''Rotterdam verdient een keer duidelijkheid''

''Rotterdam verdient een keer duidelijkheid''

Feyenoord City was de afgelopen dagen wederom onderwerp van gesprek in de media. Vrijdag stond een vergadering op het programma waarin vertegenwoordigers van Feyenoord en de gemeenteraad het met elkaar over de financiering konden hebben.

Algemeen directeur Mark Koevermans was zelf niet aanwezig, maar de directeur van Nieuw Stadion bv, Roel Vollebregt was er namens Feyenoord. Een woordvoerder van de Rotterdammers vertelt daarover in het Algemeen Dagblad: ''Het betreft een technische sessie. Vragen op dat gebied kunnen goed door de directeur Nieuw Stadion bv Roel Vollebregt worden beantwoord.''

''De eventuele meerwaarde van nog een lid van de Feyenoorddirectie had hooguit kunnen zijn dat deze nog eens zou kunnen benadrukken dat de club voor een nieuw stadion is - mits kan worden voldaan aan de al vaak benoemde voorwaarden. Maar dat mag na de vele herhalingen van dit standpunt inmiddels als meer dan bekend worden verondersteld.''

Dennis Tak van de PvdA begrijpt weinig van de afwezigheid van Koevermans. "Dit is het moment om te laten zien waar je voor staat. We verwachten leiderschap. De directie van de voetbalclub en de financiers zouden hier moeten zijn. Dan zouden we elkaar in de ogen kunnen kijken en vragen stellen. Als je nu de noodzaak niet ziet wanneer dan wel?"

Roel Vollebregt kwam wel met nieuwe informatie tijdens de vergadering. ''We weten nu dat er nog een gat van veertig miljoen is en dat de bouwkosten pas eind van dit jaar duidelijk gaan worden”, vertelt Robert Simons. ''Dat is natuurlijk cruciaal. Als je al vier jaar bezig bent met financiering, en je bent er nog niet… Het kan nog steeds, maar het wordt wel precair. De kogel moet een keer door de kerk. De kans dat het nieuwe stadion er komt? Ik hou het nu op fifty-fifty.''

Feyenoord heeft meer tijd nodig om de financiering rond te krijgen, zo schrijft RTV Rijnmond in een analyse van de vergadering. Ook het doorrekenen van de bouwkosten heeft nog maanden nodig. ''Voordat we er een definitieve klap op kunnen geven, zitten we nu dus in januari volgend jaar. Het wordt wéér later'', reageert Tak teleurgesteld. ''Rotterdam verdient een keer duidelijkheid. Ik ga er de komende dagen over nadenken: misschien wordt het gewoon tijd voor een deadline. Wij doen dit voor de gebiedsontwikkeling, Zuid moet erop vooruit. En nu wachten we maar. Dat is heel slecht.''

Lees meer over
Feyenoord City
Plaats reactie
666

Fourtobs +41

Eric gudde die had een plan ….

21-06-2021 08:09

De blonde pijl +2741

Het is geen woorden maar daden en ook niet Hand in hand kameraden! Wat een slap zooitje! Wees maar blij dat er geen bommen meer gegooid worden met dit Gemeente bestuur!

19-06-2021 18:13

beppie172 +65707

Er wordt altijd schamper gesproken over de PvdA, maar toen zij nog duidelijk de grootste partij van Rotterdam waren was het handen uit de mouwen, vooruit en bouwen. Tegenwoordig wordt er zoveel geouwehoerd, politieke spelletjes gespeeld en zwabberbeleid gevoerd mede doordat elke paar jaar een nieuwe coalitie met teveel partijen gevormd moet worden, dat de vooruitgang behoorlijk tot stilstand komt.

19-06-2021 19:04

jonaathn +14724

Wees maar blij? Uit welk land kom jij man. Randdebiel.

20-06-2021 10:21

De blonde pijl +2741

Echt bespottelijk dat de directie zo afstandelijk is. Of is dit een strategie?

19-06-2021 18:08

beppie172 +65707

Technisch overleg. Dan zet je techneuten aan tafel.

19-06-2021 19:05

De blonde pijl +2741

Maar dit was/is 5 voor twaalf. Dan had de directie moeten laten zien dat ze er alles aan doen om het nieuwe stadion over de streep te trekken. Ik heb dik 2 uur gekeken, maar het nieuwe stadion gaat 'm niet worden. De emotie supporters gaan winnen!

19-06-2021 20:23

klick44 +18103

Elke bvo wordt geholpen door de gemeente behalve in Rotterdam. Zelfde geldt voor rotterdamse bedrijven. Allemaal eigenlijk belang. En natuurlijk onze thuisbedreigers niet te vergeten.

19-06-2021 11:08

frvlissingen +3692

Tak is wel teleurgesteld dat het weer later wordt. Daar hoeft Koevermans niet voor aanwezig te zijn. Dus Tak neem jouw verantwoordelijkeid als bestuurder. Zeg ja of nee geen financiering van de Gemeente.. Dan is er duidelijkheid.

19-06-2021 10:50

beppie172 +65707

Het wordt later door de procedure bij Raad van State. Als hij die af wil schaffen moet hij bij een ander loket zijn.

19-06-2021 19:09

frvlissingen +3692

Ik denk dat het doorgaat omdat de Gemeente het als onderdeel van het geheel ziet. Als ze nu duidelijkheid geven zal het voor invensteerders makkelijker worden om in te stappen. Ikzelf ben niet voor of tegen. De kuip heeft zijn historie en charme. Het nieuwe gebouw zal dat ook krijgen

19-06-2021 20:26

ElPanzeFr +21324

Rot op met die gemeente joh. Hebben Rotterdam de afgelopen decennia helemaal naar de knoppen laten gaan, Zuid in de steek gelaten en dan zouden ze nu een deadline overwegen? Hou op hoor...

19-06-2021 10:49

duitser +4317

Het ironische is dat een BVO, in samenwerking met OMA, met het plan kwam voor de gebiedsontwikkeling. En nu kloppen ze zichzelf op de borst. "Wij doen dit voor de gebiedsontwikkeling, Zuid moet erop vooruit"

19-06-2021 11:01

klick44 +18103

Wat is daar mis mee dan.

19-06-2021 11:09

duitser +4317

Vind dat nogal ironisch

19-06-2021 11:13

Dekrommert +1403

Klopt. Net als dat al de criticasters uit de Gemeente straks als er linten doorgeknipt moeten worden vooraan willen staan en de credits opeisen.

19-06-2021 13:14

Roaldinho +1762

En ondertussen presenteren andere clubs hun plannen voor (ver)(nieuw)bouwen van hun stadion. En is dat inmiddels al klaar ook.

Ondertussen in Rotterdam lullen we door. Wellicht is het toch niet zo’n heel goed realistisch plan?

19-06-2021 10:12

HarryenGerard +2666

Zou zo maar kunnen.

20-06-2021 00:17

SterkerDoorStrijd27 +1002

Gewoon lekker De Kuip renoveren. Niks mis mee. Kon allang klaar zijn. Maar mensen willen liever geloven in onrealistisch plannen.

19-06-2021 10:07

Heisenberg +6217

Schitterend nieuws. Mn dag begint goed

19-06-2021 09:47

klick44 +18103

Idd einde feyenoord komt in zicht :( lache joh

19-06-2021 11:12

Heisenberg +6217

Juist niet. Maar dat merk je vanzelf.

19-06-2021 12:29

louisvanderploeg +12989

Weten wij de reden waarom Mark Koevermans er niet bij was?

Ik lees het nergens.

Maar waarom doet en blijft de gemeente Rotterdam zo moeilijk doen. In alle andere gemeenten was het allang rond geweest.

19-06-2021 09:40

Gers +12873

Zeker niet waar ....bvo's en gemeenten is zo goed als altijd overal gezeik

19-06-2021 10:04

hoekieuitzoekie +21651

De bouw van de Arena heeft 20 jaar geduurd man

19-06-2021 10:20

klick44 +18103

Pfff is zeker niet waar

19-06-2021 11:12

FC_Tatabanya +1793

Kies. Of voor nieuwbouw of een renovatie. De Kuip is gaaf, maar niet meer van deze tijd. Ik wil in de rust kunnen pissen én bier halen. De keren dat mij dat in 15 minuten gelukt is waren toen er 6500 supporters welkom waren dit seizoen :-)

19-06-2021 09:37

Bruce +332

Feyenoord heeft toch gekozen?
Gemeente wil alles tot 6 cijfers achter de komma afgedekt hebben.
Sommige raadsleden zijn ook gewoon dom. Stellen vragen waar het antwoord net van gegeven is,

19-06-2021 10:35

Ladinsky2021 +6053

En eind jaren 80 toen we met 10.000 man in de Kuip zaten….

19-06-2021 10:55

teauvenoir +78113

Fuck de gemeente



Geen zin om met ellenlange analyse te komen, want ook dan is conclusie hetzelfde. Ik laat het bij de kern van de boodschap zoals hierboven in 3 woorden beschreven.

19-06-2021 09:09

tvdn03 +490

Berghuis verlengen en Feyenoord city cancelen

19-06-2021 09:09

hvdv65 +8381

Alle tekenen wijzen erop dat dat Feyenoord City een erg slecht idee is voor Feyenoord.

19-06-2021 09:07

IPPA001 +97

Ontzettend dom van Koevermans om niet naar de vergadering te komen. Daar heeft hij veel krediet verspeeld.

19-06-2021 08:32

klick44 +18103

Omdat het gaat over bouwen, daar heeft hij geen verstand van.

19-06-2021 11:14

ferdi30 +5233

Geen woorden , maar Bouwen!!!

nu weer wachten tot januari .......

19-06-2021 08:29

JefCumps +5418

Leg jij die 40 miljoen dan even op tafel!

19-06-2021 09:27

klick44 +18103

Niet doen wordt je thuis bedreigd

19-06-2021 11:14

Feyenoord2907 +2347

Dit is het moment om te laten zien waar je voor staat. Dat de gemeente de tering mag krijgen. Dit soort uitspraken doen om op populariteit te winnen. Feyenoord en alle.andere betrokken partijen zijn al jaren bezig. En dan zo'n uitspraak doen.

De gemeente een partij die slechts voor €40 miljoen euro meedoet in het nieuwe stadion. Maar Feyenoord wil gebruiken voot het opknappen van zuid..

Het is niks meer dan een peulenschil die betrokken is aan het nieuwe stadion maar wel de grootste macht wil uitoefenen op de plannen. Waarom hoor je geen kritiek op de plannen door de grotere investeerders? Die hebben nog meer baat bij het terugverdienen.

Gemeenschapsgeld is vaak een tegenreactie. Besef even wanneer je dit zegt, de gemeente lachend 170 miljoen wil reserveren voor het opknappen van Boijmans. Of de ruim €38 miljoen aan nieuwe kantoorpanden en vastgoed. Of aan de business case Anders Werken €38 miljoen.

Voetbal is altijd al zo makkelijk geweest om af te schieten.

19-06-2021 08:05

Willem07 +8478

Eigenlijk ben ik tegen subsidies van de gemeente van Feyenoord, maar vind ik dat van jou een goed argument. Hoeveel miljoenen/miljarden zijn er al niet in Zuid gepompt zonder het echt wat opgeleverd heeft? Bijna alle mensen die bij Feyenoord zitten zijn netto belastingbetalers, wat mij betreft schiet de gemeente er dan maar €50 miljoen bij in. Op andere vlakken gooien ze het namelijk wel heel makkelijk over de balk. En dan heb ik het geen eens over alle subsidies die wel naar alle 'hoge kunsten' gaan die alleen de welgestelden bezoeken en dus eigenlijk Jan met de pet de hobbies van Frederik met de hoed aan het betalen is.

19-06-2021 08:14

Bushalte 67 +8576

Je hebt absoluut een punt maar je bent het met me eens dat jij je ook zou melden bij iemand om tekst en uitleg te geven wanneer je iemand vraagt om voor 40 miljoen mee te doen in een project als deze. Het is gewoon absoluut niet sterk om geen acte de présence te geven als mensen antwoorden willen hebben op belangrijke vragen ongeacht ze in sommige situaties idd geld over de balk smijten. Absoluut waar

19-06-2021 08:17

beppie172 +65707

Ze krijgen de antwoorden van de specialist. Denk je echt dat Koevermans meer had kunnen vertellen?

In een technisch overleg over financiën zitten ook niet de fractievoorzitters van de partijen, maar de financieel specialisten / woordvoerders.

19-06-2021 08:28

IPPA001 +97

Boijmans is natuurlijk belachelijk. Maar vergeet niet dat de gemeente daar ook alle inkomsten uit terug krijgt en bij het stadion het doen met een fooi van hooguit 4,4 miljoen. Bedenk daarbij dat die € 40 miljoen het bedrag is met het hoogste risico van de hele toko, en je snapt waarom dat zo'n lastig punt is. Dan snap je ook waarom Feyenoord zo'n probleem heeft om zelf ook nog eens investeerders te vinden voor die laatste € 40 miljoen.
Het is niet alleen maar omdat voetbal zo makkelijk is om af te schieten. Voetbal is ook gewoon een gevaarlijkere investering doordat de prestaties van een voetbalclub zo onvoorspelbaar zijn.

19-06-2021 08:37

Bruce +332

Ze hebben al een investeerder voor 30 miljoen. Ze hebben nog 10 miljoen nodig . De vrienden aan de maas gaan hier voor zorgen.

19-06-2021 09:38

Ladinsky2021 +6053

Als je als gemeente ergens geen geld op gaat verdienen is het wel met die investering in Boijmans.

19-06-2021 10:58

duitser +4317

Die 40 miljoen krijgt de gemeente dubbel en dwars terug. Niet alleen uit de inkomsten vh stadion. Maar ook in de vorm van een ontwikkeling op zuid. In de vorm van banen. En elk evenement in het stadion trekt mensen aan van buiten de stad die weer geld uitgeven in Rotterdam. Horeca, OV, parkeren, middagje euromast/spido/blijdorp enz.

Daarom snap ik ook niet dat de gemeente zo moeilijk doet over 40 miljoen aan aandelen

19-06-2021 11:07

Dekrommert +1403

170 miljoen verdien je met een museum niet gauw terug nee.

19-06-2021 13:18

Uitsupporter +102

Zoals die man van SGP eigenlijk begon. "Waarom hebben jullie eigenlijk de gemeente nodig?" Je zegt toch dat het maar een peuleschil is? Iedereen wil de gemeente erbij hebben, omdat ze bang zijn dat ze straks zelf moeten bloeden ipv de gemeente. Of niet?

19-06-2021 09:01

radikale +6847

Ik zou het plan gewoon nog een keer met vergrootglas gaan bekijken, en dan daarna nog een keer en daarna nog een keer…. Weet je wat laten we er nog is een keer over praten en of over discussiëren, en misschien nog is met anderen over vergaderen! En dan al die belang hebbenden en niet belanghebbenden, en dan vooral de tegenstanders! en met mensen die niks met feyenoord hebben die mogen mee praten. Ambtenaren ( brrrr) ! Feit blijft dat feyenoord van geen woorden maar daden was en Rotterdam van niet lullen maar poetsen en uit eigen kracht voort gebracht is? Maar daar is voor dit project totaal geen sprake van! Rotterdam en feyenoord mogen zich onderhand wel een beetje gaan schamen, dat je zo lang bezig bent om een nieuw of vernieuwd stadion neer te zetten! Iets wat voor de club hard nodig is!!! Als dit nu weer niet doorgaat, maakt Rotterdam en feyenoord zich compleet belachelijk ten opzichte van de rest van Nederland! In 020 lachen ze zich rot!

19-06-2021 08:05

beppie172 +65707

Pas op, je haalt politici en ambtenaren nu door elkaar. Als het aan de ambtenaren had geleden waren ze allang aan het bouwen. Beter nog, dan was het Stadion al klaar geweest.

19-06-2021 08:15

hoekieuitzoekie +21651

Nee hoor, die hebben namelijk geen enkel recht van spreken. De bouw van die betonbak was nog een veel langer en moeilijker proces, terwijl dat is gebouwd op een droevig bedrijventerrein zodat Ajax de buurman van IKEA kon worden. Dat was pas lachen. Wij bouwen tenminste in de stad, zodat Feyenoord onderdeel van Rotterdam blijft.

19-06-2021 09:14

Rotterdam1983 +5762

Als het echt allemaal goed zou zijn dan was het al lang rond.Je ziet en merkt aan alles dat ze een weg in zijn geslagen waar ze niet in durven om te draaien om het niet te doen.

19-06-2021 07:57

Feyenoord2907 +2347

Dat is niet waar. Dat het plan zo lang duurt komt ook door inslag van een financiële crisis jaren terug. Maar ook de Corona pandemie is enorm ingeslagen.

Je hebt ook te maken met zoveel stakeholders die processen vertragen. Denk alleen al aan de Raad van State die veel tijd moet geven voor er een beslissing volgt.

Belangrijker is waarom de grotere investeerders wel akkoord zijn met de plannen voor het nieuwe stadion. Stakehokders die zoveel meer kunnen verliezen dan de Gemeente Rotterdam.

19-06-2021 08:19

Rotterdam1983 +5762

Geloof me dit gaat een gevalletje Arsenal worden.Fanatieke supporters kunnen er straks niet meer heen door toren prijzen kwa seizoenskaarten.En het kan zelfs net zo erg worden als bij HSV Hamburg.Die zijn ten onder gegaan door de kosten van nieuwe stadion.Kwam vele miljoenen minder binnen dan er werd uitgerekend door dat zelf calculator bureau die met Feyenoord bezig is

19-06-2021 10:18

klick44 +18103

Is nergens op gebasseerd

19-06-2021 11:18

Dekrommert +1403

Het stadion van HSV stamt uit 1998 en kostte nog geen 100 miljoen. HSV is door wanbeleid ten onder gegaan. Zijn nu ook al weer aan trainer 10 toe in 5 seizoenen. Dat zegt genoeg lijkt mij. Of we nu in de Kuip blijven, of dat we naar FC gaan, het beleid van de club bepaalt je toekomst. Arsenal heeft Amerikaanse investeerders aan het hoofd die spelers gewoon als handelswaar gebruiken en niet meer naar het voetbaltechische gedeelte en de jeugdopleiding kijken. Die willen gewoon heel snel winst maken.

19-06-2021 13:41

grensgeval +5675

Onze club wordt bestuurd door een stelletje incompetente idioten. Het bouwen van een stadion van een half miljard is al ridicuul, maar als je bedenkt dat dit stelletje baantjeszieke opportunistische lichtgewichten moet zorgen dat Feyenoord het maximale eruit gaat halen als het nieuwe stadion er eenmaal staat (God verhoede het) is helemaal lachwekkend.

19-06-2021 07:01

beppie172 +65707

Hoef je niet bang voor te zijn. Koevermans zit er alleen om de beslissing in het Feyenoord City dossier te nemen. Daarna komt er een nieuwe AD. Daarbij blijven Stadion en BVO gescheiden onderdelen. BVO heeft slechts een beperkt aandeel in FC, net zoals ajax dat had in de arena.

19-06-2021 08:21

Uitsupporter +102

Ik heb niet de volledige 5 uur mee kunnen kijken met de livestream. En dat is sowieso eigenlijk geen doen. Rijnmond heeft een aardige samenvatting opgesteld.

Wat mij daarin vooral opviel was het antwoord op vragen van stijgende prijzen van bouwmaterialen tegenover de 441miljoen bouwsom. Namelijk dat ze alles nogmaals tegen het licht moesten gaan houden en als de berekening negatief uitviel, dat er nog ruimte was om te bezuinigen in het ontwerp zonder afbreuk van kwaliteit en uitstraling. Pardon, dus ze hebben ons nu al bewust opgescheept met een onnodig duur ontwerp. Want kwaliteit en uitstraling zijn toch de enige factoren die er toe doen? En dat terwijl ze al eerder zijn gaan snijden in het ontwerp.

Wat een enorm onbekwame projectorganisatie heeft de BVO en Stadion neergezet. Terwijl er al vele jaren bouwhaviken zich de leiding van onze club geïnfiltreerd hebben. Dit wekt de waan dat ze er inderdaad voor eigen belang inzitten.

Die vd Tak kijkt er wel goed naar. Een financieel expert. Had al veel eerder een harde deadline moeten opperen. Waardeloos dat dit zo lang duurt. Waardeloos plan, veel te complex en hangt aan elkaar van wensdenken.

19-06-2021 03:26

Linksbuiten +959

Het is de uitspraak van de Raad van State die de boel het meest ophoudt en daar hebben BVO en stadion geen invloed op. Dus tot die tijd kan er geen klap op gegeven worden, hoe graag iedereen dat wil. De tegenstanders en gemeente zijn hiervoor verantwoordelijk dus leg dat niet neer bij projectorganisatie.

19-06-2021 06:42

Uitsupporter +102

Ach gut. Arme projectorganisatie ze waren eigenlijk al in half jaartje klaar, maar moeten maar blijven leuren, snijden en de opzet overhoop halen door de boze buitenwacht. Geloof je het zelf?

19-06-2021 09:07

Linksbuiten +959

Tot de uitspraak mogen er geen handtekeningen gezet worden, vanwege een akkoordje met van Herk, dus tot die tijd blijft alles open.

19-06-2021 09:44

Dekrommert +1403

Wat ik begrepen heb is die 444 voor de turnkey oplevering van het stadion. Dat betekent dat de prijs achteraf niet hoger mag worden. Dat risico zit al in een hogere prijs ingecalculeerd. Verbouwing van de Kuip kost bv 200, maar dat zou dan nog wel op kunnen lopen met de stijgende prijzen voor grondstoffen, tenzij dat ook de turnkey prijs is.

19-06-2021 13:49

1908forever +18248

Ik ben voor nieuw bouw maar je had nu zo onderhand alles wel rond moeten hebben.
Als je na vier jaar nog geen duidelijkheid hebt is ook wel een beetje een teken lijkt mij zo.
Ik denk dat meneer gelijk heeft met er een duidelijke deadline op te zetten
Je kunt niet nog een jaar zo doorgaan.
Dan moet je de knoop doorhakken en zeggen dat nieuwbouw niet mogelijk is en we gaan voor een verbouwing van de oude Kuip.

19-06-2021 02:47

beppie172 +65707

Want voor de verbouwing van de Kuip geldt niet dat:
- de bouw- en materiaalkosten flink omhoog gaan
- de plannen langs de gemeente moeten
- je beperkt bent bij de aanpak van een monument van 85 jaar oud
- de eisen aan mobiliteit niet gelden
- de FC plannen voor woningbouw niet aangepast hoeven te worden
- de investeerders blind hun poen daarvoor op tafel leggen
- dat er geen second en third opinions gevraagd gaan worden om aan te tonen dat de business case klopt
- omwonenden en andere belanghebbenden bezwaar kunnen en gaan maken
- bedrijven uitgekocht moeten worden
- ……

19-06-2021 07:26

Bruce +332

De financiering is zo goed als rond. Missen nog 10 miljoen. Geen 40 miljoen zoals de gemeente de hele tijd roept. De beslissing over de bouwprijs willen ze iets later doen zodat ze een beter zicht op de prijsstijging hebben. Eerder beslissen heeft geen zin want ze moeten toch wachten op de Raad van State.

19-06-2021 07:37

FRSieb +87743

Waarom heeft dit plan zoveel voorstanders hier terwijl het keer op keer bewijst niet te overtuigen? Was het een degelijk plan zonder haken, ogen of (te) grote risico's dan waren degene die erover beslissen allang akkoord.

Het wordt vaak op sentiment gegooid door voorstanders, maar het gaat tegenstanders van het huidige plan meestal niet om De Kuip. Het gaat erom wat het beste is voor de club.

19-06-2021 02:34

keesfr17752 +1084

Nou misschien zit hij in Smerika om onvesteerderste strikken. Dan kan Frank ook eens een echte versterkingkopen b.v. een dragende middenvelder.

19-06-2021 01:44

FRSieb +87743

Dan was dat wel als deden vermeld

19-06-2021 02:23

beppie172 +65707

Ja, goed idee. Nog een middenvelder want daar ligt onze eerste prioriteit…..

Er bestaat trouwens tegenwoordig een Wijzig knop zodat je tikfouten uit je post kunt halen. Best handig.

19-06-2021 08:24

FR4everandalways +123136

Tja wat wil je als er een stel schapen de boel proberen te vertragen iedere keer. De kosten lopen alleen maar op en je steekt je eigen club verder in de schulden. Stelletje lamzakken zijn het.

19-06-2021 01:44

PindakaasFR© +7871

''gebiedsontwikkeling''. Daar is de gemeente Rotterdam niet vies van nee. Op grote schaal sociale huurwoningen slopen en er 450k koopwoningen voor terug bouwen. Ook dat is visie ha ha.

19-06-2021 01:31

TactvolleTacticus +3792

Of dure kantoren bouwen die jaren leegstaan....

19-06-2021 02:03

Casder +14087

Stop nu toch eens met rampscenario Feyenoord City. Koevermans de man zonder ruggengraat laat zich niet zien. Waardeloos kut bestuur.

19-06-2021 01:27

Frobl +11602

Voor Postma zijn er drie mogelijke verklaringen voor het ontbreken van de Feyenoord-top. ,, Het kan betekenen dat intimidatie loont. Dat zou heel ernstig zijn. Optie twee: ze snappen niet hoe belangrijk dit moment was. Maar ik hou ook rekening met een derde optie: ze zoeken naar een way out, en gebruiken dit als manier om het plan te laten klappen. Ik hou daar rekening mee, ja.”
—- Dat laten klappen lijkt me onzin toch paar weken geleden nog bericht naar buiten dat de BVO er vol voor gaat. Anders wel heel amateuristisch dat Koevermans niet is gekomen.

19-06-2021 01:22

VanM +105

Dennis Tak, van de meest dorre boom in het politieke bos
Die moet maar even bij zichzelf te raden gaan over zijn relevantie en die van zijn politieke prartij
Wat een prutser.
Alles voor de buhne blijkbaar

19-06-2021 00:54

just14 +262

Je verzint het niet

19-06-2021 00:50

Jmaster +98

Wat een amateurs ook. Ik ben nog steeds pro FC, en ik heb nog altijd geen realistisch renovatieplan voorbij zien komen, maar gvd ik ben echt klaar met die bedroevend slechte communicatie eromheen. Je weet dat het draagvlak afbrokkelt, en je doet geen enkele moeite om het te verbeteren.

19-06-2021 00:47

010dragert +4952

Volledig hetzelfde. Vind het wel extreem moeilijk om ook maar een mening te vormen. Enige angst 'straks gaan we failliet' Maar daar is de club en stad gewoon te groot voor. Dan komen er andere krachten vrij, sjeiks ofzo Chinezen. Nieuwe tijden nieuwe kansen nieuwe prijzen! Innoveren, vooruit, verleden is geweest TIME IS NOW gvd

Maar dan incapabele gedoe al is het alleen al het gebrek aan werkelijke transparantie. Daar alleen al door ga je twijfelen... Er klaar mee zijn ter gevolge.

19-06-2021 00:53

Robin76 +4453

Ik ben het helemaal met jullie eens! Ik ben ook pro, maar begin mijn gedud en vertrouwen begint wel een beetje kwijt te raken.

We missen een leider! Iemand met smoel en lef, maar we hebben koevermans. Te triest voor woorden...

Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om een investeerder te vinden die de aandelen van VvF over koopt. Er moet ergens toch wel een sjeik wonen die zijn geld wil investeren in een club met historie en potentie? Over die Amerikanen hoor je ook niets meer...

Wat een ongelofelijke puinhoop

19-06-2021 01:10

feyenoord_Freak +14031

AG daar gaan we weer 😤🙄Elle lange discussie 😒

19-06-2021 00:41

Sensi +1365

Door deze soap is de tweedeling/weerstand onnodig toegenomen. Wanneer men in een veel eerder stadium had doorgepakt, had er duidelijkheid en zelfs al een verbouwing of nieuwbouw geweest.
Mensen worden vanzelf sceptisch als er geen beslissing wordt genomen.

19-06-2021 00:35

Nabbie +4059

Rotterdam(mers) verdienen duidelijkheid
Bovendien hadden we nu al in een super modern gerenoveerd stadion kunnen spelen.
Het wordt tijd voor GEEN WOORDEN MAAR DADEN.

YNWA

19-06-2021 00:33

Nabbie +4059

Gewoon voor de helft van het geld verhernieuwbouwen . Daar zijn financiers genoeg voor. Kan de rest van het geld mooi ergens anders voor gebruikt worden.

YNWA

19-06-2021 00:29

HeinzVLD +22

Welke financiers?

19-06-2021 00:35

Mrunterwijst +10611

Als er financiers genoeg zouden zijn, dan zouden de eerste palen al in de grond staan

19-06-2021 00:51

frankyboy +6802

Nogmaals, niveau directie Feyenoord overstijgt dat van de leiding van een MKB bedrijf niet. Niet aanwezig zijn vandaag is zo een slecht signaal, lijkt bijna provocatie of zelfs sabotage. Deze mensen zijn gewoon niet voor hun taak uitgerust en naast mismanagen van de voetbalclub verzieken ze ook het stadionproject.

19-06-2021 00:29

HeinzVLD +22

Helemaal eens met je punt over het niveau van de directie maar wat bedoel je met provocatie of sabotage?

19-06-2021 00:48

Robin76 +4453

Nou Franky daar doe je het mkb mee te kort! Het is gewoon te triest voor woorden hoe onze club wordt geleid. Amateuristisch...

Op teveel fronten! Heb je door brief gezien die naar die Cypriotische club is gestuurd mbt een stage. Niets professioneels aan.... dat kan toch niet meer anno 2021. Hetzelfde als een directeur die niet komt opdagen vandaag bij een belangrijke meeting...

Ik ben blij met Arnessen, maar op andere afdelingen mag ook de bezem doorheen...

19-06-2021 01:22

putdeksel +6539

pffffg geen woorden maar daden zingen we dan 🤮

19-06-2021 00:23

Rens@Rotterdam +135

dit gaat nog jaren duren wat ik al zo vaak heb gezegd. Ze durven geen beslissing te nemen en blijven eindeloos uitstellen. Helaas komt er geen nieuw stadion maar gooien straks tweehonderd miljoen tegen een oud stadion aan zonder resultaat. Een beetje aanrommelen en strak weer klagen dat de aansluiting wordt gemist. Red de Kuip, maar Feyenoord is toch niet van monumentenbeheer, maar een club die vooruit wil.

19-06-2021 00:22

HeinzVLD +22

Ik vraag me af welke organisatie 200 miljoen gaat investeren in een onmogelijk renovatie project.

19-06-2021 00:54

hassan2 +43740

Had allang een prachtige renovatie kunnen zijn, zeker tijdens de plandemie. Gemiste kans

19-06-2021 00:21

Bruce +332

Tuurlijk joh. In anderhalf jaar een plan maken financieren en uitvoeren. Makkie.

19-06-2021 07:27

hassan2 +43740

Een goed plan ligt er al een jaar of 6/7, als het al niet langer is ondertussen. Die anderhalf jaar had een mooie periode geweest om te kunnen renoveren, zie Real Madrid

19-06-2021 08:46

Joepie. +10179

Als die verkenners destijds een verstandig besluit hadden genomen dan hadden we al 4 jaar in De Superkuip gespeeld.

19-06-2021 00:11

Dekrommert +1403

Dat was wel een mooi ontwerp ja. Dat andere ontwerp met die witte overkapping is 3 x niks.

19-06-2021 13:56

WTSGD +18139

Amateuristisch zooitje. Zo simpel is het.

19-06-2021 00:11

Frobl +11602

Weer uitgesteld ? Wat een zooitje dit project

19-06-2021 00:10

kevinmulFR010 +18071

duidelijkheid: feyenoordshitty zal er niet komen

19-06-2021 00:09

Solida +37336

Nou dan: Vooruit Zuid!

'T schiet nog niet echt op...

19-06-2021 00:09

Bottleneck +3710

Politiek een drama.. maar bouwkosten nog steeds niet bekend..?? Jezus wat een soap zonder einde

19-06-2021 00:04

JDN1987 +22934

Als dat stadion er nu niet komt zitten we over 10
Jaar Nogsteeds in een ouwe bak van 1937 dat opgeknapt met de normen van de 90s . Hou toch op.

19-06-2021 00:01

martino1987 +14705

het wordt inderdaad tijd om alle woorden in daden om te zetten.

19-06-2021 00:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties