Jans belde met Zerrouki: "Hij heeft nu te maken met de wetten van een topclub"

Jans belde met Zerrouki: "Hij heeft nu te maken met de wetten van een topclub"

Ramiz Zerrouki had zich zijn komst naar Feyenoord waarschijnlijk anders voorgesteld. Hij begon zijn eerste twee wedstrijden in de basis, maar werd al snel het slachtoffer van de zoektocht naar meer balans op het middenveld. Voor voormalig FC Twente-trainer Ron Jans was dat aanleiding om contact op te nemen met zijn ex-speler.

Afgelopen seizoen was Jans bij FC Twente nog trainer van Zerrouki en moest hij samen met de technische leiding veel doen om hem uit handen van Feyenoord te houden. "Ik vond het vooral heel lastig voor hem", blikte Jans zondagavond terug bij Studio Voetbal. "Ik vond dat wij een goede reden hadden om hem erbij te houden. Uiteindelijk heeft hij zijn transfer gekregen, maar op het moment is hij even het vijfde wiel aan de wagen."

"Ik heb hem even gebeld", antwoordde Jans op de vraag of hij nog contact heeft met de middenvelder. "Als mensen iets speciaals doen of juist even iets minder zitten, vind ik het goed om even contact op te nemen. Ik heb Ramiz even gesproken en ik ben ervan overtuigd dat hij bij Feyenoord gewoon nog een heel belangrijke rol kan spelen. Vorig jaar was hij een van de spelers in de top drie die de aanvallers het vaakst aanspeelden. We hadden goede buitenspelers, die bracht hij zo vaak in een één-tegen-één. Hij speelt zo vaak vooruit. Maar hij heeft nu ook te maken met de wetten van een Nederlandse topclub."

Wieffer óf Zerrouki
Na de eerste wedstrijden was een veelgehoorde conclusie dat Zerrouki in zijn spel te veel overeenkomsten heeft met Mats Wieffer. Dat onderschreef Rafael van der Vaart. "Toen Feyenoord hem wilde halen, was Wieffer nog niet doorgebroken. Nu natuurlijk wel, en dat was eigenlijk het moment om Zerrouki niet meer te halen. Ik vind hem een beetje hetzelfde als Wieffer; het is of Wieffer, of hij. Ik denk niet dat hij op de positie van Timber of Stengs kan spelen."

Jans zelf vond het nog te vroeg om te concluderen dat Wieffer en Zerrouki niet samen kunnen spelen. "Maar de kans is heel groot dat er een keuze moet worden gemaakt. Nu lijkt het erop dat Arne Slot kiest voor de jongens waar hij al een jaar mee heeft gewerkt. Zo had ik het misschien ook wel gedaan. Als het fifty fifty is, zeg je: 'Jij bent nieuw, dus laat het nog maar even zien.' Maar een seizoen duurt lang", doelde hij op de kansen die er nog zullen komen voor Zerrouki.

Lees meer over
Ramiz Zerrouki
Plaats reactie
666

ndroock1 +2443

Toen ik hoorde dat Ron Jans vroeger leraar Duits was, wist ik genoeg. Dat zijn hele enge mannetjes, allemaal. Geen één uitgezonderd. De één is wél erger dan de ander. Bij een club in Amerika zong hij een liedje over "ni**ers". Dat moest kunnen, dacht hij. En toen moest hij (natuurlijk) weg.

02-09-2023 22:58

rob57 +3049

Nou en? Ze doen maar.

01-09-2023 16:02

Gullit10 +2609

Top van Jans, Zerrouki is gewoon een goede spelert die absoluut nog voldoende van waarde zal zijn.

29-08-2023 05:05

FRlegend +17115

Zerrouki is stand-in van Wieffer. En die ga je nog hard nodig hebben dit jaar. Zeker in de toppers.

28-08-2023 23:25

Melvin785 +2980

Toch mooi van Jans om hem een hart onder de riem te steken

28-08-2023 20:17

Zlatan24 +476

Er is met Zerrouki en Ueda al vast voorgeselecteerd op een eventueel vetrek van wieffer en of Gimenez. Die Luxe hebben we lang niet meer gehad. Heerlijk!

28-08-2023 19:06

cliffhanger1964 +2923

Jans belde mij ook.
Heb gezegd dat ik het wel even lekker vind op de bank. Kun je ook beetje gaan liggen ipv rechtop in de stoel.

28-08-2023 17:59

fey82 +2805

Zoals ik eerder heb gepost.
Niets mis met Zerrouki maar de pikorde is nu eenmaal zo.
Invalbeurten laten zien wat je kan, hard blijven trainen.
En basis speler in de toekomst worden. 24/25
We gaan blessures krijgen en de bankzitters moeten net zo goed zijn als de basis.
Dat heet een Top club.

Komt goed met hem bij ons

28-08-2023 17:15

FRlegend +17115

Het is wel de vraag of je niet liever een ander type middenvelder had gehaald voor dat geld. Milambo had ook stand-in kunnen zijn. Wel minder kans op succes in de CL dan mocht Wieffer uitvallen.

28-08-2023 23:26

fey82 +2805

Ja voor eigen jeugd snap ik je maar vooralsnog is Milambo echt nog niet verder dan Zerrouki.
Spelen beide ook anders daar niet van.

29-08-2023 00:22

Fworldcup1970 +11283

Champions league erbij, er gaan blessures komen. Iedereen moet scherp en gemotiveerd blijven. Daar worden voetballers prima voor betaald.

28-08-2023 16:50

de_Hassoe +481

En zo is het Kameraad!

28-08-2023 16:55

Joy +1218

Hoe kan Jans de wetten bij een topclub weten ??

28-08-2023 16:41

sjaarloos52h +21865

Omdat ie trainer is, misschien??

28-08-2023 20:49

Joy +1218

Bij een topclub ?

29-08-2023 18:17

sjaarloos52h +21865

Dat hoeft toch niet?

29-08-2023 22:18

nieuwsgekkie +9191

Het is natuurlijk niet fifty-fifty tussen Wieffer en Zerrouki. Wieffer is een stuk beter. Overigens zou ik Zerrouki erbij houden. Heeft Trauner ook iemand om lekker Duits mee te lullen.

28-08-2023 15:59

Alvorens +7269

Die Zerrouki zit de komende wedstrijden zo wie zo op de bank het middenveld zal bestaan uit Timber Lindgr en WiFi onze Max Wieffer.

28-08-2023 15:52

Sebastiaan.F +499

Max Wieffer? Is dat zijn broer?😂

28-08-2023 22:05

Paulus98 +156217

Zerrouki weet nu wat het is om bij een topclub te spelen.

28-08-2023 15:03

FFL +11021

Rafael 'Jaba de Hut' Van der Vaart zegt eindelijk weer iets zinnigs. Zijn 2 dezelfde soort spelers al vind ik Wieffer iets meer een controleur. Zerrouki moet gewoon zijn handelingssnelheid verhogen anders is'ie 100% gezien.

28-08-2023 14:35

Liser +19916

Teveel geld voor een wisselspeler

28-08-2023 13:35

VakJJ1908 +8559

Nee daar moeten we eens mee kappen om te zeggen.
City en Chelsea halen spelers van 50 miljoen voor de bank.
Nou wij halen spelers tussen de 5-10 miljoen voor de bank.
We gaan de cl in je hebt meer dan 11 voetballers nodig.

Zerrouki,Beelen,Ueda, Nieuwkoop en straks ook Lingr of Stengs zitten als miljoenen aankoop op de bank. Of had je liever niemand gehaald en dan bij blessures of schorsingen Hartjes, Baullade,Walemark of Bannis willen inbrengen tegen Real Madrid of Ac Milan in de cl.

Ook zorgt dit voor een hoger trainings niveau en voor meer concurrentie. Spelers blijven beter gefocust want na 2 kut wedstrijden kan Slot je gewoon vervangen voor iemand op de bank

28-08-2023 13:57

FFL +11021

Hear! Hear!

28-08-2023 14:36

slimspelen +4217

Eindelijk iemand die het begrijpt. Als Wieff geblesseerd raakt heb je toch een GOEIE vervanger nodig.

28-08-2023 15:07

VakJJ1908 +8559

Daarom en rust en vorm is ook belangrijk. Speelt Igor een paar wedstrijden niet op zijn best kan je hem op scherp zetten door Minteh te laten spelen. Of Zeroukki voor Wiefer etc etc. Trauner is op leeftijd en blessure gevoeliger geworden kan Beelen lekker in de luwte minuten maken op zijn plek, ervaring op doen en volgend jaar Gernot zijn plek overnemen . Cl is ook de reden dat ze nog een keeper zoeken. Je weet nooit wat er gebeurt stel Wellenreuther raakt geblesseerd dan moet je met Kostas de cl in en dat kan echt niet.

Misschien zoeken ze voor een buitenkans die ze tot de winter kunnen contracteren.

28-08-2023 15:47

rob57 +3049

Van de Belt.

01-09-2023 16:04

Belanda +2967

Wen er maar aan, die bank gaat nog veel duurder worden.

28-08-2023 14:05

FeyUU +2313

Het is toch ook wel verstandig om verder dan 1 seizoen te kijken en rekening te houden met de mogelijkheid van blessures.

28-08-2023 14:42

Wisselspeler +7874

Nooit genoeg geld voor Wisselspelers!!

28-08-2023 16:48

FRLoco7 +64

Ik vond het al zo jammer dat er zoveel moeite voor hem werd gedaan. Echt geen bijzondere voetballer die nu al het verschil maakt maar potentie is er zeker.. hopelijk pakt het goed uit

28-08-2023 13:25

slimspelen +4217

Geen bijzondere voetballer? Hoe snel mensen verwend raken. Op de banken voor Diemers, Ayoub en Fer (zonder knieën) .

28-08-2023 15:14

Octotrauner +1390

Komt helemaal goed. We spelen competitie, Europees en beker. Dus Zerrouki gaat gewoon spelen.

28-08-2023 13:19

John.V93 +621

Mooie actie van jans dit verdiend zeker respect

28-08-2023 13:06

FRtoestenbordsoldaat +1113

Ik voorspel dat Zerrouki in de winterstop uitgeleend gaat worden

28-08-2023 12:55

Woeke +8663

Zelf ff screenen ok?

28-08-2023 13:06

Belanda +2967

Als wij dan nog in de CL zitten, blijft ie gewoon

28-08-2023 14:06

DickLeCoq +1683

Als we van de CL de Europa League instromen ook, kun je nog steeds veel wedstrijden spelen als je ook nog beker hebt. Die gaat alleen uitgeleend worden als we rond de winterstop nergens meer om spelen.

28-08-2023 22:29

CoolNogSteedsSingel +2557

Later in het seizoen gaan we weer twee wedstrijden per week spelen. Deze man komt echt wel aan genoeg speelminuten. Wieffert lekker CL laten doen en deze man in de Eredivisie

28-08-2023 12:45

Sleepie +12061

Wat is er mis met dubbele bezetting? De bank bepaalt of je uiteindelijk om de prijzen meedoet

28-08-2023 12:42

rz1973 +2934

Het leek erop dat Zerrouki met de 6-1 niet blij was dat zijn schot er niet in ging... en niet blij was dat de 6-1 gemaakt werd. Kijk maar eens terug.

Zou niet zo mooi zijn als hij een speler is die zichzelf belangrijker vindt dan het team

28-08-2023 12:42

Cees.R82 +9712

Kleuter hoe haal je die onzin in je hoofd man.als dat al zo zou zijn zullen wij hem niet vaak meer zien want dat pikt ome Arne niet iet met spijkers en laag water. En je begint al met een aanname dusja lult bij voorbaat al uit je nek.

28-08-2023 12:48

rz1973 +2934

Cees… check gewoon de beelden nog ff. Ik vond z’n lichaamstaal niet OK nadat je team een goal heeft gemaakt. Weet je nog wat zijn reactie was na z’n wissel tegen Fortuna? Arne Slot zei daarna ook al dat zijn Zerrouki’s reactie niet OK was. Dus wie weet zat hij daarom gelijk op de bank. Ik zie nog geen team speler in hem, maar ja… da’s mijn mening.

28-08-2023 14:22

FFL +11021

Noordafrikaan. Die hebben die trekjes wel vaker. Daar werd vroeger op de training korte metten mee gemaakt

28-08-2023 14:37

ElleFR1406 +37768

Als dit zo is dan is hij denk ik snel naar de bank verwezen voor een lange tijd. Aangezien Slot dat 1 van de belangrijkste punten vindt.

28-08-2023 14:57

Dennis.R +2151

Jans..glibberig ventje, lult uit z'n nek.

28-08-2023 12:37

Cees.R82 +9712

Onzin Jans is een hele goede trainer en een man die opkomt voor zijn spelers net als Arne. En het siert hem dat hij even Zerroeki een belletje geeft om hem te steunen. Maw je lult zelf uit je nek.

28-08-2023 12:51

Dennis.R +2151

Vorig jaar... Feyenoord is geen verbetering... Nu. Wetten van een topclub... lult uit z'n nek.

28-08-2023 13:01

Annie +308

Neen, Jans is een toptrainert 🫣

28-08-2023 13:04

Dennis.R +2151

Maar wel glibberig

16-09-2023 23:12

FR-Brabant +11087

We kunnen wel twee conclusies trekken;

1. Vreemd dat Feyenoord naast Wieffer eenzelfde type aantrekt
2. Zerrouki heeft ook geen goed beeld wat hij hier kwam doen of wat Feyenoord nodig had, want als hij door had gevraagd dan zou hij zelf de conclusie trekken dat hij hier misschien overbodig was...

28-08-2023 12:34

Cees.R82 +9712

Jij hebt er kijk op zeker .Je wandelt maar even langs het feit dat op deze cruciale positie maar een man hadden vorig seizoen. En het gaat ook niet om alleen de basis maar hoe sterker de bank hoe beter het is voor het team. Maw onzin wat je zegt.

28-08-2023 12:55

taco_mundo +54128

Dat kun je achteraf wel zeggen, maar de intentie van Slot was om Zerrouki naast Wieffer op te stellen, niet op de plaats van.
Dus het had zeker niet met concurrentie te maken.

28-08-2023 14:22

Thedonny +207

Juist niet, zeer tevreden mee als je een topclub ben 2 op elke positie en het liefst bijna even goed zodat ze elkaar beter maken en wanneer er 1 een mindere periode heeft heb je gelijk iemand klaar staan en weet de ander ik moet aan de bak prima juist , top bezig feyenoord!

28-08-2023 14:34

FrnickFr +7110

Teveel geld verspeelt aan Zerrouki en Stengs! Echt zonde.
Wij hadden 1 topper van dat geld kunnen halen.

28-08-2023 12:30

luc86 +3717

Of gewoon 2 andere goede spelers voor de basis. Ivanusec heeft ook maar 8.5 gekost ex. bonussen, dat is bijna evenveel als Zerrouki...

28-08-2023 12:35

Bobiku +8584

Maar Ivanusec is ook gewoon een bizar koopje

28-08-2023 12:41

luc86 +3717

Valt wel mee, Bitello had je ook kunnen halen als je Stengs of Zerrouki niet had.

28-08-2023 12:57

DickLeCoq +1683

Dat moet nog blijken


Maar ik hoop het wel natuurlijk

28-08-2023 22:30

kattukker +2208

Denk dat zerouki ook is gehaald met het og op toekomstige transfer weiffer net zoals ueda en giminez en kokcu en timber

28-08-2023 12:40

Cees.R82 +9712

En ook die topper 3 mln salaris ( of meer) kunnen betalen? Denk jij dat toppers voor 1 of 2 mln naar Feijenoord komen? Ik heb nieuws voor je niet 1. En dan kun je zeggen ja maar dan hebben we 1 salaris over ! Dat klopt maar ook 1 positie minder bezet. Stop maar met hoogmoedswaanzin Feijenoord is nog lang niet zover.

28-08-2023 12:59

FrnickFr +7110

Totale onzin wat je nu uitkraamt. Voor spelers als Stengs word 2+ miljoen salaris betaald.
Sauer is binnen no time beter als Stengs (als die dat al niet is) Die kroaat en Tsjech kunnen daar ook spelen.
En dan vergeten we ons toptalent Gjivai Zechiël. Die niet minder dan Zerrouki is.
Er zijn grote fouten gemaakt. Met de transfers van Zerrouki en Stengs.
Had dat geld (die 14 miljoen?) bespaard en nog een topper gehaald van 10/12 miljoen.

28-08-2023 13:12

Belanda +2967

Als je de garantie krijgt dat die topper alle wedstrijden 100% kan geven, wel ja. In de praktijk is dit meestal vrij lastig.

28-08-2023 14:10

JDJ +18188

Dus Jans belt Zerrouki: ``ja jongen je hebt nu te maken met de wetten van een topclub". Wat doe je dan als Zerrouki zijnde? Ja trainer: Zou je me een plezier kunnen doen en mij niet meer bellen?

28-08-2023 12:24

FRWZ +117

Volgend Seizoen gaat Wiefer weg da blijft Zetouki nog twee jaar ieder op zijn beurt wachten

28-08-2023 12:22

ron1872 +8203

Het is altijd de bedoeling geweest om posities dubbel bezet te hebben. Ze kunnen dus gewoon om beurten spelen. Het seizoen is lang en heeft enorm veel wedstrijden, competitie, beker, CL dus altijd prettig als spelers wat rust krijgen en de ander speelt.

28-08-2023 12:15

RickH99 +5015

Zerrouki heb ik bij ons nog amper naar voren zien spelen dat is wat ik juist mis bij hem. Hopelijk komt dat nog.

28-08-2023 12:14

luc86 +3717

Gister wel 2-3 goede passes gegeven waar zn kwaliteit uit bleek, al is hij wel 1 van de schuldigen van die tegengoal. Maar dit is gewoon een hele goede om op de bank te hebben. Helaas hebben we er ook veel voor betaald.

28-08-2023 12:38

MFRMaluku +1066

Precies hij was te lui of had geen zin om dat schot te blokken en lijkt wel of ie lood in zn schoenen heeft sws

28-08-2023 12:59

Cees.R82 +9712

Mag een speler even wennen aan zijn nieuwe omgeving? En Wieffer speelt al 4 wedstrijd matig met balverlies. Ondanks zijn schitterende doelpunt verliest hij op cruciale posities de bel wat gevaar oplevert voor ons. Gisteren probeerde hij ook weer tussen 3 man weg te glippen wat faliekant mis ging.

28-08-2023 13:05

Bob Jeroen Ridaie +2077

Mischien nog even wennen andere omgeving andere spelers denk dat je hem pas over paar maanden kan beoordelen

28-08-2023 16:25

stamplust +24698

Toen Zerrouki nog bij Twente speelde vond Jans de stap naar Feyenoord zinloos omdat dit geen stap omhoog was.
Nu heeft diezelfde Zerrouki te maken met de wetten van een topclub.

Het lult maar en het lult maar.

28-08-2023 11:36

Chileno13 +5169

Jans weer niet eens wat ie gister heeft gegeten

28-08-2023 12:12

hans_berkheij +2093

Jans vond het niveauverschil tussen Twente en Feyenoord niet zo verschrikkelijk groot, maar ziet wel dat bij een topclub de concurrentie veel groter is. Je kunt niet rekenen op een basisplaats.

28-08-2023 19:13

jepe1949 +6729

Dat ontdekt hij dan de volgende morgen wel. . . .

29-08-2023 09:17

scritor +13649

dat is toch normaal? als je voor twente werkt verdedig je de belangen van twente, en dit hoort daarbij. nix raars aan. wij zouden ook niks anders accepteren.

29-08-2023 13:03

stamplust +24698

Hoef je mij niet uit leggen maar compleet tegenstrijdige standpunten innemen is niet geloofwaardig.

29-08-2023 13:13

scritor +13649

ja, ik begrijp wat je bedoelt. maar dat is voetbal. de speler komt en zegt dat dit zijn droomclub is en dat hij zooooo trots is dat hij er mag spelen! en een jaar later spant hij een arbitragezaak aan omdat hij elders een paar knaken meer kan verdienen. om vervolgens daar het logo te kussen.

29-08-2023 13:36

Prikkie +2614

Met alle eerlijkheid, Ron Jans is ook gewoon een dropveter. altijd zo'n deugneus geweest om vervolgens er zelf in te tuinen in de VS. Hij waaide altijd al met alle winden mee, en nu ook met dit statement.

30-08-2023 12:58

stamplust +24698

Klopt, eerst beginnen te praten en dan pas nadenken. En idd in de VS is wel zijn dieptepunt.

30-08-2023 16:50

Rdam75 +923

Wieffer zal volgend jaar wellicht een mooie transfer maken en dan moet Zerrouki er staan

28-08-2023 11:25

loki420 +1125

Precies dit!

28-08-2023 11:59

thomasbuffel +1950

Jans vertelde hem waarschijnlijk iets als "See, I told you so?

28-08-2023 11:21

landje +3884

Prima alternatief voor Wieffer bij een schorsing/blessure of langdurige vormcrisis. Als je echt top wilt zijn en goed voor de dag wil komen op CL-niveau, dan moet je spelers hebben die elkaar kwalitatief weinig ontlopen. En ja, dan zullen ze in sommige gevallen eigenlijk te goed zijn om op de bank te zitten. Zo gaat dat nu eenmaal bij een topclub.

28-08-2023 11:08

MarkFeyenoord1 +2063

Jij snapt het landje.

28-08-2023 11:16

schoonschip +5252

Zerrouki gaat nog belangrijk genoeg zijn voor ons dit (en de komende) seizoen(en). Hij moet het koppie alleen niet laten hangen

28-08-2023 10:59

MLoop84 +12583

dus dat. komt goed

28-08-2023 11:01

Willem10 +11982

Niks mis mee om dergelijke klasse spelers erbij te hebben. Je krijgt nog te maken met blessures, schorsingen, overbelasting etc. Prima om vervangers te hebben van een vergelijkbaar niveau.

28-08-2023 10:51

Paniekzaaier +881

Tis idd just hartstikke mooi dan we nu een zerouki als breedte hebben kunnen halen

28-08-2023 10:57

Peterk +35157

Jans lult ook maar wat in het wilde weg. "hij speelde zo vaak vooruit". Zerrouki blonk vooral uit in de risicoloze balletjes breed en achteruit. Iets creatiefs zag je nooit bij hem. Bij Twente kan dat. Bij Feyenoord niet. Dan moet je toch wel een stukje mèèr brengen. Toen Wieffer nog niet doorgebroken was kon je nog wel een beetje begrip opbrengen voor deze speler maar met name Slot heeft niet of in ieder geval onvoldoende stil gestaan bij de veranderende omstandigheden.

Met name hij heeft een inschattingsfout gemaakt. Zerrouki had je niet nodig en zijn komst was overbodig. Nog los van het feit dat hij gewoon teveel gekost heeft om op de bank te zitten.
Zerrouki zal zijn speeltijd op moeten doen bij blessures en schorsingen. Maar degene die denkt dat het nog een basisspeler gaat worden houdt zichzelf voor de gek. Feyenoord doet goede dingen in zijn beleid maar maakt ook inschattingsfouten en Zerrouki is zo'n geval. Jammer maar je moet het als supporter èn club ook wel onder ogen durven te zien...

28-08-2023 10:50

Feyefries +1732

Denk dat het een lastig seizoen gaat worden voor Ramiz.

28-08-2023 10:51

broodje +5835

Ik vind dat je erg veel woorden gebruikt, maar je praat geen onzin...

Toch ben ik blij dat met dit drukke programma en aannemelijke blessures, we kunnen terugvallen op een Zerrouki en niet op bijv. Wouter Burger of Lennard Hartjes

28-08-2023 11:20

Henk Schouten +8050

De tijden dat spelers zeker waren van hun plekkie en maar een beetje aan konden kutten, ligt gelukkig achter ons.

28-08-2023 10:48

AvL +9160

Toch gewoon fijn dat we ook wat te kiezen hebben dit seizoen. Ze kunnen niet allemaal tegelijk spelen, maar gaan echt allemaal wel hun minuten maken hoor. Lang geleden dat we op zoveel posities kwaliteit op de bank hadden zitten!

28-08-2023 10:47

imre +727

Hadden beter dat in bitello kunnen stoppen

28-08-2023 10:47

Feyefries +1732

Inderdaad. Denk eerlijk gezegd dat hij nog komt.

28-08-2023 10:51

Feyefries +1732

Helaas zoals vantevoren al gezegd door vele supporters. Hij is overbodig. Als Wieffer vertrok had je hem moeten halen. Nu had je die miljoenen kunnen besparen en eventueel een opvolger kunnen halen voor Orkun.

28-08-2023 10:45

Danny.V68 +4526

Gaat het nooit maken bij Feyenoord.

28-08-2023 10:43

Duizendlampen +1914

Attent van Jans. Zerrouki is gewoon een goede speler en gaat dit seizoen nog van waarde zijn, 100%. Daarnaast is het waarschijnlijk dat er veel interesse komt in Wieffer volgende zomer, en het is altijd goed om een ingespeelde vervanger klaar te hebben staan.

28-08-2023 10:43

Juventara +12325

Doe de Ron Jans dans

28-08-2023 10:43

FR-Leiden +5796

Zing het Ron Jans lied.

Hoe heet het ook alweer? Ik dacht negen?

28-08-2023 10:54

Snoek1974 +1827

Zerrouki is nog zoekende - moet inhoud krijgen en hoeft de bal niet op te halen bij de centrale verdedigers en moet hoger staan op het veld .

Die Zechiel viel wel goed in en wordt zo zelfs een concurrent voor Zerrouki als eerste invaller voor Wieffer maar seizoen is lang en verwacht dat we na CL potjes soms zomaar met 3 a 4 andere spelers moeten spelen

28-08-2023 10:42

ElPanzeFr +21939

Kan sws niet begrijpen waarom wij Zerrouki hebben gehaald. Zakte vorig jaar finaal door het ijs tegen Fiorentina bijvoorbeeld. Is niet een speler die bij ons in de basis kan/moet staan

28-08-2023 10:38

kcg4cq9vq8 +4810

Tja Zerrouki, Wiefertje is gewoon een beetje beter. Kan jij ook niks aan doen hoor. Ik vind/vond 8 miljoen wel ietsjes te veel hoor. Maar ja, ik ben ook maar een trouwe supporter.

28-08-2023 10:36

BuitenkantPaal +1400

We moeten er gewoon aan wennen dat er basisspelers op de bank zitten. En dat is Zerrouki met een aankoopbedrag van 8 miljoen. Dit hoort alleen wel als je serieus genomen wil worden in de CL. Je zag dit fenomeen ook in 020 toen ze ver kwamen

28-08-2023 10:33

Peterk +35157

Wat een onzin. Feyenoord heeft heel beperkte middelen en kan het zich niet permitteren een speler van 8 miljoen op de bank te zetten. Zoiets noemt men kapitaalvernietiging. Op de bank horen relatief goedkope spelers te zitten maar bovenal eigen jeugd. uiteindelijk zal Zerrouki weer vertrekken voor minder dat hij gekost heeft en dat is een slechte zaak..

28-08-2023 10:55

BuitenkantPaal +1400

Als je deze theorie volgt zet je Wieffer op de bank, die koste niet veel en is niet heel veel beter dan Zerrouki. Je hebt er gewoon twee nodig op een positie als je veel wedstrijden op hoog niveau moet gaan spelen. Zerrouki gaat z'n rol echt nog wel opeisen

28-08-2023 12:00

Dre +788

Wat is dit voor onrust actie. Laat hem lekker met zichzelf bezig houden.

Bij een topclub heb je gewoon te maken met concurrentie. Zijn gvd net begonnen aan het seizoen.

28-08-2023 10:31

MarioFR +11920

Gewoon een ex coach die even belt met zijn oude spelers.. Deed Slot ook met bijvoorbeeld Stengs toen het niet lekker ging bij Nice het eerste jaar, of bij Boadu.. Niets raars aan

28-08-2023 10:33

Dre +788

Ja precies, hoef je alleen niet op tv te gaan roepen. Worden dingen benadrukt die overal gebeurt en nu negatief belicht. Alsof hij niet gewoon moet wennen aan de club en zich in de basis moet spelen.

28-08-2023 13:34

MarioFR +11920

Denk dat het wel positief is dat Jans nu zegt dat hij denkt dat het wel goed komt met Ramiz, is toch een persoon die ik daarover zou vertrouwen, best aardige carriere als coach gehad vind ik

28-08-2023 18:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties