Slot: "Ervoor gaan liggen is niet hoe ik bij Feyenoord werk"

Slot: "Ervoor gaan liggen is niet hoe ik bij Feyenoord werk"

Trainer Arne Slot kan tevreden zijn na de eerste competitiewedstrijd van zijn Feyenoord. Ondanks dat de ploeg een moeizame voorbereiding kende, bleek het klaar voor het echte werk en versloeg het Vitesse met 2-5. "Als je met 1-0 achter komt, nog eens een tegenslag krijgt met die 2-2 en toch in staat bent om 2-5 te winnen, dan kun je behoorlijk tevreden zijn."

"We hebben aan de voorwaarden voldaan om de wedstrijd te winnen: keihard werken", begon Slot zijn analyse tegenover ESPN. "Dat moet altijd, maar al helemaal met de manier waarop Vitesse speelt. Het is geen ploeg die het opbouwen over de grond heeft uitgevonden. Dat betekent vaak de lange bal, veel tweede ballen en vechten, vechten en nog eens vechten. Als je dan de eerste vijftien, twintig minuten door bent, hoop je dat je daarna wat rust in de wedstrijd krijgt. Maar toen stonden we wel al met 1-0 achter. Dan is het mooi om te zien dat een elftal dat misschien niet de meest soepele voorbereiding heeft gedraaid, toch in staat is om zichzelf twee keer opnieuw op te richten en uit te lopen naar 2-5."

Uitgaande transfers
Slot ging ook in op de situatie op de transfermarkt. Marcos Senesi is al op weg naar Bournemouth en ook Fredrik Aursnes dreigt te vertrekken. Of de trainer de volgende transfer niet moet blokkeren? "Ervoor gaan liggen is niet hoe ik bij Feyenoord werk. We overleggen en ik geef mijn mening. Dan geef ik aan hoe belangrijk Aursnes is voor het elftal. Daar hoef ik mensen niet uitvoerig van te overtuigen, want als je ons vorig jaar hebt zien spelen - en vandaag ook weer - dan zie je dat. Ik vind hem belangrijk voor ons elftal, en de club moet altijd bepalen of ze genoegen nemen met het bedrag dat andere clubs willen betalen."

Wel erkende hij dat de noodzaak om te verkopen is afgenomen. "Ik denk dat het helder is dat de economische noodzaak minder extreem is dan twee maanden geleden. Het is voor elke Feyenoord-supporter geweldig nieuws wat er deze transferzomer gebeurd is. Als dat niet was gebeurd, hadden we echt wel een probleem gehad. Met afschrijvingen die we op transfers hebben gehad al jarenlang geen grote verkopen was dit bittere noodzaak. Zoveel transfers is dan extra mooi. Dan is het uiteraard zo dat het voor een club die nu nog een speler van ons wil halen, niet helpt dat wij al zoveel geld hebben binnengehaald."

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

Bossie9 +83

Af en toe denk ik na hoe het tijdperk na Slot gaat zijn. Een paar tellen later zegt mn vriendin hele lieve woorden tegen me en vraagt ze waarom ik in slaap aan het huilen en schreeuwen was.

08-08-2022 00:12

Sasss +54163

Aww, das gvd een lieve vriendin!

08-08-2022 09:37

FR-JJN +12873

Ongelooflijk hoe herkenbaar t powerplay systeem van slot ook vandaag duidelijk te zien was met 8 basiswijzigingen

07-08-2022 23:26

Doubled010 +3523

Die zin : niet helpt dat wij al zoveel geld hebben binnengehaald." HEERLIJK!! :) en dan nog met 2-5 winnen :) tevreden!! :)

07-08-2022 22:35

Riogio +3956

Aursnes behouden, met hem erbij heb je gewoon een grotere kans op het kampioenschap en Europees overwinteren. Dat is ook wat waard, krijg je eind volgend seizoen ook gewoon nog 15 miljoen voor.

07-08-2022 21:47

jostie +7633

Kampioenschap is iets te euforieën na een overwinning… beide beentje op de grond en een fakkel in het oog van je vriend. Na een wedstrijd of 10 kan je pas kijken waar je staat ten opzichte van andere

07-08-2022 22:44

Riogio +3956

Waar zeg ik dat we het kampioenschap binnenhalen? Wel is de kans op het kampioenschap met Aursnes groter dan zonder hem. Heb ik trouwens al eerder gezegd.

07-08-2022 22:46

jostie +7633

Wie zal het zeggen

08-08-2022 00:06

sman +1310

Klopt precieswat Slot zegt, ook over Aursnes die bezig is met transfer naar Benfica maar op t veld merk je daar absoluut niks van echt n topper, daarbij vergeleken is Ronaldo n zielig manneke

07-08-2022 21:14

slot-is-goat +8205

Wat heeft Ronaldo hier in godsnaam mee te maken? 😂

07-08-2022 22:52

nlx78 +1758

DIe komt gewoon niet opdagen. Maar het zijn twee verscillende soorten transfers, Aursnes wil geen breuk forceren en zet zich gewoon voor ons in tot er eventueel iets rond is. HIj weet echt wel dat het zonder Feyenoord heel anders met zijn carriere (had kunnen) lopen.

07-08-2022 23:50

LM +7691

Slot is een Koning. Die interviews zijn altijd raak!

07-08-2022 21:09

Micha01020212022 +9302

Aurnes alleen maar laten gaan voor de absolute hoofdprijs.

07-08-2022 20:37

Lenpa +4679

15 miljoen kan je als Feyenoord zijnse niet tevreden mee zijn. We hebben al veel moneys binnengehaald van de winter een dik contract aanbieden tekent hij heus wel!

07-08-2022 20:22

Jaweljoh +26035

Aursnes gaat niet bijtekenen hoor, dan begrijp je niet hoe die Scandinaviërs in elkaar steken. Die zijn stil, stubborn en geven minder om geld dan je zou denken. Levensgeluk (sportief succes) staat daar echt hoog in het vaandel

07-08-2022 20:37

FRCeesje +2926

Eindelijk zit de club op een betere positie

07-08-2022 20:07

Feyenoord4Ever +3268

Slot de toekomstige TD.

07-08-2022 20:04

Kieboom +40124

Misschien even beelden bekijken van Mannsverk.

Dat is nou een speler die ons spel zoveel makkelijker zou maken.

Ik zeg bij vertrek Aursnes halen, die jongen

07-08-2022 20:03

KireH +19004

Heb ook al wat delen van wedstrijden van hem gezien, is een baas hoor, ondanks zijn leeftijd. Mocht Aursnes inderdaad vertrekken zou ik Mannsverk zeker halen. Goede investering.

07-08-2022 20:07

Lenpa +4679

Word gezegd dat hij nog wat jong is, kopen en terugverhuren?

07-08-2022 20:20

Jaweljoh +26035

Nee houden, koning Slot maakt iedereen beter

07-08-2022 20:42

GloriousJustice +1602

Wat is daar het nut van? Dan missen we alsnog een middenvelder

07-08-2022 21:53

karkop +6635

Of Aursnes houden, en Mannsverk halen om achter hem te banken. Rijpen voor volgend jaar. Benfica gaat de hoofdprijs waarschijnlijk niet betalen, en we hebben genoeg geld in het laatje om de laatste plekken te vullen.

07-08-2022 20:07

Kieboom +40124

Ja n CV is nu prio

07-08-2022 20:10

Doeidoei +39880

*linksback

07-08-2022 20:17

KireH +19004

Zou ook een goede optie kunnen zijn.

07-08-2022 20:21

jaapb +18097

Mooi dat we nu in die positie zitten. Jullie willen versterken? Lappen!!!

07-08-2022 20:03

Wesley Pol +7734

Topper ja, belangrijk ja en vervangbaar tuurlijk!

07-08-2022 20:00

Ro1 +2207

Wie gaat Aursnes een op een direct vervangen dan?

07-08-2022 20:02

rosbergen80 +1766

Wesley Pol gaat dat doen

07-08-2022 20:04

Wesley Pol +7734

Ik ben een linkspoot en mijn ballen vliegen meestal in de slootjes rond de velden

07-08-2022 20:23

Riogio +3956

Maken we een slootje 5cm achter de doellijn van de tegenstander.

07-08-2022 21:38

Malacianisterra +715

26 jaar en men wil 15 miljoen bieden. Helemaal prima. Hij gaat straks met 27 jaar echt niet eens 25 miljoen waard worden.

07-08-2022 19:57

RatioRonnie +728

Ja man. 27 ga je net je fysiek beste periode in maar jij schrijft deze spelers vast af.....

07-08-2022 20:00

rikkie12 +9256

Dat wel. Maar drie jaar later ben je 30 en heb je geen restwaarde meer.
Denk dat Benfica dat ook wel snapt…

07-08-2022 20:33

Malacianisterra +715

Vanaf hun 27e zitten ze vaak op hun top inderdaad. Daarom betalen clubs inderdaad meer voor iemand van 22 omdat daar nog veel meer uit te halen is. Heb t zelf ook niet verzonnen.

07-08-2022 20:44

RatioRonnie +728

Dat heb je wel. Aangezien het niet zo simpel is.. er zijn genoeg transfers van 28+ jaar spelers die voor tientallen miljoenen verkocht worden juist omdat ze goed zijn en verder spelen er nog twintig factoren mee waarom zo een speler belangrijk kan zijn en dus het geld waard om in je team te hebben. En dan zijn er nog twinitig factoren waarom iemand van 22 niet te duur is... En dat is weer per individueel anders.. de wereld is geen fifa

07-08-2022 21:26

Ro1 +2207

Dat hoeft ook niet als we met hem CL halen

07-08-2022 20:03

Tapiaz +28549

Ik blijf erbij: Bangura halen van Cambuur

07-08-2022 19:54

RenePM +8

Aursnes meer salaris geven en er wel voor gaan liggen. Hij moet blijven!

07-08-2022 19:51

Tapiaz +28549

Aursnes is echt wel vervangbaar hoor beste mensen.

07-08-2022 19:54

WvH +15460

Slot vindt van niet blijkbaar.

07-08-2022 19:57

Ro1 +2207

Jij snapt er geen kut van

07-08-2022 20:04

Tapiaz +28549

vertel Kuttekop haha

07-08-2022 21:08

Spiderpig +175386

Ce-Ryl Ng - Onge..... Klinkt toch niet zo goed

07-08-2022 19:47

ZiertjeTebbenhof +21675

Die Murkin van volendam is wel een leuke linksback.......misschien iets voor ons in de toekomst?

07-08-2022 19:43

ZiertjeTebbenhof +21675

Vastleggen en bij volendam laten spelen......Waarom niet?

07-08-2022 20:07

feyenoord_delft +6033

Wel graag tempo maken met een linksback die er meteen staat, dit gaat natuurlijk niet lang goed.

07-08-2022 19:41

frankyboy +6819

Pedersen deed dat helemaal niet verkeerd.

07-08-2022 20:11

edtfeyenoordpedt +28572

Gvd wat een lekkere start! Zo lekker dat we gewoon verder gaan waar we gebleven waren, maar nu met een extra kwaliteitsimpuls.

07-08-2022 19:40

petje +10693

Als ausener wordt verkocht voor 15 miljoen dan hebben we dus 60-70 miljoen binnen gehaald
Feyenoord heeft tot nu toe 19 miljoen uitgeven
Die pool kunnen we voor 10 miljoen kopen
Houden we mooi 30-40 miljoen over....
Geef Arne n levenslang contract
Hij is t die Feyenoord weer op de kaart zette en Feyenoord uit de rode cijfers haalt

07-08-2022 19:36

CR1908 +3025

Stel Aursnes blijft alsnog. Wie gaat dan banken op het middenveld?

07-08-2022 19:32

Jordy_Clasie +5230

Een team dat om de prijzen wil spelen heeft meer dan 11 basisspelers nodig. Dus niet een van de vier (Kökcü, Aursnes, Timber en Szymanski) zal gaan ‘banken’.

07-08-2022 19:40

pendejo1908 +5707

Waarschijnlijk orrie

07-08-2022 19:40

feyenoord_delft +6033

Die gaat hij er nooit afhalen.

07-08-2022 19:42

EdEdEd +476

Denk ik ook

07-08-2022 19:45

Spiderpig +175386

Je hebt veel spelers nodig en tegenwoordig mag je, 5 x wisselen

07-08-2022 19:48

Malacianisterra +715

Vorig jaar bij hunnie zat Klaassen ook wekelijks op de bank. Een blessure en je hebt gewoon iemand die er kan staan. Moeten wij ook naartoe.

07-08-2022 19:58

Ro1 +2207

Hoef je niet over na te denken, er is altijd wel iemand geblesseerd of geschorst of kan geen 90 minuten spelen

07-08-2022 20:06

willem_vos_efeffd +2777

Jij denkt dat je met drie middenvelders het hele seizoen door kan ?

07-08-2022 20:23

DutchVenitian +2306

Sangaré 37.5 mln?! Dan is Aursnes toch minimaal 25 mln waard! Benfica heb een dik gevulde knip, kom maar op met die knaken!

07-08-2022 19:25

Spiderpig +175386

Anders gewoon houden

07-08-2022 19:49

DutchVenitian +2306

Precies, tekent vanzelf wel bij op 1 September…

07-08-2022 19:50

Spiderpig +175386

Arne lult hem wel om

07-08-2022 19:55

Danny 91 +61618

Aursnes Gewoon hoger salaris geven.

07-08-2022 19:24

Rotterdammer +11233

Wou die niet helaas.

07-08-2022 20:03

ouwetje +652

Hancko kom ook wel ff wachten dat de prijszakt

07-08-2022 19:23

pendejo1908 +5707

Die is toch van Sparta Praag heeft hij 4x niet meegedaan tegen ons dan?

07-08-2022 19:43

BeatTheScum +34

Slavia Praag bedoel je?

07-08-2022 19:46

Janas +4174

Feyenoord speelde tegen Slavia Praag

07-08-2022 19:47

Johan.O +10

Dat was slavia Praag :-)

07-08-2022 19:51

Wesley Pol +7734

Was Slavia Praag

07-08-2022 20:20

Janas +4174

Contract verlengen miljoen per jaar erbij en dan hopen dat hij blijf , wat we lezen is 15 miljoen ( veel te weinig 25 miljoen ) maar waar haal je op dit moment een speler van zijn klasse die ook nog eens perfect in de ploeg past . Zerouki ?? mag zijn veters nog niet strikken.

07-08-2022 19:19

ElPanzeFr +21450

Aursnes zal vast wel weggaan maar het is goed om te horen dat we onze huid duur verkopen

07-08-2022 19:12

KireH +19004

Nou, ik krijg daar steeds meer twijfels over, zeker als ik de tekst van Slot nu weer lees. De voorzitter van Benfica was vrijdag al in Rotterdam om de deal te sluiten, maar het blijft oorverdovend stil. Komen de clubs er niet uit, vraagt Feyenoord teveel of wil Benfica niet zover gaan? Zij hebben inmiddels al twee nieuwe middenvelders aangekocht. Zou Aursnes toch blijven?

07-08-2022 19:20

Bernie1982 +133

Ik denk dat we pas gaan verkopen als er een geschikte vervanger klaar staat. Als die niet komt is het geen deal.

07-08-2022 19:25

feyenoordgazza +4012

Je moet niet alles geloven wat de media zegt .
Als die voorzitter hier is en slot zegt er is niks serieus voor aursnes .
Geloof ik eerder slot .
Benfica heeft na de verkoop van nunez naar mijn 2e cluppie genoeg geld .
Dus blijkbaar willen ze niet zo ver gaan .
Lekker houden dan .
15 20 mil anders jammer

07-08-2022 19:36

corfr1912 +8860

Dat kon je concluderen uit zijn interview idd.

07-08-2022 19:37

Alex1908 +4661

Aursnes is persoonlijk akkoord met Benfica, ik denk niet dat ie blijft.

07-08-2022 20:16

Wesley Pol +7734

Benfica kan weer terug vliegen, dit jaar finale UEFA Cup en dan verkopen is beter

07-08-2022 20:22

SwissRotterdammer +266

Denk dat de verkoop van Senesi het zeer onwaarschijnlijk maakt dat Feyenoord water bij de wijn doet met Benfica. Feit dat ze Aursnes hebben laten spelen vandaag zegt een boel. Dat doe je niet als het eens bent over een deal.

07-08-2022 20:45

realistisch1953 +14187

Mocht het waar zijn dat er 15 miljoen geboden wordt dan is Feyenoord een dief van eigen portemonnee wanneer ze dat laten schieten. Ik zou balen als Aursnes weggaat maar dan is het niet anders.

07-08-2022 19:08

Spiderpig +175386

Gewoon houden

07-08-2022 19:12

Sombra1 +1067

Nee, weg weg jonge speler naar voren schuiven..

07-08-2022 19:37

Spiderpig +175386

Grote fout... Aursnes is de motor

07-08-2022 19:40

Bati +39689

Ja en die motor weigert bij te tekenen en wordt steeds minder waard.

07-08-2022 19:53

Spiderpig +175386

Ik denk dat Slot hem niet laat gaan

07-08-2022 19:55

Alex1908 +4661

Tijd voor een nieuwe dan...

07-08-2022 20:17

Bassieros-010 +1028

Als ik Feyenoord was zou ik gewoon proberen om aursnes een verbeterd contract te geven

07-08-2022 19:06

ZiertjeTebbenhof +21675

Is al geprobeerd, meerdere malen contractvoorstel naast zich neergelegd.

07-08-2022 19:13

Bassieros-010 +1028

Dat vind ik toch zo raar. Feyenoord zou toch wel een goed salaris voor hem in gedachte hebben?

07-08-2022 19:17

Paki74 +437

Hij is inmiddels al 26. Ik snap wel dat als een grote club als Benfica komt, hij daar geen nee op gaat zeggen. Hopelijk lukt het om Mannsverk te halen

07-08-2022 19:21

listo +613

Bij Benfica speelt hij waarschijnlijk champions league en krijgt hi hi m een hoger salaris dan wat wij kunnen bieden

07-08-2022 19:50

corfr1912 +8860

Weer zo'n dom geleuter dat wil hij niet. Die wil naar een warm land.

07-08-2022 19:39

Kuyteroe_son +2040

Nee moet toch vanuit aursnes zelf komen. Als hij niet wil dan weinig wat je er aan kunt doen.

07-08-2022 19:04

KireH +19004

Aursnes heeft toch weinig te willen hoor, heeft een doorlopend contract. Benfica heeft ‘m lekker gemaakt met een mooi contract, maar voorlopig zijn de clubs er nog niet uit. En als Feyenoord op z’n strepen gaat staan of vasthoudt aan een hoge transfersom blijft hij gewoon, ondanks de vele miljoenen euro’s.

07-08-2022 19:23

Wisselspeler +7820

Leuk allemaal, maar wij gaan wel voor de Transfer van Slot liggen. Gaat gewoon niet gebeuren!

07-08-2022 19:02

Spiderpig +175386

Arne wil hem ook houden

07-08-2022 19:12

halveleo +9667

Het is hier volgens mij nog niet eerder gezegd maar wat een verademing is deze man. Zou een luisterboek van hem ook kopen.

07-08-2022 19:01

FTIDJ +2076

Slot wil Aursnes houden. Behoorlijk ziek middenveld als dat lukt.

07-08-2022 18:51

FR-Arnhem +50562

Die transfersom laten ze nooit lopen. Geweldige winst binnen een jaar.

07-08-2022 18:53

mus +1296

Voorlopig net boven 10 miljoen en dat is echt onvoldoende. Als ze in de buurt van de 20 miljoen komen dan begint dat pas in overeenstemming te komen met de waarde die hij voor ons heeft.

07-08-2022 18:57

FTIDJ +2076

Ik weet het niet. Ze hoeven niet meer te verkopen. Ze gaan Senesi ook verkopen en het is niet alsof je volgend jaar niks meer voor hem krijgt.

07-08-2022 18:57

SwissRotterdammer +266

Zag niks mis met zijn motivatie vandaag.

07-08-2022 20:51

joejoe1979 +8045

Ben benieuwd of Slot het aandurft met Geertje en Trauner centraal. Wel 2 rechtspoten maar Rasmussen is geen basismateriaal. Pedersen gewoon op rechts. Aursnes alleen weg tegen een top bedrag en anders heb je met Kokcu Timber en Szymanski ook gewoon een sterk middenveld. Denk dat Kokcu de rol van Aursnes ook goed kan invullen. Timber dan als lopende middenvelder en Szymanski in de punt.

07-08-2022 18:51

corfr1912 +8860

Petersen vond ik het prima doen op links Bij Geert was het net of hij zijn debuut maakte erg heel erg matig ondanks zijn goal.

07-08-2022 19:43

De-Witte-Socrates +6871

Wat 1 persoon voor een verschil kan maken. Tuurlijk zit er een heel technisch team omheen, maar toch: deze man maakt het verschil.

07-08-2022 18:50

MattieKH +9405

"Streuer legt het simpel uit. 'Feyenoord wil de speler en de speler is geïnteresseerd. Dan moet de club met een bod komen. Dat is gebeurd. Voor de rest wachten we het af.'"

Wat voor logica is dit dan... Dus Feyenoord heeft gedaan wat het moet doen, en dan wacht jij af. Heeft die man een klap van de molenwieken gehad ofzo.

07-08-2022 18:42

Harold +7347

Wees blij, prijs/kwaliteit is helemaal zoek bij die Zerrouki.
Lekker in twente laten blijven.

07-08-2022 18:43

willem_vos_efeffd +2777

Hij heeft weinig ervaring, maar voetballers spelen voetbal omdat ze het goed kunnen en leuk vinden en om zich financieel zo goed als onafhankelijk te spelen.
Als je als club spelers gaat tegen houden, zoals met Hilgers en nu Zerrouki kan je nu wel een grote bek hebben, maar hij realiseert zich denk ik niet, dat de volgende die bij twente gaat tekenen, dat zeker meeneemt in zijn beslissing.

07-08-2022 18:49

corfr1912 +8860

Nogmaals niet velen hebben dit gehoord omdat jullie bij de voorbeschouwing van Feijenoord zaten maar bij Nec Twente was El Amadi analist en Helene H je weet wel die spetter,en toen vroeg Jans of El Amadi niet bij Twente wilde komen spelen ipv Zerroeki

07-08-2022 19:48

Harold +7347

Feyenoord....
Mooiste club....
Mooiste shirt....
Mooiste stadion...
Mooiste voetbal....

07-08-2022 18:40

TinusTingTong +48582

En mij als mooiste fan!

07-08-2022 19:09

corfr1912 +8860

Eigen roem stinkt.

07-08-2022 19:48

Hark 1e +12800

Hele realistische man, echt de man die we nu heel hard nodig hebben.

07-08-2022 18:40

sykoofox +87573

Goede marketing aangeven dat Aursnes van grote waarde is, dat beïnvloed de waarde! Gaat wel een aderlating zijn al denk ik dat je met Timber, Symanski en kokcu ook een goed middenveld hebt staan! Vooral als je die Mannsverk en Wiefer/Toornstra nog achter de hand hebt!

07-08-2022 18:38

Spiderpig +175386

Zijn niet zo goed als Aursnes

07-08-2022 18:47

sykoofox +87573

Ja moeten toch door als er miljoenen geboden worden! Blijf van mening hoe kut ook dat je hem moet verkopen, middenveld wat er dan staat is misschien iets slechter in bal veroveringen, maar aanvallend wel sterker!

07-08-2022 18:49

Akelo010 +1079

Manssverk misschien in potentie wel

07-08-2022 18:53

Spiderpig +175386

Genoeg geld binnen nu... Je moet ook kwaliteit behouden

07-08-2022 19:05

sykoofox +87573

Denk dat het lastig wordt pig! Beter gewoon verkopen jo! Volgende rit transfers gaan alleen maar meer opleveren omdat je al voldoende geld in kas hebt!

07-08-2022 19:30

Spiderpig +175386

Mmm ik denk dat je voor Aursners een uitzondering moet maken... Die kwaliteiten die hij heeft koop je niet terug

07-08-2022 19:43

corfr1912 +8860

Helaas sky verdedigen hoort ook bij voetbal.

07-08-2022 19:50

Spiderpig +175386

Omdat hij een fout maakt.? Beetje kortzichtig.. . Dan kun je de hele selectie wel verkopen

07-08-2022 19:53

GerseGer +7270

Als ik Slot's analyses na een wedstrijd vergelijk met de "analyse" van Kuijt na zijn verloren wedstrijd tegen Heracles, dan ben ik toch wel ontzettend blij dat Arne ipv Dirk is gekomen na Dick.

Dit neemt niet weg dat ik vind dat Dirk Feyenoord enorm veel heeft gegeven als speler.

07-08-2022 18:36

Spiderpig +175386

Dirk wel een betere voetballer geweest

07-08-2022 18:48

Skeptic +13622

Staat genoteerd, bedankt.

07-08-2022 19:32

Spiderpig +175386

Goed bewaren hoor

07-08-2022 19:40

corfr1912 +8860

En laten we het daar svp bij laten. Als je destijds O 19 nog niet eens een spelopvatying op kan leggen hoe wil je dat dan in het profvoetbal wel kunnen doen.

07-08-2022 19:53

Gerdekaleklets +10969

Voor iedereen die net als ik op vakantie is: je zit toch met een ander (heel veel lekkerder) gevoel veel teveel te drinken dan je had verwacht toch? Wat een heerlijke seizoensstart

07-08-2022 18:35

Feyput +7737

Ic sit in Grycenlant en can all nie meer lulluh

07-08-2022 18:50

TinusTingTong +48582

Tiepuh dan...en veel plezier op vakantie kameraden!

07-08-2022 19:10

corfr1912 +8860

Ga maar op het strand slapen en wel een hark meenemen om de kots op te ruimen. Wel opletten met het tij anders worden nog nat ook.

07-08-2022 19:56

jago1969 +600

al Aursnes vertrekt dan is het een harde onderhandeling, zeker weer na vandaag. Diaz is voor niets gekomen

07-08-2022 18:35

DeKuipforever +200471

MOTM: Arne Slot...

07-08-2022 18:35

Feyenoord078 +111216

Man of the moment?

07-08-2022 18:37

DeKuipforever +200471

Man of the Millennium

07-08-2022 18:38

TinusTingTong +48582

Mokkel of the Month

07-08-2022 19:11

FR_Domingo +14899

Eerste weekend viaplay, die gozer aan de desk draagt met 30 graden buiten een fucking coltrui. Koek koek!

07-08-2022 18:34

Feyenoord078 +111216

Hopelijk gaan ze doorselecteren. Gisteren Aron Winter en Cedric v/d Gun aan tafel.

07-08-2022 18:36

Gerdekaleklets +10969

Andere club zou al helpen

07-08-2022 19:22

Luuk12 +6720

Haha, ik zei precies hetzelfde toen ik het zag, wat een gek!

07-08-2022 18:37

FR_Domingo +14899

Gisteren irriteerde ik me ook al dood aan het dooie kliekje aan tafel maar dit slaat echt alles. Moet heel eerlijk zeggen dat ik Frank en John wel redelijk sympathiek vind overkomen altijd maar gisteren was echt drama commentaar! Moet echt veel beter hoor

07-08-2022 18:40

verreoosten +8480

Is die Koen die bekend is van fifa. Is sowieso een etterbakje, ken je aan die giechel van m al zien.

07-08-2022 18:48

RemcoFR +27002

Wat blijft Slot toch altijd rustig voor de camera. Wat er ook aan hem gevraagd word.

07-08-2022 18:34

doellijntechnologie +9504

Jongens! Volgende zomer organiseren we een massale zomer bbq in bergentheim, even een heel weekend lang het Arne Slot - Summer Barbeque festival!

07-08-2022 18:32

IJzerenKees +131312

goed idee meid

07-08-2022 18:35

Crown +2568

Arne lult nog even een paar miljoentjes aan eventuele transfersom erbij op.

07-08-2022 18:32

Gerdekaleklets +10969

Lekker hier houden. Loonsverhoging geven plus een jaar extra contract. Blijft ie tevreden

07-08-2022 18:31

Painer1 +9774

Was het maar zo simpel..

07-08-2022 18:32

corfr1912 +8860

Ik vind het wel raar dat Arsnes weg wil en al helemaal dat hij naar die Duitse griezel wil.

07-08-2022 20:02

Alex1908 +4661

Meerder malen geprobeerd, hij doet het niet....simpel.

07-08-2022 20:23
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties