Priske blijft realistisch: "Dan zullen we waarschijnlijk moeten verkopen"

Priske blijft realistisch: "Dan zullen we waarschijnlijk moeten verkopen"

De transfermarkt is nog niet eens officieel geopend, maar de geruchten zijn al enorm. De naam van Dávid Hancko wordt ongeveer dagelijks genoemd in de Italiaanse voetbalmedia, terwijl Christian Gimenez zijn zoon ook richting een andere club praat. Brian Priske wordt ermee geconfronteerd op de persconferentie in aanloop naar het duel met PSV.

"Geruchten zijn onderdeel van voetbal", begint Priske aan zijn antwoord. "We hebben geen serieus bod ontvangen, dus ik focus mij daar niet op. Het mooie van voetbal is dat er altijd veel interesse is. Als de transfermarkt binnenkort opent, zullen er altijd geruchten ontstaan. Het blijft heel lastig om te zeggen. Ik focus me op de spelers die hier zijn en ben ervan overtuigd dat er ook na de transferperiode een sterk team staat."

Net als Dennis te Kloese al vaker benadrukte, vertelt Priske dat Feyenoord ook niet altijd de luxe heeft om aanbiedingen te weigeren. "Wij zijn een club, land en competitie waarbij er grotere competities boven ons staan. Spelers dromen van een volgende stap uit Nederland, ondanks dat we een geweldige club zijn en een sterk team hebben. Wij spelen in de Champions League, maar er is altijd een volgende stap om te maken. De ambitie van Feyenoord is om een zo goed mogelijk team te hebben na januari, zonder twijfel."

"Dávid Hancko is zeker weten één van de spelers in onze ambitie", gaat de oefenmeester verder. "Maar als er een grote club komt en ze betalen het bedrag dat wij willen, dan zullen we waarschijnlijk moeten verkopen. Dat hoort bij het bestaan van een club als Feyenoord. Maar als je de simpele vraag stelt, dan willen we Hancko natuurlijk niet verkopen. Hij is een geweldige speler en laat dat al tweeënhalf seizoen zien."

Lees meer over
Dávid Hancko Brian Priske
Plaats reactie
666

Gerrit.M38 +611

Gewoon Nederlands graag
We zitten hier in Nederland

08-01-2025 16:53

Degekstuh +5526

Deze man praat heel veel maar zegt niks

Ook knap!!

08-01-2025 10:09

Feyenoord4ever1908 +73537

That’s football

21-12-2024 12:09

guykroudikorsou +8338

Komende zomer hebben we echt dringend een rechtsback nodig.
En waarschijnlijk moeten we dan Hancko en Gimenez vervangen en een keeper en ook een RCV halen.
Verder wat mij betreft ook weg Timber en Zerrouki en Trauner teammanager of materiaalman ofzo maken.
Enige wie ik tot nu toe kan bedenken om te halen zijn de Vrij en Dumfries. Maar dit zal maar voor even zijn want ze zijn al best oud. Ook -als we met dit type spel doorgaan- heel belangrijk om ipv Gimenez een type spits ala Henrick Larsson halen. Dynamisch, voetbalt goed, beweegt veel.

20-12-2024 18:35

Alex1908 +4680

Rechtsback? Read en Lotomba niet goed genoeg.

20-12-2024 19:30

Dommeloempia1 +20227

Beetje moe van die pa van Santi…… laat hem rest van het seizoen eerst maar elke wedstrijd scoren

20-12-2024 17:10

Jackpot +1365

At the end of the day we will see who is available and who is not.

20-12-2024 16:43

waterman +2115

Yes of course that's football too

20-12-2024 16:43

Gers +13159

Hancko kan weg als hij zich substantieel kan verbeteren ...hij zal het niet op een rechtzaak laten aankomen maar feyenoord kan ook weer niet zomaar de deal laten afketsen

20-12-2024 16:42

Peterk +35333

kijk jij maar eerst in het woordenboek wat het woord "contract" betekent voordat je hier reageert.....

20-12-2024 16:50

Gers +13159

zijn meerdere rechtzaken geweest die werkgevers uiteindelijk verloren ..ondanks contract

20-12-2024 19:25

Willem_B +56788

Thats football

20-12-2024 16:41

kindval +361

In that aspect for sure!

20-12-2024 16:35

Santiscoortwel +1776

Hancko is a great player, no doubt

20-12-2024 16:25

Tegendraads +1515

Gonzales de beoogde opvolger van Hancko. Heeft nog geen verpletterende indruk achter gelaten.

20-12-2024 16:23

luc86 +3729

Gehuurd gelukkig

20-12-2024 16:24

Meekijker +4440

De conclusie na afgelopen zaterdag mag je wel trekken dat hij geen Feyenoord 1 speler is. Z'n dartelende veulenachtige loopje zegt mij al genoeg.

20-12-2024 16:25

Chitown-Rivera +15240

Onzin. Dat was 1 wedstrijd. Ik vind het echt hoe ongelofelijk kortzichtig jullie zijn. Senesi vergeten?

20-12-2024 16:48

Meekijker +4440

Zn manier van lopen zegt voor mij genoeg. Doet me denken aan Bozenik. Geen volledige controle

20-12-2024 19:08

Peterk +35333

"beoogd"..... leuke woordspeling voor een speler zo blind als een paard...

20-12-2024 16:52

Alex1908 +4680

Zo vaak speelt hij nu ook weer niet...

20-12-2024 19:30

Monster +414

Iedereen is vervangbaar. Ook Hancko.
Iedereen hier is al helemaal getraumatiseerd. dat er een speler weg gaat.

20-12-2024 16:21

Willem.H +15880

Druk ff de prijs Priske.

20-12-2024 16:19

Feyenoord4ever1908 +73537

Patron Priske en zijn soldaten

20-12-2024 16:16

jaivi62 +7864

Gewoon 40 miljoen verkoop prijs.
Dus geen adviesprijs maar vaste prijs.
Betalen ze dat ...........Dan gewoon laten gaan.
Maar geen facundo Gonzalez in de deal betrekken.
Gonzalez is voor nu een kut speler.

20-12-2024 16:11

Peterk +35333

Iedereen kent wel de uitdrukking "je moet niet naar de bekende weg vragen". Maar al die sportjournalisten doen dat wel en leren het nooit. Elke Nederlandse club "leeft" van het maken van een goede transfer en MOET gewoon verkopen om de exploitatie rond te krijgen. En dan elke dag toch weer die oude grammefoonplaat met " gaat Hancko weg" af te draaien moet je als trainer of directeur ook je neusgaten uit komen als je elke keer deze domme vraag gesteld krijgt. Priske en Te kloese blijven altijd netjes antwoord geven maar inwendig zullen ze toch ook wel denken "wat een stelletje klootzakken heb je toch"....

20-12-2024 16:06

ReturnoftheMac +29292

Begin die Priske opnieuw erg te waarderen

20-12-2024 15:59

ReturnoftheMac +29292

Ik Had het even moeilijk na ajax en Salzburg, maar lijkt wat gezakt

20-12-2024 15:59

smirre +1370

Ik mag toch hopen dat de heren goede vervangers op het oog hebben en snel kunnen schakelen. Al anderhalf jaar weten we dat die twee een keer voor veel geld verkocht gaan worden.

20-12-2024 15:58

Gers +13159

Ook al weet je het lang wil zeker niet zeggen dat er ook een klaar staat... zeker niet in de winterstop

20-12-2024 16:26

smirre +1370

Klopt daarom vind ik het zo vreemd dat er in begin van seizoen geen goede verdediger is gehaald.

20-12-2024 16:42

HaarlemFan +609

Tuurlijk ben ik voor het verkopen van spelers met goede winst. Gimenez 40 miljoen bijvoorbeeld, doen! Maar Hancko.. Die zou ik misschien overwegen een superaanbieding te doen. Wij kunnen zeker nog 7 jaar door met deze topper. Is ook wat voor te zeggen

20-12-2024 15:54

Gers +13159

Die kan de komende 7 jaar zoveel verdienen dat zou totaal onverandwoord zijn voor ons ...los van dat ie wrsch niet wil

20-12-2024 16:28

Janas +4269

Gewoon 75 miljoen in de winterstop, zonder Hancko wordt de tweede plek nog moeilijk laat staan de eerste plek , dus 40 miljoen plus 35 aan gemiste CL plek is dus 75

20-12-2024 15:49

Gers +13159

75 is gewoon onzin

20-12-2024 16:29

ankona +14982

bijzondere uitspraak. Normaal doen coaches altijd of ze helemaal van niets weten als een transfer al bijna rond is. Deze coach doet de harde uitspraak dat er geen bod is ontvangen. Is hij tevens TD of liegen de coaches normaal altijd?

20-12-2024 15:47

Gers +13159

Schijnt te kloppen hoor..bod zou na psv gedaan worden

20-12-2024 16:30

Rene-FR1908 +12594

Die Fuckando Gonzales mag nog niet eens de veters strikken van Hancko

20-12-2024 15:41

ankona +14982

Ik laat anderen ook mijn veters niet strikken

20-12-2024 15:47

keescf +26571

Champions League mislopen kost minimaal 60 miljoen Euro. Dat is een dure grap als je Hancko voor 50 verkoopt en CL misloopt.

20-12-2024 15:41

FRRMS +26432

Vergeet ook niet dat de andere spelers minder waard worden als je minder presteert.

20-12-2024 15:51

Gers +13159

Eens hoor maar je moet niet 60 tov geen enkele Europese inkomsten nemen

20-12-2024 16:39

mout10051981 +4825

Hancko 30 miljoen en Gonzalez zal het wel op uitdraaien. Santi zal het seizoen wel afmaken hier.

20-12-2024 15:40

Feyenoord_R +11486

30 miljoen? Nooit man. Heeft nog 4 jaar contract en transferwaarde van 35m.

20-12-2024 15:41

Mensini +14702

Is 30 miljoen echt ons glazen plafond??

20-12-2024 15:45

DeNeefvanKorneev +24369

Ouderwets de club naar beneden praten weer dit

20-12-2024 15:46

mout10051981 +4825

Jouw oom was al 30 miljoen waard

20-12-2024 17:39

Rene-FR1908 +12594

Wanneer worden we nu eens een club met kloten en zeggen we: "prima als je Hancko wil, een van de top 10 verdedigers in Europa".

Dat is dan 60 miljoen. Direct te betalen.

En anders opkutten!!!

20-12-2024 15:37

kvdk91 +3080

Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren. En als Hanchko echt weg wilt zul je hem moeten laten gaan. Het is geen slaaf.

20-12-2024 15:40

rcj.b +28

Geen slaaf klopt
Maar ze tekenen met hun volle verstand een contract

20-12-2024 16:18

kvdk91 +3080

Klopt, maar als hij weer niet weg zou mogen kan het zijn dat hij zich anders gaat gedragen, en dat moet je niet willen. Na Senesi dachten mensen ook dat het allemaal ruk zou worden.

20-12-2024 20:48

rupje2010 +777

Die gaat dus. Jammer maar het lot van Nederlandse clubs.

20-12-2024 15:37

Twan.V52 +8335

Ben ik een excuus tatta?

20-12-2024 15:36

KaleCler +707

Ik zie PSV niet zo snel zijn sterkhouders verkopen, waarom zouden wij dit dan wel doen?

20-12-2024 15:33

Gladdeharry +9231

Financiële situatie

20-12-2024 15:35

Jurk +7109

Omdat PSV beter bij kas zit…

20-12-2024 15:35

KaleCler +707

Verkoop Hancko en je gaat ten alle tijden een mindere speler er voor terug krijgen, terwijl we nog zo hard moeten strijden om die plek in de champions league, zou wanbeleid zijn

20-12-2024 15:32

Puiflijk49 +577

Dit alles heeft te maken met het huidige stadion. Hier kun je geen stappen meer in maken. En verder ben je afhankelijk van succes. Nu nog twee keer champignons leguea en je bent weer een club met centjes

20-12-2024 15:24

KaleCler +707

Ga jij lekker in je eentje in een nieuwbouw UFO zitten

20-12-2024 15:31

Symex010 +5591

Het huidige stadion heeft een naam!

20-12-2024 15:33

Spiderpig +177807

De noodzaak om te verkopen is er niet en Hancko blijft hetzelfde waard deze zomer

20-12-2024 15:24

Feyenoordvrouwtje +2625

Als ze met het juiste bedrag komen zal je idd moeten. Maar niet met huur, en op afbetaling en een fooitje. Dat punt zijn we gepasseerd.

20-12-2024 15:24

Brommerpech +73743

Nee Bri-an dat hoeft niet, niet in de winter althans.

20-12-2024 15:22

FRRMS +26432

In de winter moet je NOOIT basis of dragende spelers laten vertrekken

20-12-2024 15:22

Jurk +7109

Hadden we dat maar met Jorgensen gedaan

20-12-2024 15:37

FRRMS +26432

Een persoonlijke drama in de familie sferen en blessures de tweede seizoenshelft speelde hem parten

Daarbij was Jorgensen voor feyenoord bij zn vorige club een schaduwspits die bij ons als spits werd gebruikt en toevallig goed deed.

Acheraf hadden we hem idd moeten verkopen
Maar niemand had kunnen voorzien dat er verschillende problemen zouden komen.

Dat gezegd hebbende zitten we nu in een andere positie qua status en financieel.

20-12-2024 15:58

Jurk +7109

Klopt helemaal… het is ook een koe in de kont kijken….was ook niet meer dan een plaagstootje…

20-12-2024 16:46

FRRMS +26432

Je hebt gelijk hoor
Maar ik vind de vergelijking nooit opgaan

ook omdat Jorgensen bij ons voor het eerst als echte spits in een 433 systeem ging spelen
Daarvoor was het altijd 442 met als rol schaduwspits als ik het me goed herinner

Dus ben benieuwd wat er had gebeurd als hij toen de droogte begon, achter een spits had gestaan destijds

20-12-2024 17:19

svds +33854

Deze zomer gaat er sowieso weer een half basis elftal weg, financieel noodzakelijk want eigen vermogen hebben we nauwelijks, staan nog leningen open. De Kuip moet gerenoveerd worden. Dus herinversteren zal ook wel weer zeer minimaal worden.

20-12-2024 15:21

FRRMS +26432

Ja van de zomer, niet deze winter.

20-12-2024 15:22

FRRMS +26432

En hopelijk gaat Priske dan niet zijn geweldige 343 implementeren omdat er zogenaamd spelers vertrekken.

20-12-2024 15:23

zekerteweten +117145

Zogenaamd? Die spelere vertrekken toch gewoon?

20-12-2024 15:24

FRRMS +26432

Dat was afgelopen zomer toch ook zijn excuus om alles om te flikkeren waardoor we weer met een achterstand zijn begonnen.

20-12-2024 15:24

Gozza +126

Je speelt al maanden 3-4-3, vriend

20-12-2024 15:30

Gladdeharry +9231

Net als onder Slot vorig seizoen bedoel je?

20-12-2024 15:37

FRRMS +26432

De opvatting van Slot was anders ja met Geertruida die inschuift
en buitenspelers in hun kracht

Niet nog meer spelers over de as.

Ook niet 6-8 van origine verdedigend ingestelde spelers opstellen.
Om nog maar te zwijgen over hoe we staan in de omschakeling
Ik moet er echt niet aan denken dat Priske vrij spel krijgt volgende zomer om te doen wat hij wilt

20-12-2024 15:50

Brommerpech +73743

gelukkig krijgen we ook veel supertalenten terug die nu verhuurd zijn en die we verder aan de straatstenen niet kwijtraken

20-12-2024 15:23

KaleCler +707

Zoals Kasanwjiro??!

20-12-2024 15:32

Spiderpig +177807

Zien we deze zomer weer...
Maar niet onrust veroorzaken midden in het seizoen

20-12-2024 15:25

McLovin +11217

Gewoon behouden, de meerprijs die ze moeten betalen verrekenen met mislopen van eventuele CL deelname. Gaan ze niet lappen dus non-item. David blijft

20-12-2024 15:22

JDN1987 +23714

Ja maar hoe kun je echte groei stappen maken en in de buurt komen van die grote competities en echt iets voorstellen in Europa als je een speler zodra hij serieus iets voorstelt steeds moet verkopen? Dan blijf je altijd maar een beetje het zelfde. Hoog uit groei je iets waardoor je als Feyenoord zijnde misschien iets regelmatiger kampioen wordt dan nu. Maar verder niet veel verder en meer dan dat…

20-12-2024 15:14

fr_1993 +78858

Omdat de tent ook met draaien, anders ga je geen eigen vermogen hebben en ben je failliet. Bekend verhaal? Precies ja.

20-12-2024 15:18

JDN1987 +23714

Door goeie spelers te behouden en stabiel te blijven zonder steeds opnieuw te beginnen speel je sneller champions leauge. Miljoenen. Dan ga je niet failliet. Precies ja. Dan speel je niet zo snel van die domme kut tiefes potjes zoals tegen Sparta fortuna Groningen willem 2. . Omdat je weer helemaal moet wennen. Nee ‘ dan ga je net als psv door waar bij je gebleven bent en win je gewoon 5-0

20-12-2024 15:23

fr_1993 +78858

Jongeuh, je begint niet opnieuw als je één speler kwijtraakt.

20-12-2024 16:49

Inworp +3446

Die Europesche top halen duurt waarschijnlijk nog vele jaren. Het gaat er om dat je spelers elk seizoen relatief goedkoop kan binnenhalen en dan voor een beter bedrag kan verkopen. Ook moet je dan een beetje mazzel hebben om zover te kunnen komen. Maar bovendien wil een speler zich sportief verbeteren en meer verdienen. Ook houdt hij rekening met een contractduur en evt. een gelimiteerd transferbedrag.

20-12-2024 15:37

FFL +11130

Je moet niks Priske. Je kunt óók zeggen "Prima, kom einde van het seizoen maar terug. Wij willen ons weer voor de CL kwalificeren en daar is Hancko onmisbaar bij"

20-12-2024 15:13

mafkaan +63130

Precies en eebs

20-12-2024 15:19

Jurk +7109

Of Priske zegt… ik ben nog niet toe aan dit niveau… ik neem ontslag…met zijn jankmuil…

20-12-2024 15:40

mafkaan +63130

Verhuizen. En zeg maar dag met je handje Hancko en Gimenez én CL.

20-12-2024 15:12

cornelia56 +142

30 miljoen met nog een contract voor 3 jaar iedere mafkees van 020 word voor meer verkocht poot stijf houden kom van de zomer maar terug

20-12-2024 15:11

Aranburu +239

80 miljoen voor Anthony..Dus wat gaan we doen

20-12-2024 15:10

linksbek +17133

Verhuizen!

20-12-2024 15:06

jack98 +47779

We hoeven geen een basisspeler noodgedwongen te verkopen in de winter, dat is de luxe positie waar Feyenoord in zit!

20-12-2024 15:06

linksbek +17133

Ben benieuwd welk bedrag DtK in gedachte heeft !

20-12-2024 15:03

JS-FR1 +17569

Als ze het juiste bedrag geven ja.

20-12-2024 15:03

Nabbie +4060

Zoals ik al eerder zei: NA het seizoen weten ze voor 40 miljoen, Gonzalez, bonussen en een doorverkoop percentage, alles.

YNWA

20-12-2024 15:02

SixtoRovina61 +48482

lekkere klikbeet titel terwijl hij niks bijzonders zegt, goed gewerkt crew

20-12-2024 15:00

Kevin.L31 +2644

Lijkt vz wel

20-12-2024 15:01

SxDean +1223

Maar is de titel niet exact wat hij ook als reactie zegt? Hoe is het klikbait als hij dit letterlijk gezegd heeft

20-12-2024 15:11

SixtoRovina61 +48482

Een statement met een voorwaarde verandert als je de voorwaarde weglaat

20-12-2024 15:30

Frankster +21294

De ambitie van Feyenoord is om een zo sterk mogelijk team te hebben na de winterstop.

Nou gelukkig maar

20-12-2024 14:58

boskampi +129254

Als Juventus morgen 50 miljoen euro op tafel legt is Hancko weg. Dat is helaas de realiteit en Priske snapt dat.

20-12-2024 14:52

6Paul +20531

Helaas leggen ze het niet in 1 x op tafel

20-12-2024 14:54

RicoLA +11267

Meeste clubs kopen op afbetaling...

20-12-2024 14:55

Wollahmark +15756

Via Klarna

20-12-2024 14:57

DeKuipforever +202993

Zijn wel een hoop koffertjes vol...

20-12-2024 14:59

DeKuipforever +202993

Voor 50 miljoen zou ik er ook begrip voor hebben, dat is namelijk een bedrag dat we niet kunnen weigeren en ligt zelfs 15 miljoen boven zijn marktwaarde...

20-12-2024 14:55

boskampi +129254

Het hangt ook wel af van de betaalvoorwaarden. 40 miljoen in één keer of 50 miljoen verspreid over vijf jaar maakt een verschil.

20-12-2024 14:57

DeKuipforever +202993

Natuurlijk, dergelijke bedragen worden tegenwoordig ook niet meer ineens betaald maar over meerdere termijnen...

20-12-2024 14:58

JS-FR1 +17569

Binnen 90 dagen

20-12-2024 15:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties