Slot over aankoopbeleid: ''Investeringen om waarde te creëren''

Slot over aankoopbeleid: ''Investeringen om waarde te creëren''

Het einde van de transferperiode nadert en er lijken geen grote dingen meer te gebeuren bij Feyenoord. Met drie versterkingen deze winter lijken de Rotterdammers klaar voor de tweede seizoenshelft.

Trainer Arne Slot is nu een half jaar bezig in De Kuip en heeft het voetbal naar zijn hand gezet. Hoe heeft hij dat gedaan? ''Op dag 1 heb ik beelden van de Champions League-finale tussen Manchester City en Chelsea laten zien. Daar stond heel veel creativiteit op het veld, maar ook jongens die bereid zijn om ongelofelijk hard te werken en mee te verdedigen. In het moderne voetbal zijn aanvallers er niet alleen om te aanvallen en verdedigers zijn er niet om alleen te verdedigen'', begint de trainer in gesprek met Feyenoord TV.

Feyenoord versterkte zich deze maand met Cole Bassett, Patrik Wålemark en Jorrit Hendrix. Veel analisten begrepen de komst van Hendrix aanvankelijk niet. Slot is het daar niet mee eens. ''Ik krijg wel eens mee dat mensen zeggen: 'Hoe kan je nou van Veerman, naar Bazoer, naar Hendrix gaan?' Maar voor mij gaan we van Veerman, naar Bazoer, naar Wålemark'', vervolgt Slot. ''Wij proberen waarde te creëren in het elftal. En dan moet je dus jonge jongens aantrekken, en Wålemark is nog jonger dan Veerman en Bazoer, die de kwaliteiten hebben om te spelen in Feyenoord 1, maar die we ook op termijn kunnen verkopen. Het zijn dus investeringen om waarde te creëren op het veld.''

Dat er vraagtekens zouden komen bij de komst van Hendrix had Slot niet verwacht. ''Ik was me er niet van bewust dat daar scepsis over zou zijn. Al was dat bij Dessers ook het geval. Maar die scepsis is onterecht, aangezien wij Jorrit hebben aangetrokken omdat hij er direct kan staan. Een Nederlandse jongen, die de Eredivisie goed kent. En daar hebben wij behoefte aan.'' De trainer looft ook de ervaring die de verdedigende middenvelder met zich meebrengt.

''Jorrit is drie keer kampioen geworden van Nederland en heeft veel Europese wedstrijden gespeeld. Hij heeft dus aangetoond het niveau aan te kunnen. Iedereen heeft de hoop dat je spelers aantrekt die van de club zijn. Jorrit is natuurlijk al de vijfde speler die we huren. Dat zegt veel over de financiële situatie van Feyenoord.'' Er is wel een koopoptie bedongen bij Hendrix, evenals bij Dessers en Bassett.

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

bmfrz +462

Die eigen goal van senesi was niet lekker verdedigd hoor slot haha

29-01-2022 18:06

Raymond.K +1488

verstandige man duidelijk en geen praatjes

29-01-2022 12:34

TactvolleTacticus +3792

Ok..je kan moeilijk Dessers als voorbeeld gebruiken als hij steeds maar 5 a 10 minuten mag spelen.....

29-01-2022 09:46

marcianorsd +9302

in die minuten is hij toch zeer waardevol geweest met zijn doelpunten. dessers is gehaald voor de bank evenals hendrix dus een prima vergelijking toch?

29-01-2022 10:20

TactvolleTacticus +3792

"in die minuten is hij toch zeer waardevol geweest met zijn doelpunten." -
Hier ben ik het mee eens.

"Dessers is gehaald voor de bank " is dat zo?
We hadden een spits nodig, omdat Linssen geen spits is.
Als je dan toch overtuigd bent van zijn waarde, dan stel je hem toch vaker op ?

29-01-2022 10:45

Taksi +3957

Nee, het was - ook voor Dessers - bij zijn komst duidelijk dat Linssen de eerste spits is.

29-01-2022 16:09

TactvolleTacticus +3792

Er werd vooral gezegd dat je Linssen er niet uit kon halen omdat hij het niet slecht deed. Niet dat Linssen de onbetwiste nr1 spits is

29-01-2022 16:41

FrNiels2017 +156350

Een vraag waar is dan rechtshalfie want zonder keeper er by is de linkerflank echt veel te zwak hebbe Arnesen en Sloopt dna geen enkel verstand. Wat is dat toch de zwakste flank buiten Malacia en sinisterra en af en toe Kökçü. En zou graag meer en beter linksbacks er bij . 🤔🤔🤔

29-01-2022 09:20

Bobrnr +2638

mss stoppen met zuipen in de ochtend

29-01-2022 13:36

FrNiels2017 +156350

Misschien even beetje rondkijken voor je reageert

29-01-2022 16:28

linksbek +15309

Alles wat deze man zegt,snijd hout !

29-01-2022 07:51

EdKroket +7377

Zit Dermane nog steeds in dat vliegtuig?

29-01-2022 06:51

FrNiels2017 +156350

We recommend that you keep your seatbelt fastened even when the fasten seatbelt sign has been switched off.

Dat arme ventje zit nu nog steeds met z'n riem om

29-01-2022 07:15

FR1908Stebba +537

Die is eruit gesprongen toen die zag dat hij Europa al had bereikt

29-01-2022 08:05

marcianorsd +9302

was zijn winterjas vergeten dus is terug gevlogen

29-01-2022 10:21

klompus88 +20272

In Slot I trust

29-01-2022 06:18

FrNiels2017 +156350

En hij in u

29-01-2022 08:24

1908forever +18248

Wat ik mij afvrraag is waarom het contracet Arnesen nog steeds niet is verlengd.
Ik vind dat hij zeker deze transferperiode heeft bewezen dat hij voor onze club geweldig werk verricht.
Of zijn ze nog steeds aan het denken om die oud TD van Pisv te contacteren?
Ik zou dat een domme zet vinden op dit moment.
We weten wat we aan Arnesen hebben en vind het echt vreemd dat ze daar nog geen overeenkomst mee hebben kunnen sluiten.

29-01-2022 06:05

paulus56 +255292

Wij zullen niet alles direct weten, dus zal er eerst overleg zijn buiten alles om en dan pas naar buiten worden gebracht.
Zo net me nest uit en dan .........

29-01-2022 06:10

FrNiels2017 +156350

Spreek voor jezelf Paulus. Te Kloese doet niks zonder mij eerst te bellen

29-01-2022 08:24

paulus56 +255292

Zoek je bonje dan ben je aan het goede adres sluit je eigen maar aan achter michel010 lust jullie rauw.
Mogge niels .
Ga je vanmiddag nog naar het stadion

29-01-2022 08:33

FrNiels2017 +156350

Oeps dacht ik.

Nee helaas, zit aan de andere kant van het land vandaag

29-01-2022 09:13

hulst24 +4227

misschien een centen kwestie ?

29-01-2022 10:01

Chileno13 +5152

Nou dat wordt dan de nieuwe diemers 2.0

29-01-2022 03:51

1908forever +18248

Hendriks is geen speler die voor ons wedstrijden gaat beslissen daar zijn we het wel met elkaar eens.
Maar om hem nu af te schrijven vind ik ook overdreven.
Het is een degelijke speler die veel ervaring met zich mee brengt
Daarnaast is het ook niet zo dat hij het elftal zwakker zal maken zodra hij invalt.
Het is een speler die ons in de breedte sterker maakt en hij heeft niet zoveel gekost als Veerman.
Ik vind het een slimme zet van de club om hem te huren met optie tot koop.
Een speler van zijn ervaring van 26 jaar is gewoon een dure speler voor onze club.

29-01-2022 03:20

theone +10345

Hij gaat misschien geen wedstrijden beslissen, maar dat wil niet zeggen dat hij geen wedstrijden voor ons kan gaan winnen. Die anderhalf jaar huur is heel slim, achter hem kan de jeugd rijpen en waarschijnlijk zal Aursenes precies dan een transfer gaan maken (27) is de jeugd dan nog niet goed genoeg, heb je een goedkoop alternatief in Hendrix als hij het zo lang volhoud om de Toornstra rol te gaan vervullen.

29-01-2022 03:59

Mischa.V86 +364

Een vraag waar blijf dan die spits en telt bij slot of Ardennes geen verdedig mee. Wat dat is toch de zwakste line buiten Tauner en malacia en af en toe Pedersen. En zou graag meer en beter verdedigers erbij. 🤔🤔🤔

29-01-2022 02:02

thom01012 +14673

Helder verhaal

29-01-2022 03:09

Bobiku +8562

Sappie te veel op?

29-01-2022 03:27

theone +10345

??? Lees je dit stuk dan gewoon niet?

29-01-2022 04:00

Feyput +7719

De dranklucht hangt om je verhaal heen….

29-01-2022 04:15

ChristianGyan +537

Bedankt voor de moeite

29-01-2022 06:55

grensgeval +5675

Een spits om de verdediging te versterken. Knap staaltje omdenken.

29-01-2022 08:10

FrNiels2017 +156350

Hij zet ook altijd de deur open om inbrekers buiten te houden

29-01-2022 09:15

Jhm-44 +764

Jayden Oosterwolde had ik graag als back up van Malacia gezien. gaat nu voor 1 miljoen naar Parma.

29-01-2022 01:06

theone +10345

Waarschijnlijk toch te duur dan?!? Er is nu al vrij vaak naar buiten gebracht dat t geld na Wälemark op was. Blijkbaar was Veerman prio 1 en daarna kwam Wälemark vind serieus dat ze echt hele goede zaken hebben gedaan, ok toekomst zal het zeggen met die 2 talenten maar met Hendrix en die 2 ga je er echt in de breedte op vooruit, en dat met de aankopen van de zomer... Heb in jaren niet zo'n transferjaar meegemaakt waar er zo gericht is ingekocht en ook de huursoelers een optie tot koop hebben. Ik weet t huursoelers en de talenten hebben nog totaal nx laten zien, maar heb er wel vertrouwen in.

29-01-2022 04:06

feyenoord18_1993 +1592

Ik twijfel toch aan Oosterwolde of hij wel goed genoeg is voor Feyenoord 1. Had ik ook met Bjorkan. Ben blij dat deze 2 niet zijn gekomen.

29-01-2022 07:49

eppo +71772

Kale koppe niet te stoppen!

29-01-2022 00:38

debreker +6444

Dit is waarom feyenoord supporter zijn zo hard is. Fc utrecht vangt gewoon 3m van bologna voor een speler die is verhuurd aan volendam, en 0 minuten heeft gespeeld in het eerste van fc utrecht.

Utrecht vangt dus voor een jeugdspeler/reserve bijna het gehele transfer bedrag wat feyenoord aan wålemark heeft uit gegven, zonder enige moeite te doen.

En feyenoord gaat ook deze transfer window geen stuiver verdienen.

Dan krijg ik vast nu weer bakken kritiek who cares, dit is een waarheid die niet te ontkennen valt. Subtop clubs vangen meer geld voor hun reserves dan feyenoord vangt voor eerste elftal spelers.

Wat gaat er fout? Waarom willen clubs geen geld uit geven aan feyenoord spelers?

29-01-2022 00:35

PierreFeyenoord +1989

Ja, het is echt ongelofelijk dat we bijvoorbeeld maar 5 ton voor Haps gekregen hebben.

29-01-2022 00:58

TactvolleTacticus +3792

Haps is niet een goed voorbeeld, daar wist je van tevoren al dat je die nooit met winst zou verkopen

29-01-2022 11:12

PierreFeyenoord +1989

Is desondanks een stuk meer waard dan 5 ton gezien zijn kwaliteiten.

29-01-2022 11:50

WvH +15381

Kwestie van tijd. Heel kang niet goed gegaan..maar de kentering komt. Misschien heeft het ook met de macht van de zaakwaarnemers te naken en gaat daar iets niet goed.

29-01-2022 01:00

FrNiels2017 +156350

Huh? Onder Van Geel kregen we meer voor dat soort spelers dan nu hoor

29-01-2022 08:26

WvH +15381

In 2019 hadden we inderdaad 10 miljoen+ transferesultaat. Maar PSV 62. En 020 158.

29-01-2022 08:54

FrNiels2017 +156350

Ja voor de wortels van dat probleem moet je natuurlijk tientallen jaren terug. Wij hebben ook in goede tijden structureel te weinig binnengehaald en veel te veel over de balk gesmeten. De lijst met waardeloze tropische gokjes en veel te dure Eredivisiemiddenmoters is schrikbarend. Daarom waren we eind jaren 2000 ook bijna failliet

29-01-2022 09:35

WvH +15381

Precies. Van Geel heeft goed verkocht omdat er gelukkig een paar goede spelers doorbraken ( Kongolo, Karsdorp, Martins Indi etc. ) vanuit de jeugd. Maar het is een structureel probleen van decennia lang.

29-01-2022 09:59

FR-Zeelandio +4323

Kan je op meerdere manieren bekijken. Ik neem even het kampioensjaar als voorbeeld. Na dat jaar heeft feyenoord de plank eigenlijk mis geslagen. Je verkoopt karsdorp en kongolo. Kuyt stopt, elia weg voor niks voor zijn bewezen diensten. Daar hebben we in principe slechte aankopen van terug gedaan op st juste na (met winst verkocht)

Het grote probleem bij feyenoord is dat de jeugd amper speelt en de basis spelers allemaal uit hun contracten lopen of te oud zijn en geen waarde meer hebben.

Dat moet veranderen en dat gebeurt alleen als Feyenoord een keer een goede klapper maakt

29-01-2022 01:16

just1908 +23

Bijlow, Malacia,, Kökcü zijn Basis spelers, Geertruida er tegenaan, en wat er nog aankomt. Als de jeugd goed genoeg is moeten ze Pederson, Aursnes etc...... uit de basis spelen, de besten spelen, zo gaat het nu eenmaal in het topvoetbal.

29-01-2022 02:09

Bobiku +8562

Tja, Amrabat is niet geslaagd, maar was een heel logische aankoop. Tapia ook

29-01-2022 03:28

maaartijn +15741

De talentvolle jeugd is allemaal 16-18. Ze trainen vaak mee. Maar het is nog wel een stap. Temeer omdat veel jeugdwedstrijden zijn gecanceld.

29-01-2022 03:57

FrNiels2017 +156350

@ Bobiku: Larsson en Haps vond ik ook logisch. Aankopen als Narsingh, Bozenik en Diemers vond ik kwalijker

29-01-2022 08:27

Doeidoei +39679

Eens hoor, daar mag je wat betreft Arnesen ook kritisch naar kijken.

Tot op heden lukt het ook hem niet om overbodige spelers te verkopen.

Dan hoor je hier vaak dat er dan wel clubs moeten zijn die ze willen kopen........alsof een afvaller van Feyenoord niet goed genoeg zou zijn voor een kleine club.

Je geeft terecht aan dat zelfs een club als FC Utrecht dat lukt dus die vlieger gaat niet op.

29-01-2022 10:34

David.W +9647

en daar valt geen spelt tussen te krijgen over wat de trainer zegt .

29-01-2022 00:26

debreker +6444

Jammer konden nog wel een cv, linksback, spits gebruiken.

29-01-2022 00:23

feyenoordgazza +4012

Ik zou nog een keer het interview bekijken.
Luister goed en stel dan nog eens je vraagjes

29-01-2022 00:29

Arcturian_ +3171

Goed verhaal van slot, en mooi perspectief

In het begin van Slot had ik echt niet verwacht dat feyenoord zoveel (goede) spelers kon aantrekken, de kas was zogoed als leeg.

Echt proficiat aan de technische afdeling want met de beperkte mogelijkheden hebben ze bovenmaats gepresteerd. Met slot is er een trainer in huis die de spelers beter maakt (voorbeeld kokcu) En kunnen we weer een absolute topclub zijn

29-01-2022 00:08

fynwa89 +2711

oke. mi go sribi

28-01-2022 23:57

Andone +1557

Ze doen prima aankopen en ook de gehuurde zijn oké. Til is de belangrijkste huurling alleen kunnen we die niet kopen. Dat is bij de anderen wel zo. Die Bassett ben ik benieuwd naar. Amerikanen zijn niet de meest geweldige voetballers maar staan bekend om fysiek sterk zijn en tomeloze energie. Hendriks is iets meer voor de breedte maar dat is oké. Daarnaast komt dermane ook nog maar die moet ik eerst maar zien. Milambo en hartjes halen ook nog niet aan dus het niveau wordt steeds beter. Aursnes kökcü en til bepalen op het middenveld maar Til speelt niet best de laatste tijd. Laat walemark maar beginnen en haal linssen een keer naar de kant. We worden sterker en sterker. En het voetbal wordt steeds beter.

28-01-2022 23:27

guykroudikorsou +8179

Henderix ken ik redelijk van zijn PSV tijd. Dit is een soort Diemers 2.0 (lijt er qua uiterlijk ook een beetje op zelfs); zal voornamelijk vanuit de bank opereren (gelukkig). Walemark zou ik vanaf de volgende wedstrijd al in de basis willen zien (waarom niet; heeft al een oefenwestrijd gespeeld) ipv Alireza. En wellicht is het nu tijd om Dessers ipv Linssen basis te proberen en dat Geertruida en van de vaste CVs wordt.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is Cole Bassett. Dit lijkt me nl. echt een volledige miskoop cq/ huur ala Liam Kelly en Johnston enz. die weg zal gaan zonder dat we hem ooit in Feyenoord-1 behoorlijke minuten hebben zien maken. Ben echt heel erg benieuwd hoe dat zal gaan.

28-01-2022 23:16

Huuuuubke +2276

Diemers vergelijken met henderix... shoot me🤦🤦

28-01-2022 23:20

Huuuuubke +2276

Als ik inderdaad dit soort reacties lees ben ik blij dat mensen met verstand onze club leiden

28-01-2022 23:31

Exit +527

Ja, het is ook terug te zien in het beleid dat er mensen met verstand zitten…

Het beleid is al meer dan 20 jaar een ontiegelijke grote puinhoop maar gelukkig wordt die puinhoop gecreëerd door mensen met verstand…

29-01-2022 00:11

feyenoordgazza +4012

Zal wel 0-0 worden DIT weekend

29-01-2022 00:32

Bowie +174

De kop voelt dubbel. Een verkapt signaal van teleurstelling en verwachting. Hoop geen voorbode van slecht nieuws!

28-01-2022 23:08

Andone +1557

Waarom dubbel?

28-01-2022 23:27

Huuuuubke +2276

heb ik een nutteloos leven als ik eerlijk zeg dat een weekend zonder feyenoord geen klap aan is?
of ben ik niet de enige?

28-01-2022 23:06

FrNiels2017 +156350

Welkom bij het cluuuuubke

29-01-2022 00:13

FrNiels2017 +156350

Maar die scepsis is onterecht, aangezien wij Jorrit hebben aangetrokken omdat hij er direct kan staan. Een Nederlandse jongen, die de Eredivisie goed kent. En daar hebben wij behoefte aan.'' De trainer looft ook de ervaring die de verdedigende middenvelder met zich meebrengt.

Zuur voor deze held dat hij nooit met Van Geel heeft mogen werken

28-01-2022 22:50

Peterk +34821

Een kleine aantekening: Hendrix mag dan 3 keer kampioen geworden zijn maar dat was niet aan zijn inbreng te danken. Voor hem had men in dit elftal ook 10 anderen op kunnen stellen... maar ik realiseer mij dat wij in het stadium zitten dat als Slot een hoop op de middenstip schijt, hier in koor geroepen wordt dat het geweldig is wat hij doet...

28-01-2022 22:38

zoowiezo +2636

Precies op het witte polletje schijten zou ik ook niet niks willen noemen Peterk. Dat heb ik een Mourinho of een Guardiola nog niet zien doen.

28-01-2022 22:40

Aros +6892

Is gewoon captain geweest hè

28-01-2022 22:47

CoMulder +16625

Wedden dat jij Toornstra ook niks vindt.

28-01-2022 22:54

Engelbert Bakker +16330

Wij gaan nu met hem ook drie keer kampioen worden.

28-01-2022 23:04

Adjappa +510

Je hebt gelijk hoor PeterK. Echt alle aankopen zijn natuurlijk geweldig. Sta ik volledig achter. Net als de argumenten die hij geeft voor waardecreeeren. Maargoed, heel eerlijk.. Je hebt hier idd een hoop naroepers. Hendrix is natuurlijk een absolute aanfluiting. Matige speler, voegt niks toe en als je iemand moet verdedigen op basis van: hij kent de competitie, hij is kampioen geworden..Dan is dat triest natuurlijk. Want dan kan je net zo goed dirk Kuyt nog een half jaartje erbij trekken.

28-01-2022 23:05

Engelbert Bakker +16330

Ajacied hahahaha..........heb je door

28-01-2022 23:06

Technicus +18708

Wel opmerkelijk dat Hendrix dan wel altijd speelde en die tien andere niet. En idd werkelijk alles wat hij doet is geweldig, ook deze uitleg valt niets op af te dingen.

28-01-2022 23:08

Adjappa +510

Haha niet op af te dingen? Sinds wanneer selecteer je een speler op:" hij kent de competitie" en hij is kampioen geworden? Wat zijn dat voor belachelijke argumenten? Jongens.. We mogen nog steeds kritisch zijn hoor. Ondanks de dramatische hendriz transfer, ben ik wel een enorm fan van slot.

28-01-2022 23:10

Technicus +18708

Dat zullen niet de enige argumenten zijn. Om de breedte van je selectie op te vullen met iemand die zoveel ervaring heeft vind ik helemaal geen verkeerde gedachte zeker niet wanneer je nauwelijks centen hebt.

29-01-2022 00:55

Andone +1557

Nee maar Hendriks past wel in het profiel gasgeven. En hij is gehaald voor de bank

28-01-2022 23:28

doelpaaltje +4949

Hulde! Goede Analyse.

29-01-2022 01:06

MichyB +1857

In Slut We Trost!

28-01-2022 22:35

ouwetje +652

alle vertrouwen waar ze nu mee bezig zijn

28-01-2022 22:30

[FR]Thomas +227603

Vraag me nog steeds af waar ze het geld voor een transfersom vandaan hebben gehaald

28-01-2022 22:27

Jeffrey Brink +848

Hendrix heeft spartak 5 ton gekost. Afkoopsom zal niet veel hoger liggen.

28-01-2022 23:00

[FR]Thomas +227603

Walemark bedoel ik

28-01-2022 23:42

Ladinsky2021 +6053

Als Spartak de komende 1,5 jaar zijn salaris nog deels meebetaalt zullen ze dat misschien ook nog willen verrekenen in de transfersom.

28-01-2022 23:50

Tuinstoel +12875

Geef Slot een contract voor 5 jaar en hij maakt ons kampioen. Amen.

28-01-2022 22:24

Joepie. +10179

Komt die investeerder nog vóór de deadline?

Chris Woerts 😂

28-01-2022 22:18

guykroudikorsou +8179

Hij bedoelde die nieuwe kledingsponsor Castore ofzo.

28-01-2022 23:04

Km010 +5183

wat een topper die slot he. wel wat wallen of leek dat maar

28-01-2022 22:12

teauvenoir +78114

Je kunt lullen wat je wil, maar Hendrix is en blijft een uiterst matige speler.

28-01-2022 22:11

speedy68 +3239

We laten jou maar lullen inderdaad.

28-01-2022 22:18

Tuinstoel +12875

Jouw opmerkingen zijn doorgaans ook van kwaliteit dertien in een dozijn

28-01-2022 22:21

Bati +39536

En toch heeft die gelijk

28-01-2022 22:29

CoMulder +16625

Slot heeft inderdaad vaak gelijk, ook nu.

28-01-2022 22:56

Adjappa +510

Helemaal gelijk. Omdat we nu soort van positief moeten doen met ze alle roepen we elkaar na. Maar hendrix is natuurlijk gewoon een flapdrol. Ongelofelijk dat je in dit huidige beleid voor een hendrix gaat. Maargoed, ik ben dan weer wel enthousiast over walemark en benieuwd naar Bassett.

28-01-2022 23:07

teauvenoir +78114

Walemark intrigeert mij ook. Eigenwijs koppie passend bij eigenzinnige creatieveling. Dermane ook zeer enthousiast over, was in zijn proefperiode bij O21 echt indrukwekkend. Veruit de jongste en veruit de beste in de oefenduels. Bassett kan niks zijn, Amerikanen kunnen niet voetballen.

28-01-2022 23:31

Inworp +3393

Wat bedoel je nu precies met flapdrol? Je roept maar wat. Het huidige beleid is duidelijk. Als je geen geld hebt moet je slim zijn en investeren in de jeugd zodat je op langere termijn de vruchten er van kunt plukken. En natuurlijk moet je op korte termijn ook nog eens Europees voetbal zien te halen. Door schorsingen en blessures die er altijd in een seizoen zijn, moet je nu eenmaal een brede selectie hebben. De keus voor Jorrit Hendrix past prima in het beleid dat gevoerd wordt.

28-01-2022 23:45

Adjappa +510

Omdat Jorrit Hendrix een hele.. Maar dan okk hele beperkte speler is. Moet ik dat echt aan je uitleggen? Heb je hem ooit zien spelen? Ik denk dat het eerder interessant is dat jij mij uitlegt waar hij goed in is en dan even wegblijven van " hij kent de competitie", " hij werkt hard", " hij heeft bij psv in de basis gestaan". Leg mij gewoon is uit, waar is jorrit hendrix goed in? En waaarrrrrr past een 26 jarige huurling zonder waarde in het huidige beleid? Je lult echt onzin man.

29-01-2022 00:05

Adjappa +510

Ja eens. Ik vind Dermane met walemark de grootste aankopen. Dermane was werkelijk bizar tijdens zijn proefperiode. Ik ben echt benieuwd, nog een reden waarom ik het jammer vind dat jorrit er is. Liever dermane gewoon op het bankie dan.

29-01-2022 00:06

Alex1908 +4661

Hoi Hendrix afzeiken, last hem eerst tegen een bal trappen dan van te voren afzeiken wat hiervan 5 of 6 keer gedaan hebt. Hij is gehuurd is het niks kan die terug. Prima beleid. Misschien ken je Stanley Brard nog, kon ook niet veel, maar werden wel landskampioen....

29-01-2022 01:44

Inworp +3393

Je verhaal is: ik vind het een slechte speler. Verder lees je wel heel erg belabberd en ga je nergens op in.

29-01-2022 10:09

doelpaaltje +4949

Grote vraag blijft toch: komt er nog een uitgaande transfers? Er gaan geruchten dat er wat speelt met een basisspeler.

28-01-2022 22:10

beppie172 +65717

FTM hint daar wel op. En het lijkt niet om Teixeira te gaan, maar inderdaad om een speler die vaak meespeelt, want wellicht moet er dan ook een vervanger komen.

28-01-2022 22:16

beppie172 +65717

Bij 20m wordt alles bespreekbaar. En wellicht bij 10m voor Pedersen ook wel.

28-01-2022 23:50

Vincie +1555

Toornstra misschien? Rangers had interesse...

28-01-2022 23:01

Adjappa +510

De man heeft in alles 1000% gelijk behalve het verhaal rondom hendrix. Dat is natuurlijk een uiterst beperkte speler. Het argument"kent de eredivisie " slaat ook nergens op. Wtf betekent dat? Leroy fer kent die ook, wil niet zeggen dat die kan voetballen. Maargoed.. Zolang die voor de bank is kan ik ermee leven.

28-01-2022 22:07

MichyB +1857

Nieuw haar

28-01-2022 22:36

Alex1908 +4661

Gelukkig kan jij ermee leven, kolere zeg..koop een stuk touw, je weet vast hoe het werkt

29-01-2022 01:45

skin +13986

Winbeleid. Wij worden kampioen.

28-01-2022 21:50

JFK +4841

Wat een heerlijke onafhankelijke denker deze man. Wat een verademing. Vaart zijn eigen koers. Leg hem ajb nog 5 jaar extra vast. Briljante move van Feyenoord om deze visionair aan te stellen als nieuwe coach van de club!

28-01-2022 21:43

verreoosten +8459

Slot zij met ons.

28-01-2022 21:33

mdgrdam +12850

Kan je je nog herinneren dat spandoek in de jaren '90: Metgod zij met ons. Dat was ook humor.

28-01-2022 21:35

Drie90 +8360

Dat ook..
maar dit ook.

28-01-2022 22:01

Engelbert Bakker +16330

Zul je weer zien dat ze er niks van kunnen.

28-01-2022 21:25

beppie172 +65717

Wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu deze toptrainer moeten verlengen.

28-01-2022 20:55

Solida +37342

Nog eentje Beppie :)

28-01-2022 21:53

beppie172 +65717

Daar is ie dan. Dank voor de waardering!

28-01-2022 21:53

Solida +37342

You're welcome
Snel screenshot!

28-01-2022 21:56

viggesz +2779

Het negatieve geziek over spelers voordat ze überhaupt een minuut hebben gespeeld komt dus weldegelijk bij ze terecht.

Dat helpt de speler niet en zeker het proces niet waar Feyenoord mee bezig is. Daar moeten we maar eens mee kappen.

28-01-2022 20:48

Astro +1030

Weet iemand waarom er geen voetbal is dit weekend?

28-01-2022 20:45

TjeerdFR +919

Omdat de kroeg weer open is.

28-01-2022 20:46

beppie172 +65717

Interlandweekend voor WK kwalificatie, maar UEFA heeft besloten pas in maart de Playoffs te doen. Oranje speelt dan 2x vriendschappelijk. Dit weekend dus niks. Behalve voor Alireza.

28-01-2022 20:51

mdgrdam +12850

Dat is het beste te beantwoorden door je te wijzen op de assist van Jahanbakhsh waardoor Iran naar het WK gaat. Europa is het enige continent zonder interlands dit weekend.

28-01-2022 20:54

FR4Sho +3715

Zaalvoetbal is bezig.. Nederland-Servië

28-01-2022 20:54

Bjorn1980 +6080

Bedroevend niveau .

28-01-2022 21:10

FR4Sho +3715

Haha ja dat wel

28-01-2022 21:23

onraad +5506

je kan nu beter senesi verkopen

28-01-2022 20:43

Bati +39536

Nee beter morgen

28-01-2022 21:06

[FR]Thomas +227603

Jorrit werd ook uit de basis gespeeld door Rosario

28-01-2022 20:43

Marco van Zutphen +4524

En Rosario speelt in de basis bij de nr 2 in Frankrijk.. ;)

28-01-2022 21:48

[FR]Thomas +227603

Stelt geen reet voor die competitie dus

28-01-2022 22:07

Lenpa +4659

Blijf het onverstandig vinden dat er geen backup voor Malacia gehaald word.

28-01-2022 20:34

Ulli +770

Jorrit kan linksback spelen

28-01-2022 20:40

avondrood +40719

Daarom is ie juist gehaald, plekjes vuller mochten er zich problemen voordoen.

28-01-2022 20:41

[FR]Thomas +227603

Hendriks en Hendrix kunnen daar spelen

28-01-2022 20:43

fr_1993 +78240

Dit wordt echt kudt qua namen. XD

28-01-2022 22:12

VDVD +20366

Slot moet blijven!

28-01-2022 20:34

Djurr +2383

Feyenoord zou er goed aan doen om Slot zijn contract open te breken en een afkoopclausule in het contract van 25 miljoen voor een binnenlandse transfer

28-01-2022 20:26

VDVD +20366

Poah. Regel dat

28-01-2022 20:34

Lenpa +4659

En voor 2 specifieke clubs is het €50m

28-01-2022 20:35

avondrood +40719

Doe maar snel!

28-01-2022 20:42

[FR]Thomas +227603

Waarom? Momenteel kun je vragen wat je wil, en jij wil dat op een maximum van 25 miljoen zetten?

28-01-2022 20:44

Theedoek +17648

Lees nog ff, Bozenik.

28-01-2022 20:53

Skeptic +13581

Nee joh, klagen zonder te lezen / begrijpen is trending

28-01-2022 21:40

lilmos09 +1656

Bij een eventueel vertrek van Sini in de zomer zou het wat zijn om Ali op links te proberen en Patrick op rechts? Aangezien Ali toch iets beter uit de verf lijkt te komen vanaf links.

28-01-2022 20:23

julian010fr +3670

gerapporteerd

28-01-2022 20:25

Dezwartetulp +76753

Waldemar moet onze 10 worden uiteindelijk. Dat soort spelers horen daar.

28-01-2022 20:32

Bobiku +8562

In de jaren 70 ja. Nu spelen ze ook weleens aan de buitenkant

28-01-2022 20:44

Kalouless +12672

Linssen dan gewoon op links. Daar heeft ie bijna zijn hele carrière gespeeld.

28-01-2022 20:43

joejoe1979 +8030

Haps kan ook evt linksbuiten toch.

28-01-2022 20:47

zoowiezo +2636

Haps zit in de bak.

28-01-2022 22:48

guykroudikorsou +8179

Ik ben steeds meer klaar met Ali.

28-01-2022 23:06

FRJimZ +3023

Ben wel blij met Arne en het team & de transfers die gemaakt zijn! Helaas sommige op huurbasis of spelers waarvan we meer verwachten maar dat komt wel goed met meer speel minuten en vertrouwen! We moeten strijden voor plek 2 en vast houden! 💪Alle vertrouwen in want wij zijn Feyenoord! Sterker door Strijd

28-01-2022 20:21

beppie172 +65717

Huur met optie tot koop is prima. Speler wil zich bewijzen, club kan zien of de speler het waard is, en je weet wat het moet kosten en speler kan niet weggekaapt worden als je dat niet wilt.

28-01-2022 20:35

Vincie +1555

Transfermarkt sluit 31-1 as.maar nog wel open in Turkije en Rusland? Benieuwd of er nog vuurwerk komt.

28-01-2022 20:16

Ladinsky2021 +6053

Misschien dat er nog een Russische club komt voor Senesi. Weet niet of hij daar naartoe wil maar ze zijn niet te flauw met betalen. Ook qua transfersommen doorgaans.

28-01-2022 21:10

Daan.R23 +195

Rusland is nu voornamelijk een probleem met de nationaliteiten natuurlijk, dus denk niet dat dat hem gaat worden

28-01-2022 21:17

jupiter +2563

OT: Wie hopen jullie te treffen in de knockout-fase van de Conference League? En denken jullie dat we verder kunnen komen? -> Kwart-Halve of finales?

28-01-2022 20:14

Spiderpig +174632

Maakt niks uit.. Wij gaan naar Tirana

28-01-2022 20:16

mdgrdam +12850

Wees daar voorzichtig mee. Ik opperde gisteren ook zoiets. Diverse mensen vonden dat hoogmoedswaanzin.

28-01-2022 20:59

Ladinsky2021 +6053

Hoogmoed komt voor de val…

28-01-2022 21:11

Spiderpig +174632

Altijd voor het hoogste gaan.. Het is topsport

28-01-2022 21:12

Vincie +1555

Wat denk je zelf dan?

28-01-2022 20:26

jupiter +2563

Ik hoop/ c.q. ga uit van dat wij, evt wel de halve finales (kunnen) halen.

28-01-2022 23:22

jupiter +2563

Dat zou heel gaaf zijn!

28-01-2022 23:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties