Van Hanegem: ''Zet mijn vraagtekens bij afhaken grote investeerder''

Van Hanegem: ''Zet mijn vraagtekens bij afhaken grote investeerder''

Feyenoord is een belangrijke week begonnen met een 0-1 overwinning-in-extremis op stadgenoot Sparta. Donderdag staat het affiche Union Berlin - Feyenoord op het programma in het kader van de Conference League en oer-Feyenoorder Willem van Hanegem hoopt op een mooie avond.

"Ik hoorde dat er liefst vijfduizend Feyenoorders in het Olympisch Stadion in Berlijn zullen zitten", aldus De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Laten we hopen dat iedereen zijn gezond verstand gebruikt daar in Duitsland. Toen ik ooit trainer van Feyenoord was, zaten er zevenduizend supporters in het stadion tegen Werder Bremen. Het werd een mooie wedstrijd, waar veel mensen nu nog altijd met plezier aan terugdenken."

"Na de laffe aanval op de mensen van Union Berlin in hartje Rotterdam twee weken geleden, kun je alleen maar hopen dat er deze week geen reactie van de Duitsers zal volgen in Berlijn. Want de aanhang van Feyenoord gaat nooit op de vlucht, weet ik uit ervaring en dan heb je ellende. Toch hoop ik dat iedereen straks in Berlijn die ellende uit de weg gaat. Het zou goed zijn voor de clubs en het hele Nederlandse voetbal, in een tijd waarin nogal wat mensen een kort lontje blijken te hebben."

''Dat zou erg toevallig zijn, denk ik dan''
"We kennen allemaal het verhaal van Mark Koevermans, hem bedreigen was natuurlijk absurd. Het is één van de redenen dat hij vertrekt als algemeen directeur van Feyenoord. Waar ik wel mijn vraagtekens bij zet, is het afhaken van een enorme investeerder. Die zoekt de club al een eeuwigheid en nu had die miljonair de pen opeens al in zijn hand om bij het kruisje te tekenen, om vervolgens toch nee te zeggen.."

Van Hanegem komt in zijn column ook nog terug op de moeizame overwinning van Feyenoord. "Sparta deed het zoals Vitesse eerder, met voortdurend de lange bal achter de defensie van Feyenoord en dat werkt blijkbaar. Zoals Sparta [het deed] mag en de topclubs moeten daar maar een antwoord op vinden. Worden ze nog beter van ook."

Lees meer over
Willem van Hanegem Mark Koevermans
Plaats reactie
666

Theo.A +264

De aanval is de beste verdediging, laten we hopen dat er niemand gaat aanvallen, want dan hoeft er ook niet verdedigd te worden.

01-11-2021 13:01

jack.f +5029

Ik zet ook mijn vraag tekens over die investeerders hoor. Wat me ook op viel na zijn vertrek dat er nu veel twijfels over het nieuwe stadion zijn. Ik heb een groot vermoeden dat die daar in gefaald heb en dat die dacht nu is het de moment om te vertrekken, aanlijding geef die aan het bedreigen, wat ik trouwens niet goed keurt.

01-11-2021 09:47

Kether +18281

"Want de aanhang van Feyenoord gaat nooit op de vlucht, weet ik uit ervaring en dan heb je ellende."

Willem HELD

01-11-2021 08:38

jonaathn +14737

Nou wat een held

01-11-2021 09:07

Kether +18281

Willem van Hanegem is geen held wil je zeggen?

01-11-2021 09:28

guc75 +10990

Jongens en meisjes. Eigenlijk is het helemaal niet belangrijk wat Willem in die column schrijft maat dat hij überhaupt nog een column kan schrijven. Betekent dat Willem gezond is. Vind ik het belangrijkst.
Fijne dag nog kameraden!!!

01-11-2021 06:39

Casder +14091

En weer heeft Willem gelijk.

01-11-2021 04:49

Sowheey +122

Ik denk eerder dat de lange bal iedereen kan spelen maar feyenoord er niet veel van bakte en in de aanval en omschakeling naar de aanval, veel te traag was en vanuit een kant (ook matige vandaag)creativiteit had. JB deed het qua creativiteit iets beter vandaag maar nog niet een voldoende, en Pedersen had een een Day off net als de rest. De omschakeling naar de aanval en weg naar voren moet sneller en vaker ingeslagen worden want dan heb je ruimte om in 1vs1 of 2vs1 te komen. De aanvallen van fey vandaag kon Sparta 3 kilometer tevoren zien aankomen, dan ontbrak het ook nog voornamelijk aan creativiteit en bal tempo en nog een hoop. Het is al weken moeizaam en hopelijk komt de machine weer snel op gang.

01-11-2021 01:28

Vince78 +11675

Zowaar eencolumn van Willem, waar ik het woord voor woord mee eens ben.

Laten we er een mooi feest van maken! In en tegen Berlijn.

01-11-2021 00:51

wawwaa +3925

Daar hebben we spuit 11 weer hoor.

01-11-2021 00:28

FrNiels2017 +156377

Zo praat je niet over Willem

01-11-2021 00:30

RdamZuid5314 +1996

wie ben jij dan

01-11-2021 02:35

FrNiels2017 +156377

Namen en rugnummers Toon. Welke investeerders hebben over de jaren al die eisen gesteld, hoeveel wilden ze investeren en waarom zijn ze afgehaakt? Waarom is er in al die jaren nooit een naam uitgelekt en doe je nog steeds zo geheimzinnig over investeerders die toch al niet meer in de running zijn?

Omdat je uit je nekt lult, Toon

01-11-2021 00:13

beppie172 +65814

Er lekt vanalles uit. Woerts loopt er al maanden over te kakelen, Arnesen heeft bekend gemaakt al met ze te hebben gesproken. En dan beweer jij dat er niks van klopt? Valt me tegen Niels.

Dat er geen namen en rugnummers zijn komt omdat investeerders daar nu net niet zo happig op zijn. Van de VvF zijn 10 jaar na de start ook nog niet alle deelnemers duidelijk. Een paar verschijnen als vertegenwoordigers in het openbaar maar de rest blijft op de achtergrond. Ze willen geen stempel waardoor andere deals wellicht opeens lastiger worden. En willen al helemaal geen gezeik met supporters die niet schromen om zelfs bij het bedrijf te gaan demonstreren, zoals bij Alexander van der Lely.

01-11-2021 01:11

FrNiels2017 +156377

"Waarom is er in al die jaren nooit een naam uitgelekt"

Wel blijven lezen he

Is toch volkomen ongeloofwaardig dat er zoveel uitlekt, maar nooit een naam? En dat er nog steeds geen wezenlijke progressie is geboekt? Er werd ons ooit verteld dat Jan de Jonge weg moest omdat hij de investeerders tegen hield. Nou dat is me toch al even geleden zeg

En lekken zijn ongewild he, dus dat argument dat investeerders dat zelf niet willen snijdt geen hout

01-11-2021 01:30

FrNiels2017 +156377

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/12/uit-het-niets-de-machtigste-man-van-feyenoord-a3986597

01-11-2021 01:40

guc75 +10990

Ben erg benieuwd, maar je moet inloggen... Twee opties: je geeft je inloggegevens 🤔 of je copy paste even het artikel.

01-11-2021 06:34

beppie172 +65814

Je zegt dat hij uit zijn nek lult, waarmee je suggereert dat de investeerders niet bestaan. Een gevalletje: “Ik heb de info niet, dus het bestaat niet.”

01-11-2021 07:39

FrNiels2017 +156377

Veel te kort door de bocht Beppie, ik heb het nu meermaals uitgelegd.

Feit: Van Bodegom staat al jaren te boek als kletsmajoor. Feit: er is na 3 jaar speculaties geen enkele concrete ontwikkeling op het gebied van investeerders. Feit: In die drie jaar zijn er naar verluidt veel investeerders afgehaakt, telkens om redenen die Van Bodegom strategisch goed uitkwamen - Van Geel zat in de weg, De Jonge zat in de weg, Arnesen moest eerst saneren, de supporters moeten liever zijn voor de beleidsbepalers, etc. Feit: er is in die drie jaar tijd geen enkele naam uitgelekt.

Dus: met WvH twijfel ik aan het statement dat er precies nu een investeerder helemaal op en top klaar stond, die na het bedreigen van Koevermans hals over de kop toch maar besloot weer weg te rennen. Dat lijkt me een gegronde twijfel - maar jij vindt het schijnbaar belangrijk om telkens te doen alsof het puur een onderbuikgevoel is. Waarom weet ik niet. Soit

01-11-2021 08:13

Bobs Rosewood +726

Iets met privacy en de wet?

01-11-2021 02:22

FrNiels2017 +156377

Ah natuurlijk, dat zal het zijn

01-11-2021 04:16

fr_1993 +78241

"Waar ik wel mijn vraagtekens bij zet, is het afhaken van een enorme investeerder. Die zoekt de club al een eeuwigheid en nu had die miljonair de pen opeens al in zijn hand om bij het kruisje te tekenen, om vervolgens toch nee te zeggen.."

Goh Willem, hoe zou jij reageren als er een vossenjacht gedaan wordt langs de adressen van prominente door de club betaalde personen? Of langs investeerders? Kop niet in het zand steken, Willem.

31-10-2021 23:53

FrNiels2017 +156377

Die vraag is compleet irrelevant. De vraag is niet of een investeerder mogelijk bang zou kunnen worden van onze supporters; ik kan me zo voorstellen dat dat zou kunnen. Maar de vraag is of er inderdaad een investeerder was die op het punt stond om te investeren en toen halsoverkop is opgehoepeld. Dat verhaal is wat moeilijk te geloven van beroepsfantast Van Bodegom die al drie jaar lang beweert dat er investeerders klaar staan

01-11-2021 00:06

fr_1993 +78241

Die vraag is niet compleet irrelevant, want GUESS WHAT, het is gebeurd.

01-11-2021 00:20

FrNiels2017 +156377

Waarvan dan graag het bewijs, pik omhoog

01-11-2021 00:22

fr_1993 +78241

Staat onder dat bericht dat er o.a. langs Koevermans langs is gegaan. En of mijn pik nu naar de maan wijst of naar smeltend magma in de aardkorst is irrelevanter dan uw verzoek een relevante vraag opzij te schuiven.

01-11-2021 00:24

FrNiels2017 +156377

Bewijs dat die investeerder is afgehaakt, pikkentrekker

01-11-2021 00:25

fr_1993 +78241

Zit je nou echt de hele tijd de f5-en, vriend? ;p

01-11-2021 00:26

FrNiels2017 +156377

Krijg je notificaties van he

01-11-2021 00:30

fr_1993 +78241

Ah, dan valt het mee.

01-11-2021 00:31

marcel59 +1905

Probeer ten minste eens te lezen wat er staat... dan blijven wij verschoond van dit soort ridicule opmerkingen...

01-11-2021 00:08

fr_1993 +78241

Ook fijn dat je er bijzet waar je precies op reageert en wat uw manier van denken is, want hier kan ik namelijk echt he-le-maal niks mee. Dus, poging 2, Marcel?

01-11-2021 00:20

marcel59 +1905

weer zo'n zinloze ridicule opmerking fr_1993....

01-11-2021 10:04

fr_1993 +78241

Je doet het er om...

Ik dacht eerst dat je in een zwak moment wat getikt had, maar je bent echt minder intelligent dan het nummer van jouw schoenmaat.

01-11-2021 10:11

marcel59 +1905

van jou kan ik dit soort opmerkingen hebben, liever van jou dan iemand met zijn/haar volle verstand

01-11-2021 10:58

fr_1993 +78241

Ik heb geen zin om met jou te daten.

01-11-2021 11:05

marcel59 +1905

was zeker geen uitnodiging om met mij te daten....maar lezen blijft lastig voor jou he..... :-)

01-11-2021 11:59

fr_1993 +78241

Als je zo blijft doen wordt het datewaardig zijn/worden lastig, man!

Maar het beste, aye. :p

01-11-2021 14:42

marcel59 +1905

dat realiseer jij je en ik ook!
op naar donderdag....

01-11-2021 15:15

fr_1993 +78241

Sowieso.

Dit is de te winnen uitwedstrijd. Wordt een pittige, maar ik kijk er naar uit. =)

01-11-2021 15:19

marcel59 +1905

Inderdaad niet de makkelijkste pot maar volgens mij 3 punten mee naar Rotterdam... ;-)

01-11-2021 15:41

Robin76 +4453

Vaak met Willem eens... maar nu ziet hij toch wat over het hoofd...

Onderweg naar Bremen was het alles behalve rustig... maar idd het was een mooie wedstrijd en sfeer... daar teken ik voor as donderdag

31-10-2021 23:53

beppie172 +65814

In het stadion is het vaak mooi, maar de 24 uur daarvoor gaat het te vaak mis.

01-11-2021 01:15

schippertje +3286

Koevermans was ook maar voor bepaalde tijd aangesteld, zijn termijn liep al bijna ten einde.
Tuurlijk horen die bedreigingen niet maar een dag na de bekendmaking van de cijfers🤔?
Waarschijnlijk weet die te kloese ook wel ingangen naar amerikaanse investeerders

31-10-2021 23:29

jack98 +46950

Top column wederom, Willem!

31-10-2021 22:50

chrizzywizzy +21198

WILLEM. Held

31-10-2021 22:45

ShinjiUno +51881

Als ik investeerder was, zou ik ook voorlopig wegblijven. Die laffe aanval van twee weken terug en het verhaal van Koevermans zijn geen 'incidenten' die je lichtzinnig moet opvatten.

31-10-2021 22:40

FrNiels2017 +156377

Ja en als ik een kleuterleidster was zou ik ook geen hooligans uitnodigen om te helpen op het schoolplein, maar daarmee bewijs je toch niet dat het verhaal van Toontje Fantast klopt?

01-11-2021 00:09

FrNiels2017 +156377

Wij ook Willem. Toontje lult uit zijn nek

31-10-2021 22:38

JulioRicardoCruz +6380

Of het nou renovatie Kuip of Feyenoord Ciity is, er moet snel een multifunctioneel stadion komen anders blijf je achter de feiten lopen.
En investeerders krijg je door resultaten op het veld en door goed imago, zo simpel is dat.

31-10-2021 22:37

FrNiels2017 +156377

Precies, daarom heeft Newcastle ze ook gevonden. Eerst de pannen van het dak spelen, dan komen ze vanzelf

01-11-2021 00:23

mdgrdam +12854

Sinds het artikel van NRC in januari 2020 over Toon van Bodegom, is hij niet meer serieus te nemen. In dat artikel waaruit bleek dat hij verdacht werd van fraude stond ook: "Hij was heel manipulatief, zette mensen tegen elkaar op. Echt ziekelijk gedrag."
Vandaar dat het voorgevoel van Willem van Hanegem wel eens de werkelijkheid zou kunnen zijn. Het zou heel goed kunnen dat er geen investeerder is afgehaakt. Toon van Bodegom lijkt niet integer te zijn.

31-10-2021 22:37

jaivi62 +7705

Spijker op de kop

31-10-2021 22:51

FrNiels2017 +156377

Helemaal eens hoor, Toontje liegt ons al jaren voor

01-11-2021 00:24

LeroyFR0180 +14142

Willem absolute held.

31-10-2021 22:35

FC Apendrecht.nl +29789

ROTTERDAM - Feyenoord heeft de Nederlandse general manager van LA Galaxy, Dennis te Kloese, in de Amerikaanse Major League Soccer (MLS) op het oog als nieuwe algemeen directeur. Te Kloese heeft in het buitenland een grote staat van dienst en heeft bij de Amerikaanse topclub goed werk verricht. Feyenoord heeft Te Kloese nog niet binnen, maar is wel met hem in gesprek.

Te Kloese werd al geruime tijd gevolgd, omdat hij ook een groot netwerk heeft in landen waar Ajax en PSV al jaren spelers scouten. Zo was hij onder meer directeur van de Mexicaanse voetbalbond.

In de Major League Soccer hengelen ook andere clubs naar zijn diensten. Zo trekt Houston Dynamo FC, de grote profclub in de staat Texas, al langere tijd aan Te Kloese. De aanhang van LA Galaxy is er zelfs van overtuigd dat de Nederlander zijn contract bij zijn huidige club niet verlengt omdat hij op een aanbod van Houston Dynamo wil ingaan.

31-10-2021 22:31

klick44 +18112

wonderlijk dat dit alweer lekt

31-10-2021 22:32

baer_010 +10394

Zoeken een AD geen TD

31-10-2021 22:35

DutchVenitian +2306

General = Algemeen; Mgr. = directeur......nog meer vragen?!

31-10-2021 22:41

baer_010 +10394

Daar doelde ik niet op. Hij noemt dat hij een scout netwerk heeft, maar dat jij t niet snapt… nog meer vragen?

01-11-2021 21:20

lexiooo +9274

Is ook scout geweest bij ajax las ik ergens anders, dat zal vast niet heel goed vallen bij iedereen.

31-10-2021 23:48

tdetank +11791

Zoals bijna altijd eens met Willem. Niet alles aan elkaar knopen. Maar dingen gewoon eerlijk benoemen. Koevermans bedreigen was idioot. Koevermans us weg omdat hij niet de juiste man op de juiste plek was. Investeerders komen alleen als ze goed geld aan Feyenoord kunnen verdienen.

31-10-2021 22:18

jaivi62 +7705

Als er een club is in Nederland waar je geld aan kan verdienen is het feyenoord wel. Maar door mismanagement en bestuurders structuur die niet deugt zien we er niets van.

31-10-2021 22:33

Engelbert Bakker +16330

Goed scouten, een goede jeugdopleiding en een goede coach. Dan heb je geen investeerders nodig.

31-10-2021 22:14

troy +2274

Willem is een supporter, heeft die emotie. Prima. Voor de rest heb je er weinig aan als het gaat om het na denken over de toekomst van de club.

31-10-2021 22:12

NSFR87 +4665

Verklaar je nader?

31-10-2021 22:14

JefCumps +5418

Dat zooitje dat er nu zit wel zeker?

31-10-2021 22:15

Feyenoord078 +108476

En jij als supporter kan dat wel?

31-10-2021 22:18

DutchVenitian +2306

Ook niet, vandaar dat er een dagelijks bestuur nodig is maat

31-10-2021 22:45

DutchVenitian +2306

Willem moet het lekker bij het voetballen houden, geld was nooit z’n sterkste kant, hoeft ook niet, maar alleen op het verleden kan een club niet meer teren en kun je geen toekomst van financieren

31-10-2021 22:04

Feyenoord078 +108476

Stukje wel gelezen überhaupt? Willem heeft het nergens over de financiën, alleen het afhaken van de 'investeerder'.

31-10-2021 22:15

Wingcommanderbell +6973

Investeren heeft inderdaad niks met financiën te maken.

31-10-2021 22:17

DutchVenitian +2306

Ja, tweemaal zelfs, in het AD en hier weer. Wat ik ermee wil zeggen, dat ‘Financiën’ niet zijn sterkste kant is en vlgs mij daardoor nooit bij een investeringsdeal is betrokken.

31-10-2021 22:19

DutchVenitian +2306

In Dordt wss niet.....

31-10-2021 22:23

CoMulder +16625

Wat een pot, Eagles-Fortuna. Zo doe je dat, met pure passie en een magisch stadion(netje). Zo was voetbal ooit bedoeld en daarom is voetbal volkssport nr. 1.

31-10-2021 22:00

JDN1987 +22945

Ik denk dat ik dat nieuwe stadion waar ik echt naar uit keek. Want dat had echt groot en indrukwekkend gewest maar langzaam ga vergeten.. wel jammer want ik hd die business lounge daar wel willen zien met al die luxe.

31-10-2021 21:58

RdamZuid5314 +1996

‘Want de aanhang van Feyenoord gaat nooit op de vlucht, weet ik uit ervaring en dan heb je ellende.’

31-10-2021 21:57

Frrrrroemmmmm +1489

Hoe kloten het ook klinkt, het is toch niet meer dan logisch dat er nog geen investeerders zijn? De eerste stenen zijn gelegd met Arnesen en Slot, nu moeten we door rouleren in het bestuur. En graag op een normale fatsoenlijke manier, anders komt er op 1 van die stoelen nooit een goede voor terug!

31-10-2021 21:50

WouterD_1908 +17181

Er zijn geen investeerders omdat die hun eigen mensen daar neerzetten en wat er nu zit weg moet. En dat willen de mennekes natuurlijk niet

31-10-2021 21:52

grenzeloos +13987

Investeerders die op het laatst afhaken omdat er iets gebeurd dat zo vaak gebeurd is bij onze club, nou die wil je echt niet op een sleutelpositie binnen de club. Dommer kan eigenlijk niet. Ik ben om deze reden daar blij om.
Maar... het is helemaal niet waar dat er investeerders op het punt stonden om te tekenen om te investeren. Bodegom is niet meer dan een liegende ex-punker.

31-10-2021 22:06

stikel +1489

Willem heeft hier weer het gelijk aan zijn kant.
Hou ouder hoe scherper met zijn analyses als een echte nummer 10.

31-10-2021 21:48

martino1987 +14719

ja er gaan nu ook waarschijnlijk wel 7000 of meer alleen 5100 officieel ofzo

31-10-2021 21:47

FR-JJN +12867

5100 met kaart + de kaartlozen....zullen er veel zijn denk ik

31-10-2021 21:59

johnzel +871

Oef oef Kromme, wat een slechte beurt maak je nu. Eigenlijk zegt deze held van weleer: het valt best wel mee met het geweld, de intimidatie en de bedreigingen; zó erg is het nu ook weer niet!! Is er sprake van oud zeer dat hij iemand van de RvC of bestuur te kakken moet zetten, of staat de Kromme symbool voor het pappen en nathouden van de laatste decennia?

31-10-2021 21:47

Mrunterwijst +10612

Nee, dat zegt hij niet

31-10-2021 21:51

frankyboy +6802

Willem herhaalt gewoon wat in alle wandelgangen van de Kuip rondzingt. Er was veel meer aan de hand rondom het vertrek van Koevermans. En met die investeerders is het een never ending story. Ze komen nooit over de brug. Maar nu een stelletje gekken heeft lopen dreigen wordt alles daarop afgeschoven.

31-10-2021 21:51

johnzel +871

Ook al zegt hij dit niet expliciet, het 'stelletje gekken' leest dit wel zo en begint weer praatjes te krijgen. Dit is het momentum om door te pakken en WvH helpt mee om dit moment om zeep te helpen. Gemiste kans van een van de weinige legendes die de club heeft. Natuurlijk haken investeerders af. en het is helemaal niet relevant of dit nu precies om dit moment wel of niet waar was. Enkele jaren geleden was er ook nog een Israëliet die zijn sponsorgeld van een miljoen introk door het hele Joden-gebeuren rondom de club. Als je dat in twijfel trekt, heb je niet het beste voor me de club en ben je met je eigen agenda bezig.

31-10-2021 22:00

NSFR87 +4665

Weet waar je over lult man, je kraamt alleen maar onzin uit..

31-10-2021 22:09

LeroyFR0180 +14142

Beter lezen johnezel

31-10-2021 21:58

flying-dutchman +2021

Waar zegt hij dat precies?

Ik lees alleen dat hij benoemt dat:
- Mark Koevermans bedreigen absurd was,.
- Dat Willem uit ervaring weet dat de aanhang van Feyenoord niet wegloopt/rent voor andere supportersgroepen maar hij desondanks toch hoopt dat supporters problemen uit de weg gaan in Duitsland.
- Dat er op deze wereld de laatste tijd veel mensen met korte lontjes rondlopen.
- Hij zet vraagtekens bij het zogenaamde afhaken van een investeerder.
- Heeft t nog ff over Sparta - Feyenoord.

Maar al die onzin die jij uitkraamt dat lees ik nergens terug.

31-10-2021 22:01

grenzeloos +13987

Begrijpend lezen is niet voor jou weggelegd zullen we maar zeggen.

31-10-2021 22:08

johnzel +871

Jezus, zijn jullie nu echt zo dom? WvH zegt toch gewoon impliciet dat de RvC liegt??? Van zogenaamde ‘knieval’ van verschillende groeperingen naar demonisering van de rvc en een nog grotere kloof tussen (sommige) supporters en bestuur. De locatie van het volgende tuinfeest is bekend….

31-10-2021 22:23

detrotsvanrotterdam +8631

Willem zegt nooit iets wat we zelf niet kunnen verzinnen.

31-10-2021 22:35

MJ75 +4449

Hij levert vooral kritiek als columnist en heeft helaas nooit de daad bij het woord gevoegd voor Feyenoord.

01-11-2021 04:55

Reinbo +17602

Ben het vaak eens net Willem, maar dan heeft hij het ook over voetbal. Het is al een tijdje bekend dat Feyenoord de afgelopen tijd in gesprek was met investeerders, dat die afhaken vanwege de bedreigingen, is dan ook niet iets waar je vraagtekens bij hoeft te zetten. Uiteindelijk ook exact wat deze terroristen willen bereiken: De club kapot maken. Dat lijkt ze helaas aardig te lukken.

31-10-2021 21:46

WTSGD +18145

Tuurlijk jongen. De investeerders waren bijna rond en niemand heeft ervan gehoord, niemand weet een naam, niemand die er destijds over schreef toen ze tóch afhaakte bij een club waar alles uitlekt. Geloof je het zelf?

31-10-2021 21:51

grenzeloos +13987

Daarom afhaken? Alsof de hele wereld dit al niet honderd jaar weet. Domme investeerders.? Nee joh, die zijn er gewoon niet geweest.
Een liegend RvC -lid? Jazeker (en dan bedoel ik niet de Hypotheker).

31-10-2021 22:11

Luke0180 +1389

STOP FEYENOORD CITY!

31-10-2021 21:46

Reinbo +17602

STOP FEYENOORD’s VOORUITGANG

31-10-2021 21:47

Luke0180 +1389

RENOVEER DE KUIP!

31-10-2021 21:48

Aproxis +3749

Renoveer je verstand

31-10-2021 21:52

Wingcommanderbell +6973

Wat je niet hebt kun je niet renoveren.

31-10-2021 21:56

Luke0180 +1389

Je snapt toch zelf ook wel dat Feyenoord city compleet onrealistisch is?

31-10-2021 21:59

Reinbo +17602

Inmiddels wel, maar renovatie is ook twee keer zo duur geworden.

01-11-2021 06:26

Luke0180 +1389

IK HAD TOCH GELIJK, PLAN NIET HAALBAAR!

06-11-2021 23:35

Luke0180 +1389

JE STAAT VOOR LUL!

06-11-2021 23:36

MarcoG +11314

Je hoofdletters staan aan.

31-10-2021 21:49

Solida +37392

STOP DE STOP!

31-10-2021 21:56

Luke0180 +1389

DE STOP IS GELUKT!

06-11-2021 23:35

Solida +37392

EN NU DAN?!

07-11-2021 11:52

NSFR87 +4665

Die Cordoba van Eagles is 1 van de weinige spelers die je blind kunt halen. Was gewoon meerdere seizoenen basisspeler bij Bilbao

31-10-2021 21:46

grenzeloos +13987

#dagrpijzenopmerking.

31-10-2021 22:12

fr--opa +110516

Red de Kuip (RDK) plan a.u.b. uitvoeren. Was het meerendeel van Het Legioen al voorstander van in 2014 maar toen leek het HNS van BAM te worden.

Pols a.u.b. de bedenkers van RDK opnieuw! Een 3e ring, alles vernieuwen en de magie van onze stadion behouden gaan hand in hand met dit plan.

Hengel nogmaals naar de bedenkers van RDK

31-10-2021 21:44

Reinbo +17602

Is met de huidige prijzen in de bouw net zo onbetaalbaar als het nieuwe stadion. Club is kapot gemaakt door die beweging.

31-10-2021 21:48

Mrunterwijst +10612

Nee door een incapabel bestuur

31-10-2021 21:51

Solida +37392

De combi van

31-10-2021 21:57

JeePee12 +1286

Beoordeeld door incapabele aanhangers…

31-10-2021 21:58

ernst H +4998

Er is nooit een stemming geweest dus dat.verzin je gewoon.

Laat er.maar.een stemming komen, zeker.weten dat de.meerderheid voor een nieuw stadion is.

31-10-2021 21:53

Wingcommanderbell +6973

Een hele dikke meerderheid zelfs.

31-10-2021 21:57

NSFR87 +4665

Inderdaad. Polletje kapen, Red de Kuip!

31-10-2021 22:17

fr--opa +110516

Ik verzin dit niet, er is alleen nooit een peiling geweest onder de supporters en daar doelt u denk ik dus op. Dat weet ik.

Op fr12.nl was destijds bijna iedereen voorstander van RDK ernst. Daar doel ik op.

31-10-2021 22:25

LeroyFR0180 +14142

Van merwijk. Nexttttt

31-10-2021 21:44

Liser +19872

De aanhang van Feyenoord gaat nooit op de vlucht.

Kan die op een tegeltje worden gezet?

31-10-2021 21:41

Brahma +5261

https://www.tegelspreuken.nl/landing/?q=tegeltje+maken&gclid=Cj0KCQjw_fiLBhDOARIsAF4khR2tKEhvuuPVeO-wiOjjZmkGG4wYPTYAui_qmEP_dUxaG2msDDk6Q94aAmSVEALw_wcB

31-10-2021 21:58

PindakaasFR© +7871

Investeerders zijn een hersenspinsel van Chris Woerts geweest nadat hij 6 dagen had doorgehaald op speed

31-10-2021 21:38

Sodom +2816

Vervuilde speed zeker..

31-10-2021 21:45

ernst H +4998

Willem heeft na zijn carriere ook nooit iets bijgedragen.

Altijd commentaar vanaf de zijlijn.
Hij kan een voorbeeld nemen aan Jansen

31-10-2021 21:38

Ballenjongen2 +6421

Willem is een held die zegt waar het op staat

31-10-2021 21:40

LosBollos +1923

Nou ja zeg. Eén van de beste spelers ooit die tot op de dag van vandaag nog steeds trots is dat hij onze mooie shirt zoveel jaren heeft gedragen. En als trainer heeft hij ook z'n sporen verdiend. Willem is een held.

31-10-2021 21:45

ernst H +4998

Nunis hij ineens wen held, heb m hier heel vaak,uitgemaakt zien worden, voor seniele ouwe mopperaar.

31-10-2021 21:50

huissie79 +20076

Eens. Wim Jansen heeft zo veel meer recht van spreken. Alleen houdt hij het intern. Wat hem siert.

31-10-2021 21:53

mart80 +1345

Wees gvd bij dat hij commentaar geeft dat betekend dat Feyenoord nog steeds heel diep in zijn hart zit. Maar de meeste kenne niet tegen kritiek en vinden dat we maar moeten blijven klappen en zingen. Als iets slecht is moet dat gezegd kunnen en moeten worden

31-10-2021 21:53

ernst H +4998

Gewoon gaan praten met het bestuur.
En niet alles via de media, dat vind ik zo goedkoop.

31-10-2021 21:55

panache +7872

Met Sjaak troost zeker

31-10-2021 23:25

WTSGD +18145

Het was een opmerking die vBodegom uiteindelijk zn kop gaat kosten. Screen maar.

31-10-2021 21:37

LeroyFR0180 +14142

Een zege dat die sukkel van een koevermans weg is

31-10-2021 21:36

kevinmulFR010 +18073

Leg dat die naïeve mongolen hier uit die alles geloven

31-10-2021 21:36

panache +7872

Ongelooflijk dat sommige mensen alles geloven wat die van bodegom zegt.
Op zijn minst moet je vraagtekens hebben.

31-10-2021 21:39

Brambino +20527

Heb jij bronnen waaruit blijkt dat het niet waar is dan? Nee? Dat dacht ik al, dan moet je ook je muil houden.

31-10-2021 21:41

panache +7872

Van Eersel, krabbendam. Of zijn dat geen goede bronnen.

En een beetje logisch nadenken helpt ook.

31-10-2021 21:46

Wingcommanderbell +6973

Haha, of zijn dat geen goede bronnen? Onder een steen gezeten afgelopen jaren? Diemers kan beter voetballen dan dat zij journalistiek kunnen bedrijven.

31-10-2021 21:49

panache +7872

Daarom zeg ik dat. Als de bron volgens velen niet deugt dan kan het niet kloppen.

31-10-2021 21:52

huissie79 +20076

ga naar bed joh, het is al veel te laat voor je. Morgen weer naar school. Niet spijbelen he.

31-10-2021 21:55

JDN1987 +22945

Man ik ben nogsteeds zo dolgelukkig dat ik m’n telefoon met al mijn oasjes terug heb. Die pleurde gewoon naar beneden bij die goal. Dat iemand zo eerlijk is om hem te geven en zag dat die van mij was. Doe even rustig meneer zei hij nog.

31-10-2021 21:32

blackson +2660

eerlijkheid duurt het langst

31-10-2021 21:33

JDN1987 +22945

Bizar het bestaat nog

31-10-2021 21:34

samdjs +4201

Gelukkig bestaan er nog steeds eerlijke mensen!

31-10-2021 21:35

JDN1987 +22945

Hij zal wel gedacht hebben,.. die gekke Feyenoorders ook altijd…

31-10-2021 21:37

LeroyFR0180 +14142

Toon en die Youp van t hek die erbij zat clowntjes. Lekker je eigen supporters zwart maken bah bah

31-10-2021 21:30

Brambino +20527

Die capuchonnetjes bedoel je? Die zijn altijd al zwart gekleed en worden terecht zwart gemaakt.

31-10-2021 21:42

blackson +2660

Zal die Sjaak Troost al een keer gebeld hebben, schande dat er van deze oerfeyenoorder geen gebruik wordt gemaakt.

31-10-2021 21:29

WouterD_1908 +17181

https://twitter.com/zs_voetbal/status/1454906671243964417?s=21

’Zoals ik het begrijp is het klaar. Het zijden draadje is doorgeknipt.’ ✂

Een uitgebreide update uit Rotterdam Zuid van Emile Schelvis 👌

31-10-2021 21:28

mel_gibson_the_first +441

als dit klopt gaan we verder als cult club.....langzaam maar zeker naar beneden ala....

31-10-2021 21:32

WouterD_1908 +17181

Oneens. Je moet als club in NL geluk hebben met wat klappers uit de jeugd en wat goede aankopen om de volgende stap te zetten

31-10-2021 21:34

hvdv65 +8381

Dat hebben ze met hun hersenspoelsels jou proberen wijs te maken. Gelul.

31-10-2021 21:36

mel_gibson_the_first +441

Jullie zijn zeker nooit in de Kuip......dat is met de rug naar de toekomst voetballen in een verouderde roestbak.....die als hem oppimpt 20 jaar mee gaat ...met minimaal 200m benodigd als investering......wat een afschrijving van 10 m per jaar betekent ..tegenover een stadion van zeg 500m voor 75 jaar ......wat 6.7m per jaar afschrijft en minimaal 20% meer opbrengsten genereert......tja .....

31-10-2021 21:43

WouterD_1908 +17181

Oké Mel! Laten we Anfield pakken, komt uit 1884 en wordt constant gerenoveerd en tribunes bijgebouwd. Dat er niet genoeg onderhoud aan de Kuip wordt gedaan is een ander verhaal. En laten we het niet over die nep cijfers uit de BC hebben. Als dat er realistisch uitzag, waren die investeerders allang binnen. Maar die geloven er ook niet in

31-10-2021 21:48

panache +7872

Dat is gewoon een megalomaan plan. Waar niet genoeg investeerders voor zijn.

31-10-2021 21:48

mel_gibson_the_first +441

Stanley Park Stadium
Liverpool lijkt afscheid te gaan nemen van Anfield. Het nieuwe stadion, Stanley Park zal in de zelfde omgeving liggen. Niet in Anfield, maar een aangrensde wijk. De capaciteit van het stadion wordt geschat op 61.000.

01-11-2021 09:48

WouterD_1908 +17181

Ja daar zijn ze 9 jaar geleden al mee gekapt om in plaats daarvan te gaan renoveren en uitbreiden.

https://www.bbc.com/sport/football/19935925

01-11-2021 10:15

klick44 +18112

sja hij weet het ook niet, maar zou best kunnen

31-10-2021 21:39

Brambino +20527

Hallo subtop idd

31-10-2021 21:43

NielsFR95 +826

Willem, held!

31-10-2021 21:28

Doeidoei +39740

Thanx Willem, toen ik van de week hier hetzelfde zei werd ik bijna gekruisigd......

31-10-2021 21:25

Wingcommanderbell +6973

Willem is zeker een Feyenoord legende, maar een heel helder licht is het ook niet bepaald.

31-10-2021 21:27

Doeidoei +39740

Volgens licht hij het juist goed toe......gewoon ff logisch nadenken.

31-10-2021 21:30

blackson +2660

Schaam je Wingcommanderbell

31-10-2021 21:30

LeroyFR0180 +14142

Vooral de media vertrouwen

31-10-2021 21:33

Wingcommanderbell +6973

Want? Als iemand heel veel heeft betekend voor Feyenoord moet ik hem daarom ook heel slim vinden?

31-10-2021 21:33

Wingcommanderbell +6973

Dwight Blackson was wel een held. Kon er geen reet van maar schopte het wel tot het Panini plaatjesboek naast alle kampioenshelden van 93. Naast Lloyd Kammeron!

31-10-2021 21:37

huissie79 +20076

Stond michiel sol er ook in?

31-10-2021 21:57

Wingcommanderbell +6973

Nee, die kwam er pas tijdens het seizoen bij denk ik. En was heel snel verdwenen ook.

31-10-2021 22:00

Brambino +20527

Die Willem lukt ook maar wat in het luchtledige. Die heeft geen flauw benul wat er speelt joh.

31-10-2021 21:44

FR-JJN +12867

" Waar ik wel mijn vraagtekens bij zet, is het afhaken van een enorme investeerder. Die zoekt de club al een eeuwigheid en nu had die miljonair de pen opeens al in zijn hand om bij het kruisje te tekenen, om vervolgens toch nee te zeggen. Dat zou erg toevallig zijn, denk ik dan."

Hier geloven mensen blindelings dat 5 onverlaatjes die investeerder hebben weggejaagd Willem.

31-10-2021 21:25

FR010FRDAM +43326

Nee hoor, maar dat investeerders en sponsors wegblijven door dit soort acties van supporters is niet raar hoor. Waarom zou je je naam verbinden aan een club die overwegend slecht in het nieuws komt?

31-10-2021 21:27

FR-JJN +12867

Denk jij dat het in Abcoude allemaal heilige bonen zijn? En dat ze daar dit soort tuig niet hebben?

Feyenoord wil dit doen geloven zodat ze niet hoeven te onderkennen dat hun jarenlange wanbeleid de werkelijke reden is.

31-10-2021 21:29

grenzeloos +13987

Tuurlijk is dat wel raar als je op het laatste moment pas door zou hebben dat dit "normaal" is bij deze club. Kijk dan ben je pas eckt dom toch?

31-10-2021 21:30

klick44 +18112

waarom horen we daar zelden iets over?

31-10-2021 21:41

FR-JJN +12867

Klick, ik ben t kwijt. Waarover?

31-10-2021 21:43

SVR +395

Omdat het geld oplevert (de echte investeerder) of omdat je allang verliefd ben op de club en al die huilverhalen in de media met een korreltje zout neemt?

Kans is groter dat er veel meer redenen zijn om toch af te haken en reden 5 is dat gezien de slechte verhoudingen tussen AD, rvc en supporters je gelijk ook in potentie er slecht opstaat bij supporters als je met deze AD en rvc in zee gaat en daar inderdaad helemaal geen zin in hebt.

31-10-2021 21:47

FR-JJN +12867

Dan lees je te weinig hier

31-10-2021 21:30

FR-JJN +12867

Sorry denk dat ik je verkeerd begreep

31-10-2021 21:31

grenzeloos +13987

Ik lees wel, maar trek daaruit andere conclusies dan jij. Dat is net wat anders.

31-10-2021 21:31

grenzeloos +13987

:-) Dat kan. Kan ook liggen aan het feit dat discussiedraadjes hier niet goed weergegeven worden.

31-10-2021 21:33

FR-JJN +12867

je bedoelt dat ze er wel zijn maar niet alleen maar zijn?
Of ontken je dat ze er zijn?

31-10-2021 21:42

FR-JJN +12867

ja kutdraadjes idd.
Dat kan toch wel duidelijker zou je denken

31-10-2021 21:42
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties