Kein Geloel: ''In Tilburg kan Van Geels fout rechtgezet worden''

Kein Geloel: ''In Tilburg kan Van Geels fout rechtgezet worden''

De Feyenoord-supporters zijn na deze week in twee categorieën in te delen. Namelijk die mét, en die zonder een kaart voor de Conference League finale tegen AS Roma in Tirana. Natuurlijk komt de chaotische kaartverkoop, waarbij de UEFA nog opzichtig blunderde ook, ter sprake in de nieuwste aflevering van de podcast Kein Geloel.

Het tussendoortje tegen Go Ahead Eagles wordt daarin ook besproken. Trainer Arne Slot stuurde niet zijn vertrouwde elftal de wei in, maar gunde een aantal sterkhouders rust en juist een aantal reservespelers minuten. De een viel wat meer op dan de ander. Zo scoorde Bryan Linssen maar weer eens een belangrijke treffer, maar zagen Alireza Jahanbakhsh, Patrik Wålemark en Jens Toornstra er ietwat onwennig uit.

Het is aan Slot & Co. om de Feyenoord-selectie volledig heel te houden in de aanloop naar de finale in Tirana. Daarom was het op z'n zachtst gezegd schrikken toen Feyenoord Transfermarkt deze week naar buiten wacht dat diezelfde finale voor Tyrell Malacia hoogstwaarschijnlijk op de tocht staat vanwege een blessure. En is reservegoalie Ofir Marciano heel uit de strijd gekomen? Of heeft zijn schouder een té ferme tik gekregen?

Het zal Rotterdam-Zuid de komende weken nog wel even bezighouden. Het duel met FC Twente komende zondag is voor de statistieken, puur om het seizoen van nóg iets meer glans te voorzien. Hét duel van het weekeinde wordt in Tilburg afgewerkt. Zaterdag treedt Feyenoord Onder 21 namelijk aan tegen de leeftijdsgenoten van Willem II. Er staat een kampioenschap en een latere promotie naar de tweede divisie op het spel. Kan die fout van Martin van Geel tóch nog goed gemaakt worden.

Plaats reactie
666

tussenjaar +6205

was geen fout van van Goud. prijzen had hogere prioriteit

13-05-2022 16:31

tdetank +11787

Achteraf kun je een koe in de kont kijken. En dat heeft geen enkel nut en is niet fris. Gewoon vooruit lijken. Valt mij alles mee dat Sipke en O21 nog zo ver gekomen zijn. Dus nu all the way en op naar de Tweede Divisie.

13-05-2022 15:01

IJzerenKees +129911

wat een gelul

13-05-2022 13:05

Dezwartetulp +76753

We (Slot, Arnesen, DeZwarteTulp) zijn nu goed bezig, maar er moeten nog een hoop stappen gezet worden, voordat we met structureel tiki taka voetbal de nationale competitie domineren en 1x in de 3 tot 5 jaar een Europese finale halen.

13-05-2022 12:05

010forlife +2986

1x in de 2 tot 3 jaar europese finale klinkt beter en 1x in de 3 tot 5 jaar championsleague finale.

Laag inzetten blijf je klein zonder vooruitgang
Hoog inzetten zorg voor vooruitgang en meer inzet vanuit je zelf.

13-05-2022 13:05

Dezwartetulp +76753

I like your thinking 010 :)

13-05-2022 16:02

010forlife +2986

Dat heb ik ook maar gecreëerd sinds dat ik een youtube en twitch kanaal hebt, dat ik juist groot denkt op het moment.

Vooral omdat beetje bekend te staan als goede creator moet je wel met alle kanalen die al 10+ jaren bezig zijn ermee. Concurrentie strijd is hard en dan moet je zelf ook hard spelen.

13-05-2022 20:48

ndroock1 +2443

Kein Geloel was ooit een kritische, maar eerlijke Feyenoord "praatgroep". Een genot om naar te luisteren, in goede, én slechte tijden. Toen kwam de drang naar "prijzen", en vervolgens het lakei-gedrag richting de BVO. KeinGeloel is nu Feyenoord Radio 6 of zoiets. Maar wel volledig "commercieel", want zelfs SoundCloud is verlaten. Geld regeert. - Ik maak geen tijd meer vrij voor Feyenoord Radio 6.

13-05-2022 12:02

RicoFR36 +26662

Nou nee. Dan zijn we er nog lang niet...

13-05-2022 11:50

Kwintsheul +14592

Inderdaad, wat een onzin.

Eerst uit bij Willem II O21 winnen en ervoor zorgen dat je qua doelsaldo beter blijft dan PEC O21.
Dan spelen om het totale kampioenschap tegen Almere City O21.
En dan nog tegen FC Volendam O21.

Nog een lange weg te gaan, dus Kein Geloel, Loelen Sie nicht auf deinen neck bite..!

13-05-2022 12:33

RicoFR36 +26662

En dan moeten we nog een competitie winnen om in de KK Divisie te komen...

13-05-2022 14:10

Snelterugnaardetop +36185

Je hebt hier gewoon 40% martin 'lovers' 40% martin 'haters' en 20% die vinden dat ue goed begon en slecht eindigde..

Het ging jarenlang bijna elke dag wel weer over hem. Voor en tegen.. dat zegt natuurlijk wel wat.

Nu zit je in een situatie dat 90% heeel erg tevreden is over het huidige beleid.. natuurlijk moet het 1 en ander nog gebeuren maar 90% heeft er iig vertrouwen in.

Zijn we er iig op dat gebied op vooruit gegaan. Vertrouwen is stukken groter. Discussies een stuk minder. Steun een stuk groter.

Betekend iig dat we elkaar nu kunnen vinden in het steunen van het huidige beleid.. en das dus pure winst!

13-05-2022 11:08

grazianogyan +8287

Het was tijd voor iemand die ons verder kon brengen organisatorisch. Maar ik heb weleens het idee dat jij vergeten bent uit welke tijd wij gekomen zijn. Ook met het lijstje hieronder (waar ook spelers tussen staan die met winst verkocht zijn) is een groot deel daarvan gehaald in zijn eerste 3 seizoenen waar we toen in totaal 4,4 miljoen (waarvan 3 miljoen aan Pelle) aan spelers hebben gehaald omdat er geen geld was. Wat had je toen verwacht toen we het vooral van de transfervrije markt moesten hebben? van Deelen was trouwens een jeugdspeler.

13-05-2022 11:16

Snelterugnaardetop +36185

Je feiten kloppen niet.. je vergeet letterlijk tientallen miljoenen. Er is altijd gecommuniceerd dat er geen grld was maar er werd met tientallen miljoenen aan salaris huur tekengeld gesmeten voor pure middelmaat die op de bank zat...

13-05-2022 12:17

Peterk +34821

Maar goed dat jouw cijfertjes wel allemaal kloppen....

13-05-2022 12:21

RicoFR36 +26662

Je baseert die cijfers over de gehele periode van v. Geel. Als je die enquête gehouden had na het kampioenschap was ook wel 90% tevreden over hem... na jarenlange ellende kreeg hij het voor elkaar om met zeer beperkte middelen kampioen te worden.

Over Arnesen moet je dan ook oordelen als hij klaar is bij Feyenoord. Hij zal ook niet zolang blijven als Martin.

Maar goed, fijn dat er straks veel winst gemaakt gaat worden. De grootste klapper wordt overigens gemaakt op een aanwinst van v. Geel... daarachter 2 jeugdspelers.

13-05-2022 11:54

jayjay49 +7839

Gelul ........... je moet kijken naar Visie en Beleid en beide ontbraken volledig bij Van Geel

13-05-2022 15:27

RicoFR36 +26662

Ja hoor, kampioen worden na 17 seizoenen zonder beleid en visie.

Van Geel is goed om structuur te brengen en elftallen die in een dip zitten eruit te halen. Echter is hij minder sterk in het zetten van vervolgstappen. Dat is wel gebleken bij Feyenoord.

Alles is hier sowieso gelul, aangezien we lang niet alles weten wat zich afspeelt binnen de muren van Feyenoord. Wat we wel weten is dat Feyenoord enorme schulden had toen van Geel begon en haast niets kon op de transfermarkt. Probeer dan maar eens uitmuntend te presteren....

13-05-2022 15:31

aw_vakj +5667

Vorig jaar werd arnesen ook afgebrand. Sportieve prestaties daar gaat het om. Het rijtje goeie aankopen, verkopen zal altijd door een bril bekeken worden die op dat moment bij de prestaties op het veld passen. Op dit moment is het glas meer dan half vol.

13-05-2022 11:57

FRlegend +17016

Van Geel heeft met bescheiden middelen goed gehandeld. Toen de CL meloenen kwamen ging het mis. Alsof de scherpte er vanaf gaat als hij meer te kiezen heeft ofzo. Erg interessant wel.

13-05-2022 10:53

RicoFR36 +26662

Helemaal mis ging het ook weer niet. Hij had natuurlijk winst moeten maken, maar heeft ook geen verlies gemaakt op de spelers die hij toen aantrok.

13-05-2022 11:56

FRlegend +17016

Dat is waar. Maar de volgende stap zetten lukte niet

13-05-2022 12:04

beppie172 +65717

Wat ging er mis dan met de CL miljoenen?

13-05-2022 12:39

FRlegend +17016

We hebben niet meer om de titel meegedaan sinds die tijd toch? Ondanks 50 miljoen op de bank.

13-05-2022 13:41

beppie172 +65717

Nooit 50m op de bank. CL leverde maar 25m op, en dat komt niet allemaal tegelijk maar in etappes. Dat is onder andere gestoken in stenen van 1908 en Varkenoord en in terugkoop van aandelen. Dat is dus een investering in de toekomst van de club.

https://www.fr12.nl/nieuws/45254-ad-champions-league-levert-feyenoord-25-miljoen-op.html

13-05-2022 18:37

jayjay49 +7839

Ook hier........ Gelul ........... je moet kijken naar Visie en Beleid en beide ontbraken volledig bij Van Geel.

13-05-2022 15:28

aw_vakj +5667

De combi Been/Beenhakker had ons bijna genekt man, van Geel/Koeman heeft ons in zijn eerste jaren gered. Zonder geld kwamen ineens spelers als Bakkal, en met geluk, Guidetti. Zijn voorgangers kwamen met Kristian Simon.
Van geel heeft veel geloof teruggebracht, en was gewoon goed in die tijd. Gingen van een 10e naar een tweede plek.
Toen hij eenmaal wel geld had werd het inderdaad wel minder. Maar die onder 21 kun je hem niet aanrekenen, inschrijving kostte te veel en daarbij veel te weinig contractspelers. Twee bekers en een kampioenschap, en veel meer weer een topclub dan toen hij begon, ondanks dat hij absoluut niet overkomt als een sympathieke man, verdien je daarmee wel iets meer credits...

13-05-2022 10:52

Snelterugnaardetop +36185

Je vergeet te melden dat hij 50 milj door de wc gespoeld heeft door ipv lange termijn waarde te creëren pure middelmaat te halen voor op de bank...

50 milj aal koop huur tekengeld voor


Vejinovisch
gustafson
tapia
Swets
te vrede
verhoek
hahn
Larsson
Kazim
Singh
vormer
immers
mathijsen
boularouz
lordnelom
wilkshere bakkal
el abdeloui
Fernandez
van deelen
goossens
armenteros
van der heijden
hansson
kramer
bilal
ambrabat
ayoup
jpb

13-05-2022 10:58

Nol +3139

Deze hebben bij elkaar nooit 50 miljoen gekost. Het gros was transfervrij. Daarnaast zitten hier een aantal goed verdedigbare aankopen tussen. Elke technisch directeur heeft er flops tussen zitten. Of ben je Bozenik al vergeten?

Kuyt, Elia, el Ahmadi voor 7 ton terughalen, Pelle voor een prikkie vastleggen, Botteghin, Jones, st Juste en van Persie niet te vergeten. Waren prima aankopen. Bovendien heeft het beleid ook meerdere bekers en een landskampioenschap opgeleverd. Daarnaast heeft hij ook Sinisterra gehaald, de speler voor wie we waarschijnlijk het clubrecord gaan breken.

13-05-2022 11:20

aw_vakj +5667

Dan moet je ook alle aankopen melden.
Bijvoorbeeld jpb, Ayoub, amrabat, Bilal, Kramer, vd Heijden, bakkal, Vormer, boulah, Matthijsen, Larsson, Hahn, Singh, tapia, gustafson en vejinovic vind ik allemaal te verdedigen.
Van Deelen kwam toch uit de jeugd..? Par hansson reservekeeper... Veel verschil met Marciano?
Nelom toch ook niet gekocht?
Alleen wilkshire ,en Goossens en Verhoek, swerts en te vrede vind ik absolute miskopen. We waren de nummer 10 van Nederland hé dus guyon Fernandez was echt zo gek niet. Je kunt in een weg omhoog geen 5 treden overslaan anders leg je helemaal beneden

13-05-2022 11:55

jayjay49 +7839

Inderdaad Pelle, Guidetti. Kuyt en van Persie hebben Feyenoord lang kunnen redden, terwijl het beleid ontbrak en Visie ver te zoeken was!

13-05-2022 15:34

RicoFR36 +26662

Wotte en Bosz hebben ons bijna genekt. Daardoor had Feyenoord daarna, Beenhakker dus ook, nauwelijks iets te besteden.

13-05-2022 11:59

aw_vakj +5667

Is ook waar! Maar daarom des te knapper wat van geel heeft gepresteerd. Want die begon onder dezelfde omstandigheden en presteerde 10x beter dan Beenhakker. De puin die arnesen moest ruimen was echt al veel minder dus die vergelijking gaat mank. Nu is iedereen blij met aursnes, Trauner, dessers en terecht, maar vorig jaar las je hier dat arnesen nog slechter was dan van Geel.

13-05-2022 12:16

jayjay49 +7839

Klein beetje in het begin. Maar daarna ..... de laatste 5 jaar .........Gelul ........... je moet kijken naar Visie en Beleid en beide ontbraken volledig bij Van Geel

13-05-2022 15:31

TensJoornstra +467

Is er al meer bekend over Sandler? Speelde sterk. Zal echt mega triest voor die gozer zijn als hij weer een kwaaltje heeft...

13-05-2022 10:47

TussenjaarFC +138529

Volgens mij zei Slot dat hij uit voorzorg gewisseld wilde worden omdat anders ging forceren, toch?

13-05-2022 10:48

TensJoornstra +467

Aaaah ik maak me druk om niks! Dacht dat ik hem zag janken, maar misschien waren dat tranen van vreugd dat hij mocht spelen in het Feyenoord-shirt. Bedankt voor de opheldering kameraden!

13-05-2022 11:08

chrizzywizzy +21190

Er is niks aan de hand. Hij wordt gewoon heel voorzichtig gebracht uit voorzorg.

13-05-2022 10:50

FRlegend +17016

Kan toch maar half uur spelen?

13-05-2022 10:51

Snelterugnaardetop +36185

Willem 2 de zoveelste club die door Martin volledig uitgehold is tot alle resources volledig opgebrand 4.. arme club.. ging zo goed daar.. ik voel met ze mee

13-05-2022 10:42

TussenjaarFC +138529

Je degradeert een TD die bij ons succesvol was tot een karikatuur. Oneerlijk.

13-05-2022 10:45

Snelterugnaardetop +36185

Jij vindt hem succesvol. Ik vind hem een malloot.. tja.. meningen verschillen.

Gelukkig hebben we nu een td waar 90% gelukkig mee is.. scheelt een hoop discussues hier ;)

13-05-2022 10:50

TussenjaarFC +138529

Van Geel zal ook nooit mijn vriend worden, vind hem maar een gladde man die zichzelf heel graag hoorde praten, maar we kunnen er toch niet omheen dat we successen hebben behaald met hem als TD?

13-05-2022 10:51

keescf +26360

Malloot? In 2017 werden we kampioen mede door zijn beleid? Of jij denkt dat die spelers allemaal zelf solliciteerden om bij Feyenoord te mogen spelen? Het is dat we nu Arnesen hebben, anders mocht hij van mij direct terugkomen.

13-05-2022 10:53

Peterk +34821

Bij die titel in 2017 heb ik je niet gehoord. Waar was je toen?

13-05-2022 10:54

beppie172 +65717

Het ging zo goed. In zijn eerste jaar haalde hij ook Europees voetbal. Maar toen werd er terecht gezegd dat dat de verdienste van de TD was. Zou je nu ook moeten doen. Hij heeft afscheid genomen van die TD omdat het 2 jaar op rij slecht gaat voor een ploeg die middenmoot hoort te zijn. Maar dat is wel in eerste instantie de verantwoordelijkheid van de TD.

13-05-2022 12:46

Tapiaz +28533

Van Geel heeft ook best veel goede dingen gedaan, maar hij is gewoon te lang na zijn houdbaarheidsdatum bij ons doorgegaan. Fout van hem, fout van het management van Feyenoord.

Maar gedane zaken nemen geen keer, daarom: voorwaarts en zaterdag gewoon winnen in Tilburg voor onze jongens

13-05-2022 10:40

Peterk +34821

Elke TD of trainer doet er verstandig aan niet langer dan max. 4 jaar bij een club te werken want het is een voetbalwet dat je nooit continu succesvol kan zijn en er ook een periode komt waarbij de resultaten minder zullen zijn. En blijf je te lang dan gaat je hoofd op het hakblok. Als een ten Hag nog een jaar gebleven was in Amsterdam dan zou hij er uiteindelijk ook uitvliegen is mijn overtuiging...

13-05-2022 10:51

beppie172 +65717

Ligt helemaal aan de taken en verantwoordelijkheid van een TD. Als je die verantwoordelijk maakt voor de lange termijn dan moet je m daar ook op afrekenen. Anders gaan trainer en TD alleen voor korte termijn successen.

13-05-2022 12:50

Tapiaz +28533

Het komkommerseizoen is al aangebroken bij de Geloeljournalisten, als je niks te vertellen hebt, sla dan een keertje over is mijn advies.

13-05-2022 10:38

Dezwartetulp +76753

Van Geel was gewoon prima:
- kampioen
- bekers
- regelmatig 2de
- CL gespeeld
- nieuwe faciliteiten
- schulden weggewerkt
- Kokcu lang vastgelegd

En dat Jong Feyenoord niet in de KKD speelt, is geen ramp. Bijna het halve eerste elftal is eigen jeugd.

13-05-2022 10:36

TussenjaarFC +138529

Eens met de opsomming, maar de afsluiting is simpelweg niet waar. Niet instromen heeft veel negatieve gevolgen gehad voor de doorstroom van talenten en de aantrekkelijkheid van onze jeugdopleiding voor talenten in (en buiten) onze regio. Legio (voormalig) jeugdspelers hebben daar ook schrijnende verhalen over verteld.

Ik ben helemaal voor een meer genuanceerde benadering van Van Geel, omdat hij veel goed deed. De boot missen in de pyramide was echter wel een grote misser.

13-05-2022 10:38

Dezwartetulp +76753

Degenen die schrijnende verhalen vertellen zijn over het algemeen niet goed genoeg….

13-05-2022 10:41

beppie172 +65717

Juist toen de jeugdopleiding gemoderniseerd werd (visie en beleid unaniem gesteund door RvC en Directie) kwamen de Dino's van Varkenoord in opstand. Die hebben vriendje Troost toen voor hun karretje gespannen en de modernisering terug laten draaien onder leiding van Brard. Daar kwamen veel van de schrijnende verhalen vandaan.

13-05-2022 12:56

Dezwartetulp +76753

Ook helemaal waar!

13-05-2022 12:58

Egwel +13317

Van Geels fout zit hem er eerder in dat zijn pa eerder zijn puddingbuks uit moeders had moeten halen

13-05-2022 10:31

stamplust +24653

Je kunt deze opmerking altijd nog verwijderen.

13-05-2022 10:34

Egwel +13317

Nee eerst karmaharken

13-05-2022 10:35

Peterk +34821

Leuk om van alles MvG de schuld te geven. Daar zijn vele supporters heel goed in: anderen altijd de schuld geven. Nagenoeg elke vertrokken bestuurder deugde geen zak van. En waar men ook goed in is iemand "heilig" verklaren als hij nieuw is of een succesje boekt zoals nu Slot. En beiden zijn onzin natuurlijk .

De keuze om niet met een elftal van -21 aan deze competitie mee te doen was volkomen logisch en begrijpelijk. Vijfentwintig miljoen schuld en amper geld om een fatsoenlijk eerste elftal op de been te brengen en dan is het een kwestie van prioriteiten stellen wat bovendien geweldig heeft uitgepakt. Alle schulden weggewerkt, een eigen vermogen opgebouwd en zelfs kampioen geworden.

Bovendien mag je ook best vraagtekens zetten bij die -21 competitie. Want Feyenoord heeft zonder daar aan mee te doen gewoon de beste talenten afgeleverd van al die clubs die wel mee doen: Bijlow, Malacia, Sinisterra, Kokcu, Geertruida. Kortom, er zijn verschillende manieren om talent te ontwikkelen wat ook bijv. via het uitlenen kan. Een andere omgeving heeft ook zo zijn voordelen.

Als je iets wil analyseren prima maar doe het dan wel met de feiten i.p.v. enkel onzin en feitelijke onjuistheden aan elkaar te plakken maar dat is van kein geloel zoals gebruikelijk teveel gevraagd.

13-05-2022 10:29

Dezwartetulp +76753

Prima verhaal dit. 100% eens

13-05-2022 10:31

jayjay49 +7839

Ook hier weer ........... een BAGGER verdediging van een narcistische TD, die geen Visie had of Beleid ontwikkelde en ......... de jeugdopleiding liet afzakken naar RKC-niveau!!

Duidelijk DE vriend van Martin van Geel!! Triest!!

13-05-2022 10:35

TussenjaarFC +138529

Geliket, want genuanceerde reactie. Zien we hier vrij weinig.

13-05-2022 10:49

beppie172 +65717

Helemaal eens. Daarnaast was de basis niet op orde. Varkenoord moest vernieuwd en er moest een goed trainingscomplex komen voor de selectie. Daarnaast was er een visie en beleid op modernisering van de jeugdopleiding, maar die is getorpedeerd door de Dino's van Varkenoord en Troost. Daar hebben we pas echte schade mee opgelopen.

13-05-2022 13:01

jayjay49 +7839

🤞🤞🤞 ...... Succes

13-05-2022 10:24

PaulusBosvelt +829

Azarkan is echt een heerlijke speler. Weet niet of die al goed genoeg is voor basis feyenoord, maar hoop toch dat ie volgend seizoen wat minuten gaat maken.

13-05-2022 10:14

Snelterugnaardetop +36185

Als je al jaren weg bent en nu nog steeds worden jou fouten rechtgezet of zijn ze daar iig voor aan t vechten, dan ben je een levende legende op het gebied van FUCKUPS hoor..

Man man man man man

13-05-2022 10:13

grazianogyan +8287

Klopt we hebben het heel zwaar gehad onder van Geel. Kampioenschap, 2 bekers, 2 JC schalen. De tijden dat we nog weleens 2e werden.

13-05-2022 10:25

Snelterugnaardetop +36185

Met de beste lichting uit de jeugd ooit.. bijna heel t wk team dat 3e werd warem feyenoorders.. helaas allemaal zwaaaaar onder marktwaarde verkocht.. en van dat geld 30x middelmaat gekocht en gehuurd..

13-05-2022 10:28

limitless_rdam +1759

Arnesen is daarin niet beter, sterker nog het is hem gelukt om op transfergebied nog slechter te presteren dan Van Geel

13-05-2022 10:33

Snelterugnaardetop +36185

Hajahahaba jij bent totaal niet serieus te nemen.. wordt jij betaald om te trollen ofzo? Lees je reactie ff terug

13-05-2022 10:35

grazianogyan +8287

Lekker onderhandelen ook als clubs weten dat je geen enkele cent hebt. Hij heeft missers gehad qua aankopen maar ook goede zaken gedaan zoals een Pellé en Janmaat met flinke winst verkocht. Bij hem hebben we ieder geval veel opgebouwd waar we nu de vruchten van plukken met een nieuw trainingscomplex en nieuw varkenoord. Daarop kan Arnesen nu door bouwen, wat hij ook goed doet.

13-05-2022 10:37

eppo +71772

Uiteindelijk zijn ver voordat Martin kwam al fouten gemaakt waar we vandaag de dag nog onder lijden. Ik vraag me werkelijk af of Feyenoord ooit nog serieus kerngezond wordt zonder schulden of andere vage constructies.

13-05-2022 10:29

Snelterugnaardetop +36185

Op de manier waarop t nu gaat makkelijk. Binnen 2 3 jaar zelfs.

Alleen gooie martin alles wat binnen kwam door jeugd producten te kopen linea recta de prullenbak in door y uit te geven aan 30 zeer middelmatige dure bankzitters

13-05-2022 10:31

eppo +71772

Nou, ik ken me nog een Wotte, of een Gullit herinneren. Toen liep Feyenoord al achter de feiten aan.

13-05-2022 10:39

renate010 +185

Nog iemand die kaartjes wil voor de finale? Moet je even snel reageren op de stories op instagram van @sivistif

13-05-2022 10:05

pimfortuyn +854

Wat is dat voor account dan

13-05-2022 10:23

renate010 +185

Fucking vaag maar blijkbaar weet degene iemand die kaartjes heeft ofzo, maar geen idee of het betrouwbaar is

13-05-2022 10:47

[FR]Thomas +227603

Als dit lukt, is de stand van zaken onder Arnesen:

Een functionerende scouting
Een Onder 21 die de voetbalpiramide instroomt
De kroonprins van het Nederlandse trainersgilde als hoofdcoach
Een selectie waar al het brandhout in 2 transferperioden uit is verwijderd
Een selectie met waarde op het veld, bestaand uit jeugdig talent en gerichte aankopen
Diverse talentvolle jeugdspelers die contracten hebben getekend bij de club

Maar laten we vooral blijven zeiken over het feit dat Bozenik tegen is gevallen....

13-05-2022 10:01

limitless_rdam +1759

Veel gezeik over de scouting van Martin Van Geel maar hij leverde wel altijd, zie nu ook weer met Senesi/ Sinisterra etc en hij haalde nog Kuyt en Van Persie terug plus veel prijzen gewonnen waaronder landstitel, knvb bekers en heeft als kers op de taart een prachtige jeugdcomplex neergezet (wat nu dus de vruchten heeft afgeworpen). Ook zijn we door hem uit de rand van afgrond omhoog getrokken naar een volwaardig topclub waar heel de competitie weer rekening met ons moet houden. Daarnaast een positieve transferbalans met ruim 120 miljoen omzet. Ook was destijds toetreding tot voetbalpiramide niet mogelijk door het verouderde jeugdcomplex dus daarin heeft MVG goed werk geleverd.
Arnesen staat volgens mij niet aan het roer bij jeugdteams?
Arne Slot bood zichzelf aan bij Feyenoord ipv andersom dus een geluk bij een ongeluk

Bozenik is een enkeling uit een volle lijst met veel miskopen die onder hem zijn gehaald. Walemark is ook voor ruim 3 miljoen gehaald maar heeft tot nu toe niet laten zien dat hij over het niveau beschikt

Meer dan 80% van succes van Arnesen en zijn opvolgers is op het conto van Martin Van Geel te schrijven

13-05-2022 10:12

Snelterugnaardetop +36185

Vejinovisch
gustafson
tapia
Swets
te vrede
verhoek
hahn
Larsson
Kazim
Singh
vormer
immers
mathijsen
boularouz
lordnelom
wilkshere bakkal
el abdeloui
Fernandez
van deelen
goossens
armenteros
van der heijden
hansson
kramer
bilal
ambrabat
ayoup
jpb

13-05-2022 10:19

limitless_rdam +1759

Prima spelers , Kramer belangrijke rol in kampioenschap en veel spelers uit dat lijstje presteren nu in buitenland zeer goed. Laat zien dat Van Geel een veel betere oog voor talent heeft dan arnesen

Nogmaals, Martin Van Geel heeft een positieve transferbalans en omzet van boven de 120 miljoen gehad met deze spelers

Van Geel bereikte Champions League en won de landstitel en maakte ons weer een topclub in NL

Meer dan 80% van succes van Arnesen en zijn opvolgers is op het conto van Martin Van Geel te schrijven

13-05-2022 10:22

[FR]Thomas +227603

Van Geel was overtuigd van het halen van Eredivisie spelers. Omdat we weinig te besteden hadden, wilde hij geen gokjes. Daar was best wat voor te zeggen in die tijd, hoe we er financieel voor stonden. Maar ‘scouting’ werd niet gedaan, we hadden namelijk niet eens scouts in dienst.

Senesi komt overigens uit de hoed van Timmer en werd gehaald door Troost

13-05-2022 10:26

jayjay49 +7839

BAGGER verdediging van een narcistische TD, die geen Visie had of Beleid ontwikkelde en ......... de jeugdopleiding liet afzakken naar RKC-niveau!!

13-05-2022 10:28

limitless_rdam +1759

En wie was de TD destijds? Van Geel idd

Je probeert nu de successen van MVG te minimaliseren en die van Arnesen te vergroten terwijl Van Geel de basis heeft gelegd met een vernieuwde jeugdcomplex en onder hem zijn de belangrijkste spelers uit dit elftal doorgebroken. Daarnaast heeft Slot zich aangeboden op een feestje met Feyenoord bestuursleden (waar arnesen niet eens aanwezig was)

Bijzonder hoe ver die Arnesen verheerlijking hier gaat. Hij is een prima TD begrijp me niet verkeerd maar geen wonderdirecteur hoe jij het zo wilt overbrengen. Bijna elk club zelfs in de 2e divisie beschikt over een scouting. Qua transferbeleid valt Arnesen vooralsnog vies tegen, zelfs met een goude lichting als nu zie ik hem de successen van Van Geel niet evenaren. Arnesen staat in het buitenland er zelfs nog slechter voor, die is bij de meeste clubs na 1 seizoen ontslagen

13-05-2022 10:30

jayjay49 +7839

BAGGER verdediging van een narcistische TD, die geen Visie had of Beleid ontwikkelde en ......... de jeugdopleiding liet afzakken naar RKC-niveau!!

13-05-2022 10:32

Snelterugnaardetop +36185

- Europese finale
- betere sponsers
- voetbal visie voor heel de club zodat doorstroming naar t 1e sneller gaat
- realistisch en rust uitstralen in de media
- ipv neusjes alleen bij ons laten stoken lekker ook achter hun spelers en jeugd aanzitten

13-05-2022 10:17

limitless_rdam +1759

Rust uitstralen in media? Arnesen wilde niet eens ontkennen of hij naar ajax zou gaan en wilde ook geen duidelijk statement naar buiten brengen nadat Slot steeds de vragen omtrent ajax vaag beantwoordde

Uiteindelijk is het niet doorgegaan maar het had veel beter gekund en ben overtuigd dat Van Geel dat wel beter had opgelost

13-05-2022 10:24

MarcoG +11310

Wat is er goed aan de scouting dan? Tot nu to alleen Aursnes die zich in de basis heeft gespeeld die de scouting van Arnesen heeft gehaald.

13-05-2022 10:27

[FR]Thomas +227603

Trauner, Aursnes, Walemark. Of kan Walemark er nu opeens weer niks van, omdat ie een keer minder speelt? Sini was ook niet goed in zijn eerste seizoem

13-05-2022 13:01

MarcoG +11310

Bozenik was ook niet veel in zijn eerste seizoen, en zijn tweede, en waarschijnlijk zijn derde. Laten we eerst even afwachten of Walemark inderdaad wat wordt voordat we hem een succes noemen. En Trauner kwam niet uit de vernieuwde scouting. Goede aankoop, goed gedaan van Arnesen om hem te laten tekenen, maar niet de nieuwe scouting.

13-05-2022 14:17

Feyenoordqq +33906

Van Geel: ''Willem II kan incidenteel boven Feyenoord eindigen''

Deze uitspraak is zo mooi aangezien Willem 2 nu is gedegradeerd. Pas maar op Martin straks sta je tegenover Jong Feyenoord in de KKD, jouw grote nachtmerrie.

13-05-2022 09:51

JanDeSpecht +89927

Op papier klinkt het leuk. Maar als je een lijst maakt van jeugdspelers uit Eindhoven, Alkmaar en Amsterdam die uiteindelijk écht zijn doorgebroken omdat ze op vrijdagavond tegen Telstar, Dordrecht, Helmond en Almere speelden, dan ben je snel klaar denk ik.

13-05-2022 09:45

Orgullo +7666

Ze breken niet alleen daarom door, maar als jij als jeugdspeler tegen het eerste aan hikt, en je komt net niet aan je speeltijd, kan je jezelf blijven uitdagen. Zat spelers die daar de vruchten van hebben geplukt in de loop der jaren: Madueke, Gakpo, De Ligt, De Jong, Van de Beek, Gravenberch, Unuvar, Teze noem maar op.

Zo moeilijk is het niet.

13-05-2022 09:48

bowmanowns +5024

Los daarvan krijgen deze spelers exposure, kan ook nog eens wat kleine euro's opleverne

13-05-2022 09:50

JanDeSpecht +89927

Ja, Frenkie de Jong was zonder die wedstrijden bij Jong 020 vast geëindigd bij Waasland-Beveren

13-05-2022 09:53

grazianogyan +8287

Het is moeilijk meetbaar. In Nederland breekt er altijd veel talent door. Het ligt eerder aan geld. De topclubs hebben een team extra waar ze talent kunnen stallen waar normaal gesproken deze spelers verhuurd werden of pas gekocht werden nadat ze bij een lagere club goed presteerde in de eredivisie. Voor de clubs met de jong teams een goedkopere oplossing om aan talent te komen. Zou een de Jong zoveel slechter zijn geworden als hij eerst een jaar met Willem II in de eredivisie had gespeeld? Het zijn beide manieren om op te leiden alleen voor de topclubs gunstiger.

13-05-2022 09:55

Orgullo +7666

Nee, dat is onzin, maar hij heeft daar zeker zich kunnen ontwikkelen. Anders val je terug naar niveau lik-me-vestje.

13-05-2022 09:55

Sander.S +559

Alleen loop je bij verhuur kans dat je talentje alsnog vooral op de bank zit. Bij een jong team heb je zelf de controle.

13-05-2022 09:57

JanDeSpecht +89927

@grazianogyan Uiteraard is meer weerstand wel beter, ik snap ook wel dat Feyenoord alsnog instapt, maar ik denk dat het uiteindelijk effect nogal eens wordt overschat, en daarmee ook wat het Feyenoord heeft "gekost" dat we later instappen.

Die wedstrijden in de KKD zullen er nooit voor zorgen dat iemand die het talent niet heeft om door te breken in het eerste, dat ineens wel krijgt. Wij hebben de luxe een fantastische jeugdopleiding te hebben gehad, die in veel gevallen spelers heeft opgeleverd die goed genoeg waren om in het eerste te debuteren. Het is makkelijk om het niet slagen van bepaalde jeugdspelers aan deze beslissing van Van Geel op te hangen, maar ik denk dat het uiteindelijk niet bijzonder veel invloed heeft gehad.

Zie bv ook een Antonucci die tot de beste spelers in de KKD behoorde maar bij ons uiteindelijk niet eens goed bleek als bankzitter.

13-05-2022 10:03

grazianogyan +8287

Ik denk ook dat het wel mee valt. Hendriks,Bannis en Azarkan hebben er echt veel meer aan gehad om uitgeleend te worden dan als ze met jong Feyenoord in de KKD hadden gespeeld. Een heel seizoen strijden om promotie waardoor topwedstrijden ook echt belangrijk zijn en er druk bij komt kijken. Het enige nadeel is dat je er weinig invloed op hebt of ze spelen. En je ze niet kan gebruiken bij het eerste in geval van nood.

13-05-2022 10:13

Orgullo +7666

Het enige nadeel is dat je er weinig invloed op hebt of ze spelen. En je ze niet kan gebruiken bij het eerste in geval van nood.

Dat zijn nogal forse nadelen, vind je niet?

13-05-2022 10:32

altijdwat08 +67

Huh? De Ligt, de Jong, Brobbey, Madueke en Wijndal allemaal doorgebroken bij het eerste na één seizoen of meerdere seizoenen KKD

13-05-2022 09:49

jack.f +5029

De uefa heb niet geblunderd maar dit was gewoon gepland door de uefa, niks geen feyenoord fans er bij zo veel. Is een doorgestoken kaart. Uefa mafia dat blijk nu maar weer.

13-05-2022 09:39

paulus56 +255292

Zo denk ik er ook over.
Ze zijn ons liever kwijt dan rijk.

13-05-2022 09:43

Tilburgert +56784

Heeft geen nut want dat werkt voor Feyenoord alleen maar motiverend

13-05-2022 10:25

froermond +1679

Prachtig weekend als Feyenoord O21 promoveert en Willem II degradeert, dan kan van Geel de cryptonerdjes achter na

13-05-2022 09:39

Spiderpig +174632

Moeten eerst nog een beslissingswedstrijd tegen Almere en daarna tegen Volendam

13-05-2022 09:41

froermond +1679

Das habe ich gewußt

13-05-2022 09:43

skin +13986

Paar rotcenten.

13-05-2022 09:51

teauvenoir +78114

De vuile rat mag lekker degraderen met zijn club.

13-05-2022 09:38

detrotsvanrotterdam +8625

Oneens. Ben allerminst een MvG fan, maar dit is niet eerlijk. We hadden geen nagel om aan onze kont te krabben...Hij MOEST deze keuze maken.

13-05-2022 09:33

Obiku-in-de-spits +16891

Hoe gek het ook klinkt: de Tweede Divisie is qua beleving veel interessanter dan de 1e divisie. Even de top zoals nac en de graafschap daargelaten. Bij QB, RBB, Katwijk, de Vogels, Spakenburg ed is beleving en vaak ook de toeschouwersaantallen veel groter. Het is niet voor niets dat die clubs weigeren om te promoveren.
Er lopen ook veel relatief jonge talenten (studie) of oud-profs die een centje willen bijverdienen. De begrotingen zijn hoger dan de helft van de 1e divisie.

13-05-2022 09:24

TussenjaarFC +138529

Wat mij betreft ook prima als we daar even in spelen met dit team. Genoeg weerstand. Spelen tegen volwassen mannen, grote clubs die er ook echt wel opklappen. Je moet vooral gewoon uit de huidige kutcompetitie.

13-05-2022 09:30

detrotsvanrotterdam +8625

Die beleving is wel een dingetje. Derbys in Spakenburg en Katwijk (QB, Katwijk en Rijnsburg) zijn onder uitpubliek.

13-05-2022 09:35

Obiku-in-de-spits +16891

Ja dat zijn volle bak risico wedstrijden. Zeker QB-Katwijk en vv.

13-05-2022 11:41

ETSVL +17136

volgens mijn was de discussie destijds over keukekcompetitie niet over tweede divisie dus er wordt voorlopig ! helemaal niets goedgemaakt

13-05-2022 09:21

KSFR1908 +9692

Ingrid ik heb zojuist twee kaarten besteld en betaald, maar nu komen mijn appjes niet meer aan.... ik krijg één vinkje. Zou jij even op WhatsApp willen kijken?

13-05-2022 09:10

dionline +5764

Hint: Ingrid is een zwarte man uit Nigeria

13-05-2022 09:31

Vince78 +11598

"Er staat een kampioenschap en een latere promotie naar de tweede divisie op het spel."

Volgens mij moet dat zijn: Er staat een periodekampioenschap op het spel, dat daarna recht geeft op de wedstrijd tegen de andere periode kampioen (Almere) en winst daarin rechtgeeft op de playoffs tegen Jong Volendam. Hetgeen dan promotie naar de tweede divisie op het spel zou zetten.

13-05-2022 09:06

detrotsvanrotterdam +8625

Jij mag in de regelementencommissie.

13-05-2022 09:53

Willem10 +11981

Waarom " de UEFA opzichtig blunderde". Daar geloof ik totaal niet in. Gewoon zorgvuldig gepland, niet transparant met de clubs, laat staan supporters overlegd. Achterbaks plannetje uitgevoerd met de tijd verkeerd gecommuniceerd. Hoezo blunderen? Vieze huftes zijn het. Wellicht wacht er een mooie toekomst voor de Rutte bende bij deze criminele organisatie. Zelfde laken een pak. Walgelijke klootzakken.

13-05-2022 09:02

jack98 +46908

Op naar de belangrijkste dagen van dit seizoen!

13-05-2022 08:57

Frankster +20958

Nou dat is slechts een stap in de goede richting

13-05-2022 08:56

limitless_rdam +1759

Hoezo is het Van Geel’s fout als de accommodatie niet was goedgekeurd destijds voor de eerste divisie

Van Geel had dan ook als prioriteit om het jeugdcomplex op te knappen en heeft met de eerste Champions League inkomsten gelijk alles daarin geïnvesteerd

13-05-2022 08:55

FRSieb +87836

Het was zijn keuze om er niet in te stappen en dat had niks met de accommodatie te maken.

13-05-2022 08:59

grazianogyan +8287

Is makkelijker om alleen van Geel de schuld te geven i.p.v. te zeggen dat Feyenoord er een puinzooi van had gemaakt waardoor er weinig te besteden was.

13-05-2022 09:00

FNoord4ever +2730

Van Geel was inderdaad niet zo slecht als de meesten hier beweren. Echter, de keuze om niet met jong Feyenoord in te stromen in de voetbalpyramide is zijn enige hele grote inschattingsfout. Hij wilde de destijds 1 miljoen eu die het per jaar kostte, niet uitgeven. Dit is een echt een miskleun in mijn ogen…

13-05-2022 09:20

Armin +8935

Je bent toch als directeur verantwoordelijk voor de groei van je bedrijf. Oftewel: Investeren om later meer kapitaal te bereiken.

13-05-2022 09:20

grazianogyan +8287

Ja alleen was het wel de tijd dat we dat geld eigenlijk niet hadden. Dus die miljoen gaat ten koste van waarschijnlijk het eerste elftal. Kunnen we nu zeggen die miljoen maakt niet uit, maar zelfs in deze tijden is 1 miljoen nog veel geld voor ons. Zou Arnesen vorig jaar ingestapt zijn? Wetende dat je een Trauner en Aursness niet had kunnen halen bijvoorbeeld.

13-05-2022 09:27

ScheleJopie +17616

Bij Willem 2 denken ze niet dat Van Geels fout recht kan worden gezet. Die gaan degraderen en over 2 jaar spelen tegen Jong Feyenoord!

13-05-2022 08:47

Jusapart +2783

Recht worden gezet? Ten eerste promoveren ze wellicht naar de tweede divisie, niet de kkd. Ten tweede lopen we al jaren achter door geen team in de kkd. Die fout van die grindtegel kan dus zeker niet worden rechtgezet

13-05-2022 08:47

limitless_rdam +1759

Komend seizoen kan er gepromoveerd worden naar KKD

13-05-2022 08:56

Nol +3139

De term grindtegel is echt zo verschrikkelijk denigrerend en ook erg kinderachtig. Het niveau van dat we nog op de lagere school zitten en het jongetje met puisten gepest wordt.

13-05-2022 08:57

Willem10 +11981

Eens. Puberaal.

13-05-2022 09:03

onbekend +89951

Het is jammer dat wij niet de financiën hebben om nu door te pakken. Je hebt eindelijk sinds vele jaren een echt goede basis om mee door te groeien. Nu gaan waarschijnlijk 4 belangrijke basisspelers weg. Je hebt weliswaar geld, maar moet weer opnieuw beginnen en hopen dat de nieuwe spelers hetzelfde niveau kunnen gaan aantikken. Zou je deze spelers kunnen behouden en 3 kwaliteitsspelers erbij halen, dan doe je niet meer onder voor de rest en met de talenten die wij al rond hebben lopen zou je door kunnen groeien naar europese suptop. In mijn ogen heb je dan alleen een beter 10, spits en rechtsbuiten nodig en je gaat onder Slot de Eredivisie, maar ook in Europa alles kapotspelen.

Laten we hopen dat we ook zsm in de k.k.d. terecht komen, zodat onze talenten in de toekomst in ieder geval meer weerstaan krijgen en zich hopelijk beter kunnen omtwikkelen.

13-05-2022 08:46

jepe1949 +6718

Pluk de dag kameraad.
Ik bedoel, geniet van het moment en droom niet van een Europese top.
Die is, dankzij het beleid v/d UEFA, voor een Nederlandse club niet meer haalbaar.
Bouw door en geniet van de incidentele sportieve uitschieters maar stop het geld in de Kuip.
Kijk wat je burgervadertje nu doet met zijn kinderachtige dwarsliggerij met het Hofplein.
Dat is maar het topje van de ijsberg aan tegenwerking die je in je eigen gemeente hebt.

13-05-2022 08:57

Spiderpig +174632

Volgens van Geel zou Willem 2 ook boven feyenoord eindigen de komende jaren.

13-05-2022 08:44

PutdekselGooier +10950

Van Geel doet het trouwens lekker in Tilburg.

Wat een gemis.

13-05-2022 08:40

petertje73 +238274

Kom maar op♥️🤍

13-05-2022 08:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties