Te Kloese: ''Er komt geen nieuwe technisch directeur''

Te Kloese: ''Er komt geen nieuwe technisch directeur''

Feyenoord heeft nog altijd geen opvolger weten te vinden van Frank Arnesen. Algemeen directeur Dennis te Kloese bevestigt nu dat de Rotterdammers de posities in het Maasgebouw de komende jaren anders gaan invullen. Er komt dus geen directe opvolger voor de Deen.

''Er komt geen nieuwe technisch directeur, we hebben gekozen om voortaan met de functie van technisch manager te werken'', vertelt Te Kloese in gesprek met RTV Rijnmond. Feyenoord neemt de komende periode de tijd om een geschikte kandidaat te vinden. “Nu overhaast iemand aanstellen omdat er in januari een transferperiode aankomt, vind ik niet goed. We verwachten ook niet heel veel mutaties in de komende maand.''

Voormalig technisch directeur Rob Baan liet eerder weten dat een dergelijke constructie niet geschikt is voor een topclub als Feyenoord. Te Kloese denkt dat het wel mogelijk is: ''Wij hebben hier zelf ook over nagedacht. Maar jarenlang hebben wij grote beleidsbeslissingen gemaakt die goed hebben uitgepakt. En ja, sommige wat minder. We komen nu in de fase dat we meer een beleidsbewaker zoeken.'' Het volledige interview met de algemeen directeur is hieronder te bekijken.

Lees meer over
Dennis te Kloese
Plaats reactie
666

fr1985 +6242

Kan iemand mij uitleggen wat afgezien van de titel van de rol het verschil is tussen een technisch directeur en een technisch manager?

16-12-2022 00:50

Alata +357

Uiteindelijk komt het neer op de eindverantwoordelijkheid. Een directeur is onderdeer van MT, is vele malen lastiger te overrulen of bij te sturen dan een manager.
Een manager zet ook niet het beleid uit, dat doet o.a. de directeur. Een manager geeft er invulling aan.

16-12-2022 10:02

fr1985 +6242

OK bedankt. Ik dacht al zoiets maar wie wordt dan eindverantwoordelijk voor het technisch beleid? Te Kloese was dat natuurlijk afgelopen tijd maar ik dacht dat hij daar van af wilde.

16-12-2022 10:04

Alata +357

Ik denk dat het inderdaad neer gaat komen op Te Kloese.

16-12-2022 11:10

Nuance +1193

Vreemde redenatie om voortaan maar zonder technisch directeur te werken, omdat je voor deze transferperiode geen geschikte kunt vinden.

15-12-2022 23:27

tdetank +11709

Lijkt mij niet verstandig. Ook niet voor te Kloese zelf. Nu is er niemand meer die er boven staat en moet hij zelf altijd in de frontlinie staan.

15-12-2022 21:56

Reetkever +5591

Is nog te kort om echt goed over Te Kloese te kunnen oordelen. Hij heeft ook het geluk dat Slot veel verdoezeld voor hem, door goed te presteren met een matig team. Laten we niet te snel conclusies trekken en wachten tot het einde van het seizoen.

15-12-2022 21:04

CrulioJuz1908 +9900

Te Kloese is al zijn hele carriére behoorlijk succesvol in het voeren van technisch beleid bij clubs in verschillende landen. Met hem als Algemeen Directeur staat Feyenoord vooralsnog bovenaan in de Eredivisie, overwinteren we in Europa en zijn we afgelopen zomer behoorlijk slagvaardig geweest op de transfermarkt. Ik ga er vanuit dat hij weet wat hij doet. Tegelijkertijd heb ik ook veel respect voor Rob Baan, die evengoed een enorme staat van dienst heeft en heel succesvol was.

Of dit de juiste beslissing van Te Kloese is kunnen we nu helemaal niet beoordelen. Als we over vijf jaar onder hem twee of drie schalen hebben gewonnen, meermaals Champions League hebben gespeeld en de club financieel structureel gezond is, dan zal daaruit het gelijk van Te Kloese blijken. Kunnen we nu nog niets over zeggen.

15-12-2022 20:41

JDN1987 +22451

Leen van Zandvliet. Dat was er een

15-12-2022 22:00

stamplust +24588

Hij zegt mij te vaak "nou moet ik eerlijk zeggen".
Dat is over het algemeen het stopwoord van mensen die veel liegen.

15-12-2022 20:23

Peterk +34615

" eerlijk gezegd" geloof ik dit niet....

16-12-2022 10:51

DoubleSpy +8275

Heeft de directie van Feyenoord eigenlijk al toestemming aan de supportersvereniging gevraagd om kampioen van Nederland te mogen worden?

15-12-2022 18:05

stamplust +24588

Die supporters zijn overal tegen.

15-12-2022 20:24

beppie172 +64931

Worden liever 10e in de Kuip.

15-12-2022 23:54

1234567890 +170593

Had nog wel een open sollicitatie gedaan

15-12-2022 17:57

crazyc +41031

Dat wordt tot tien tellen dan gezien je niet aangenomen bent

15-12-2022 18:13

1234567890 +170593

Wel een gesprek gehad.

15-12-2022 18:44

keesvwonderen +4993

Een machtsgreep van Te Kloese dus. Hij duldt niemand naast zich. De nieuwe Van den Herik.
Ben benieuwd welke kneus het gaat accepteren om 'Technisch Manager' zonder beslissingsbevoegdheid te zijn.

15-12-2022 17:57

Wouter1993 +4619

Dit is vanwege het feit dat er een uitstekend beleid ligt (voor zover jij dat nog niet gemerkt hebt) en dit beleid behouden dient te blijven. Een technisch directeur heeft de bevoegdheid dit te veranderen. Stel je krijgt weer een Van Geel, dan loop je straks weer met allemaal afgeschreven spelers te voetballen. Ik vind dit een uitstekende keuze.

15-12-2022 18:30

rob57 +3023

Laat hem het maar doen.

16-12-2022 13:30

viggesz +2776

Kneus? Technisch manager zijn van Feyenoord. Dat klinkt voor mij niet als een functie voor een kneus

15-12-2022 19:36

Peterk +34615

Ja, morgen kunnen alle WAO-ers zich melden, Wouter voorop....

15-12-2022 19:43

Feyput +7709

Prima dat Te Kloese een beetje een “alleenheerser” is. Dat polderen en duizend en 1 manager bedrijfsvoering hangt me al jaren de keel uit. Gewoon 1 sterke vent die het goed neer zet.
Kloessie ga voor goud!

15-12-2022 17:22

FRemy +984

Toch blijft het zonde dat de club afscheid heeft genomen van Arnesen

15-12-2022 17:10

Peterk +34615

Daar krijgt iedereen mee te maken als hij pakweg 66-67 jaar is....

15-12-2022 17:18

FRemy +984

Behalve dat zooitje wat iedere keer oranje moet coachen

28-12-2022 20:10

Kieboom +39354

Op zich komt het allemaal heel verstandig over.
Geen geschikte kandidaat, dan doen we het voorlopig zelf.

Maar ik hoop dat er voor de zomer wel een technische man wordt aangesteld.

Over her Stadion kan hij natuurlijk niks zeggen,
Hoewel v.Eersel tot drie keer toe dezelfde vraag stelt.
En ook nog eens vanuit een negatief standpunt, maar daar heef ie wel vaker last van.
Matige journalist ....

Ze wachten natuurlijk tot v.Merwijk weg is en dan gaan ze praten met die nieuwe datum
Die warm welkom wordt geheten (handig)

En dan komen ze er wel uit.

In principe is het het beste, als je zelf eigenaar bent van een Stadion,
Bv Bayern, dat betekent dat alle revenuen rechtstreeks naar de club gaan.

Bij Feyenoord is dat lastiger, omdat je zit met die lening en achterstallig onderhoud,

Aan de andere kant is, het wel de kans om het Stadion voor een luttel bedrag in bezit te krijgen.

Want GS heeft toch niks aan een Stadion op zich.

N.B.
Waar zijn nu al die mensen die wilden investeren in de Kuip, Aat v.Herk en Red de Kuip etc.....
Het is oorverdovend stil...

15-12-2022 16:57

hassan2 +43697

Aat ging ze vermogen weg geven aan goede doelen las ik laatst.

15-12-2022 17:12

Peterk +34615

Luisteren is niet je sterkste punt want Te Kloese zegt wel degelijk het nodige wie waar verantwoordelijk voor is en hier financieel voor op moet draaien. Hij zegt het echter op een innemende wijze om niemand nu al de gordijnen in te jagen.

En de Kuip ga je natuurlijk niet voor een luttel bedrag in je bezit krijgen. Er zitten mega schulden op die hoe dan ook betaald zullen moeten worden. Nog los van het feit dat er geen enkele toekomstvisie is hoe het verder moet met dit stadion. En ik heb altijd geleerd dat cadeautjes niet worden uitgedeeld. Zeker niet in het bedrijfsleven en dus niet met de Kuip. Te Kloese gaat dat zeker in dit stadium niet doen maar legt heel handig de bal waar hij moet leggen en dat is bij de Stadion NV. Die zijn financieel verantwoordelijk voor het onderhoud. Er is feitelijk een doorlopende huurovereenkomst dus Te Kloese kan rustig afwachten...

15-12-2022 17:17

Kieboom +39354

Nou mega schulden voor 30 miljoen heb je het stadion...
Dat lijkt me toch een koopje.....
Probleem is t achterstallig onderhoud, maar dat zei ik al.
Ze gaan gewoon lekker onderhandelen met die mevrouw.
We gaan t zien.

Maar eh jij kan wel ouwehoeren zeg....

15-12-2022 19:28

Peterk +34615

Gelukkig voor jou kost het achterstallig onderhoud om nog maar niet te praten over verbeteringen niets....

15-12-2022 19:46

Kieboom +39354

Jij hebt voor iedere oplossing een probleem

15-12-2022 20:20

Guidettimoetterug +10689

Ter Kloese mikt op alleenheerschappij. Ben er oprecht blij mee. Hij heeft beter verkocht dan welke td dan ook afgelopen zomer. Hij mag het nu alleen ook op aankoop gebied laten zien. Lopez, Gimenez en Paixao komen uit zijn regio en hebben nog niet de indruk gewekt dat ze kwalitatief toevoegende basiskrachten zijn. Verkoop top, inkoop 6je. We gaan het zien.

15-12-2022 16:24

MeneerArie +32092

Adolf werd in het begin ook gezien als een held toen hij alleen aan de macht stond.

15-12-2022 16:31

Guidettimoetterug +10689

Nu niet meer dan?

15-12-2022 16:38

CPP +3457

onzin om bij deze constructie te spreken over alleen heerschappij. Wordt nergens gesteld dat de Algemeen directeur in zijn eentje bevoegd is om alle beslissingen te nemen. Juist de piramide met AD aan de top zorgt ervoor dat individuen niet te veel macht krijgen. Manager zal in overleg met technische staf en scouting de keuzes maken en te Kloese zal het daar mee eens moeten zijn. Prima constructie.

15-12-2022 16:49

Joost.V91 +7255

Wat een stompzinnige opmerking!

15-12-2022 16:52

FRemy +984

Biden komt ook wel overeen met Adolf😂

15-12-2022 17:12

Peterk +34615

Alleenheerschappij? Waar baseer je dat op? Te Kloese zijn bevoegdheden zijn niet vergroot en hij moet voor echt belangrijke zaken nog langs de RvC. Daarnaast maakt hij onderdeel uit van het MT wat de dagelijkse leiding geeft aan deze club. Ridicuul te denken dat een AD zo maar even alles en iedereen gaat passeren om zijn zin te krijgen. Hij is niet achterlijk. Een club besturen vereist overleg en anderen er bij betrekken. Doet een AD dat niet dan verdwijnt hij binnen de kortste keren weer door de achterdeur.

15-12-2022 16:56

FR-Brabant +11007

Rob Baan weet het eeer eens beter hoor… ook zo’n ouwe zeiksnor

15-12-2022 16:19

1234567890 +170593

Rob zonder Baan

15-12-2022 17:58

hassan2 +43697

Lekker bezig El Chapo

15-12-2022 15:52

jack98 +46443

Top interview met Dennis!

15-12-2022 15:46

Peterk +34615

Zo juist die te Kloese beluisterd hoe het nu verder moet met de Kuip. Te Kloese heeft dit alles prima verwoord. Duidelijk , zonder zich nu al openlijk uit te spreken , laat hij fijntjes tussen de regels door weten dat Feyenoord niet van plan is te betalen voor achterstallig onderhoud en Feyenoord zeker geen huurverhoging zo maar gaat accepteren. En juridisch heeft het stadion geen poot om op te staan een dergelijke verhoging af te dwingen. Duidelijk is dat wij enkel hoeven af te wachten totdat de bom tussen het Stadion en BVO echt gaat barsten. Is eigenlijk ook wel logisch dat dit gaat gebeuren gezien het verleden. Het Stadion wilde doorgaan met FC en de BVO niet. Dat zegt eigenlijk al genoeg....

15-12-2022 15:45

Goofy1973 +3077

Lijkt me duidelijk dat de RvC in te kloese een poppetje heeft neergezet die uitvoert zoals zij dat graag zien. Arnesen was een man met een eigen visie, die moest wijken, alleen maar ja knikkers en marionetten gewenst

15-12-2022 15:35

michiel2424 +28871

Tja. Je ziet uiteindelijk het meest duidelijk wat je wilt zien he.

15-12-2022 16:16

Michiel.v72 +8417

Kun je dan eventueel wel terug van technisch manager naar directeur? Stel dat de TM heel goed funtioneerd en het vertrouwen krijgt, zou wellicht kunnen opschalen naar TD. Mss wel goed die flexibiliteit in te bouwen via bijv RvC die dat kan besluiten .

15-12-2022 15:35

Juicher +61444

Goed zo. Technisch manager is lager in rang dan Kloesoe en moet dus gewoon uitvoeren wat de capo zegt.

15-12-2022 15:29

MeneerArie +32092

Bij Volendam kunnen ze nog zo’n topcapo als Kloesoe gebruiken

15-12-2022 16:32

Kieboom +39354

Het is natuurlijk een risico om het volledige technische beleid in handen van 1 persoon te leggen.
Dus ik begrijp wel dat er gekeken wordt naar een andere constructie.

Kijk maar naar de periode v.Geel, die dus alleen besliste om niet mee te doen in de piramide
Waar we nu nog last van hebben.

Maar het moet ook niet zo zijn dat Te Kloese alles in zijn eentje gaat beslissen.

Je zou de functie op kunnen splitsen in een TM voor de jeugd opleiding en een TM
Voor het transferbeleid en de scouting.

Daarbij kunnen de trainer en Te Kloese samen met de TM transfers, bepalen wat voor spelers er gezocht worden
En onder welke voorwaarden zoiets.

Maar er moet ook zsm iemand moeten komen voor Varkenoord, anders verzandt de door Arnesen ingeslagen weg.

Zoiets?

15-12-2022 15:21

Peterk +34615

Jij begrijpt niet veel van bedrijfsstructuren. MvG was weliswaar TD maar had niet de bevoegdheid alles in zijn uppie te besluiten. Dat gebeurd binnen een MT en vaak moet je voor bepaalde zaken ook nog een fiat van de RvC hebben.
En stop eens met die onzin van het heilig verklaren van Arnesen. Die heeft ook miskopen gedaan net als zijn voorgangers en straks zal dit niet anders zijn omdat dit inherent aan de voetballerij is.

15-12-2022 15:54

Kieboom +39354

Oh meneer wijsneus, wie zaten er dan allemaal in dat MT?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar, want volgens mij deed v.Geel alles op eigen houtje.
En in de RvC zat toen niemand met verstand van voetbal.
Nu trouwens ook amper.

15-12-2022 16:29

Struukangeren +8028

Prima te Kloese. Laat die Baan maar lullen. Ouwe lul is dat die al jaren uit t vak is. Ga zo door

15-12-2022 15:13

Kieboom +39354

Baan is misschien wel de beste TD die er is geweest.
Ik ga hier niet weer al die spelers opnoemen die hij heeft gehaald,

Maar tijdens zijn bewind hebben we de Uefa Cup gewonne en kampioen,

Op het inde heeft Sjaak Troost zijn bevoegdheden beperkt.
Nadat hij weg is gegaan, is het alleen maar minder geworden.

15-12-2022 16:32

Struukangeren +8028

Hij oordeelt van buitenaf daar kun je niks mee

15-12-2022 20:38

FRSieb +86583

Ik wil geen nieuwe technisch directeur ik wil de oude
BRING BACK FRANK

15-12-2022 15:12

svds +33185

Dat domme gelul over te kloese, record transfer uitgaand. Transfersom Malacia nog omhoog gebracht, een keer wat andere spelers dan het gebruikelijke. En met zijn beleid gewoon bovenaan.. hij zal het beter weten dan die wijsneuzen hier.

15-12-2022 15:05

Peterk +34615

Te Kloese is pas begonnen dus die kan je nog niet beoordelen. Maar iemand moet ook wel de kans krijgen zich te bewijzen. En de recordopbrengsten van transfersommen is niet aan hem te danken maar aan de mensen die deze spelers gekocht dan wel opgeleid hebben....

15-12-2022 15:14

Fr12gebruiker +2052

Oftewel, we zijn blij met de ingezette koers onder Arnesen en willen niet dat er een nieuwe TD komt die alles anders gaat doen of zijn eigen weg in slaat. We stellen een technisch manager aan die het beleid zoals het nu staat uitvoert en niet bepaald.

15-12-2022 14:55

Zhebas +892

Technisch manager is niet een persoon met een mening natuurlijk

15-12-2022 14:59

Fr12gebruiker +2052

Een manager valt onder een directeur dus zal verantwoording moeten afleggen aan de algemeen directeur. Technisch directeur mag zelf beleid bepalen en legt verantwoording af aan de RvC.

15-12-2022 20:48

Michiel.v72 +8417

Wel een goede interpretatie denk ik. Die consolidatie-gedachte had ik nog niet, maar zo honoreert je inderdaad hopelijk wel wat Frankie Arnesen heeft ingezet.

Nu wel hopen dat er evenwichtige beslissingen op technisch vlak worden gemaakt met de nieuwe opzet en de algemeen directeur niet desgewenst overal voor gaat liggen.

15-12-2022 15:32

Peterk +34615

Rob Baan preekt voor eigen parochie en gaat zijn professie niet afvallen. Om alles aan 1 persoon op te hangen als TD heeft ook zijn nadelen. Belangrijker is wat de capaciteiten van iemand zijn. Als je zijn taak-functie inhoud goed regelt kan je hier prima mee uit de voeten.

15-12-2022 14:51

Kieboom +39354

Domme reactie

15-12-2022 15:16

campie010 +3631

Zeer onverstandig, veel te veel zeggenschap voor één persoon.

15-12-2022 14:48

svds +33185

Juist niet

15-12-2022 15:02

Goofy1973 +3077

Juist niet?....Ik zie nog maar 1 persoon die bovenaan het organogram staat...ene Te Kloese...

15-12-2022 15:33

eppo +70455

Dictatoriale symptomen vanuit het bestuur moeten wel gelijk de kop worden ingedrukt hoor.

15-12-2022 14:48

AntonioSanting +16514

Denk een prima beslissing je wilt door varen op basis van contunititeit en geen zwaargewicht TD met zijn eigen eisen , wensen en mogelijk afwijkende koers..

15-12-2022 14:39

Technicus +18706

Lijkt me geen goede zaak dit. Krijg steeds meer de indruk dat hij degene was die niet verder wilde met Arnesen. Ben ook ben ook benieuwd hoe ze aan die Gimenez zijn gekomen, hebben ze hem daadwerkelijk gescout of is dat puur via hem gegaan? Mocht dat laatste het geval zijn dan is dat zorgwekkend.

15-12-2022 14:34

teauvenoir +77790

TE KLOESE OUT!

Met zijn aardappelkop, Amerikaanse kut-MLS-spelertjes en Mexicaanse connecties die ons een a-technische hark in de spits/ op de bank heeft opgeleverd.

15-12-2022 14:12

teauvenoir +77790

Heeeeeeerlijk, wat een nuance! 👏🏼

15-12-2022 14:12

schreudje +464

Wat een scheldpartij ,,man man ze staan bovenaan doe effe lekker normaal

15-12-2022 14:41

teauvenoir +77790

“Ze”???? Komt u uit 020?

15-12-2022 21:27

Degekstuh +5214

Vind dat het nu een soort te Kloese show aan het worden is. Haalt spelers doet alles zowat alleen. Niet echt structuur wat bij een topclub zou passen.

15-12-2022 13:57

Bati +38868

Indd, lijkt me geen goede zaak dit

15-12-2022 14:00

Joepie. +10168

Die man heeft een enorme plaat voor z'n kop.

15-12-2022 14:04

svds +33185

Achja daarom staan we met zijn beleid bovenaan

15-12-2022 15:03

Joepie. +10168

Spreek je na 34 wedstrijden.

15-12-2022 18:18

tob89r +145

Nog 4 te gaan. Spannend zeg, ben benieuwd wat er gaat gebeuren

28-04-2023 22:29

Joepie. +10168

Kneus, er is een gigantisch risico genomen door Wieffer voor de leeuwen te gooien. Succes van Feyenoord 1 is te danken aan maar 1 man, Arne Slot. Die man heeft Te Kloese gered.

28-04-2023 22:54

MarcoG +11296

Inderdaad, zeker gezien het feit dat de afgelopen 15+ jaar waar alles als een team werd gedaan zo verschrikkelijk veel structureel success heeft opgeleverd.

15-12-2022 14:13

Bati +38868

Die Te Kloese moet niet te groot gemaakt worden

15-12-2022 13:55

MarcoG +11296

Hoe wordt hij te groot gemaakt dan?

15-12-2022 14:14

SEYVEN +14000

Hij praat 10 minuten over het stadiondossier, maar hij zegt feitelijk niets. Best knap

15-12-2022 13:49

Paulus98 +144527

Maakt mij niet uit hoe ze deze persoon noemen, als er maar goede spelers komen.

15-12-2022 13:04

klick44 +18066

het gaat er denk om dat hij niet eindverantwoordelijk is en beslissingen kan nemen

15-12-2022 13:08

ElPanzeFr +21035

Ben vooral benieuwd wie ze op het oog hebben. Ik denk dat de wat grotere namen als Earnest Stewart wel afgeschrikt worden door de positie van technisch manager (dus zonder beslissingsbevoegdheid)

15-12-2022 12:56

detrotsvanrotterdam +8567

Dat is al duidelijk hoor. Dirk Kuyt.

15-12-2022 13:40

Guipelle +1784

Heel erg blij met deze Te Kloese als Alg. directeur. Hij weet precies wat waar nodig is en vecht ook echt voor de belangen van Feyenoord.
Zoals de situatie nu is met een trainer en staf die ook echt meekijken naar spelers die nodig zijn om Feyenoord beter te maken kan dat. Als je na Arne Slot weer een trainer krijgt die alleen voor de selectie er is en die dan ook andere belangen heeft dan moet je wel weer naar een Technisch manager die een heel goed netwerk heeft en die de belangen van de club moet zeker stellen.

15-12-2022 12:54

guykroudikorsou +8097

Ik vind dit een steeds raardere (lees: engere) man worden.

15-12-2022 12:50

ElPanzeFr +21035

Oneens, maar wel benieuwd op basis waarvan je dat denkt?

15-12-2022 12:55

sven37 +751

Eebs met held ElPanzeFr

15-12-2022 12:56

guykroudikorsou +8097

Hij wil nu zelf TDtje blijven spelen zodat hij (net als in LA) zelf veel geld kan opstrijken aan de tranfers.
Ook dat hij in zijn eerste week aan het werk alle nieuwe stadionplannen voor de komende 10 jaar in de prullenbak gooit.

15-12-2022 18:10

MarcoG +11296

Dat zal wellicht wederzijds zijn.

15-12-2022 12:56

frpeanuts +4992

Ik vind deze reactie enger dan de Grote man Te Kloese

15-12-2022 13:29

Hillevliet +18188

Ik heb Te Kloese hoog zitten maar dit vind ik voor de langere termijn onverstandig. Wat als Dennis dadelijk toch vertrekt en er een type Jan de Jong aan het roer komt? Zolang Dennis blijft zie ik nog geen probleem, maar wat als hij verkast of nog erger hem wat overkomt?

15-12-2022 12:43

frpeanuts +4992

Dat is waarschijnlijk allemaal intern geregeld, ik ga er niet vanuit dat, wanneer Dennis weg valt, ze niet weten wat ze moeten doen.

15-12-2022 13:30

Hillevliet +18188

Laten we het hopen frpeanuts

15-12-2022 13:51

JDJ +17829

Zijn daden waren groot afgelopen zomer.

15-12-2022 12:43

bar +3845

Hij zegt eigenlijk helemaal niks.

15-12-2022 12:38

BrilletjevanvanDaele +5855

Hoe lang zit die vent er nu ? en het dan hebben over jarenlang. je komt net kijken ..

ik vrees het ergste eerlijk gezegd .

15-12-2022 12:36

Brandonnfk +11675

hij zal heus wel het een en ander weten hé van voor zijn tijd

15-12-2022 13:04

BrilletjevanvanDaele +5855

Ja het een en ander weten.

Heeft verder nergens bij gezeten.
Denk je dat hij een dossier van 10 of 20 jaar oud gaat lezen, met betrekking tot het stadion.

Fout wordt bijgepraat en thats it.

Dus weet niet van hoed en rand

15-12-2022 13:22

jaap100 +289

verstandige man die met de juiste woorden iets duidelijk maakt

15-12-2022 12:34

Pavelichenco +2530

Totaal geen moeite mee. Krijgen we in ieder geval geen TD die zijn stempel op het huidige beleid wil drukken. Hebben nu een goed beleid dus alleen een uitvoerder daarvan is mijns inziens prima.

15-12-2022 12:33

janos +4622

Als ze die Blind maar niet gratis ophalen.

15-12-2022 12:41

teauvenoir +77790

Wou je voor hem dokken dan? 34 cent zeker.

15-12-2022 14:14

KameraadUutOostn +472

Gewoon weer Arnesen aanstellen

15-12-2022 12:23

mib2001 +4738

Ah, “gewoon”…

15-12-2022 12:30

KameraadUutOostn +472

Doe niet zo moeilijk man

16-12-2022 08:37

SEYVEN +14000

Wordt zo wel de grote Te Kloese show. Bijzonder om iemand na 1 jaar al zoveel verantwoordelijkheid en macht te geven.

In deze vorm zal je nooit de top van de top op technisch vlak aan je club kunnen verbinden. Kanonnen als Arnesen, Overmars etc zullen nooit genoegen nemen met een rol als manager.

Gezien het stadiondossier en de sportieve ontwikkeling bij Feyenoord (en daarmee een toenemend aantal transfers, meer aandacht voor de scouting etc) lijkt er toch voldoende ruimte voor een technisch- en algemeen directeur?

15-12-2022 12:22

doellijntechnologie +9483

Lang leven het Te Kloese kartel!

15-12-2022 12:19

Ronaldinho +6672

Paul Bosvelt

15-12-2022 12:18

HarryenGerard +2649

Prima directeur. Typisch Amerikaanse stijl. Dossiers benoemen en oplossingen zoeken.

15-12-2022 12:18

FeyenoordEspana +5175

Vonden ze bij LA toch niet zo goed plan

15-12-2022 12:41

HarryenGerard +2649

Met een vleug Mexicaanse inslag.

15-12-2022 12:50

Bjorn1980 +6040

Denk dat ze eerder bang zijn de regie kwijt te raken..Dus ik weet niet of dit echt zo goed is voor de club

15-12-2022 12:15
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties