Van Hanegem kritisch: "Verder deed hij eigenlijk alles verkeerd"

Van Hanegem kritisch: "Verder deed hij eigenlijk alles verkeerd"

Ayase Ueda heeft nog niet kunnen overtuigen bij Feyenoord. De Japanner maakte wel een belangrijk doelpunt tegen FC Twente, maar Willem van Hanegem is kritisch op zijn spel. Ook Igor Paixão en Ibrahim Osman maakten tegen de Tukkers geen onbetwistbare indruk.

"Feyenoord zag ik een halfuur lang proberen als een kip zonder kop FC Twente onder druk te zetten," begint Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Werkelijk overal waren ze te laat. En ik zie in het veld dan ook niemand die zegt dat lukraak naar verdedigers sprinten niet slim is en het probeert aan te passen. Dan bevalt mij Hwang In-beom nog het meest; dat doelpunt met zijn zwakke been was ook weer zo’n moment dat je denkt dat hij de ploeg beter kan gaan maken."

Van Hanegem zag een matig aanvalstrio bij Feyenoord op het veld staan. "Winnen terwijl de hele voorhoede zo zwak speelt, dat is dan wel lekker. Igor Paixão deed maar weer wat, Ibrahim Osman heb ik nog niet op veel goeds kunnen betrappen, en Ayase Ueda is een mysterie. Die kopbal was mooi, dat lukte hem ook al tegen NAC, maar verder deed hij eigenlijk alles verkeerd. Terwijl hij nu toch echt een kans van maanden heeft om het te laten zien. Maar het houdt nog niet over."

Van Hanegem zag de bezoekers ook geen constant hoog niveau halen in De Kuip. "Bij FC Twente hoorde ik trainer Joseph Oosting na afloop zeggen dat het zijn elftal wel was gelukt tegen Manchester United. Dat is dus het gevaar van een resultaat halen in zo’n wedstrijd, dat je daar het hele seizoen trots op blijft. FC Twente mocht blij zijn met dat punt, maar in De Kuip vielen ze op een gegeven moment echt heel ver terug. Als je zo domineert in de openingsfase, kun je gewoon niet met 2-0 achter gaan rusten."

Plaats reactie
666

Hanegem +4335

Ach Willem met alle respect!
Jij bent ook niet perfect joh !

08-10-2024 22:36

ookhier010 +677

ik weet bijna zeker dat die bloksnor hem niet had gespaard , niemand neemt er aanstoot van/aan
https://imgur.com/a/lyGh7Fi
zou hij trouwens het filmpje van jules deelder en marga van Praag kennen .

steunen is zilver , kwetsen is goud

08-10-2024 12:49

lodj +339

He Willem. Of eigelijk kutje Gouka je ziet alles zo scherp wat vond jij van de vlag in het fc Twente vakmet hakenkruis

07-10-2024 17:56

ookhier010 +677

je hebt een punt hoor , maar laat gaan , iedereen vind ons tokkies .. en volgens Geerd den Ouden zijn we allemaal werkeloos ... gekwest woorden door verbaal gedrag ge maakt het mit

08-10-2024 12:53

14mei17 +3319

“De kopbal was mooi (..) maar verder deed hij alles verkeerd.” Is het die ouwe opgevallen dat Ueda de aanval die naar zijn goal leidde zelf had opgezet? Verder heeft hij in elk geval een paar kopduels gewonnen!

07-10-2024 15:32

Bal-Bal +5047

Ik weet de reacties nog over minteh. Zelfde als osman nu. Instappen in een geoliede machine is altijd makkelijker. De kar trekken in een team in opbouw kan je niet toeschuiven aan een onervaren gast.

07-10-2024 13:59

joebeste +1672

Klopt minteh was ook een blind paard wat alleen maar kon rennen. En zo was Nelson in t begin ook.

07-10-2024 19:17

dionline +5658

Kan me nog een wedstrijd herinneren dat “ we” de eerste helft domineerden, en toch met een 2-1 achterstand de rust ingingen, Willem. Heeft ons een nationaal trauma opgeleverd dat nu al 50 jaar duurt.

07-10-2024 13:06

frvlissingen +3668

Onze aanval moet het hebben van voorzetten. Zie eerste goal. Dus Paxaio naar rechts en Osman naar links.

07-10-2024 12:56

tussenjaar +6117

Het is wachten op Stengs

07-10-2024 12:55

Brabander +3697

Is toch heel simpel ik zeg jullie nogmaals OSMAN die moet van links komen dat is zijn plaats daar is tie veel en veel dreigender.....

07-10-2024 12:24

14mei17 +3319

De uitdrukking die hier geprobeerd wordt te gebruiken is onuitwisbare indruk. “Onbetwistbare indruk” komt in het ABN niet voor. Ik heb hier al eens eerder op gewezen maar de crew leest kennelijk de reacties niet.

07-10-2024 11:55

dionline +5658

Dat laatste deel geef ik ze geen ongelijk hoor, want er wordt wat onzin uitgebraakt hiero 😜
Eerste deel eebs.

07-10-2024 13:07

Mat +3579

Ik begrijp werkelijk waar niet waarom een jongen als Slory verhuurt is. Hij zal toch niet minder zijn dan dat blinde paard van een Osman? Hetzelfde geld trouwens ook voor Sauer,want het spelletje van Paixao is nu wel bekend met z'n eeuwige naar binnen komen.

07-10-2024 11:37

Jurk +7014

Robben kwam ook meestal naar binnen… dat maakt niet uit… het gaat om de ruimte die je voor jezelf kunt creëren om te kunnen schieten op doel…

07-10-2024 12:44

kampbos +339

Iedereen is kritisch op Feyenoord .het is zeker niet geweldig maar met een inhaal wedstrijd staan ze 1 punt voor op Twente winnen bij girona . Gaat die penalty er in dan staat het 1-3 en lopen we misschien nog wel uit naar 1-4 . Alleen paxio mag wel meer oog voor zijn medespelers hebben . Bij psv is alles geweldig maar kijk eens goed wat een geluk ze vaak hebben tegen Sparta ook weer . En hoeveel punten heb psv in de champions league 1 Feyenoord 3 kijk eens welke tegenstanders psv heb gehad de drie onderste geen ploeg van de bovenste 5 . Teveel mensen zitten met het slot syndroom . Hij heb super gepresteerd. Maar deze aankopen zijn wel van slot .Zirrouki .ueda . Ivanusec ook slot kreeg ze niet aan het voetballen . En van de belt . Moussa .en Lingr smal niet te vergeten . De trainer van nu zit hier ook mee in zijn mee inzink maag

07-10-2024 11:37

jayjay49 +7833

Ja Willem!!
Het was erg slecht voetbal gisteren!!!!

07-10-2024 10:38

radikale +6809

Ik vind Ueda de 2e helft ech wel beter.

07-10-2024 10:17

baldjkf +2854

Willem ziet het zoals altijd weer goed. Ueda en Osman kunnen er geen pepernoot van. Hwang, Timber en Hancko redden Feyenoord zoals altijd weer en gelukkig doet Bueno weer mee. Eindelijk speelde Lotomba ook eens aardig. De rest was matig tot slecht.

07-10-2024 10:02

Michael.V95 +127

Milambo was niet slecht hoor!

07-10-2024 19:34

baldjkf +2854

Veel te afwezig, ik heb vaak het gevoel dat hij niet eens meedoet. Zit op dit moment nog te weinig gif in.

08-10-2024 13:23

Danny.v70 +327

U-a-Ueda 💥

07-10-2024 09:45

HaarlemFan +533

Ik vind onze aanval gewoon echt zwak. Ze moeten het allemaal hebben van het middenveld, maar waar is nou die flankspeler die uit het niets iets kan creëren. Minteh had het nog een beetje. Dennis is gewoon weer gefaald in halen van goede flankspeler

07-10-2024 09:45

Michael.V95 +127

Ga jij lekker bij Haarlem kijken ow nee die zijn failliet

07-10-2024 19:35

HaarlemFan +533

Zou ik een comedy les mogen volgen bij jou anders

07-10-2024 23:55

Michael.V95 +127

Ja zeker! Dan wordt het hier waarschijnlijk wel heel erg gezellig😉

08-10-2024 11:14

Jakkie +8962

Ueda is gevaarlijk als hij de ballen vanaf de zijkanten krijgt. Zolang de vleugelaanvallers voortdurend naar binnen komen heb je niks aan dit type spitsen. Speel dan met een extra middenvelder.

07-10-2024 09:37

y6yc9x4f92 +1025

Wel grote woorden voor die kerel dat hij kip zonder kop zegt.

07-10-2024 09:27

waterman +2095

Osman heb ik ook niets goeds zien doen.
En hoog druk zetten is iets anders dan hoog staan en inderdaad overal te laat komen. Daarin heeft Willem gelijk. De rest van zijn verhaal ben ik oneens

07-10-2024 09:27

smirre +1261

Heb idd die Osman niet veel goeds zien doen. Weet nu niet of dat wat gaat worden ook.

07-10-2024 09:27

HaarlemFan +533

Stengs gelukkig bijna terug laat hem maar rechtsbuiten staan dan. Beter dan Osman

07-10-2024 09:46

tdetank +11705

Eens met Willem dat we aanvallend te zwak zijn. Maar verder begint het toch echt wel beter te worden. Zo zijn Bueno en Lotomba aan het groeien en is Hwang een topper.

07-10-2024 09:25

Tokn59 +571

Ueda er elke week ééntje maakt dan ben je topscorer in de eredivisie...zo bekijk ik dat.

07-10-2024 09:18

Michael.V95 +127

Als hij er elke week 1 inschiet en Wellenreuther is wat meer vertrouwen uitstraalt.
Gaan we vast nog veel winnen.

07-10-2024 09:57

ookhier010 +677

Ik heb gewoon een kikke middag gehad

07-10-2024 09:14

MscSanchez +2200

Dat gezeik over Ueda die nu al beter rendeert dan Gimenez in een team dat nog niet loopt. Hij is aanspeelbaar, hij wint kopduels, hij zet druk in een veel hogere intensiteit en hij scoort. Ja, er gaat nog veel mis maar zelfs nu voegt hij al meer toe dan Santi de afgelopen maanden. Ik denk dat hij het echt wel steeds beter gaat doen je ziet dat hij vertrouwen en zijn topvorm zoekt. Hij zorgt in iedergeval voor aansluiting en voegt toe aan de teamprestatie.

07-10-2024 09:13

Peterk +34594

Ueda doet het beter dan Gimenez het laatste half jaar speelde. Vier keer in de basis pas en 2 goals in een matig draaiend elftal wat weinig uitgespeelde kansen krijgt en de spits matig wordt aangespeeld, is helemaal niet slecht...

07-10-2024 09:11

hoebahoeba +2065

Zie hem bij vlagen een heel stuk beter mee voetballen tov Gimenez de afgelopen maanden. Die goal is natuurlijk een geweldige aanval wat bij hem begint en zelf ook afmaakt.

07-10-2024 09:01

OJ84 +2706

Toch denk ik dat hij er wel komt. Op momenten (helaas dat) druipt de kwaliteit eraf. Ik schrijf hem nog niet af. Al is het af en toe tenenkrommend

07-10-2024 08:41

RK +355

Helemaal mee eens!

07-10-2024 09:32

MansoryFR +3298

Ging met momenten wel iets beter spelen, althans was meer betrokken in het spel door ballen vasthouden zodat werd aangesloten. Maar het gevoel alsof ik naar een bonk fysieke massa kijk dat nauwelijks vooruitkomt.

07-10-2024 08:40

NicoJansen +3235

Spreekt geen woord Engels

07-10-2024 08:15

Tokn59 +571

Absoluut onverteerbaar voor zo'n salaris..toch maar een paar keer naar de nonnetjes in Vugt..

07-10-2024 08:35

FRgio1908 +6808

Selectie is, vooral voorin, zo ongekend zwak. Blij dat jongens als Slory, Sauer en t’Zandt zich een jaar kunnen ontwikkelen op niveau. Hopelijk kunnen die volgend jaar aanhaken. Zit tenminste voetbal in

07-10-2024 08:10

HoppaFeyenoord +1499

Ze hadden sauer nooit moeten verhuren, slechter dan dit kan haast niet

07-10-2024 09:11

OveAiaiaiaiOle +8771

Goedesmorrugus deze zonnige morgen winnaars!

07-10-2024 08:06

foreverfey +26423

Maar effe iets anders. Die Carranza is traag😅

07-10-2024 07:45

RASYDODo98 +30

Is een typische spits die je via de zijkanten moet bedienen maar met zulke tyfus slechte spelers lukt dat niet

07-10-2024 07:54

Brahma +5245

Tyfus slechte spelers? Wat ben jij voor tyfus supporter? Het gaat zeker nog niet goed, maar een beetje normaal he downie.

07-10-2024 08:10

RASYDODo98 +30

Heb t over de zeikanten joh maar dat snap jij kkr downie nii of wel paixao was vm mij vorig seizoen beter dan nu dus slecht en osman is helemaal niks dus stop met praten joh

07-10-2024 18:48

Glenn Lagerwaard +2125

Idd zelfs van Beukering was sneller.

Die sprint van hem gisteren hahaa

07-10-2024 07:55

Michael.V95 +127

Niet over drijven John was alleen snel als hij naar de Burger King mocht

07-10-2024 19:38

FRgio1908 +6808

Wil hem nog best een kans geven, maar stel hem alsjeblieft niet meer op als de ruimtes groot zijn. Moet aanvoer krijgen in de 16, anders heb je er weinig aan

07-10-2024 08:08

Peterk +34594

Komt uit de Amerikaanse competitie waar in zomeravond tempo gespeeld wordt. En om dan om te schakelen naar een hoger niveau lukt je niet zo maar. Daar moet je conditioneel aan werken. Overigens is deze jongen enkel als noodzaak gehaald om wat minuten te maken bij blessures en schorsingen. Enige echte kwaliteit heeft hij niet....

07-10-2024 09:15

Michael.V95 +127

Uhm even opnieuw deze jongen gaan beoordelen.
Snel is hij niet maar wel balvast.
Hij moet even wennen aan een hoger tempo maar ik denk dat deze jongen wel eens een schot in de roos kan zijn.
Type Bombarda / Graziano Pelle

07-10-2024 19:40

Michael.V95 +127

Was Bombarda ook maar die scoorde ook veel

07-10-2024 19:37

ankona +13361

Ueda heeft veel moeite met het aannemen van een bal. Als hij hem eenmaal heeft is hij balvast. Maar hij wordt vaak aangespeeld met een tegenstander kort in zijn rug, dan werkt het niet.

Verder, het spel was vaak traag. In het begin was Twente als een kip zonder kop opportunistisch aan het jagen, dan kunnen er gekke dingen gebeuren, na een kwartier namen we de controle over. Jammer alleen dat het bij ons dan vaak erg langzaam gaat. Af en toe versnellen en het is meteen gevaarlijk (zie ook de 1-0 )

07-10-2024 07:38

FRM010 +6500

Ueda speelt iig beter dan Gimenez. Gimenez raakt geen pepernoot. Ueda een mooie goal,. Bal vast houden en combinaties. Niet alles lukt maar wel beter dan Gimenez.

07-10-2024 07:33

Gladdeharry +9033

Ueda vind ik een beter aanspeelpunt

07-10-2024 08:06

FR-Alkmaar +6791

Paixao speelde onder Slot meer gedisciplineerd , heb ik het idee. Óf hij krijgt van Priske meer vrijheid óf hij neemt meer vrijheid onder Priske.

Ueda laat zich wel wat vaak van de bal afzetten.

07-10-2024 06:54

FRM010 +6500

Denk het laatste. Luie Braziliaan

07-10-2024 07:34

FR-Alkmaar +6791

Ik dus ook.

07-10-2024 11:16

ongelooflijk +2417

Geen speler die 15+ doelpunten kan maken.
Dat gaat je nog zoveel punten kosten

07-10-2024 05:19

zitanero +6705

Paixao loopt voor zichzelf en blundert meer dan Ueda. Paixao rendeert beter als hij in het teambelang voetbalt .

07-10-2024 03:37

happybird15 +1782

Carranza heeft echt wel de snelheid.

07-10-2024 01:05

Symex010 +5482

Ja op zn rabo app.

07-10-2024 06:45

carlito1981 +1240

Ik zie liever Dessers dan ueda, carranza en gimenez

07-10-2024 00:28

Peterk +34594

Willem is kritisch. Ik vindt dat wel wat komisch hebben van een man die totaal niet tegen kritiek kon toen hij zelf trainer van Feyenoord was en er ook periodes waren dat er niets te genieten was. En dan druk ik mij nog mild uit.

En na alle "kenners" vanavond weer gehoord hebbende bij Studio voetbal zou je bijna denken dat Feyenoord van zowel Girona als Twente verloren heeft. Komische Pierre die een 19-jarige jongen, die net gedebuteerd heeft, zit af te zeiken dat hij verkeerd loopt of een Marokkaan die nog altijd gefrustreerd is dat Priske de flexibiliteit heeft die scrum te schrappen.

En dan die griezel van Bosz nog de hand boven het hoofd houden met zijn buitensporige tirade op een scheidsrechter. Wat dat betreft kan hij niet tippen aan een Slot maar ook aan een Priske die zich tenminste normaal gedragen.

06-10-2024 23:58

marcel59 +1901

over de eerste frase van jouw produksels..... Willem was dusdanig goed dat kritiek hem wars was...en terecht. Kennelijk wil jij makkelijk scoren en dat zegt alles over jou, maar Willem is een kenner en idd als jij het lef hebt om objectief te kijken en objectief te becommentariëren dan moet je Willem gelijk geven: Ueda is een zware/dure afschrijfpost....
Het zou daarnaast tijd worden dat al die kenners van studio voetbal (behoudens van Hooijdonk die alleen al Feyenoord europacup 2 liet winnen en -in mindere mate Affelay die een seizoen lang reserve was bij Barca) die weten bij god niet waar ze het over hebben...zijn wij even blij dat we jou hebben..........NOT

07-10-2024 00:11

happybird15 +1782

Niet zo zuur Marcel

07-10-2024 01:01

Gvv75 +1574

Misschien is het ook gewoon slimmer, om als Feyenoord supporter niet naar studio voetbal te kijken.

07-10-2024 06:47

marcel59 +1901

jij gelijk Soeta03..maar dat maakt het punt dat ik maak niet anders

07-10-2024 08:20

marcel59 +1901

ja sorry hoor Happybird15 maar ik heb er een bloedhekel aan dat fenomenen als van Hanegem zo worden neergezet...geen enkel respect voor hem

07-10-2024 08:21

Burgerking +2238

Ja man die El Ahmadi wat heeft die betekent voor Feyenoord dat hij kritiek mag hebben. Marokkaan ook nog. Goed dat je dit zeer valide punt aanstipt. Sarcasme loading. Stel s een wit elftal op kameraad en denk dat je daarmee gaat winnen. Apart hoor, jongen is in Overijssel opgegroeid, heeft een Twents accent en heeft gebloed voor Feyenoord en je zet hem zo weg, ondermaats man.

07-10-2024 08:05

OveAiaiaiaiOle +8771

Pi-air gaf duidelijk aan waar het gisteren totaal ontbrak. Er was steeds geen beweging en geen aanspeelpunt. Milambo, Osman, Paixao deden weinig en weinig goed.

07-10-2024 08:10

Ricardo2202 +151

Mensen overdrijven echt verschrikkelijk over ueda, hij had vandaag 28 aanrakingen en is 10 keer de bal verloren, dat is normaal voor een spits. Mensen doen hier net alsof tie meer dan de helft van zijn ballen verloor

06-10-2024 23:50

marcel59 +1901

je hebt gelijk.... 1 goal die zelfs mijn overleden schoonmoeder van 98 gemaakt zou hebben...enig verschil: zij koste geen 9 miljoen

07-10-2024 00:12

Roodwitteziel +6041

Marcel ga iets anders doen joh, treurwilg

07-10-2024 01:28

Hangmat +1276

Dan moet je schoonmoeder wel eerst op de goede plek vrij komen te staan....zou ik best willen zien

07-10-2024 04:27

gele_zijde +742

Oneens wat Ueda betreft. Hij krijgt drie kansen en scoort er één. Die aanval zet hij ook nog eens helemaal zelf op. Prima rendement, heeft zijn werk als spits gedaan: dikke voldoende. Het zijn moment opnamen.

Ja hij verloor de bal een paar keer maar wat voor tactiek was dat van Beelen en de achterhoede, telkens die ballen op Ueda die tussen vier man in stond. En dan iedereen boos dat Ueda 'm niet controleert. Ik vond het gek dat die ballen niet vaker direct naar de buitenspelers gingen.

Mijns inziens heeft de Kromme ongelijk wat Ueda betreft.

Paixao lijkt wel een beetje uitgespeeld bij Feyenoord; je ziet hem ook minder lachen. Hoop dat ie de draad snel weer oppakt.

Osman sterk tegen Girona (werd ie gewisseld, onbegrijpelijk), vandaag werd ie heel goed verdedigd.

Carranza tsja. Zo weinig minuten. Wat kan je ervan zeggen. Hij oogt traag.

06-10-2024 23:50

Ventilator +106743

Eebs met eeuwige held Willem

06-10-2024 23:43

Spiderpig +172487

Geen speld tussen te krijgen

06-10-2024 23:26

julioricardocruz79 +285

Ik zag vandaag een sprint van die Caranza .. deed me denken aan J.v.B 😂

06-10-2024 23:16

marcel59 +1901

ja en die liep tegen de wind in en tegen berg op........

07-10-2024 00:14

Alex1908 +4646

Moet je onderhand niet maar Showtime met je trommel en megafoon.

07-10-2024 04:13

marcel59 +1901

Was een reactie op een ander FR-lid zijn bijdrage maar dat merk jij niet op. Is ook wel Moeilijk hoor voor iemand als jij die met een halve hersencel door t leven moet.

07-10-2024 17:26

VSNFR +11985

Iemand zij vandaag dat hij Carranza wel prima vond. Toch nog ff hard gelachen

06-10-2024 23:05

Salvatore +451

Carranza doet mij denken aan Johnny vd Beukering, zit helemaal geen snelheid in.
Hebben ze hem wel ooit live gezien of zo gekocht na een happy video met mooie momenten.?

06-10-2024 23:10

DeBuurman +1766

stijve hark

06-10-2024 23:15

Baziet +326

Videootje op dubbele snelheid

07-10-2024 00:30

Bjorn1980 +6018

Willem heeft weer eens gelijk, want deze aanval is Feyenoord onwaardig. Wanneer je deze 3 in de Keukenkampioen Divisie zou neerzetten, zouden ze nog niet opvallen. En laten we het maar niet hebben over Carranza.

06-10-2024 22:59

theone +10208

Paixao is toch echt wel meer dan 1e divisie, alleen snap ik niet waarom hij zo egoïstisch is geworden, dat was hij niet. Osman is nog erg grillig was tegen Girona erg goed en nu niks. Ueda daar snap ik niet zo goed van waarom hij zo slecht speelt, 2e helft wel wat beter.

06-10-2024 23:04

lilmos09 +1656

Wat dacht je van een spits met weinig vertrouwen die kans op kans mist (Santi) dan besluiten ze op een moment om hem vaker over te slaan en het zelf te doen.

06-10-2024 23:37

theone +10208

Ik denk dat Ueda een goede spits is, alleen de match klopt niet. Als je kijkt hoeveel aanvoer luuk krijgt en hoe makkelijk Ueda kopt zou hij beter renderen bij psv, en denk dat Pepi weer beter bij ons zou passen.... t

06-10-2024 23:52

marcel59 +1901

ga naar de PSV site menneke

07-10-2024 00:15

theone +10208

Pardon? Kijk naar statistieken staatsmongool, als jij Ueda bij ons goed vind denk ik dat je jezelf nu aardig voor lul zet.

07-10-2024 00:20

Alex1908 +4646

Showtime meer voor jouw toch?

07-10-2024 04:15

Tamarc +183

Er is alleen maar getraind op het feit dat hij de bal terug moet kaatsen op de opkomende middenvelder.
Als hij zijn duel niet wint ben je gelijk klaar.
Als de op komende middenvelder niet recht voor hem staat heeft hij nog geen idee wat hij moet doen

06-10-2024 22:57

DeBuurman +1766

itt gimenez draait ie niet weg, maar zet ze kont erin, beetje hangen enz. bombarda vibes.
er makkelijk te verdedigen als elke keer hetzelfde doet

06-10-2024 23:17

Wollahmark +15548

Afgeven op Ueda terwijl Santi er de afgelopen 9 maanden een grotere puinhoop van heeft gemaakt. Zit al 3/4 jaar met z’n kop bij een andere club of is zijn jetlag eruit aan het zwemmen met maar 1,5 uur slaap!

06-10-2024 22:53

WvH +15246

3/4 jaar. 😭😭🤣🤣

06-10-2024 22:59

kkhahsdedhkdh +42279

Driekwart bedoelt hij. En dat klopt gewoon

06-10-2024 23:40

freekycalvo +61

Santiago is drukker bezig met filmpjes posten op Social Media van zijn avonturen in en buiten Rotterdam met zijn vriendin . In het park aan het strand en ga zo maar door . Maar ja allebei nog hardstikke jong kortom nog in de kinderjaren ver van huis

07-10-2024 01:55
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties