''Paixão moet de stap maken die Sinisterra heeft gemaakt''

''Paixão moet de stap maken die Sinisterra heeft gemaakt''

De thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma wordt uitvoerig besproken in de podcast van RTV Rijnmond. De Rotterdammers hebben na een gelijkspel in De Kuip nog alles in eigen hand. De verwachtingen waren vooraf, mede door de vele blessures, niet hoog en er werd misschien wel direct getekend voor een gelijkspel. Na afloop overheerst vooral het gevoel dat er donderdagavond meer in had gezeten voor Feyenoord.

''Feyenoord heeft mij positief verrast'', begint journalist Dennis van Eersel. ''Als ik kijk naar hoe ik voor de wedstrijd dacht, met zoveel afwezigen. Toen kwam Jahanbakhsh er nog bij die eigenlijk zou starten. Toen dacht ik: als er überhaupt een resultaat komt waarbij je nog een uitgangspositie hebt, zou ik daarvoor tekenen. Die uitgangspositie heb je nu, maar er had meer ingezeten. Dus ergens is er ook nog een teleurstelling. Ik vind het een groot compliment waard, zeker richting de spelers die normaal gesproken niet in de basis staan.''

De Kuip stond donderdagavond ook weer maximaal achter Feyenoord, zo zag Dennis Kranenburg. ''Je komt het stadion binnen en dan hangt er al zo'n vibe, dat voel je al. Dan wordt er door een paar dj's de hele tent in de fik gestoken, bij wijze van spreken. Dan komen de spelers het veld op alleen voor de warming-up en dan voel je het hele stadion heen en weer gaan. Dan hoor je aan alles dat iedereen zo'n gevoel heeft van 'oké, de jongens hebben ons op vanaf de tribune vandaag extra hard nodig'. De supporters hadden echt het gevoel dat ze de spelers naar voren moesten schreeuwen en die hebben zich geweldig laten horen.''

Paixão moet stabieler worden
Igor Paixão liet vlak voor rust De Kuip helemaal ontploffen door een afgemeten voorzet van Hartman binnen te knikken. De Braziliaan had even daarvoor al een fraaie dribbel in huis. Het lijkt erop dat de buitenspeler zijn vorm langzaam weer begint terug te vinden. ''Tegen AZ had hij ook een goede actie bij de tweede goal'', vertelt Van Eersel. ''Het begint weer te komen en nu maakt hij één doelpunt in een hele grote wedstrijd. Hij moet die lijn wel doortrekken en vooral stabieler worden. Eigenlijk moet Paixão de stap maken die Luis Sinisterra heeft gemaakt. Die was soms ook gigantisch goed en dan de wedstrijden daarna niet. Zijn laatste seizoen was hij stabiel en bijna elke week beslissend voor Feyenoord. Dat is de stap die Paixão ook moet gaan zetten.''

Mats Wieffer baas op het middenveld
Op het middenveld was Wieffer weer een van de besten van het veld. ''Ik heb het gevoel dat we dat elke week zeggen'', antwoordt Van Eersel. ''Aan het begin van het seizoen had hij het even lastig, maar dat is mede door hemzelf groter gemaakt dan het daadwerkelijk was. Volgens mij was hij daar na een wedstrijd of drie weer overheen. De laatste tijd is echter het niveau weer wat hij vorig seizoen op een gegeven moment liet zien. Wieffer vond ik echt een van de bazen op het middenveld. Hancko vond ik heel erg goed. Beelen speelde amper een jaar terug nog in de Keuken Kampioen Divisie en vandaag tegen Lukaku over meerdere duels gewoon de baas zijn. Dat vind ik echt knap. Beelen is de centrumverdediger van de toekomst.''

Keepersdiscussie
Timon Wellenreuther behoorde tegen AS Roma ook tot een van de uitblinkers. De keepersdiscussie bij Feyenoord laait daardoor weer op. Van Eersel is er duidelijk over. ''Voor mij is er geen discussie dat Bijlow de nummer één keeper hier is, indien fit gaat hij gewoon weer spelen. Het zou me ook echt verbazen als dat niet de keuze is die Slot uiteindelijk gaat maken. Dat hij erover gaat nadenken is natuurlijk niets meer dan logisch.'' Kranenburg heeft zijn twijfels. ''Bijlow moet lang spelen en dat is nu juist wat we in de afgelopen seizoenen niet hebben gezien. Hoe vervelend ik het ook vind, er is elk seizoen wel iets. Ik kan me voorstellen dat een trainer een keer gaat zeggen: 'Ik heb met Wellenreuther iemand die altijd fit is, altijd kan spelen en altijd goed is. Moet ik daar geen keuzes in gaan maken?'''

Plaats reactie
666

realistisch1953 +14020

Ik vind de discussie over de keepers sterk overdreven Bijlow is natuurlijk een geweldige keeper maar Wellenreuther doet niet voor hem onder. Ondanks dat Bijlow een ras-Feyenoorder is schuift mijn voorkeur toch langzaam richting Wellenreuther.....

17-02-2024 13:06

Tonymctony +1324

Eens. lullig voor Bijlow maar wellenreuter staat er altijd als ie er moet staan.

18-02-2024 09:43

VanKlotelenBurg +3700

Hancko - Beelen - Wieffer - GImenez de ijzersterke ruggengraat van Feyenoord 1. Dankzij deze mannen gaan we donderdag winnen

17-02-2024 12:15

PrattoTheGoat +1593

en dan vergeet je timber nog

17-02-2024 12:45

Tapiaz +28520

Al die kenners die over elkaar heen buitelen om ongevraagd te melden dat Bijlow zo'n wereldkeeper is! Als je het mij vraagt: dat valt reuze mee, het is vooral een soort van mythe die ze in stand willen houden. Als onze vriend Wellenreuther deze vorm voortzet zou ik zeggen: lekker laten staan, hij doet het namelijk geweldig, ook qua uitstraling!

17-02-2024 09:27

ElPanzeFr +21034

Eens, op een gegeven moment kon je elke wedstrijd op Sini rekenen. Op dit moment is Paixao nog redelijk wisselvallig. Doet het redelijk goed, maar nog niet level van een absolute sterkhouder

16-02-2024 17:24

kazan +1455

Igor is enige voorhoede speler die een man kan passeren

16-02-2024 15:57

Boterkoekje +239

Goh wat was die Sinisterra goed zijn laatste seizoen, ongekend

16-02-2024 15:57

Dave88 +4380

Probleem tussen Bijlow en Wellenreuther is dat Bijlow een vrij grote transferwaarde vertegenwoordigt. Het is kapitaalvernietiging om hem niet te laten spelen, dit kan Feyenoord zich niet veroorloven. Dus of Bijlow moet keepen, of hij moet zsm verkocht worden mocht een club zich melden met een zak geld.

16-02-2024 15:42

Peter.B +1100

Die transferwaarde is ongelooflijk gezakt, geen club van naam neemt een keeper die elk seizoen geblesseerd is, Feyenoord mag hopen dat hij het ek haalt en daar misschien gaat spelen, zodat je hem misschien nog redelijk kan verkopen. Hoe graag ik hem ook zie spelen, hij is gewoon te vaak geblesseerd.

16-02-2024 15:52

Bob Jeroen Ridaie +2077

Is bijlow beter dan Wellenreuther?denk dat d Timon een kans als 1e moet krijgen!

16-02-2024 15:17

Elinkwijk +1890

Wellenreuter verplaatst het spel vele malen sneller dan Biljow.

16-02-2024 15:30

Nordberg +4794

als hij 2de keeper blijft dan wordt hij deze zomer door PSV opgehaald, ze zoeken daar een 1e keeper en de naam van Timon is al gevallen daar. Dus of je neemt afscheid van Bijlow of Timon gaat richting Eindhoven, met zijn kwaliteiten is hij te goed voor de bank in Nederland. De kans dat Ten Hag Justin ophaalt na wederom een blessure is natuurlijk nihil

16-02-2024 15:41

Murlock +9730

Over al die jaren. Er zijn zo weinig ploegen die Europees in De Kuip winnen.

16-02-2024 15:15

marcfr12 +2728

Vind paixao wel beter dansen dan sini

16-02-2024 15:13

Frjaja +3251

Paixao weken uit vorm geweest, maar sinds 3 wedstrijden zie je hem weer zijn acties maken met succes.

16-02-2024 14:39

olaf +1494

Verwacht dat er een bod komt deze zomer. Strik erom en door.

16-02-2024 14:35

Dilandro +2361

Precies. Gaat nooit worden wat Sini was.

16-02-2024 15:15

teauvenoir +77782

Van Feyenoord naar Leeds naar Bournemouth?

16-02-2024 14:32

Wesluitennudefinitiefaan123 +698

Sorry voor Justin, sorry voor Gerner, maar Wellenreuter en Beelen stralen meer rust uit. Dat vond ik geen verslechtering. Je mist wel pitbull Timber op zo'n avond. En de vorm van Santi die hij de eerste maanden had. Ueda hard werkend, maar dat is geen jonge die zelf iets gevaarlijks creëert. Die moet op de juiste plek aangespeeld worden om te scoren. Santi is een vervelende spits om tegen te spelen volgens mij. Beetje hangen en trekken, de strijd aangaan en duel opzoeken.
Hoop dat we volgende week "wind mee hebben".

16-02-2024 13:22

6069960 +5173

Wieffer speelde gewoon erg goed. Als je naar de wedstrijd kijkt, zie je Wieffer niet. Als je naar Wieffer kijkt, zie je de hele wedstrijd

16-02-2024 13:20

6069960 +5173

Mag nog wel beetje oefenen op afstandsschoten dat kan echt een wapen van hem worden

16-02-2024 13:21

bietje +1440

Tegeltjeswijsheid

16-02-2024 15:37

Wesluitennudefinitiefaan123 +698

Grappig, ik vond Wieffer dramatisch slecht, terwijl hier wordt geschreven "weer één van de beste van het veld". Te trage handelingssnelheid, draaide de verkeerde kant op vaak, passes regelmatig naar achteren terwijl er voor ruimte was. Nee, met Wieffer, Zerrouki en Stengs, alle drie gisteren, geen sterk optreden van het middenveld. Ik snap wel dat Roma daar mede de reden van is. Die stonden goed, waren snel in de passes, kwamen er gevaarlijk uit en dwongen ons tot een bescheiden rol.
Ik zat in KK, voelde ook niet echt de extreme steun van ons legioen daarboven in. Mooi uitzicht, maar geen sfeer.

Met 1-1 moeten we wellicht ook wat achteruit leunen in Rome, beetje Mourihno's spelletje. Uit spelen we Europees regelmatig heel scherp. Geen Kuip druk voor sommigen. Ook geen Kuip power....

16-02-2024 13:17

keescf +26244

Hij had paar foutjes, maar speelde toch echt wel een ''7'' hoor.

16-02-2024 13:18

FR_Domingo +14710

Gozer, je zat in KK en voelde daar geen steun. Welke bijdrage heb jij geleverd aan die gemiste steun? Snap je m'n punt.....

16-02-2024 13:20

Jurk +7022

Je moet wel je antidepressiva slikken …

16-02-2024 13:30

Gerdekaleklets +10836

Ik kan onze eigen spelers (ook) nooit objectief beoordelen als ik live kijk. Veel te fanatiek voor. Check sofascore app (gratis). Zie je alle stats van alle spelers per wedstrijd.

16-02-2024 13:31

simplysteef +6199

Het zit er wel in hoor. Bij vlagen laat hij het zien en hij scoort in belangrijke wedstrijden ipv alleen maar tegen de kleintjes. Hij scoort wel te weinig.

16-02-2024 12:56

Paulus98 +144419

Speelde eindelijk weer eens een goede pot voetbal/

16-02-2024 12:34

Willem07 +8412

Wellenreuter verdient vanaf nu een eerlijke kans en zo lang hij het niet verneukt mag hij spelen tot het einde van het seizoen. Ik vind het feit dat hij zo ver voor zijn goal keept en de ballen die in onze ruimte gespeeld worden zo snel onschadelijk kan maken voordat het gevaarlijk kan worden echt een hele grote kwaliteit.

16-02-2024 12:33

glennkwidama +4299

Wieffer veel balverlies en te vaak onnauwkeurig, wel kritisch blijven!

16-02-2024 12:12

OkkerseHansweert +1678

Onnauwkeurig viel nog wel mee, pas laat in de 2e helft, toen de tank ook bij Wieffer bijna leeg was werd het slordiger bij hem, ook bij Hartman trouwens..

16-02-2024 12:21

joopkater +6282

Dat merk ik bij Wieffer inderdaad, zo vanaf minuut 70 begint hij wat slordiger te worden in de passing

16-02-2024 12:28

avondrood +40129

Opeens waren de netten weg...................heb ik iets gemist??

16-02-2024 11:55

FeyeSu +2103

Ze waren er nog hoor alleen aan de kant van Z niet

16-02-2024 11:57

Danny 91 +61163

Je ziet hier meteen wie er werken en niet werken.

16-02-2024 11:55

willykment +2143

Onzin, Sinisterra was constant goed. En voor z'n knieblessure was hij niet te stoppen en voorbestemd voor de internationale top.

16-02-2024 11:53

mfr23 +6116

Voordat de hypetrain op gang kwam was het wisselvallig. Werd vaak genoeg beschimpt en bespot toen ik zei dat het een hele goede speler is.

16-02-2024 12:13

Mensini +14477

Zei u dat laatste ook over Paixão?

16-02-2024 13:19

mfr23 +6116

Nee, die schat ik niet zo goed in als Sinisterra (ik hoop dat ik fout zit). Bij Sini zag je meteen dat die jongen wéét wat zo'n bal moet doen en hoe hij dat kan laten gebeuren, bijvoorbeeld bij z'n afgekeurde goal tegen Leipzig/Salzburg (één van die Red Bulletjes in ieder geval) in de eerste voorbereiding die hij meedeed. Paixao heeft een leuke dribbel in huis, maar oogt minder verliefd te zijn met de bal nadat zo'n dribbel is gelukt. Kan alsnog érg belangrijk worden voor ons en dát zie ik wel in hem.

16-02-2024 13:35

Willem07 +8412

Eens, voor z'n knieblessure was hij ook al bizar goed, maar misschien hebben een aantal mensen toen niet opgelet.

16-02-2024 12:31

rodjeknor +5290

Die DJ was natuurlijk de slechtste van het veld. Nog minder dan de scheidsrechter. Voelde de sfeer totaal niet aan.

16-02-2024 11:51

yosmell +4146

Bijlow vs Wellenreuter een non discussie, superblij met zo’n goed duo aan eerste keepers

16-02-2024 11:45

Sleepie +11862

Ik vind het steeds minder vanzelfsprekend worden dat een fitte Bijlow nummer 1 keeper is eigenlijk. Timon deed het vorig seizoen al fantastisch en staat er nu weer.

16-02-2024 11:39

Rotterdammer +11200

Nr 2 keeper kan niet. Raakt die dan gebleseerd heb je Lamprou op goal.

16-02-2024 11:45

CPP +3457

Grote voordeel is dat Wellenreuter er altijd bijna direct staat als het nodig is. Ideale reservekeeper en dat moeten we koesteren.

16-02-2024 11:50

Rojiblanco +414

Denk dat Van Sas gaat keepen als er iets met Wellenreuther is. Lamprou is een wereldgozer, maar denk dat Slot hem alleen laat keepen als er verder echt niemand anders is

16-02-2024 12:05

Fnort +1585

Ik dacht door de voorbereiding echt dat paixao dit seizoen hele gekke dingen ging laten zien. Maar aan sinisterra tippen is ook wel heel lastig die was zo goed denk 2 niveautjes hoger dan paixao

16-02-2024 11:37

Danishweirdo +3573

Die was ook zeer wisselvallig en pas het laatste seizoen uitstekend, de 2 daarvoor scoorde hij maar 8 keer en Igor scoorde het 1e seizoen al 7 keer

16-02-2024 11:47

CPP +3457

Direct of pas na 2 jaar?
Sinisterra was aan het begin schaamteloos slecht, dan doet `Paixão het al een stuk beter.

16-02-2024 11:53

lion63 +13583

De complimenten krijgen en vervolgens met lege handen staan dat hebben we nu wel gezien. Met heel lelijk voetbal onverdiend naar de volgende ronde is ook wel eens lekker ...

16-02-2024 11:36

ToffeTony +46171

Ik ging juichen bij de 1-0

16-02-2024 11:33

ezechiel +2218

Veld ziet er slecht uit zeg!!! Tis bijna een zandbak

16-02-2024 11:32

DonKloese +7174

Bizar idd niet best.

16-02-2024 11:34

ezechiel +2218

Zag veel bruine plekken, niet gewend van t grasmat in de kuip

16-02-2024 11:39

Sleepie +11862

Is al een tijdje zo merk ik. Waarom kon Vd Belt dit jaar en dag altijd perfect onderhouden en zijn opvolger maakt er een zooitje van

16-02-2024 11:41

yosmell +4146

Komt door al die bekerwedstrijden thuis 😉en het vele regenwater

16-02-2024 11:44

Maarterazzi +34796

De snikkel van Paixåo, van Paixão, die lusten kutjes rauw

16-02-2024 11:28

charlaykc +9419

Hang weer van een goede voorzet af, die komen weinig vaf de zijkanten. Spel is te traag, weinig verrassend. Dus alleen bij een bal verovering

16-02-2024 11:27

slam +2457

Hij is op de weg terug, een terug slag is normaal.

16-02-2024 11:26

S.A.F +5527

We willen allemaal dat Bijlow de nummer 1 keeper is. Jongen van de club, Nederlander, we willen hem in Oranje, enz.
Want anders denk ik, eerlijk gezegd, dat Wellenreuther beter is.

16-02-2024 11:25

Dommeloempia1 +19626

Die is beter.....

16-02-2024 11:38

feyenoordpjk +2087

Vind ik ook , ook veel meer rust.

16-02-2024 13:15

TrotsvanRotterdam +12309

Paixao moet eerst langere tijd stabiel spelen. Nu zakt die helaas nog te vaak door de ondergrens

16-02-2024 11:24

Blenderface +687

Dat staat ook in het artikel waterhoofd

16-02-2024 11:47

TrotsvanRotterdam +12309

Bedankt voor je inhoudelijke reactie. Hoop voor je dat je ava niet een selfie is anders zou "waterhoofd" ineens een heel andere betekenis krijgen

16-02-2024 12:01

TrotsvanRotterdam +12309

@pensionada, 👍

16-02-2024 12:03

Blenderface +687

Hahaha pijp elkaar even geer en goor

16-02-2024 13:14

ZiekeKoolmees +35255

Van Eersel gewoon een prima ventje

16-02-2024 11:24

Adriaaantjeeeeeee +24745

Is een ander kaliber. Moet nog vele stappen maken.

16-02-2024 11:20

[FR]Thomas +227603

Sean Kaliber niet welkom, die is nog minder dan Nieuwkoop

16-02-2024 11:21

totSlot +1005

Paixao speelt echt vanuit zijn taak en staat positioneel goed, alleen het echt talent zit er niet in. Komt toch te weinig dreiging vanaf. Ik zie hem niet de ontwikkeling maken.

16-02-2024 11:20

MansoryFR +3298

sinisterra had zeker 1,5/2 seizoenen nodig voordat hij excelleerde. Of Paxiao dezelfde ontwikkeling kan brengen is lastig te zeggen maar vorig seizoen heeft genoeg puike wedstrijden gespeeld en dat deed Sinisterra niet in zijn 1e seizoen. Het is nog voorbarig om te concluderen. Jongen is nog jong en zal ook met vormdipjes moeten omgaan etc.

16-02-2024 11:27

onbekend +88657

Waarom geen dj Panic meer in de Kuip?

16-02-2024 11:17

NelisHoe +4091

Te Kloese heeft naast Mexicaanse connecties ook veel maten in de hardstyle scene.
Dit was de 1e

16-02-2024 11:20

onbekend +88657

Andere maten nemen dan

16-02-2024 11:21

MKF +7818

Ze wilden geen paniek in de kuip voor aanvang van de wedstrijd.

16-02-2024 11:23

Dommeloempia1 +19626

Mariane weber

16-02-2024 11:39

Maarterazzi +34796

Hatoe met een glazen oog




Stront aan de knikker

16-02-2024 11:17

Maarterazzi +34796

Dit kan niet meer in deze tyd mafkees

16-02-2024 11:17

Kieboom +39339

Dennis van Eersel, die voetbalt in de zaal, net als Emiel Schelvis.
Stelt constant vragen die Arne al 10x beantwoord heeft .
En geeft ook nog eens zelf het antwoord

16-02-2024 11:15

NelisHoe +4091

Hahaha. Voetbalt in de zaal....Is dat de reden dat hij zijn eigen vragen beantwoord?

Dan weet ik waar het bij mij vandaan komt.

16-02-2024 11:18

Kieboom +39339

Lezen blijft moeilijk, he Neeltje

16-02-2024 11:21

NelisHoe +4091

Het begint bij formuleren.

16-02-2024 11:22

Kieboom +39339

Alles begint met intelligentie.

16-02-2024 11:26

NelisHoe +4091

Dat verklaart waarom je die eerste zin nodig vondt om je punt te maken.

16-02-2024 11:33

Kieboom +39339

Ja als je zelf niet kan voetballen, heb je er meestal ook geen verstand van.
Hij bevestigt dat, door zijn commentaar.
Ik mag hem sowieso niet, is veels te "nieuwsgeil".
En vondt met dt, tikfoutje?

16-02-2024 11:46

eppo +70375

Hahaha die Emiel met zaalvoetbal haha. Die legt z'n eigen benen nog in de knoop

16-02-2024 11:19

Maarterazzi +34796

Emiel, Emiel, wratten op je piel

16-02-2024 11:23

Wijstaanbovenaan22 +6695

Nog ff over dj outsider. Wat was dat dan? Laatste 10min waren leuk met die lichten maar die gozer kan echt niet draaien. Doe mij maar gewoon Panic of Paul.

16-02-2024 11:14

NelisHoe +4091

Tel daar bij op de waardeloze geluidsinstallatie in de Kuip.

16-02-2024 11:15

Wijstaanbovenaan22 +6695

Ja dat hielp ook niet mee. Het geluid ging echt op en neer

16-02-2024 11:15

Kieboom +39339

Wat dacht je van gewoon normale muziek en Feyenoord nummers.

Tering herrie, je zal daar zitten met je zoontje van 10

16-02-2024 11:16

NelisHoe +4091

Hij heeft zelf lekker op en neer staan springen en een leuke avond gehad.
Volgende keer weer Panic.

16-02-2024 11:16

zekerteweten +112579

Met de mogelijkheden op audiogebied in 2024 is het echt een belachelijk slecht geluid. Alsof je met Akai speakers uit 1992 aan het werk bent.

16-02-2024 11:17

NelisHoe +4091

Eens. Het moment met de lichtshow had nog een stuk spectaculairder gekund.

16-02-2024 11:19

[FR]Thomas +227603

Lekker outside blijven

16-02-2024 11:15

Mardifr +2862

Zal wel een mij liggen maar ik vond de sfeer echt tegenvallen gisteren

16-02-2024 11:13

zekerteweten +112579

Klopt.

Ligt aan u.

16-02-2024 11:13

Wijstaanbovenaan22 +6695

Eerste helft prima. 2e helft wel wat minder.

16-02-2024 11:14

evileyes2021 +135

Probleem is die voorzetten moeten van hartman komen
En soms geeft hij ze niet paxio kon altijd a goed koppen
Santi kan koppen ueda kan
Pleur die bal in de 16 dwing wat af inplaats van dat lomp bal heen en weer brengen

16-02-2024 11:12

cino010 +47133

hehe! Eindelijk lees ik dit eens hier! Achterlijntje halen en pompen vanaf die flanken.

16-02-2024 11:15

Koning-Nicky-24 +3282

Precies ze geven met geluk 3 keer per wedstrijd de bal voor. Als je 15 keer per pot de bal voorgeeft maakt je er wekelijks minimaal 1 op die manier.

16-02-2024 11:42

jonaathn +14673

Wat is er met de zelfingenomen, Feyenoord liefhebbende Dennis van Eersel gebeurt? Hij is verslaggever toch? Geen opiniemaker. Ik vind dat ze vaak domme dingen zeggen.

16-02-2024 11:12

Zuidbewonert +407535

Gebeurd*

Van Eersel is een topper. Mooi verslag en leuke analist bij Rijnmond.

16-02-2024 11:13

Maarterazzi +34796

Zo de kavatoe gaat ff los op dj paul

16-02-2024 11:12

patrick010 +3132

met timo staat er wel een keeper die in mijn ogen beter is dan bijlow.

16-02-2024 11:11

kkhahsdedhkdh +42385

Even off-topic, maar wat is het heerlijk wat er bij Vitesse gebeurt. Jarenlang gesponsord worden door Russisch geld waarbij je structureel meer uitgeeft dan je zelf kunt verdienen. Dat is toch gewoon valsspelen tov andere clubs? En dan nu zo'n schimmige Amerikaan om d zelfde truc voort te zetten. Laat ze maar degraderen, een paar jassen uitdoen en op realistische schaal weer opbouwen

16-02-2024 11:10

Brandonnfk +11673

opbouwen haha als het nu misgaat gaat het volledig mis ook

16-02-2024 11:11

kkhahsdedhkdh +42385

Dat is een scenario, maar ze kunnen ook snijden in de organisatie, selectie en faciliteiten, en dan overleven ze maar moeten ze heel wat toontjes lager zingen

16-02-2024 11:12

zekerteweten +112579

Als Vitesse degradeert dan kan dat weleens het einde betekenen van het voortbestaan van Vitesse. Dat komen ze financieel niet zomaar te boven.

16-02-2024 11:11

kkhahsdedhkdh +42385

Denk ik ook, maar ook dan zal ik er geen medelijden mee hebben. Net zoals toen met twente en evt met Fortuna. Moet je maar verstandig en realistisch beleid voeren

16-02-2024 11:13

[FR]Thomas +227603

Helaas mag dat in principe gewoon, zolang de suikeroom aan het eind maar bijpast. NEC en Utrecht doen hetzelfde. Alleen als je Europees voetbal wil spelen kun je daar gezeik mee krijgen, want dan zijn er financial fair play regels. Maar ook die zijn meestal te ontwijken

16-02-2024 11:12

kkhahsdedhkdh +42385

Mee eens, maar dan is het wel lekker als dat een keer eindig blijkt en dat het kaartenhuis dan in elkaar dondert

16-02-2024 11:12

[FR]Thomas +227603

Eens, als de geldstroom stopt is de club dan meestal ook direct klaar

16-02-2024 11:13

Zuidbewonert +407535

Ik was altijd wel positief over Vitesse. Mooie shirts ook. Leuke derby tegen Nec.

16-02-2024 11:12

kkhahsdedhkdh +42385

Oh, in dat geval hoop ik dat er een of andere oorlogsmisdadiger komt die miljoenen lapt zodat ze op dezelfde manier verder kunnen

16-02-2024 11:14

Zuidbewonert +407535

Ik vind het fijn dat jij rekening met mij wilt houden. Dank.

16-02-2024 11:15

kkhahsdedhkdh +42385

In alles ZB, in alles

16-02-2024 11:16

Santiscoortwel +1767

Nee dat is geen valsspelen, maar inderdaad mooi dat ze er niks van bakken.

16-02-2024 11:12

kkhahsdedhkdh +42385

Nee, zo voelt het maar het is inderdaad officieel geen valsspelen. Maar het voelt toch oneerlijk tov fatsoenlijke clubs die zelf hun broek moeten ophouden

16-02-2024 11:15

Peterk +34595

Vitesse was gewoon de wit-was constructie van Abramovich.
Al dat buitenlandse geld heeft èèn ding gemeen en dat is dat de clubs die met deze lui in zee gaan er helemaal niets beter van worden. Je weet dat dit geld ook weer verdwijnt en dan stort zo'n club als een kaartenhuis in elkaar zoals nu Vitesse en eerder ADO en straks Fortuna...

16-02-2024 11:16

kkhahsdedhkdh +42385

Helemaal mee eens

16-02-2024 11:19

Zuidbewonert +407535

Straks een paar mooie opalen kopen voor Frank.

16-02-2024 11:10

ZiekeKoolmees +35255

Dennis heeft gelijk

16-02-2024 11:09
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties