Slot: "Dat vond ik op dat moment wel sneu voor ons"

Ook na het treffen van Feyenoord is PSV nog altijd foutloos in de Eredivisie. Dit betekent dat de voorsprong op de Rotterdammers in de competitie is opgelopen tot tien punten, iets wat enorm lastig zal zijn om goed te maken. Arne Slot hoopte de tactische strijd van Peter Bosz te winnen met het opstellen van Ramiz Zerrouki, maar zijn elftal bleek niet in staat om een resultaat te behalen.

"Ik denk dat je wel gezien hebt dat wij ze tot hun eigen keeper afjagen", reageert Slot enigszins verbaasd op de vraag of hij ook een angstig Feyenoord zag. "Dat waren we dus niet. We hebben de bal ook heel vaak afgepakt hoog op hun helft. Maar dat wij geduldig zijn in de opbouw, dat is helder. En dat wij vaker de optie vooruit kunnen zoeken, dat hebben we in de rust ook aangegeven. Want eigenlijk als Ramiz vrijspeelde, stapte Veerman vaak uit. Hoe kun je dan het vervolg vormgeven? Dat dat beter had gekund, die mening deel ik wel. Welk woord je er dan aan koppelt, dat is een tweede."

"Je weet dat je in topwedstrijden accuraat en nauwkeurig moet zijn", vervolgt de trainer van Feyenoord tegenover ESPN. "Zeker als je tegen een tegenstander speelt die hoog en fanatiek druk weet te zetten. Ik vond ook dat we dat tot de 0-1 waren, maar dat was in ieder geval de perceptie zoals ik hem heb gehad. Dat we in de eerste helft prima kansen bij elkaar hebben gespeeld en goed druk hebben gezet. En dat hoe we deze wedstrijd verloren hebben eigenlijk een beetje een kopie is zoals afgelopen week tegen Atlético."

Tegendoelpunten
Vervolgens bespreekt de trainer van Feyenoord de tegendoelpunten. Vooral van het eerste doelpunt, waarbij Geertruida in de fout ging, baalt Slot enorm. "Daar waren we niet angstig en misschien iets te uitbundig. Daar moet je volgens mij niet tot zo’n oplossing komen als je zo onder druk staat. En dan vervolgens denk ik dat we nog voldoende mensen achter de bal hebben, maar werden wij toch verrast door de loopactie en pass van Bakayoko. Toen lag hij binnen. Dat vond ik op dat moment wel sneu voor ons."

Het duurde slechts een paar minuten voordat PSV ook het tweede doelpunt wist te scoren en die was uit een standaardsituatie, zoals tegen Atlético Madrid ook gebeurde. "Afgelopen week kregen we er ook twee tegen. Dat zijn wel de dingen waarin topwedstrijden ook beslist worden. We zijn als trainers natuurlijk heel druk met hoe we de opbouw vormgeven en hoe we druk willen zetten, maar uiteindelijk kan een fout of briljante actie het verschil maken. In dit geval denk ik een fout van ons bij de 0-1 en de 0-2 is een standaardsituatie, dat is ook iets waar topwedstrijden vaak op beslist worden."

Ranglijst
Feyenoord staat inmiddels tien punten achter op koploper PSV en Slot gaat voorlopig niet denken aan een titel. De trainer van Feyenoord maakt zich meer zorgen om de tweede plaats. Toch krijgt hij de vraag of een gat van tien punten terecht is. "Op basis van vandaag denk ik niet, maar je moet ook wel meenemen dat wij thuis hebben gespeeld. Het was denk ik een behoorlijk gelijkwaardige wedstrijd, dus dan zou je zeggen dat die tien punten niet volledig logisch zijn. Maar als je kijkt naar hoe PSV zich dit seizoen presenteert en hoe wij dat doen, dan is tien punten veel, maar wel duidelijk dat zij hun wedstrijden makkelijker winnen."

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

pdevries1403 +3

Eige schuld dikke bult begin bu is met achterop te spelen met een keer raken het duurt veel te lang dat de bal vooruit gaat , de tegenstanderkan zich heel makkelijk groeperen . Dan is het heel moeilijk er doorheen te voetballen je buiten spelers kunnen zo veel moeileker bereikt woreden

04-12-2023 10:17

Ron.O68 +1162

Geertruida mot niet zo achterlijk doen met z'n Pirouette op eigen helft

04-12-2023 10:11

Cornelis +675

Hoe zo sneu,twee keer achter elkaar je supporters in de kou laten zitten,dat is pas sneu.

04-12-2023 08:16

Patrick.V97 +696

Lul niet zo dom man! Denk eens terug aan waar we 3 jaar geleden stonden. We staan nog steeds 2e en overwinteren wederom in Europa!

04-12-2023 09:33

SantiMetEenMes +312

Zijn verdomme driekwart van de wedstrijd beter. Psv heeft snelheid in de omschakeling waarmee ze kampioen worden vrees ik

04-12-2023 06:25

Alex1908 +4661

Ik begrijp daadwerkelijk niet waarom PSV bovenaan staat. Qua voetbal niet van wat ik zie. 2kansen die er gelijk in gaan, niet tegen de paal of lat of met naast etc. Zodra ze onder druk stonden lostten ze dat bijna nooit voetballend op, ballen werden ver naar voren gekegeld waar niemand stond. Helaas schieten wij ze er niet in, op eentje na dan. We moeten veel gevaarlijker worden met buitenspelers, vrije trappen en corners. Met Minteh kreeg ik er nog wel weer geloof in. Fijne dag allemaal.

04-12-2023 03:55

Equinox +50349

Kutclub pisvee

04-12-2023 02:11

Stan.R +754

Peter beter dan arne.

03-12-2023 22:55

KrommeZandweg +3349

Meer geluk ja

04-12-2023 00:21

taco_mundo +52938

Meer ervaring wel

04-12-2023 06:37

Evanola +4708

Eerste helft was gelijkwaardig, schaakpartij. Tweede helft ben je tot de tegengoal de bovenliggende partij, heb sowieso de meeste en gevaarlijkste kansen.. Je verliest knullig de bal op een manier die niet zou mogen en PSV komt er op zijn PSV's uit en maken het af. Die 2e had ook nooit mogen vallen, het leek wel of ze van slag waren van de 0-1. Na de 1-2 nog volop kans op de gelijkmaker.
Het resultaat is kut, maar was het nou echt zo slecht? Hoeveel echt grote kansen heeft PSV gehad voordat wij vabanq gingen spelen?

03-12-2023 21:46

wallienoot1908 +290

3 stuks om precies te zijn. 2 doelpunten en een redding van Bijlow.

03-12-2023 22:07

FRRMS +26121

Wij zijn voorin niet stootkrachrig genoeg en krijgen te veel goals tegen

Zeker in verhouding
Zowel in Europa als in de competitie

03-12-2023 23:25

tfey +1067

Het was helemaal niet slecht.. hier op FR12 is het altijd een drama.

03-12-2023 23:50

jepe1949 +6718

Nee, echt slecht was Feyenoord niet.
Alleen geeft Feyenoord elke wedstrijd enkele kansjes weg en benut het elke wedstrijd zelden elke kans die ze krijgen.
En daarin is PSV veel effectiever.

04-12-2023 00:19

jimmyfeyenoord2000 +3271

Bij de trainingen van feyenoord word bijna nooit op corners getrained

03-12-2023 21:19

Stroopwafel12 +1

De Kuip liet onze jongens weer behoorlijk in de steek. :(

03-12-2023 21:04

FRJimZ +3023

Gvdomme baal er nog steeds van zeg! Je heb de kansen maar je maakt ze gewoon niet af. 10 hoekschoppen en 1 ervan gevaarlijk, dat kan toch niet man! Na het doelpunt van Gimenez ga je pas weer voetballen... zo zonde zeg! Nu maar strijden voor plek 2 want dit ga je nooit meer inhalen! ❤️🤍🖤

03-12-2023 21:01

Michel.V +4686

Je was gewoon beter vandaag, alleen de foutjes worden afgestraft, en gimenez is niet in beste doen.

03-12-2023 20:51

viggesz +2779

Het probleem is juist dat het alleen maar van Gimenez af moet komen

03-12-2023 21:02

Dominggus.B +70

Maar wel scoren

04-12-2023 09:04

Amand.E +175

Toch vreemd dat ze niet meer hebben laten zien of die bal van De Jong nou buitenspel was, want dan was de corner niet terecht..

03-12-2023 20:47

F5 +2833

Tja, plek 2 is ook een directe plaatsing champions League en dat maakt echt een hoop goed.

Psv heeft gegokt en gewonnen. Die hebben vijf spelers van meer dan tien miljoen gehaald en dat zie je terug. En dat betaalt zich nu terug in de champions League en kampioenschap

03-12-2023 20:36

MaartenTT +19913

Gezeik allemaal over hem....
VOOR MIJ BLIJFT SLOT EEN HELD.
Bizar hoeveel mensen hem laten vallen.
Dat gelul over Pusic is ook klinkklare nonsens.

03-12-2023 20:18

Olafs +4717

Het blijft natuurlijk ongekend wat hij heeft (ge)presteert en mede daardoor is Feyenoord zeker weer olifant. Opportunistisch gelul allemaal joh. Te makkelijk ook allemaal.

03-12-2023 20:44

PerrydeS +335

Ga het weer zeggen sinds Pusic vertrokken is alleen maar minder aaan het worden..

03-12-2023 19:48

12play +16

Helemaal mee eens. Pusic was belangrijker dan dat wij denken

03-12-2023 20:15

Legionist +1790

Geertruida was vandaag er met zijn kop niet bij. Grootste verzaker vandaag.

03-12-2023 19:43

Thewizzard +11023

De eerste echte tegenslag voor Slot. Nu kunnen hij en zijn staf laten zien dat ze top trainers zijn en dit weer op de rails krijgen. Zaak om nu tot de winterstop alles te winnen en dan de winterstop gebruiken om weer een stap te zetten. 10 punten is veel maar PSV gaat, hopelijk, echt nog wel punten laten liggen.

03-12-2023 19:43

S.A.F +5576

Train dan gvd die standaardsituaties eens, want ik hoor dat geklaag al twee jaar…

Zowel verdedigend als aanvallend zijn wij een drama bij dit soort momenten.

03-12-2023 19:33

Peter.S23 +288

Ja ken amateurs die elke corner perfect voorgeven

03-12-2023 20:57

gravencityfr1908 +3719

Ik vind het vooral sneu voor al die mensen die lang in de rij hebben gestaan om binnen te komen en 90 min in de kou een zwak Feyenoord moesten zien. En daarna weer lang in de rij hebben gestaan om de stad uit te komen. Om vervolgens donderdag weer met z’n allen te komen. Dat is pas echt sneu.

03-12-2023 19:16

Sabau70 +3289

Wtf? Ben jij een vermomde 020 fan ofzo?

03-12-2023 19:31

JaapFeyenoord +1355

Kan wel sneu zijn, maar ik ben er donderdag.

03-12-2023 20:05

gravencityfr1908 +3719

Ik ook al 30 jaar!

03-12-2023 20:17

davefeyenoord32 +479

Sauer en minteh horen de vleugels te zijn. Gimenez ook maar een keer banken voor Ueda.

Wieffer, hancko, hartman en ook wel trauner(komt alleen wel te kort in de echte toppers) zijn winnaars. Bijlow voorkomt weer eens veel erger. Geertruida is wel een winnaar maar maakt rare beslissingen in het veld? Timber en stengs hebben wel de juiste instelling.

Ali kan niet beter, geeft wel altijd alles.
Zechiel hoort in de selectie en Milambo is aan bal wel goed.
De rest is ondermaats...

03-12-2023 18:53

GloriousJustice +1599

Minteh is een blinde dwaas. Leuk voor de laatste 20 min maar verder heb je er niks aan

03-12-2023 19:08

davefeyenoord32 +479

Kan wel iedereen passeren

04-12-2023 13:43

Jessica85 +5855

Goed gedaan Utrecht

03-12-2023 18:40

David.W +9647

Het was gewoon bar en boos vandaag..dat kan en mag ook gewoon gezegt worden

03-12-2023 18:38

MaartenTT +19913

Feyenoord speelde lang zo slecht niet als de citroenclub wil laten lijken.
Dat kan en mag ook gewoon gezegd worden...

03-12-2023 20:21

Michel.V +4686

Heel het elftal is niet in vorm, en ook vaak nog pech,

03-12-2023 18:38

BjornFr1908 +3770

Vind 't eigenlijk sneu dat je als regerend kampioen al in december weet dat 't zo goed als klaar is

03-12-2023 18:28

FRMause +6153

Het is niet dat wij zo vreselijk slecht zijn

03-12-2023 18:37

DeVlaggendief +4068

Ja maar dat is heerlijk om dramatisch te doen

03-12-2023 18:48

BjornFr1908 +3770

Dat klopt, maar zie 't niet meer goedkomen

03-12-2023 19:14

FRMause +6153

Kampioen worden we helaas niet meer nee

03-12-2023 19:48

FRlegend +17015

Komt vooral door de absurde reeks van PSV. We lopen redelijk op schema met vorig jaar namelijk.

03-12-2023 18:47

BjornFr1908 +3770

Jep, is ook vrij bizar dat die gasten al die wedstrijden hebben gewonnen, wij hebben 't vooral laten liggen eerste 2 wedstrijden

03-12-2023 19:15

FR08pjotr +20420

Betweterige professor. Steek eens hand in eigen boezem joh, je weet die ploeg gewoon niet te raken!

7x thuis tegen Ajax/psv; 3x gelijk, 4x verlies. Snoeiharde cijfers.

03-12-2023 18:26

wesley85 +1738

Ja want je speelt ook alleen maar tegen die 2 clubs.. lul geen onzin man!

03-12-2023 18:28

Herbert +189

Met minteh moeten starten. Wat een dreiging gaat daarvan uit. Geertruida is het sinds die afgeketste transfer wat kwijt. Gaat mij wel te ver Arne nu af te branden. Lijkt mij dat hij dat verre van verdiend.

03-12-2023 18:17

Santiagotto1961 +5215

Als Slot het goed doet dan zeggen wij dat. Als Slot het niet goed doet, dan zeggen wij dat ook. Je staat 10 punten achter op Pisvee en nog 11 voor op die Neuzen. En die hebben, gelukkig, een kutseizoen. Dan kunnen wij vaststellen dat Slot het niet goed doet.

03-12-2023 18:07

r0bert0 +584

Nee hoor, ongeveer net zoveel punten als vorig jaar. Pisvee doet het gewoon ontzettend goed.
En wie is wij eigenlijk? De jankerds hier bedoel je? Die denken dat ze overal verstand van hebben?

03-12-2023 18:11

rodjeknor +5318

Gebaseerd op de 11 punten voorsprong op Ajax zou Slot het fantastisch doen. Hoe vaak hebben we zo veel voorsprong gehad de afgelopen jaren? Kortom, je praat poep. Feit is dat we net zo veel punten hadden als vorig jaar. Dat is het enige waar je invloed op hebt. Overigens werd het tegen een minder PSV vorig jaar ook ternauwernood 2-2.

03-12-2023 18:38

FRlegend +17015

Wat een simplistisch gelul joh. PSV extreem ingekocht. Lopen 6 spelers met jaarsalaris van 4 miljoen of zelfs meer daar. Kunnen wij niet in mee. Hebben alles(!) tot nu toe gewonnen. Gebeurt vrijwel nooit. Wij hebben vergelijkbaar seizoen met vorig jaar. Op psv staat momenteel geen maat in NL. Zelfs hun matige wedstrijden winnen ze ‘gewoon’.

03-12-2023 18:48

Mars +1508

En zoals altijd staan de beste stuurlui weer aan wal

03-12-2023 18:03

Bijlowenhigh +3785

Zerrouki wat een geld verspilling.

03-12-2023 17:59

eefb014 +5428

Wat een ongeloofelijje domme opmerking

03-12-2023 18:04

FR08pjotr +20420

“ En dat hoe we deze wedstrijd verloren hebben eigenlijk een beetje een kopie is zoals afgelopen week tegen Atlético."

Tijd voor eigen boezem maat

03-12-2023 17:57

FR08pjotr +20420

Slot Koning om de feiten heen lullen. Leuk als je wint maar tergend als je verliest. Meneer kan ‘t fantastisch uitleggen, maar als hij kritiek krijgt krijg je allen “dat hoor je altijd als je verliest”

03-12-2023 17:56

patrick010 +3173

inderdaad.
daar kan hij totaal niet mee omgaan.
maar we verliezen 2 wedstrijden op rij op een vergelijkbare manier.
dus moet slot terug naar de tekentafel om het tij te keren.
de 2de plek is haast wel een vereiste vind ik

03-12-2023 18:08

theo_de_tokkie +12984

Hooivork en rennen naart maasgebouw.

03-12-2023 18:40

CoMulder +16625

Arend Martijn, ben je nou echt in jezelf gaan geloven? Met zelfreflectie is echt niets mis.
Blijkbaar moeilijk om toe te geven dat het op meerdere vlakken al langer niet goed gaat.

03-12-2023 17:56

rober +135

Nou je ziet eigenlijk dat een paar spelers niet echt in vorm zijn, en we eigenlijk ook een beetje geluk missen die we misschien vorig jaar wel hadden op bepalende momenten....

03-12-2023 17:47

michiel2424 +29052

Geert had die actie niet mogen maken maar hij had ook nog alle tijd hem af te stoppen met een overtreding. Dit was dubbel laks. Dure fout weer.

03-12-2023 17:43

Peter.d42 +446

Had je m überhaupt wel in moeten spelen?

03-12-2023 18:01

michiel2424 +29052

Nee, maar dan nog.

03-12-2023 18:17

Peter.d42 +446

Ja eens, maar ja.. zoek soms ff sneller de diepte in zo'n situatie

04-12-2023 10:44

jack98 +46907

Slechtste week onder Slot's hoede; twee wedstrijden verloren door een mislukte tactiek, spelers die onbegrijpelijke dingen doen wat leidde tot bizarre tegendoelpunten en gebrek aan scherpte voorin zowel qua passing als qua schoten.

Natuurlijk heeft Slot ook goede dingen voor ons gedaan (kampioen gemaakt, spelers beter gemaakt, en Internationaal op de kaart gezet) en dat mogen wij zeker niet vergeten!
Donderdag gewoon weer de ploeg voluit steunen!

03-12-2023 17:39

Cosmo +67

Slot is 2x in 1 week afgetroefd op lef en taktiek. Waar hij tegen Atletico met Zerrouki moest starten en nu met ieder geval 1 snelle buitenspeler moest starten. Vandaag stonden we met een 5-mans verdediging tiki=taka te SPELEN !!. Psv wachtte af en zette sporadisch echte druk. Met ieder geval 1 snelle buitenspeler had afgewisseld kunnen worden met de lange bal. ZO VOORSPELBAAR

03-12-2023 17:29

carlito1981 +1286

Een lange bal op een kopsterke spits en vanuit daar voetballen is ook prima. Dat eeuwige rondspelen voor je eigen goal, hoeft ook maar 1 x fout te gaan en de tegenstander staat voor je goal.
Je kan ook niet van Gimenez verwachten dat hij het allemaal in zijn 1tje doet voorin.
Ueda lekker laten staan dan word Gimenez ook ontlast.
4-3-3 is ook niet heilig.

03-12-2023 17:25

gwmd1 +4085

Kwaliteit tekort.

03-12-2023 17:23

FRalways +3816

Bizar dat Slot hier helemaal afgekraakt wordt door sommigen.
Eind vorig seizoen wilde iedereen hier nog een standbeeld voor hem.
Slot is nog steeds de man die Feyenoord op de kaart heeft gezet en zorgt dat er miljoenen binnenstromen.
Iets meer respect zou best mogen….

03-12-2023 17:22

robbie1951 +423

Steegs slechtste op veld. Nam alle cornetrs en die waren steeds tekort. Ook nam hij de vrije trappen die ook niet aankwamen. Raar dat hij zolang mocht blijven staan. Slot niet gekeerd van Sevilla, terug leunen en dan met ballen achter de verdediging makkelijk scoren. Tja was ook taktisch slecht.

03-12-2023 17:22

serjazmic +714

Kom op Feyenoorders het loopt gewoon niet laatste wedstrijden dat is balen.
Maar nu gewoon doorgaan spelers nog een steunen dan gaat het vanzelf weer goed komen.

03-12-2023 17:21

petnic +394

Helaas niet goed genoeg, tempo lag veel te laag en de balanames waren niet goed genoeg.
Conclusie, zijn de 1 na beste dit jaar helaas!

03-12-2023 17:20

rob57 +3035

Dat gepiel achterin moeten ze ook eens afleren.

03-12-2023 18:26

SpaceKees +862

Oh oh wat een makkelijk gelul hier over Pusic. We hebben wel even het lastigste programma van het seizoen gehad sinds zijn vertrek dat helaas de verkeerde kant is opgevallen.. Makkelijk om zijn vertrek dan als reden op te geven. Even wat feiten op een rij:

Vertrek Pusic 24 okt

25 okt Feyenoord - Lazio 3 - 1 ( prachtige overwinning)
29 okt Twente - Feyenoord 2-1 (altijd lastig, maar had niet gehoeven)
4 nov RKC - Feyenoord 1-2 (degelijke overwinning)
7 nov Lazio - Feyenoord 1-0 (zo onnodig)
12 nov Feyenoord - AZ 1-0 (goede overwinning)
25 nov Excelsior - Feyenoord 2-4 (goede overwinning )
28 nov Ateletico - Feyenoord 3-1 (terecht verlies)
3 december Feyenoord - PSV 1-2 (had meer ingezeten)

Samen sterk., blijf achter dit Feyenoord staan. Helaas nu vol voor plek 2 en Europe League

03-12-2023 17:19

rober +135

Ik vindt niet dat je terecht van atletico hebt verloren, wat wil je als atletico nou nog meer, tegen een ploeg die moet winnen scoort je tegenstander die moet winnen een eigen doelpunt dat is lekker voetballen en dan na de 1-2 waar ze weer druk gingen zetten scoren ze weer een eigen doelpunt wat wil je nog meer als atletico

03-12-2023 17:39

SpaceKees +862

Ja klopt ook, de manier waar op was ongelukkig. Maar bij momenten zag je wel de klasse die wij helaas nog te kort komen

03-12-2023 18:40

adfen +2552

Ik zie een ploeg zonder overtuiging en besluiteloos is momenteel. Het wordt nog een hele klus om tweede te worden dit seizoen.

03-12-2023 17:18

FRalways +3816

Ja, want AZ en Twente spelen echt briljant….

03-12-2023 17:23

Henkiespenkie9975 +159

Ongekend dat hier mensen zitten die Slot weg willen hebben. Deze kerel heeft je ongeveer eigenhandig het kampioenschap, de finale van de Conference League en de kwartfinale van de Europa League gegeven. We verliezen nu twee potjes (van een Europese grootmacht en een team dat letterlijk nu alles wint), en mensen zijn boos. Leer eens reëel zijn. Als we dit seizoen 2e worden gaan we voor de tweede keer weer de CL in. Of willen jullie weer types als Fred Rutten/Jaap Stam/Gert-Jan verbeek achter het roer?

03-12-2023 17:14

sebas1980 +6707

Voetbal is met de week minder. Je start ook heel laf zonder echte buitenspelers terwijl je weet dat je moet winnen. Al met al een kutweek!

03-12-2023 17:14

J0102000 +1244

Want het werd veel beter met paixao en minteh. Zerrouki zorgde ervoor dat we constant onder hun druk uitkomen en daar hebben we ook aardig wat kansen uit gecreëerd.

Laat ik het zo zeggen wij hebben vandaag meer dan genoeg kansen gecreëerd om een wedstrijd te beslissen voor de 0-1 viel, en voor PSV was de 0-1 wellicht hun 5de contact in ons strafschopgebied in de hele wedstrijd. Dan kan je zeggen dat dat was omdat we laf speelde zonder buitenspelers, ik zou eerder zeggen dat bepaalde spelers uit vorm zijn en we daar door verliezen.

03-12-2023 17:19

Ron.d30 +870

.....meer dan genoeg kansen? Ik zat in de Kuip en heb ze niet gezien. Het hele team zit in een behoorlijke dip,het was niet om aan te zien. Heb je de opbouw gezien van achter uit? Zó traag

03-12-2023 17:28

J0102000 +1244

dan heb je niet goed opgelet, Santi had een gigantische kans op 1-0 maar hij wou m perse op zn linker hebben als hij met zn rechter schoot was het een goal, Geert tieft de bal rij z in na een afstands schot van santi waar hij letterlijk alle tijd had gehad om m erin te schuiven, geert later nog na een uitgespeelde aanval maar zn inzet was zwak. Dat zijn 3 niveau kansen die PSV niet heeft gekregen tot de 65ste minuut en toen ze er zo een kregen was het gelijk raak en dat is het verschil.

En we weten toch dat wij geduldig opbouwen? Dat kan toch niet iets nieuws zijn? PSV speelde de eerste helft alles snel en gehaast en daardoor hebben zij de hele eerste helft geen goede kans gehad, dan doe ik het liever op een wat lager tempo.

03-12-2023 17:31

sebas1980 +6707

Je speelde om niet te verliezen ipv om te winnen. Veel te veel aangepast aan PSV. Had er meer van verwacht van deze week

03-12-2023 17:33

bfst19 +5419

Slot blijft een goed, maar ongelukkig Feyenoord zien. Ik vooral een heel statisch Feyenoord dat steeds slechter gaat voetballen.

03-12-2023 17:10

FR08pjotr +20420

Fock jou slot


Hand in eigen boezem svp

03-12-2023 17:05

ToffeTony +46686

Rot toch op Slot, steek je hand in eigen boezem. Tactisch zwaar overklast. Wieffer en Zerrouki tegen een B-team van PSV. Ze missen godverdomme Lozano en Lang, en Teze. Alle 3 basis spelers. En dan met schijtvoetbal aankomen. Ivanusec nog geen knikker geraakt en dan tegen PSV er in zetten. Stengs had gewoon op 10 moeten staan. Paixao had vanaf het begin moeten starten. Iedere halve ziet wat je beste opstelling is, maar je probeert alternatief te zijn met je wissels. Ik doe het nog een keer voor.

Sauer - Gimenez - Paixao

Timber - Stengs - Wieffer

Hartman - Hancko / Trauner - Geertruida

Ga niet lopen goochelen als het niet nodig is, en gebruik gvd gewoon je beste spelers. Sinds je loopt te kutten met de opstelling (de laatste 2 maanden) Gaat het helemaal klote. We hebben geen behoefte meer aan Minteh, het is precies dezelfde speler als Dilrosun. Paixao heeft teminster een voorzet, Minteh is een blinde ego tripper die er werkelijk waar geen klote van kan op rennen na.
Ivanusec is een grote miskoop, zei ik al vanaf het begin. Deze winter moet er echt een vleugel aanvaller bij met rendement, anders komt plek 2 ook in gevaar.

03-12-2023 16:59

Fr12gebruiker +2056

Neem ff je medicijnen.

03-12-2023 17:07

handinhand010 +307

Beterschap jongen het heerst in Nederland… jij hebt de ergste variant.

03-12-2023 17:12

RonSon +2566

Niet echt goed bij je hoofd, debiel. Iedereen mag een mening hebben, maar dit slaat alles. Fucking anti-supporter. Ik was zelf in het stadion, als echt supporter en dan zie je meer dan op de tv. Psv bracht echt geen B-team, is echt gelul. Ze hebben zo'n goeie bank dat het niet uitmaakt wie er speelt. Bij ons zijn er teveel niet in vorm. En dan zijn de automatismen weg

03-12-2023 17:18

J0102000 +1244

Onzin, met de punt vooruit spelen tegen dat middenveld met saibari en til was zelfmoord geweest, je komt steeds onder de druk uit omdat slot de juiste keuzes heeft gemaakt. Als Santi en Geert er gewoon 3-0 van hadden gemaakt toen het kon (moest!!!) hadden wij nu mogen genieten van artikelen over hoe PSV compleet werd overklast.

03-12-2023 17:22

aw_vakj +5667

B team wat een gelul joh. Heeft de luxe om Schouten achterin te zetten en dan saibari te brengen. Vertessen ook prima vervanger van lang of Lozano. Niet en want die gaan niet samen op het veld. Teze misten ze helemaal niet want kunnen van Aanholt brengen en dan komt dest op zijn sterkste plek.
Op het eind brengen ze tillmann, misschien wel de meest vaardige speler van alle 30 die vandaag op het veld stonden.
Psv wordt gewoon terecht kampioen.

03-12-2023 17:43
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties