Slot gaat in op toekomst: "Misschien doe ik dat deze zomer weer"

Slot gaat in op toekomst: "Misschien doe ik dat deze zomer weer"

In een week waar we het moeten doen met interlandvoetbal en de persconferenties van Ronald Koeman, is het extra fijn om te luisteren naar de woorden van Arne Slot. De trainer van Feyenoord schoof maandagavond aan bij het praatprogramma Rondo en er kwamen heel veel verschillende zaken ter sprake. Naast de mogelijke transfers en het Nederlands elftal, ging het ook over Orkun Kökcü, Yankuba Minteh, nieuwe aanwinsten en uitgaande transfers.

Allereerst wordt het spel van Feyenoord besproken in de uitzending op Ziggo Sport. Marco van Basten is onder de indruk van de manier van opbouwen bij de Rotterdammers. "Ik vind het goed dat ze vanuit achteruit voetballend snel naar het middenveld komen en snel naar de voorhoede. Daar is PSV minder in en Ajax helemaal, maar wat Ajax vroeger ook goed deed is van achteruit de ruimtes zodanig maken dat je de middenvelders aan kan spelen en eventueel de voorhoede snel kan aanspelen."

Terwijl Slot met een kleine glimlach luistert naar de voormalig topspits, gaat Van Basten verder naar zijn verhaal. "Het gaat allemaal wel over schijfjes, maar het is voetballend goed. Het gaat erom dat je kansen creëert, maar ze hebben ondertussen op een goede manier balbezit en elke afspeelkans die ze hebben is om vooruit te gaan. Dat doen ze in een hele goede organisatie. Ze staan goed met de bekende driehoekjes en vierkantjes. De tegenstander heeft het heel moeilijk om ze onder druk te zetten en dat vind ik eigenlijk al het hele seizoen het geval. Wat mankeert is de afronding en het aantal doelpunten. Daardoor staan ze tweede en hebben ze helaas in de grote wedstrijden tegen Atlético Madrid en Lazio net niet genoeg kunnen betalen met een overwinning."

Slot heeft de hele analyse van Van Basten kunnen aanhoren en krijgt vervolgens zelf het woord. "Daar trainen we natuurlijk heel veel op. Het is prachtig om naar te kijken. Als de tegenstanders ons niet op de één-tegen-één zet en je geeft ons een plus één in de opbouw, dan weten die jongens zo goed hoe ze moeten bewegen en welke bal ze wel en niet moeten spelen. Alleen als je in de eindfase komt, zeker op Champions League-niveau, dan is Feyenoord helaas tot op heden niet in staat een individu aan te trekken die op dat niveau het verschil maakt."

Situatie Kökcü
Orkun Kökcü en Slot hebben een zeer goede band samen en de trainer van Feyenoord hoopt enorm dat zijn voormalig aanvoerder gaat slagen bij Benfica. Daarbij helpt het niet dat de international van Turkije onlangs een kritisch interview heeft gegeven over de besluiten van trainer Roger Schmidt. "Ik weet niet of hij al heel vaak met de trainer had gesproken, maar ik denk dat je met zo’n interview weinig wint."

"Het viel wel samen met dat hij een keer was gepasseerd. Tegen Glasgow Rangers speelde hij een belangrijke wedstrijd voor de club. Ik denk dat hij er de volgende wedstrijd weer bij is, en dat hoop ik ook trouwens. Ik ben ervan overtuigd dat het nog een succes gaat worden daar, want hij is echt een goede speler. Ik heb hem ook een berichtje gestuurd dat hij te goed is om van een trainer afhankelijk te zijn."

Groei Minteh
De snelle aanvaller van Feyenoord lijkt zijn basisplaats nu echt te hebben veroverd en Slot ziet ook dat hij in de laatste tijd stappen heeft gemaakt. "Hij heeft vooral veel in zijn geboorteland gespeeld, waar heel weinig tactiek om de hoek komt kijken. Als jij zo snel bent is dat wel een enorm wapen. Eén actie en hij is weg, dan haal je hem ook niet meer in. Ik vind dat zijn keuzes in de eindfase al beter worden. Het vervelende voor ons is alleen dat als zijn keuzes echt goed worden, hij waarschijnlijk niet meer bij ons speelt."

Spelers van FC Barcelona en Napoli
Slot is van mening dat er een punt nadert dat Feyenoord de uiterste rek heeft gevonden in het programma ontwikkelen in het beter maken van spelers. Dit levert nieuwe uitdagingen op. "Nu moeten er ook spelers bijkomen die A-international zijn van een serieus land, of spelers die ons echt aan de bovenkant versterken. Want vorig jaar werden wij eerste en het is mijn perceptie dat PSV een trainer heeft aangetrokken die voor dezelfde manier van spelen staat, dus die hebben de kampioen van vorig jaar gekopieerd. Als wij de huidige kampioen willen kopiëren moeten we ook spelers halen van Barcelona, Napoli in de vorm van Schouten."

Uitgaande transfers
Vervolgens krijgt Slot de vraag hoe hij kijkt naar de mogelijke transfers van Gimenez, Hartman, Hancko en Wieffer komende zomer. "Je weet dat je normaal gezien bij ons een reële kans hebt op Champions League volgend jaar. Dan is het de discussie of je Champions League mooier vindt dan in de Premier League spelen. Want de vraag is of spelers die bij ons vertrekken dan ook naar clubs gaan die ook direct Champions League spelen. Dat is de overweging die elk individu moet maken, samen met wat Feyenoord daarin wil."

"Bij mij is dat hetzelfde'', gaat Slot in op zijn eigen toekomst bij Feyenoord. ''Zoals elke speler of trainer weeg je altijd dingen af. Dan kijk je naar wat er bij Feyenoord mogelijk is en wat er kan bij die geïnteresseerde club. Dan maak je een afweging en een jaar geleden deed ik dat om bij Feyenoord te blijven en misschien doe ik dat deze zomer wel weer, maar het kan ook niet zo zijn. En ze moeten ook langs Feyenoord, want ik heb nog een doorlopend contract."

"Wat ik heel erg leuk vind aan het trainersvak is jongens voor te bereiden op een wedstrijd, waardoor ze zo goed mogelijk de kans hebben om een goede wedstrijd te spelen. Het is ook heel leuk om onderdeel te zijn van de ontwikkeling van spelers en daarbij veel te winnen. Bij Feyenoord vorig jaar kampioen, nu de kans om de beker te winnen. Daar ligt mijn ambitie. Bij een club werken waar je goed kunt werken, dat kan ik bij Feyenoord. En de kans heb om prijzen te winnen."

Slot werd afgelopen zomer meerdere malen in verband gebracht met Tottenham Hotspur. De trainer wil dat hoofdstuk afsluiten en geen toelichting geven wanneer er gevraagd wordt hoe dat precies verliep. ''Er zijn zo verschrikkelijk veel onwaarheden gezegd rondom mijn mogelijke overgang naar Spurs, ik voel geen enkele behoefte om daar nog op terug te komen. Ik ben hartstikke gelukkig bij Feyenoord.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

progress +2364

Er zullen er weer een aantal vertrekken
En we zullen weer CL spelen.
Enigste kanttekening die ik de afgelopen jaren wel heb is dat de selectie te laat klaar is.
De comp en zelfs Europa al begonnen en je ziet duidelijk aan de resultaten dat er of teveel weg zijn gegaan, of dat de vakantie te lang duurt tegen over andere clubs.
Daar zie ik zeker nog verbetering mogelijk

12-04-2024 10:05

Alvorens +7314

Leuk verhaal er moeten spelers komen die internationals zijn maar Slot halt de spelers uit de keuken divisie en de derde klasse zoals die Hasj Moka van Vitesse wat een gezicht verlies is van de jeugd.

05-04-2024 13:17

Keesouwerkerk +3137

De toekomst houdt in een aantal uitgaande transfers, ga daar maar vanuit.
Maar dat betekent ook dat er veel geld gaat binnenkomen. Plus waarschijnlijk nog een bedrag van de Uefa als premie voor deelname aan de Champions League.
Een gigantische opdracht voor de leiding om de selectie weer op niveau te krijgen. Dennis te Kloese kan zijn borst natmaken.
Laten we hopen dat hij kan rekenen op de voetbaltechnische bijdrage van Arne Slot.
Wat zou het mooi zijn als de trainer die onze club zoveel moois bracht, ook volgend seizoen weer het technisch beleid in de Kuip zou bepalen.
Wat zou dat mooi zijn!

27-03-2024 17:18

Harry.V82 +1013

Als hij niet weer op vacantie gaat in transfer periode..trouwen een technisch manager moet er komen. 1 man is te kwetsbaar..

28-03-2024 11:32

Hanegem +4369

Mogguh beste allemaal

Kijk zo'n Marco van Basten kan je echt serieus nemen ! Een top speler met alleen maar topclubs en die dan ook van hoed en de rand weet , zoals ÓÓK WvH alias de KROMME !

27-03-2024 08:12

Bjorn1980 +6148

Wanneer je als directie en club wilt, dat Slot blijft moeten er top spelers gehaald worden. Laten we hopen dat daar gehoor aan gegeven wordt, want die laatste stap moet ook genomen worden. en Slot moet blijven.

26-03-2024 20:39

Hanegem +4369

Ik geef je gelijk , maar laten wij nou niet op die dingen vooruit lopen Mijnheer Bjon1980 . Want ik denk dat het bestuur daar lang mee bezig is ! En Arne Slot laat ook het achterste van zijn tong zien net als Dennis te Kloese !
Wij moeten blij zijn deze twee mensen binnen hebben ! Je ziet het aan de resultaten . Dat is in het verleden wel eens anders geweest !

27-03-2024 08:20

RemcoFR +27301

We moeten hopen dat Slot blijft. Dan ben je al voor de helft klaar.

26-03-2024 17:00

Spiderpig +177665

Give that man a raise !

26-03-2024 13:26

Woeke +8679

Volgens mij maak je hem blijer met een speler die de selectie aan de bovenkant versterkt

26-03-2024 15:15

Spiderpig +177665

Doe maar allebei dan

26-03-2024 15:33

Hanegem +4369

Joh !!! Mijnheer Woeke .

27-03-2024 08:21

zandhaas +33934

Straks hier even lekker voor zitten 👌🏼

26-03-2024 12:55

FRlegend +17153

Uiteindelijk heb je het meest aan echt grote talenten binnenhalen en doorontwikkelen. Die kunnen in 1 seizoen meerdere stappen maken. Nu (of na twee transferklappers) heb je wellicht de middelen om er 2 a 3 te halen van wie het instapniveau en plafond hoger is dan we nu hebben.

26-03-2024 12:55

vakkiew3 +2620

Arne is wellicht één van de belangrijkste personen die we ooit hebben gehad. Wat hij aan spel heeft gebracht en de miljoenen die het heeft opgeleverd heeft ons uit een heel diep dal gehaald.

Door alle successen lijkt het wellicht ‘normaal’ maar over een paar jaar kijken we fijn terug op deze bijzondere jaren waarin Feyenoord eindelijk weer een topclub is die zich kan meten met de Europese top. In mijn 28 levensjaren is dit niet eerder voorgekomen.

26-03-2024 12:29

FRlegend +17153

Deze situatie is hartstikke broos helaas. Dit moet je 5 jaar volhouden en geld gebruiken om diepte-investeringen te doen. Nog betere jeugdspelers en trainers. Bredere scouting, beter netwerk met makelaars. En uiteindelijk ook nieuw stadion. Je moet naar 40-45 miljoen salarisbudget om bovenin mee te blijven doen. En voor CL of Super League straks worden wss ook accommodatie eisen opgelegd waaraan je moet voldoen om deel te mogen nemen.

26-03-2024 12:57

Tistogwa +52080

Volledig eens met Legend. Des te meer reden om nu het relatief goed gaat kritisch te blijven en juist genoemde zaken te verbeteren inclusief de organisatiestructuur.

30-03-2024 11:37

Mexicano +6548

Je hebt wel gelijk helaas moet die bij vertrek van hansco timber Geertruida hartman en gimenez weer helemaal opnieuw beginnen dat kost tijd , alles is er wel geld maar dat is niet een garantie dat alles weer als een puzzel past , dat heeft tijd nodig , daarom denk ik dat ie vertrekt

26-03-2024 13:52

doellijntechnologie +9507

europese top?? de verliespartijen tegen roma zijn niet meer op een hand te tellen en in een poule met de nummer 4 van spanje, nummer 9 van italie en een schots team eindig je als 3e, precies waar je hoort te eindigen....

28-03-2024 14:46

FRedS +2549

Als je kijkt waar we vandaan komen en waar we nu staan, deze trainert heeft niet alleen een paar spelers beter gemaakt, maar de hele club!

26-03-2024 12:04

like-a-pen +3496

Right said Fred

26-03-2024 12:51

Mexicano +6548

In 2017 en 2018 nog prijzen gepakt , in 2017 vond ik het een grotere prestatie en ook nog is 40 miljoen schuld weggewerkt

26-03-2024 13:53

Alvorens +7314

Feyenoord doet het Goed om nu al bij Paok er 2 jonge top spelers weg te kappen en Almeida binnen te halen.

26-03-2024 11:46

john50 +5949

Gewoon je contract verlengen Arne

26-03-2024 11:44

Hetvaltnietmee +4837

Kijk Rondo nog even terug en geniet…

Van de blik in Slot’s ogen wanneer hij Gullit z’n zoveelste cliché hoort uitkramen…
Van de holle blik in Van Basten’s ogen als anderen aan het praten zijn en hij totaal van de wereld lijkt…
Van van de Vaart’s frustratie dat het zo goed gaat in Rotterdam en zo slecht in Amsterdam…
Van de terechte bewondering van Wytse voor Slot z’n analyses…

Maar bovenal van Slot z’n nuchtere kijk op dingen: PSV heeft goed beleid gevoerd en is nu verder dan wij, wij zijn ronduit goed maar missen topspelers die internationaal het verschil kunnen maken, en er is een kans dat ik van de zomer wegga…

26-03-2024 11:28

Cees.R82 +9712

Dat ben ik niet met je eens. Arne praat nog steeds in de toekomst over Feijenoord. Hij denkt al mee aan komend seizoen. Hij denkt ook aan hoe de club vooruit te helpen maar geeft heel duidelijk aan dat ze tegen de grens van onze mogenlijk heden zitten.

Hij zegt dat we qua stadion ook tegen het probleem aanlopen de seizoenkaarthouders nemen plaatsen in waardoor business ruimtes niet toegevoegd kunnen worden die veel meer geld opleveren. Daarom kan Psv ook meer doen op de transfer markt. Een zo'n box levert met gemak 100.000 euro op.

Daar staat wel tegenover dat de seizoenkaart houders voor de geweldige sfeer zorgen.

26-03-2024 12:51

Peterk +35307

Gewoon realistische praat van Slot. Wil begrijpelijkerwijs naar een echt grote club maar alleen als het echt aantrekkelijk is want in principe zit hij hier als best betaalde trainer nog prima. En ook dat het huidige Feyenoord wel zo'n beetje aan zijn plafond zit. Om nog verdere stapjes te zetten zal je de knip moeten kunnen trekken voor een paar echt kwalitatief betere spelers. Dat kan als je een paar geslaagde verkopen doet plus de inkomsten uit de CL.

26-03-2024 11:27

ElPanzeFr +21984

Spelers halen aan de bovenkant is voor ons niet mogelijk helaas. Qua salarissen kunnen we gewoon niet opboksen tegen buitenlandse clubs en ook onze competitie is niet heel aantrekkelijk

26-03-2024 11:25

Wisselspeler +7903

En toch zullen we dat moeten doen bij het vertrek van Hancko, Wiefer en Gimenez. Dan moet je jouw as versterken. Beelen en Zerrouki Timber heb je al, maar je hebt nog een echte spits nodig en een LCV en die laatste lijkt mij het lastigste..
Dus voor die vervangers hogere transfers en salrissen..

26-03-2024 12:13

Frans538 +653

Timber hebben we na de zomer niet meer helaas....

26-03-2024 13:33

Twan.V52 +8262

Hartstikke blij met slot

26-03-2024 11:04

TeS1979 +4399

Twijfelde voor het eerst over het aanblijven van slot, kreeg het gevoel dat hij weggaat.
Hoop dat te kloese (en eventuele investeerders)heeft gekeken en vandaag gelijk naar slot toegaat en hem overtuigd dat de spelers van A kwaliteit er gaan komen.
SLOT MOET BLIJVEN, WIJ WILLEN ARNE SLOT

26-03-2024 10:43

banaan123 +2279

Ik ben hartstikke gelukkig met Slot!

26-03-2024 10:41

Meerhoven12 +208

Wanneer is de bruiloft?😜

26-03-2024 18:36

Warface +3212

Volgende stap -> 30+ mil spelers verkoop
-> 10-12 mil per speler aantrekken vanuit een hoger niveau (idd het kaliber Schouten, Lang, Lozano) en vanuit door doorpakken.

Toch mooi hoe je in 10 jaar tijd zoveel kan laten veranderen. Precies 10 jaar geleden hadden we nu de aanval Bilal - Te Vrede - Schaken of Manu - Kazim - Verhoek

26-03-2024 10:40

baasheid +1249

10 jaar terug hadden we nog Boetius -Pelle - schaken
En SexyLexy

26-03-2024 11:31

Mexicano +6548

Die voorhoede is geen mindere dan dat we nu hebben

26-03-2024 13:56

Mexicano +6548

Pelle Italiaans basis international was beter dan gimenez nu

26-03-2024 13:56

RotterDaNa +1420

De Pelle van toen was de ideale spits nu geweest...

26-03-2024 18:22

brockie +111273

Tja, spelers van hoger niveau aantrekken is lastig als er oude afspraken liggen die je beperken in je uitgaven. Nog los van je salarisbudget gezien.

26-03-2024 10:20

cipolini +14308

Deze zomer zal er echt veel meer geld zijn voor versterkingen. Weer CL en transfersommen inkomend. We gaan echt klappers maken. Dan kan Slot zoeken naar de juiste versterkingen. Hopelijk past het salaris ook.

26-03-2024 10:15

nick_feyenoord +4234

Die gaat gewoon nog een jaar blijven..

26-03-2024 09:59

jack.f +5049

Een jaar 10 jaar

26-03-2024 10:04

feyenoord_Freak +14097

Nog 1 jaartje Arne en ik help persoonlijk mee je standbeeld bij de kuip bouwen .
Kom op 💪🏻💯

26-03-2024 09:54

TGW +6618

Echt een verademing deze man. Wie had ooit kunnen verwachten dat hij zo'n goede trainer zag worden. Toen hij nog voetbalde zag ik geen trainer in hem.

26-03-2024 09:53

MattieKH +9536

Ik zag hem nooit voetballen en nu ik hem als trainer zie, zie ik geen voetballer in hem.

26-03-2024 10:03

RoodWitMaastricht +10076

Tja, maar zag je dat wel in van Gaal…….

26-03-2024 10:25

TGW +6618

Ook niet. Maar bijv Guardiola en Xabi Alonso zag je regelmatig als voetballer tactische ingrepen doen op het veld. En ze hadden ook nog eens de uitstraling (later in hun carriere) dat ze goede trainers zouden worden.

26-03-2024 11:01

Ricard0 +8144

Wanneer zouden coaches vervangen gaan worden door AI?

26-03-2024 09:33

janos +4689

Wordt per club bekeken, denk dat ze bij 020 beginnen. Kun je met een goedkope simpele computer al veel winst boeken.

26-03-2024 09:42

jellert +223812

Wanneer worden de spelers vervangen door AI

26-03-2024 09:52

Kritisch +22550

Die talkshows van tegenwoordig hebben ook totaal geen niveau. Deze ook, 2 uur veren in de kont van Slot steken die toch al overloopt van de kapsones…

Geen kritische vragen of opmerkingen, niets.


“Dan is het de discussie of je Champions League mooier vindt dan in de Premier League spelen. ”

Hoezo discussie? Feyenoord speelt 6 wedstrijden in de CL (volgend seizoen 8 in de nieuwe opzet) en dan kunnen ze weer een illusie armer naar huis.
De Premier League is 38 wedstrijden en speel je dus 38 wedstrijden tegen clubs van CL niveau…

26-03-2024 09:20

DeGooischeR +326

azijn, iemand? Deze man heeft genoeg.

26-03-2024 09:22

KaleTank +3092

Echt he…li-ters. Het klotst uit z’n oren.

26-03-2024 09:27

grazianogyan +8314

Hoe hoger je speelt, des te groter de kans op teleurstellingen. Moeten we dan maar niet mee doen? Het ging ons al beter af dan vorige CL campagne. Wie weet kunnen we nog wat stapjes maken.

26-03-2024 09:25

Hange-die-kip +4384

Nog steeds geen touw gekocht zie ik.

26-03-2024 09:28

jellert +223812

duurt lang

26-03-2024 09:54

Aros +6893

Alle clubs in de PL zijn CL niveau, wat een gelul

26-03-2024 09:29

FFL +11102

Hoe komt u daar in Hemelsnaam bij?
Een stuk of 8-9, maar van de rest een paar max EL en de bodemclubs mogen blij zijn als ze mee kunnen in de knock out fase van de Conference League

26-03-2024 09:42

jellert +223812

Spoort niet joh die gozer

26-03-2024 09:54

Aros +6893

Dat zeg ik

26-03-2024 17:31

FFL +11102

Neem nog een glaasje azijn 👍

26-03-2024 09:43

jellert +223812

Kritisch die er weer alles aan doet om Slot weg te lullen. Je verwacht het niet. Word je nooit moe van jezelf kerel

26-03-2024 09:53

SoplulRevived +2164

Ik heb wel een touw voor deze natte tosti.
Iemand een gammel krukje?

26-03-2024 10:03

Dommeloempia1 +20189

Wat wil je horen van ze? Slot je bent de grootste prutsers? Slot je helpt Feyenoord de afgrond in?

26-03-2024 10:13

feyenoord_Freak +14097

Duidelijk uit jaloezie je eigen ramen ingooien hier op Fr12 want is duidelijk dat jij geen Feyenoorder bent .

26-03-2024 10:14

Kritisch +22550

Op wie zou ik jaloers moeten zijn?

26-03-2024 11:05

svds +33842

Burnley, Bournemouth, Crystal Palace, Luton, Sheffield United, Fulham, Brentford, Nottingham, Wolverhampton, Brighton, puur Champions League niveau natuurlijk. Uit je nek lullen ben je in ieder geval goed in.

26-03-2024 10:19

Kritisch +22550

In de Eredivisie draaien die clubs gewoon bovenin mee en zullen ze waarschijnlijk ook boven de traditionele top 3 eindigen

26-03-2024 11:04

DeEschAanDeMaas +24

Zo kritisch vind ik het allemaal niet. Ik ben ook wel van mening dat niet teveel die nadruk moet gaan komen op "we zijn zo gelukkig, het gaat fantastisch "omdat we natuurlijk allemaal jaren lang hebben gejankt van ellende.
Ik snap je over de PL, maar vergelijkingen moet je daar niet zoeken.
Het is nou eenmaal de realiteit dat ons Buurland de markt compleet beheerst van s'werelds grootste sport, en wij kunnen toch alleen bewondering hebben voor de Premier league.
Feyenoord zou nu een goeie middenmotor zijn die strijd om conference league.. met uitschieter naar EL..
Ik denk dat Advocaat of vBronkhorst met Feyenoord.. mischien wel had gedegradeerd. We zijn in opbouw met veel jonge gasten. Daarvan is in de PL totaal geen sprake bij geen enkel team.
En Slot mag best de Rotterdamse held zijn, maar geen halleluja gedrag svp.. Ik werd ook ongemakkelijk van Ruud en die Wietske, het mag best een tandje minder allemaal..
Arne had de uitzending van ze leven, reed waarschijnlijk met een stijf piemeltje naar huis..

28-03-2024 07:54

SantiagoFR +5591

Zolang de kids in Nederland op school zitten zal die wel blijven

26-03-2024 09:17

johndebever +17885

Slot kan nu bijna alles naar zijn hand zetten bij Feyenoord binnen de financiële mogelijkheden en dat zal niet zo zijn bij de meeste clubs in het hogere segment. Kijk maar naar Manchester United waar iedereen wat te zeggen heeft en er weinig lijkt op een visie door de hele club heen. Afgezien van het grotere geld in het buitenland, is dat wel een reden om in De Kuip te blijven.

26-03-2024 09:16

Willem10 +11990

Wat een verademing. Alleen maar zinnige, positieve woorden van iemand die die eerst nadenkt, en dan pas praat. Zeldzaam op TV tegenwoordig.

26-03-2024 09:16

mib2001 +4785

Eens. En hier nog zeldzamer...

26-03-2024 09:22

Cologne +51808

Net ff geneukt. Ik ben klaar voor de dag

26-03-2024 09:03

Cologne +51808

Met je rechterhand man hahahahahha

26-03-2024 09:03

johndebever +17885

Of ben je vreemdgegaan met je linkerhand?

26-03-2024 09:17

MarcoG +11389

Geen triotje met de linkerhand erbij?

26-03-2024 09:17

Cologne +51808

Was ff snel

26-03-2024 09:18

Dommeloempia1 +20189

Ja in een puddingbroodje

26-03-2024 10:14

elgardinero1993 +8393

Nog 1 jaartje blijven Arne!

26-03-2024 09:00

Campodefiori +34109

Die blijft gewoon!

26-03-2024 08:56

ronron +639

Slot held
Standbild

26-03-2024 08:35

Murlock +9931

Dat Arne zo uitgesproken is over de buitenspelers is geen goed signaal, maar wat betekent dat concreet voor de huidige spelers. Kunnen ze allemaal weg. Ben benieuwd naar de squad depht.

26-03-2024 08:32

Alchemist +12706

Ben wel bang voor wat er gaat gebeuren als hij weg is. Er moet ook tegen die tijd wel een goede TD met een groep scouts zijn.

26-03-2024 08:29

wirie010 +1817

Denk dat hij pas weg is als van Persie het kan doen.

26-03-2024 08:54

Alchemist +12706

V persie zal eerst wel een paar jaartjes als assistent aan de slag willen denk ik. Hoop dat slot zo lang blijft.

26-03-2024 10:10

Wisselspeler +7903

Hij is al Spitsentrainer en zo assistent. Ik hoop dat hij komend seizoen O21 gaat doen en dat ze dat team ook aansterken met spelers van buiten. Ouarghi, Nijenhuis, Kraaijeveld, El Harmouz, Sliti en Svp zijn allemaal nog wel jong, maar als 17 18 jarige naar het eerste kan natuurlijk best.

26-03-2024 12:22

6Paul +20096

Wij zijn de huidige kampioen

26-03-2024 08:28

Solida +38254

Lekker ff Arne op de ochtend van een interland🤮weekend

Mogguh

26-03-2024 08:21

FR-Arnhem +52003

Doet het goed hier, maar:

1. Het is geen weekend
2. Duitsland - Nederland is toch wel aardig?

26-03-2024 08:25

Breakdown +10872

Man ik heb nu al zo’n geen zin in weer zo’n zomer dat Slot elke week weer cryptisch gaat lopen doen in de media of hij wel of niet blijft.

26-03-2024 08:17

theo_de_tokkie +13461

Laten we hopen op een transfer voor een flinke smak met geld. Kunnen we een buitenspeler voor halen.

26-03-2024 08:20

Arthur.R +283

Slot strijder. Haal orkun maar lekker terug.

26-03-2024 08:17

theo_de_tokkie +13461

Chelsea is toch het ideale scenario. Staan nu 11de met geen europees voetbal dus lage verwachtingen voor komend seizoen, maar wel een teringhoog budget en grotendeels een prima selectie.

26-03-2024 08:16

MarcoG +11389

Maar ook een giftige omgeving volgens mij waar het niet lekker werken is met al die zogenaamde vedettes.

26-03-2024 09:19

theo_de_tokkie +13461

dat is het nergens. rotterdam is ook giftig.

26-03-2024 09:22

Wisselspeler +7903

Moet je bedenken hoe stil hij Rotterdam Zuid heeft gekregen. Als er ergens een slangenkuil was waar jaren trainers en bestuursleden in vergaan...

26-03-2024 12:24

jack98 +47724

Mooi hoe de analisten het spel van Feyenoord beschrijven en trots zijn op hoe wij spelen!

Tekenend voor Slot's karakter hoe hij het voor zijn spelers opneemt en met Kökçü nog steeds contact hebt als die het lastig heeft!

26-03-2024 08:11

Geitekaas +45052

Slot geeft je vleugels!

26-03-2024 08:07

FR-Arnhem +52003

Het weer in Den Haag is zonnig, wens u allen een goedemorgen al dan niet met koffie.

26-03-2024 08:06

SVD0111 +292

FR-Arnhem met het weerbericht uit Den Haag 🤯

26-03-2024 08:27

FR-Arnhem +52003

Ja er moet ook gewerkt worden he. Kunt niet de hele dagen in het oosten van het land blijven hangen.

26-03-2024 08:28

jaapb +18321

Slot Held

26-03-2024 08:06

FR-Arnhem +52003

U hoor Jaap

26-03-2024 08:06

jaapb +18321

Vlak Uzelf niet uit

26-03-2024 08:06

FeyenoordValence +1417

Een ding dat IS zeker, Feyenoord wint de Beker(en Ajax lekker niet).

26-03-2024 08:03

FR-Arnhem +52003

Kom, verwijder gauw deze calimero reactie voordat teveel mensen hem lezen. En bovendien moet de finale eerst nog worden gewonnen.

Hup hup, klik op het prullenbakje.

26-03-2024 08:04

Juicher +62704

34 likes, U krijgt er geen een meer van mij om welbekende redenen,

27-03-2024 15:18

FR-Arnhem +52003

Zou er toch nog graag eentje bovenop zien

27-03-2024 15:22

dierenhulp +96596

Mannen ga wat doen. Later

26-03-2024 07:59

FR-Arnhem +52003

Moeten wij wat gaan doen, of gaat u wat doen? Is me niet geheel duidelijk.

26-03-2024 08:05

maaartijn +15838

We gaan een zomer meemaken waarin Feyenoord zomaar 60-70 miljoen gaat uitgeven. Afhankelijk van de uitgaande transfers.

Gek idee.

26-03-2024 07:57

huissie79 +20263

Weet je wanneer het verval van ajax begonnen is?
Juist, toen ze voor tientallen miljoenen spelers gingen kopen. Dat was al ingezet voor mislintat kwam.
Ofwel... wel verstandig blijven.

26-03-2024 08:00

onbekend +95265

Toen ze Tadic, Ziyech, Blind enzo gingen kopen?

26-03-2024 08:04

beppie172 +66706

Overmars heeft heel veel jaren ook tientallen miljoenen uitgegeven, waarvan er hoogstens 1 op de 3 uiteindelijk een echte aanwinst bleek. Hij was met name heel goed in het verkopen van spelers, waardoor de nadruk nooit zo op dat matige inkoopbeleid kwam te liggen.

Verschil met afgelopen seizoenen, ze kopen er nu 10 en er zit amper een echte aanwinst bij. Tja, dan gaat het hard.

26-03-2024 08:07

Waakvlam1989 +17704

Als je dat slim doet met echt goede spelers te halen, dan is tientallen miljoenen uitgeven juist een investering in een kampioenschap en daardoor Champions League voetbal en inkomsten. Je kunt niet jaar in jaar uit blijven teren op aankopen als van der Belt, Zerrouki enzovoort. Je moet nu spelers hebben die je aan de bovenkant direct sterker maken. Ivanusec is daar een voorbeeld van, die lijn naar boven moet worden doorgezet. Maar eens met je standpund "verstandig blijven". Geen 34 jarige halen voor 14 miljoen met 6 miljoen salaris.

26-03-2024 08:21

huissie79 +20263

Nee, na de verkoop van de ligt, de jong, vd beek, ziyech etc.

26-03-2024 10:34

FR-Arnhem +52003

We gaan een dag meemaken waarop maaartijn een ava neemt. Afhankelijk van welke hij kiest.

Gek idee.

26-03-2024 08:07
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties