Pijnlijke conclusie: ''Deze transferwindow is gewoon niet goed genoeg geweest''

Pijnlijke conclusie: ''Deze transferwindow is gewoon niet goed genoeg geweest''

Feyenoord speelde een matige wedstrijd tegen NEC in Nijmegen. Zelfs na de late gelijkmaker werd er weinig gecreëerd om uiteindelijk toch nog met de drie punten in de bus te stappen. Langzaam beginnen de twijfels toe te slaan bij de diverse journalisten en wordt Feyenoord zelfs vergeleken met een zinkend schip.

''Het eerste half uur vond ik het niet zo slecht zoals wordt geschetst'', nuanceert Feyenoord-watcher Dennis van Eersel het chagrijn in Rotterdam. ''Al met al morst Feyenoord wel weer punten en zijn er heel veel kritische noten die gekraakt moeten en gaan worden. Ik vind nog steeds dat er wel iets van een stijgende lijn zichtbaar is, maar het gaat nog allemaal veel te langzaam. Je loopt zoveel schade op dat je inmiddels wel het gevoel krijgt dat het een heel lang seizoen gaat worden.''

Feyenoord-watcher Dennis Kranenburg is in de podcast van RTV Rijnmond kritisch op het aanvalsspel van de Rotterdammers. ''Als je kijkt naar het eerste half uur, dan is Feyenoord heel veel in balbezit. Heel veel op de helft van NEC, maar je creëert eigenlijk amper kansen. Dat is dit seizoen echt het grote euvel van dit Feyenoord. De kans van Ueda was eigenlijk wel een beetje het enige echte wapenfeit in de eerste helft. Na zeventig minuten had Feyenoord 0,3 expected goals. Daar kijkt Priske altijd naar. Met het vele balbezit is dat echt veel en veel te weinig.''

''Op de vleugels heb je te maken met spelers die hopeloos uit vorm zijn'', vult Van Eersel aan direct na het matige resultaat in het Goffertstadion. ''Paixão vond ik echt uit vorm. Osman zie ik wel potentieel in, maar je moet afwachten wat het rendement gaat worden. Hetzelfde geldt voor Hadj Moussa, die niet voor de eerste keer goed inviel. Uiteindelijk heeft het vanaf de vleugels veel te weinig opgeleverd. Feyenoord mist echt Calvin Stengs op die plek, want hij koppelt het wel aan rendement. Feyenoord blijft wel aanvallen, maar je blijft je afvragen wat nu precies de gedachte erachter is.''

Brian Priske is altijd eindverantwoordelijk, maar er zijn ook veel nuances toe te passen. De Deen wordt niet geholpen door de vele persoonlijke fouten die gemaakt worden. Vooral naar het werk van algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese moet kritisch gekeken worden. ''De kwaliteit in de selectie vind ik echt ondermaats. Lotomba vind ik geen speler voor Feyenoord 1. Smal gaat niet spelen als Bueno helemaal terug is. Zo zijn er nog wel wat andere spelers die niet de directe versterkingen zijn voor Feyenoord. Nadje speelde op het derde niveau van Frankrijk, dan kan je toch niet verwachten dat je na een paar weken klaar bent voor de Eredivisie?''

Van Eersel ziet dat het voor Feyenoord mis is gegaan op de transfermarkt. ''De bomen groeien nog steeds tot de hemel bij Feyenoord. Het is wel veel beter dan een paar jaar terug. Iets waar Te Kloese de credits voor verdient, maar deze transferwindow is gewoon niet goed genoeg geweest om het elftal nu al klaar te hebben. Laat staan voor de Champions League. Is Feyenoord een Titanic? Die term heb ik eerder gehoord van collega's. Het lijkt wel zinkende te zijn. Ik ga er nog niet in mee dat het zo’n zwart beeld is rondom Feyenoord. Priske had bij Sparta Praag een reeks van vijf gelijke spelen op rij. Toen kwam er een dikke nederlaag tegen de grootste rivaal en deed hij enkele aanpassingen. Daarna ging het draaien en werden ze zelfs nog kampioen.''

Toch moet er ook kritisch gekeken worden naar het werk van Priske. Het persmoment na het gelijke spel tegen NEC was niet heel sterk. ''Hij heeft ook dingen gedaan waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Het afstappen van het systeem waar hij heel de voorbereiding mee speelde, en bijvoorbeeld ook een wissel die ongelukkig uitpakte in Groningen. Daar word je op afgerekend. Ik vond zijn verhaal na NEC ook niet zo sterk. Het waren vooral veel containerbegrippen. 'Het blijft voetbal' en 'de jongens willen voor elkaar werken'. Maar ik begrijp ook dat hij zijn spelers uit de wind wil houden. Ik hoop dat het verhaal intern wel wat concreter wordt gebracht.''

Plaats reactie
666

jack.f +5026

We hadden beter Ali nog moeten behouden voor al op rechts buiten. Maar dit is allemaal achter afgelul. Priske out.

30-09-2024 09:22

ongelooflijk +2430

Perisis was gratis op te halen....wat een klasse speler is dat zeg

30-09-2024 01:00

Maradollar +5679

Je kan het toch niet rijmen dat je een Wieffer verkoopt voor EUR 30 miljoen en dan gaat shoppen in de derde divisie van Frankrijk terwijl je weet dat er CL gespeeld gaat worden...

29-09-2024 20:58

sharon +3953

Nee focking waardeloos ! Moet je kijken wat je hebt laten gaan! Dan ga je de CL in met middelmatige spelers wtf !

29-09-2024 20:56

FR08pjotr +20334

JOH!

Niet alleen heb je kk troep gehaald


Je hebt ‘t ook nog eens veel te laat in de window gehaald


En dat voor ‘t 2e jaar op rij


DtK trek je conclusie en OPROTTEN!!

29-09-2024 19:37

kiezelsteen +674

Dtk mag van mij wel blijven als algemeen directeur, maar haal aub ff een goede technische directeur. We hebben geld . Haal daar gewoon 3 topspelers van .

30-09-2024 05:38

Baziet +326

Wat een gelul man. Slaat nergens op dat er te weinig kwaliteit zou rondlopen.

Ok misschien te weinig kwaliteit om kampioen te worden of om de CL poulefase te overleven.
Maar kijk wat je heb lopen. Echt wel genoeg om 16 punten uit 6 wedstrijden te halen. Of hebben ze bij Groningen meer kwaliteit op t veld of bij Willem 2 of Nec of Sparta? Nee he, onze bank is nog beter.
Een slimme coach die puur op resultaat speelt, haalt daar gewoon de volle winst, 3 vd 4 wedstrijden.

29-09-2024 18:31

Harold +7340

Op 1 (hwang) na zijn de aankopen van het 1ste divisie niveau!
En als je als trainer die Lotombo verkiest boven Read, een Amateur (Nadje) boven Zechiel verkiest en als je een middelmatige keeper (Wellenreuther) boven een top keeper (Bijlow) dan kun je beter die trainer gelijk de deur uitschieten!
Ik heb totaal geen geloof meer in die Priske

29-09-2024 18:30

MansoryFR +3299

Ieder geval de schade beperken waar het kan zodat we minsten CL halen waardoor we toch dat internationale zichtbaarheid houden op hoogste internationaal toernooi en uiteraard inkomsten. Hoewel het financieel beter voor de wind gaat zijn wij ook meer gaan spenderen met salarissen. Bovendien lessen trekken hoe het bij Ajax is gegaan. Het kan snel verkeren. Hopen dat we echt een keer rol gaan spelen op CL-niveau, voor nu accepteren dat je een simpele figurant bent als NL's clubje.

29-09-2024 17:56

Wisselspeler +7709

Wordt lastig om AZ nog in te halen..
De motivatie moet terug komen in het team en Feyenoord heeft al jaren moeite met laaggeplaatste tegenstanders die zich ingraven en dan counteren. Ik kan een lange lijst gaan opnoemen , maar de 12.15 uit op kunstgras of andersoorts gingen veel gepaard met puntverlies. Een sportpsycholoog is duidelijk het gemis.

29-09-2024 20:08

Aivs91 +69

Kap met die berichten over de transfermarkt, dat punt is inmiddels gemaakt.

29-09-2024 17:46

shabalala +79

de focus lag voor mij gevoel meer voor onder de 21 ipv feyenoord 1, echt bizar hoe slecht deze transfermarkt was. je wist vantevoren al wie er weg zouden gaan.

29-09-2024 17:30

MansoryFR +3299

Wat op me opviel dat de formule wat slot gebruikte is uitgewerkt of tenminste je kan niet altijd raakschieten.

Onder slot zijn aantal spelers gekomen die krasjes hadden of potentie moesten inwilligen, de meeste hadden progressie geboekt. Maar dit seizoen werkt de formule tot zo ver niet. Je hebt over het algemeen met veel nieuwe spelers te maken en je hele as is verdwenen. Het is aan priske om dat as weer op te bouwen. Het is van zowel DTK als Priske geknoei geweest waarbij Priske nog te bilijken is.

29-09-2024 18:01

Elinkwijk +1890

Maar er staan nog miljoenen op de bank.
Alles war nu is aangetrokken kostte vrijwel. Niks

29-09-2024 16:35

chrissy +944

Er zit ook voor miljoenen op de bank.

29-09-2024 16:44

Mensini +14477

Daarom. zeker als we in de winter niet bij de eerste 3 staan wordt er alsnog stevig geinsvesteerd!?

29-09-2024 20:09

Santiagotto1961 +5158

Niet Goed Genoeg? Zwaar Kut. Dat kan en MOET te Kloese zich aanrekenen. Wanbeleid. Kan er niets anders van maken.

29-09-2024 16:17

Jrob +2624

Ook nu is psvee slimmer dan heel Feyenoord......perisic ...laat gelijk zn kwaliteit zien ....hoe kan t dat Feyenoord zo'n speler niet vind ? ....omdat dtk t ergens in Zuid-Amerika zoekt en prutske in zn deense vaderland ...op europa gerichte zoekactie bestaat dan niet meer ...oh ja alleen voor zogenaamde talentjes 🤷

29-09-2024 16:10

beppie172 +64915

Namaaksupporters geven eigen spelers en staf rare namen.

29-09-2024 17:37

Jrob +2624

Tja dan maar een namaak supporter, die toch al een supporter cq fan is sinds 1969 !

30-09-2024 18:22

Rumble +6660

Is slecht geweest
Net als vorig jaar

29-09-2024 15:48

beppie172 +64915

Dit dus. RvC moet nu een TD eisen.

29-09-2024 17:37

Mardifr +2862

Onzin, die Deense Dog heeft geen visie of juiste tactiek. Onze gehele selectie zou in de basis staan bij NEC. Blamage is het

29-09-2024 15:36

Mensini +14477

Alsnog bizar dat hij (o.a.) 3 titels heeft gehaald in 4 jaar in 2 verschillende landen!?

29-09-2024 20:12

Wolfchild1962 +50

DTK heeft naar de verkeerde personen geluisterd .
Foutje bedankt , lijkt wel of Mislukingtat van Ajax naar Feyenoord achter de schermen heeft gewerkt. Doorgaan tot de winterstop en dan evalueren. Haal een echte voetbalTD en niet 1tje achter een bureau vandaan

29-09-2024 15:35

guykroudikorsou +8094

Ik zeg het al een tijd: Te Kloese is een soort Mislintat in schaapskleren, alleen erger (Mislintat had geen AD functie). Dit wordt een serieus probleem voor Feyenoord. De resultaten de afgelopen jaren waren op het conto van Arnesen en Slot.
Nu Te Kloese het helemaal alleen moet doen zien we hoe het wordt. Maar dat is nog alleen het voetbaltechnische. Ook het nieuwe stadiondossier (wat belangrijk is voor onwikkeling van elke club) heeft de beste man meteen in de prullenbak gegooid. En geloof me, dat gaat tzt ook aan ons knagen.
Wat het bestuur op hele korte termijn (=meteen) moet doen om het bloeden te stoppen is Te Kloese eruit sturen.

29-09-2024 15:22

beppie172 +64915

Situatie was vergelijkbaar. Er was toen daar ook geen AD en de anderen die moesten controleren deden hun werk ook niet.

Overigens was duidelijkheid in het Stadion dossier hoognodig.
En er was ook geen andere conclusie mogelijk.

29-09-2024 17:40

C1908 +8180

Het leuke is dat als DtK Mark ruijl als TD neerzet er niks gaat veranderen

29-09-2024 15:00

Flinkevleugel +3206

Dat is dus verre van leuk voor Feyenoord supporters.

29-09-2024 15:17

beppie172 +64915

Wordt geen TD maar TM.
Technische Marionet met de titel Technisch Manager.

29-09-2024 17:43

FR-Jeroen91 +712

Dan nog zou je verwachten dat spelers zoals Hancko, Beelen, Paxioa nu beter zijn dan de rest en hen meenemen

29-09-2024 14:54

Flinkevleugel +3206

Paixao speelt voor zichzelf, Beelen mist Oom Arne en Hancko droomt van Madrid.

29-09-2024 15:19

stz +470

Die man mag z'n eigen systeem niet spelen.. eerst gaan we met z'n allen zeiken dat 3-4-3 niks is.. terwijl je daarmee de johan cruijfschaal wint , en dan achteraf zeiken als het niet loop!

Zelfde als je wijf volblaffen en daarna zeiken dat ze zwanger is.. of is dat anders?

29-09-2024 14:52

guykroudikorsou +8094

Is een klein beetje hetzelfde.
Hij (Priske) moet gewoon (had gewoon moeten) vasthouden aan zijn eigen systeem/philosophie. Zoals hij in het begin aankondigde te gaan doen.
Slap van hem dat hij daarvan is afgestapt.

29-09-2024 15:27

Raydh +1881

Feyenoord mist kwaliteit!!! Nadje is niks. Smal komt te kort. Osman is nog niet rijp. Lotomba twijfel. En toch wordt er verwacht dat die mannen er gelijk staan. Ik denk dat je toch echt in een andere vijver moet vissen. Dit gaat hem niet worden.

De trainer doet z’n best. We zijn verwend met slot. Maar dat evenaren gaat niet gebeuren. Geef hem de tijd. Echter zonder kwaliteit kan zelfs de beste trainer er geen soep van koken. Erg jammer… maar zo is het in mijn ogen.

29-09-2024 14:39

rubino +2515

Waar is van Beek als je hem nodig hebt

29-09-2024 14:12

sterski010 +4743

El Bekhir Airlines speelt in de zandbak.

29-09-2024 14:20

Jrob +2624

Antwerp time herhaalt zich....die waren ook blij dat prutske oprotte !

29-09-2024 14:11

Brahma +5245

Ja want met een andere trainer worden de mindere aankopen wel ineens goede voetballers?

29-09-2024 14:28

Salvatore +451

Gaan we nu de transferwindow als excuus gebruiken.
Dat er spelers rondlopen die niet geïnspireerd zijn heeft niks met de transferwindow te maken maar helaas kan de trainer ze schijnbaar niet voldoende motiveren. Ik weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn en natuurlijk moet je niet alles geloven wat de media schrijft, maar spelers moeten eerst eens hard gaan werken en zich bewijzen voor men ergens aanspraak op wil gaan maken.

29-09-2024 14:06

Jrob +2624

Onzin ...dtk heeft gewoon geen versterking gehaald ...kan niet bij een to(b)pclub ...en ja ze zijn nu aan t tobben ...geweldig dtk goed gedaan .. ga lekker bij fc dordt td spelen .

29-09-2024 14:14

sterski010 +4743

De transferwindow is gewoon volkomen kut geweest en die bolle moet met zijn dikke reet van de TD stoel af want hij heeft er echt 0 kijk op. Als je niet begrijpt dat je Minteh niet kan vervangen met een jongen van het 2de niveau van België of denkt dat je met een jongen van het derde niveau van Frankrijk Stengs wel kan vervangen of dat zo,n Lotomba wel 7 miljoen waard is terwijl hij echt geen reet beter en eerder nog minder is dan Nieuwkoop en Read dan kan je beter geen TD gaan spelen. Dan wil ik het nog niet eens gaan hebben over dat je Pedersen laat
vertrekken die echt 3 x beter is dan die Lotomba EN pure snelheid bezit wat we nu niet eens in de selectie hebben en dat je je beide nummers 10 Lingr en Bullaude laat vertrekken in de wetenschap dat Stengs langdurig geblesseerd is en je nu dus geen enkele nummer 10 over hebt . Kloese ken er gewoon geen kut van als TD en heeftPriske volledig laten hangen. Die is echt niet te benijden.

29-09-2024 14:19

jaivi62 +7583

Spatje zuiver sterski010
Die vette varken DTK Kan er geen ene kut van .
Zsm opzouten

29-09-2024 15:40

Dharm747 +1889

We hadden Frank Arnesen nooit moeten wegdoen. Dat hij z’n zoon bevoordeelde was niet slim maar DTK doet nu hetzelfde met een vriend van hem. Geef mij dan maar Arnesen

29-09-2024 16:22

Persia +1844

Tuurlijk joh ...
Hahaha

30-09-2024 07:23

onno +15915

Met name een Minteh (of daarvoor een Idrissi of Sinesterra) wordt voorin enorm gemist. Was vorig seizoen, na de winterstop, veruit onze gevaarlijkste aanvaller. Hield altijd minimaal 2 verdedigers bezig, waardoor er ruimte ontstond voor anderen, en was zelf onvoorspelbaar gevaarlijk.

29-09-2024 14:03

Echte_Fan +24370

Het is gewoon (nog) geen eenheid. Individueel denk ik dat het best goed zit, weliswaar minder dan afgelopen seizoen.
Het is aan de technische staf om hier een team van te smeden.

29-09-2024 13:49

AfstandsSchot +9277

Eerlijk is eerlijk: dat is veel genuanceerder dan ik had verwacht. Er is eigenlijk niks waar ik het mee oneens ben.

29-09-2024 13:34

CROOSWIJKER +14623

Sorry hoor maar de deze spelers moet je ook van Sparta, nec, Groningen en Willem 2 kunnen winnen!

29-09-2024 13:17

RobbieDeHaag +1309

Precies, en dat mag Priske echt wel aangerekend worden.

29-09-2024 13:30

Maradollar +5679

Deze spelers zijn niet zoveel beter dan die genoemde selecties, dat blijkt elke week weer… iedereen geeft 110% maar omdat ze niet zo goed kunnen voetballen als de vertrokken spelers lijkt het alsof ze maar 50% geven

29-09-2024 13:46

Ekte69 +950

Sorry hoor, 110% iedereen? Je bedoelt iedereen tegen ons?
Vond Paixao gisteren nou niet op 110% spelen, Santi de weken er voor ook niet en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Niet al onze spelers zijn twee keer beter dan spelers bij Groningen, Sparta etc dus met veel strijd hebben wij het al een tijdje lastig. We missen gewoon al heel lang creatieve spelers. Alleen Slot maakte onze spelers (zeker jaar 1 en 2) zo fit dat ze gas bleven geven.
Nu?? Vind het soms net of ze allemaal net van 3 weken vakantie terugkomen.

29-09-2024 17:02

lou +1917

Iedereen zit op Priske te schelden maar Kloese heeft spelers en trainer gehaald en heeft als TD zichzelf daarbij totaal overgewaardeerd.

29-09-2024 13:16

jaivi62 +7583

Ik val de trainer totaal niet af.
Onkruid bij de wortel aanpakken en uitroeien. Dit geschutter komt van DTK met goedkeuring van troost en bodegom.
Ook die 2 van de rvc opzouten. Die laten dit gebeuren.deze gasten zijn alleen hun zakken aan het vullen. Als je van feyenoord houd dan handel je in belang van de club en dan had je de lijn van Arnesen en slot aangehouden en bewaakt.
Is tenslotte een succesformule.

29-09-2024 15:45

lou +1917

Ik had ook haast iedereen moeten schrijven.

29-09-2024 16:03

HanskooBV +31269

Niet goed genoeg, helemaal KUT bedoel je!

29-09-2024 13:08

ZymoFR +973

Welke zaakwaarnemer heeft Nadj bij Feyenoord gekregen? Dat is echt een hele goede!!

29-09-2024 13:07

Willem.H +15449

Deze zomer heeft zijn er heel wat mensen die geld verdiend hebben binnen de Kuip.met t halen van schandelijke troep.

29-09-2024 13:11

Jrob +2624

Ja en lotomba dan of smal ....🤦

29-09-2024 14:16

FR-Brabant +11007

Gelukkig staan we 5e, net boven Sparta en boven Ajax.....

11 punten achterstand op PSV en 6 op AZ. Niks aan de hand toch, kan nog allemaal goed komen......

29-09-2024 13:03

Willem.H +15449

Als ajax vandaag wint tege RKC hebben zij 4 verliespunten minder wetende dat zij meer kwaliteit hebben houd ik me hart vast voor de thuiswedstrijd.

29-09-2024 13:07

FR-Brabant +11007

Het was ook sarcasme Willem ;-)

29-09-2024 15:51

Ron.V15 +2569

Nog niet misschien wordt denk ik drama Priske gaat vertrekken en weer helemaal terug bij af hoop het gigantisch mis te hebben maar vrees met grote vreze

29-09-2024 13:07

Djim +8130

Natuurlijk hebben we niet alleen maar topspelers.
Maar onze selectie hoort gewoon te winnen van WII, Groningen, NEC etc.
En er zou een organisatie moeten staan, waardoor je niet helemaal belachelijk wordt weggezet door Leverkusen binnen een half uur.

Dit is echt allemaal de verantwoording van Priske.

29-09-2024 12:58

harryvos +1514

Vorig jaar kregen we bijna geen doelpunten tegen, dit jaar is het een schiettent, en alles vliegt erin. Maar onze trainer houdt lekker vast aan deze opstelling, klopt geen ene klote van.

29-09-2024 13:18

ricodetico +12897

Ik vond Hadj Moussa helemaal niet goed invallen. Leuke trucjes, maar 0 rendement

29-09-2024 12:55

glennkwidama +4299

Hij kan wat creëren, die kwaliteit heeft hij wel, maar zodra hij in spelsituaties rond de middenlijn of kort op de verdediging komt te spelen, is het veel te veel balverlies, snap wel waarom hij op t bankie start...

29-09-2024 13:04

harryvos +1514

Leuke zaalvoetballer meer ook niet.

29-09-2024 13:18

bahbah +3140

Misschien eerst maar eens proberen naar elkaar over te spelen zónder de bal te verliezen.

29-09-2024 12:54

Janzoad +1240

Deze conclusie had ook eerder gekund, Priske zorgt voor teveel onrust. Begon al verkeerd met de formatie daarna voor Timon kiezen ipv Justin, te veel wisselingen in de basis en wissels die niet te begrijpen zijn

29-09-2024 12:47

davefeyenoord32 +473

Niet genoeg ben ik het mee eens. Je mist nog 1 a 2 topspelers. Dan heb ik het over het niveau Hancko. En dat is wel echt lastig te halen en moet je ook wat geluk mee hebben. Osman, Bueno en Hwang kunnen goede spelers voor Feyenoord worden. Alleen 2 ervan zijn gehuurd… en bij nog een paar spelers is het afwachten.

Gisteren gezien zijn alle spelers beter individueel van Feyenoord op het veld ten opzichte van NEC. En dan moet je daar wel veel meer uit kunnen halen. Gisteren was iedereen in fases slecht behalve Hancko. En dat geeft toch wel te denken.

29-09-2024 12:47

theWizzardOfTatabanya +1898

Juist. Dat gelul over kwaliteit klopt ergens wel maar niet als argument voor de gelijkspelen tegen NEC, Willem II, Groningen, en Sparta. Ook met dit materiaal moet je gewoon daarvan winnen.

29-09-2024 12:52

yannick010-5324 +320

Is gewoon ook een kwestie van voor elkaar door t vuur willen gaan en dat mist in dit team enorm

29-09-2024 12:56

grenzeloos +13921

De vorige was anders ook kut hoor.

29-09-2024 12:45

harryvos +1514

Gelul allemaal over die transfer periode, van deze selectie mag je toch best verwachten dat ze van dit soort clubs winnen, we hebben echt een super makkelijk programma gehad.
Alleen Wieffer en minteh missen we meer niet, slap gelul allemaal.

29-09-2024 12:45

RonSon +2507

Geertruida vergeten? Misschien nog wel de meest ontbrekende schakel

29-09-2024 12:48

harryvos +1514

Nee hoor want die heeft de eerste paar wedstrijden nog mee gedaan, toen was het ook al bagger.

29-09-2024 12:53

Feijenoord +5420

Te Kloese is gewoon geen TD. Haal Arnesen maar terug, die is inmiddels beter.

29-09-2024 12:38

Dharm747 +1889

Liever vandaag dan morgen

29-09-2024 16:25

Willem.H +15449

Tis simpel. Als je de komende 3 wedstrijden tegen Girona, Twente en ajax verliest of maar 1 punt pakt moet het einde Priske zijn. Dan breekt ook echt de pleuris uit qua druk van supporters na DtK toe om niet langer door te gaan met Priske.

29-09-2024 12:36

luc86 +3606

Te Kloese heeft gewoon eigenhandig de scouting om zeep geholpen omdat hij dacht dat hij het allemaal wel kon. Na maanden haalt hij een trainer voor veel geld die niet dezelfde visie heeft als de rest van de club.
Dan wacht hij tot het allerlaaatste moment, als het seizoen begonnen is, met spelers halen. Voor Geertruida had je Karsdorp kunnen halen, of Pedersen een kans geven, maar in plaats daarvan geef je 5 miljoen uit aan een speler die bij geen 1 club uit de top 5 in de basis zou staan. Briljante zet.
En terwijl vorig seizoen de vleugels al de zwakte zijn van Slot haal je daar weer 2 uitprobeersels die bij lange na niet goed genoeg zijn.
Tot slot haal je ook geen vervanger van Wieffer, waar je maanden de tijd voor had en je weet dat dat de motor van het elftal was.
Te Kloese heeft gehandeld alsof hij het gebakken brood heeft uitgevonden en moet nu op de blaren zitten. Dit is echt van het niveau Mislintat geweest, hij moet nu gewoon heel snel zijn handen van de TD functie afhalen en zijn eigen falen inzien en anders zijn biezen pakken.

29-09-2024 12:35

glennkwidama +4299

U ziet dit goed en vergeet de rol van die plucheplakkers uit de RvC niet, die geven DTK deze ruimte, de huidige resultaten kunnen niet louter op t conto van Priske worden geschreven, tamelijk kortzichtig allemaal...

29-09-2024 13:07

flowerpower +3004

Om te beginnen met het aantrekken van de verkeerde trainer.

29-09-2024 12:32

Danishweirdo +3573

Stoere praat hier, Priske en Dennis ontslaan.. wow, ze zijn hier nog dommer dan ik al dacht.
Wat bereik je daarmee? Helemaal niets...Dennis heeft sinds hij hier is alles geweldig op orde en nu loopt het even niet en is hij de kop van jut.
Geef ze de tijd en Priske krijgt ze wel aan het voetballen, want zo ging het ook bij Sparta Praag.

29-09-2024 12:30

flowerpower +3004

Nee lekker zo aanklooien als nu. Heb je de laatste weken gezien hoe ze spelen. Zoveel spelers zijn er niet vertrokken. Dus deze malaise ligt alleen aan het wegvallen van wieffer Geertruida en Minteh. Minteh was er het jaar ervoor toch ook nog niet. Toen voetbalden ze 10 klasse beter.

29-09-2024 12:34

jack98 +46429

“ had bij Sparta Praag een reeks van vijf gelijke spelen op rij. Toen kwam er een dikke nederlaag tegen de grootste rivaal en deed hij enkele aanpassingen. Daarna ging het draaien en werden ze zelfs nog kampioen.''

Gelijkspel tegen NEC, Girona, FC Twente, Go Ahead, Benfica, FC Utrecht en dan een nederlaag tegen 020, zie het zomaar gebeuren…

Alleen worden we echt geen kampioen meer tenzij er allemaal clubs tien+ in mindering krijgen…

29-09-2024 12:27

flowerpower +3004

Met 1 kanttekening dat de directe concurrent toen niet al een straatlengte voor stond. Gewoon een kut trainer. Moven met die gozer.

29-09-2024 12:36

Danishweirdo +3573

Flikker zelf lekker op nepsupporter

29-09-2024 12:46

arthurschopenhauer +23022

Zo oliedom om miljoenen uit te geven aan Lotomba terwijl je Pedersen en anders Karsdorp kon hebben op die plek.

29-09-2024 12:26

Jozef4ever +805

Waarom eigenlijk Pedersen weggedaan en Lotomba gehaald. Weet niet wat de een heeft opgeleverd en de ander gekost. Maar we zijn er niets mee opgeschoten

29-09-2024 12:25

Willem.H +15449

Wie heeft Lotomba gescout? Of wie heeft hem aangeboden? Allebei zou zeer vreemd zijn om hem dan te halen. Ik ben geen betaalde scout. Maar zag als voetballiefhebber in de Franse competitie dat hij er geen bal van kon. Als die goed was geweest had hij onder Farioli wel gespeelt en hem meegenomen naar ajax. Echt je gaat bijna denken wie verdient hier aan?

29-09-2024 13:04

Jozef4ever +805

Ontbreekt gewoon aan kwaliteit voorin. Gimenez uit vorm (en nu geblesseerd). Ueada laat het niet zien. Op de vleugels is het net als vorig jaar armoedig. Alleen Stengs is oké maar laat het niet altijd zien. We hadden gewoon moeten investeren in goede buitenspelers en de niet geslaagde zoals Ivanusec van de hand doen.

29-09-2024 12:23

flowerpower +3004

Trainer bepaald toch hoe ze gaan spelen of niet. Slot heeft het team de afgelopen 3 jaar beter gemaakt. Priske breekt het gelijkelijk aan af. Bedankt DTK

29-09-2024 12:37
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties