'Feyenoord doet officieel bod op Zerrouki'

'Feyenoord doet officieel bod op Zerrouki'

Feyenoord heeft een bod van ongeveer vijf miljoen euro gedaan op Ramiz Zerrouki, zo meldt De Telegraaf. De 24-jarige middenvelder heeft nog een contact tot medio 2024. De Tukkers hebben eerder al aangegeven niet mee te willen werken aan een transfer.

Zerrouki heeft officieel nog niet gereageerd of hij openstaat voor een overstap naar Feyenoord. Nu de Rotterdammers een officieel bod hebben neergelegd bij FC Twente lijkt het dat de middenvelder open staat voor een overstap naar De Kuip.

Volgens de krant gaat de komst van Zerrouki geen makkelijke operatie worden. FC Twente klimt namelijk hoog in de boom wat betreft de vraagprijs. De Algerijnse international is in de ogen van de Tukkers minimaal tien miljoen euro waard.

Zerrouki is een geschikte opvolger van Aursnes
Lees meer over
Ramiz Zerrouki
Plaats reactie
666

Jan.S30 +52

5 is al te veel

05-08-2022 10:32

1234567890 +173141

Die is geen 10 miljoen waard kijk nu 20 minuten

04-08-2022 20:19

Kuipje72 +10355

Wil toch niks zeggen, hoe hij het vanavond doet tegen één of ander looser cluppie! Niveau Helmond sport

04-08-2022 19:40

1908stalker +409

Zerrouki/Suzuki/Rocco Siffredi vanavond maar kijken met FC Duitsland op TV. Koffie en Glacé koek rond 20.00u.

04-08-2022 17:47

ruudger +8414

Je had een beledigend officieel bod a la Aad moeten doen... €2,50 groet Arnesen & Te Kloese

04-08-2022 11:21

RayR1989 +691

Moet er zuirroekie van kijken jrc

03-08-2022 19:00

JulioRicardoCruz +6380

Moet er Zerrouklijk van schijten..

03-08-2022 18:41

Peter1970 +7

Laat aub die Zerrouki lekker in Tukkerland! We hebben op het middenveld genoeg zekerheden om een gokje te wagen met Mannsverk. Ik heb meer vertrouwen dat Mannsverk het goed gaat doen. Geeft bovendien meer kans op een mooi bedrag bij doorverkoop.

03-08-2022 17:14

Dessa93 +3376

Ze zijn niet allemaal zoals Bergrat dat ze gaan dreigen met een rechtszaak tegen hun club

03-08-2022 16:24

Willem80 +3198

Tja, Feyenoord heeft centjes dus gaan die Duitsers hoog in de boom zitten. Lekker overslaan en tijdens de winterstop nog eens voor 4 miljoen proberen. Geen Europees voetbal meer en een speler die ontevreden is...

03-08-2022 15:13

HarryenGerard +2666

Dan kunnen we het in augustus proberen want dan liggen ze eruit.

03-08-2022 17:09

-Feyenoord1908- +6142

Lekker die Duitsers stangen met een bod wat ze eigenlijk wel heel erg fair vinden.

03-08-2022 14:31

HarryenGerard +2666

Precies dit, leuk hoor.

03-08-2022 17:11

Cor.H +779

daar krijg je nog geen top speler voor

03-08-2022 14:28

paddy +2611

Tukkers moeten er toch over nadenken. Tis nog steeds niet afgewezen

03-08-2022 13:46

RicoFR36 +26646

Haha, die Twentenaren hebben toch zó'n hekel aan Feyenoord. Ze moeten er niet aan denken dat hun beste speler in een Feyenoordshirt rondloopt straks.

Dat is voor mij de grootste reden waarom ik Zerrouki in een Feyenoordshirt wil zien.

03-08-2022 13:45

ABCtje +627

Oke en wat als hij heel graag wilt en niet mag om dat de transfersom onredelijk is.. dan staat hij een heel seizoen gedemotiveerd te voetballen... dan gaat hij volgend seizoen voor de helft weg.

03-08-2022 12:22

Raftel +6738

Haha, daar hebben die halve Duitsers geen boodschappen aan. En terecht natuurlijk.

03-08-2022 12:33

karl_dutch_voort +12

Dan zal Twente toch moeten zakken met de vraagprijs

03-08-2022 16:56

frvlissingen +3692

Ach als ze Europees worden uitgeschakeld gaan ze wel anders lullen.

03-08-2022 12:21

Wisselspeler +7787

Dan hebben we 4 goede middenvelders en toornstra, wieffer en nog wat jeugd. Wie gaat er dan spelen? Ik denk toch altijd szimanski, Kockcu en Timber. of is dit ook al voor Kockcu?

03-08-2022 11:45

karl_dutch_voort +12

Toornstra is allang op zijn retour dus die zal toch minder aan spelen toekomen.

03-08-2022 16:57

Dani.D +2252

Je speelt dit seizoen Inc Europa en competitie en beker rond de 40 duels

03-08-2022 20:52

ruudger +8414

Is nog te veel voor een speler voor de breedte...

03-08-2022 11:31

Toktok +2225

Rot toch op neem die Noor maar voor 1 milj

03-08-2022 11:17

feyenoord_breda076 +29

Onbegrijpelijk. Zerrouki is helemaal geen verdedigende middenvelder zoals Aursnes is.. Toch?

03-08-2022 11:12

FRANKIEBOY +649

Nog niet eens de helft van 10 miljoen, redelijk bod dus.

03-08-2022 10:49

wilbert17 +23476

Onzin bod natuurlijk. A ziet er 5 mil tussen en 2 wil Oost Duitsland niet verkopen. Laten ze lekker in de mest zakken. En ik wens spelers nooit iets persoonlijks toe maar in dit geval hoop je toch dat de "club" enschede deze speler voor het wk kan afschrijven ivm omstandigheden

03-08-2022 10:41

Hansos +272

Niet doen, gewoon niet doen

03-08-2022 10:16

Andone +1557

Mansverk halen. Is veel dynamischer en jonger en beter en goedkoper. Kortom

MANSVERK

03-08-2022 10:04

karl_dutch_voort +12

Zijn ze volop mee bezig.

03-08-2022 16:58

progress +2322

Tja feyenoord verkoopt vor 15 miljoen wordt er gezegd.
En wij gaan een speler halen die ineens een stuk duurder is geworden dat we vijf bieden is wel genoeg
Dat timber bedrag is die zeker niet waard te oud geen toekomst is al op zijn top sort off
O ja slechtr speler is het zeker niet, hoop dat ie goed in het team past.

03-08-2022 10:02

Andone +1557

Mansverk halen, is beter. Kijk de beelden maar van hem

03-08-2022 10:04

wilbert17 +23476

Dat zouden we niet meer doen he. Stuur iemand daarheen.

03-08-2022 10:42

Meerhoven12 +208

En hij is verrekte snel zeg, echt een heel hoog loopvermogen/tempo

03-08-2022 12:27

mfr23 +6166

@wilbert
Volgens mij hadden we in die tijd nog niet geinvesteerd in de moderne systemen. Inmiddels zijn er genoeg mogelijkheden om volledige wedstrijden te kijken vanaf kantoor (of zelfs vakantie als je Dennis heet). De dvdtjes van Ignjatovic hoeven we gelukkig niet meer bang voor te zijn.

03-08-2022 13:08

Andone +1557

Ik bedoelde het meer voor de lezers hier. Feyenoord volgt hem al wat langer geloof ik

03-08-2022 14:07

HarryenGerard +2666

Het is tegenwoordig allemaal database en de statistieken van een speler.

03-08-2022 17:13

karl_dutch_voort +12

Wat zit je nou te bazelen? Timber is pas 21. Dat kan binnen één of twee jaar een klapper worden

03-08-2022 17:01

elgardinero1993 +8329

Poah Mannsverk... gelijk halen!!

03-08-2022 09:52

Jartt +1074

Sivert Mannsverk veel betere optie dan Zerrouki

03-08-2022 09:51

Andone +1557

100% mee eens

03-08-2022 10:05

FR-liefhebber +422

Sivert Mannsverk??? Ken hem niet

03-08-2022 09:49

Jaweljoh +26024

Goed nieuws dag Benfica nagenoeg door is (coëfficiënt perspectief niet natuurlijk). Maar daarmee wel verzekerd van een zak geld om Aursnes weg te halen. Beter voor ons, bouwen en doorgaan onder koning Slot !

03-08-2022 09:48

Harold +7347

Voor dat geld kunnen ze beter een linksback halen die er gelijk staat

03-08-2022 09:45

Slotball +1058

Die komt echt nog wel, het een sluit het ander niet uit.

03-08-2022 09:47

Andone +1557

Ze halen die lopez en die gozer van roma

03-08-2022 10:05

Slotball +1058

Zerrouki is een goede voetballer, maar 5 miljoen is wel de max voor hem. Veel verder moet je niet willen gaan.

03-08-2022 09:45

fr1985 +6300

Zeker niet omdat het geld allemaal bij Twente terecht komt.

03-08-2022 09:48

BrilletjevanvanDaele +5855

die moeten nog wel een beetje afdragen .... die zijn nog lang niet uit de schulden die munsterman en co hebben gemaakt

03-08-2022 17:18

Dommeloempia1 +19792

Geen zaken doen met dat gemeenteclubje

03-08-2022 09:34

BrilletjevanvanDaele +5855

ze kunnen die zerrouki ter compensatie afdragen aan ons ;) nooit een fatsoenlijk excuus van die duitsers gehad

03-08-2022 17:19

Donkie +263

Waarom Basset geen kans geven die is toch niet voor niks gehuurd valt altijd prima in .

03-08-2022 09:34

DeKuipforever +198324

Dit lijkt me nou typisch een speler die je eerst huurt met optie tot koop om te zien of hij een dergelijke investering waard is...

03-08-2022 09:33

Luuk12 +6715

Ja en daar gaat Twente ook echt mee akkoord..

03-08-2022 09:45

DeKuipforever +198324

Dat zeg ik niet, maar dat zou uit het oogpunt van Feyenoord m.b.t. deze speler wel het beste zijn...

Bovendien is dat bij heel veel spelers die we vastgelegd hebben wel gelukt, dus waarom zou dat hier niet kunnen...???

03-08-2022 12:59

ABCtje +627

Twente kan wel mans doen maar volgens mij heeft die jongen zelf ook wat te zeggen.

03-08-2022 09:30

KeithMoon +5231

Lincoln moest eens nodig in de voetbalwereld rondkijken, slavernij is nog lang niet afgeschaft

03-08-2022 09:42

Spijksupporter +6550

Ehhhh, je weet dat dat die voetballers zelf een contract ondertekenen en daar zeer behoorlijk voor betaald worden ????

03-08-2022 10:11

010dragert +4952

Vandaar dat ze niks te zeggen hebben toch.

03-08-2022 10:39

Broekhoester +822

Twente denkt dat je voor een international van een land op plek 43 van de fifa ranking meer kunt vragen dan eentje van de top 20?

Interessant! :-D

03-08-2022 09:29

pauls +924

Vijf miljoen voor Zerrouki is veel te gek. Het is geen bijzondere voetballer m.i. en subtop uit Nederland maakt Feyenoord niet sterker. Daarnaast is Feyenoord en Twente geen goede combinatie. Er zit daar zoveel oud zeer dat zij nog liever iemand gratis laten weglopen (Hilgers) dan dat zij hem aan Feyenoord verkopen. Zij gaan dus ver boven marktwaarde vragen. Je had je huiswerk beter op orde moeten hebben bij een vertrek van Aursnes en daar lijkt het nu niet bepaald op.

03-08-2022 09:26

fr1985 +6300

Ik denk dat je inderdaad beter niet zaken kan doen met Twente en iets anders proberen te vinden of het intern proberen op te vangen.
Of kijken naar een extra rechtsback en Geertruida doorschuiven.

03-08-2022 09:51

moonshineses +455

Hoop dat max 2 mil betalen gewoon die hoogmoed van twente de kop indrukken

03-08-2022 09:26

StalenBonk +2558

Niet doen!! De tijden dat we 3 á 6 miljoen voor spelers betaalden die het bij een middenmoter in de ED leuk doen moeten nu echt voorbij zijn.

03-08-2022 09:25

fr1985 +6300

10 miljoen voor Timber is wel prima toch?

03-08-2022 09:51

StalenBonk +2558

Vind ik ook veels te veel. Gezien het feit dat wij moeite hebben om spelers voor enorme bedragen te verkopen en het doorverkooppercentage wordt het extreem lastig om dat rendabel te maken.

Zie dan een Aursnes die je voor een halve ton koopt en dan later voor 15 mil kan verkopen. Liever gokken op die onontdekte spelers uit kleinere competities dan op subtopper uit de ED

03-08-2022 10:16

nummer6 +1154

Vind dat mensen hier te negatief zijn over Zerrouki. Goeie balafpakker die zich op Eredivisie-niveau heeft bewezen en een type middenvelder dat we nu niet hebben. Met Zerrouki, Kökcü, Timber, Toornstra en Szymansk heb je vijf volwaardige opties op de verschillende posities op het middenveld. Bij 10 miljoen natuurlijk niet doen, maar ik vind het een prima speler.

03-08-2022 09:23

FR-liefhebber +422

Toornstra is aan het afbouwen.....

03-08-2022 09:46

RicoFR36 +26646

Haal Jens weg alsjeblieft. Absoluut niet volwaardig. Mister Balverlies.

03-08-2022 10:55

Scollo010 +3815

Zerrouki is zeker een voetballer die bestaat.

03-08-2022 09:11

stamplust +24653

Als je hem graag en voor de langere termijn wilt hebben doe die jongen dan een voorstel voor het seizoen 22/23 en ga afwachten, zowel als speler en als Feyenoord, dan haal je hem na komend seizoen voor een fractie van wat hij nu moet kosten.

03-08-2022 09:11

Traunerworden +13656

wat een onzin natuurlijk. heeft na dit seizoen nog een tweejarig contract want twente heeft nog een optie. als hij een heel goed seizoen doormaakt wordt hij duurder en niet goedkoper. als hij daadwerkelijk een fractie kost betekent dat meer dat hij helemaal niets heeft gepresteerd dit seizoen en dan vervalt ook gelijk de reden om hem te kopen.

03-08-2022 09:23

stamplust +24653

Van die optie wist ik niet. Verder is het geen onzin wat ik schrijf.

03-08-2022 09:26

fan-realist +3929

3,5 miljoen volgens transfermarkt.nl - die het ook niet echt weten natuurlijk

03-08-2022 09:08

serjazmic +714

Feyenoord stop met kopen kijk het eerst aan , En geef de jeugd de kans Arne .

03-08-2022 09:06

ScheleJopie +17616

Als we dit seizoen 7de eindigen, doordat we eigen jeugd de kans geven, ga je dan vragen om het ontslag van Arne?

03-08-2022 09:09

Janas +4169

Geen 10 miljoen waard denk ik , Max 4 miljoen en anders tot ziens

03-08-2022 09:06

frnzuid +1762

Als we dan toch moeten halen bij Twente, heb ik liever Hilgers!

03-08-2022 09:06

Traunerworden +13656

wordt uiteindelijk richting de 7 a 8 natuurlijk, eigenlijk teveel geld. kan je niet beter geertruida er neerzetten en dan pedersen met benita laten strijden voor die rechtsback? of ga je dan terug in kwaliteit?.....ik vraag het mij af.

03-08-2022 09:04

sziep +8748

Feyenoord heeft een bod gedaan op Strand Larsson lees ik net!

03-08-2022 09:03

Traunerworden +13656

die bestaat niet...

03-08-2022 09:04

Frvv +8875

Dit is een speler waar je een gokje mee kan wagen als hij transfervrij is. Voor de breedte. Maar middelmaat voor 5 miljoen, absurd

03-08-2022 09:03

Toktok +2225

Nooit doen voor 10 milj. Stapelgek daar in Twente, en Feyenoord is nog gekker hier op in te gaan

03-08-2022 09:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties