Telegraaf: Feyenoord wil Danjuma huren

Telegraaf: Feyenoord wil Danjuma huren

Feyenoord wil Arnaut Danjuma voor één seizoen huren van het Spaanse Villarreal, zo meldt De Telegraaf zondagavond. De Rotterdammers zien in de 26-jarige aanvaller de geschikte opvolger van Oussama Idrissi en zijn bereid om ver te gaan.

Danjuma speelde de afgelopen zes maanden op huurbasis voor Tottenham Hotspur en werd daarvoor binnengehaald als recordaankoop van Villarreal. De aanvaller verdient dan ook een miljoenensalaris, en Feyenoord is bereid diep in de buidel te tasten om Danjuma daarin tegemoet te komen. Trainer Arne Slot ziet in de buitenspeler de beste optie en de stadionclub gaat dan ook vol voor zijn komst.

Feyenoord weet dat het moet concurreren met grote clubs, maar Danjuma heeft aangegeven dat hij de Rotterdammers als een serieuze optie beschouwt. In De Kuip ziet hij het als een uitdaging om in de top van de Eredivisie te spelen en zichzelf te laten zien in de Champions League. Hij wil zich verzekeren van een plek in de selectie voor het EK dat volgende zomer plaatsvindt.

Luka Ivanusec
Feyenoord heeft ook de Kroatische international Luka Ivanusec van Dinamo Zagreb nog achter de hand, maar het lijkt erop dat hij niet de voorkeur heeft. Slot heeft al laten weten dat hij 'meerdere ijzers in het vuur' heeft en gaat voor de allerbeste optie, en dat is Danjuma. De buitenspeler domineert in één-tegen-één situaties, wat past binnen het profiel van de stadionclub.

Plaats reactie
666

Gerry +0

Ik vind het echt een heel mooi shirt. ik hoop dat ze dit seizoen weer KAMPIOEN worden, want ik ben de enige Feyenoord Fan in onze familie. zit tussen allemaal Ajacieden.

14-07-2023 11:12

Hanegem +4361

Dat was dus schikken geblazen met zo'n 020 neus in de nabijheid , verder alles oké Mijnheer goldenboy en óók met de vrouw hoop ik ?

13-07-2023 09:29

Panadero +957

Krijg je er ook van dat Memphis gedrag bij ?

10-07-2023 19:50

Peter Schlijckelmann +5174

Danjuma te duur, de Kroaat te duur Summerville te duur, Japanner te duur, Isaksen naar Milan, wat moeizaam gaat het zeg.

10-07-2023 18:49

Bati +40202

Allemaal leuk en aardig, maar Danjuma, Isaken en die Kroaat zijn allemaal niet haalbaar!!!

10-07-2023 18:03

dikkie_dik +2941

Hoe lekken dit soort dingen ALTIJD uit? Hoe werkt dat?

10-07-2023 17:59

Sqrylla +5264

Omdat er altijd iemand belang bij heeft dat het bekend wordt

10-07-2023 22:13

Ronaldinho +6813

Inshallah 🤲

10-07-2023 17:50

EIJK1969 +4284

Slecht nieuws. Update: geen Danjuma geen Ivanusec. We gaan voor een onbekende Deen met een "Timberprijsje". Dan niet !!!!

10-07-2023 17:43

EIJK1969 +4284

In sombere tijden was er 10m "beschikbaar" voor Senesi. Nog niks bewezen. En je laat een topper gaan, omdat een limietbedrag van 10m in je hoofd zit. 12m is dan een wereldprijs. Unglaublich!

10-07-2023 17:46

EIJK1969 +4284

Halve finale wk. 12m

10-07-2023 17:47

Elinkwijk +1930

Isakesen is een kanjer

10-07-2023 17:54

EIJK1969 +4284

Maar Ivanusec suptopper met interlandervaring op hoog niveau. Waarom kost die Deen dan relatief niks?

10-07-2023 17:55

Arne4president +3983

Donny is een feyenoorder!!

10-07-2023 17:33

SuperLutsha +21953

Jij wordt niet mijn president Arne

10-07-2023 17:38

06Marquito +2249

Danjuma en Dilrosun is te veel van hetzelfde naar mijn mening ,momentjes dus.

10-07-2023 17:24

Rob.v52 +1671

Nou Danjuma is van een ander kaliber dan Dilrosun. Veel en veel beter....

10-07-2023 17:25

PG70 +1631

Geen scorend vermogen laat staan assists

10-07-2023 21:22

IederKwartiertjeEenNieuwBiertje +825

Jij kijkt dus geen voetbal

10-07-2023 17:36

Rob.v52 +1671

Waar blijven de aankopen? Hoop toch echt dat vd Beek een grote grap is... 🙏🙏🙏🙏

10-07-2023 17:24

R2-D2 +10367

Waar staat dat?

10-07-2023 22:59

dockersstand5314 +3269

Eerlijk zou toch goud zijn als die van de beek zou komen en ons dan 7-4-2023 kampioen maakt

10-07-2023 16:51

EIJK1969 +4284

Haal nou die Kroaat. Danjuma gaat volgend jaar weer moeilijk doen. Vast contract enz. Denk ook dat Vinanusec beter is dan een bankzitter van een jaar.

10-07-2023 16:50

fey4life010 +2877

Willen en niet kunnen..verhaal van feyenoord

10-07-2023 16:36

wirie010 +1817

Kampioen 22/23..

10-07-2023 16:46

Ladinksy +2445

Ben benieuwd hoeveel namen er nog voorbij gaan komen. Tot dusver lijkt het eindeloos.

10-07-2023 16:14

12345 +14071

Gewoon Danjuma en Xavi huren van PSG en je bent klaar. Kampioen 2024.

10-07-2023 16:08

Kesi77 +13714

Het is geen playstation spel he

10-07-2023 16:12

J +57

Donny vd beek zou interesse gekregen hebben heb ik gehoord

10-07-2023 16:05

Ladinksy +2445

Zou aardig zijn, maar dat gaat Donny niet doen, gezien zijn Ajax-verleden.

10-07-2023 16:08

J +57

Ja dat dacht ik ook al wel

10-07-2023 16:23

EIJK1969 +4284

Rot op met die gozert. Spoort niet. Woonde vlak bij hem. Politie aan de deur. Muziek volume. Weet ik veel

10-07-2023 16:52

Kesi77 +13714

Gehoord? Staat op elke site.

10-07-2023 16:12

J +57

Ja dat is Opzich wel waar

10-07-2023 16:23

Feyekees +1231

Alsjeblieft zeg...

10-07-2023 17:15

Ricardo.L +2913

Ben wel een voorstander om Djanjuma te halen,maar niet ten kosten van Ivanusec.
Het is dan echt weer een korte termijn oplossing en aan het einde van het jaar is hij weer weg, zonder dat je er geld voor krijgt.
En met Minteh heb je al een buitenspeler gehuurd zonder optie tot koop.
Het zou zonde zijn als je dalijk op de vleugels loopt met 2 huurspelers, terwijl dat posities zijn in het voetbal die veel geld opleveren.
Lijkt mij verstandig om juist op die posities te investeren.

10-07-2023 15:45

RichardT-07 +1422

Eens met je zegt maar als die jongens die gehaald worden er nog niet direct staan, loop je straks te klote in CL en wellicht ook in competitie terwijl aankomend seizoen cruciaal is.

10-07-2023 15:54

Ricardo.L +2913

Dat klopt wel, maar ik ga er vanuit dat een Ivanusec wel kan aanhaken.

10-07-2023 16:06

EIJK1969 +4284

Kopen die gast

10-07-2023 16:53

12345 +14071

Ivanusec word gehaald voor de 10 positie

10-07-2023 16:07

EIJK1969 +4284

Maar als hij komt, komt Danjuma niet. Denk dus rol Szy of linkerspits

10-07-2023 16:54

EIJK1969 +4284

Helemaal mee eens. Ook jaar niet gespeeld. Te Kloese en Slot niet "volmaakt" dus

10-07-2023 16:53

goldendick +7198

Even aan Spurs fans gevraagd en die zeiden dat hij bij Spurs niet speelde omdat hij laag in de pikorde stond bij Conte, maar dat ze dat erg onterecht vonden hem altijd erg goed vonden als hij wel minuten kreeg. Ik denk echt dat hij de eredivisie helemaal aan gort speelt

10-07-2023 15:44

EIJK1969 +4284

Dat doet die Kroaat zeker. Dumfries zn ogen draaien nog rond.

10-07-2023 16:55

croomer1 +7312

WE GAAN LAPPEN!!

10-07-2023 15:41

Dordts010 +2017

Hopelijk snel van geruchten naar bevestigingen 🙏🏻. Geldt alleen niet voor Bijlow en Geertruida wat mij betreft. Graag blijven 😀

10-07-2023 15:37

Aidan_Exclusive +7796

Dit zijn de berichten waar een kameraad vrolijk van wordt.
Wat zou dat een geweldige kwaliteitsinjectie voorin zijn!
Danjuma, Gimenez en Paixão voorin is voor eredivisie begrippen een top voorhoede.

10-07-2023 15:32

ElleFR1406 +37780

Als ‘t de Telegraaf is dan zal t wel niet zo zijn maar dat zou een mooie aanwinst zijn!

10-07-2023 15:30

hoekieuitzoekie +21751

Geruchten kut
Aankopen beste

10-07-2023 15:29

feyenoordertje00 +2334

Het gerucht gaat dat Feyenoord bezig is met Donny van de Beek

10-07-2023 14:48

Kaasvanwonderen +803

Gelukt blijft het bij een gerucht mensen lezen teveel feestboek. Vd beek en feyenoord gaan dit nooit doen

10-07-2023 15:09

goldendick +7198

Als hij zou komen ga ik niet zijn naam scanderen sorry

10-07-2023 15:47

JDLFRFC12 +1236

Haha Feyenoord geintresseerd in vd Beek??? Alhoewel het niet eens een mismatch zou zijn, zou hij dat nooit doen dus zet je jezelf alleen maar voorschut mee..

10-07-2023 14:47

Vateau +3319

Zou wel fijn zijn als je weet dat ze in lampenland toch wel een sterke/behendige voorhoede hebben met Simons en dat kutjong van een Noa Lang.

10-07-2023 14:29

SICBO888 +516

Doen!!
Mede door hem hebben ze toen Bayern München uit de CL geknikkerd.

Als ie onder onze trainert maar een fractie van die vorm terug krijgt, speelt ie heel de Eredivisie aan gort.

En laat ik nou heel veel vertrouwen hebben in onze trainert.

10-07-2023 14:17

rob52 +1272

Ik vroeg of hij idd zo goed was , want bij tottenham speelde hij ook niet en bij villa real ook niet . Of is hij omhoog geschreven en daarom zo goed is . Dus als ik jou tekst lees moet slot zijn vorm teug vinden en dan is hij goed , dus nu niet , waarom dan huren .voor een aantal miljoenen .

10-07-2023 15:08

goldendick +7198

Volgens mij deed ie t nest aardig. Ik las ergens dat hij niet goed in de groep zou liggen bij Villareal, bij Oranje was dat ook al het geval dacht ik?

10-07-2023 15:12

rob52 +1272

Aardig mee doen ,is niet goed , en bij tottenham speelde hij ook geen basis ,dus ……. Moeten wij een speler halen die eerst maanden nodig heeft om fit te worden voor het spelletje van slot ?
Terwijl de cl er aan komt .

10-07-2023 15:16

croomer1 +7312

Wel als je het hebt over een speler van de buiten categorie (voor ons Feyenoord), zoals Danjuma

10-07-2023 15:24

beppie172 +66506

Villareal heeft hij vorig seizoen bijna alle wedstrijden in CL gespeeld, behalve de laatste halve finale tegen Liverpool. Heeft in die periode een spierblessure opgelopen die m ook de voorbereiding van afgelopen seizoen kostte. Was toen zijn plekke kwijt en mocht in de winter verhuurd worden.

10-07-2023 15:34

FRmikoman +2321

Dus je mag alleen een speler halen als hij Son uit de basis kan spelen in de Premier League?

10-07-2023 15:35

rob52 +1272

Ieder zijn mening maar ik vind hem zo goed niet en als hij meer dan drie miljoen moet kosten om te huren , sorry .
Maar bij gebrek aan beter, dan moet het maar , is wel duur hoor .

10-07-2023 17:32

rob52 +1272

Ja aan tottenham daar zat hij ook meer op de bank dan in de basis .
Voor miljoenen aan huur , vind ik hem niet goed genoeg ,maar bij gebrek aan beter….

10-07-2023 17:33

Brandonnfk +11964

moge lang lang weg blijven vd Nederlandse velden
engnek

10-07-2023 13:15

RicoFR36 +27090

Z'n blessure duurde niet Lang.

10-07-2023 13:53

rob52 +1272

Mijn reactie ging over danjuma en niet over ex feyenoord juegd speler lang .

10-07-2023 15:09

NullEinzNull +2309

Haha, dan zegt iemand dat Danjuma veelal geblesseerd is en Lang doet het zijn 1e training. Kenners hier haha.

10-07-2023 12:40

Maluka01 +1787

Had liever die Kroaat gezien. Vind deze speler een vervelende uitstraling hebben.

10-07-2023 12:39

RicoFR36 +27090

Ronaldo ook. Die had ik er toch graag bij gehad de afgelopen 20 jaar.

(Niet die dikke.)

10-07-2023 13:54

GuusTilIDie +562

Die dikke misschien nog wel liever.

10-07-2023 14:00

RicoFR36 +27090

Niet de afgelopen 20 jaar. Haha. Nou, vooruit, de eerste jaren daarvan nog wel. Maar toen was hij al over zijn top.

10-07-2023 14:01

dikkie_dik +2941

Die 'dikke' was stiekem beter.

10-07-2023 14:27

croomer1 +7312

Whahaha zeker waar!

10-07-2023 15:25

RicoFR36 +27090

Nu begrijp ik je nickname.

10-07-2023 15:30

Richh.A +584

En jij ziet er achterlijk uit

10-07-2023 15:02

croomer1 +7312

Was 2 jaar terug nog 35 miljoen waard waarbij er geruchten gingen dat Villarreal alleen boden van 50miljoen + zou accepteren.
Nu 25 miljoen waard. Als dit echt rond komt is dat een waar toverstuk van onze club, niks meer niks minder!!

10-07-2023 12:27

rikkie12 +9259

Die “waarde” is zeer relatief. Als je als club bijna onbeperkt budget hebt en het daardoor niet veel uitmaakt wat je voor een speler betaalt, is dat dan ook de “waarde” van die speler???

Of in voetbaltermen: ManU legde een jaar geleden, als pure paniekaankoop, 95 miljoen neer voor Shanice. Ze moesten wat doen en geld was het probleem niet.
Nu blijkt dat Shanice het toch helemaal niet zo goed doet als ze hoopten, maar als ze hem verkopen krijgen ze er misschien 40 voor.
Wat is ie nou “waard”?

Als ik 150 miljoen op de bank heb is het voor mij geen enkel probleem om 50 euro voor een pizza te betalen. Als ik er trek in heb doe ik dat gewoon.
Maar is die pizza dan ook inderdaad 50 euro waard……?

10-07-2023 12:38

Theedoek +18042

Alles is relatief Rikkie. Je bent lang bezig als je dit bij elk gerucht gaat schrijven.

10-07-2023 12:40

Vateau +3319

Je hit de spijker on his head

10-07-2023 14:31

rob52 +1272

Dus mijn vraag of danjuma echt zo goed klopt dan toch , ik vind van niet , hij moet als hij komt eerst maanden de tijd hebben om fit te worden voor het spelletje van slot en die tijd hebben we niet , want echt veel gespeeld heeft danjuma niet bij villa real of tottenham

10-07-2023 15:12

JozefKiprich +2773

Waarde is een plaats- en tijdgebonden begrip.

Als iemand bereid is een bepaalde prijs te betalen voor een goed is dat in die situatie idd de waarde. Dat betekent niet dat hetzelfde product 1 minuut later voor een hele andere prijs kan worden verkocht. Waarde fluctueert.

Dit was mijn spreekbeurt.

10-07-2023 15:15

Mexicano +6455

Zowel bij Villareal als totenham niks laten zien ,2 e Bergwijn , haal alsjeblieft die ivanucek

10-07-2023 14:15

rob52 +1272

Precies wat ik bedoel met mijn vraag

10-07-2023 15:13

JozefKiprich +2773

Maat Danjuma was gruwelijk bij Villarreal.
Vooral in de CL.

10-07-2023 15:15

croomer1 +7312

Heeft Villarreal zo’n beetje in zijn eentje naar de halve finale CL geloodst. Noem het maar niks laten zien

10-07-2023 15:20

IlCapitano +2577

Announce Danjuma, stengs en Ivanusec.

10-07-2023 12:27

12345 +14071

Waarom Stengs?

10-07-2023 12:28

IlCapitano +2577

Volgens mij is Slot wel fan van hem en als Slot fan van iemand is, ben ik het ook ;)

10-07-2023 12:28

croomer1 +7312

Was Stengs niet al naar Antwerp?

10-07-2023 12:28

feyenoordos +11879

Stengs is middelmaat en een slappe mentaliteit.

10-07-2023 12:37

Willem10 +11982

En schoonzoon van OPPERNEUS F de B.

10-07-2023 12:50

RicoFR36 +27090

Dan doen we mee hoor!

Vervolgens Geertruida nog behouden...

10-07-2023 13:55

12345 +14071

Als die schijt gasten uit Eindhoven nu maar van hem afblijven. Eindhoven tot nu toe vervelender dan Amsterdam geweest hoe is het mogelijk.

10-07-2023 12:24

croomer1 +7312

Die hebben net een record transfer gedaan voor een nieuwe linksbuiten. Die zullen dus geen concurrent zijn.

10-07-2023 12:26

Brandonnfk +11964

lang is alweer geblesseerd

10-07-2023 13:16

croomer1 +7312

Traint alweer individueel. Valt wel mee dus

10-07-2023 14:24

rob52 +1272

Is voorlopig geblesseerd die nwe linksbuiten van pisvee

10-07-2023 15:13

Vincie +1555

Lang is niet geblesseerd viel erg mee.

10-07-2023 13:50

RicoFR36 +27090

Ja, die kut Stewart.

Die was bij AZ ook al zo irritant.

10-07-2023 13:57

beppie172 +66506

Gaat ie niet heen, joh. Moet hij de concurrentie aan en hopen op CL. Bij ons is ie gegarandeerd basisspeler en ook zeker van CL.

10-07-2023 15:37

Hogedruk +3532

Logisch beest

10-07-2023 12:23

Peterk +35205

Als ik louter naar zijn loopbaan op papier kijk hoe deze is verlopen dan ben ik daar eerlijk gezegd niet zo van onder de indruk. Op zijn 26e nog altijd nergens echt doorgebroken. En dat die knotsgekke Spurs zoveel voor hem betaalden maakt hem nog geen topper. Daar doen ze vaker domme dingen. En om hier dan een megasalaris aan te gaan spenderen zet ik ook mijn vraagtekens bij. Villareal was zo gek een topsalaris te betalen maar op basis van zijn loopbaan tot nu toe is hij dat gewoon niet waard....

10-07-2023 12:23

FeyRot010 +23268

Hij heeft een goed seizoen gehad, voor de rest niet veel. En heeft Ajax-hoofd.

10-07-2023 12:25

12345 +14071

Vind ik nou als enige niet echt trekjes van ajax hebben. Wat ik een grote kliek van Oranje wel vind hebben, nu wat minder met Koeman.

10-07-2023 12:26

Brandonnfk +11964

heeftie juist niet

10-07-2023 13:16

Tapiaz +28566

Als ik louter naar jou voortdurende azijnteksten kijk Peter K, overtuigd me dat helemaal dat het mij geen ruk interesseert wat jij er van vindt. Jij bent zo negatief, ook al zouden we Messi of Mbappé binnenhalen, dan nog vind je wel weer een negatieve draai te vinden. echt zielig

10-07-2023 12:43

Technicus +18718

Helemaal eens, kraamt alleen maar onzin uit

10-07-2023 13:15

Peterk +35205

en ik vindt het dan weer zielig om Messi en Mbappè te noemen en deze middelmatige speler daar mee te vergelijken.... neemt niet weg dat jij deze Danjuma een geweldenaar mag vinden terwijl hij dat op basis van de feiten gewoon niet is...

10-07-2023 14:02

rob52 +1272

Dan is mijn vraag toch terecht ?

10-07-2023 15:14

FRFriesland +13511

Goede speler, ben alleen geen fan van huren.

10-07-2023 12:01

RicoFR36 +27090

Spelers met deze kwaliteit kunnen we niet kopen. Dan is huren een prima oplossing om de selectie flink te versterken. Daarbij blijft er geld over voor andere aankopen. Nog een buitenspeler + een nummer 10, bijvoorbeeld.

10-07-2023 12:11

FRFriesland +13511

Ben het met je eens, zeker nu Szymanski ook vertrekt moet daar ook weer een goede vervanger voor komen.

10-07-2023 18:33

goldendick +7198

Danjuma zelf ziet ook wel hoe spelers die door het knvb klikje niet in de top van de eredivisie zijn opgemerkt gewoon straal genegeerd worden, zoals hij Frimpong en Van Dijk aan het begin bijvoorbeeld. Die nare trekjes zouden ons nu dus kunnen helpen om hem aan te trekken

10-07-2023 11:56

dikkie_dik +2941

Je ziet nu bij die enge Lang wat het risico is van 1 'topper' halen. Blessure en mogelijk voorlopig klaar.

10-07-2023 11:56

12345 +14071

Daarom Danjuma nu snel halen. Ik zie al voor me dat die enge gasten in Eindhoven opeens ook Danjuma willen.

10-07-2023 12:00

EIJK1969 +4284

Ja maar nu krijg je volgend jaar weer "Szymanskiachtig gezeik". Die Kroaat is goed. Leg je hem voor 3 jaar vast, heeft naar verwachting over 2 jaar meer waarde en accepteert een "normaal" salaris. Zal bij hem wel op 2m neerkomen. Is ook op meerdere plekken (linkshalf en linksbuiten) inzetbaar. Dat komt goed uit bij evt vertrek Szy. Maar Slot heeft toch wel Ned Kroatië gezien. Zijn handigheid in een internationale suptopwedstrijd en de berichten uit Zagreb. Waarom Fey nu weer zo angshazerig om een x 12m uit te geven. Waarbij de verwachting is veel hogere verkoopsom. Feyenoord blijft "gierig".

10-07-2023 12:05

RicoFR36 +27090

Gezeik?

Mede dankzij het rendement van Szymanski is Feyenoord kampioen geworden. Die konden we vorig jaar never kopen. Dus was huren een super idee.

10-07-2023 12:13

croomer1 +7312

Feyenoord is niet gierig. Feyenoord is nog steeds de puin aan het ruimen toen er zo gemakkelijk met geld werd gesmeten als jij omschrijft. Dat nooit meer!!
Begroten op CL voetbal kan ook niet (salarissen). Kijk naar Ajax, die beginnen financieel het komende seizoen op -100mio die ze dus even moeten goedmaken.
Nooit meer wanbeleid!! Dan maar een keer minder kampioen

10-07-2023 12:20

Technicus +18718

Goed gezegd maar maak dat de paniekzaaiers maar eens wijs.

10-07-2023 13:17

EIJK1969 +4284

En na 1 jaar is ie weg en valt er een gat in je vastigheden

10-07-2023 16:56

EIJK1969 +4284

Er is geld. Timber kwam voor 8. Had Kokcu gebleven. Wat Feyenoord wilde, hoe hadden ze dan rondgekomen? Dus nu sowieso 12m ovrr voor die Kroaat.

10-07-2023 16:58

EIJK1969 +4284

Dus dan was er noodzaak Kokcu te verkopen? Want er moest puin geruimd worden. Dat heb ik nergens gelezen. Alleen je houdt van Kokcu echt wel 12m over.

10-07-2023 17:00

RicoFR36 +27090

Hij is alweer terug op de training....

10-07-2023 12:12

dikkie_dik +2941

Helemaal eens wat betreft onze Pool, die ik overigens graag zie blijven. Maar Danjuma vraagt veeel meer salaris, gezien 3 miljoen voor 6 maanden Tott.

10-07-2023 12:22

RicoFR36 +27090

Tja. Feyenoord zal 2 miljoen kunnen bieden waarschijnlijk. Daar gaat hij vast niet op in.

10-07-2023 12:35

Frankie62 +1792

Kunnen beter BO RENT Als shirt sponsor nemen.....ken je alleen huren

10-07-2023 11:56

Frankie62 +1792

Komen ze weer je word er een beetje ziek van wie word de volgende er gebeurt werkelijk niks daar

10-07-2023 11:54

croomer1 +7312

Hou even in gedachten dat de Telegraaf dit brengt en dat dit geen bericht is van Kloese en co

10-07-2023 12:21

chill.e +270

Zou wel sick zijn!

Ben benieuwd hoe hij het eventueel zou doen op de kinkerflank!

10-07-2023 11:53

VakkieZ3 +230

Zal een leuke aanwinst zijn… maar een zware opgaven

10-07-2023 11:50

Feyenoorder010 +2055

Dit zou voor Feyenoord perfect zjjn

10-07-2023 11:46

010NATE +1515

Waarom stelt Villareal hem zelf niet op dan?

10-07-2023 11:44

medtown +5961

Ze spelen met 1 of andere Pino op linksbuiten.

10-07-2023 11:52

medtown +5961

DAT MEEN JE?!

10-07-2023 12:19

CoMulder +16625

Goede vraag. recordaankoop die na nog geen half jaar verhuurd wordt. Dat is op z’n minst opmerkelijk.

10-07-2023 11:54

goldendick +7198

Deed het op zich best goed bij Villareal dacht ik?

10-07-2023 13:20

goldendick +7198

Zie alleen niet wat Villareal hiermee opschiet, volgens mij willen die hem gewoon verkopen. Had Spurs een koopoptie?

10-07-2023 11:42

croomer1 +7312

Spurs had geen koop optie. Is voor spurs ook niet nodig

10-07-2023 12:22

goldendick +7198

Nee dat is dan goed nieuws idd

10-07-2023 12:26

Peterk +35205

Slot moet met al die ijzers in het vuur wel oppassen dat hij zijn jatten niet verbrand. Overigens denk ik niet dat Slot gezegd heeft Danjuma de beste optie te vinden want als je later toch op een ander zoals Ivanusec moet terug vallen is dat geen geweldige binnenkomer voor een speler. Dit zal daarom wel uit de dikke duim van een "kenner" komen....

10-07-2023 11:30
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties