"Hij heeft geen idee hoe je een volwassen selectie managet"

"Hij heeft geen idee hoe je een volwassen selectie managet"

Bij Feyenoord staat zowel Arne Slot als Robin van Persie voor een vertrek. Allebei zetten ze een hele grote stap in hun trainerscarrière, maar wel op een compleet ander niveau. De huidige hoofdtrainer van de Rotterdammers zal de stap maken naar de Premier League, terwijl Van Persie bij sc Heerenveen voor het eerst de leiding krijgt over een hoofdmacht.

"Nu hoor ik mensen zeggen dat het geraamte staat bij Feyenoord, dus dat het bijna niet uitmaakt wie er komt", opent Perez gefrustreerd in het programma Voetbalpraat. "Maar het is echt zo bepalend wie er aan de knoppen zit bij zo’n team. Het gaat om elke dag, elke zin en elke handeling die je doet." Maarten Wijffels haakt in met een voorbeeld: "Daarom kan ik me er bijna aan ergeren dat er op tv toch nog wordt gezegd dat Robin van Persie wel trainer van Feyenoord kan worden met een ervaren man naast hem. Er zijn heel veel zaken die gewoon alleen een hoofdtrainer kan overbrengen."

"Van Persie kan best een getalenteerde trainer zijn, maar hij heeft geen idee hoe je een volwassen selectie managet. Dat weet hij helemaal niet. Hoe kun je dat nou opperen? Hoeveel voorbeelden moet je nog hebben bij een jonge trainer die bijna geen ervaring heeft? Van Bronckhorst had Advocaat nodig, Cocu had Hiddink nodig en Van Bommel en Van Nistelrooij hebben we zien sneuvelen. En dan toch maar weer roepen dat hij het moet doen", sluit Wijffels af.

Perez gaat mee in deze mening, maar wil ook benadrukken dat het niet altijd verkeerd hoeft af te lopen. "Je hebt ook voorbeelden die het wel konden. Ik geloof er namelijk in dat je moet gaan voor de kans die je krijgt. Niet te veel opbouwen, maar gewoon instappen als je de kans krijgt. Als je het kan dan lukt het, maar als je het niet kan, dan kan je nog twintig jaar ervaring opdoen, maar kan je het alsnog niet."

Of een jonge trainer als Van Persie het kan op het hoogste niveau is alleen achter te komen door het te proberen. "Fouten maken is natuurlijk niet de bedoeling bij Feyenoord, en eigenlijk ook niet bij sc Heerenveen. De Keuken Kampioen Divisie vind ik wel een competitie waar je een beetje kan uitproberen. De Eredivisie is natuurlijk een serieuze competitie."

Lees meer over
Robin van Persie
Plaats reactie
666

Zarpa +1924

Je moet ook ergens beginnen toch. Laat Van Persie maar ervaren wat het is om druk mee te maken, een spelersgroep aan te sturen, de pers te managen en ook nog eens te presteren.

01-05-2024 23:29

Piertje +266

Oja het gaat over een Feyenoorder, dus die maakt op voorhand al geen kans om te slagen. Ik wordt zo moe van dat gelul van die betweters. Laat v. Persie het gewoon proberen, gaat het mis dan heeft hij een les geleerd. Gaat het goed dan dienen al die bijdehantere figuren hun excuus aan te bieden. Al verwacht ik niet dat ze dat lef hebben.

01-05-2024 22:15

Fworldcup1970 +11259

Als je iets kan uitleggen aan iemand van 18, kan je dat ook aan iemand van 24. Het is geen hogere wiskunde. Of iemand de druk aan kan op een hoger niveau is een andere zaak.

01-05-2024 19:51

Huu1 +2376

Met dat laatste word hij natuurlijk wel enorm geholpen door de €50M op zijn spaarrekening

01-05-2024 21:13

Kevinmartens87 +1753

Voor beide hypotheses zijn legio voorbeelden op te lepelen. Nadeel van de stap die van Persie nu neemt is als het daar niet lukt is je rehabilitatie kans waarschijnlijk in de KKD is. Terwijl Bommel zijn rehabilitatie kansen kreeg bij Wolfsburg en Antwerp en Nistelrooy nu ook nog wordt genoemd bij allerlei eredivisie ploegen.....

01-05-2024 16:24

Jackyan +3695

Ik denk ook wel dat de hoofdtrainerschap wordt onderschat. De meeste ex voetballers falen dan ook hard, een Rooney als grote voorbeeld. Die bij zijn eerste drie clubs redelijk snel is ontslagen. Ook zijn er natuurlijk voorbeelden die wel hebben verrast. Xabi Alonso, die in zijn debuutseizoen kampioen is geworden met oogstrelend voetbal. Ook Daniel DeRossi die het nu goed doet bij de vervelende As Roma. Ik denk dat het ook wel uitmaakt wat voor type voetballers het waren. Xabi Alonso en De Rossi waren natuurlijke leiders op het veld. Dat soort type spelers hebben wel eerder kans van slagen.
Of Van Persie ook een echte leiderskwaliteiten had als speler, kan ik niet goed beoordelen.

01-05-2024 15:56

sterski010 +5078

Van Bommel pakte de dubbel in België met fokking Antwerp dat de 4de begroting in België heeft en dit jaar staat hij in de finale van de beker. Kan dus 3 prijzen winnen met Antwerp in 2 seizoenen. Vind ik niet bepaald sneuvelen.

01-05-2024 14:55

Prutser +6053

Beter lezen. Hij sneuvelde toen hij zonder ervaring bij psv aan de slag ging zonder ervaring.

01-05-2024 15:18

CPP +3520

Was Antwerp van Bommels eerste club dan? Dacht dat hij al bij psv had gezeten en daar was gesneuveld.

01-05-2024 15:21

Skeptic +13622

Lezen is lastig he

01-05-2024 18:34

Paulus98 +152237

Veel succes daar in het noorden.

01-05-2024 13:56

simplysteef +6316

Gio had Advocaat nodig, wel kampioen geworden. Dus RvP met een ervaren assistent kan prima lijkt me. Maar hij gaat naar Hveen, dus nutteloos om hierover door te blijven praten.

01-05-2024 13:43

ReturnoftheMac +27201

Denk dat v Persie wel het een en ander heeft opgestoken in zijn pro carrière en ook sinds zijn trainerscursussen, volgens mij heel erg serieus bezig met zijn vak. Gênant van die Wijffels.

01-05-2024 12:00

Peter.M62 +949

Heeft inderdaad vast wel iets opgestoken van Wenger, Ferguson, van Marwijk, van Bronckhorst, van Gaal en Slot. Dat is geen misselijk rijtje!

01-05-2024 12:21

Lolmo +112

Maar een ervaren assistent naast hem kan geen kwaad roch.

01-05-2024 13:44

ReturnoftheMac +27201

Ik zou v Persie carte blanche geven. De rode lijn in zijn leven. Alleen de aller aller beste zijn goed genoeg voor deze jongen. Bergkamp en Henry , daar wilde hij naar luisteren. Naar Slot ook. Heerenveen voorronde champions league volgend seizoen,

01-05-2024 14:10

ReturnoftheMac +27201

Dus als hij er zelf voor kiest om een ‘ervaren’ iemand in de buurt te hebben, lekker doen. Maar ik denk dat zijn telefoon vol staat met wereldsterren om even een probleem voor te leggen of vragen te stellen.

01-05-2024 14:12

Verstappen +7826

Vind Van Persie naar Heerenveen zeker niet een te grote stap. Een middenmoter, die in potentie een subtopper is, is een prima club om te beginnen. Als ie het daar in 2 à 3 jaar op de rails krijgt, is ie klaar om naar ons te gaan.

En als iemand die graag Dick Schreuder wil zien, geïrriteerd wordt van de naam Van Persie, vind ik het moeilijk om hem serieus te nemen. De O18 van Feyenoord is hetzelfde niveau als de clubjes die Schreuder heeft gehad. Van Persie heeft als voetballer nu al veel meer ervaring opgedaan en werkt al een tijdje bij een topclub waar hij kan genieten van alle expertise.

01-05-2024 10:44

SirFR +530

Eens. Ik ben zelf van mening dat Pascal Janssen een goeie voor dit Feyenoord maar we zien wel wie er uit de hoog hoed word getoverd .

01-05-2024 11:11

Verstappen +7826

Pascal Janssen zou ik net als Gio prima vinden, want het zijn goede coaches, maar veel liever een buitenlander met een vergelijkbare filosofie als Slot. Die Knutsen bijvoorbeeld speelt enorm goed voetbal en heeft ook in Europa goed gepresteerd. Toen hij instapte bij dat clubje waren ze net gepromoveerd en nu al een paar jaar topclub. Dat zijn ze nooit in hun geschiedenis geweest.

01-05-2024 11:14

mfr23 +6194

Het is wel bijzonder dat een héél groot deel van de spelers van Bodo die de stap naar een grotere club maken het niet gered heeft.

01-05-2024 11:16

mdw2 +8027

Dat is wel ook echt te zeggen over een groot deel van de spelers die onder Arne zijn doorgebroken dus als we daarnaar kijken past het perfect. Stengs nét niet in het buitenland, Boadu nét niet, Idrissi werd minder zonder hem, Til ook lange tijd veel minder - nu onder Bosz wel weer oke

01-05-2024 11:21

Verstappen +7826

En dan vergeet je Kökcü, Sinisterra en Malacia nog. Natuurlijk zijn daar ook redenen voor, maar het zegt wat dat deze spelers alleen pieken bij een bepaalde coach

01-05-2024 11:27

mfr23 +6194

Ze verwachten in Heerenveen wel een hoop, dus heel veel tijd en ruimte om een paar keer op je bek te gaan is er niet.

01-05-2024 11:14

Verstappen +7826

Dat klopt, maar daar gaat Van Persie voor zover ik dat kan zien ook de ruimte voor krijgen. Hoop dat ie de verwachtingen gaat waarmaken, want als ie binnen 3 jaar een keer met leuk voetbal de play-offs wint, weet Don genoeg.

01-05-2024 11:29

Mrunterwijst +10615

Pec Zwolle van hetzelfde niveau als onze -18? Je staat een beetje los van de realiteit volgens mij

01-05-2024 11:16

Verstappen +7826

Was een beetje overdrijven om mijn punt over te brengen

01-05-2024 11:30

Rotterdammer +11233

Respect kan idd snel weg zijn zie Van Basten

01-05-2024 09:36

Arjuanito +9211

Ik herinner me alleen de vBasten van AC Milaan.. wat een wereldspits was dat.

Die gast die nu op TV komt met de naam vBasten... die associeer ik niet met de voetballer in elk geval. 2 totaal verschillende niveaus.

01-05-2024 09:51

FRPetrus +33112

Geweldige tacticus

Zou als assistent voor alle clubs een aanwinst zijn

01-05-2024 09:57

Arjuanito +9211

Assistent Pannekoek?

01-05-2024 09:58

Rotterdammer +11233

Bedoel meer te zeggen ook al ben je zon geweldige voetballer geweest het niks zegt over je trainerskwaliteiten

01-05-2024 10:08

FeynoordaandeNijl +1402

Als je dus heel veel tegenstrijdige dingen zegt krijg je uiteindelijk altijd gelijk

01-05-2024 09:36

Goos +25912

"Als je het kan dan lukt het, maar als je het niet kan, dan kan je nog twintig jaar ervaring opdoen, maar kan je het alsnog niet."

Mond, spraak, arm.

01-05-2024 09:26

bar +3896

Heeft Dick Schreuder dat dan wel? Zijn prestaties zijn kampioen van de eerste divisie en nu staat ie bovenaan op het 3e niveau van Spanje. Waar Harris Medunjanin van 39 gewoon bij hem in de basis staat. Is ook echt het tegenovergestelde van Slot, verlegen, komt niet uit z'n woorden. Je bent echt gek als je deze man zou aanstellen.

01-05-2024 09:25

Arjuanito +9211

Nee de labiele explosieve Pusic is wel een goede kandidaat volgens velen.. die staat dan na 1 verliespot al op ontploffen.

Dick Schreuder is misschien wat introvert. Maar is wel een trainer met een unieke voetbalfilosofie. Spelers lopen weg met hem. En ik ben wel voor lekker aanvallend voetbal.

Mocht hij niet willen, ga dan voor Knutsen. Vergeet overigens niet dat Slot voor Feyenoord ook niet bijster veel gepresteerd heeft. Maar de leidraad is wel dat hij een geweldige voetbalfilosofie er op na hield. Net als Schreuder.

01-05-2024 09:54

Verstappen +7826

Slot niet veel gepresteerd? Die liet het al een tijdje zien bij AZ. Volgens mij was hij zelfs boven ons geëindigd een keer. Leuk dat een paar amateurvoetballers weglopen met Schreuder en dat zijn filosofie werkt op dat niveau, maar hij mag het ook eerst laten zien bij een subtopper. Dat zal nog wel even duren, want het lijkt me dat zelfs die stap nu nog te groot is. Zal wel eerst naar een middenmoter of laagvlieger gaan.

01-05-2024 10:30

Verstappen +7826

In beide seizoenen dat hij hoofdcoach was boven ons ‘geëindigd’. Één keer gedeeld eerste, één keer derde. Veel meer kan een haalbare trainer niet laten zien.

01-05-2024 10:32

delangemuur +11773

Knutsen zou echt geweldig zijn!

01-05-2024 10:47

Simracer +1281

Hij heeft toch meegelopen met Slot. Feyenoord 1 komt misschien nog te vroeg maar Heerenveen lijkt mij een fijne club om te starten. Daarnaast weet hij wat hij wil en staat er iemand voor de groep waar de meeste spelers naar op zullen kijken. Het zou mij niet verbazen als hij het daar goed doet.

01-05-2024 09:23

NicoJansen +3289

Maarten Wijffels wat een dom figuur is dat, Van Persie heeft op van warwijk na onder de beste spelers gespeeld die weet echt wel hoe het werkt.

01-05-2024 09:06

Frankster +21055

Van marwijk prima trainer anders

01-05-2024 09:34

Verstappen +7826

Waarom is Van Marwijk opeens geen goede trainer?

01-05-2024 10:33

fr1993klaas +549

Wijfels is altijd alleen positief over psv gerelateerde onderwerpen. Niet serieus te nemen deze man.

01-05-2024 08:55

doellijntechnologie +9504

Een idee heeft die zeker wel, heeft immer onder SAF en Wenger gevoetbald. Ervaring heeft die nog niet.
Journalistiek diploma krijg je tegenwoordig bij een pakje boter lijkt het wel

01-05-2024 08:48

Dee-010 +3952

& Gio zat jaren bij Barcelona, maar speelde het tegenovergestelde ervan. Het zegt niet altijd wat, jammer genoeg.

01-05-2024 09:08

doellijntechnologie +9504

Ik zeg toch niet dat RvP sowieso een succes wordt. Ik benoem alleen het feit dat deze “analisten” niet eens het verschil tussen een idee en ervaring weten, of misschien zijn ze al vergeten dat RvP onder 2 van de beste managers aller tijden heeft gevoetbald, wat nog kwalijker zou zijn…

01-05-2024 09:52

Verstappen +7826

Gio is dan ook een erg goede coach. Kreeg het na jaren droogte voor elkaar om ons weer aan een prijs te helpen. Voetbal zoals ze bij Barca spelen krijg je er niet zomaar in bij spelers die dat nooit gedaan hebben. Daar moet je een wereldtrainer voor zijn.

01-05-2024 10:36

Van_Geel +18511

De Nederlandse trainers die afgelopen jaren succesvol waren, hebben dat allemaal stapje voor stapje gedaan. Eerst (diverse) jeugd trainen, (diverse clubs) assistent, daarna beginnen bij een kleine club en bij succes een stapje hoger.

Heerenveen is eigenlijk al een te grote stap, een seizoen met Dordrecht was echt een ideale stap geweest. Nul verwachtingen, maar toch zien hoe het is al hoofdcoach. Falen met Dordrecht komt niet op je CV, falen met Heerenveen is direct een dikke kras.

01-05-2024 08:40

Cees.R82 +9712

Nu doe je het huidige Dort tekort. Maar verder heeft en Perez en jij gelijk. Dit is niet goed. Hoe gaat hij om met teleurgestelde volwassen spelers om maar eens wat te noemen.

01-05-2024 08:44

Echte_Fan +24736

Ik snap best dat RvP een stap als deze wil maken. Zet alleen mijn vraagtekens bij Heerenveen. Slechter dan nu zal hij het niet (kunnen) doen, de vraag is alleen, krijgt hij het op de rails? Dat wordt al moeilijk genoeg.
Had beter naar een rustiger omgeving kunnen gaan. Een Almere of zo.

01-05-2024 08:39

Cees.R82 +9712

Dan heb jij het ook niet door. Hij heeft een gebrek aan omgang met volwassen spelers. Hij had veel beter naar Top oss Helmond of zo kunnen gaan.daar krijg je te maken met problemen die je moet handelen.

Er zullen kameraden zijn die denken die is gek de grote v. Persie naar een dergelijke club.

Nou daar leer je het trainersvak pas echt. Daar moet je zelfs een beetje manager spelen en de hele organisatie in de hand houden.

01-05-2024 08:52

charlaykc +9551

Gaat die leren

01-05-2024 08:36

SanFR1908 +9568

Gelukkig is dit wel een spelee waar mensen altijd respect naar hebben door het niveau als speler

01-05-2024 08:34

Cees.R82 +9712

Jij snapt het niet goed. Na 3 nederlagen staan ze ook met witte zakdoekjes te zwaaien.

01-05-2024 08:54

bo +495

Rv P is juist ervaren vanwege zijn carrière. Zoveel meegemaakt en van trainers gezien. Hij is een intelligente man met veel talent. Liever bij Feijenoord.

01-05-2024 09:12

boeroes1908 +7451

Ze vergeten het beste/slechtste voorbeeld: Kuyt.

01-05-2024 08:29

bo +495

Anders als R vP.

01-05-2024 09:12

FFL +10840

"Niet te veel opbouwen, maar gewoon instappen als je de kans krijgt. Als je het kan dan lukt het, maar als je het niet kan, dan kan je nog twintig jaar ervaring opdoen, maar kan je het alsnog niet."
Het complete artikel zit op zich goed in elkaar,
Maar bovenstaande is gelul van de ergste soort. We hebben het hier over een miljoenenbedrijf. Daar laat je een onervaren trainer niet uitvogelen of 'ie het kan of niet

01-05-2024 08:26

Cees.R82 +9712

Als er iemand de grootste onzin van het ergste soort roept ben jij het wel.

Trainer is een ervaringsdeskundige vak en dat vak moet je opbouwen. Nu is het een grote gok.

Je gaat voor het gemak ook maar even voorbij aan zijn ambitie om trainer te worden.

Mij komt het over dat hij ongeduldig is geworden. Hij staat zeker 3 stappen over.

01-05-2024 09:00

FFL +10840

Dus een onervaren trainer voor de groep zetten bij een club als Feyenoord?
Omzet 2023 steeg naar € 99 miljoen wordt dit jaar nog hoger.
Daar ga je dus geen jongen neerzetten die zelf heeft aangegeven daar niet klaar voor te zijn. Feyenoord is geen speeltuin. maar een miljoenenbedrijf

01-05-2024 13:01

Arneblijft +5860

Vanuit het perspectief van Robin zou ik nu ook niet instappen. Je wordt voortdurend gemeten aan het succes van Arne, die juist zelf op het perfecte moment kon instappen, toen het allemaal bijna niets was… als het wat minder gaat met ons dan is is het voor Robin veel aantrekkelijker; zeker als hij dan al een paar jaar succes heeft gehad.

01-05-2024 08:21

jaapb +18097

Van Persie had lekker eerst assistent moeten worden in mijn ogen maar goed dapper. Hoop dat hij het goed gaat doen.

Ben trouwens wel #perezmoe. Moet die man letterlijk over alles iets vinden. En moeten we dat dan echt uitgebreid posten. Wat een bagger mongool is dat zeg.

01-05-2024 08:19

Gers +13018

Zolang we blijven clicken blijft ie posten

01-05-2024 08:38

jaapb +18097

Wij zoeken puur een topic om te ouwehoeren

01-05-2024 08:44

lion63 +13910

Analist zijn is een vak, hij wordt betaald om overal iets van te vinden. Hier op FR12 zijn we met z'n allen ook iedere dag bezig om er iets van te vinden alleen wij krijgen er niet voor betaald....

01-05-2024 08:42

jaapb +18097

Alleen zijn wij allemaal helden en is perez en enorme irritante neus

01-05-2024 08:44

lion63 +13910

Dat sowieso...

01-05-2024 10:16

koningslotbal +3478

Van Persie heeft toch jaren in de top gewerkt en elke dag gezien hoe een coach een volwassen team managet. Nou is er een verschil tussen het aan zien en zelf uitvoeren.

01-05-2024 08:16

Cees.R82 +9712

Dat had v. Bronckhorst ook. En zelfs bij een van de beste trainers van de wereld. Toen hij aangesteld wordt dacht ik dat we zo ook gingen speen helaas het was meer slecht dan goed.

En trainer is geheel anders als je trainer bent.

En wat te denken van al die topspelers die bij hun club beginnen en falen?

Trainer moet uit jezelf komen het moeten jou ideeën zijn niet een copy van iemand anders.

Kijk eens wat er gebeurt als een trainer ontslagen wordt en een assistent neemt het over die begint al helemaal een ander speltype te hanteren nl zijn eigenste.

01-05-2024 09:17

Kobus1908 +0

Ik denk ook dat het nog te vroeg is voor m . Even ervaring opdoen daar

01-05-2024 08:10

Solida +37458

Duizenden mensen duizenden meningen.

Maar niemand weet het zo goed als Robin himself. Hij staat met beide beentjes op de grond en is slim genoeg zijn eigen keuze voor zichzelf overwogen genoeg te maken, dus Heerenveen zal echt geen verkeerde keuze zijn.

Al die 'kenners' die het zgn beter weten 🤡

01-05-2024 08:09

Cees.R82 +9712

Jaar daarom heeft hij bij zijn 1e test de O 18 ook een kampioenschap laten schieten. Daar is hij verantwoordelijk voor.

01-05-2024 09:19

Solida +37458

Ah, nóg zo'n connaisseur!

01-05-2024 12:46

Mensini +14607

Volwassen voetballers zijn net kinderen dus hij zal weinig verschil merken?

01-05-2024 08:02

Arjuanito +9211

Het succes van vPersie staat of valt toch ook wel met de kwaliteit van de spelersgroep die hij onder zich krijgt.. en bij Heerenveen loopt bar weinig kwaliteit rond. vWonderen is toch ook geen koekebakker.

Ik weet het niet... heb er een slecht gevoel bij.

01-05-2024 08:00

010ert +19654

Maarten Wijffels afvoerputje van de sportjournalisten wat een tyfus kneus is dat zeg

01-05-2024 07:55

louisvanderploeg +13013

Ik had als Robin ook gekozen voor een club als de Graafschap of Cambuur of Nac.
Dan kun je je eigen goed ontwikkelen voor de grote stap

01-05-2024 07:54

Arjuanito +9211

Of Dordrecht waar hij dan met een aantal (verhuurde) Feyenoorders blijft werken.. houden we toch de connectie met hem.

01-05-2024 07:57

Twan.V52 +8109

Chocolade pasta met haring

01-05-2024 07:52

Champman079 +3579

Een beetje vreemd, maar wel lekker….

01-05-2024 07:55

aartinho +34823

Zwanger worden

01-05-2024 08:28

kopvannoord +2187

Gewoon ervaring op doen in plaats van de kans hebben om te blunderen. Als dat allemaal lukt lekker naar Feyenoord komen. Gewoon een verstandige keuze!

01-05-2024 07:50

jack98 +47098

Zet er dan een ervaren assistent naast van Persie en het komt echt wel goed bij Heerenveen.

01-05-2024 07:44

JefCumps +5418

Muppet show!

01-05-2024 07:39

Dommeloempia1 +19888

En zo is het…..

01-05-2024 07:30

beppie172 +66098

Benieuwd of RvP daar gaat wonen. Je moet toch elke dag vroeg op de club zijn tot laat. Als je dan ook nog enkele rit 2 uur in de auto moet zitten is dat bijna niet te doen.

01-05-2024 07:27

Dommeloempia1 +19888

Lux appartementje

01-05-2024 07:29

Richard de Jong +21650

Knibbel knabbel knuistje, wie snuift daar in mijn huisje.

01-05-2024 07:15

paulus56 +257537

wie ruikt daar in knoepert kruisje ?

01-05-2024 07:16

Hanegem +4341

Ikke niet.
Mijnheer Richard de Jong, ik snuif niet en blow niet en rook niet ,drink alleen graag een biertje

01-05-2024 07:19

Richard de Jong +21650

Ik rook wel, verder eigenlijk ook niks. Doe graag mee met de stoere praat van de mannen hier.

01-05-2024 07:21

Hanegem +4341

Dat geloof ik graag Mijnheer Richard de Jong

01-05-2024 07:57

beppie172 +66098

Zal Hans wel wezen, want Griet houdt meer van wiet.

01-05-2024 07:43

2024 +3136

Maarten Wijffels wie is dat dan? Hoerenjong, heb respect voor Robin van Persie.

01-05-2024 07:15

RuudFeyenoord +1527

Wat heeft 'respect' met dit artikel te maken?

01-05-2024 07:20

knoepert +76935

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wat een artikel weer

01-05-2024 07:15

flying_dutchman +217325

Mogge knoepert maat

01-05-2024 07:15

boskampi +120206

Uiteindelijk is het een grote stap voor Van Persie. Ik denk dat er meer coaches die de stap vanuit de jeugd maken falen, dan dat ze slagen in hun eerste seizoen. Misschien is Robin zo'n uitzondering. Bij Heerenveen zijn de verwachtingen in ieder geval niet te hoog. Zolang je maar niet degradeert. Haal je Europees dan doe je het geweldig. We gaan het zien. Ben benieuwd welke assistenten hij meeneemt.

01-05-2024 07:14

Gernot +50927

Kapsalon met kebab en speculaas

01-05-2024 07:13

Richard de Jong +21650

Dat is of godsgruwelijk lekker of instant maaginhoud op de vloer. Geen tussenweg.

01-05-2024 07:14

RdamNoord +208935

Zal allemaal wel weer.
Werkse heren.

01-05-2024 07:13

flying_dutchman +217325

Mogge Noord maat

01-05-2024 07:13

RdamNoord +208935

Flying vato👊
Moguh

01-05-2024 07:13

paulus56 +257537

niks werke hier
mogge

01-05-2024 07:13

RdamNoord +208935

Lekker van het weer genieten dan.
Moguhhh

01-05-2024 07:14

paulus56 +257537

zat gewerkt in me leven

01-05-2024 07:15

boskampi +120206

Goedemorgen helden

01-05-2024 07:11

Gernot +50927

Goedemorgen bikkel

01-05-2024 07:12

flying_dutchman +217325

They tried to make me go to Rehab
But I said no, no, no

01-05-2024 07:11

Richard de Jong +21650

Ik las kebab, gelijk honger.

01-05-2024 07:12

flying_dutchman +217325

Nee, jij hebt al speculaas

01-05-2024 07:12

Richard de Jong +21650

Nog steeds honger

01-05-2024 07:13

Steven_Seagal +27937

Had ze achteraf beter kunnen doen

01-05-2024 08:05

paulus56 +257537

sssst ben net wakker
mogge

01-05-2024 07:10

Gernot +50927

Mogge Paulus

01-05-2024 07:11

paulus56 +257537

hoy kerel

01-05-2024 07:11

flying_dutchman +217325

Mogge Paulus

01-05-2024 07:11

paulus56 +257537

mogge flying

01-05-2024 07:11

Pelleboog1908 +43432

Mogge,

Fijne dag van de arbeid allemaal.

01-05-2024 07:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties