunnen ze het iedereen lastig maken als ze er wel vol voor gaan. Het lijkt weL iets mentaals te zijn ofzo

29-10-2022 11:06

feyenoordgazza +4012

Idd het was totaal ruk donderdag en ook ik had kritiek op de keuzes .
Maar het heeft geen zin om maar door te zeiken .
We wisten eigenlijk wel dat de maanden voor het wk moeilijk zouden gaan zijn .
Met het inpassen en de wedstrijden dicht op elkaar ,en ook nog interlandbreaks.
Het enige wat je kan zeggen is dat slot niet zo veel had moeten wisselen omdat het dan nog langer duurt een ploeg te krijgen .
Daar wordt je als ploeg nog grilliger van
Maar wij weten natuurlijk ook niet alles .
In principe staan we er nog steeds redelijk voor in de competitie ,en donderdag is ondanks die wanvertoning er nog steeds wat mogelijk .
Wat ik al vaker gezegd heb met Feyenoord weet je het nooit .
Dat is vaak balen ,maar ook mooi aan onze club

29-10-2022 11:01

joejoe1979 +8029

Als Danilo die 100% kansen gewoon maakt had er idd ook gewoon niks aan de hand geweest. 2e helft was wel bizar slecht waarin niemand ook maar zn niveau haalde.

29-10-2022 11:06

Casder +14087

Danilo moet kansen afmaken die hij krijgt. Daar staat hij voor

29-10-2022 11:25

joejoe1979 +8029

Lag ook niet alleen aan Danilo natuurlijk maar hij wordt toch gewoon afgerekend op die gemiste kansen.

29-10-2022 11:30

elgardinero1993 +8311

Danilo is gewoon geen echte killer, ondanks dat hij nu 8 of 9 goals gemaakt heeft. Kansen zoals tegen NEC en Graz moeten gewoon hangen, en dan win je gewoon. Vorig jaar speelde je ook regelmatig niet best, maar dan won je en hoorde je niemand erover.

29-10-2022 11:31

joejoe1979 +8029

Precies. Daarom zou ik Danilo samen met Santi willen zien.

29-10-2022 11:33

Nawien +544

Ik mis Dessers al

29-10-2022 12:09

feyenoordgazza +4012

Misschien beter een guus til rol voor hem

29-10-2022 13:00

joejoe1979 +8029

Of Danilo op de flank proberen.

29-10-2022 14:22

feyenoordgazza +4012

We moeten gewoon spelen met santi in de spits.
En laat die jongen gewoon eens staan .
Die wedstrijd tegen fortuna is daarvan een voorbeeld .
Je speelt zoals tegen az de 1e helft waar die jongen geen of nauwelijks een bal krijgt.
In de rust zet slot het om ,om via voorzetten de ballen erin te pompen ,wisselt hij santi ?????.
Grote kerel die goed kan koppen ,een pure spits .
Danilo is geen spits meer een speler die idd in een 2 spitsensysteem profiteert van de ander ,of net achter santi in een 433 als cam

29-10-2022 12:59

Frankie62 +1781

Zeik maar op Slot die maakt er ook een zooitje van met al dat gewissel....

29-10-2022 11:00

haai79 +10599

Ik lees dit bewust niet. Ik wil überhaupt niks meer over die kut wedstrijd lezen. De filmpjes van de supporters daarentegen zijn om te smullen!!

29-10-2022 10:53

Antonius91 +5762

Dus jij vind het prima dat we straks voor 3 jaar uitgesloten worden van Europees voetbal en het gat met 020 PSV en wellicht AZ en Twente groter zien worden?

29-10-2022 11:01

haai79 +10599

Ik bedoel die filmpjes van voor de wedstrijd uiteraard, wat dacht jij dan?

29-10-2022 12:37

Antonius91 +5762

Dacht meer de rellen naderhand dus vandaar Dat ik een beetje zuur reageerde. Vuurwerk etc gaan ook boetes opleveren boven op wat er naderhand gebeurd is

29-10-2022 13:39

robin.huijs +315

Ik heb voor donderdag 3 kaarten besteld voor de gele zijde maar ik kan ze nket downloade via mijn feyenoord account hebben meerdere mense hier problemen mee
Vakkie R

29-10-2022 10:42

jack98 +46868

Je krijgt de kaarten thuisgestuurd maandag of dinsdag.
Ik had er nog een extra bij besteld voor gele zijde en heb deze vandaag binnen gehad. Dat was de vorige keer tegen Midtjylland ook het geval.

29-10-2022 17:56

cipolini +13927

Zo erg als tegen UTA Arad was het niet. We hebben nog een herkansing donderdag.

29-10-2022 10:41

mataglap +7588

Moeten er vandaag nog mensen voor het vuurpeloton om een afgebroken urinoir?

29-10-2022 10:40

Kaloe +9506

Ja alle kut hoodie Mongolen die zich supporter noemen .

29-10-2022 10:46

Dharm747 +1905

Dat was echt schandalig!, , die hoodies hadden zich zo in Tsjechië moeten gedragen. . Dan hadden we nu geen last van ze gehad. Wat een lafaards, in de optocht hadden ze deze gasten er al uit moeten halen dan had je geen last van ze gehad in het stadion. De ME aanvallen met een bierfust, wasbakken, toiletpotten, afgebroken verkoopballies en Je medesupporters laten onderspuiten met pepperspray. Dan ben je een “echte” held! Ik ga al 30 jaar mee maar deze gasten verknallen het altijd. Het zijn echt wel bekenden ( ook al hebben ze bivakmutsen en hoodies aan) pak ze voor eens en altijd aan dan iedere keer te gaan evalueren hoe dit te voorkomen!

29-10-2022 12:00

Solida +37328

Was het maar zo

29-10-2022 10:50

chrissy +952

weet iemand welke stream er vanmiddag uitgezonden wordt O18 of O21 of beide?

29-10-2022 10:33

Reinaldo16 +20887

Haha wat een onsamenhangend stuk en ook nog in slaap gevallen:))

29-10-2022 10:29

teauvenoir +78097

Ben toch ook wel teleurgesteld in de aankopen hoor: kijk, van Taabouni, Idrissi en Wieffers verwachtte ik op voorhand al helemaal niets en die maken het waar. Rasmussen kun je je ook geen buil aan vallen en die blijkt nog best nuttig. Maar Timber???? Bijna 9 miljoen???? Terwijl je zo’n type middenvelder uberhaupt al niet nodig had? Maakt zijn transfersom totaal niet waar, onopvallende speler. Dilrosun?? Ja, tyfussnel en kan passeren, maar waar is het rendement?
Gimenez, Paixao en Bullaude lijken potentie te hebben, maar krijgen (waarschijnlijk niet voor niets) nauwelijks een kans. Szymanski is dan waarschijnlijk de allerbeste aanwinst maar als we eerlijk zijn breekt hij ook niet echt potten. En terwijl je al lang weet dat je Malacia voor een leuk bedrag gaat verkopen, weet je daar niet adequaat op te anticiperen en haal je G-voetballer Bjorkan en KKD-speler Lopez.
Alleen Hancko is een schot in de roos en verder is het best triest.

29-10-2022 10:29

Kaloe +9506

Lopez KKD kwaliteit ? Zou in de G competitie niet eens mogen vlaggen . Echt snel dumpen deze clown .

29-10-2022 10:48

Chitown-Rivera +15050

Och jee, weer zo’n drama queen

29-10-2022 11:01

Kaloe +9506

Ja dat is onze Lopez , scherp gezien .

29-10-2022 13:59

Estudiantes70 +2629

Wieffer nog nauwelijks kans gehad, Idrissi was nuttiger dan wat er nu instaat.

29-10-2022 11:05

feyenoordgazza +4012

Ja als je niet ziet dat timber een goeie speler is reageer dan niet .
Heeft gewoon de pech dat het middenveld niet op orde is .
Trouwens geldt dat voor veel spelers .
Als er veel gewisseld wordt en het geen team is .
Ziet een speler er slechter uit dan hij is

29-10-2022 11:06

teauvenoir +78097

Ik zie wel dat Timber kwaliteiten heeft, maar hij was niet de recordaankoop die we nodig hadden. Als je bijna 10 miljoen uitgeeft doe dat dan voor OF een buitenspeler die er meteen staat en het verschil maakt OF een nummer 6.
Niet een soort nummer 8/10 zonder rendement qua goals en assists. Die hadden we al in de persoon van Kokcu (en die is beter dan Timber).

29-10-2022 11:52

DexFlex +2906

Ik heb een kater

29-10-2022 10:27

AntiNeusspray +12615

Ik een poes

29-10-2022 10:32

Niets_is_sterker +4558

Jouw poes en Dex zijn kater. Maken et iedere avond later in de tuin. Bij ons in de tuin

29-10-2022 10:35

DexFlex +2906

Poetrie. Snap er geen tyfus van, maar heb wel hoofdpijn

29-10-2022 12:18

lion63 +13769

Willem reageert ook vaak uit frustratie. Als het altijd fout gaat tegen waardeloze clubs schat je jezelf behoorlijk te hoog in.

29-10-2022 10:25

Flinkevleugel +3224

Supporters van Willems leeftijd hebben meegemaakt dat Feyenoord nog niet waardeloos was en zijn dus beter gewend dan wat deze selectie ons regelmatig voorschotelt.

29-10-2022 11:03

edtfeyenoordpedt +28537

Ik snap het gewoon niet: je spelers zijn misschien van iets mindere kwaliteit, maar het grote verschil met verleden jaar is het hoog druk zetten en afjagen. Dat gebeurt nu bijna niet meer.

29-10-2022 10:24

aw_vakj +5663

Omdat je voorin Linssen en til daarbij mist. Danilo doet het ook wel maar minder agressief. Als je de tegenstander steeds dwingt tot een lange bal heb je iemand nodig die weet waar de bal gaat vallen. Aursnes wist altijd precies de tweede bal op te vangen, zo krijg je er druk op, nu voetbalde Fortuna 45 minuten lang eenvoudig onder druk uit

29-10-2022 10:31

rob57 +3035

Ze missen een type Autrsnes.

29-10-2022 10:45

edtfeyenoordpedt +28537

Feyenoord zakte tweede helft gewoon in. Er werd niet afgejaagd. Geen druk gezet. Dat mis ik nu.

29-10-2022 11:01

010robson +2624

Dat komt voornamelijk doordat het middenveld compleet anders is,vorig jaar had je met Til een speler die de spits daarin ondersteunde in het afjagen.
Bullaude zou die rol in moeten gaan vullen.

29-10-2022 11:17

Nawien +544

Eens wanneer gaat slot hem de kans geven

29-10-2022 12:13

edtfeyenoordpedt +28537

Voor druk zetten heb je afspraken nodig, geen speciale spelers.

29-10-2022 13:14

Pepernoot666 +6220

Dit fantastische voetbal heeft 1 voordeel: De boel zal niet leeggekocht worden a.s. zomer. Misschien Kukzu en Hansko maar voor de rest alles intact.

29-10-2022 10:24

Traunerworden +13656

je snapt er geen pepernoot van en hancko gaat helemaal nergens heen mato

29-10-2022 10:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties