Krabbendam: "Dan is tweede worden ook gewoon een uitstekende prestatie"

Feyenoord is na zondag definitief afgehaakt in de titelstrijd. Die conclusie trok ook clubwatcher Martijn Krabbendam na de 1-2 nederlaag tegen PSV. In de nabeschouwing van zijn werkgever Voetbal International vertelde hij waar het volgens hem fout ging bij de Rotterdammers.

"Het verschil? Individuele fouten", luidde het simpele antwoord van Krabbendam. "Als jij als international aan de wandel gaat en een heel gekke pirouette maakt op eigen helft, wat leidt tot balverlies waar de goal uit komt, dan doe je het jezelf natuurlijk een beetje aan. Het is niet nodig om te verliezen als je doet wat je normaal doet en niet vervalt in gekke fouten. Dat is een beetje het verhaal van de laatste tijd. Ook tegen Atlético, met twee eigen doelpunten. Dat is het probleem van Feyenoord: te veel fouten. Dan verlies je topduels."

Toch ging het niet alleen achterin mis. Ook aanvallend kon Feyenoord weinig uitrichten. "Dan ben je afhankelijk van de vorm van spelers. Slot probeerde het met Ivanusec, maar die hebben we nauwelijks gezien. Stengs haalde ook zijn normale niveau niet. Dan staat Gimenez ook meer geïsoleerd. In de tweede helft probeerden ze het met Minteh. Dan zie je dat iets meer opportunisme tegen dit PSV wel tot gevaar kan leiden. Ook niet tot heel grote kansen, maar er lag natuurlijk wel ruimte. Daar profiteerden ze niet van. Of in ieder geval te laat."

'Tweede plaats is ook een uitstekende prestatie'
Krabbendam stelt dat de titelstrijd met een achterstand van 10 punten al beslist is. Toch hoeft Feyenoord zich daar niet voor te schamen. "Als je gewoon kijkt waar Feyenoord vandaan komt en waar het nu staat, dan is tweede worden ook gewoon een uitstekende prestatie. PSV heeft aanvallend veel meer kwaliteit, maar heeft die kwaliteit ook kunnen kopen. Feyenoord heeft het ook geprobeerd met Lang, Lozano, et cetera, maar gooide heel snel de hoorn erop toen ze hoorden wat de salarissen waren."

"Feyenoord moet het in andere dingen zoeken. Dan ben je dus veel meer afhankelijk van vorm. Feyenoord moet gewoon goed spelen om zulke wedstrijden te kunnen winnen. Als dan een paar spelers uit vorm zijn, wordt het heel lastig. Als Feyenoord tweede wordt, in de beker nog iets laat zien, en misschien ook wel in de Europa League, dan hebben ze een prima seizoen. Maar het blijft natuurlijk wel jammer. De laatste keer dat ze de titel prolongeerden was in 1962. Dat zit er nu weer niet in."

Plaats reactie
666

kruis14 +339

CL halen, minimaal finale beker halen en halve finale europa leaque dan ben ik best tevreden dit seizoen. Kampioenschap lijkt er niet meer in te zitten.

05-12-2023 10:55

Mensini +14667

2e worden gaar
CL halen beste...!

05-12-2023 08:02

yo.m +1345

2de is CL debiel

05-12-2023 14:00

Mensini +14667

Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is halve gare natnek!

05-12-2023 14:37

nelis24 +2151

Je moet zorgen dat je 2e wordt en de beker of europa league wint . en dat ajax buiten de top 3 eindigt

05-12-2023 06:08

BennieOpstekers +2481

Na de winterstop stort het kaartenhuis van PSV in
"Like a Bosch"

05-12-2023 05:39

dreamteam +80

Het verschil?.......PUSIC

04-12-2023 22:47

HeusRuudHeus +416

Dat horen we veel. Maar wat was het dan dat hij zo goed deed?

04-12-2023 23:02

PindaSaus +41794

Word een lastig verhaal met 10 punten maar Feyenoord spelers moeten nooit mee gaan met het verhaal dat plek 2 goed is. Gewoon blijven spelen om te winnen en hoe ver je dan komt zie je dan wel.

04-12-2023 21:05

Henk Schouten +8050

Wordt een nog lastiger verhaal als je gratis wedstrijden blijft weggeven.

05-12-2023 08:12

Dommeloempia1 +20079

Geven niet op...tering he

04-12-2023 20:32

feyenoord_Freak +14085

Nee gewoon kampioenschap punt we laten ons hoofden niet hangen voor niemand .
Voor de mooiste club van Nederland zijn wij te trots voor .
En al helemaal niet voor die boeren uit Eindhoven.
Wij zijn Feyenoord en wij zijn sterker door strijd en geven nooit op 🤨

04-12-2023 19:39

feyenoord_Freak +14085

Gaaap neuk je schaap !!!

05-12-2023 14:35

FRlegend +17147

Tobclub Feyenoord presenteert zich weer hoor. Wat een geneuzel. We kiezen nooit voor het grote geld en schikken ons prima in die tweede plek. Stel je voor dat je de beste, grootste en rijkste wordt. Succes!! Nou sommigen vrezen ervoor lijkt het.

04-12-2023 19:30

Drie90 +8431

Lang en Lozano allebei geblesseerd. Beleid Feyenoord heeft afgelopen jaren prima uitgepakt. Kijk hoe het Ajax vergaat met veel geld uitgeven. Als Feyenoord dat doet en geen CL haalt is de club failliet. Met Slot aan het roer moeten ze gewoon jonge spelers halen die doorverkocht kunnen worden.

05-12-2023 07:39

FRlegend +17147

Ajax heeft een keer een tussenjaar. Die hebben nog steeds betere kansen om eerder dan ons een extra ster op hun shirt te krijgen. Geld bepaalt, zie je elk seizoen weer, met af en toe een uitzondering.

05-12-2023 22:23

Ron.O68 +1164

Ik herinner me een seizoen dat psv 13 punten voorsprong had op de nummer 2 met de Winterstop
Die verspeelde ze toen vrij rap
De club uit abcoude noord werd toen alsnog Kampioen, helaas
Maar goed , dit is dus de geschiedenis

04-12-2023 19:08

crashtestdummy +22234

Weet je wat? Ik zeg gewoon wat ik denk.

Hoezo opgeven?

Gaat psv helemaal geen punten meer laten liggen? Kom nou ...

Gewoon blijven jagen, en wie weet ...

04-12-2023 18:18

Pontiacgto +1181

Ik heb ook heel lang gezegd dat psv niet echt getest werd. Maar als je ook uit bij de nummer 2 wint, ga je geen 10 punten meer laten liggen. Of het moet om onverklaarbare redenen in elkaar storten. En dan zouden wij ook nog alles moeten winnen. Dat zie ik al helemaal niet gebeuren.

04-12-2023 18:23

charlaykc +9618

Vind ik ook, paar blessures, misschien word er iemand verkocht... En nummer 3 zit op de hielen bij ons.

04-12-2023 19:07

charlaykc +9618

Vind ik ook, paar blessures, misschien word er iemand verkocht... En nummer 3 zit op de hielen bij ons.

04-12-2023 19:07

RoodWitMaastricht +10046

PSV zal zeker nog punten laten liggen. Maar wij ook en dan is 10 punten te veel.

04-12-2023 19:23

Barrypapa +16026

"Het verschil? Individuele fouten"

Eh, zullen we “effectiviteit” niet vergeten?

04-12-2023 17:34

BillemVanWanegem +802

Wat moet die Saibari kosten? Wat een voetballer, die maakt het verschil.

04-12-2023 17:10

FFL +11053

Tweede plaats is ook 'gewoon' € 70miljoen waard, dus voor het einde van het seizoen nièmand laten gaan en in de winterstop prioriteit geven aan verdedigende versterking

04-12-2023 17:03

Ono +1941

Rek lijkt er wel een beetje uit. Ben wel benieuwd hoe ze hier in de winterstop mee omgaan? Wat gaan ze doen als er een goed bod op Gimenez, Hancko of Hartman komt? Kampioen worden we niet meer en 2e worden we wel of we gaan vol voor de EL, beker en 2e plek

04-12-2023 16:05

Kaloe +9645

Met de kerst maar effe goed gaan inkopen en verkopen .

04-12-2023 15:56

Ninovas +29151

laten we eerst die winterstop maar afwachten

04-12-2023 15:32

Bovtie +605

Tweede is gewoon een hoofdprijs dit seizoen hoor!
Volgend jaar weer ballen in de Champions League en veul centen. Alleen geen Coolsingel, maar dat kunnen we nog op andere manier bewerkstelligen.

04-12-2023 15:19

Bovtie +605

Ps. Ik word liever tweede dan de beker winnen.

04-12-2023 15:20

AderikFR +3055

Waarom kiezen

04-12-2023 15:47

Bovtie +605

Grootspraak is even niet aan ons op het moment

04-12-2023 17:00

CoMulder +16625

Snap niet waarom velen hier zo moeilijk doen. PSV tot nu toe verreweg het beste team in de ED. Die gaan maar bar weinig punten verliezen. Zie ze, om eerlijk te zijn, ongeslagen kampioen worden. In dat licht bezien zou plek 2, wat overigens nog zeker geen gelopen race is, best een behoorlijke prestatie zijn.

04-12-2023 15:17

Kaloe +9645

Hoge verwachtingen sinds 1971 .

04-12-2023 15:57

Clasie12 +2436

Het is jammer maar het seizoen is nog niet voorbij. Misschien worden we geen eerste, maar met de 2e plek pakken we ook de CL miljoenen. We kunnen nog steeds iets doen in de beker. En we kunnen ook nog ver komen in de Europa league.. er zat meer in, maar er is nog genoeg om voor te spelen

04-12-2023 15:17

fan-realist +3950

Het gekke is dat eerste of tweede niet veel uitmaakt. Allebei heb je Champions League voetbal en allebei haal je dus een grote zak geld binnen, terwijl ploegjes als AZ, Twente en Ajax erbij staan te kwijlen en verder achterop raken.

04-12-2023 15:12

CoMulder +16625

Bekijk de stand even. Twente en AZ staat angstig dichtbij.

04-12-2023 15:18

Peter Schlijckelmann +5176

We zijn nog lang geen tweede.......

04-12-2023 14:59

CoMulder +16625

Precies dit. We zijn maar al te goed bekend met de neerwaardse spiraal waarin Feyenoord al te vaak terecht is gekomen.

04-12-2023 15:20

Kieboom +40460

Competitie is het belangrijkste.
Als je 2e wordt krijg je een bek startgeld, en dan kan je je elftal weer versterken.

04-12-2023 14:57

Cluip +5895

Ja en je hoeft geen kamioensbonussen uit te keren

04-12-2023 15:04

jack98 +47538

Hoewel het pijnlijk klinkt begin december, moeten we wel realistisch blijven en zeggen dat een topploeg als PSV normaal gesproken geen elf punten meer laat liggen (tenzij ze punten in mindering krijgen, of veel schorsingen en blessures hebben). Dan is tweede worden zo verschrikkelijk belangrijk voor de CL-miljoenen, en moeten we daarnaast de KNVB Beker winnen en verder komen in de EL dan afgelopen seizoen.

04-12-2023 14:55

DinDjarin +656

Al zou PSV 11 punten laten liggen, wij gaan ook niet alles winnen natuurlijk.

04-12-2023 17:37

FRFriesland +13515

Tweede een uitstekende prestatie, Krabbendam OUT!!!

Dit niveau zijn we toch hopelijk voorbij. Feyenoord hoort elk jaar te strijden voor het kampioenschap.

04-12-2023 14:51

RPI +46505

Is dit de nieuwe trend. Kampioen worden met nog een competitie helft te spelen.

04-12-2023 14:41

DeLaatsteZet +7488

In sommige landen weet je het al bij voorbaat.

04-12-2023 14:44

RPI +46505

Klopt ja. In deze competitie kan nog van alles gebeuren. PSV lijkt inderdaad goed op weg maar je ziet ook hoe kwetsbaar ze zijn met blessures (voorlopig nog goed gegaan)

04-12-2023 14:49

sterski010 +5239

Ik vind ze helemaal niet kwetsbaar met blessures. Lang geblesseerd dan kwam Lozano, nu Lozano geblesseerd en dan komt Vertessen en ze worden er totaal niet minder van.

04-12-2023 14:53

Marc +521

Als je realistisch bent is 10 punten teveel gezien de huidige staat van de Eredivisie. PSV zal vast nog wel ergens iets verspelen, maar niet veel. En wij gaan ook niet alles winnen.

Ontzettend teleurstellend maar plek 2 is de max voor ons dit jaar.

04-12-2023 15:03

Lupin +3435

Eens! 2e plek is cruciaal voor de doorontwikkeling, zowel sportief als financieel.

PSV heeft beter ingekocht. Alle aankopen zijn daar helaas positief van invloed.
En het zit daar ook allemaal mee. Bakayoko had nooit op het veld mogen staan. Domme overtreding Hilgers, domme actie Luts. Bij ons zit het tegen, Nieuwkoop rode kaart, Sparta enorm slappe wedstrijd en Twente moeten we een pingel krijgen en zij een rode kaart.

Maar goed, Feyenoord kan zich nu richten op de 2e plek (hoofddoel), de Uefa cup en de beker.
Nog heel veel om voor te spelen.

Wel zaak om snel door te schakelen als spelers niet uit de verf komen en volgend seizoen met een nog beter elftal te starten.

04-12-2023 14:40

Wisselspeler +7890

Hoe krijgeng wij ons salarishuis omhoog, opdat we ook betere spelers kunnen aantrekken...
Minder vuurwerk, minder boetes, een nieuwe Kuip.. Zeg het maar

We zijn nu derde en het gat naar PSV is dit seizoen een stuk groter geworden.. Ajax blijft ruim nr 1.

04-12-2023 14:34

RickH99 +5020

We komen steeds dichterbij. Zeker als we dit seizoen tweede worden en in de EL nog wat moois kunnen laten zien.

04-12-2023 14:37

FR-Brabant +11088

Minder vuurwerk, minder boetes, verbouwing van de Kuip.

04-12-2023 14:37

prono +2216

Die corners waren echt bedroevend.

04-12-2023 14:24

wesley85 +1782

Vind dat we wel eens mogen stoppen met het "kijk waar Feyenoord vandaan komt" geleuter. Vorig seizoen ben je kampioen geworden! Daar kom je dus vandaan, dat is het niveau wat je wilt nastreven. We hoeven niet meer te praten dat we drie jaar geleden net aan play-offs gehaald hebben. We hebben sindsdien vele grote en mooie stappen gezet en dat moet dan toch ook het niveau zijn wat we na willen streven. Moet er niet bij de minste geringste tegenslag maar weer aangegrepen worden naar het feit dat we enkele seizoenen geleden geen rol van betekenis speelden.

Ja PSV is op dit moment beter, maar wij hebben ook genoeg geld uitgegeven aan nieuwe spelers en hebben het elftal zo goed als bij elkaar kunnen houden, ook met hogere salarissen. Wij staan nu niet 10 punten achter omdat we gisteren verloren, dan komt vooral door de onnodige gelijke spelen tegen Fortuna en Sparta plus de dramatische pot in Twente. Wedstrijden die je gewoon niet gelijk mag spelen en iets dat PSV ook niet doet. Champions League ben je misschien te kort mee gedaan, maar heb je dat ook aan jezelf te wijten en moeten we gewoon dat stapje zetten om wel zulke wedstrijden te winnen. Niet met smoesjes komen dat we conference League speelden, we zijn de regerend landskampoen van Nederland!!

04-12-2023 14:24

realistisch1953 +14243

Zal wel maar iedere sporter streeft naar het hoogste en dat is toch de nummer één positie...

04-12-2023 14:20

fr1908-paul- +5626

Maar is het realistisch ?

04-12-2023 14:22

realistisch1953 +14243

Niet echt maar er moeten nog 20 wedstrijden gespeeld worden...je weet het nooit :)

04-12-2023 15:07

DV-FR1908 +628

Kan PSV zoveel hoger salaris bieden dan? Lijkt me toch niet zo’n groot verschil.

04-12-2023 13:59

lerenbalmetveter +2915

Hebben volgens mij iets meer te bieden en hebben een iets groter risico genomen met aantrekken wat duurdere spelers.
Had zomaar verkeerd kunnen aflopen als ze CL waren misgelopen.
Dobbelsteen viel goede kant op voor hun.

04-12-2023 14:15

Degekstuh +5463

Overal waar Peter Bosz komt wordt er gegokt zie Feyenoord

04-12-2023 14:25

lerenbalmetveter +2915

Deze keer wel een aardige gok, ruim 60 miljoen CL inkomsten wordt je als club vrolijk van.
Daarom moeten wij echt minimaal 2e worden.

04-12-2023 14:26

fr19982002 +236748

Psv moet nog uit naar AZ 17 december, mochten ze die eventueel verliezen dan weet je het nooit. Blijft voetbal

04-12-2023 13:49

DeLaatsteZet +7488

Ik zie ze liever winnen, denk ik. Dan blijven we makkelijker 2e. Twente en AZ zijn onze concurrenten, PSV niet meer.

04-12-2023 14:46

CoMulder +16625

AZ gisteren zien spelen? PSV gaat daar op 17-12 gehakt van maken.

04-12-2023 15:11

Raftel +6748

Bullshit. Mentaliteit van losers. Arne Slot heeft de duurste Feyenoord selectie aller tijden onder zijn hoede gekregen. Er is 30 miljoen (!!!) geïnvesteerd bovenop een vrijwel intacte selectie behoudens Kökcü en Idrissi. Vervolgens krijg je het voor elkaar al in de eerste week van december uitgeschakeld te zijn voor het kampioenschap tegenover een ploeg met veel nieuwe spelers, een nieuwe trainer en een compleet nieuwe speelstijl in PSV.

Uitgeschakeld in de CL terwijl we het behoorlijk hebben getroffen met onze CL-groep. En vervolgens besluit je je assistent-trainer midden in het seizoen te laten vertrekken. Nee, het is gewoon niet goed genoeg dit seizoen. En je bent een lafaard als je dat niet durft te benoemen.

04-12-2023 13:49

Gyros +75034

Held.
De waarheid.

04-12-2023 13:49

dEADER20 +2688

Tis maar van welke kant je het belicht.

04-12-2023 13:54

FR4everandalways +126707

Jaaaaa iedereen OUT!! Rellen bij het maasgebouw !!! Werken voor je kkgeld!!! SNUIVEN !!!

Zoiets?

04-12-2023 13:55

Raftel +6748

Zeg ik niet. Heb gewoon netjes toegelicht waarom ik het er niet mee eens ben dat tweede worden een uitstekende prestatie is. Dat is mijn kritiek op de huidige situatie. Dat jij vervolgens als een debieltje van 6 jaar oud rare aannames maakt is aan jou.

04-12-2023 13:58

Raftel +6748

Hahahaha typische hoerenzoon die het niet kan verkroppen dat z'n half godje Slot eens wordt bekritiseerd. De groeten.

04-12-2023 14:00

Raftel +6748

🤣🤣 gaat alles goed dwaasje?

04-12-2023 15:02

grazianogyan +8310

Toch vooral Slot zijn verdienste dat dit het duurste Feyenoord selectie aller tijden is? Kunnen nog wel de selectie erbij halen van het seizoen voordat hij kwam, maar dat heeft hij toch best snel veranderd. Voor het eerst wat tegenslag onder Slot, geef de beste man nog een kans.

04-12-2023 13:58

Josezara11 +937

Getroffen met de cl. Groep ?

04-12-2023 13:58

Sinister +13140

Ben het ergens wel met je eens hoor. Ik vind dat ze voornamelijk te laat zijn geweest met de aankopen. Doordat het niet op orde was heb je al meteen puntverlies bij Sparta en Fortuna. Vervolgens loop je alleen maar achter de feiten aan.

Daarbij ook een aantal dubieuze keuzes met de transfers. Zoals bijv Nieuwkoop, Zerrouki zie ik ook nog niet in en een hele dure 2e spits. Op Minteh na hebben we ook alleen maar dezelfde type vleugelspelers.

Boven alles mis je een speler zoals Kokcu. Die vanaf het middenveld bepaald wanneer er druk wordt gezet en vooral ook zorgde voor het nodige gif bij het druk zetten. Dat zie ik nu zelden of maar heel even terug. We passen ons aan obv Psv terwijl we gewoon van onze eigen kracht uit moeten gaan. Ja, dan krijg je wel eens de deksel op de neus tegen bijv een Atletico, maar als zij goed voor de dag komen dan verlies je 9 v/d 10 keer en dat is ons niveau ook niet.

04-12-2023 14:09

NelisHoe +4184

30 miljoen investering zetten tegenover de investeringen die Psv gedaan heeft kan geen kwaad. M.a.w. Psv heeft meer kwaliteit gehaald.
Dan heb ik het niet eens over de investeringen van onze CL tegenstanders.

Het valt nu in deze week allemaal tegen, maar das geen reden om destructief te worden.

Conclusie die zo langzamerhand wel getrokken kan worden. Is dit spelsysteem wel goed? We missen doelpunten en onze flank spelers brengen weinig +onze doelpunten tegen zijn hét probleem.
Waarom dan 4-3-3 blijven spelen?

04-12-2023 14:09

PapaKevin83 +15395

Het gekke is dat we meer punten hebben tegen dezelfde ploegen als vorig jaar en je dus uit zou kunnen komen op 85 punten (een record). Er is alleen een ploeg die geen fouten maakt momenteel. Dus zo slecht is het inderdaad niet. Balen wel, maar het is nu even wat minder. Komt wel weer goed

04-12-2023 14:12

Henk Schouten +8050

Psv had geluk met C.L poule, wij niet

04-12-2023 14:13

lerenbalmetveter +2915

En wat schiet je daar dan verder mee op om dat te benoemen.
Niets, seizoen redden met 2e plaats is nu belangrijk.
Rest boeit niet.

04-12-2023 14:17

Lupin +3435

Terecht punt. Ook al ben ik het niet eens met de aanname op mentaliteit.

Feyenoord heeft niet goed genoeg ingekocht en komt hierdoor kwaliteit tekort.
Szymanski had men echt moeten behouden. Stengs had dan op de vleugel een prima vervanger van Idrissi geweest.
Ivanusec en Nieuwkoop vind ik slechte aankopen.
Ueda en Zerrouki zijn in mijn optiek goede spelers maar verdienen meer tijd voordat we ze echt kunnen beoordelen.

Als je assistent ergens hoofdtrainer kan worden in de CL dan kan je dat niet tegenhouden. Dat zijn nu eenmaal de wetten van het voetbal.

04-12-2023 14:31

Evanola +4719

Je wilt Ueda en Zerrouki nog niet afschrijven maar Ivanusec wel?

04-12-2023 14:49

Evanola +4719

1 zwaluw maakt geen zomer, maar 1 pinguïn ook geen winter...
Waar het vorig seizoen vaak minder goed liep dan dit seizoen, zat het vorig seizoen op cruciale momenten nog wel eens mee. Nu op een aantal cruciale momenten niet: rode kaart Nieuwkoop in de eerste wedstrijd die gewogen aan wat we later hebben gezien in de competitie hoogstens geel was geweest. Sparta uit waar je een miljoenmiljard kansen hebt maar wonderbaarlijk genoeg niet weet te verzilveren. Twente uit na een zware CL wedstrijd en dan geen pingel krijgen die er 100% wel een was. En de laatste 2 wedstrijden door een handjevol individuele fouten die genadeloos worden afgestraft. Moet het beter? Tuurlijk wel. Is het allemaal drama? De achterstand wel, het spel alles behalve...

04-12-2023 14:47

Benijofar +2505

Tweede worden is nog nooit zo belangrijk geweest als dit seizoen, dat moet zeker lukken en dan kunnen we echt weer financieel flinke stappen zetten. Al blijft het wel doodzonde dat we in december al uitgeschakeld zijn voor de titel.

04-12-2023 13:48

kattukker +2208

Klote weekend, koud, helemaal kapot vanwege gister en tot overmaat van ramp brak het touw in tweeen. Waarschijnlijk te vaak gebruikt of ik ben te zwaar.
Mocht iemand nog touw te leen hebben, krukje heb ik al.

04-12-2023 13:47

onbekend +94843

Geen touw aan vast te knopen

04-12-2023 13:47

Roaldinho +1763

2de plek en directe plaatsing CL is al niet meer goed genoeg. Groot compliment voor Slot wat ie afgelopen jaren heb neergezet

04-12-2023 13:46

Tistogwa +51949

Definitief afhaken begin december is de grootste onzin die er bestaat.
Ja natuurlijk worden de kansen kleiner maar nu al opgeven is voor een sporter toch regelrechte waanzin. Zo laf kan je niet zijn.
De media lult met iedere wind mee en een hoop supporters hollen daar achteraan.
Kom op zeg, kop omhoog en doorrrr.

04-12-2023 13:45

5314 +21520

Waar is de Arne Slotfase gebleven?

04-12-2023 13:44

onbekend +94843

Bij Shakhtar

04-12-2023 13:45

Wixi21 +8381

stel psv verliest van ajax en flutrecht, dat ik wel zie gebeuren haahahhah. dan hele probleem voor niks

04-12-2023 13:43

Wixi21 +8381

lol kans klein

04-12-2023 13:44

Frankster +21254

Goed verhaal.

04-12-2023 13:45

Casder +14193

En bij AZ

04-12-2023 13:46

w4zfs5n2zn +72379

De weg is nog lang……..

04-12-2023 13:42

onbekend +94843

En ik hoop dat Lang snel weg is

04-12-2023 13:43

w4zfs5n2zn +72379

Voorlopig is ie ur ff niet

04-12-2023 13:44

edtfeyenoordpedt +28629

BEPALEN!!
Ja toch?

04-12-2023 13:41

yo.m +1345

2de en de beker zou top zijn. El zo ver mogelijk komen.

04-12-2023 13:41

edtfeyenoordpedt +28629

Je bent zelf een ei.

04-12-2023 13:44

Reinaldo16 +21112

De bal moet sneller naar de andere kant krabbedam, dat betekent spel versnellen vanuit achteruit. Gisteren duurde dat gemiddeld zo lang als ik op de plee zit tijdens werk, lang

04-12-2023 13:41

hetmannetje +18567

2e worden betekend direct plaatsing voor de CL.
Maar er is rtoch niets mooiers dan op de Coolsingel te staan als KAMPIOEN!!

04-12-2023 13:40

Spiderpig +176996

Teveel punten laten liggen in het begin van de competitie

04-12-2023 13:40

Bossche Bol +7446

Klopt, van Twente en psv kan je gewoon verliezen, maar die twee gelijke spelen waren onodig.

04-12-2023 13:42

zekerteweten +116656

Uiteraard, maar dat heeft er vanaf speelronde 1 totaal niet ingezeten. En zelfs die 2e plek wordt nog een hels karwei.

04-12-2023 13:42

JimRTM +6993

Wie weet wat er voor Hartman werd gezongen? Kon niet alles verstaan helaas.

04-12-2023 13:37

JimRTM +6993

nog steeds...

04-12-2023 13:38

edtfeyenoordpedt +28629

Dat ie voor niemand bang is.
Wel opletten!

04-12-2023 13:39

JimRTM +6993

Dat is nou net 1 van de dingen die ik wel verstond

04-12-2023 13:39

onbekend +94843

Toch ook zorgwekkend dat ik geen 1 realistische goede optie kan verzinnen voor op de vleugels om te kopen.

04-12-2023 13:32

w4zfs5n2zn +72379

Die onbekende op de flank!!!

04-12-2023 13:34

onbekend +94843

Zou nog best een goed idee zijn

04-12-2023 13:35

Spiderpig +176996

Ken je alle competities in de wereld dan?

04-12-2023 13:36

onbekend +94843

Jawel, vooral Indonesië, India etc loopt veel talent rond

04-12-2023 13:37

Spiderpig +176996

Van Beukering was 1 van de beste spelers daar

04-12-2023 13:39

onbekend +94843

In het verleden ook een transfer naar mooiste en beste club van Nederland verdiend

04-12-2023 13:43

zekerteweten +116656

Ik ook niet. Ik ga niet iemand anders werk doen. Ik doe m’n eigen werk al half op een goede dag.

04-12-2023 13:44

VakkieR83 +2533

Dit seizoen het geluk dat de tweede plaats ook echt een prijs is !
Hoop dit seizoen nog leuke EU potjes, blij zijn als we 2de worden, centjes van de CL harken en doorbouwen !

Kijk waar we paar jaar geleden stonden en nu..... kom op man, wees trots !

04-12-2023 13:32

zekerteweten +116656

We hebben in een recordtijd een huis gebouwd, helaas zien we nu dat er her en der wat verkeerde materialen gebruikt zijn. Even vervangen en het staat weer.

04-12-2023 13:46

FRQQ93 +20399

Die anti slot groep zou in de tweede wereldoorlog de oprichters zijn geweest van de NSB.

04-12-2023 13:30

Spiderpig +176996

Verraders ja

04-12-2023 13:38

zekerteweten +116656

Anti Slot is iets anders dan iets constateren. Of ben jij een Pusicontkenner? Je kunt toch niet zeggen dat er enige vorm van verval te bespeuren valt sinds het moment dat hij vertrok?

04-12-2023 13:47

jellert +223417

Slot is 1 van de beste trainers die we ooit hebben gehad en sommige willen 'm weg hebben hier omdat die voor het eerst eens een paar potjes verliest.. Zieke gekken

04-12-2023 13:29

CROOSWIJKER +14786

Beste trainer tot Pusic weg ging…

04-12-2023 13:33

jellert +223417

Weet niet of u serieus bent of niet maar oke

04-12-2023 13:33

kuipie12 +706

Hahaha en wat voor potjes ook. We verliezen potjes die helemaal geen schande zijn om te verliezen

04-12-2023 13:33

zekerteweten +116656

Ik wil hem niet weg hebben, maar het lijkt me duidelijk dat hij een assistent nodig heeft.

04-12-2023 13:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties