Van Gaal: ''Bijlow heeft het fantastisch gedaan''

Van Gaal: ''Bijlow heeft het fantastisch gedaan''

Louis van Gaal is dik tevreden over zijn eerste periode als bondscoach van Oranje. De trainer koos voor Justin Bijlow als eerste doelman. Tyrell Malacia mocht zijn debuut maken en Guus Til kreeg voldoende speelminuten om nog een doelpunt mee te pakken.

Van Gaal vertelt dat hij een gok nam door jonge keepers als Justin Bijlow en Joël Drommel te selecteren, maar heeft geen spijt. ''En dat heeft uitstekend uitgepakt. Bijlow heeft het fantastisch gedaan. Dat geldt op links ook voor Steven Bergwijn, die ik er later alsnog bij heb gehaald.''

"Het is leuk om met jonge spelers te werken, die houden je scherp", gaat Van Gaal verder in gesprek met de NOS. "Maar het waren ook acht vermoeiende dagen, omdat ik zo veel gesprekken met spelers heb gevoerd. Het waren intensieve gesprekken en met sommige spelers zelfs wel drie of vier. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. En met alle analyses erbij zijn drie wedstrijden kort op elkaar niet alleen vermoeiend voor spelers, maar ook voor de staf."

Van Gaal heeft in een korte periode Oranje weer aan het voetballen gekregen. "De zesde training was beter dan de eerste, dat is ook logisch als je er iets probeert in te slijpen. En dat zag je ook in de resultaten op de training. De laatste training voor de wedstrijd tegen Turkije speelden we elf tegen elf en het basisteam won met 3-0. De twee keer daarvoor wonnen de reserves. Ook daarom was het een goede week. Maar het belangrijkste is dat we een stap richting het WK hebben gezet."

Beste keeper van Nederland
Rafael van der Vaart ziet Bijlow de komende jaren uitgroeien tot vaste doelman van Oranje. ''Ik vind het een geweldige keeper, dat laatste foutje dan zal Van Gaal zeggen dat mag niet. Of Justin een blijvertje is? Absoluut! Laten we het ook hopen, want we zitten niet heel goed in onze keepers. Voor mij en ik denk iedereen: de beste keeper die we op dit moment hebben.''

Plaats reactie
666

pyrefire +512

Iedereen maakt zich druk over een 6-1 in de 91e minuut. Lekker belangrijk...Degene die het meeste baalt zal Bijlow zelf zijn. Daarom is ook zo goed en zal hij nog veel beter worden.

10-09-2021 19:59

cipolini +14232

Is het iemand wel eens opgevallen, dat er nu 3 oud Spartanen op de bank zitten.

09-09-2021 12:07

Stanley.A +2313

van gaal is een feyenoorder

09-09-2021 07:20

Jvs 1908 +20

Heel Goed!!

08-09-2021 23:37

Viezevoorzitter +4567

Van Gaal gaf mij vroeger ook jeukende uitslag. Waarschijnlijk mede door alle successen met ajax en zijn betweterige arrogantie. Maar eerlijk is eerlijk hij flikt het wel keer op keer...

08-09-2021 23:06

rikkie12 +9259

Die Van Gaal heeft wel veel puin geruimd van De Boer. Nu een echte keeper, Bijlow. Malacia gedebuteert in Oranje. De Vrij eindelijk vaste waarde, want Te Licht voldoet niet.

08-09-2021 22:59

san_ +2358

Niet to zeer dat te Ligt niet voldoet maar Stefan is gewoon beter

09-09-2021 09:06

Wessi +134316

stilletjes met nieuws vandaag

08-09-2021 22:50

beppie172 +66514

https://twitter.com/feyenoord/status/1435692338907697157?s=21

08-09-2021 23:35

cipolini +14232

Die Van Gaal heeft wel veel puin geruimd van De Boer. Nu een echte keeper, Bijlow. Malacia gedebuteert in Oranje. De Vrij eindelijk vaste waarde, want Te Licht voldoet niet.

08-09-2021 22:18

cipolini +14232

Die Van Gaal heeft wel veel puin geruimd van De Boer. Nu een echte keeper, Bijlow. Malacia gedebuteert in Oranje. De Vrij eindelijk vaste waarde, want Te Licht voldoet niet.

08-09-2021 22:18

jack98 +47504

Goed dat van Gaal en van der Vaart het nu wel doorhebben!

08-09-2021 22:16

lobbie +5055

Het eerste verstandige woord van Rafaël

08-09-2021 20:20

tuur71 +337

Dit vind ik een beetje gelul. Ik heb Rafael nog niet echt kunnen betrappen op onzin. Je hebt er vast last van dat hij een Ajacied was en maakt je niet echt objectief.

09-09-2021 12:04

lobbie +5055

Je bedoelt hij heeft hetzelfde niveau als van Haardonk, en dat is ook vrij laag

09-09-2021 12:46

Guipelle +1793

Van Gaal had 10 jaar geleden al trainer moeten worden van Feyenoord. Ston de organisatie er al lang verl beter voor en was de kas waarschijnlijk dik gevuld.

08-09-2021 19:33

feyefrank +2094

Hij is gevraagd maar hij wilde zelf niet.

08-09-2021 21:51

Pavelichenco +2536

Niet zo gek dat hij niet wilde. Dat moment dat hij en zijn vrouw voor van alles werden uitgemaakt in de Kuip... Ook al was dat veel recenter dan 10 jaar geleden, het kan en mag gewoon niet gebeuren zoiets.

08-09-2021 23:47

DeKuipKoning +1813

Ik word ook steeds blijer van Van der Fart. Blijft een jood natuurlijk maar trekt wel bij

08-09-2021 19:25

edtfeyenoordpedt +28629

Weet nog wel dat hij na een Feyenoord - ajaks in de Kuip stond te genieten en tegen de camera zei: dit is toch fantastisch man. Eerlijke gast.

08-09-2021 21:40

michael_verstappen +99

Wanneer feyenoord de ueafa cup won was hij apetrots. Vd vaart is een goed ventje

09-09-2021 07:39

YNWA74 +1039

Mag hem eerlijk gezegd wel , zegt wel vaak eerlijke dingen , geen gebrei of politiek correcte antwoorden , en vind hem ook niet heel partijdig in z’n commentaar als 020er

08-09-2021 23:29

Gregor +5283

Die Louis, er waren tijden, mid jaren 90, dat ik die vent wel kon vermoorden. Maar eerlijk is eerlijk, gisteren was het genieten wat een heerlijke wedstrijd

08-09-2021 19:16

Olafs +4815

Dat gaat wel ver, maar hij vond zichzelf echt wel heel erg goed inderdaad. Pfffff, vermoeiend. Gelukkig was ik 15 ongeveer en ook met andere dingen bezig dan Lowietje analyseren....

08-09-2021 21:21

hassan2 +43839

Lekker Louis. Bijlow altijd nummer 1

08-09-2021 19:09

Geitekaas +44649

...maakte domme blunder in de 90ste minuut waardoor een speler van 80 miljoen bijna zwaar geblesseerd raakte...

08-09-2021 19:08

Frankster +21251

Wat een theorie...

08-09-2021 19:14

Jeli +1402

Ja en hoe kwam dat? Door een ontzettend slechte terugspeelbal van Rensch.

08-09-2021 19:17

Andre010 +4675

Schei toch uit! Al was die bal van Rensch een beetje kielekiele, dan is dat toch geen reden om Van Dijk zo aan te spelen? Nogmaals, gewoon fout van onze Justin, voor de rest een voortreffelijke wedstrijd!

08-09-2021 20:30

MaartenTT +20257

Hahahahahaha.
Toch nog wat gevonden om als enige op te merken en zo een Feyenoordspeler af te zeiken.
Man, man, man, man, man.
Wat een nep-supporter.

08-09-2021 19:31

Olafs +4815

Het zijn net mensen die profvoetballers hè? Wonderlijk deze benadering. In het dagelijkse leven waar dan ook worden wel meerdere blunders begaan. En die hebben soms nog grotere gevolgen dan een speler die geblesseerd raakt. Heb het niet gezien hoor was zelf sporten maar het gaat mij om wat je zegt. Iedereen maakt blunders en fouten. En inderdaad wees gewoon trots als Feyenoorder. Er staat een 23!!! jarige keeper uit Feyenoord 1 tussen de palen. Koester dat. Trots op Justin!

08-09-2021 21:24

ndroock1 +2443

Justin = H E L D. Nee, een hele grote fantastische wereldheld.

08-09-2021 23:06

keesfr17752 +1084

Hoe kom je bij die onzin?Eren Feijenoorder of niet die bal naar blijk was niet goed en dat benoemen heeft totaal niets te maken met afzijken

08-09-2021 21:28

Pavelichenco +2536

Zou met 1 doelpunt verschil of gelijke stand ook echt niet gebeurd zijn...

08-09-2021 23:49

Tjr14 +410

Jammer dat we niks zien over de eerste training(en) van dessers en nelson

08-09-2021 17:59

SuperGuidetti1. +76149

Verreweg de beste. Trotse Feyenoorder 👏

08-09-2021 17:59

HarryenGerard +2668

Hier nog twee. Wat heeft die zich ontwikkeld.

08-09-2021 18:03

JaysonTatum +1227

zitten jullie samen achter pc of dubbele persoonlijkheid?

08-09-2021 18:14

Solida +38026

Hij maakt ons trotse Feyenoorders👍

08-09-2021 18:05

MarcosCuracao +53823

Het beeld dat F. De Boer een flopdrol was, is en blijft, wordt alleen maar groter.

08-09-2021 17:55

Solida +38026

Mooie variatie op flapdrol 👍

08-09-2021 18:06

ringoster +2026

Bedoel je niet fliptrol?

08-09-2021 18:33

MarcosCuracao +53823

Sorry, moest idd flapdrop zijn.

08-09-2021 19:56

Andre010 +4675

Dat die gast gewoon bijna 5x kampioen is geworden he... ondenkbaar

08-09-2021 20:31

MarcosCuracao +53823

Maar dat kwam niet door hem, maar omdat Feyenoord toen gewoon slecht was... ;)

08-09-2021 22:07

Pavelichenco +2536

whahaha corrigeren en dan nog steeds fout doen. Flopdrol, flapdrop. Wel creatief. Mijn plusje heb je.

08-09-2021 23:50

MarcosCuracao +53823

Dat was nou juist de bedoeling :P
Mijn plusje heb je ook.

08-09-2021 23:55

ernst H +4998

Normaal worden onze spelers gedowplayed, bij Bijlow zie ik t omgekeerde gebeuren.
Hij is wel goed, maar zo goed.
Ik zie best nog wel verbeter punten.

08-09-2021 17:48

wilbert17 +23477

Zijn uittrappen komen meer niet dan wel aan. Verder is het ok en vooral veel rust in de 16. Op de 91e minuut na dan.

08-09-2021 17:57

ernst H +4998

Ik vind m soms positioneel minder en hij wacht soms te lang met de bal in t spel brengen.
Doelpunt gisteren was zijn fout

08-09-2021 18:12

beppie172 +66514

In de 91e minuut was het ook rust, maar iets te veel.
Had m beter onrustig een trap naar voren of de zijlijn kunnen geven. Doelpunt was niet alleen zijn fout, was een fout van Rensch, Bijlow, van Dijk en de scheidsrechter.

08-09-2021 18:37

Solida +38026

Hij overtuigd ondanks foutjes, ofschoon gisteren geblunderd

08-09-2021 18:08

ernst H +4998

En toch zit ik nooit helemaal gerust te kijken, zoals ik dat wel had bij Jones in t kampioensjaar.

08-09-2021 18:14

Solida +38026

Ik hoop en denk dat Bijlow het Jones-niveau zal overstijgen en dat je ooit helemaal gerust zult kijken :)

08-09-2021 19:08

ernst H +4998

Dat hoop ik ook, hij heeft wel alles om een complete keeper te worden.

08-09-2021 20:05

keesfr17752 +1084

Strafschoppen is ook een dingetje. Heb na de Johan Cryff schaal niet veel meer zien doen. Velen willen het niet horen maar hij zou bij v.d. Sar info gaan halen. Die heeft het op latere leeftijd ook pas geleerd.

08-09-2021 21:45

ernst H +4998

Vd Sar dat niveau zou je moeten nastreven

08-09-2021 21:58

Pat82 +5114

Ik mis Feyenoord.

08-09-2021 17:40

Tapiaz +28566

Ik ook man, en komend weekend ook weer niks, nog een week wachten bah!

08-09-2021 17:42

JaysonTatum +1227

ja mooi kut dit hadden gewoon moeten voetball3n

08-09-2021 17:48

FrNiels2017 +157476

?! Waarom dat dan?

08-09-2021 17:53

beppie172 +66514

Dinsdagmiddag alweer.

08-09-2021 18:38

heldvan23 +808

Wij willen nieuws over onze club!

08-09-2021 17:40

Tapiaz +28566

Ik blijf het maar een beetje vreemd vinden dat heel veel Feyenoordsupporters hier hardop dagdromen van de enorme bedragen die we gaan vangen voor Bijlow, Sinistera en weet ik veel wie van ons elftal. Nou ik hoop dat ze allemaal blijven voorlopig en zo veel kans op succes hebben! We zijn een voetbalclub he, en op het veld moeten we succes nastreven!!

08-09-2021 17:33

[FR]Thomas +227603

Maar je kunt toch iemand verkopen en betere spelers terughalen?

08-09-2021 17:34

CPP +3534

Nee dat kan niet. Anders zouden de grote clubs wel die betere (en dus ook goedkopere) spelers halen. Je kan uit de financiële problemen komen door verkopen, je kan langzaam aan je budget vergroten door verkopen, je kan meer spelers halen door verkopen, maar je haalt geen betere spelers.

08-09-2021 17:58

beppie172 +66514

Hij zegt niet dat het op dezelfde positie hoeft te zijn. Als je Sinisterra verkoopt en je kan dan een spits en Til kopen, dan wordt je sterker en heb je betere spelers gehaald.

08-09-2021 18:40

MarioFR +11920

Aan de ene kant is het logisch om in het geval van Bijlow zo te denken, maar ons probleem is wel vaker geweest dat we spelers te lang aan het contract hielden..

We moeten eigenlijk gewoon elk jaar minimaal een speler hebben die voor 10+ miljoen weggaat en dat bedrag moet dan elk jaar weer omhoog gaan, anders krijgen we weer het probleem dat spelers minder waard worden door dat ze ouder worden en/of contract afloopt, zie Haps, Jorgensen en mindere mate Fer

08-09-2021 17:38

Tapiaz +28566

Ja ik weet ook wel dat het een utopie is om de echte toppers te behouden, dat is nu eenmaal ook het lot van Nederlandse clubs. En dan moet je financieel ook zeker proberen om alles eruit te slepen. Goede scouting én jeugdopleiding moeten zorgen dat we een topclub blijven! Maar neemt niet weg dat ik vurig hoop dat onze pareltjes nog een tijd voor onze mooie club spelen!

08-09-2021 17:46

ernst H +4998

Van het team van Gio is ook bijna niemand meer over.

08-09-2021 17:41

beppie172 +66514

Het team van Gio van het eerste jaar was het laatste jaar Gio ook weinig meer van over.

08-09-2021 18:42

keesfr17752 +1084

Dat is nu niet van belang wij moeten geld verdienen aan transfers. Dan kunnen wij ook betere spelers gaan halen en dan pas naar team prestaties en uitslagen. Dit traject duurt even en kan niet op een dag plaats vinden Denk b.v. maar aan 5 jaar of zo.

08-09-2021 21:53

Dezwartetulp +77545

De Vrij is een topverdiger, maar mensen die zeggen dat ie veel beter is dan van Dijk overdrijven.

Van Dijk is een leider en voetballend beter dan de Vrij. Zie die pass op Berguis in minuut 1.

08-09-2021 17:32

ernst H +4998

Van Dijk is wel een leider, maar de Vrij is opbouwend beter.
Let maar op van Dijk laat de Vrij ook de opbouw doen.

08-09-2021 17:42

hoekieuitzoekie +21751

De Vrij is een betere mandekker. Van Dijk een betere verdediger in de ruimte en een echte leider.

Lekker boeiend verder. 2 verdedigers van absolute wereldtop.

08-09-2021 17:42

SuperGuidetti1. +76149

Ik vind Stefan de Vrij de beste centrale verdediger die NL heeft

08-09-2021 18:01

GO1984 +4815

Verschil tussen een kneus van een trainer en een goede trainer.

08-09-2021 17:28

hoekieuitzoekie +21751

Hetzelfde team en dezelfde ideeën. De uitvoer is totaal anders.

Ik mag hopen dat De Boer na deze vertoning van Van Gaal nog niet aan de bak komt als assistent coach bij een willekeurig dameselftal!

08-09-2021 17:44

HarryenGerard +2668

Wel Til, Malacia, Bijlow, die andere keeper, Bergwijn, De Vrij ipv De Ligt. Geen Babel, Stekelenburg, Luuk de Jong, die van MU en dan zijn we er vast een paar vergeten. Dus niet hetzelfde team en geen 5-3-2. Verder eens over De Boer, wat een prutser is dat.

08-09-2021 18:10

hoekieuitzoekie +21751

Afgezien van blessures, allemaal spelers die zowel De Boer als Van Gaal kunnen/konden oproepen.

08-09-2021 18:26

Penalty +292

Je ziet het verschil tussen De Boer en Van Gaal er af spatten. Van Gaal durft keuzes te maken waar de Boer dat niet durfde. De groep heeft er ook vertrouwen in en de opwaartse lijn is duidelijk zichtbaar. Tegen Turkije werd gewoon goed gevoetbald. Mooie combinaties en vroeg druk zetten. Heerlijk. Na het EK had ik er flink de P in, maar nu Van Gaal orde op zaken stelt ziet het er toch weer goed uit.

We hebben een mix van topspelers en spelers die aan de weg timmeren. Met een beetje geluk staat er over een jaar of 2 een elftal dat weer mee kan doen om de prijzen.

08-09-2021 17:27

Peterk +35207

Fantastisch gespeeld maar laten wij wel in het achterhoofd houden dat Turkije wel heel erg pover was. Tegen een kwalitatief sterkere ploeg kan je pas zien wat het team waard is...

08-09-2021 17:30

hoekieuitzoekie +21751

Wat een onzin. Dit is hetzelfde Turkije tegen wie De Boer helemaal weg gespeeld is! De Boer kon tegen zwakkere tegenstanders niet eens tot normaal voetbal komen. Je hebt helemaal geen kwalitatief sterkere ploeg nodig om te zien dat dit een wereld van verschil is.

08-09-2021 17:45

Grover +5307

Bijlow
Dumfries
de Vrij
van Dijk
Malacia
Gravenberch
de Jong
Wijnaldum
Heuvelhut
Depay
Gakpo

Heb je niet alleen de sterkste opstelling, maar ook nog eens een mooie vertegenwoordiging van verschillende voetbalachtergronden.

08-09-2021 17:21

fr-0223 +3712

Heuvelhut 🤣🤣🤣🤣👌

08-09-2021 17:23

NickCuracao +3920

Vond m niet eens zo geweldig spelen gister.. in de hoofdstad schreeuwden ze hoe geweldig hij wel niet was. Vond ik wel meevallen. Hij kan alleen binnendoor, buitenom kan die niks echt veel te traag.


Dus als.je geen opkomendeback hebt die opstoomt heb je er geen reet aan hoor.

08-09-2021 17:27

Grover +5307

Klopt, speelde vrij matig. Maar het is natuurlijk niet zo dat er veel alternatieven in Oranje rondlopen.

Onze hoofdstedelijke vrienden moet je niet al te serieus nemen trouwens, die vonden ook dat Blind een van de beteren was, terwijl dat de minste van het veld was.

08-09-2021 17:34

Snoek1974 +1827

Klopt zeker als je veel loopvermogen , snelheid en diepgang in de ploeg hebt dan heb je wat aan Berghuis in oranje anders niet .

Maar Bergwijn Depay Gakpo lijk me ook een gevaarlijke aanval

08-09-2021 19:47

Penalty +292

Ik vond Klaassen gisteren ook een uitstekende pot spelen. Dit is natuurlijk een onpopulaire mening. Maar hij en Depay hadden gisteren duidelijk een klik op het veld, getuige een aantal mooie combinaties waar ook goals uit vielen.

08-09-2021 17:28

Grover +5307

Speelde goed inderdaad, kan zijn kop alleen niet uitstaan.

08-09-2021 17:31

ernst H +4998

Ja eerlijk is eerlijk, Klaassen was echt goed gister

08-09-2021 17:43

ernst H +4998

Heb je weleens in de spiegel gekeken, Grover

08-09-2021 17:44

ADHDave +3375

De Albino speelde zeker een goede pot. Goede tandem met Depay gister. Til viel ook goed in. Hopelijk heeft hij geen nasleep van z'n blessure

08-09-2021 17:58

hoekieuitzoekie +21751

Met Gravenbergh, De Jong, Wijnaldum speel je met 3 verdedigende middenvelders. En dat was nu net het probleem onder Koeman en De Boer (die laatste had nog veel meer problemen). Als je De Jong en Wijnaldum opstelt moet je een aanvallende middenvelder neerzetten, anders blijft er niks over qua creativiteit.

08-09-2021 18:02

beppie172 +66514

Wijnaldum is of uit vorm of het beste is er vanaf. Bij zo’n PSG wordt je ook niet uitgedaagd volgens mij om het beste uit jezelf te halen, behalve dan straks in de CL. Die hebben zoveel individuele klasse dat ze toch wel winnen in de competitie. In deze vorm gaat hij op een gegeven moment zijn basisplek kwijtraken.

08-09-2021 18:49

Snoek1974 +1827

Cijferde zich weg gisteren voor het team , met zijn loopvermogen is die goud waard , al moet die voetballend wel weer wat sneller gaan spelen en wat balvaster worden , al weet ik niet wie m er dan zomaar even uitspeelt

08-09-2021 19:49

beppie172 +66514

Dat sneller en balvaste zie ik steeds minder. En wordt in Frankrijk ook minder gevraagd.

08-09-2021 20:09

Peterk +35207

Met Bijlow nam je in mijn ogen geen risico omdat je ziet dat hij kwaliteiten heeft. Drommel is een heel ander verhaal. Die is nog lang niet zo ver, maakt teveel slippertjes. Als Bijlow zijn koppie er bij houdt dan is hij voor jaren de vaste keeper....

08-09-2021 17:21

NickCuracao +3920

Straalt ook veel meeeer rust uit dan Drommel. Hij komt echt heel zeker over en coached ook heel fanatiek mee wat de verdedeging veel rust geeft.

08-09-2021 17:29

fr-0223 +3712

Bijloooooooowwwwwwww

08-09-2021 17:18

Roodwitteziel +6088

Bijlow of Sinisterra wordt een recordbedrag, maar welke van de twee.

08-09-2021 17:18

MarkDiemers6 +526

Keepers zijn veel minder waard dan aanvallers

08-09-2021 17:20

Roodwitteziel +6088

Donnaruma is veel meer waard dan Bozenik

08-09-2021 17:21

Grover +5307

Donnaruma was gratis, mag toch hopen dat we niet bij hoeven te leggen voor Bozenik.

08-09-2021 17:25

Solida +38026

Bijlow komt imo beter en frequenter uit de verf dan Sini
Helaas
Beide zullen een soort van recordbedrag waard worden, maar Justin eerst en daarna Sini

08-09-2021 17:28

Peterk +35207

keepers zijn in de regel veel minder "waard" alhoewel in het voetbal is het vaak net wat de "gek"voor een speler over heeft. Hopelijk treffen wij ook eens zo'n gek...,.

08-09-2021 17:27

Dirk Zeeland +365

Precies, ze zullen maar net om een goede keeper verlegen zitten in Barcelona, Manchester of München oid. Dan is het kassa

08-09-2021 19:52

FeyenoordLeen +1008

Gewoon goed gekeept, jammer van die laatste bal. Zie ik toch wel als een fout.
Maar het is de komende 10 jaar de keeper van Oranje.

08-09-2021 17:17

frtikkieterug +6706

Was ook een fout, maar daar leer je van

08-09-2021 17:23

Japio +5800

Ik vond van dijk toch ook wel erg traag reageren op die bal. Zag er ook niet goed uit. Allebei een beetje schuld zeg ik dan. Maar goed, niet raar dat bij 6-0 in blessuretijd de scherpte er een beetje af is.

08-09-2021 17:25

beppie172 +66514

En Rensch gaf m als eerste matig en te zacht richting Bijlow.

08-09-2021 18:52

eppo +73147

Bijlow is een echte Feyenoorder.

08-09-2021 17:15

Umpedump123 +6257

Overigens echt bizar dat deze jongen paar maanden geleden nog gepasseerd werd bij Jong Oranje… terwijl hij toen al 1e keeper moest zijn op het EK. Blij dat van Gaal terug is als trainer van Oranje, die snapt het tenminste wel.

08-09-2021 17:14

Cluip +5894

Nou ja gepasseerd... Hij had een blessure gehad en deed niet mee en omdat jong in een flow zat werd zijn vervanger nog eens opgesteld... Daarna stond bijlow er gewoon weer in. Toch?

08-09-2021 17:16

JaysonTatum +1227

is na frank de boer ook de slechtste trainer van nederland die van der looi. gudde en die clown van twente maken er een puinhoop van. louis red ze nu.

08-09-2021 17:42

Umpedump123 +6257

Yesss Bijlow topper!!

08-09-2021 17:12

FRlegend +17128

Van Gaal is gewoon een vakman. Je kan persoonlijk vinden van hem wat je wil maar een van de beste Nederlandse trainers ooit. Goed voor ons, want hij maakt nu onze talenten weer een stukje beter.

08-09-2021 17:09

FR1987 +2059

Je kan vinden wat je vindt van van gaal maar ik denk dat hij wel de juiste man op de juiste plek is voor dit oranje. Logische opstellingen ( op blind na ) en gelukkig weer de NL 433

08-09-2021 16:58

MaartenTT +20257

"op Blind na".
Ik begrijp dat jij jezelf toch net even als beter dan Louis inschat?

08-09-2021 17:03

FR1987 +2059

Zeker niet. Alleen na mijn mening is blind veel te traag als linksback,waardoor je geregeld in de problemen komt verdedigend gezien

09-09-2021 00:57

Peterk +35207

Frank de Boer was een heel matige trainer. Had geen grip op het elftal en was in de communicatie naar buiten belabberd. Had ook net iets teveel voorkeur voor spelers uit het Amsterdamse..., verder keek hij niet...

08-09-2021 17:24

GernotTrauner +4921

Ohh louis, jij man van veel gezichten
Jij mag bij hoge bomen staan
Terwijl de wind zich op jou richtte
Heb jij de stormen steeds doorstaan

08-09-2021 16:47

hetslotopdedeur +13141

welke club denken jullie dat Bijlow zijn volgende stap zal zijn? zelf denk ik Dortmund ofzo

08-09-2021 16:46

Nol +3189

Ik denk sc Feyenoord. Wanneer hij op zijn 43e stopt bij Feyenoord en een stapje terug wil doen.

08-09-2021 16:49

hetslotopdedeur +13141

Zou fantastisch zijn, maar denk wel dat het beter voor zijn carrière is als hij binnen een paar jaar een stap zal maken

08-09-2021 16:51

Dezwartetulp +77545

We willen toch graag dingen die beter zijn voor Feyenoord?

08-09-2021 17:29

Duimomlaag +678

Hangt van diverse factoren af… ik denk namelijk dat een club als Bayern nog wel grote kans hebber is…

08-09-2021 17:05

FRlegend +17128

Denk zelf ook Bayern als Neuer klaar is.

08-09-2021 17:10

JaysonTatum +1227

hij wil naar spanje zelf

08-09-2021 17:43

dylanfeyenoord +10

De vrij over een paar jaartjes weer bij ons op zuid, om ze carriere af te sluiten zou fantastisch zijn

08-09-2021 16:33

JozefCruz +1789

Beste Louis,

Als de reserves in het beginsel steeds winnen bij de training, heb je dan niet wat verkeerde spelers in de basis staan?

En als je zo tevreden bent over Bijlow, waarom voer je de druk dan op over het bekijken van een keeper in Duitsland (die vorig jaar naar het schijnt maarliefst 3 wedstrijden in de competitie heeft gekeept)?

08-09-2021 16:32

fr1908-paul- +5626

Haha omdat het topsport is. Lees het artikel nog een keer. Die gaat echt niet eerste keeper worden

08-09-2021 16:34

JozefCruz +1789

Heb je artikel van ad gelezen? van Gaal noemt het opstellen van Bijlow daar "een geslaagde gok, maar er is ook nog een keeper..."

Eerder zei hij al dat hij geen goede keeper voor "1-4-3-3" had en daarom ook eigenlijk voorkeur had voor 5-3-2. Spreekt niet heel veel vertrouwen uit voor Bijlow.

08-09-2021 16:45

MaartenTT +20257

''Bijlow heeft het fantastisch gedaan''

Is toch geen woord Chinees bij?

08-09-2021 17:08

Lucas_010 +6597

Als hij bijlow er nu nog uithaalt neem ik hem nooit meer serieus.

08-09-2021 17:22

frtikkieterug +6706

Hij wist toen ook nog niet dat hij een goede keeper had. In het Nederlands elftal spelen is toch iets anders dan bij je club.

08-09-2021 18:00

SebastianPardo +227

Wie heeft die laatste alinea geschreven?

08-09-2021 16:23

JaysonTatum +1227

gooi even wat nieuws

08-09-2021 16:18

nakkieL +1

bijlow contract voor het leve geven

08-09-2021 16:17

Feyenoord4Ever +3272

Leuk om te zien dat Bijlow het zover heeft geschopt alleen het bewijst nogmaals hoeveel moeite een Feyenoord speler moet doen om in Oranje te komen. Hoeveel fouten hebben de Ligt, Stekelenburg en Cilissen gemaakt? Bijlow moet nu juist erin blijven om ervaring op te doen en eigenlijk verkassen naar bijvoorbeeld Spurs of Manchester.

08-09-2021 16:15

BlikHeinie +12763

Kwam ook wel door de blessures en de boer natuurlijk, maar van gaal kiest wel vaak voor de feyenoorders gelukkig

08-09-2021 16:30

Artycuno +7648

Als Justin zo door gaat kan er aankomende zomer wel eens een club komen die 20-25 miljoen gaat betalen!

08-09-2021 16:03

Solida +38026

Na een goed WK 25+mln!
Bam!

08-09-2021 16:17

Artycuno +7648

25+ moeten we Wereldkampioen worden haha

08-09-2021 16:25

Pas +6946

Maar dan helaas geen goede keeper meer bij ons.

08-09-2021 16:36

Solida +38026

Voor dat geld haal je wel iets wat goed genoeg is ..

08-09-2021 17:24

Frankster +21251

jammer dat het wk in december is

08-09-2021 16:18

Pas +6946

Bayern. Die halen Bijlow en Malacia (helaas) op voor ca 40 mln tezamen.

08-09-2021 16:36

hvdv65 +8414

Bijlow is top. Rotterdam’s bravour, stond daar gewoon zeker en vast in z’n doel van Dijk en de Vrij te vertellen waar ze naartoe moesten spelen en dat deden ze ook!

Verder zijn z’n uittrappen altijd raak en komen ze bij de juiste kleur.

08-09-2021 15:48

Tuinstoel +12900

Hij kent de stad vergeet dat niet.

08-09-2021 15:49

Kralinger67 +1148

En hij kijkt fris uit de ogen.

08-09-2021 15:52

JaysonTatum +1227

en al jaren breed gedragen

08-09-2021 15:53

Frankster +21251

Bravoure valt mee maar wel rust

08-09-2021 16:18

Tuinstoel +12900

De hand van Truus is zichtbaar; nu de poes nog?

08-09-2021 15:46

hvdv65 +8414

Ik dacht ook, wat zit daar nou? Was dus de hand van Truus

08-09-2021 15:49

gekke_henkel +4020

Die 2e aflevering van Disney is wel heel beroerd als ik terugdenk aan al die wedstrijdeb met Wolfsburger etc

08-09-2021 15:38

MarioFR +11920

Denk dat dat wel de vreemdste wedstrijd was in de afgelopen jaren, snap nog steeds die laatste 2 penalties niet

08-09-2021 15:48

Willem10 +11982

UEFA mafia

08-09-2021 15:54

gekke_henkel +4020

Echt bizar, had ook wel verwacht dat de spelers er wat van zouden vinden of Dick

08-09-2021 16:01

MarioFR +11920

Ik had wel verwacht dat ze in de kleedkamer wel iets hadden gezegd over die scheids.. inderdaad, ik begrijp wel dat je zoiets niet helemaal in interviews gaat benadrukken maar in de kleedkamer toch wel dacht ik

08-09-2021 16:10

mafkaan +62645

Blijft een neus. " Onze " Loowieke van G. Hij gaat toch kijken naar een extra keeper. Mark Flekken die in Duitsland speelt.

08-09-2021 15:29

ricodetico +13075

Misschien wel omdat hij de rest niet goed genoeg vindt

08-09-2021 15:34

JoopD +627

Van Gaal mag nooit meer een andere keeper bekijken want hij heeft Bijlow. 1 keeper is wel genoeg. Anders is ie een neus. Wat een niveau.

08-09-2021 15:34

Kalouless +12716

Hou nou eens op met dat gecalimero. 11 Feyenoorddebutanten onder deze man, tegen 7 uit Amsterdam.

08-09-2021 15:40

Kralinger67 +1148

Ja waarschijnlijk omdat hij Arme Drommel en Krullenvanger niet goed genoeg vindt.

08-09-2021 15:53

huissie79 +20232

Tja, van gaal nou zo slim of ben jij nou zo dom?

08-09-2021 16:17
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties