Perez: "Ik vind dat veel van de spelers inwisselbaar zijn"

Perez: "Ik vind dat veel van de spelers inwisselbaar zijn"

Ook in de aflevering van voetbalpraat op ESPN werd deze week stilgestaan bij het behaalde kampioenschap van Feyenoord. Kenneth Perez vindt de prestaties van dit seizoen volledig te danken aan Arne Slot, mede omdat veel spelers niet heel speciaal zijn.

Aan het begin van dit seizoen zat de schrik er goed in bij het bestuur van Feyenoord. Volgens Sinclair Bischop was het spannend of de selectie zo compleet ging worden als het momenteel is. "We weten allemaal nog dat Feyenoord spelers nodig had en heel veel spelers benaderde. Ook veel transfervrije spelers als Bazoer. Uiteindelijk zijn er veel spelers verkocht en ook langzaam spelers binnengekomen in de voorbereiding. Dat heeft wel even tijd nodig gehad."

Volgens Bischop is bij Feyenoord niks te vergelijken met het verleden, waar regelmatig het vele geld slecht werd geïnvesteerd. "Wat je nu wel ziet is dat heel veel spelers langere contracten hebben, dus Feyenoord kan nu ook vragen wat ze willen. Ook is er volgens mij een heel goed beleid de laatste jaren, er is wel een fundament gelegd dat Feyenoord verder kan. Ze hebben tegenwoordig wel wat geld dus kunnen nu ook nee zeggen en betere spelers halen, zo’n Zerrouki hadden ze nooit kunnen kopen twee of drie jaar geleden."

Inwisselbaar
Perez vindt dat de Rotterdammers het succes volledig te danken hebben aan Slot. "Ik vind dat veel van de spelers inwisselbaar zijn. De trainer zal wel met zijn visie weer goede spelers vinden en beter maken." In de verhalen over een eerbetoon aan de trainer van Feyenoord ziet de Deen echter niets. "Een standbeeld voor Slot vind ik veel te vroeg. Ik vind standbeelden iets voor mensen die zich jaren ingezet hebben voor een club of een speler is geweest die heel lang bij de club is gebleven. Ik vind het te kort tijd, stel je maakt zo’n standbeeld en volgend jaar valt het toch tegen. Wat moet je er dan mee?"

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

jer +2530

Perez had doorlopend kritiek op Kokcu dit seizoen en zag niet in waarom iedereen m zo goed vindt. Tja, je hebt kenners en je hebt Perez. Perez kon misschien wel voetballen, maar hij heeft nul komma nul inzicht als analist.

Trouwens Kokcu is als voetballer op 22 jarige leeftijd al veel beter dan Perez over z’n hele carrière was

19-05-2023 08:42

croizand +4356

Schakel je over en liggen die Romeinen weer te rollen hoor

18-05-2023 22:53

croizand +4356

Kom op Leverkusen, Roma eruit donderen

18-05-2023 22:52

goldendick +7083

Man man man wat een clown

18-05-2023 21:17

echtwel +2203

Zelf was hij een topvoetbal speler, en laten we dankbaar zijn!! Die absoluut de wereld top heeft gehaald en no way inwisselbaar en ondanks dat onze competitie trouw is gebleven!! Dus deze man heeft er kijk op!

18-05-2023 19:49

Danny.V68 +4478

Perez vieze clown 🤡

18-05-2023 19:26

lc0174 +393

Een grillitsch en een bazoer zullen wel spijt hebben dat ze in het noorden hebben getekend

18-05-2023 13:44

Skeptic +13570

Jij wel, maar jij zegt wel vaker rare dingen.

18-05-2023 13:12

ibmebudh +3254

Ben me toch een partij blij dat Bazoer niet gekomen is zeg! Past ook helemaal niet in de visie van Slot, dus ik begreep de (vermeende) interesse al niet.

18-05-2023 13:02

rikkie12 +9256

Pffff. Wat zijn we weer licht geraakt zeg….
Perez zegt toch niet dat ze niet kunnen voetballen. Of dat de gasten bij de neuzen beter zijn.
Hij zegt alleen dat we niet afhankelijk zijn van 1 of 2 spelbepalende spelers. Zoals een tijdje geleden het hele zoootje in elkaar stortte als die jongen “ die voor de prijzen ging spelen” weer eens rood pakte.
Wat hij bedoelt is dat er nu een duidelijke voetbalvisie is. Dat er heel goed gericht gescout wordt en er jongens komen die precies in die visie passen. Ooit iemand gehoord van Trauner of Hancko? Maar ze passen uitstekend. Sini weg, komt er een klein ventje overvliegen die hem perfect vervangt. De “onmisbare” (met alle respect) Aursnes verkocht? We halen een uitstekende vervanger van Excelsior….

Dus als je snapt wat ie zegt, snap je ook dat het eigenlijk een groot compliment is….

18-05-2023 11:46

ibmebudh +3254

Eens, al had Perez er voor de volledigheid bij kunnen zeggen dat er uitzonderingen zijn, zoals bijv een Kokcu.

18-05-2023 12:59

rikkie12 +9256

Met alle waardering voor Kokcu, is hij niet inwisselbaar? Zonder hem wonnen we ook van AZ. Stort volgend jaar het hele team in elkaar als hij verkocht wordt? Denk het niet. En hoop het ook niet… 😉
Hoe goed Kokcu het ook deed, Feyenoord is niet geheel afhankelijk van hem. Dat is het gevolg van de huidige aanpak met een duidelijke speelvisie, een goed werkende scouting die spelers weet te vinden die precies in die visie passen en een trainer die daar het beste uit weet te halen..

18-05-2023 13:11

ibmebudh +3254

Als je het zo zegt: wie is er in de eredivisie niet inwisselbaar? Of in een willekeurig andere competitie? Er zullen weinig teams zijn die volledig van 1 speler afhankelijk zijn. Dan is het dus een nietszeggend statement. Ik vat ” iedereen is inwisselbaar” meer op dat hij bedoelt dat niemand (voor de eredivisie) exceptionele kwaliteiten heeft. En dat is voor sommige spelers misschien waar, maar er zijn uitzonderingen.

Over Kokcu: klopt, we zijn niet volledig van hem afhankelijk, maar het scheelt wel of hij er wel of niet bij is. Zo dacht ik dat het tegen AZ nou niet bepaald super soepel ging.

18-05-2023 13:28

rikkie12 +9256

Messi bij Barca was niet inwisselbaar omdat het hele systeem op hem was afgestemd. Oké, ze zijn weer kampioen geworden, maar niet met het voetbal wat ze daarvoor speelden.
Argentinië was niks zonder Maradona toen ze wereldkampioen werden. Zonder Cruijff had oranje nooit in de finale gestaan en Feyenoord destijds geen kampioen geworden. Dortmund is meters minder gaan spelen sinds Haaland weg is en ManC is toch echt vrij afhankelijk van De Bruyne. En als je bij PSG opeens Mbappe weghaalt hebben ze ook geen idee wat ze nou moeten.
Dat is het kaliber “niet inwisselbaar”. Maar je hebt helemaal gelijk: die spelen momenteel niet in de eredivisie

18-05-2023 13:38

OmeGijs +23

Waarom hebben zijn meningen altijd uitleg nodig, gissend of dat dan wel juist is. Waarom niet gewoon zeggen dat een team zonder 'hanen' veel mooier is dan spelers die per sé de bal moeten krijgen. Dat Berghuis titels ging ophalen in A'dam was (achteraf) een zegen. Anderen kregen het initiatief en lieten anderen beter voetballen!.

18-05-2023 13:18

rikkie12 +9256

Je kunt het ook andersom zien….
Waarom geeft iedereen altijd een eigen interpretatie van wat hij zegt? Perez zegt iets, men gooit daar een eigen vooroordeel overheen (het is een neus!!!), verzint zelf een verhaal “wat hij eigenlijk bedoelt” en is boos op hem omdat hij iets verkeerds zegt.

Het lijken wel politici…. 😂

18-05-2023 13:32

Fero079 +53090

Ik verdien ook een standbeeld aangezien ik de club al 54 jaar support :)

18-05-2023 11:20

roger.lindenbergh +1000

Helemaal gelijk Perez

18-05-2023 10:25

Doellat +5427

Ga zo door Perez, een betere motivator is niet denkbaar voor deze spelersgroep. Thanks!

18-05-2023 10:17

woody22 +239

Ik vind Perez ook inwisselbaar, maar bij ESPN houden ze van dom gelul.

18-05-2023 10:08

Tapiaz +28531

Zwaar gelul van onze Deense vrind, maar over dat standbeeld heeft ie een punt. Veel te prematuur.

18-05-2023 08:55

Geert-Jan.v +2583

Peren jij bent ook heel vlug inwisselbaar bij espn kut eikel

18-05-2023 08:49

AntonioSanting +16697

Wat dacht je van jou zelf je hangt al jaren op mijn tv tijd voor verversen

18-05-2023 07:22

Niets_is_sterker +4558

Perez en el Ahmadi zijn de beste analisten op tv. Slot natuurlijk beste Nederlandse analist en trainer op het moment

18-05-2023 00:00

dickievoormekaar +5713

Houden we dit met die oetlul.
Bijna iedere speler is beter dan dat kut ajax van jou, perez.

17-05-2023 23:38

rikkie12 +9256

Daar heeft ie het toch niet over….

18-05-2023 11:28

sjaarloos52h +21764

Weet Perez al dat Feyenoord kampioen is?

17-05-2023 23:05

frmo +3988

Perez hahahahaahahahahahaj wat een clowntjr

17-05-2023 23:01

jer +2530

Perez is pas goed inwisselbaar.
Veel bla bla, weinig inhoud

17-05-2023 22:02

feyefrank +2083

Van die klootzak van een perez had ik ook niet anders verwacht.

17-05-2023 21:57

Sandhawk +1598

Inwisselbaar?? Tis geen geld.
Wisselbaar zou kunnen.

BTW, zouden ze Perez niet kunnen inwisselen?

17-05-2023 21:56

vreewijk010 +4738

Ik heb Slot geen doelpunt zien maken hoor

17-05-2023 21:37

nieuwsgekkie +9067

Hoewel ik best kan begrijpen, dat er twijfel bestaat of ook maar één van onze selectiespelers over een langere periode basisspeler bij een Europese topclub wordt, vraag ik me altijd af: welke speler van PSV of Ajax gaat dat niveau dan halen?

17-05-2023 21:05

kat137 +2587

Perez is zelf inwisselbaar.. voor een zoutzak ofzo

17-05-2023 20:55

FRM010 +6650

Gewoon eens hoor. Alireza en Idrissi kan je echt de CL niet mee in komen. Die zijn dus vervangbaar. Pedersen idem. Verder hebben we een goed middenveld en verdediging waarbij Geert CV kan staan.

17-05-2023 20:44

Marcel.v37 +2718

Dat zijn er maar 3. De rest is gewoon meer dan prima. Perez moet niet zo bijdehand doen.

17-05-2023 21:36

feyefrank +2083

Over Idrissi heb je gelijk, Alireza is tegenwoordig wisselspeler en Paixaio is wel goed genoeg voor de CL. Ook Pedersen staat tegenwoordig wissel dus dan gaat het maar over 1 basisspeler en dat is wel iets anders dan dat die klootzak van een Perez zegt.
Alle overige basisspelers vind ik wel CL waardig al is het altijd goed om te blijven versterken.

17-05-2023 22:01

holyshow +35

Perez is - zoals Hugo Camps 't zou zeggen - een vleesgeworden hoekvlag, voegt niets toe

17-05-2023 20:42

TrotsvanRotterdam +12340

Perez is ook makkelijk inwisselbaar.......het liefst door een stuk of 100 van die mooie blonde Deense dames. Win Win situatie

17-05-2023 20:01

Sabau70 +3280

Eén Perez voor 100 Deensen? U overschat deze babbelkous enorm.

17-05-2023 20:07

Mannie010 +2474

Geen woorden aan vuil maken

Wat een eikel die perez

17-05-2023 20:00

Echwelnr1 +286

Oh vandaar dat Barca interesse heeft in Lutsha….
Ik vind Perez als analist inwisselbaar , verricht niet veel speciaals. Heeft een standaarmening en heeft vooral pijn dat er in die stad niets is gewonnen. Deense treurwilg!

17-05-2023 19:51

frvlissingen +3692

Perez een AZ figuur die nog steeds pissig is dat Slot bij ons is.

17-05-2023 19:48

FeyRot010 +23208

Alles ophangen aan trainer. Om woorden Cruijff te parafraseren: ik heb nog nooit een trainer doelpunten zien maken en wedstrijden zien winnen. Invloed Slot wordt veel te groot gemaakt. Hij maakt van Dilrosun, Bozenik en Linssen ook geen topspelers.

17-05-2023 19:14

delacruz +5604

Zonder Slot geen schaal, dat is gewoon een feit.

17-05-2023 19:57

TrotsvanRotterdam +12340

@FeyRot010, tegeltjes wijsheid:
Een slimme neus, bestaan ze heus????

17-05-2023 20:03

michael_verstappen +99

De invloed van slot wordt helemaal niet te groot gemaakt. Feyenoord is onherkenbaar sinds hij de scepter zwaait en spelers zijn ook dankzij hém beter geworden. Zulk voetbal hadden wij bij Feyenoord onder een andere trainer simpelweg niet gehad.

18-05-2023 11:02

FeyRot010 +23208

Ik denk dat invloed Arnesen groter is geweest op organisatie

18-05-2023 11:41

michael_verstappen +99

Daar heb je een punt... maar toch zie ik een andere trainer dit niet zomaar voor elkaar krijgen. Zijn visie, duidelijkheid, zijn psychologische kennis etc. Etc.

18-05-2023 12:18

FeyRot010 +23208

Eens hoor maar zonder de scouting voltreffers Wieffer, Hancko en Gimenez had je ook geen kampioenschap gehad.

18-05-2023 12:34

michael_verstappen +99

Zeker, alleen is Slot zelf ook een belangrijke pion in dat scoutingsapparaat, van wat ik hier en daar dan heb gelezen..

Maar zullen we het hier gewoon bij laten (ongeacht wie er gelijk heeft) en gewoon blij zijn dat we kampioen zijn;) 👏👏🥳

18-05-2023 21:54

FeyRot010 +23208

Deze Deen svp terugsturen naar zn eigen land

17-05-2023 19:10

kuipkuipkuipkuip +7317

Ik vind Perez ook inwisselbaar. Voegt niks toe aan de maatschappij, dus ruil m maar in voor een pakje boter

17-05-2023 19:03

edtfeyenoordpedt +28537

Over inwisselbaarheid gesproken, ik kan me goed voorstellen dat een andere journalist ook die open deuren kan intrappen, daar hebben we Perez niet voor nodig.

17-05-2023 19:01

Raftel +6738

Standbeeld voor Slot wordt serieus geopperd door sommigen? Ahahahah doe toch normaal joh sukkeltjes. Zitten een passant, want dat is Slot uiteindelijk gewoon, hier te verafgoden. Meer supporter van de trainer dan van de club, zum kotsen. Arnenoord Arnerdam van maken ook?

17-05-2023 18:58

Gekkie +766

Sta je van te kijken? Mensen zagen in 2012 ook graag een beeld van Guidetti. En nee, die mensen waren niet eens zwakbegaafd.

17-05-2023 20:12

guykroudikorsou +8177

Kokcu, Gimenez en Trauner zullen verrassend vervangbaar blijken. Trauner zien we nu eigenlijk al duidelijk met Geertruida die duidelijk beter is op die positie. Kokcu heeft het goed gedaan, maar er zijn betere spelverdelers te krijgen binnen het budget van Feyenoord. Zou trouwens wel gecompliceerd worden als Kokcu straks alsnog blijft met alle middenvelders die je dan zult hebben. En Gimenez is niet meer dan middelmaat en daarvoor kan je voor hetzelfde geld veel betere spitsen krijgen (Sidney van Hooydonck bv.?)
We hebben verder ook een rechtsback nodig en een linksbuiten ipv Idrissi.

17-05-2023 18:58

Detrein +726

Gimenez niet meer dan middelmaat? Je ziet aan alles dat hij een echt spits is die er volgend jaar zomaar 25 kan inleggen. Jij hebt er weinig kijk op

17-05-2023 19:46

Dwight2nd +898

Ik heb 2 potjes op Tonali gelet van Milan die gozer is echt 2 klasse beter dan Kokcu.

17-05-2023 19:50

010robson +2635

Uhhh ben jij dat Pierre ?want die vhooijdonk die mag zijn veters niet eens strikken ouwe dorpsgek.

17-05-2023 20:07

michael_verstappen +99

Sidney ipv gimenez??????????

No thanks.

18-05-2023 12:25

jellert +221227

Zieke gek

17-05-2023 18:54

bonakalou7 +68904

Blijft toch schitterend, die frustratie van die snaveltjes. En maar blijven volhouden dat ze de betere spelers hebben. 😂

Bijlow, Geertruida, Hancko, Hartman, Wieffer, Kökçü, Paixão en Gimenez zijn stuk voor stuk beter dan hun concuneuzen. Geen discussie over mogelijk.

Trauner en Szymański durf ik de discussie wel over aan.

Idrissi is de enige die minder is.

17-05-2023 18:53

FeyRot010 +23208

Alles ophangen aan trainer. Om woorden Cruijff te parafraseren: ik heb nog nooit een trainer doelpunten zien maken en wedstrijden zien winnen.

17-05-2023 19:14

glipper010 +462

Perez is zelf prima inwisselbaar. Door Patty Beard bijvoorbeeld of Roy Donders. Die hebben meer verstand van voetbal dan hij.

17-05-2023 18:45

Supportert +1345

oef... Als Roy Donders je komt vervangen, dan kan je best emirgreren naar Alaska.

17-05-2023 19:20

Kick010 +17127

Perez is inwisselbaar

17-05-2023 18:39

HAaN75 +7024

Als er iemand inwisselbaar is is dat perez nog wel

17-05-2023 18:38

Slotovic +5917

Perez engnek

17-05-2023 18:36

Kalouless +12672

https://www.volkskrant.nl/sport/perez-kwijnt-weg-door-tekort-aan-complimenten~bae6af3f/

Speler zonder ruggengraat, analist zonder ruggengraat.

17-05-2023 18:36

Peterk +34817

Beetje gelul in de ruimte die inwisselbaarheid. Ja, iedereen is inwisselbaar behalve de categorie Maradonna, Cruyff, Messi. Waar het om draait zijn 2 zaken en dat is het bedrag wat je voor de vertrekkende speler ontvangt en wat je voor een vervanger af moet tikken. Dat bepaalt of je iemand geslaagd in kan wisselen.

17-05-2023 18:34

Evanola +4708

Ik vind Perez zijn comments inwisselbaar.

17-05-2023 18:29

Feyewolf83 +4583

Volgend seizoen

Sinisterra Gimenez Paixao

17-05-2023 18:27

FREVER +16699

Gestopt met lezen bij het woord ‘Perez’..

17-05-2023 18:23
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties