Priske over blessure Ueda: "Dan ziet dat er niet goed uit"

Priske over blessure Ueda: "Dan ziet dat er niet goed uit"

Het resultaat van woensdagavond is een teleurstelling, maar het spel dat de Rotterdammers lieten zien was misschien nog wel veel teleurstellender. De thuisploeg heeft eigenlijk geen serieuze kans gehad en kwam totaal niet in de wedstrijd tegen aartsrivaal Ajax.

"Sommige prestaties waren nadrukkelijk minder dan we de afgelopen wedstrijden hebben gezien", begint Brian Priske in gesprek met ESPN. "We hebben geen oplossing gevonden op het goed georganiseerde team van Ajax. We gaven twee doelpunten te makkelijk weg. Als je ze bekijkt, zeker de eerste, moesten we hem echt hebben. Wellenreuther mocht eigenlijk niet komen."

"Het tweede doelpunt kwam uit een standaardsituatie die we uiteraard beter moesten verdedigen", vervolgt de trainer van Feyenoord. Zijn elftal heeft vijf goede wedstrijden gespeeld en dus krijgt hij de vraag of zijn elftal niet een beetje te moe is? "Dat is een mogelijkheid. Het is normaal als je op het hoogste niveau moet presteren dat het lastig kan worden. Ik denk alleen niet dat dat het probleem was vandaag. Wij willen het thuis voor een fantastisch publiek beter doen. Wij weten het schema en niemand die daarover zal klagen. Zaterdag moeten wij er weer staan."

Priske had vooral gehoopt dat hij met zijn elftal een beter antwoord kon vinden op het spel van Ajax. "Uiteindelijk denk ik dat Ajax ook helemaal niet heel veel grote kansen heeft gecreëerd. Als je kijkt naar de statistieken van de wedstrijd, denk ik dat we nog aardig hebben gedomineerd." Het creëren van de kansen ging echter helemaal mis bij Feyenoord en dat zag de trainer ook. "De grootste waren waarschijnlijk nog aan het einde van de wedstrijd. Er waren een paar momenten in de eerste helft dat we Osman vonden, maar het ontbrak aan de laatste pass."

Blessure Ueda

Tot slot komt ook de blessure van Ayase Ueda ter sprake. Wat de status is? "Ik weet het niet, maar als hij zijn hand naar de hamstring haalt, dan ziet dat er niet goed uit." Mocht de Japanner inderdaad voor meerdere weken zijn uitgeschakeld, kan Feyenoord alleen rekenen op Julián Carranza. Santiago Gimenez ligt namelijk voorlopig nog uit de roulatie. "Ik denk dat er nog hetzelfde geldt als een aantal weken terug. Het is nog een lange weg en we verwachten hem in december. Ik heb het nog niet besproken met de fysio’s, maar hij komt langzamerhand terug op het veld. Ik verwacht niet dat hij ons ineens komt helpen zaterdag."

Lees meer over
Brian Priske
Plaats reactie
666

ronjetta +88

ik geef carranza wel een blowjob..dan gaat ie aan de lopende band scoren

31-10-2024 15:08

Reintjuh +5311

Gegokt en verloren , Ueda en Timber zijn niet fit . Let op Whang ajb trainer.

31-10-2024 13:34

VanKlotelenBurg +3698

Waarom niet eens beginnen met Paixao in de spits? Met Osman op rechts en Inanusec op links. Of Stengs straks op rechts en Osman op links.

31-10-2024 11:46

wieg +741

Het oportunisme van de voetballerij....

31-10-2024 10:38

1923VatoLoco2017 +1221

Ook dat nog...

31-10-2024 06:56

Doellat +5419

Met het gemiddelde van nu heb je einde seizoen 65 punten. Dat was afgelopen seizoen goed voor de 4e of 5e plaats.
Neem je hier genoegen mee als club, of zoek je een alternatief voor je coach en wie is er dan beschikbaar?
Daar zal best wel over nagedacht worden in het Maasgebouw. En in mijn ogen zeer terecht. Priske voldoet aan veel criteria, maar is gewoon niet de topper die Feyenoord nodig heeft. Of het nou is in spelsysteem, opstelling tactische omzettingen of wissels, veel te vaak kun je hier vraagtekens bij zetten.

31-10-2024 05:49

MUTANT +272

Maar als je e opstart van de eerste 4 wedstrijden uit het gemiddelde haalt, valt het allemaal wel weer mee.

31-10-2024 14:43

KardinaalRichelieu +10431

Nee het valt niet mee

01-11-2024 12:05

Doellat +5419

Tegen die teams, met alle respect, mag je met de helft van je basis nog niet verliezen. We zijn geen niveau Utrecht of zoiets

01-11-2024 16:11

rensrotterdam +3971

Gewoon iedere spits die Feyenoord aantrekt is nog minder dan de vorige, de goede resultaten van de afgelopen tijd waren door het middenveld. De aanval is zo matig dat je dit het hele seizoen problemen gaat geven. Na de JC schaal was het al zichtbaar maar veel geluk en geklungel aan beide zijde deed dat verbloemen. Als je van AZ verliest of gelijk speelt is ben je in grote problemen want CL mislopen is dan heel realistisch en daar doen twee goede wedstrijden niks aan af

31-10-2024 04:04

Rumble +6653

En dan kom je toch weer uit bij de oorzaak: wanbeleid mbt in en uitgaande transfers. Al twee jaar op rij!

31-10-2024 08:23

guykroudikorsou +8074

We hebben een spitsen probleem. Een fitte Ueda heb je nog een beetje aan.
Maar vandaag hebben we weer eens kunnen zien dat Carranza echt een kut spits is.

31-10-2024 00:50

Gyros +73279

Waardeloze trainer ga lekker terug naar Nordsjaelland. 90 minuten afgebluft door een liliputter.

31-10-2024 00:04

ndroock1 +2443

#PriskeOUT ??

31-10-2024 09:29

Snoek1974 +1806

Priske is tactisch klem gezet waar die op had moeten reageren , bleef helaas uit , Paxao speelde teveel naar binnen waardoor die opgepakt werd door Henderson en Bueno kon zo worden opgevangen door de back.

Had na een kwartier al gezegd , Paxao ga breder en dieper staan zo komt er ergens ruimte of het nu voor Bueno is of voor Milambo .

Maar kregen vandaag gewoon de energie er niet in

30-10-2024 23:23

FeyUU +2264

De ruimte voor Bueno kwam de vorige wedstrijden juist doordat Paixao meer naar binnen stond. De tegenstander dekte de lijn naar Bueno vandaag goed af en als hij aan de bal kwam, zetten ze gelijk met twee man druk. Read aan de andere kant lieten ze veel vrijer.

31-10-2024 00:03

guykroudikorsou +8074

Hij had niet met Read moeten beginnen maar toch met Nieuwkoop. Bueno werd goed uigeschakeld door Ajax -zoals ze vooraf al aankondigden te gaan doen (had Priske iets op kunnen bedenken)- Read lieten ze vrij, maar het eerste deel van de wedstrijd deed Read werkelijk niets anders dan de bal terug op de keeper spelen (of breed naar Trauner). Dus uiteindelijk heb je geen gebruik gemaakt van deze vrijheid. Nieuwkoop deed het een stuk beter dan Read die minuten die hij er stond.

31-10-2024 00:54

Snoek1974 +1806

De ruimte kwam door loopacties van buiten naar binnen door Paxao ipv dat die er al ging staan .

Vind niet dat Read het heel slecht heeft gedaan , had misschien meer naar voren kunnen voetballen , maar er was te weinig energie in de ploeg , want zowel de spits als middenvelders kwamen niet vrij . Het was te statisch gisteren .

31-10-2024 07:09

Boss63 +1407

Read verdedigend wel goed maar in opbouw te ver naar binnen.
5-10 m verder naar buiten en iets scherper naar voren en Trauner krijgt meer ruimte om Hwang of Timber aan te spelen

31-10-2024 11:14

ndroock1 +2443

We weten nu in ieder 100% geval zeker dat Priske geen hoog-intelligent tactisch brein heeft. Hij is goed in het geven van schouderklopjes als de spelers het goed doen. Maar verder ?

31-10-2024 09:32

ringostar1 +2625

Dom he hadden we maar een exstra spits gekocht bestuur !

30-10-2024 23:21

S.A.F +5521

Wat een kutzooi. Carranza is niveau Barendrecht en verder hebben we niets. Paixao is geen spits en veel te klein.

Kunnen we Jhonny vd Burger King niet nog even vastleggen voor 6 maanden?

30-10-2024 23:18

Thoko18 +1308

Van Persie terug halen 😉

30-10-2024 23:28

ndroock1 +2443

Wil je ajb. BVV Barendrecht niet beledigen ?!

31-10-2024 09:33

Goofy1973 +3077

Zodra de tegenstander zich terugtrekt en georganiseerd speelt, spelen we niks bij elkaar

30-10-2024 23:16

louisvanderploeg +12932

ALs Caranza niet kan, gewoon Osman in de spits en een ander op Rechtsbuiten

30-10-2024 23:11

jack98 +46408

Je hebt niet gedomineerd in kansen creëren in ieder geval want daarvoor is het tempo veel te laag en ben je slordig in de passing en het aannemen..

30-10-2024 22:57

Chompie +6

Geef mij Bijlow maar, 30 doelpunten heeft wellereuter er tot nu toe achter ze oren gehad sinds hij 1e keeper is in het nieuwe seizoen.
Het is gewoon kapitaal vernietiging geweest, zijn eis om eerste keeper te zijn. Had hem lekker naar psv laten gaan. Ballenvangers zat

30-10-2024 22:44

ndroock1 +2443

Timon inruilen voor onze HELD Justin. Priske moet lef tonen en knopen doorhakken! Met z'n rare akties (343 en Wellenreuther) heeft hij het seizoen nu al naar de Kloten geholpen. - Alle Denen waar ik ooit mee heb gewerkt waren eigenwijze langdradige knarren. Ben dus niet verbaasd.

31-10-2024 09:35

jack.f +5026

Heb die jap al weer wat. En een onzin over dat ze moe zo in, Ajax speelt toch ook 3 keer in de week. Nee thuis is het gewoon niet goed als ze het spel moeten maken.

30-10-2024 22:29

Jordan84 +1992

Maar niet 3x in de week met dezelfde elf

30-10-2024 22:53

louisvanderploeg +12932

Juist, dat doet die spaghettivreter wel goed

30-10-2024 23:12

taco_mundo +50471

Tegen fc bal op het dak... CL is wel een ander niveau

31-10-2024 02:51

Jordan84 +1992

Klopt. Daarom onze spelers wellicht vermoeider afgelopen woensdag

01-11-2024 20:38

Jim.1 +537

Ik lees veelal dat het tactisch niet klopte en zal zeker zo zijn. Maar was het nou ook niet zo dat 90% van het team zwaar ondermaats speelde en 020 gewoon 6 tandjes feller was?
Als je dat gebrei achterin zag, zo traag en 0 creativiteit
Maar hulde voor de supporters, 90 minuten achter de ploeg blijven staan!

30-10-2024 22:21

Spiderpig +172560

Wordt ook niks omgezet terwijl het 90 minuten niet draait

30-10-2024 22:21

Jim.1 +537

Nee, als je beide backs wisselt voor andere backs kan je niet veel verwachten...
Maar wat op de bank zit is ook vaak geen verbetering helaas

30-10-2024 22:36

Champman079 +3520

Het blok van 020 was perfect verstorend in ons spel, je kon de 3-2 blok die alle variaties uit het spel haalt al na 20 minuten als patroon zien. Dan moet je daar of doorheen zien te spelen of je moet het omzetten en er omheen spelen… dat kwam er totaal niet aan te pas, niet van de coaches aan de zijkant, niet door Trauner, niet door Timber en niet door Hwang…. Dat was echt teleurstellend, maar daarom ook terecht verloren

30-10-2024 22:38

Spiderpig +172560

Hoeft niet per se te wisselen...misschien iets in het veld omzetten

30-10-2024 22:38

GoudvisFR +2052

Je zal echt een spits uit de jeugd moeten klaar stomen, Carranza kan geen twee ballen achter elkaar aannemen en na 50 minuten is die helemaal verrot

30-10-2024 22:17

ongelooflijk +2417

Ik hoop wel dat Bijlow in de beker mag keepen want hij gaat nooit midden in het seizoen wisselen van keeper.

30-10-2024 22:01

SK.S +227

Tijd vooe bijlow, timon goede keeper maar kost ons nu weer punten. Bijlow had ze allebei gehad!

Nu niet eigenwijs zijn priske gewoon bijlow erin nu!

30-10-2024 22:00

onno +15914

Want Bijlow had een uitstekend trackrecord in het voorkomen van doelpunten voordat hij weereens geblesseerd raakte. Niet dus. Veel mensen hebben een slecht langetermijn geheugen hier.

30-10-2024 22:41

S.A.F +5521

Dat is waar. Bijlow ook regelmatig een slippertje en qua reflexen is Wellenreuther al zeker niet minder.

30-10-2024 23:19

Boss63 +1407

Maar veelal komen de goals bij Wellie uit, een op een en daar is Bijlow heel goed in. En ik denk coachend Bijlow ook beter.
Op de lijn Wellie goede reflexen. Voorkeur: Tegen AZ met Bijlow.

31-10-2024 11:18

SK.S +227

Volgens mij vergeet je even de kwaliteiten van bijlow.

31-10-2024 12:03

ndroock1 +2443

Kameraden, Like de de post van SK.S : moet bovenaan komen!

31-10-2024 09:38

JKTB +21049

Wie is onze 4e spits?

30-10-2024 21:56

Arcor +175531

U, volste vertrouwen in u.

30-10-2024 21:57

JKTB +21049

Gvd, meen je niet. Ben al moe als ik de trap oploop.

30-10-2024 21:59

FeynoordaandeNijl +1398

hoeft alleen maar naar het doel te lopen (en er zeker niet uit te komen zoals..)

30-10-2024 22:31

Danishweirdo +3569

Waan van de dag....Priske kan er ineens niets meer van 🤣🤣🤣 terwijl die man topwedstrijden heeft gewonnen met Feyenoord wat zelfs Slot niet is gelukt.
Pech dat Timon op zijn zachts gezegd niet de beste fase in zijn carrière beleeft anders had je nooit verloren.

30-10-2024 21:55

tatonka_tatonka +969

Pech????? Dit is zijn niveau, niet meer en niet minder. Dit loopt als een rode draad door dit seizoen. Al minimaal 7 punten op het conto van Timon. Als Priske nu niet wisselt mag hij heel snel oprotten. Je kunt nog zo goed zijn (gisteren niet) met zo'n keeper eindig je in de middenmoot.

31-10-2024 11:54

Twan.V52 +7736

Toch kut om op mijn werk dat jodendom weer aan te horen maar tja als feyenoorders zijn we teleurstellingen gewent!

30-10-2024 21:55

Boss63 +1407

Misschien hadden we Milambo die er niet goed inzat door Zechiel moeten wisselen of zelfs Ivanusec.

31-10-2024 11:19

OmeChris +3901

Afgebluft door getergde neuzen...

30-10-2024 21:54

patrick010 +3131

we hebben gewoon terecht verloren.
ze waren beter voorbereid en slimmer

die slimmigheid missen wij en dat hebben we al.jaren.
je moet een wedstrijd dood kunnen maken.
020 deed dat helaas goed
wij deden dat tegen Groningen helemaal niet.
en dat is het verschil

30-10-2024 21:54

John84 +4403

Ik snap best dat je een wedstrijd dood wil maken, maar op deze manier zou ik het ook van onze eigen mannen niet eens accepteren. Zoveel theater, zo lang en veel tijdrekken vanaf minuut 35...... Echt anti voetbal.

Na vandaag heb ik een nog grotere hekel aan die ajacieden gekregen.

30-10-2024 21:57

OmeChris +3901

Degene die besloten heeft Ueda het OK te geven om te spelen mag lekker WW gaan opstrijken

30-10-2024 21:53

FR4everandalways +120837

Priske out, behalve als we AZ en Salzburg winnen. Dan is hij geweldig

30-10-2024 21:52

mellie +7516

Helaas verloren door 2 blunders van timon

30-10-2024 21:51

Jigsaw +9964

Hoe kan het zo zijn dat we onder Slot zo weinig blessures hadden en de spelers makkelijk 3x pw konden blijven gaan? En nu dat we blessure na blessure hebben en de spelers in het laatste half uur niet meer kunnen lopen? Heeft het er mee te maken dat Slot die vent heeft meegenomen naar Liverpool of komt het door iets anders?

30-10-2024 21:49

KireH +18731

Dit soort blessures ontstaan door overcompensatie. Net even teveel geven om toch die bal te halen of dat duel te winnen. Ze doen dus meer dan ze eigenlijk moeten doen : ze hebben een te grote bewijsdrang en forceren dan.

30-10-2024 21:55

Wereldster +9502

Expected goals 1,3 Feyenoord en 0,6 Ajax
Zegt ook wat

30-10-2024 21:44

nieuwsgekkie +8960

Er zijn vrij weinig mensen die door een uitslag heen kunnen kijken.

30-10-2024 21:49

Mexicano +6069

Gewoon 0_2 verloren dat zegt nog veel meer , falende voorhoede en blunderende keeper , zo spelend verlies je ook van az

30-10-2024 22:01

Michel.V +4596

Wij zijn feyenoord wij zijn wel wat gewend.

30-10-2024 21:42

Michel.V +4596

En niet anders.

30-10-2024 21:43

eefb014 +5392

Wij zijn Feyenoord wij zijn eindelijk weet ee. Topclub. Oprotten. Met dit gedrag. Een wedstrijd als deze is niet acceptabel

30-10-2024 21:46

Michel.V +4596

45 jaar kom ik zo thuis, dus ik ben wel wat gewend pik

30-10-2024 21:50

eefb014 +5392

Ik ben ook wat gewend. Eerste seizoens kaart begin jaren 80. Maar dit gedrag moet afgelopen zijn.

30-10-2024 23:04

Xtacy +636

4x achter elkaar in de competitie winnen van de neuzen, ik heb t nog niet meegemaakt of vergeet ik iets???

30-10-2024 21:48

Michel.V +4596

Vd 45 jaar is dit niet veel.

30-10-2024 21:53

Doellat +5419

Helaas wel... Maar bij ons zijn de mooie dingen wel fantastisch.

31-10-2024 05:35

FR08pjotr +20327

Waar blijft Priskes hand in eigen boezem?

Tactisch totaal overlast. En meneer komt niet verder dan een linksback voor een linksback wisselen en een rechtsback voor een rechtsback. Gruwelijke amateur

30-10-2024 21:40

Wereldster +9502

Meer hebben we niet

30-10-2024 21:43

Danishweirdo +3569

Lul niet, topwedstrijden gespeeld de afgelopen weken en nu liep het niet en nou ligt het ineens aan hem 🤣🤣🤣 jij bent hier de amateur...en gelukkig maar.

30-10-2024 21:45

Arcor +175531

Afgelopen weken was hij een Hero en nu een Zero. Waan van de dag.

30-10-2024 21:45

ndroock1 +2443

Hero??! - Een lotto-winnaar, geluksvogel, hooguit.

31-10-2024 09:39

Noud +10935

Kan een keer zo’n wedstrijd tussen zitten. Tegenstander deed puur aan powerplay en heeft daar met Weghorst en Akpom ook de spelers voor. Helaas door wellenreuther dan ook nog zeer effectief.

Priske kan je nog niet echt beoordelen of hij een wedstrijd kan keren. Hij heeft nu ook 0 materiaal op de bank zitten om dat voor elkaar te krijgen.

30-10-2024 21:50

jespertje +1314

Nadje spits als carranza t niet lukt

30-10-2024 21:40

Dezwartetulp +76282

Priske tactisch totaal afgetroefd door Farioli. Die liet z’n ploeg 2x scoren. Priske liet z’n ploeg geen enkele keer scoren.

30-10-2024 21:39

simswapper +34026

Beste analyse tot dusver

30-10-2024 21:39

coolsingel123 +1968

Tja farioli heeft Feyenoord over geanalyseerd en Priske ging van eigen kracht uit.

30-10-2024 21:39

Danishweirdo +3569

En zo hoort het ook maar als je spelers onder hun niveau spelen win je nooit

30-10-2024 21:52

tatonka_tatonka +969

Ha ha ha, Timon en niet Farioli liet Ajax 2x scoren.

31-10-2024 11:58

paulus56 +247500

het enige was wat lekker was vandaag ws de pmds over en uit

30-10-2024 21:38

Wereldster +9502

Feyenoord onwaardige jankmuil

30-10-2024 21:39

coolsingel123 +1968

Gasten.. 020 stond goed. En wij hadden er geen antwoord op. Mogelijk dat andere ploegen dit nu ook gaan doen. Maar laat Priske hier een plan voor bedenken. Uiteindelijk zijn dit ( jaa heel pijnlijke) 3 punten die we hebben verloren. Maar denk niet dat 020, utrecht etc. Geen punten meer laat liggen. Tot 18:00 dacht iedereen nog dat we makkelijk 2e zouden worden.. wat een bipolaire gedoe hier.


En nee ik heb ook geen zin om morgen met mijn joden collega te moeten werken. Ik kreeg al weer achterlijke plaatjes doorgestuurd

30-10-2024 21:38

Xtacy +636

Zonder 2 blunders van Timon had je dus 0-0 gelijk gespeeld of Miss zelfs gewonnen.

Na 6 minuten achter komen tegen de neuzen wil je gewoon niet.

30-10-2024 21:50

Generaalspankee +9640

Ueda had gewoon nooit moeten spelen en zijn rust moeten pakken. Als trainer en technische staf moet je dat toch ook wel inzien

30-10-2024 21:37

Xtacy +636

Gewoon dikke fout idd! Dom!

30-10-2024 21:50

Spiderpig +172560

Zie net foto's van berghuis langskomen...

Vieze rat

30-10-2024 21:37

BullaudeKaas +17493

19 uit 10 maar niemand die het een probleem vindt...lekker 64/68 punten halen..

30-10-2024 21:37

Jacobus +2022

Nog knap met die priske

30-10-2024 21:38

Michel.V +4596

Gewoon een kut mentaliteit, om zo voor de dag te komen , is de wedstrijd vh jaar.

30-10-2024 21:36

SimonStokvis +10140

Nee, dat gaat de champions League finale worden. Geduldig zijn

30-10-2024 21:37

Michel.V +4596

Haha goeie maat.

30-10-2024 21:37

coolsingel123 +1968

Ja daar stoorde ik me ook zo erg aan!

30-10-2024 21:38

SimonStokvis +10140

Antoni milamboooo 🎵

30-10-2024 21:36

you_never_walk_alone +8552

Santi en ueda spelen al als een vod , maar caranza ..... mijn god!

30-10-2024 21:35

Mexicano +6069

Dat is gewoon pratoo niveau , simpel zat

30-10-2024 22:03

Wereldster +9502

Stelletje jankmuilen hier.
FTID!

30-10-2024 21:35

paulus56 +247500

lekker je kop houden

30-10-2024 21:36

Wereldster +9502

Ik versta je niet met die lul in je mond

30-10-2024 21:39

FR4everandalways +120837

Ben jij blij dan. Laat mensen lekker boos zijn joh achterlijke lamlul

30-10-2024 21:44

Wereldster +9502

Simpel gekkie. Nu weer naar je schooltje

31-10-2024 09:24

Roaldinho +1760

Die Carranza transfer blijft ook wel geinig.
Niveautje Cole Bassett. Kan er helemaal niks van

30-10-2024 21:34

Thomas.A87 +1678

Beetje zo'n walemark, wilt zichzelf graag bewijzen maar lukt voor geen meter

30-10-2024 21:36

Roaldinho +1760

Omdat hij er niks van kan. Denk aan de volgende categorieën:

Balvaardigheid
Balvastheid
Basistechniek
Vrijlopen
Duelkracht
Positiekiezen
Kopkracht
Afwerken
Dribbelen

Op hoeveel onderdelen scoort hij een voldoende. 1 hooguit 2. Dit gozer is nog veel slechter dan Ueda.

30-10-2024 21:43

14mei17 +3320

Nóg veel slechter? Ueda is helemaal niet slecht, die is beregoed!

30-10-2024 22:27

JDN1987 +22445

Zo zie je maar hoe snel een mens kan veranderen en verwend kan raken. Waar we vroeger in de kuip met schuim op de bek vol zenuwen en adrenaline kolkte tegen 020 . Was het nu een zelfvoldaan relaxed sfeertje vol zelfvertrouwen van wij doen dit wel even vandaag. ( we misten alleen nog een schuifdak) Op basis van afgelopen seizoen ( wat een unicum was dat maak je niet meer mee op zo’n manier dat zeiden we toen ook al) . En benfica. Een handjevol wedstrijden terug geloofde niemand er meer in.! Mede door de media was er maar een hoop arrogantie. Iedereen riep we slopen ze wel even. Alsof we ajax altijd de baas waren…. Alsof ajax de club was die jaaaaaren lang niet meer in de kuip heeft gewonnen.. zo zie je maar.. hoogmoet komt snel te val. Ik hoop dat we hier allemaal van hebben geleerd. En we weer met de beide benen op de grond staan Arrogantie staat ons niet. Ja de media houdt van drama. Die zullen dit blijven doen. Als we dit weekend van az verliezen. Dan wordt Feyenoord opeens 5e en lopen we weer lichtjaren achter en gaan ze weer praten over hoe verpauperd de kuip is… en pijpen ze ajax en psv weer helemaal leeg.. wint feyenoord van az. En spelen we gelijk tegen city. Dan is Feyenoord opeens de eredivisie ontgroeid. Zo werkt die kut media nou eenmaal. Maar laten wij gewoon zijn wie we zijn. Die houding staat ons niet. Daar hebben we ajax en psv voor in Nederland. Wij zijn die rauwe grote volksclub die gewoon overal hard voor moet knokken! Tegen wie dan ook. Met schuim op de bek zonder arrogantie

30-10-2024 21:33

JantjeRotterat +318

Deden ze dat dan ook maar … vanavond niets van gezien …

30-10-2024 21:41

JDN1987 +22445

Nu gebeurt ons dit niet meer. We weten weer wat verliezen is in eigen kuip in de eredivisie. Volgende keer staat heel Rotterdam weer aan

30-10-2024 21:45

PeetVleet +4696

Ook al die blessures ineens. Hoe anders was dat afgelopen jaren? Is toch wel zeer opvallend hoor..

30-10-2024 21:32

PeetVleet +4696

Priske is tactisch gewoon een zeer matige trainer. Die kleine Calimero uit 020 heeft hem vandaag tactisch afgetroefd. Eerlijk is eerlijk. Denk dat Priske zelfs met het materiaal van PSV niet het maximale eruit zou halen.

30-10-2024 21:32

jubbe +324

Wat een onzin joh, totale offday met een blunderende keeper. In Lissabon en Utrecht stond het tactisch ook niet goed, puur geluk dat we daar wonnen. Man man man.

30-10-2024 21:34

PeetVleet +4696

Tactisch bedoel ik mee dat hij geen oplossingen weet als wij het spel moeten maken de ruimtes klein worden. Hij wist niets om dit Ajax te bestrijden. Hoe anders was dat aan de andere kant. Gewoon realisme.

30-10-2024 22:44

jubbe +324

Vertel jij is even wat er had moeten gebeuren? Spelers op de bank zijn allemaal minder dan wat er in stond. Ueda was al uitgevallen, flanken rendeerde niet, centraal was geen ruimte en het team leek uitgeblust.

Slot had exact hetzelfde probleem vorig jaar, is hij ook een tactisch onbenul?

30-10-2024 23:24

PeetVleet +4696

Laten we beginnen met iets omzetten. Als je ziet dat je er niet doorheen komt dan moet je je speelplan gaan aanpassen. Maar wat doet meneer Priske? Die wisselt positie voor positie. Backs gaan eruit, backs komen erin. Op een gegeven moment moet je va banque gaan spelen. Of je nou 0-3 verliest of 0-2. Dan probeer je tenminste iets te forceren. We hebben de tweede helft ( ook de eerste hoor ) gekeken naar een schouwspel. Slot kon inderdaad nog wel eens wat omzetten. Die durfde dan wel met 5-6 aanvallers te gaan spelen. Dan forceer je Ajax tot fouten, dan kun je nog wat hoger druk zetten. Het was allemaal zeer gezapig. Collectief falen. Maar Priske overtuigd mij tactisch absoluut NIET.

30-10-2024 23:39

jubbe +324

Ik begrijp wat je zegt, maar dan moet je daar de spelers voor hebben. Maar wat moet je precies omzetten dan? Ajax stond met 10 spelers rond de 16, Carranza was niet te bereiken en op het middenveld was totaal geen ruimte. Helaas was iedereen ondermaats vandaag, ik denk door fitheid.

30-10-2024 23:53

dehelvandeurne +4100

Was wel frappant dat wij ons niet aanpaste aan het systeem van de neuzen. Dat had Priske toch kunnen doen. Tactisch niet sterk, maar ook de spelers leken niet echt bij de les. Moeheid?

30-10-2024 21:43

BullaudeKaas +17493

Dat gezeik om moeheid en programma....Liverpool heeft het pas zwaar.

30-10-2024 21:31

FR010FRDAM +42072

Onzinnig om nu te zeggen dat Priske tactisch afgetroefd is.
Er gebeuren 3 dingen:
1. ajax wordt volledig in de kaart gespeeld door Wellenreuther.
2. We hebben het hele jaar al moeite met ploegen die zich ingraven. Dan mis je de creativiteit van Stengs
3. Intensiteit en tempo te laag.

Dat ligt niet aan de tactiek...maar aan de spelers

30-10-2024 21:31

FR010FRDAM +42072

Als Bueno wordt vastgezet moet je op tempo naar rechts, maar de enige die dat doorhad was Hwang

30-10-2024 21:32

jubbe +324

Precies, maar read had niet het lef om op te stomen. Kan ik wel begrijpen, baal er wel van.

30-10-2024 21:36

8maart1995Obiku +1852

Hwang was idd je enige magere voldoende (zesje). Een trainer hoort dan ook bij te sturen door te coachen. Vervolgens 2 backs inbrengen. Verkeerde keeper opstellen. En eigenlijk teveel om op te noemen. Hoopte op de ommekeer tegen Benfica, snap er geen nix meer van.

30-10-2024 21:56

paulus56 +247500

hebben die neuzen zich in gegraven was gewoon een klotezooi bij ons

30-10-2024 21:33

jubbe +324

Precies, je slaat de spijker op z’n kop.

30-10-2024 21:34

Lenpa +4613

Hij had read ook eerder moeten wisselen, daar was je niet slechter op geworden na de rust. Grootste probleem is die eerste tegen treffer, je weet als je niet snel gelijk maakt het allemaal heel veel energie gaat kosten. Zij startte al prima maar door die goal kregen ze vleugels jammer genoeg. “Dit was zo niet nodig!” Van de bovenste plank.

31-10-2024 00:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties