Van Eersel verrast met keuze Slot: ''Lingr lijkt mij verder''

Van Eersel verrast met keuze Slot: ''Lingr lijkt mij verder''

De zonnige Kuip was gistermiddag tegen FC Twente een ideaal podium om de nummer drie op een ogenschijnlijk onmogelijk in te halen achterstand te zetten. Het bij vlagen bloedeloze gelijkspel voldeed echter niet om de Tukkers met grote zekerheid van zich af te schudden. De stugge ploeg van Joseph Oosting kwam gehavend naar Rotterdam, maar keerde uiteindelijk zonder grotere kleerscheuren terug naar het oosten. In Podcast Feyenoord bespreekt men het spel kritisch.

''De eerste helft was het tempo heel erg laag, ze creëerden helemaal niets en er zat helemaal geen energie in. Ze hebben te weinig gebruik gemaakt van die minuten in de eerste helft'', aldus Dennis van Eersel. Zijn collega, Dennis Kranenburg, zag een doemscenario voor zich. ''De tegenstander probeerde Feyenoord uit het spel te halen. Ze waren in de eerste helft al bezig met het spel te vertragen. Feyenoord had ook zomaar in de eerste helft met 2-0 achter kunnen staan.''

Vervolgens gaat Van Eersel in op de meest opvallende naam in de basisopstelling, Thomas van den Belt. ''Arne Slot werkt elke dag met de spelers op het trainingsveld. Wij moeten het doen met wat de spelers tijdens de wedstrijden laten zien. Lingr brengt veel meer energie, gaat veel diep en er is veel meer dreiging als hij erbij is. Bij Van den Belt heb ik niet iets gezien waarvan ik denk dat hij op de deur klopt. Misschien dat hij het op de training laat zien. Lingr lijkt mij verder.''

Er waren volgens Kranenburg nog andere opties om de aanval in te richten. Van Eersel beaamd dit en stipt een curieuze ontwikkeling aan. ''Slot is helemaal niet tevreden over wat Ivanušec laat zien. Ik had het idee dat er in de periode rond Celtic-uit een stijgende lijn in zijn spel te zien was. Maar het is wel pijnlijk dat Slot hem nu niet eens als optie ziet. Hij zegt dat hij geen rechtsbuiten heeft, maar het is opmerkelijk. Hij kan Paixão op rechts zetten en dan met Ivanušec vanaf links spelen.''

Vizier niet op scherp
Later in de podcast gaan de heren in gesprek over de lage effectiviteit van Feyenoord in aanvallend opzicht. Van Eersel steekt een stokje voor het ontstaan van een stigma. ''Ik vind het een veel groter probleem dat Feyenoord heel makkelijk zijn doelpunten weggeeft. Vandaag had dat ook zomaar weer kunnen gebeuren in de eerste helft. Daarmee verlies je onnodig wedstrijden als je voorin even het vizier niet op scherp hebt staan.''

Lees meer over
Dennis van Eersel Thomas van den Belt Luka Ivanušec Ondřej Lingr
Plaats reactie
666

ElleFR1406 +37760

Arne Slot heeft volgens mij wat favorietjes of tunnelvisie….

29-01-2024 14:10

Bulldog010 +6871

Ploegen hebben altijd wel eens een mindere fase. In zo'n mindere fase winnen wij nog van PSV in de beker en behouden we onze tweede plek in eigen huis. Het spel en de goals gaan weerkomen. We missen op dit moment vooral voorin wat magie maar ik ben er van overtuigd dat Arne het allemaal weer gaat rechttrekken de komende tijd

29-01-2024 13:21

Blackmamba834 +330

... het gaat om de opstelling van
de laatste tijd weet Arnie het niet meer.
Maar gaat geen smoes vertellen.
Heel NL zegt dat die "gevaarlijke"Lingr erin mot maar dat ziet Arnie weer niet.
Arnie is niet meer SRS te nemen!

30-01-2024 12:34

Bulldog010 +6871

We mogen God elke dag op onze blote knieën bedanken dat we zo'n vakkundige trainer als Slot hebben. Net als iedereen maakt hij wel eens een foutje maar die staan in het niets tegen de prestaties (geld en prijzen) die hij voor de club creëert

30-01-2024 15:49

NitroxPH +4669

Slot is de laatste tijd maar wat aan het aankloten, er is niets meer van over wat we 1 a 2 jaar geleden lieten zien.
Benader Pascal Janssen of hij een rol als assistent ziet zitten en wellicht in de toekomst door kan/wil schuiven.

29-01-2024 13:14

JozefKiprich +2773

We hebben letterlijk net PSV geklopt lul

29-01-2024 14:45

NitroxPH +4669

Een kinderhandje is snel gevuld zeggen we maar.

29-01-2024 22:28

Jrob +2652

Slot zn keuzes ....zijn nu zeer twijfelachtig!

29-01-2024 12:56

charlaykc +9601

Lingr in de spits! :)

29-01-2024 12:49

dmnq1992 +3342

Dilrosun, ivanusec, sauer, paxaio, minteh en eventueel stengs. Kunnen allemaal op rechts spelen. Hij zet liever een rechtsback die het niveau heeft van Volendam op rechtsbuiten. Ik neem aan als je prof ben dat je echt wel links- en rechtsbuiten kan spelen als buitenspeler.

29-01-2024 11:47

ph4ge +1885

Het probleem voor Gimenez is ook dat er te weinig aansluiting is. Als Lingr op 10 zou spelen en in de 16 aansluit bij voorzetten komt er veel meer gevaar en ruimte voor Gimenez denk ik.

29-01-2024 11:36

Michiel.D +3397

Lingr is inderdaad veel verder en gevaarlijker. Die mag best wel eens een keer een basis plaats krijgen.

29-01-2024 11:32

Kwintsheul +14804

Vd Belt nog vóór a.s. donderdag 23.59 uur verhuren. Kan ie vlieguren maken bij Vitesse of zo.
Is momenteel nog niet van waarde voor ons.
Zakte gisteren gruwelijk door het ijs.

29-01-2024 11:29

rechtback1969 +1960

Twente wilde niks en Feyenoord heeft al even niet de kwaliteit om een goal te maken. En waarom Santi die penalty mocht nemen na die misser in Waalwijk daar begrijp ik ook niks van.Dit team mist een baas.

29-01-2024 11:21

Bulldog010 +6871

Ja precies. Die baas is vertrokken naar Benfica. Helaas wilde Gini liever in de zandbak ballen dan die rol over te nemen

29-01-2024 13:17

baldjkf +2935

Het was stilstaand voetbal. Ze stonden elkaar aan te gapen zonder te bewegen. En dan maar afvragen waarom je niets creeert….

29-01-2024 10:52

Kaasiejj +1858

Twente welgeteld 2 kansen gehad waarvan 1 gecreerd doordat Timber staat te slapen.

Alleen Hancko heeft al meer kansen gehad dan Twente om de winnende te maken.

29-01-2024 10:52

Dirksfluyt +5402

Zijn natuurlijk ook 2 compleet verschillende middenvelders. Lingr moet op 10. Belt op 6 of 8

29-01-2024 10:50

12345 +14060

Ja dus de keuze van Slot was zeer frappant.

29-01-2024 12:38

Cinimini1908 +4883

We staan nog steeds 2de
Niet verloren dus dat is positief. Geen man overboord . Komt goed. Op Naar AZ en AS

29-01-2024 10:49

FFL +11013

Tja, Thomas van der Belt. Niveau PECZwole met potentie niveau Sparta/Excelsior te worden.
Maar ja,zoon van een vriendje van Slot dus krijgt 'ie de voorkeur boven Lingr die vele malen verder is.
Ik zal alles en iedereen wel over me heen krijgen,maar mijn twijfels over Slot worden alleen maar groter: een hele gladde prater, maar het lijkt erop dat zijn kunstje is uitgewerkt.

29-01-2024 10:45

SanFR1908 +9584

Tuurlijk! Lingr brengt alleen al meer energie dan van den belt. Hoe kan je opeens Van Den Belt startrn, als Lingr wekelijks invalt en gevaarlijk is? Hij is gevaarlijk in de 16, iets wat je gister nodig had naast Santi

29-01-2024 10:33

Bartje1999 +2717

Het gekke is dat hij Lingr aan de bal niet goed genoeg vindt maar ondertussen wel een groot fan is van Guus Til.

29-01-2024 12:27

Willem07 +8537

Vind dit geen goede take van van Eersel. Lingr laat behalve strijd en gevaar voor de goal voetballend toch wel weinig zien moet ik zeggen. Van de Belt was gisteren zeer zwak, maar was vorig jaar de beste speler en topscorer van de eerste divisie. Toch wel een speler waarvan je mogelijk de Wieffer route verwacht. Momenteel zie ik echter weinig waardoor hij het wel kan redden, maar dat zou ook 'Kuipvrees' kunnen zijn. Ook ben het ik niet eens met de take van van Eersel dat het probleem niet de aanval, maar de verdediging is. We maken momenteel wel heel moeilijk goals als Santi ook niet scoort. We hebben echt scorend vermogen en meerdere wapens nodig.

29-01-2024 09:46

doellijntechnologie +9507

Van de belt laat NIKS zien Lingr tenminste nog iets, sterker nog, goals en assists! Dat je het zoontje van je maat opstelt is gewoon duistere dealtjes. PEC weer 50.000€ verdiend aan clausule ”basisplaats vd belt tegen top 3 ploeg”, en daarvan maakt pec weer 25.000€ over naar ASlot.bv.

29-01-2024 09:53

Willem07 +8537

Lul niet zo verschrikkelijk dom.

29-01-2024 09:54

doellijntechnologie +9507

Ik kan geen andere reden bedenken waarom je anders zo’n grote middelvinger naar varkenoord opsteekt. Doe dan desnoods milambo, die ook al meer heeft laten zien dan thomas…

29-01-2024 09:56

Willem07 +8537

Onder 21 moet promoveren daarom speelde en scoorde Milambo afgelopen zaterdag ook. Kreeg ook nog een flinke tik waarvoor die blessurebehandeling nodig had. Dan op zondag spelen is niet handig. We zien geen enkele training en weten dus niet of van de Belt het daar wel laat zien. Daarnaast is Slot gewoon een winnaar en voor €25.000 gaat hij echt niet zijn dikbetaalde baan op het spel zetten.

29-01-2024 10:00

Bossche Bol +7430

Ben jij van de roddelpers? Wat een onzin schrijf jij.

29-01-2024 10:14

realistisch1953 +14230

Slot had natuurlijk nooit met Nieuwkoop mogen beginnen, hij had hem misschien in de 2e helft kunnen laten invallen bij een voorsprong. Ook het opstellen van van den Belt was een domme zet, zeker met een speler op de bank met een transferwaarde van zo'n 8 miljoen euro. Zou Slot wat "haarscheurtjes" beginnen te vertonen?

29-01-2024 08:55

KeithMoon +5291

De Xavi ziekte misschien ??

29-01-2024 09:43

r17 +165

haarscheurtjes, bij die kale arne ? ;)

eens, denk dat milambo of luka het beter zou invullen

29-01-2024 10:15

Van_Geel +18612

"Slot is helemaal niet tevreden over wat Ivanušec laat zien."

Ivanušec was seizoenenlang een onzichtbare voetballer met matige statistieken, vorig seizoen stak hij als linksbuiten opeens boven zichzelf uit en schoot alles erin.

We moeten hopen dat hij geen 'Jorgensen-seizoen' heeft gehad en dat deze jongen echt wel kan voetballen. Tot nu toe lijkt het totaal niet op de speler die we voorgeschoteld kregen in zijn laatste seizoen.

29-01-2024 08:46

zekspeed +4465

Waar het in mijn ogen al jaren aan ontbreekt is gewoon een rechtsbenige rechtsbuiten en een linksbenige linksbuiten. Gisteren stond Dilrosun heel even linksbuiten. De dreiging en ruimte die er kwam was meer als Paixao heeft gedaan op links. Zelfde geldt op recht. Paixao stond heel even op rechts en daaruit volgde heel snel een goede voorzet en een doelpoging.
Verdedigers laten zich de eerste keren nog verrassen omdat ze de speler niet kennen. Kijk naar Boëtius als voorbeeld. De back weet nog niet of hij naar binnen trekt of buitenom gaat dus krijg je meer ruimte om te schieten. Dan denk je....zo zo...dat is een briljantje. Zelfde bij Paixao. Verdedigers weten dat hij alleen maar naar binnen trekt. Dit houdt na een aantal westrijden op omdat
verdedigers dit heel snel doorzien.
Dus in mijn optiek speel je 4-3-3 alleen met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts.

29-01-2024 08:42

Dilandro +2432

Sinisterra en Berghius vergeten? Het heeft gewoon met kwaliteit te maken. Paixao is gewoon niet goed genoeg, evenals Dilrosun.

29-01-2024 08:54

zekspeed +4465

Berghuis speelde vooral voor Berghuis. Waardeloze speler....heb ik altijd ook gevonden. Lijkt leuk door zijn statistieken maar hij laat het elftal niet beter spelen. Sinisterra heeft 1 jaar best leuk gespeeld maar ook hier geldt.....de spits had niks aan Sinisterra.

29-01-2024 08:58

Dilandro +2432

Ja, heel gaaf dat jij dat altijd hebt gevonden. Berghuis is in de combinatie gewoon een erg goede speler. Geeft voldoende assists.

Een slimme spits als Gimenez had hier zeker van kunnen profiteren.

Daarnaast passeert Sinisterra 9 van de 10 keer zijn man waardoor hij veel meer kansen creëert voor een spits. Paixao passeert 1 keer in de 9 wedstrijden zijn man en maakt vervolgens een verkeerde keuze.

29-01-2024 10:24

zekspeed +4465

Hier gaan wij toch niet uitkomen. Je ziet het wel of je ziet het niet.

29-01-2024 10:27

Dilandro +2432

Hahahahahahaha, dat is duidelijk inderdaad.

29-01-2024 19:52

paulus56 +260670

heb een klote bui

29-01-2024 08:42

Suri +9244

Je had Ivanusec op 10 moeten hebben ,die kan wel wat in een kleine ruimte. van der Belt was echt een grap

29-01-2024 08:41

tdetank +11946

Van den Belt is en blijft brandhout. Wat een aanfluiting en armoede was het gisteren. Zowel van den Belt als Nieuwkoop. Er moet heel dringend kwaliteit bij anders wordt zelfs tweede worden een illusie.

29-01-2024 08:41

jack98 +47415

Als Stengs er niet is: Lingr op 10, Ivanušec op rechts en Paixaõ op links.

Goede voorzetten van beide kanten en met Lingr iemand die ook in de zestien komt!

29-01-2024 08:23

Elinkwijk +1930

Ivanusec kan er helemaal niks van
Soort Larssen. Slappe hap

29-01-2024 08:25

Dilandro +2432

Waarom Paixao? Dat is al maanden brandhout. Zet Sauer er dan gewoon in.

29-01-2024 08:55

arthurschopenhauer +23227

VD Belt terugsturen naar Zwolle

29-01-2024 08:20

jaapb +18207

Je miste gewoon een 10 die naast Santiago ook voor gevaar kon zorgen. Van de vleugels kwam het niet en VD Belt gaf alleen pasjes

29-01-2024 08:19

Mat +3588

Slot het "tactische" wonder moet nu echt snel met oplossingen komen. In mijn ogen is hij ook te lief voor bepaalde spelers(Paixao en Gimenez) hij moet ze gewoon eens flink op hun donder geven.

29-01-2024 07:54

Djk1 +5696

Paixao was onze beste speler gisteren. En complete onzin om iemand die een pingel mist en verder altijd zijn stinkende best doet en topscorer is op zijn donder te geven.

Maar goed, de meute baalt vh gelijkspel en dan moeten er zondebokken gezocht worden. En krijg je likes met deze flauwekul.

29-01-2024 08:52

Dilandro +2432

Beste speler? Ben je blind?

29-01-2024 08:56

Djk1 +5696

4 sleutelpasses gezien

29-01-2024 08:58

Mat +3588

Beste speler? Welke wedstrijd heb jij gekeken? Of was dat in Fifa 24 en zette je toen je playstation uit?

29-01-2024 10:01

Fien Janssens +1506

Slot is de weg kwijt sinds Pusic weg is

29-01-2024 07:53

RVF +12396

Het verhaal van de voorbereidingen is goed, alleen de passie om met het vuur in je poten te spelen lijkt te missen zonder Pusic…

29-01-2024 08:08

WSNBM +2151

Eens. Precies dat lijkt opeens te missen in de selectie (op een enkeling na).

29-01-2024 09:32

FrDrachten +1691

Maar tegen psv kon het wel had minstens net zo'n wedstrijd verwacht

29-01-2024 11:42

Mensini +14649

Dit gezeik had je toch niet gehad als Santi nog wel 1 uit 1 zou scoren??

Dus is eerder Santi "de weg kwijt sinds Pusic weg is"?

29-01-2024 10:54

Peter.v37 +5536

Hij gaat echt te veel in zichzelg geloven onze Arne. Supporters zien dat Lingr in de wedstrijd aanwezig is, druk zet en kan scoren. Arne zet in een hele belangrijke wedstrijd vd Belt op het veld. Interesseerd me niets wat ze op de training laten zien.

29-01-2024 07:48

patrick010 +3264

met ueda het zelfde
brengt veel meer energie dan gimenez doet.
maar blijkbaar is dat allemaal niet nodig volgens slot

29-01-2024 07:54

Santiscoortwel +1776

Heeft die Ueda überhaupt als gescoord dan? Mag de veters van Santi nog niet strikken!

29-01-2024 08:24

marcfr12 +2972

Lekker laten gaan joh. Dat Santi er al bijna 20 in heeft liggen vergeten ze voor het gemak even.

29-01-2024 08:33

patrick010 +3264

dat ben ik zeker niet vergeten
maar de laatste wedstrijden is hij voetballend gewoon slecht.
en als je de kansen die hij krijgt bekijkt is het toch wel erg matig

29-01-2024 09:02

Max.W +1411

Je had dit gewoon moeten winnen en twente op 8 punten moeten zetten

29-01-2024 07:39

Linksbuiten010 +1285

het was weer niet best het is dat twente zat ter slapen met die uit braak anders haddeen ze met 1 nul achter gestaan en dan had ikk het nog wel willen zien dit Feyenoord was slecht en dan aan vallend kansen gekrieerd ik heb er wijnig van gezien bagger was het en meer niet het woord nog een hele kluif om 2 de te blijven.

29-01-2024 07:48

WvH +15529

🤣🤣

29-01-2024 08:19

Detrein +734

Oh nee, echt waar? Ik dacht dat verlies de beste optie was.

29-01-2024 07:48

Liser +19916

Zowel op rechtsbuiten als op 10 zijn er betere opties dan Van de Belt en Nieuwkoop. Je begint al met een gemankeerd elftal.

29-01-2024 07:39

Michel.V +4752

Na de pingel door het midden gelikk weer achteraan in het rijtje, maar gimenez wordt op handen gedragen.

29-01-2024 07:32

Frankster +21226

Hey maar het was wel een verbetering tov de panenka.

29-01-2024 07:46

Mat +3588

Meneertje moet eens kijken hoe Van Hooydonk z'n pingels nam. Altijd half hoog. Bijna niet te stoppen voor een keeper.

29-01-2024 07:57

korsakov +94453

Gelukkig heb iedereen verstant van voetbal.

29-01-2024 07:19

DeLaatsteZet +7459

Nul verstand, ik moet het van de lol hebben. En die is er al maanden vanaf.

29-01-2024 07:23

CoMulder +16625

Je weet het toch, Feyenoorder ben je niet voor de lol.

29-01-2024 07:33

DeLaatsteZet +7459

Nu nog wachten op Arne die zegt dat hij tegen AZ "een reactie" verwacht.

29-01-2024 07:17

zekerteweten +116332

Geen kritiek op Slot graag. Dat mag hier niet boefjes.

29-01-2024 07:15

DeLaatsteZet +7459

Had hem hoog zitten maar ik denk dat het is uitgewerkt.

29-01-2024 07:17

zekerteweten +116332

Ik zeg niet dat het is uitgewerkt, maar je merkt dat Slot een assistent mist om mee te sparren.

29-01-2024 07:31

knoepert +77480

Kunnen we Nieuwkoop niet een keer in de spits zetten en Bijlow als laatste man?

29-01-2024 07:13

Detrein +734

Bijlow als coach. Slot op het middenveld.

29-01-2024 07:48

Mat +3588

Bijlow in de spits en Nieuwkoop op doel.

29-01-2024 07:58

zekerteweten +116332

Mogguh giganten.

29-01-2024 07:11

beach-party +24317

Morguhhh ZTW

29-01-2024 07:12

zekerteweten +116332

b-p mogguh gigant!

29-01-2024 07:16

Snoek1974 +1827

Had het logischer gevonden dat Lingr op de nr 10 had gestaan met veel energie en belangrijk voor druk zetten en aansluiten en dan met Paxao en Ivanusec op de flanken .

29-01-2024 07:07

5314 +21510

Mogguh☕️

29-01-2024 07:03

beach-party +24317

Morgen Rotterdam Zuid

29-01-2024 07:04

JVRFR +10154

5314 is het aantal likes dat u wilt behalen.

29-01-2024 07:07

5314 +21510

Vandaag nog

29-01-2024 07:09

beach-party +24317

Alstublieft

29-01-2024 07:10

bar +3908

Die Minteh is toch ook klaar, wat een blinde is dat. Is snel maar dat is het dan ook. Onbehouwen, egoïstisch, geen overzicht.

29-01-2024 07:01

Svennuh +10063

Volgens mij moet Feyenoord extra betalen als hij niet speelt.

29-01-2024 07:20

Henk Schouten +8050

Champagne ontkurken als hij en Dilrosun weg zijn.

29-01-2024 08:20

AadvandeNaad +21855

Slot moet gaan kappen met die rare opstellingen

29-01-2024 06:58

Nolletje010 +9228

Ken lekker druk zetten die belt

29-01-2024 06:56

beach-party +24317

Hopelijk cynisch bedoeld?

29-01-2024 06:57

igorkorneev +7642

We lopen gewoon veels te veel docu's te maken, joh.

29-01-2024 06:55

JVRFR +10154

Daar zal het vast aan liggen...

29-01-2024 07:05

DeLaatsteZet +7459

Precies. Focus weer op Feyenoord. Zo goed zijn ze niet dat ze de media-ster mogen uithangen.

29-01-2024 07:05

dierenhulp +95261

Denk ook dat Pusic voor ons en Slot belangrijker was dan gedacht werd.

29-01-2024 06:55

lobbie +5038

Nee joh, dat mag je hier niet zeggen, het was maar een assistent 😂😂😂

29-01-2024 07:06

Huisman +25893

Mogge deze mogge ☕ wedstrijd om snel te vergeten

29-01-2024 06:55

flying_dutchman +223622

Mogge kameraadski, eens

29-01-2024 06:55

Huisman +25893

Mogge kameraadski ☕ wat was het slecht he de eerste helft, man man man

29-01-2024 06:56

flying_dutchman +223622

Ja, helaas. Behoudens de laatste 10 minuten. In de tweede helft moet je die wedstrijd gewoon winnen.

29-01-2024 06:57

Huisman +25893

Ja nu zie je wel hoe belangrijk spelers als een Kokcu en Szymanski waren op het middenveld, jongens die vanuit de 2de lijn een bal tussen de palen krijgen. Nu hebben we een Minteh die dat probeert met z'n buitenkant voet, die bal was waarschijnlijk over de zijlijn gegaan. De enige 2 met scorend vermogen zijn Santi en Timber, en als die niet in positie komen of ze zijn uit vorm dan speel je dit soort bloedeloze potten

29-01-2024 07:02

Huisman +25893

En Stengs natuurlijk, die wil er ook nog wel eens één inprikken

29-01-2024 07:04

flying_dutchman +223622

Eens, het rendement qua goals is met name vanaf de zijkanten erg beperkt. Voorheen hadden we daar ook nog Sinisterra lopen en Paixao was vorig jaar ook een stuk beter qua afronding.

29-01-2024 07:11

Huisman +25893

Ja en de individuele actie met een goede voorzet hebben ze ook geen van alle, word allemaal terug gekapt en weer terug of breed gespeeld. Paixao valt me dit seizoen heel erg tegen, hoop dat hij snel weer z'n oude vorm hervindt

29-01-2024 07:15

dierenhulp +95261

Daar hebben we er al een aantal van.

29-01-2024 06:56

Huisman +25893

Hadden we voorgaande jaren ook, maar dan trek je 'm op het eind nog over de streep. Daar is nu heel weinig van over

29-01-2024 06:57

beach-party +24317

Welke wedstrijd?

29-01-2024 06:56

Huisman +25893

U snapt het

29-01-2024 06:57

DeLaatsteZet +7459

Alweer eentje. Lang geleden dat er iets te genieten viel.

29-01-2024 07:08

D1908FR +1246

Gimenez speelt gewoon ze eigen wedstrijd, wilt alleen maar topscorder worden. Wat speelt die slecht de laatste weken

29-01-2024 06:54

DeLaatsteZet +7459

En topscorer wordt hij er ook niet mee, die van PSV, AZ en 020 scoren veel makkelijker

29-01-2024 06:55

D1908FR +1246

Klopt maar dat is waar die aan denkt en wat die wilt worden

29-01-2024 06:57

Nordberg +4825

die Griek scoort ze nog steeds aan de lopende band

29-01-2024 07:05

DeLaatsteZet +7459

Die van 020 nog veel meer

29-01-2024 07:16

beach-party +24317

Wij hebben gewoon niemand die het voortouw neemt als het niet loopt. Zoals Kokcü

29-01-2024 06:51

JVRFR +10154

Ik zei precies dit gisteren tijdens de wedstrijd, kan Kokcü niet even invallen. 😅

29-01-2024 06:52

HuuV +6717

Ik hoorde het je zeggen.

29-01-2024 06:53

teauvenoir +78371

Het zwakbegaafde broertje van Sven Mislintat heeft vorige zomer bij ons de transfers gedaan.

29-01-2024 06:49

dierenhulp +95261

Daar bedoel je DTK mee?

29-01-2024 06:50

teauvenoir +78371

Als hij deze peperdure troep heeft gehaald wel ja.

29-01-2024 06:51

beach-party +24317

Wij vissen ook in een vijver waar je een beetje geluk moet hebben. Vanaf een 15 miljoen is het shoppen met meer zekerheid

29-01-2024 06:54

dierenhulp +95261

En dan de afgekeurde goal omdat Vlap niet achter de bal bleef.

Anders verlies je hem in eigen huis gewoon weer.

29-01-2024 06:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties