''Ik vond het best wel lang duren voordat Feyenoord iets aanpaste''

''Ik vond het best wel lang duren voordat Feyenoord iets aanpaste''

Feyenoord is er niet in geslaagd om de goede vorm van de laatste weken voort te zetten. De Klassieker werd mede door twee persoonlijke fouten verloren door de Rotterdammers. Trainer Brian Priske had niet het vermogen om de ploeg tactisch te wijzigen en weer terug in de wedstrijd te brengen. De verwachtingen waren hoog, maar in De Kuip zat het er geen moment in voor Feyenoord.

"Dat is natuurlijk de hamvraag waarom Feyenoord geen antwoord had," begint journalist Martijn Krabbendam in gesprek met Voetbal International. "Ajax deed het natuurlijk goed, die losten dat foefje met Paixão goed op. Ze durfden één-op-één te spelen en durfden ook druk te zetten. Tot ieders verbazing had Feyenoord daar geen antwoord op, dat betekent dat het positiespel niet in orde was. Geen initiatief bij de backs, geen centrale verdediger die instapte."

''Ajax speelde compact, één-op-één, en zette druk naar één kant. Dan moet je een wisselpass geven, maar daar was geen bezetting. Het was in alle opzichten een tactische overwinning van Ajax. Priske keek ernaar en veranderde eigenlijk niets. Pas heel laat ging Paixão aan de zijkant spelen, maar toen stond het al 0-2. Feyenoord heeft geen moment echt in de wedstrijd gezeten. De statistieken spreken wel in hun voordeel, omdat Ajax ook de bal aan Feyenoord liet, zeker na rust, maar daar hebben ze veel te weinig mee gedaan. Veel te weinig kansen, en dan speel je een hele vervelende, kansloze wedstrijd eigenlijk.''

Karim El Ahmadi verbaasde zich over de manier waarop Feyenoord bleef spelen. De oud-Feyenoorder is van mening dat de Rotterdamse club te laat ingreep. "Ik vond het best wel lang duren voordat Feyenoord iets aanpaste. Hugo Bueno stond heel lang hoog, en het was heel makkelijk te dekken voor Rensch. Als hij iets lager ging staan, dan was hij vaak de vrije man. Nu stond hij de hele eerste helft bijna linksbuiten. Dan werd het voor Rensch wel heel makkelijk. Als Bueno lager staat, dan krijg je dat Paixão één-op-één komt te staan. Het was aan de kant van Feyenoord veel te voorspelbaar. Het ging de eerste helft veel te veel over rechts."

Keepersdiscussie

De keepersdiscussie is inmiddels weer in volle gang. Krabbendam vraagt zich af hoe lang Priske vertrouwen blijft houden in de Duitse doelman. ''Wellenreuther had altijd het voordeel dat zijn fouten geen consequenties hadden, omdat ze die wedstrijden alsnog wonnen. Hij had daarna ook altijd een paar goede reddingen in huis. Deze eerste nederlaag zegt natuurlijk ook wat, maar hij is dit seizoen niet feilloos. Nu zorgen die twee fouten ervoor dat Feyenoord niet in de wedstrijd kon komen. Niet alleen door die fouten, maar ze helpen zeker niet mee. Als je dan Bijlow op de bank hebt, is het logisch dat er vragen worden gesteld.''

Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +54718

Nog steeds een klote gevoel

01-11-2024 18:21

Doellat +5419

Wellenreuther is een fantastische tweede keep en Bijlow een fantastische 1e keep. Priske wordt of gedwongen om Wellenreuther op te stellen, of vindt Bijlow gewoon 2e keep. In beide gevallen is hij dan niet geschikt als hoofdtrainer bij ons. Daarnaast zijn er nog wel meer aanmerkingen op z'n beleid. Persoonlijk vind ik hem geen trainer/coach voor Feyenoord.
Ben benieuwd zaterdag.

01-11-2024 07:01

Thomlucas1 +1607

Poll wellenreuther of bijlow ik zeg bijlow

31-10-2024 22:17

Bati +38736

Wellenreuter, drukke poll

31-10-2024 23:22

Thomlucas1 +1607

Dat Feyenoord iets aanpaste ,verdomme ik zit hier nog met koppijn ,kan toch niet man dauw snel Justin in dat doel zijn we van dat gezeik ook weer af ,en gaat het weer beter draaien met het team

31-10-2024 22:15

Raftel +6726

Prutske is een tactisch onbenul.

Ook zeer merkwaardig dat die Farioli zegt dat hij gedurende de hele week veel beelden van Feyenoord had bekeken, maar Priske doodleuk zegt even 10 minuten meegepikt te hebben. Lachwekkend, beschamend, amateuristisch.

31-10-2024 20:48

stefanus +1095

De 2e goal was geen fout van Wellenreuther.

Die bal was onmogelijk klem te pakken, misschien had hij hem beter met de voet proberen weg te schoppen, maar ja dat is achteraf makkelijk lullen.

En waar waren de cv,s bij de eerste goal?

31-10-2024 18:27

schippertje +3198

Het is wel de zoveelste bal die hij niet klem heeft die hij voor de voeten van een tegenstander schuift

31-10-2024 19:00

stefanus +1095

Ja dat kan zijn maar deze bal was gewoon niet klemvast te pakken en ik denk dat hij de bal ook te laat zag doordat er veel spelers voor zijn neus stonden

31-10-2024 19:33

schippertje +3198

Hij had vrij zicht op de bal, welllenreuther heeft vaker problemen met ballen die laag over de grond voor de goal langs komen

31-10-2024 21:19

stefanus +1095

Volgens mij had hij geen vrij zicht en Ueda probeerde de bal net voor hem ook nog corner te koppen, hij moest in feite dus ook nog wachten op wat ueda deed 3 meter van hem vandaan, hij had geen tijd genoeg om fatsoenlijk naar de grond te komen.... ik geef wellenreuther hier 0 schuld aan, geen enkele keeper had bij die bal gekomen

31-10-2024 21:57

Ratecaver010 +2454

Geen populaire mening waarschijnlijk maar ik vind het veel te gemakkelijk om gelijk de keeper als zonde bok weg te zetten!

Natuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar het hele team faalde compleet en dan is het resultaat dat ook de keeper niet foutloos is.

Gemakkelijk roepen om keeper wissel, maar een keeper dien je vertrouwen te geven juist wanneer het even tegen zit.


Grote kans dat ook Justin compleet mis had gegrepen op basis van het spel van het hele team.


Doe er mee wat je wilt want wat wij er allemaal van vinden heeft toch geen invloed op de opstelling en of eventuele wissels.

Het hele team zakte zwaar door het ijs en dat had Justin echt niet kunnen verhelpen

31-10-2024 18:09

Cornee222 +16

Wat mij het meeste verbaasde is dat Priske met nog 20 minuten te spelen en een 2-0 achterstand 2 verdedigers vervangt door 2 andere, mindere, verdedigers. Neem dan risico en breng een middenvelder (Zechiel) en een creatieve aanvaller (Ivanisevic) in. Probeer wat anders, je zag Zechiel op de bank smachtend naar Priske kijken!

31-10-2024 23:26

guykroudikorsou +8071

Whellenreuter maakte kut fouten die op dit niveau niet mogen; Bijlow moet er gewoon weer in.
Maar wie ook ontzettend tegenviel gister was Read (misschien was het iets te overmoedig van Priske om hem op te stellen). Ajax pareerde de opbouw vanuit links (Bueno) heel effectief zoals vooraf aangekondigd. Dus kreeg Read meer ruimte. Maar Read was opbouwend echt fucking belabberd gister. Vooral in het begin (eerste uur) keek hij niet eens of er aanspeelmogelijkheden voorin waren. Trauner was opbouwend ook heel slap (valt nu extra op zonder Geertruida naast hem). Dus je had beter kunnen beginnen met (of eerder wisselen) Nieuwkoop (of zelfs Beelen).
Verder viel ook op wat voor een kut spits Carranza is, daar hebben we echt helemaal niets aan. Als Ueda nu lang uitgeschakeld is hebben we een spitsenprobleem (of misschien Stengs spits zetten straks?)

31-10-2024 17:58

schippertje +3198

Osman spits en sliti rechtsbuiten zolang stengs er niet is

31-10-2024 19:02

Azijnfr +437

Viel me op dat Farioli vertelde dat hij heel de week al beelden van Feijenoord had bekeken en dat Priske heel nonchelant zei dat ze maar 10 minuten beelden hadden bekeken van hunnie

31-10-2024 17:17

Raftel +6726

Inderdaad. Bijzonder vreemd.

31-10-2024 20:49

Lolmo +111

Dus kun je veronderstellen dat er geen spelers zijn die taktisch onderlegd zijn en het kunt aanpassen. Blijkbaar deze trainer ook niet. Taktisch is deze trainer niet sterk.

31-10-2024 17:09

Flinkevleugel +3205

Tactisch wel te sterk voor Benfica.

31-10-2024 20:38

AadvandeNaad +21182

Kanslooooos

31-10-2024 16:18

LaOnda +249

Het ging bij het georganiseerde vuurwerk al fout

31-10-2024 16:13

FRM010 +6500

Wat een bloed hoeren dag dit

31-10-2024 15:58

Arneblijft +5733

Priske zei vooraf dat ze Ajax niet echt hadden bestudeerd. Ze gingen uit van eigen kracht.
Prima als je dat denkt te kunnen. Maar dan moet je tijdens de wedstrijd wel het tactisch vernuft bezitten om te zien wat zij goed doen en hoe je dit kan omzeilen.
Weten welke omzetting je moet doen: dat bleek uit geen enkele wissel.
Hij bracht bij elke wissen iemand anders voor dezelfde positie. En dat is helaas meestal geen verbetering in deze selectie.
Je had Beelen kunnen brengen voor Trauner die met geel op zak geen risico meer kon nemen… hem laten inschuiven waar mogelijk.
Je had bij de wissel Ueda over kunnen schakelen naar 4-5-2.
Had iets gedaan….!

31-10-2024 15:47

kampbos +339

4-5-2 plus keeper is 13😂😂😂😂

31-10-2024 16:47

MathijsFR95 +6486

Best lang duren? Ik wacht nog steeds op een tactische aanpassing

31-10-2024 15:08

Fr_88 +15783

Ik voel.me als een leeggelopen ballon sinds gisteravond

31-10-2024 14:36

De-Witte-Socrates +6807

Eens. Bueno meer naar achter, op akpom. Die loopt niet altijd mee en zo kom je vrij.

31-10-2024 14:10

Cor58 +1375

Duurde inderdaad heel lang en uiteindelijk liet hij Wellenreuter gewoon staan???

31-10-2024 14:01

sharon +3936

Idd die had ik na rust niet meer op het veld willen zien…

31-10-2024 14:29

Fr_88 +15783

Keepertje nooit wisselen tijdens een wedstrijd. Dan heb je er daarna niks meer aan

31-10-2024 14:36

Dylan Kraak +723

Da's dikke kak. Zit daarin geen enkel verschil tussen veldspeler en keeper.

31-10-2024 17:27

jack98 +46354

Goede observaties dat het tactisch niet goed stond waardoor je te weinig vrij kon komen en gevaar kon stichten.....
Zelf stond je verdedigend niet goed en was je kwetsbaar bij lange, hoge ballen...

Dat je niet eerder ingreep op de spelwijze van de tegenstander is een grote fout....
Je wisselde geen een moment aanvallend of had nooit de wil om er een resultaat uit te slepen..

31-10-2024 13:42

Gyros +73249

Waardeloze trainert.

31-10-2024 13:33

betty +531

Zei je dat de afgelopen wedstrijden ook ??

31-10-2024 15:03

mariano14 +3055

Tactisch ook dramatisch. Je wist dat ze het midden gingen dichtzetten en met een back door gingen stappen op Bueno, dat was de enige manier hoe ze het konden aanpakken. En dan verander je gewoon 70 minuten lang niks, bizar.

Dan kan je dus zelfs van zo’n ballenploeg verliezen.
Snel Bijlow erin en jezelf weer herpakken

31-10-2024 13:28

Geert-Jan.v +2570

Was weer een kleuterklas onder de maat te groot verschil van benfica en de ratten van 020

31-10-2024 13:23

Kieboom +39300

Je hebt gewoon 2 matige keepers.
Wellenreuter is op de lange duur, ook ongeschikt gebleken

De hoop voor de toekomst is gevestigd op die Bulgaar.

Feyenoord heeft heel vaak matige keepers.

In de opleiding ook altijd

31-10-2024 13:18

Kwintsheul +14429

Zonder al die blessures had Bijlow inmiddels bij de beste keepers ter wereld behoord.

31-10-2024 13:29

Andre010 +4574

Chauvinistisch gelul. Onze Justin is zonder blessures een meer dan prima keeper, maar absoluut geen wereldtop

31-10-2024 16:08

Arjuanito +9167

Bijlow is een meer dan prima keeper.. Wellenreuther is door de mand gevallen. Leuke keeper voor op de bank maar meer (overduidelijk) niet.

31-10-2024 13:32

Kieboom +39300

Hou toch op over die Bijlow, die maakt net zoveel fouten als Wellenreuter.
Bijlow mist van alles voor
een topkeeper.
1 op 1 top, meevoetballen top.
Maar voor de rest gewoon matig op hoge ballen, voorzetten en afstands schoten.

31-10-2024 19:13

Maradollar +5679

Op naar de volgende wedstrijd

31-10-2024 13:16

djahdjahcity +10684

Zeer pijnlijk deze nederlaag. Leek wel 10 jaar geleden joh, iedereen angstig, duels niet winnen en op momenten weggetikt worden. Tegen AZ laten zien dit een incident was

31-10-2024 13:14

Ton.H62 +401

Je kunt Wellenreuter nu eigenlijk niet wisselen. Dan brandt je hem helemaal af. Laat hem staan en wissel hem na een redelijke wedstrijd. Dit is de prijs die Priske moet betalen voor het vasthouden aan een ouderwets principe van één eerste keeper terwijl je er twee hebt.

31-10-2024 13:08

PindaSaus +38069

Priske is de baas en kan gewoon Bijlow erin pleuren. Er telt maar 1 principe en dat is topsport.

31-10-2024 13:10

DeRacist +835

lekker belangrijk of je hem afbrand, beter hem dan Feyenoord toch

31-10-2024 13:18

Arjuanito +9167

Wellenreuther kost ons gewoon dikke punten... weg ermee. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.

31-10-2024 13:33

Mrunterwijst +10574

Dan moet ie die ballen maar pakken, het is geen liefdadigheidsinstelling

31-10-2024 13:42

aadvb +1721

Ja pfff hadden ze remolie gedronken of slakken gegeten

31-10-2024 13:06

MC1908 +337

Gewoon een leermomentje
En doorrrrrr
En bijlow erin en Paixiao trap onder zijn ballen geven

31-10-2024 13:02

Arjuanito +9167

Van de winter moet er echt iets bij op de flanken. Idem middenveld.

31-10-2024 13:34

Ulie +8141

Het enige wat de Bijlmerboys gisteravond kwamen doen, was de wedstrijd morsdood maken. Dat is ze ongelooflijk makkelijk gemaakt door Wellenreuther, waarna zij het met pure catenaccio, erin geslepen door die aalgladde Italiaanse ijsverkoper, afmaakten.

Niets meer en niets minder. Het blijft een ongelooflijk matige elftal. Dus de tweede plek is een verplichting.

31-10-2024 12:57

MathijsFR95 +6486

Eens, deze nederlaag was vooral heel erg onnodig. Maar ik ben niet echt onder de indruk van Ajax en weet dat wij beter kunnen dan dit.

31-10-2024 15:09

JGuidettiZ4 +1101

Je had het niet beter kunnen verwoorden.

31-10-2024 15:27

Andre010 +4574

Eerste halfuur (eigenlijk hele wedstrijd) hadden we niks in te brengen en kwamen ze er voetballend wel aardig uit bij vlagen.

31-10-2024 16:10

Ulie +8141

Wat de Amsterdammers gisteren lieten zien was een mix van Betonvoetbal en Catenaccio, uitgevoerd door een stelletje veteranen waarvan de oudste godbetert 40 jaar is, en had helemaal niets met het voetbal te maken waar ze in die kutstad altijd zo prat op gaan.

31-10-2024 17:03

Andre010 +4574

Eerste 35 minuten gezien gozert?

31-10-2024 18:20

Noud +10920

Ik vond Bueno in de beginfase juist helemaal niet zo hoog spelen. Bueno had in mijn ogen juist het eerste half uur heel veel moeite met de lange ballen op Akpom.

Ik vond vooral dat Feyenoord zelf heel naïef stond bij de lange ballen van Ajax. Het was al heel snel duidelijk dat Ajax puur vanuit de lange bal en eventueel daar uit volgende tweede bal wou spelen. Maar Feyenoord bleef heel open staan bij die lange ballen.

Dat er dan twee van zulke enorme blunders worden gemaakt door je keeper maakt het natuurlijk wel pas echt een effectieve tactiek.

31-10-2024 12:55

Gers +12708

Toch appart kom vanochtend stront chagarijnig binnen op de zaak in 020 territorium en dacht dat ze in de aanslag zouden staan maar helemaal niks ...heel verdacht

31-10-2024 12:54

Es010YNWA +353

Bijlow moet spelen as wedstrijd tegen AZ! Anders is Priske zijn geloofwaardigheid kwijt (was ie al bij mij, maar dan helemaal)

31-10-2024 12:51

8terhoek +968

Middelmaat Timon

31-10-2024 12:48

Brabander +3688

In Mei leggen alle vogels een ei behalve de Koekoek en de spriet die leggen in de Mei maand niet, ik kan rijmen en dichten zonder mijn broek op te lichten haha , en in Mei is Feyenoord weer gewoon tweedes van de competitie....

31-10-2024 12:39

Frankster +20760

Wellenreuther heeft nog geen een duel echt overtuigd.

31-10-2024 12:37

Brabander +3688

Ho ho das onzin...

31-10-2024 12:40

Thekingg +2835

Meer punten gekost dan opgeleverd
#freejustin

31-10-2024 12:45

Woeke +8584

Sparta uit

31-10-2024 12:58

theone +10207

Op naar zaterdag wil deze wedstrijd vergeten en rap, geen artikelen meer over die kut Italiaanse joden.

31-10-2024 12:35

Brabander +3688

Wat een gedoe allemaal, de trainersstaf weet veel meer dan wij wat hun het beste lijkt gaat natuurlijk gebeuren, maar Wellenreuter blijft voorlopig eerste keus het gezanik begint weer....

31-10-2024 12:34

Danny.V68 +4437

Bloed hoerig chacharijnig vandaag. Vanmorgen op de zaak binnengekomen en ik hoefde niet eens te zeggen dat ze uit me buurt moesten blijven. Het was nogal zichtbaar zal maar zeggen. Tering tyfus hoeren zooi. Ooo ja….. wat hebben wij een kut keeper.

31-10-2024 12:34

Brabander +3688

Rustig man wat een onzin allemaal bijna iedereen wilde Timon en nu moet ie er meteen weer uit de Waan van de dag.....

31-10-2024 12:36

Danny.V68 +4437

Heb je stront in je ogen. Flikker toch op dagjes mens! Optyfen met die lul.

31-10-2024 19:12

A.v +75

wel frappant dat die Ajakkesieden wel allemaal ongestraft bij de scheids mochten zeuren na een ‘overtredinkje’

31-10-2024 12:31

Frankster +20760

Doe nou niet zo kinderachtig

31-10-2024 12:34

Danny.V68 +4437

We stonden tegen 13 joden. VAR ook neus!

31-10-2024 12:35

Kalouless +12586

De VAR die Makkelie niet naar de kant riep na de bizarre acties van Bueno en Osman, bedoel je?

31-10-2024 12:51

Andre010 +4574

Exact! Altijd vingertje wijzen maar compleet los van de realiteit. Wij waren ruk, punt

31-10-2024 16:12

Danny.V68 +4437

Mongool kkr op naar 020 vieze neus.

31-10-2024 19:11

joejoe1979 +8017

Gewoon weer lekker met Bijlow in de basis.
Janken over zn blessuregevoeligheid is natuurlijk onzin want hij is 10 klasse beter als Wellenreuter.
Robben en Ronaldo waren ook meer geblesseerd als fit maar speelden gewoon als ze fit waren omdat ze de beste waren.

31-10-2024 12:28

Peterk +34586

Het is mij altijd een raadsel geweest dat uitgerekend bij Bijlow èèn of meerdere blessures als reden opgevoerd werden hem niet meer op te stellen.

Ten eerste omdat het verschillende blessures waren maar bovenal omdat het meten met 2 maten was. Meten met 2 maten omdat div. spelers regelmatig geblesseerd waren of zijn zoals o.a. Trauner, Stengs of nu een Gimenez maar waarvan men terecht hun capaciteiten niet in twijfel trekt. Maar rond Bijlow is destijds een zuur sfeertje ontstaan mede veroorzaakt door een groot deel van de achterban hier die hard om een minder getalenteerde keeper als Wellenreuther ging roepen. En de gevolgen zie je nu.

Eigen schuld, dikke bult werd er vroeger gezegd....

31-10-2024 12:38

Brabander +3688

Hee Kerel das gewoon gruwelijke pech van Bijlow, das toch logisch dat Wellie erin kwam en heeft het fantastisch gedaan waar van acte....

31-10-2024 12:41

Kalouless +12586

Bijlow heeft na een blessure altijd een maand of twee nodig om in vorm te komen. In de tussentijd laat hij behoorlijk wat steken vallen. Tegen de tijd dat ie in vorm is, raakt ie vaak weer geblesseerd.

31-10-2024 12:53

joejoe1979 +8017

Onzin. Na elke blessure stond hij er ook weer gelijk. Wellenreuter laat elke week steken vallen die door de rest van het team goedgemaakt moeten worden. Wisselt te vaak wereldreddingen af met totale blunders zoals gisteren.

31-10-2024 12:59

onno +15909

Precies Kalouless

31-10-2024 17:22

ringostar1 +2623

Zo veel geld binnen gekomen koop nu eens top spelers geen b spelers!
En een goeie spits er bij die wel elke wedstrijd scoort

31-10-2024 12:26

Gers +12708

Roepen zonder op de hoogte te zijn

31-10-2024 12:56

Opdebrommert +1562

Laten we positief blijven. Over 2024 is de uitslag nog altijd 6-2 voor ons cluppie.

31-10-2024 12:21

PindaSaus +38069

Nee lekker grimmig doen

31-10-2024 12:22

krasnapolskyy +107

Kleine club mentaliteit

01-11-2024 02:02

teauvenoir +77756

IK BEN ECHT HELEMAAL KLAAR MET KLOESOE!

31-10-2024 12:17

Arcor +175252

Dat mag, alleen verandert het niets.

31-10-2024 12:18

Frankster +20760

Wat is er mis met spelers als Hadj-moussa of Smal?

31-10-2024 12:19

Peterk +34586

Smal speelt te vaak breed....

31-10-2024 12:26

nielsen +2034

Zei je dat vorige week ook?

31-10-2024 12:22

Brabander +3688

Hhahahahaha en daar zal hij de DON van wakker liggen....

31-10-2024 12:42

PindaSaus +38069

Wel kommer en kwel die Moussa. Het is te erg voor woorden dat ik liever Ali reza terug zie dan dat deze gozer speelt…

31-10-2024 12:17

Eef1908 +217281

Osman ook niet best hoor

31-10-2024 12:18

PindaSaus +38069

Ja die komt er op zijn minst nog weleens langs maar die jongen is het ook niet helemaal. Die kan zich uiteraard nog ontwikkelen maar zal straks als die daadwerkelijk ingespeeld is weer weg gaan omdat het een huurling is

31-10-2024 12:19

Frankster +20760

Komt er inderdaad goed langs maar daarna heeft hij geen idee meer.

31-10-2024 12:20

Eef1908 +217281

Ken hard lopen maar zijn voortzetting is om te janken

31-10-2024 12:20

Rotterdammer +11194

We gaan Osman nog heel hard nodig hebben dit seizoen tegen ploegen die zich gaan ingraven.

31-10-2024 12:22

Eef1908 +217281

Dan heb je er nog minder aan, op de counter heb je er nog iets aan.

31-10-2024 12:28

Frankster +20760

Is juist heel matig in de kleine ruimtes

31-10-2024 12:35

Eef1908 +217281

U snapt het Frank

31-10-2024 12:36

FR4everandalways +120366

Alireza had sowieso nooit weg gemoeten. Gaf vaak verkeerde passes maar zag wel altijd strijd en inzet. Niet de snelste maar wel een behoorlijk schot. Daarnaast enorme teamspeler.

31-10-2024 12:21

AfstandsSchot +9261

Niet de snelste, wel de duurste. Onhoudbaar prijzig voor wat hij op het veld leverde. Super kerel, maar alleen daarmee red je het ook niet.

31-10-2024 12:31

FR4everandalways +120366

Had open gestaan voor nieuwe onderhandelingen na z'n transfervrije status

31-10-2024 12:44

Peterk +34586

als je liever Ali Reza ziet dan mankeert er iets aan je beoordelingsvermogen.....

31-10-2024 12:47

PindaSaus +38069

Moussa heeft nog niets laten zien. Ali was duur maar had ook zijn momenten dat die leverde. Defensief is die in ieder geval 10000% beter dan die slapjanus Moussa.

31-10-2024 12:51

dierenhulp +88546

You're just some racist who can't tie my laces
Your point of view is medieval

Fuck you (Fuck you), fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So, please don't stay in touch

31-10-2024 12:17

Frankster +20760

Sterke teksten

31-10-2024 12:21

ZoonVanDeMelkboer +64402

Zin om iemand tactisch te overklassen.

31-10-2024 12:16

Arcor +175252

Wat let u?

31-10-2024 12:16

paulus56 +246886

zo gelukt toch

31-10-2024 12:17

carpeventum +4279

Pf overal dat het masterclass van die farioli was; zo goed waren zij nou ook weer niet

31-10-2024 12:16

SuppoostCrooswijk +32934

Werden in de kaart gespeeld door 2 blunders aan onze zijde. Daarna was het vooral de boel dichttimmeren. Was tactisch inderdaad niet hoogstaand. Ik vind Farioli overigens wel gewoon een goede trainer lijken, maar daar was gisteren weinig van nodig.

31-10-2024 12:17

DeLaatsteZet +7079

Hij haalt het maximale uit zijn selectie, dat doet hij goed.

31-10-2024 12:20

Kalouless +12586

Als dit het maximale is, ziet het er slecht uit voor 020. Ik heb al wekenlang vrijwel geen fatsoenlijke aanval van ze gezien, ook gisteren niet. Fariola timmert de verdediging dicht en daar houdt het wel mee op.

31-10-2024 12:57

carpeventum +4279

Helemaal eens maat.

01-11-2024 09:04

MJ75 +4439

En bespaar je de moeite vh luisteren naar alle kenners/analisten; die stellen hun meningen bij per wedstrijd. Nu is ajax weer top, na psv zondag is het mogelijk weer bagger.
Feyenoord is goed, mits alle spelers fit zijn en er 100pct voor gaan; we krijgen vrijwel niets kado; we hebben helaas geen Sini die zelf een kans creëert vanuit een actie of een speler die er eens een vrije trap inschiet of corner inkopt. Dus vooraf denken “dat doen we wel ff…” is echt niet gepast.

31-10-2024 12:15

Thewizzard +10879

Idd, het begint altijd met instelling en de absolute wil om te winnen. Zowel tegen 020 als tegen Heracles. Als dat ontbreekt zoals gisteren, dan heb je het tegen iedereen moeilijk en win je te weinig wedstrijden.

31-10-2024 12:33

KireH +18723

Het was gewoon bagger, en met name de doelman schuttersde aan alle kanten. Kwamen niet in hun gewone spel. De Amsterdammers speelden compact en stonden goed. Focus nu maar op zaterdagavind!

31-10-2024 12:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties