Pedersen maakt wél indruk: "Liep heel veel gaten dicht"

Pedersen maakt wél indruk: "Liep heel veel gaten dicht"

De Telegraaf laat wekelijks een oud-international het Elftal van de Week van de Eredivisie samenstellen. Deze week was het de beurt aan Harry Lubse, die ondanks een slechte wedstrijd toch één Feyenoorder in zijn elftal opnam. In tegenstelling tot zijn ploeggenoten liet Marcus Pedersen wel een goede indruk achter.

Lubse somde in de krant op waarom hij voor Pedersen koos. "Hij is erg standvastig, heeft snelheid, levert aanvallend voortdurend problemen op voor een tegenstander en liep tegen Vitesse heel veel gaten dicht voor andere spelers."

Pedersen was een van de twee betrokkenen bij de tegentreffer van Loïs Openda (ook in het elftal opgenomen), maar dat vond Lubse niet zijn schuld. "Justin Bijlow dook ineens voor hem op bij de tegengoal. Die vond ik niet aan hem te wijten."

Elftal van de Week:
Vaessen (RKC); PEDERSEN, Timber (Ajax), Martínez (Ajax), Mauro Jr. (PSV); Gravenberch (Ajax), Götze (PSV), Van den Belt (PEC Zwolle); Openda (Vitesse), Brobbey (Ajax), Tadic (Ajax)

Lees meer over
Marcus Holmgren Pedersen
Plaats reactie
666

Dommeloempia1 +19797

Karsdorp 2.0 is gewoon een held

17-01-2022 18:58

jack98 +46914

Pedersen is by far de beste rechtsback in de Eredivisie.

17-01-2022 17:46

jabra1 +1276

5 x ajakkes goed vertegenwoordigd 😡er waren vast nog wel andere

17-01-2022 13:54

TactvolleTacticus +3792

Speelt aanvallend een beetje als een ongeleid projectiel

17-01-2022 13:26

luzacovice +109

We missen echt een technische rechtsbuiten die hem weg kan steken. Vorig jaar hadden we wel iemand die dat kan.

17-01-2022 16:44

010ert +19631

Hahaha hou toch op man. Die gozer heeft 5 grote mogelijkheden verneukt met zn slechte voorzetten

17-01-2022 13:25

DeVlaggendief +4068

Openda in het team van de week en het enige wat hij heeft gedaan is een cadeau binnenlopen.

17-01-2022 13:18

eefb014 +5428

Niet goed gekeken dan. Elke bal ri hing hem werd juist aangenomen en direct richting goal bewegen. Heeft continu onze verdediging bezig gehouden.

17-01-2022 18:13

haai79 +10599

Pacedersen is een geld!

17-01-2022 13:09

scf1965 +618

een geld was toch een vrouwelijk varken?

17-01-2022 13:54

Frjuizeh +11660

wel mooi dat onze 3 aankopen (Pedersen, Trauner, Aursnes) elke wedstrijd een dikke voldoende spelen. is wel eens anders geweest

17-01-2022 13:06

Paulus.N +288

een gelt schrijf je met een t een is een pasgeboren varkentje.
Zondag staan we er weer en is het verschil met de koploper weer kleiner.

17-01-2022 14:39

Capoeira +466

Jammer van Alireza dat dan weer wel

17-01-2022 23:49

Jigsaw +10046

Het was ook niet zijn fout… Je zag dat hij sneller was dan die Opinda, maar opeens kwam hij in aanraking met Bijlow….

17-01-2022 12:55

kees_joosten +22

Best bijzonder: 2 tegenstanders van formaat (Ajax en Vitesse) hebben in totaal 1 kans gecreëerd en er zijn toch 3 doelpunten tegen gescoord.

17-01-2022 12:53

filosoof12 +1965

Vitesse 1 kans, gaat het goed met je?

17-01-2022 16:39

eefb014 +5428

Vitesse had echt wel wat meer kansen.

17-01-2022 18:14

Wesza010 +12024

topaankoop

17-01-2022 12:48

teauvenoir +78115

Is zóooo snel dat Bijlow nooit had hoeven uit te komen.

17-01-2022 12:47

sander71 +2919

Werk altijd hard en is zeer nuttig voor dit team..

17-01-2022 12:46

FeyenoordNr.1 +21284

Senesi gaat niet banken. Dat zou kapitaalvernietiging zijn. Of deze winter nog verkopen, of weer opstellen. Had wellicht ook nog wat fitheidsproblemen vanwege zijn corona besmetting.

17-01-2022 12:40

svds +33445

Kapitaalvernietiging kan niet meer bij een 1.5 jaar Contract dat hij niet gaat verlengen.. komt bij dat Geertruida ook gewoon talentvoller is en Trauner beter. Senesi speelt al maanden als een krant ga je sowieso niet meer dan 7 tot 10 miljoen voor krijgen met zo'n kort Contract en dramatisch spel.

17-01-2022 12:48

Grover +5262

Senesi speelt helemaal niet al maanden als een krant. Hij heeft in een paar wedstrijden een nogal beeldbepalende blunder gemaakt, en verder zeer behoorlijk gespeeld. Echt onzin dat er nu ineens gesuggereerd wordt dat hij er niets van kan.

17-01-2022 13:06

koopa1908 +1588

pedersen had die bal onderschept als bijlow niet was uitgekomen

17-01-2022 12:23

Spijksupporter +6552

In ieder geval had openda hem niet zomaar in kunnen schieten

17-01-2022 14:38

Frvv +8875

Geertruida in de basis laten, dat is echt een top cv aan het worden.

17-01-2022 12:23

Robin76 +4453

Absoluut hij maakt zijn status als één van de meest talentvolle spelers in de wereld waar... integenstelling tot zijn voorgangers als Schuurman etc..

17-01-2022 18:09

Azzurri +12522

Ik vond Geertruida ook goed. Ik denk dat Senesi zijn plekje kwijt is.

17-01-2022 12:13

karkop +6635

Tegen nec nog ff Senesi in de basis zodat er een goed bod uit Newcastle komt.

17-01-2022 12:38

klick44 +18107

Mij een raadsel dit. Vond dat hij opbouwend heel matig was

17-01-2022 11:44

Aidan_Exclusive +7786

Ik vond Pedersen in zo'n moeizame wedstrijd waar de vleugels niet thuis gaven prima.

Misschien kijkt deze rapporteur ook eerst naar de primaire taken van een rechtsback en dat deed hij goed.
Verdedigend sterk, inderdaad vaak goed knijpen en gaten dichtlopen zodat anderen niet in de problemen kwamen en aanvallend was hij telkens voorin te vinden om de overtal situatie te creëren.
Daarbij heeft hij ook de bal panklaar voor Jahanbaskhs neergelegd waar Til uiteindelijk in de rebound uit scoorde.

Aanvallend niet zo dominant als hij kan zijn, maar dat lag ook aan vitesse.
Zijn primaire taken heeft hij echter prima uitgevoerd.

17-01-2022 12:50

klick44 +18107

mee eens maar vind hem al 2 maanden minder aanvallen terwijl dat in het begin echt goed was

17-01-2022 12:52

Aidan_Exclusive +7786

Minder vaak aanvallen vooral, maar in het begin vond ik hem verdedigend juist zwak.
Hij probeert nu denk ik de juiste balans te vinden en houdt Malacia meer in de gaten, als hij al weg is blijft Pedersen vaak wat meer hangen

17-01-2022 13:00

GerseGer +7259

Als je hem aanvallend vergelijkt met Malacia is hij zoveel beter. Hij gaf overigens ook de voorzet bij de afgekeurde 1-1.

17-01-2022 13:13

Plaswijk +805

Er waren 2 belangrijke fouten die de wedstrijd bepaalden: 1 de domme actie van Bijlow en 2 niet opletten van die supersub waardoor hij suf buitenspel stond..

17-01-2022 11:07

SalsaSamba +6533

Als je ooit in de spits gestaan hebt weet je dat de supersub hier weinig aan kon doen

17-01-2022 11:22

karkop +6635

Dessers kon er weinig aan doen dat doekhi hem naar de plek duwde en daar vast hield. Smerig, maar slim gespeeld van Doekhi. Had de var wel effe mee moeten nemen in de beslissing.

17-01-2022 12:40

svds +33445

Halen die Doekhi komende zomer is transfervrij en wij worden er niet minder van met hem erbij

17-01-2022 12:49

Robin76 +4453

Kan ook naar rangers en lille...

Ik wist het wel!😉

17-01-2022 18:11

robin_superfeyenoord +1816

Liep 1 gat ook dicht tot dat er een of andere keeper als een mongool uit kwam..

17-01-2022 11:06

fr16 +2954

Leuk dat Pedersen zo snel is en goed is in verdedigen. Maaar hij moet echt wat aan zijn passing en voorzetten gaan doen. En elke keer terug kappen als hij er langs kan wordt je ook gek van

17-01-2022 11:02

Snelterugnaardetop +36185

Als hij daar ook net zo goed in was geweest had hij al bij real gespeeld

17-01-2022 11:06

fr16 +2954

En daarom moet hij zich daar in ontwikkelen. Kunnen wij over 2 jaar 25 miljoen vragen voor een rechtsback, want potentie heeft die zeker

17-01-2022 11:13

RoodWitMaastricht +9976

Als hij daar wat aan gaat doen, speelt hij bij Real Madrid. Tot die tijd bij ons…..

17-01-2022 11:26

Wery1953 +1399

Dat terugkappen doen beide backs. Daar word je bij Malacia ook doodziek van. Maar beide heren zijn nog jong en kunnen zich nog ontwikkelen. Ik zie bij Pedersen, ook in zijn passing, al een verbetering ten opzichte van zijn start bij de club. Die komt er wel.

17-01-2022 11:35

jostie +7604

ik kan me daarover meer irriteren aan onze vleugelaanvallers die dat doen. die hebben 0 acties gemaakt... dat een verdediger een balletje terug geeft op de helft van de tegenstander best.... maar de vleugelaanvaller moet er altijd langs proberen te gaan

17-01-2022 11:47

fr16 +2954

Ja klopt. Jahanbaksh gaat er nooit langs. Hij heeft geen snelheid om die actie te maken. Volgende week hopen dat Sini terug is. Kan Nelson op rechts

17-01-2022 12:20

Spijksupporter +6552

Nelson heeft nog helemaal niets laten zien waardoor hij een basisplaats verdiend.
Vond Alireza niet best maar hij was nog altijd beter dan nelson.

17-01-2022 14:40

fan-realist +3929

Dan terugkappen, daarom is iemand als Coen Moulijn een legende geworden. Die passeerde zijn mannetje. Ook al wisten wat hij ging doen (buitenom).

17-01-2022 15:00

Theo.A21 +1332

Bottegin terug halen, hij is de missing link in deze ploeg

17-01-2022 11:02

royeboy +7970

Kent de stad!

17-01-2022 11:02

Bobiku +8562

Geen grappen over Botteghin hè. Belangrijke kracht geweest

17-01-2022 11:04

royeboy +7970

Beide backs mogen wel eens wat gaan doen aan de voorzetten. 9 van de 10 voorzetten komt niet eens voor de goal.

17-01-2022 11:01

Jossa +4456

Sterker nog: ze komen niet eens aan voorzetten toe.

17-01-2022 11:13

Theedoek +17652

Malacia kan sinds dag 1 al geen goede voorzet geven. 1x in de zoveel tijd raakt hij er toevallig eentje goed, maar hij geeft ze altijd blind. Hier kun je zooo makkelijk op trainen, maar wordt blijkbaar niet/te weinig gedaan.

17-01-2022 11:25

Jackyan +3695

Ben wel benieuwd naar een poll met de keuze Geertruida basis of Senesi basis op de lcv positie.
Ik heb het idee dat de meesten hier liever Geertruida zien, overigens ben ik ook voorstander van Geertruida op die plek.

17-01-2022 11:00

Snelterugnaardetop +36185

Met t koppel senesi trauner hebben we nog weinig punten laten liggen.. elke andere samenstelling heeft onnodig puntverlies gekost

17-01-2022 11:07

Lambertus +1490

Geertruida is toch een rcv ??

17-01-2022 11:12

Jackyan +3695

Ach, dat is zijn voorkeur natuurlijk, maar een goede verdediger kan op beide posities spelen. Ik vind Geertruida naast Trauner heel sterk spelen. Misschien maar een wedstrijd of 5 de kans geven aan Geertruida, kan me niet voorstellen dat hij het minder doet dan Senesi.

17-01-2022 11:14

[FR]Thomas +227603

—-———————Bijlow————————
—--Geertruida - Trauner - Senesi——
Pedersen —————————— Malacia
———————- Aursnes ———————
———— Til ———————- Kökcü ———
———Linssen ————— Sinisterra ——-

Ik zou dit wel eens willen zien aangezien we goede wingbacks hebben en geen goede rechtsbuiten. Je hebt alleen niet genoeg wissels voor je centrale verdediger positie zo

17-01-2022 10:49

RicoFR36 +26673

En ook niet voor je backs. Je hebt nu maar 1 vervanger voor 5 (!) spelers.

Vandaar dat er nog een verdediger bij moet, liefst een linksback.

17-01-2022 10:51

yfy46yzk2f +1327

malacia is aanvallend niet zo sterk

17-01-2022 10:51

patakagopa +1366

Jouw naam ook niet!

17-01-2022 11:57

Heithuis +1280

Wat mij betreft geen Til. Maar Walemark. Goeie formatie.

17-01-2022 10:54

Bobiku +8562

Want jij kent Walemark?

17-01-2022 11:05

delacruz +5608

De opstelling is zo slecht nog niet.

17-01-2022 11:02

willem_vos_efeffd +2777

Dus tegen nec en sparta ga je met 5 verdedigers spelen, dan kom je nooit voor de goal

17-01-2022 11:24

[FR]Thomas +227603

Moet je ff wat meer het moderne voetbal volgen

17-01-2022 11:44

willem_vos_efeffd +2777

Ga buiten spelen man met je moderne voetbal, een verdediger moet eerst maar eens gaan verdedigen, 5 verdedigers tegen 1 spits, het moet niet gekker worden hier

17-01-2022 16:46

[FR]Thomas +227603

Heeft zich erg goed ontwikkeld. Laatste pass kan beter maar dat komt misschien nog wel

17-01-2022 10:45

Bobiku +8562

In zijn eerste potjes was zijn voorzet dramatisch, nu redelijk. Beetje te wild soms, maar hij traint er genoeg op in ieder geval

17-01-2022 11:07

Moesti-010 +3124

Hij is al maanden mn favoriet, wat n held. No nonsens, gwn gaan

17-01-2022 10:41

FR08pjotr +20420

Type mouwen opstropen, heerlijk

17-01-2022 10:39

Maussah +2246

Alleen denkt bijlow dat ook bij die goal terwijl Pedersen makkelijk die aanval eruit gehaald had.

17-01-2022 10:30

Frjaja +3256

Haha hoe kun je nou een Feyenoorder in het elftal vd week zetten. Het lijkt wel alsof ze het alleen maar doen om Rotterdammers te pleasen. Vijf spelers van Ajax gaat natuurlijk ook helemaal nergens over. Alsof er een wereldprestatie is geleverd.

17-01-2022 10:28

Moesti-010 +3124

We hebben dit weekend verloren, dus zo gek is dat niet

17-01-2022 10:42

spzm +13129

De algehele consensus op fr12; als we winnen allemaal een 10, als we verliezen allemaal een 0.

17-01-2022 11:52

Frjaja +3256

Nou er zit nog wel een verschil (in dit geval) tussen de beste 11 spelers van de week van de gehele eredivisie, of een verdediger die een redelijke pot speelde ondanks de collectieve wanprestatie.

17-01-2022 12:31

paulus56 +255292

Vind het allemaal de schuld van Slot

17-01-2022 10:28

CoMulder +16625

Nee hoor, schuld van Van Geel

17-01-2022 10:33

paulus56 +255292

Als jij zo door gaat geven we jou de schuld

17-01-2022 10:37

Peterk +34821

Behoudens Bijlow speelde de verdediging Zaterdag helemaal niet slecht. Het probleem lag vooral op het middenveld en voorin bij een heel zwakke Kokcu, Jahanbakhs, Nelson en een spits die helemaal niet in het spel voor kwam. Als spits is het altijd mogelijk dat je niet scoort maar als je als Linssen 0.0 aandeel in het spel hebt dan kan dat voor een top drie elftal gewoon niet.

17-01-2022 10:21

fr16 +2954

Ja opzich logisch dat Linssen niet voor kwam. Stond tussen 3 man en de passing vanaf het middenveld was drama. Denk dat Dessers beter was geweest om te starten. Is fysiek sterker en meer een aanspeelpunt

17-01-2022 10:26

Lambertus +1490

Een spits is nou eenmaal afhankelijk van de aanvoer en die was er niet

17-01-2022 11:18

wraith +11027

Walemark-Walemark-Walemark
Walemark
Walemark Walemark
Walemark Walemark Walemark Walemark
Walemark

Wissel:
Walemark
Walemark
Walemark
Walemark
Walemark
Walemark

17-01-2022 10:20

tvdw.p +19

pedersen heeft de bal behandeling van niks komt ziek vaak in gevaarlijke positie en doet amper iets goed daar en liet openda ook veel te makkelijk lopen bij die goal

17-01-2022 10:20

verreoosten +8459

Dat is wel zo idd. Die gozer komt zo vaak in een gavaarlijke positie, maar vrijwel nooit levert het iets op..

17-01-2022 10:25

Arcturian_ +3171

Echt een top aankoop, doet mij een beetje herrineren aan brett emerton ook zo'n topper en voor weinig overgekomen destijds

17-01-2022 10:17

Waakvlam1989 +17484

Absoluut een hele goede aankoop. Liep inderdaad weer heel veel gaten dicht en is goud waard achterin.

17-01-2022 10:18

Lambertus +1490

Brett kwam ook uit zo'n nietszeggend land. Toch??

17-01-2022 11:21

Havertz +1660

Hahaha sinds wanneer is Australië nietszeggend

17-01-2022 11:48

spzm +13129

Op voetbalgebied is Australië vrij nietszeggend inderdaad.

17-01-2022 11:54

Lambertus +1490

Op voetbal gebied nee maar kom niet aan hun rugby

17-01-2022 12:08

Dezwartetulp +76753

Sini—Linssen—Jahan
——-Walemark———

17-01-2022 10:16

julian010fr +3670

alsjeblieft kerel... stop

17-01-2022 10:16

wraith +11027

Niemand heeft die gozer ook maar een bal zien raken ook😂😂😂

17-01-2022 10:18

Dezwartetulp +76753

Julio, jonguh, zolang er nog mensen als jij zijn die voetbalonderwijs nodig hebben, ga ik door.

17-01-2022 10:18

Dezwartetulp +76753

Ik ben regelmatig in Zweden en heb m veelvuldig aan het werk gezien.

17-01-2022 10:19

wraith +11027

Ik ben zijn broer ik weet het nog beter

17-01-2022 10:20

Dezwartetulp +76753

Ok, dus je eerdere stelling klopte niet ;)

17-01-2022 10:21

julian010fr +3670

het gaat mij erom dat alireza rechtsvoor staat ook en niet walemark xd

17-01-2022 10:31

jack.f +5029

Ik lees regelmatig dat feyenoord wel even 9 punten gaat pakken in die 3 wedstrijden. Nec uit woord zeer lastig, krijg je sparta thuis die gaan alleen maar voor de doel liggen met 5 man achterin. Niet gek hoor ze weten dat we daar heel moeilijk mee hebben. Achterin moet er eens gewoon een man door schuiven als de tegenstander achter in met 5 man speelt.

17-01-2022 10:14

datenewoordFEYENOORD +12799

Die jongen is met zijn drive zo belangrijk op de rechterkant, die blijft maar gaan. En doet het verdedigend ook meer dan prima.
Misschien wel de beste aankoop geweest dit seizoen

17-01-2022 10:14

Rvpthemvp +1379

Onze nieuwe karsdorp, gaan we lekker geld voor vangen!

17-01-2022 10:11

Heithuis +1280

Zit ieder geval een gedachte achter itt Malacia. Wat een clown is dat!

17-01-2022 10:08

Factanonverba79 +587

Verdedigend prima speler. Aanvallend helemaal ruk.
Dit seizoen 2 assist ofzo?
Komt veelste weinig rendement aanvallend uit.
Heeft echt een hele slechte voorzet en zodra hij in de buurt van de 16 komt is hij het compleet kwijt.
Zaterdag was daar een typisch voorbeeld van. Hij komt op volle snelheid richting rond 16 en stopt ineens met de bal en legt hen maar breed omdat hij het gewoon niet weet. Ballen achter de man passen in zestien van de zijkant etc. Achterin door zijn snelheid maakt hij een hoop goed. Maar thats it

17-01-2022 10:05

janos +4643

Als hij dat ook allemaal perfect deed had hij 20 miljoen gekost en speelde hij nu PSG. Tel je zegeningen.

17-01-2022 10:08

Factanonverba79 +587

Wat een onzin! Jan maat had ook zat assist,goals en snelheid. Is die naar PSG gegaan?
Het is gewoon heel karig aanvallend wat hij laat zien. Maar dat geld ook voor Malacia, ook te weinig rendement qua assist

17-01-2022 10:12

Factanonverba79 +587

Nog te weinig als je ziet hoe vaak hij in positie komt

17-01-2022 10:13

maaartijn +15741

Ligt ook aan de kwaliteit van de afronders.

17-01-2022 10:17

Factanonverba79 +587

Als de bal niet komt of achter je komt…
Lastig afronden. Ik zie als senesi terug is liever geertruida op de back. Die is voetballend zoveel beter, en kan ook nog is een goal maken

17-01-2022 10:25

atavistic1997 +3707

4 assists in 18 wedstrijden in de eredivisie. Verder nog paar kansen gehad om een goal te maken maar onrustig in de afronding. Zo ruk als jij zegt valt heel erg mee.

17-01-2022 10:12

Factanonverba79 +587

Nog te weinig als je ziet hoe vaak hij in positie komt.

17-01-2022 10:13

dean_1901fr12 +18304

Ook een paar wedstrijden minder minuten gespeeld. Als de de aanvallers soms iets meer met zijn ballen doen had hij minstens 10 assist dit seizoen.

17-01-2022 10:19

Factanonverba79 +587

Veel pasing achter de man. Maar goed. Hij is nog jong. Dus wie weet

17-01-2022 10:21

atavistic1997 +3707

Vind backs ook heel afhankelijk van de buitenspeler. Als een buitenspeler niet in vorm is of niet in de wedstrijd zit zie je dat terug in t spel van de back. Met Ali voor zich is het gewoon een stuk minder. En vergeet niet dat hij ook gewoon basis klant is bij noorwegen.

17-01-2022 11:10

dean_1901fr12 +18304

Je kijkt dus blijkbaar vrij weinig wedstrijden of je moet echt ff je bril opzetten, geeft heel vaak uitstekende ballen. Word vaak genoeg niks mee gedaan, ook geeft hij vaak genoeg een bal waar later een doelpunt uit komt. Ook als we voorin staan zet hij het vaak goed vast. Verdedigend vind ik hem ook het goed doen.

17-01-2022 10:18

Factanonverba79 +587

Haha,

Ja dat zal t zijn ja….
Gewoon hele matige speler aanvallend. 4 assist uit ik weet niet hoeveel mogelijkheden tot assist. Raakt totaal de weg kwijt in buurt van de 16

17-01-2022 10:20

ezechiel +2222

Bijlow is ruk

17-01-2022 10:24

Lucas_010 +6597

Prima speler!! Is voor dat geld wat ie kostte ook een koopje. Al vind ik dat geertruida ook mag blijven staan! Senesi had het even niet en trauner is by far je beste verdediger

17-01-2022 10:04

dean_1901fr12 +18304

Zaterdag speelde Geertje echt uitstekend, trauner speelt altijd goed.

17-01-2022 10:21

IJzerenKees +129929

een hele degelijke solide back
speelt bijna altijd een voldoende

17-01-2022 10:02

fr12_blyat +6945

Eens, maar die gaten die hij dicht loopt creëert hij veelal zelf.

17-01-2022 10:02

Strijkijzert +827

Was zaterdag bij vlagen eindelijk weer zo goed als in z'n eerste maanden. Fase rond dat afgekeurde doelpunt zelfs weer wat goede combinaties met Jahanbakhsh

17-01-2022 10:02

toxicrain +14983

Uitstekende speler!

17-01-2022 09:54

remco112 +16288

Wat een gelul. Het was naar voren rennen, kappen en weer terugspelen wat hij deed. Als hij dan een voorzet gaf, was het ook maar matig. Op de 1-1 na.

Sinds hij met die bloodmooie Noor heeft, is er nog vrij weinig te zien van de Pedersen van de eerste paar maanden.

17-01-2022 09:54

Kuytblessure +10418

Je verwacht van een back dat hij verfijnd is in de kleine ruimte?

Hij speelde een prima pot. Verdedigend goed en maakte aanvallend de meters. Als je van hem ook nog een creatief impuls verwacht had hij wel bij Real Madrid gespeeld.

Hij kreeg zelden de mogelijkheid om hem voor te geven.

17-01-2022 09:56

Grover +5262

Gaat dan ook met name om wat hij verdedigend liet zien. Heeft heel veel van die passjes achter de verdediging dichtgelopen. Voor een back lijkt me dat belangrijker dan hoeveel blinde ballen hij richting dat 5-mans blok geslingerd heeft.

17-01-2022 09:56

huissie79 +20063

het is dan ook geen frivole buitenspeler. verdedigen is zijn kerntaak. Snap dat dat verwarrend is bij een rechtervleugelverdediger.

17-01-2022 10:05

grazianogyan +8287

Alsof hij daarvoor wel aanvallend goed was, dat was altijd al matig. Na een mooie voorzet tegen Elfsborg en tegen Psv kregen we het idee dat hij zich verbeterde daarin maar dat bleek wel mee te vallen. Af en toe zal er aanvallend iets lukken, maar er is nog weinig verbeterd. Verdedigend staat hij wel keurig zijn mannetje.

17-01-2022 10:07

svanw84 +11065

Eerlijk gezegd vind ik Pedersen niet meer zo goed als in zijn eerste periode.

17-01-2022 09:53

bradley_aap +6516

Dan ben je blind

17-01-2022 09:54

svanw84 +11065

Ok. Als jij het zegt.

17-01-2022 09:57

huissie79 +20063

Dit heb jij nooit kunnen lezen.

17-01-2022 10:06

MarioFR +11909

Dat lijkt misschien alleen maar zo, 'we' verwachten nu alleen meer van hem

17-01-2022 10:02

fr12_blyat +6945

Is ook zo, speelt veel te weinig vooruit. Veelal afwachten en speelt veel terug, je wilt bij hem gewoon veel meer acties zien.

17-01-2022 10:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties