Mitchell en Bullaude kunnen nog niet aansluiten bij Feyenoord

Mitchell en Bullaude kunnen nog niet aansluiten bij Feyenoord

Jeyland Mitchell heeft zijn eerste meters op het trainingsveld van Feyenoord nog niet gemaakt. De talentvolle verdediger is momenteel niet in Nederland. Mitchell is in afwachting van de juiste papieren om definitief te kunnen aansluiten bij de groep van trainer Brian Priske.

Mitchell zal tijdens de Open Dag van Feyenoord dan ook niet gepresenteerd worden als nieuwe aanwinst. De verdediger verblijft momenteel in Costa Rica. Wanneer alles rond zijn werkvergunning is geregeld, vliegt de aanwinst van de stadionclub naar Nederland. Het is nog niet duidelijk wanneer Priske over Mitchell kan beschikken.

Hetzelfde geldt voor Ezequiel Bullaude. De aanvallende middenvelder is momenteel ook in het buitenland in afwachting van de juiste papieren. De Argentijn is daardoor niet aanwezig op de Open Dag van Feyenoord en vliegt naar verluidt ook niet naar Oostenrijk voor het trainingskamp. Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida hebben nog vakantie en zijn er zondag ook niet bij in De Kuip.

Lees meer over
Jeyland Mitchell
Plaats reactie
666

fey82 +2773

Mitchell snap ik, maar hoezo het proces Bullaude weer dan?

21-07-2024 12:42

beppie172 +65707

Omdat ie terug naar Argentinië was.
Werkvergunning was verlopen en dan moet je opnieuw aanvragen.

21-07-2024 12:56

FR010FRDAM +43113

Beppie denkt tenminste na

21-07-2024 13:10

Gullit10 +2561

Kenne ze toch even op en neer vliegen om kennis met elkaar te maken. Als ze weer terug zijn is alles daar geregeld en komen ze weer naar ons... beetje heen en weer maar is wel t beste

21-07-2024 21:55

Jrob +2644

Wat een gedoe iedere x weer ...🤷

21-07-2024 12:20

fr1985 +6302

Waarom duurt dit zo lang? Zeker voor Bullaude is het toch gewoon een verlenging van zijn vorige papieren? Dat zou touch zo geregeld moeten zijn?

21-07-2024 12:18

beppie172 +65707

Nee, hij is een klein jaar weg geweest. Is dus geen verlenging.

21-07-2024 12:56

fr1985 +6302

Maar ook geen compleet nieuwe aanvraag zou ik zeggen? De zelfde gegevens die zowel bij Feyenoord als de overheid al liggen kunnen gewoon weer gebruikt worden

21-07-2024 14:29

Feyenoord_R +11292

Vanwege de bouwvak in Costa rica

21-07-2024 13:03

jozefdetovenaar +1510

Ondertussen Komen er honderden per week illegaal het land in die gelijk alles gratis krijgen , maar een werkvergunning kost veel tijd omdat het zogenaamd geevalueerd moet worden .

21-07-2024 12:14

beppie172 +65707

Degenen die illegaal NL in komen krijgen niets gratis. Degenen die zich melden bij ter Apel gaan een procedure in om te bepalen of ze hier legaal kunnen blijven, die vele malen langer duurt dan een werkvergunning aanvragen. En wat krijgen die gratis? Bed, bad, brood en een dak boven hun hoofd.

21-07-2024 13:05

jozefdetovenaar +1510

En zakgeld .
Probeer get zelf eens , vlieg naar een ander land en vraag asiel aan , kijken of je bed,bad en brood krijgt.......ik denk dat je helemaal niks krijgt beppie .

21-07-2024 13:58

beppie172 +65707

Wow, zakgeld.
Dat is fijn. Als je huis in puin is geschoten, je weg bent gejaagd, familie vermist of vermoord is, je amper meer spullen hebt, psychisch zwaar belast bent en dan in een andere cultuur terecht komt, maanden zonder iets te mogen doen (want werken mag niet) dicht op elkaar met anderen in een locatie gestopt worden te moeten wachten of je mag blijven of je verhaal niet geloofd wordt en je dus weg moet naar, ja naar waar eigenlijk?
Maar je hebt wel zakgeld.

21-07-2024 14:43

jozefdetovenaar +1510

Pleurt op man , Ben je naief of gewoon Dom , de meeste zijn economische migranten uit veilige landen en geen vluchtelingen. Steek jij lekker je kop in de grond.

21-07-2024 14:58

beppie172 +65707

Arbeidsmigranten krijgen geen zakgeld. Dat zijn de echte economische migranten die hard moeten werken voor hun centen.

Wat jij waarschijnlijk bedoeld zijn de zogenaamde veilige landers. Maar dat zijn geen vluchtelingen en geen arbeidsmigranten. Die krijgen in de procedure geen verblijfsstatus en moeten weer vertrekken.

Het is zo jammer dat de echte vluchtelingen (degene die dus wel een verblijfsstatus krijgen) tegenwoordig meteen verdacht worden gemaakt door een groot deel van de politiek. Die bewust het grootste probleem binnen de migratie, namelijk de arbeidsmigranten, niet aan durft te pakken omdat dat ten koste gaat van bedrijfsleven, boeren en huisjesmelkers die ze te vriend moeten houden.

21-07-2024 17:02

Feyenvutter +61

Bebie je heb het over een bepaalde categorie.
Veel maar niet alle Gelukzoekers,die denken in een land van melk en honing te komen.
Dat het lang duurt ; zijn er 2 schuldig aan 1 Den Haag en de advocatuur .
Procedures dure te lang en advocaten vullen hen zakken .
Als je geen recht heb op een verblijf opzouten.
Dat gaat ten koste van anderen en zeker van de ouderen die krom gelegen hebben voor de opbouw van nl.
De linkse partijen roepen de zorg wordt te duur dus bezuinigen op 70 en ouder.
Die sukkel die in Brussel al zat naar dekl.... Heeft geholpen hier hoog van de toren blaast maar wel goedkoop in België gaat wonen over de stikstof zeikt maar nog geen paneel op zn dak heeft zijn ook daar de oorzaak van .
Een visie: een die het nodig heeft welkom .gelukzoekers op zouten.
En geen geld hoe komen ze aan hun mobieltjes en noem maar op.
Verder gaat het hier over voetbal daar gaan we over verder BASTA GEEN GEZEIK MEER

21-07-2024 17:12

Feyenvutter +61

Bebie je heb het over een bepaalde categorie.
Veel maar niet alle Gelukzoekers,die denken in een land van melk en honing te komen.
Dat het lang duurt ; zijn er 2 schuldig aan 1 Den Haag en de advocatuur .
Procedures dure te lang en advocaten vullen hen zakken .
Als je geen recht heb op een verblijf opzouten.
Dat gaat ten koste van anderen en zeker van de ouderen die krom gelegen hebben voor de opbouw van nl.
De linkse partijen roepen de zorg wordt te duur dus bezuinigen op 70 en ouder.
Die sukkel die in Brussel al zat naar dekl.... Heeft geholpen hier hoog van de toren blaast maar wel goedkoop in België gaat wonen over de stikstof zeikt maar nog geen paneel op zn dak heeft zijn ook daar de oorzaak van .
Een visie: een die het nodig heeft welkom .gelukzoekers op zouten.
En geen geld hoe komen ze aan hun mobieltjes en noem maar op.
Verder gaat het hier over voetbal daar gaan we over verder BASTA GEEN GEZEIK MEER

21-07-2024 17:12

Feyenvutter +61

Bebie je heb het over een bepaalde categorie.
Veel maar niet alle Gelukzoekers,die denken in een land van melk en honing te komen.
Dat het lang duurt ; zijn er 2 schuldig aan 1 Den Haag en de advocatuur .
Procedures dure te lang en advocaten vullen hen zakken .
Als je geen recht heb op een verblijf opzouten.
Dat gaat ten koste van anderen en zeker van de ouderen die krom gelegen hebben voor de opbouw van nl.
De linkse partijen roepen de zorg wordt te duur dus bezuinigen op 70 en ouder.
Die sukkel die in Brussel al zat naar dekl.... Heeft geholpen hier hoog van de toren blaast maar wel goedkoop in België gaat wonen over de stikstof zeikt maar nog geen paneel op zn dak heeft zijn ook daar de oorzaak van .
Een visie: een die het nodig heeft welkom .gelukzoekers op zouten.
En geen geld hoe komen ze aan hun mobieltjes en noem maar op.
Verder gaat het hier over voetbal daar gaan we over verder BASTA GEEN GEZEIK MEER

21-07-2024 17:12

jozefdetovenaar +1510

Wat feyenvutter zegt , gelukszoekers /economische vluchtelingen, arbeids migranten Komen vaak uit oost Europa die mogen hier werken net als jij daar Zou mogen werken . En nog wat , jij zegt dat die gelukszoekers geen verblijfsverguning krijgen , dat klopt die mogen niet blijven maar blijven toch want worden niet gedwongen uitgezet , moet op eigen houtj terug naar land van herkomst doen ze niet Dus blijven illegaal. En veel zo niet Alle gelukszoekers hebben geen papieren meer , weggegooid en claimen Dan uit een oorlogsgebied te Komen . Laat me raden bep van klaveren , jij stemt groenlinks denk ik.

21-07-2024 17:49

jozefdetovenaar +1510

En arbeids migranten mogen binnen Europa wonen en werken waar ze maar willen Dus daar Kan en mag je niks aan doen , europeese regels hè , want Europa bepaald alles tegenwoordig

21-07-2024 17:52

MichaelLumb +996

Laat me raden jij stem zeker op je blonde leider Geert

21-07-2024 23:56

beppie172 +65707

Gelukszoekers: Zijn we dat niet allemaal?

Met die door jouw genoemde illegalen kom je precies bij mijn punt. Want alle migranten worden als één groep geframed, waarbij wordt gedaan alsof ze allemaal de Islam als geloof hebben, hier illegaal zijn alles gratis krijgen en 'onze huizen' inpikken.

Die huizen zijn ingepikt door huisjesmelkers die er arbeidsmigranten in zetten tegen woekerhuren. Als je illegaal bent heb je nergens meer recht op (ook niet op zakgeld) en de echte vluchtelingen worden als bedreiging gezien door die framing. Wees maar trots op die denkbeelden.

En nee, geen GroenLinks maar zeker niet de rechterkant van het politieke spectrum die zo'n beetje alle crisissen die er nu zijn zelf hebben gecreëerd, waaronder de opvangcrisis maar ook de vertrouwenscrisis in de politiek. Rutten had het altijd over een gaaf land, maar heeft het als een gaar land achter gelaten.

22-07-2024 00:34

jozefdetovenaar +1510

Grappig , links heeft het de laatste 10-15 Jaar voor het zeggen gehad maar alles wat er volgens jouw fout is met nederland is de schuld van rechts . Wat ik Al eerder aangaf een bord voor je kop ,D66 .

22-07-2024 01:22

Doodles25 +1217

Amateur niveau qua regelen dit.

21-07-2024 11:59

DerKeijzer +3635

Elle jihadist mag binnenkomen en krijg een uitkering, maar iemand die hier wil werken word buiten gehouden.

Nederland Anno 2024.

21-07-2024 11:50

marcfr12 +2810

Onderbuik anno 2024

21-07-2024 12:04

beppie172 +65707

Ga je eerst eens in de feiten verdiepen, in plaats van de propaganda van Wilders en Baudet te roeptoeteren. Die partijen die vervolgens niks doen aan juist die arbeidsmigratie, want dan kom je aan de belangen van de boeren, ondernemers en huisjesmelkers en die rijken moeten vooral gespaard blijven.

21-07-2024 13:13

Kellsss +6477

Wat een gedoe zeg! Vooral met Bullaude snap ik niet, aangezien hij toch al voor ons speelde? En waarom duurt het zo lang?

21-07-2024 11:29

Tullamoredrew +1969

Wat een stom gedoe met die vergunningen.

21-07-2024 11:20

jabra1 +1276

Lekkere whisky tullamore

21-07-2024 11:42

jozefdetovenaar +1510

Ierse whiskey altijd goed .

21-07-2024 12:16

frbergh +12772

Altijd dat gezeik met een werkvergunning

Dat moet toch sneller kunnen

21-07-2024 11:13

No-one-likes-us +11137

Nee kan niet sneller heb een 40 urige werkweek hè

21-07-2024 11:50

Cymru +8301

Amateur hour!

21-07-2024 11:02

fr-vako +6326

Lijkt me superklote dat je niet meekan op trainingskamp, daar waar de basis toch echt gelegd wordt en je je nieuwe ploeggenoten snel leert kennen

21-07-2024 11:01

Campodefiori +33753

Niet aanwezig ivm vakantie 🤣🤣🤣 wat een bullshit

21-07-2024 10:58

avondwedstrijd +7108

Mitchel te vrede?

21-07-2024 10:56

Frvld +3427

Goedemogge feyenoord matties

21-07-2024 10:46

Alvorens +7186

We zijn vergeten dat ze niet uit Oekraïne of Israël afkomstig zijn vandaar dat het wat langer duurt 😜

21-07-2024 10:45

FR13 +2133

Gewoon een blunder, dat het papierwerk van Bullaude niet geregeld is.

21-07-2024 10:42

johan1908 +1041

Ligt het aan mij of gaat het binnen halen + papierwerk bij andere clubs veel sneller dan bij ons?

21-07-2024 10:19

el_capitano +13918

Ja wij doen het nog met de fax

21-07-2024 10:21

hulst24 +4227

Of per postduif

21-07-2024 10:53

RicoFR36 +26655

Ze zijn nog steeds bezig met het papierwerk van Rodriguez.

21-07-2024 10:24

.:Feyenoord1908!:. +3610

Bij spelers van buiten Europa duurt het altijd lang. Dat ligt niet aan de clubs, maar aan de overheidsinstanties die die papieren regelen.

21-07-2024 10:26

Keesouwerkerk +3088

Laat maar Feyenoord1908, je probeert het netjes uit te leggen, maar als ze het niet willen begrijpen houdt alles op. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.

21-07-2024 17:58

adfen +2552

Postduif denk ik

21-07-2024 10:29

Nordberg +4817

aan jou idd

21-07-2024 10:30

cino010 +47818

Komt ie dan nog wel uit de chopper vandaag?

21-07-2024 10:11

FRM010 +6650

Moet echt nog eej zieke buitenspeler bij komen hoor

21-07-2024 10:00

RicoFR36 +26655

Nee joh, we hebben Ali!




.....

21-07-2024 10:25

Peterk +34819

Nederland zit vol asielzoekers zonder papieren. En uitgerekend zo'n jongen waarvan je weet dat hij gewoon komt werken en belasting gaat betalen zit op een werkvergunning te wachten.......

21-07-2024 09:57

fr1985 +6302

En nog behoorlijk wat belasting ook

21-07-2024 12:20

Wisselspeler +7789

Nou velen hebben hier PVV gestemd en die willen ook geen arbeidsimmigranten meer, dus het wordt wat lastiger.

21-07-2024 13:09

jack98 +46907

Zal even een hartig woordje met mijn mede-ambtenaren van de UWV; dit duurt veel te lang want over twee weken begint het seizoen al...

21-07-2024 09:45

Bg86 +715

Dat jij er je maandelijkse inkomen trekt, wil niet zeggen dat die mensen ineens je collega’s zijn hè.

21-07-2024 09:56

erik0610 +2389

Van Mitchell snap ik het nog wel als nieuwe aankoop, maar van Bullaude was het toch al lang duidelijk dat hij terugkwam. Hoezo is zijn werkvergunning niet al lang geregeld?

21-07-2024 09:24

Guidettimoetterug +10715

Eens. Als je 6 maanden uit NL bent dien je nieuwe aan te vragen maar hadden ze op kunnen anticiperen door paar maanden geleden al op te starten. Actuele doorlooptijd is 4 tot 8 weken.

21-07-2024 09:34

jozef72 +2469

Tuurlijk. Zonde maar deze jongen gaat het niet meer worden. En wil misschien zelf ook niet meer

21-07-2024 09:44

Bg86 +715

Waar moet bullaude zich volgens jullie het meest in verbeteren?

21-07-2024 09:57

DeKuipforever +198359

Voetballen...

21-07-2024 10:15

Ladinsky2021 +6053

Intensiteit. Zelfde verhaal als Wålemark, kan niet mee in ons spel van druk zetten.

21-07-2024 10:23

RicoFR36 +26655

Je kunt beter vragen in wat niet.

21-07-2024 10:26

Rob.v95 +3652

Gemiste kansen...
Maar we moeten door..

21-07-2024 09:19

daanos +8799

Beetje kinderachtig dat Geertruida en Bijlow dan niet effe 1 dag eerder terug komen voor de opendag. Maar goed.

21-07-2024 09:15

Killerclown +2854

Beetje kinderachtig om te verwachten dat die gasten een dag eerder terugkomen voor de open dag.
Maar goed.

21-07-2024 09:18

daanos +8799

Nouja. Zou idd voor de Kids wel leuk zijn toch?

21-07-2024 10:37

Keesouwerkerk +3088

Spelers hebben recht op een aantal dagen aaneengesloten vakantie. En ze hebben die vakantie keihard nodig. Wij wilden ook maar niet begrijpen waarom Santiago Gimenez na de winter nauwelijks nog scoorde! Die jongen heeft vorig jaar ook nauwelijks vrije dagen gehad. Een sporter heeft rust periodes nodig om.op niveau te blijven presteren. En dat is veel belangrijker dan aanwezig zijn bij een Open Dag van de club!

21-07-2024 18:06

Gers +12873

Ben blij dat ze die gasten nog wat rust gunnen ...voor dat ze weer het circus in moeten

21-07-2024 09:20

mosfet86 +1918

2 spelers waarvan verwacht wordt dat ze vertrekken, het is niet zo erg, en denk dat ze het zelf ook niet zo erg vinden met het weer😂

21-07-2024 09:23

svds +33445

Die gaan toch weg kunnen we er vast aan wennen dat ze niet meer in de Kuip zijn

21-07-2024 09:30

Km010 +5183

Ja eens. Wonen om de hoek en morgen vliegen ze naar orijk dus zijn echt wel thuis

21-07-2024 09:48

hulst24 +4227

Zijn bezig met hun koffer uitpakken

21-07-2024 10:57

Wisselspeler +7789

Ze weten allebei dat ze Feyenoord gaan verlaten, dus beter de open dag missen.

21-07-2024 13:10

Diffa85 +11180

Pfff wat een gezeik!! In mijn straat wonen 114 mensen zonder vergunning..

21-07-2024 09:03

frenk11 +2838

Die hebben Geen werkvergunning nodig🤣

21-07-2024 09:05

flying_dutchman +213514

Die lopen niet te koop in een Feyenoord-shirt.

21-07-2024 09:07

jostie +7604

Op rot premie

21-07-2024 09:07

Gers +12873

Verhuizen?!

21-07-2024 09:21

Diffa85 +11180

Zou eerder zeggen, lekker terug naar de woestijn..

21-07-2024 09:40

Echte_Fan +24644

Goedemorgen U allen. Wat een gedoe joh. Kunnen ze niet naar een oorlogsgebied gaan en daar vandaan vluchten naar Nederland? Dan kunnen ze de open dag nog halen.
Wat een land.

21-07-2024 09:02

detrotsvanrotterdam +8623

Goeie strategie; als je er niet bent dan kan je ook niet afvallen. Heeft bij mij ook wel eens gewerkt bij een reorganisatie op de zaak.

21-07-2024 09:00

fr1985 +6302

Gewoon zorgen dat je tijdens zo'n periode zwanger bent, dan kunnen ze je helemaal niks maken.

21-07-2024 12:22

marcianorsd +9299

Een vluchteling heb alles binnen een dag geregeld en deze helden die voor het grote Feyenoord gaan voetballen moeten weken wachten op een papiertje...

21-07-2024 08:58

Gers +12873

Eens al is het natuurlijk niet waar dat het voor een vluchteling in een dag is geregeld

21-07-2024 09:22

Kuytblessure +10418

Wat heb jij gerookt? Duurt bij vluchtelingen doorgaans jaren.

21-07-2024 09:49

RicoLA +10263

Een vluchteling mag de eerste 6 maanden niks in Nederland, zelfs geen taalcursus volgen. Maargoed een schreeuwde tokkie doet nooit zelf onderzoek.

21-07-2024 10:00

marcianorsd +9299

Dat ligt echt aan de gradatie vluchteling. Bij ons op het werk werkte er Oekraïners die 3 weken in Nederland waren. Prima gasten en de opmerking was natuurlijk met een knipoog. Slaat in deze tijd namelijk nergens op dat zoiets weken moet duren.

21-07-2024 12:16

Senseo +1952

Ben benieuwd wat voor nieuwe versterkingen we nog krijgen

21-07-2024 08:57

Hark 1e +12245

Goei smorgens deze morge.

Ik hoop voor die gene die naar de open dag gaan, dat het droog blijft.
De temperatuur is wel lekker.

21-07-2024 08:57

kkhahsdedhkdh +43413

Productieve kenniswerkers met voorrang een werkvergunning geven gaar.
Een voetballer die er niks van kan, het gras hier niet fijn vindt en waarvan we weten dat hij nog deze zomer naar een ander land gaat voorrang geven beste

21-07-2024 08:53

jostie +7604

Willen jullie meer of minder

21-07-2024 09:08

alexnultien +6046

Wat een gezeur om die papieren, in Engeland kan iedere aankoop uit een ander land zo spelen

21-07-2024 08:53

kkhahsdedhkdh +43413

Goed voorbeeld ook ja, Engeland

21-07-2024 08:54

alexnultien +6046

Gekochte spelers trainen en spelen binnen een week mee...

21-07-2024 09:03

dmnq1992 +3210

Lekker weertje voor een helikoptervlucht

21-07-2024 08:50

Kieboom +39790

Wat een amateurisme weer

21-07-2024 08:23

FFL +10769

Hoezo 'amateurisme'? Je bent afhankelijk van een pennenlikker in Den Haag. Die een MVV + werkvergunning moet 'aftekenen'

21-07-2024 08:32

Kieboom +39790

Ja en daarom moeten ze terug naar hun eigen land, om de zaken te regelen.

21-07-2024 08:41

Steven-FR +352

Precies Feyenoord kan alleen maar een formuliertje invullen en bidden dat het snel gaat.

21-07-2024 08:42

zekerteweten +114523

Als ik in het buitenland zou moeten gaan werken zou ik thuis ook het één en ander willen/moeten regelen.

21-07-2024 08:51

FFL +10769

Klopt. Ter plekke papieren invullen en bij de Nederlandse ambassade inleveren die de boel dan baar Den Haag moet sturen. En wat daar vaak voor arrogante NLdse ambtenaren
werken wil je niet weten. En dan komt Den Haag/Rijswijk er nog eens achteraan

21-07-2024 10:24

Kieboom +39790

Ja en dat weten ze nu pas

21-07-2024 10:52

Limbow1 +3042

Precies. Schat, ga ff een paar dagen naar Gent voor werk. Succes met de pup en kids.🤣🤣

21-07-2024 10:53

FFL +10769

Je weet niet van te voren met wie je te maken krijgt.

21-07-2024 13:13

Kieboom +39790

Vanaf het moment dat het rond is met een speler en hij gekeurd is.
En er moeten nog papieren geregeld worden, dan ga toch niet nog een paar weken wachten voordat je in actie komt.
Dat is volgens mij wat er is gebeurd

21-07-2024 13:27

FFL +10769

Daar geloof ik niets van. Maar ik weet uit ervaring dat 1 etter op de ambassade genoeg is om je tot razernij te drijven

21-07-2024 14:32

KireH +18942

De ambtenaren in die bananenrepublieken gaan alleen sneller werken als je het nodige toegestopt krijgen.

21-07-2024 08:22

arthurschopenhauer +23127

Het is echt achterlijk dat zoiets zo lang zou moeten duren, bizar

Al missen we Mitchell en Bullaude natuurlijk niet heel erg. Zouden beiden niet in de basis komen.

21-07-2024 08:17

janos +4643

Moet hier en daar wat betaald worden om dit sneller te laten gaan.

21-07-2024 08:19

F5 +2833

Kunnen ze dan niet gewoon hierheen op toeristen visa en dan zelf vrijwillig conditie hier op peil houden en dan als het rond is gelijk officieel mee trainen

21-07-2024 08:08

MKF +7841

Op toeristenvisa. Ik denk niet dat ze helemaal achterlijk zijn in die twee landen.

21-07-2024 08:29

Arneblijft +5816

Alles gaat daar op z’n dooie gemak…

21-07-2024 08:07

berberis +2011

Is het niet onprofessioneel om er geen rekening mee te houden dat Bullaude terug zou (moeten) komen…?

21-07-2024 07:56

michiel2424 +29052

Ik weet niet of het onprofessioneel is, maar het is wel apart ja.

21-07-2024 08:11

FR-LEGEND17 +20279

Anounce Carlos Andrés Gómez & Cole Basset… 👀

21-07-2024 07:51

JKTB +21207

Ambtenaren zijn met vakantie

21-07-2024 07:51

Tariko +3722

Ligt het aan mij of duurt het altijd wat langer bij ons als spelers uit (Zuid) Amerika komen?

21-07-2024 07:26

feyenoord_Freak +14031

Blijkbaar wel ja durf niet te zeggen als dit altijd zo is

21-07-2024 07:32

Twan.V52 +7965

Gewoon ff die papieren ondertekenen en dan klaar

21-07-2024 07:23

AderikFR +3042

Goedemorgen!

Een nieuwe nacht roept

21-07-2024 07:15

Hark 1e +12245

Mogguh kerel

21-07-2024 08:58

Brandonnfk +11827

word je zo moe van he die werkvergunningen zooi

21-07-2024 07:14

TeamSauer62 +1084

Maak zo'n presentatie voortaan pas bekend als alles geregeld is!

21-07-2024 07:12

Yumuda420 +1843

Mogguh. Weer tering vroeg wakker 🤡

21-07-2024 06:22

1234567890 +173267

Voor de kameraadjes mooie dag en geniet ervan op de opendag

21-07-2024 06:07

Keienkop010 +70468

Fijne dag gozer.

21-07-2024 06:11

Hark 1e +12245

Mogguh Keinkop

21-07-2024 09:05

Keienkop010 +70468

Morguhh Hark.

21-07-2024 09:07

Hark 1e +12245

Mogguh Cijferman
Eens, dat moet een mooie en leuk dag worden.

21-07-2024 09:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties