Veerman: ''Als ik naar Rotterdam zou gaan, ben ik een tevreden mens''

Veerman: ''Als ik naar Rotterdam zou gaan, ben ik een tevreden mens''

Feyenoord heeft bij sc Heerenveen geïnformeerd omdat de club Joey Veerman wil overnemen. Op dit moment liggen de twee partijen nog ver uit elkaar qua vraag en aanbod, maar de speler zelf wil graag overstappen naar de Rotterdammers. "Het zou voor mij een goede stap zijn, dat denk ik zeker."

"Feyenoord heeft bij Heerenveen geïnformeerd. Er ligt geen officieel bod bij Heerenveen, maar Feyenoord wil me wel heel graag hebben", aldus Veerman tegenover ESPN. "Er wordt in de kleedkamer wel over gedold. Dan zegt iemand 'jij gaat helemaal nergens naartoe'. Op het veld heb ik daar geen last van, maar in mijn omgeving zijn de mensen er wel heel erg mee bezig. Als ik naar Rotterdam zou gaan, ben ik een tevreden mens."

Veerman heeft Feyenoord zien spelen tegen FC Drita. "Het was nog niet top, volgens mij. De ambiance is natuurlijk geweldig. Guus Til maakt de 3-2 en dat stadion ontploft. Dat is alleen maar mooi om te zien. Ik heb een keer gescoord in De Kuip, tegen Feyenoord. Dat gaf wel een lekker gevoel."

Lees meer over
Joey Veerman
Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo02254.porra.club

08-08-2021 18:25

charlaykc +9512

https://www.telegraaf.nl/sport/1722588480/feyenoord-spelersruil-voor-joey-veerman

02-08-2021 00:12

sziep +8748

10 miljoen is echt TE veel! niet doen!

01-08-2021 14:22

bloed_zweet_tranen +1975

Is er geen grotere nood aan een spits? Met kokcu en Til op het middenveld?

01-08-2021 14:14

eppo +71772

Nou, wat let je. Pak je toch de auto. Genoeg te doen in Rotterdam.

01-08-2021 13:54

Jaapiee +584

https://www.fr12.nl/nieuws/41091-volendam-talent-veerman-ziet-feyenoord-wel-zitten.html

Had toen voor 3 ton kunnen worden opgehaald. Nu 5/6 miljoen. Lekker man, dat Feyenoord :’-)

01-08-2021 13:36

GO1984 +4815

Zei ik gister al maar dan word je compleet afgebrand. Want Arnesen is god.

01-08-2021 13:42

richardro +607

2017 was niet de tijd van Arnesen debiel

01-08-2021 14:21

SCFEYY +391

makkelijkl praten achteraf ;)

01-08-2021 13:56

1908forever +18248

Het enige wat mij irriteert is dat hij vorig seizoen al zei dat hij een stap wilde maken en vervolgens een nieuw contract tekent bij Heerenveen.
Om een paar maanden later te zeggen dat hij de vraagprijs te hoog vind.
Daar snapte ik toen al helemaal niets van.

01-08-2021 14:04

Djk1 +5696

Opgewaardeerd contract dus meer geld, kortzichtig inderdaad want blokkeert nu een transfer en dus nog beter contract.

01-08-2021 15:48

Raydh +1886

Tja…….. vind het geen constante voetballer. En veel te duur.

01-08-2021 13:25

Wolter-FEY +456

Hij maakte overigens wel een goed doelpuntje gisteravond tegen PEC

01-08-2021 13:17

knoepert +76073

Pec is geen drita

01-08-2021 13:47

1908forever +18248

Nee veel beter.
Drita moet je gewoon overheen lopen.

01-08-2021 14:05

Maarten Schakel +178

Dat mot je niet willen... Purmerend komt ie vandaan... Dat is een Ajacied, net als die Diemers...

01-08-2021 12:57

Fr055 +3292

Is een feyenoorder, gaf ie aan bij volendam destijds

01-08-2021 13:02

Jaapiee +584

https://www.fr12.nl/nieuws/41091-volendam-talent-veerman-ziet-feyenoord-wel-zitten.html

01-08-2021 13:36

Olaf Jansen +0

Niet zo dom lullen Maarten Schakel.. Zou meteen de meest technische voetballer van Feyenoord zijn als hij komt. Overigens komt hij uit Volendam.

01-08-2021 13:37

campie010 +3660

Ja en Guus Tilbal komt uit A'dam so what

01-08-2021 13:44

Info +355

Welkom VEERMAN 💪

01-08-2021 12:50

Niek_feyenoord +448

Zou echt top zijn en hij wil graag komen, fijn!

01-08-2021 12:44

frtikkieterug +6701

Hij wilde ook heel graag naar Rangers en naar Hellas Verona. Het lijkt er vooral op dat hij gewoon weg wil bij Heerenveen

01-08-2021 12:55

dkuh013 +2079

waaom de jong niet huren voor jaar , heb je wel scorend vermogen

01-08-2021 12:41

FRSieb +87743

Jo de Jong?

01-08-2021 13:18

sander71 +2919

Laat eerst die gasten met geld maar eens naar voren treden, voordat we überhaupt weer over nieuw spelers gaan praten.

Telkens worden de Supporters weer teleurgesteld.
Kom maar tevoorschijn met je zakken met geld, en maak deze club weer groot..
Laat maar zien hoe graag je deze mooi club wil helpen..

01-08-2021 12:40

JBH +1677

Als investeerders hem willen halen doen ze dat maar

01-08-2021 12:37

Frobl +11602

Eerst een spits en dan wellicht Veerman. Als Heerenveen niet te gek gaat doen met prijzen. Een nieuwe 6 hebben we wel nodig. Die Matusiwa zie ik ook nog graag komen.

01-08-2021 12:24

dkuh013 +2079

tussen 5 en 8 schat ik

01-08-2021 12:42

klick44 +18103

Voor 10miljoen niet halen. Max 5 als dat beschikbaar komt

01-08-2021 12:14

dkuh013 +2079

en dan nog niet

01-08-2021 12:43

slam +2479

Idd....mensen vergeten dat hij minimaal een salaris van €1 miljoen netto wilt verdienen....nee laat maar gaan

01-08-2021 17:33

WvH +15381

Gewoon Antonucci, Hartjes en Milambo laten spelen. Waarde creëeren

01-08-2021 12:02

dkuh013 +2079

met verrman win je de slag ook niet hoor

01-08-2021 12:44

kuipie12 +706

met Veerman creëer je ook genoeg waarde

01-08-2021 13:09

koning1908 +533

Als je ziet dat Linssen nu weer eerste keus is als spits, terwijl het geen spits is, dan moet het aantrekken van een balvaste en scorende spits eerste prioriteit zijn. We zijn de laatste twee seizoenen al veel te vaak pover geweest omdat die positie niet goed is ingevuld.
En Slot klaagde onlangs dat we maar één ervaren centrale verdediger hebben (Senesi) terwijl de concurrentie er vier heeft. Met Trauner erbij is dat nog steeds te dun, dus een extra CV met redelijke ervaring is ook gewenst.
Op het middenveld zijn er al zoveel extra opties, zowel met talenten als Antonucci, Hartjes en AEB, als met spelers die eigenlijk weg mogen maar moeilijk aan andere clubs zijn te slijten, dat het onlogisch is om aan die linie nu ruim 5 miljoen uit te geven.

01-08-2021 12:01

Xaverius +290

Zal Sparta blij mee zijn dan

01-08-2021 11:40

patrickbmx +2209

wij ook tevrden

01-08-2021 11:37

beppie172 +65707

Wellicht Antonucci dan ‘gratis’ (alleen betalen als hij niet speelt) verhuren aan Heerenveen als onderdeel van deze deal. Kan hij flink wat eredivisie ervaring opdoen. Als ze Schone en Veerman kwijt zijn kunnen ze zo’n speler zeker gebruiken.

01-08-2021 11:27

frvlissingen +3692

Doe Diemers er dan ook bij.

01-08-2021 11:32

beppie172 +65707

Als ze die willen dan is dat prima. Ben wel bang dat je die een flink aantal tonnen aan salariscompensatie mee moet geven als die gaat vertrekken.

01-08-2021 11:37

fr_1993 +78240

Verkoop Kökcu, Haal Veerman niet voor meer dan 6mio.

Zo, probleem opgelost.

01-08-2021 13:20

Aidan_Exclusive +7786

Ik had nog zo de hoop dat we niet meer in de gokjesvijver zouden vissen maar alleen duidelijke versterkingen die er meteen staan zouden halen en als daar geen geld voor is eigen jeugd laten spelen en waarde laten creëren.

Of je nou 5de word met eigen jongens die tijdens het seizoen aantoonbaar beter zijn geworden of 4de word door dit soort dure gokjes te nemen, word dan maar 5de en hou je centen in je zak!

01-08-2021 11:26

lexiooo +9249

Helemaal mee eens. Sowieso heb je een breker nodig op t middenveld, niet nog een speler die graag in de 16 komt. Straks haal je echt de nieuwe Lewandowski, kan hij nog niet scoren omdat er 3 middenvelders voor zn voeten lopen in de 16 en bij elke counter ligt er zoveel ruimte dat ook elke counter een kans tegen wordt.
Nog een punt is dat je de ontwikkeling van Hartjes tegenhoudt, zo zonde om je eigen jeugd te verwaarlozen voor dit soort gokjes.

01-08-2021 11:34

Dirk Zeeland +365

Ben het gedeeltelijk eens met jullie maar Hartjes zou je ook kunnen betrekken in de deal. Heerenveen is een prima club om aan te verhuren en zo ervaring op te doen. Dat er creativiteit bij moet op het middenveld hebben we de afgelopen wedstrijden kunnen zien. Kokcu heeft het gewoon (nog) niet.

01-08-2021 11:48

lexiooo +9249

Hartjes verhuren zou een prima optie zijn, maar nog steeds zou ik eerder een defensieve middenvelder kopen dan een veerman.

01-08-2021 14:12

kuipie12 +706

veerman is echt geen gok. dat is echt een directe versterking

01-08-2021 13:10

jurnever +1987

leuk voor sparta dan

01-08-2021 11:25

Tony Den Haag +3

Van mij mag ie komen kan alleen maar versterking zijn ook centraal achterin nog leider nodig Fer niet geschikt hoort daar ook niet beter tot zijn recht in verdelen en opbouw vanaf middenveld

01-08-2021 11:19

ADHDave +3354

Het zou mooi zijn als je deze jongen kan halen. Arne wilt graag de bal snel achter de laatste linie hebben. En dat is toch wel 1 van z'n grootste plussen. Hij legt de bal heel makkelijk over/door de verdediging . Vaak op precies de goede snelheid naar de diepgaande man. Is ook goed in de kleine ruimte , en raakt niet snel in paniek tussen een paar spelers in. Ik zie m graag komen.

01-08-2021 11:09

FrankArnesanerenSlot +2482

Mario Mandzukic is transfervrij.

Kunnen we die niet inlijven?

01-08-2021 11:02

beppie172 +65707

Ja, klopt.

01-08-2021 11:33

Sombra1 +1066

Hou ruimte voor eigen jeugd, milambo, hartjes en aeb in vorm krijgen voor team 1..

01-08-2021 11:00

Pietertje +460

Kökçü is nog maar 20, ontwikkelt zich goed, en dan wil je Veerman halen? Slot gaat eerst maar eens een seizoen aan het werk met onze talenten ipv allemaal andere spelers te willen halen. Het lijkt wel of ze het lot van Feyenoord volledig in zijn handen gaan leggen. Hoe het financieel gaat komen, kun je wel nagaan. Ze lijken wel Slot-adept in het Maassgebouw. Nou het tot nu toe vertoonde tactische spel mag best wel kritisch gevolgd worden lijkt mij. Daarnaast lijkt mij de speler Veerman niet degene die veel meters maakt. En dat is het eerste criterium bij Slot.

01-08-2021 10:58

Kings010 +7681

kokcu ontwikkeld zich goed ? 😂🤣🤣🤣🤣🤣

01-08-2021 11:01

Pietertje +460

Ja inderdaad, is nog maar 20 hè. Dan is wisselvalligheid logisch. Daarnaast wordt er een Til voor een jaartje gehaald die op zijn plek komt, ander systeem nu, geef die jongen gewoon de tijd. Wordt een hele beste.

01-08-2021 11:08

alexnultien +6046

Die wibra turk kan geen eens een schot op goal lossen man 0,0 rendement

01-08-2021 11:12

Kings010 +7681

Wisselvallig ? Ik heb letterlijk nog nooit gezien waarom die jongen zo gehypt wordt. Komt in alles te kort voor op 10 vertraagd constant het spel en scoort letterlijk nooit. Maarja ik hoop dat jij gelijk krijgt en we hem voor veel kunnen verkopen na dit seizoen maar ben bang van niet.

01-08-2021 11:13

speedy68 +3239

Ben het met je eens. Hier wordt alles gelijk afgeschoten.

01-08-2021 11:33

Pietertje +460

Waarom nou weer zo'n kwetsende opmerking? Zo'n hekel aan Turken?

01-08-2021 11:45

Pietertje +460

Ja inderdaad en dan het volste vertrouwen in een luie speler van Heerenveen. Ik vind dat er een spits met potentie bij moet en verder moet Slot spelers beter gaan maken en niet alles op een presenteerblaadje verwachten te krijgen. Laat hij een vb aan Gio nemen!

01-08-2021 12:02

Djk1 +5696

Ja, zat er donderdag zeker 2 cm vandaan na anderhalve minuut.

01-08-2021 15:51

Kings010 +7681

Wat wil je nou zeggen dan jongen ? Omdat hij een keer op de lat schiet is het een wereldspeler ?

01-08-2021 16:47

Reintjuh +5317

ik weet niet of jij dezelfde Kokcu bedoeld als ik, maar bij de Kokcu die bij Feyenoord speelt zie ik geen of nauwelijks ontwikkeling .
.

01-08-2021 11:10

Meent +6488

Ik heb dit even gerapporteerd voor de zekerheid

01-08-2021 11:15

GO1984 +4815

! Hahaha man man man Kokcu ontwikkelt zich goed? Ja de verkeerde kant op bedoel je zeker? Wordt alleen maar slechter.

01-08-2021 11:17

Andre010 +4640

Laat deze jongen nou in Heerenveen. We blijven gokjes nemen terwijl we het ons eigenlijk niet kunnen veroorloven

01-08-2021 10:50

Rootjuh +879

Ik zou liever Ihattaren halen. Deze jongen is een geweldig groot talent en nog maar 18/19 jaar. De media behandelt hem alsof hij de grootste vedette is, maar het is nog maar een talent hè. Onder Slot kan deze jongen acceleren en dan hebben we echt veel aan hem. Dan kan die dalijk nog de deur uitlopen voor veel geld.
Deze Veerman wordt gehyped, maar zoals sommige slimmeriken hier al aangaven: als hij echt zo goed was, dan hadden Ajax, PSV of AZ hem al lang overgenomen.
Ik zie ook vaak de naam Kitalano voorbij komen. Wie heeft deze naam verzonnen? Gaan we weer roepen om spelers die we van FIFA/youtube kennen? Alsof mensen hem vaak hebben zien spelen. Blij dat zij niet in het bestuur zitten, maar iedere zondag in een rukbunkertje Feyenoord kijken.

01-08-2021 10:38

Kings010 +7681

Als ihattaren zo goed was had ajax of az hem ook wel overgenomen?

01-08-2021 11:03

Djk1 +5696

Is 19 en nu al voor de tweede keer uit de selectie gezet. Talent is leuk maar is onvolwassen en toont geen topsportmentaliteit, krijg je geheid problemen mee.

01-08-2021 11:15

Aidan_Exclusive +7786

Met alleen goed kunnen voetballen redt je het niet in het profvoetbal!

Ik ken zoveel jongens die echt heel heel goed konden voetballen, maar waar het bij de senioren nooit uit is gekomen.

Als z'n mentaliteit niet overeenkomt met z'n voetbaltalent gaat hij het niet redden en word hij rond begin 20 voorbijgestreefd door jongens die minder talent hadden in de jeugd maar wel begrijpen wat het inhoud om een prof te zijn en daardoor wel doorgroeien waar hij blijft stilstaan in zijn ontwikkeling.

Dit word een gevalletje Bakkali, horen we na 2 of 3 transfers niks meer van

01-08-2021 11:33

ReetjeP +872

Als het lukt zou het goed zijn!

Dan Fer, Toornstra, Diemers, Azarkan, Linssen, Teixeira, Haps en Kokcu verkopen, allen tesamen ook wel goed voor een 25/26 miljoen.

Veerman, Ihattaren, Kitolano en Bjorkan halen, Geertruida een laatste aanbieding doen en je zet een selectie neer die echt wat waard kan worden.

Bijlow, Marciano, Troost
Pedersen, Hall
Geertruida, Trauner
Senesi, Hendriks
Malacia, Bjorkan
Kitolano, el Bachataoui
Veerman, Hartjes
Til, Antonucci
Ihattaren, Balde
Jahanbaksh, Bozenik
Sinistera, Conteh

Milambo, Burger en Bannis verhuren, kunnen dan klaargestoomd worden, want potentie zit er wel in.

01-08-2021 10:05

beppie172 +65707

Je bent de komma vergeten na de 2.

01-08-2021 10:19

Ladinsky2021 +6053

Je krijgt never nooit 25/26 miljoen voor deze spelers. En je vergeet een goede spits te halen.

01-08-2021 10:33

ReetjeP +872

Ik vergeet geen spits, ik zou, als je Ihattare weet te halen, juist met Jahanbaksh als valse spits spelen.

We kunnen spitsen halen tot we een ons wegen, geen een gaat kansen krijgen met het huidige middenveld.

Met Til, Kitolano en Veerman ziet de wereld er heel anders uit voor de mensen voor hun, die weten niet wat ze overkomt.

De angel zit hem niet in de spits positie, maar puur in het feit dat er geen speler is die ze direct inspeelt of wegzet met een geniale pass.

01-08-2021 10:55

Ladinsky2021 +6053

Ik ken die Kitolano niet maar als jij zegt dat dit een topper is zal het wel zo zijn.

Maar waarom niet Jahanbaksh lekker op rechts laten staan en van het geld van Ihattaren een goede spits halen? Is toch veel slimmer?

01-08-2021 11:34

FrankArnesanerenSlot +2482

Waarom Bjorkan, als je Azarkan.

01-08-2021 11:03

ReetjeP +872

Komen niet van de Balkan.

Denk ook niet dat hij de druk aan kan.

01-08-2021 11:04

Tony Den Haag +3

Wat betreft Fer Diemers en Linssen heb je zeker gelijk Toornstra nog goed genoeg

01-08-2021 11:24

Willem Rueb +19

of the topic: ik zag van Seumeren (FC Utrecht) op de eerste rij genieten van de sfeer in de kuip
Hij zal toch niet stilletjes geld willen investeren bij ons?

01-08-2021 09:57

beppie172 +65707

Huh, was dat donderdag?

01-08-2021 10:21

Vincie +1555

Kwam Diemers ophalen speelde niet lol

01-08-2021 10:27

Edtvleeschpet +1770

Hartjes erin!

01-08-2021 09:56

Edtvleeschpet +1770

Als er niet drie of vier gasten in zijn dienst spelen, dan heb je er niets aan…..,veel te veel een mooi weer voetballertje

01-08-2021 09:55

WvH +15381

We moeten die halen en die halen. Misschien nog een spits. Maar dat is alles. Ga nou gewoon aanvullen met jeugd.

We roepen hier al jaren dat het beleid verkeerd is. Maar zelf roepen we hier allemaal het hardst om spelers aan te trekken.

Waarde creëer je op het veld door jeugd in te passen en die vervolgens voor miljoenen te kunnen verkopen. Alleen incidenteel iemand aankopen.

Wat heeft Veerman nou voor speciale kwaliteit die niemand anders heeft? Als die zo goed was had hij niet bij Heerenveen gespeeld.

Een hoop hier willen precies het beleid wat al jaren blijkt niet goed te gaan.

01-08-2021 09:35

koffieslurper +2160

he he eindelijk een die het snapt.

alleen een speler halen waar je sportief en financieel beter van kan worden, halen om het hebben , heb je niks aan, gezien de vele toppers die ons stadion gepasseerd zijn , recente voorbeelden, ene Kelly en ene Pratto die je voor 1 wedstrijd 500.000 gekost heb.

En maar zeiken dat we nooit die ene speler kunnen halen, dat we altijd maar om de 3e 4e plek spelen. omdat de beleidmakers ook enigzins luisteren naar supporters ook al geloven jullie dat niet, het publiek tevreden stellen, want anders gaan die muiten. Dan muiten ze maar .

Stel die jonge gasten maar op burger hartjes enz enz .

01-08-2021 09:52

MJ75 +4449

Helemaal eens; het kan een zegen zijn dat we zo weinig geld hebben voor aankopen omdat juist dan de jeugd eerder de kans krijgt. Uiteraard moet die jeugd het waarmaken maar dat geldt voor iedere aankoop ook.

01-08-2021 10:02

hoekieuitzoekie +21651

Ik ben het deels met je eens. Dat moet op lange termijn inderdaad de insteek zijn, maar er zijn wel uitzonderingen qua aankopen; namelijk directe versterkingen. En gezien de samenstelling van de selectie op dit moment is Veerman een directe versterking. Plus hij is jong genoeg en heeft genoeg potentie om met winst verkocht te worden. Met Veerman haal je iemand die wel vlak voor de verdediging kan spelen en het spel kan bepalen, iets wat Kokcu en Toornstra niet kunnen want dat zijn meer aanvallende middenvelders. Als je Toornstra kunt vervangen met Veerman dan weet ik zeker dat je er sterker op wordt. Want ja, hij speelt wel erg goed bij Heerenveen.

Het hoeft niet 100% jeugd of 100% goede aankopen te zijn. Er moet een goede mix zijn van kwaliteit en talent, met als voorwaarde dat ze elkaar meer waard kunnen maken. Een Trauner die leiding geeft aan de jonge spelers naast hem kan ervoor zorgen dat Senesi, Pederson en Malacia beter gaan spelen.

01-08-2021 10:21

lexiooo +9249

Veerman speelt niet vlak voor de verdediging, is ook een aanvallend ingestelde middenvelder, daar hebben we er al genoeg van.

01-08-2021 11:40

alsje +8694

Als dit zou kunnen heb je 100% gelijk, maar, helaas is de jeugdopleiding van Feyenoord flink achteruit gegaan ten opzichte van andere ploegen. Er zijn natuurlijk weinig spelers die doorstromen de laatste jaren…

Ben het met je eens, maar pak dan eerst de jeugdopleiding aan en investeer daar meer in. Laatste jaar zit er weer wat meer beweging in (nieuwe faciliteiten, wetenschap etc.)

01-08-2021 10:38

WvH +15381

Daar is Arnesen toch volop mee bezig? Die koopt het ene talent na het andere talent. Om maar in die K K D te komen. Die voetbalpiramide die meneer van Geel zo lekker om zeep geholpen heeft.

01-08-2021 12:05

jack98 +46904

Diemers en Texeira verkopen en je hebt weer een paar miljoen om aan Veerman of Ihattaren uit te geven.

01-08-2021 09:25

Edtvleeschpet +1770

Dan heb je zes ton als je geluk hebt….

01-08-2021 09:42

hoekieuitzoekie +21651

Pleurt toch eens op met je Ihattaren man. Mo is een slappe zak en een mooiweervoetballer die als eerste verzaakt als het lastig wordt of wanneer er omgeschakeld moet worden. Voor de 10 positie loopt daar nu Til, die gaat door Slot niet vervangen worden. Op de flank hoef je hem niet neer te zetten want daar wil Slot diepgang hebben, en dat heeft hij niet. En als je hem op de plek van Kokcu of Toornstra neerzet ga je er op achteruit want Mo verdedigt niet terug, waardoor je nóg kwetsbaarder wordt in de omschakeling.

Daarbij. Als er nu 1 positie is waar we zelf genoeg talent voor hebben (Hartjes, Milambo) dan is het de 10 positie wel!

01-08-2021 10:23

beppie172 +65707

Als je er een paar = 2 miljoen uithaalt moet je je handjes dichtknijpen. Heb je bijna de inkoopprijs terug.

01-08-2021 10:25

Djk1 +5696

Teixeira is geblesseerd geweest en moet gewoon nog de kans krijgen. Ihattaren laat keer op keer zien dat hij onvolwassen is en geen topsportmentaliteit heeft, krijg je geheid ellende mee. Veerman is veel te duur. Geef Kokcu gewoon een jaar de kans, heeft vorig seizoen effectief maar 17 wedstrijden gespeeld, is pas 20 en gaat zeker nog wel een paar stappen maken. Nu Berghuis weg is, krijgt hij meer kans om bepalend te worden.

01-08-2021 10:57

Tony Den Haag +3

Kokcu idd nog jong wordt maar extern opgehemeld kan beter worden maar nu nog niet goed genoeg zeker geen bepalende speler

01-08-2021 11:28

jepe1949 +6716

Wat Feyenoord op het middenveld mist is een breker.
De spelers binnen de selectie die dat kunnen invullen zijn Fer, Toornstra, El Bouchataoui, Burger en wellicht Haps.
Zou het niet verstandiger zijn om eerst eens met deze groep spelers tot een evenwichtig middenveld te komen?
Til, Kokcu en Toornstra kunnen de nummer 10 positie invullen.
Het lijkt mij dat Slot straks gaat kiezen voor Fer - Til - Toornstra.
We gaan het meemaken.

01-08-2021 09:23

Patta444 +23

je hebt juist iemand met creativiteit nodig.

01-08-2021 09:40

jepe1949 +6716

In de voorhoede lopen er twee met voldoende creativiteit.
De bal afpakken en dan over 15-20 m1 naar een van die twee aanspelen.
Daar gaat het om.
Dat kunnen zowel Fer als ook Toornstra wel.

01-08-2021 11:46

Patta444 +23

Vandaar dat die creativiteit tegen Drita ook erg zichtbaar was

01-08-2021 15:03

hoekieuitzoekie +21651

Oh god krijgen we dit weer. Een breker... eindelijk komen we langzaam van die ellenlange lijst antivoetballers af, wordt hier alweer om de eerste breker geroepen.

Je moet iemand hebben met een goede timing om een bal te onderscheppen. Goede VM's hoeven namelijk helemaal niet te breken om hun werk goed te doen. Fer is een breker. Is dat wat je wil zien ja? Iemand die van de 10 ballen er 9 verkeerd inspeelt (achter de man, verkeerde snelheid, verkeerde been).

01-08-2021 10:28

alsje +8694

Precies.

Is alleen wel kut, want als wij een VM hebben die goed ballen onderschept/afpakt en ook nog eens goed kan voetballen, voetbalt hij niet meer bij Feyenoord.

Zo is het nu eenmaal gesteld deze tijd. Helaas.

01-08-2021 10:40

hoekieuitzoekie +21651

Dan leid je die op of je koopt een jonge jongen die in dat profiel past. Als ze na een jaar niet meer bij Feyenoord voetballen betekent het juist dat je je werk goed gedaan hebt.

01-08-2021 11:16

jepe1949 +6716

Bal afpakken en dan HEEL snel afgeven.
Ja.
Dat wil ik graag zien.
Dat is de basis van succesvol voetbal.
De speler die jij wilt halen kost 8-10 miljoen.
Euri's welteverstaan.
Twee beentjes op de grond graag.

01-08-2021 11:49

jepe1949 +6716

Ga eens even terug in de tijd.
En accepteer dat alle succesvolle elftallen van Feyenoord, tot de jaren 60 terug, als basis minimaal 2 brekers hadden waardoor de creatieve spelers konden uitblinken.
Israël, Lazeroms, Kraay sr, Kreijermaat, Jansen, v. Hanegem, Bosveld, v. Wonderen, de Wolf, Fraser, Vilhena, El Ahmadi . Om er maar een paar op te noemen.
Nu kan je Fer, Haps, El Bouchataoui, Senesi en hopelijk Trauner aan dit lijstje toevoegen.
Twee beentjes op de grond.
Winnen begint bij ballen afpakken.
Met de eigen spelers, die deze kwaliteiten hebben, afbranden komt Feyenoord in het rechterrijtje terecht.
Komt lekker over. Is van deze tijd. Weet ik allemaal.
Het brengt alleen Feyenoord niet verder.

01-08-2021 12:13

hoekieuitzoekie +21651

Totaal andere tijd en echt totaal niet relevant om 2 redenen:

(1) Als je met je team hoog en snel druk zet heb je helemaal geen balafpakkers nodig, dan leveren teams de bal vanzelf bij je in omdat ze niet snel genoeg een oplossing kunnen vinden.

(2) Een balafpakker is geen probleem, het probleem is de voetballende kwaliteiten. Nog beter gezegd het gebrek daar aan. Als je 70% van de tijd de bal hebt in een groot deel van de wedstrijden dan heb je heeeeeelemaal niets aan Fer. Je moet dan namelijk hoog baltempo kunnen houden en dat kan niet met hem. Snel inleveren, wat jij zegt, gaat ook niet want Fer is juist de enige die je niet hoeft te dekken. Laat Fer maar lekker aan de bal in de omschakeling, hij maakt namelijk toch de verkeerde keuze.

Ik vind het bijna onwerkelijk dat ik dit moet uitleggen. Kijk jij geen wedstrijden?

01-08-2021 14:11

jepe1949 +6716

Ik heb vele honderden wedstrijden van Feyenoord vanaf 1960 bezocht en bekeken.
Daarnaast vele vele jaren de zaterdag trainingen bezocht.
Heb alle groten gezien in wedstrijden en op de trainingen.
Heb beide UEFA cup finales life in de Kuip gezien.
Heb tientallen Europacup 1 wedstrijden in de Kuip gezien, inclusief de beroemde tegen AC Milan.
Allemaal op een niveau dat jij nog niet meegemaakt hebt.
Dat hoge druk zetten gebeurde al in de grote jaren vanaf 1965.
Alleen. Altijd gedoseerd.
Met allereerst oog voor het verdedigende blok. Dat mis ik nu.
Er staan nu altijd teveel mensen al voor de bal als de bal nog komen moet. En dan gaat het fout.
Je bent een van die volgers die Fer als pispaal gekozen hebben.
Veel succes ermee. Waar dat op slaat? Geen idee.
Ik heb Fer als groot talent al op Varkenoord zien spelen.
Ronald Koeman, Dick Advocaat en nu ook weer Arne Slot hebben een ander idee over de speler Fer.
Daar heb ik meer gevoel bij dan bij jouw quasi verstand van voetbal-oordeel dat alleen maar tot doel heeft om Fer af te branden.
Laat dit elftal eens met maximaal een verdediger en een middenvelder tegelijk aanvallen waarbij dan de aanvaller die op de vleugel waar de aanval niet loopt ook een stapje terug doet. En wissel dat dan eens af i.p.v. voorin te blijven hangen.
En eens in de linie vooruit lopen waarna de bal komt.
Dan heb je balans en gevaar voor het doel v/d tegenstander.
En dan komt de creativiteit vrij bij enkele spelers zoals Sinisterra, Kokcu en ook Jahanbakhsh.

01-08-2021 14:54

hoekieuitzoekie +21651

Ja je kan allemaal irrelevante zaken erbij halen over hoeveel wedstrijden je gekeken hebt. Maar je argument blijft knudde.

Hoe kan je nou serieus mij aan gaan vallen op het feit dat ik iets tegen Fer heb? Die man speelt werkelijk IEDERE bal verkeerd in! Dan heb ik het nog niet eens over zijn verdedigende fouten of debiele overtredingen he! Als het aan Fer had gelegen had hij bijvoorbeeld ook rood gekregen in de finale wedstrijd tegen Utrecht met zijn debiele overtreding van achteren. Die man heeft het voetbal IQ van een leeggelopen medicijnbal en jij komt me met een ongelofelijk kutverhaal over de geschiedenis van Feyenoord. Jij hebt geen leven en je hebt ongelofelijk veel trainingen bezocht. Nou, gefeliciteerd. Ik heb ondertussen gestudeerd en een bedrijf opgebouwd en daarmee heb ik waarschijnlijk veel meer logisch leren nadenken dan jij in je hele leven hebt gedaan.

Volgens mij ben jij gewoon Advocaat met een FR12 account want je kijk op voetbal is zo ongelofelijk gedateerd dat ik je ook nooit jonger dan 74 zou inschatten.

01-08-2021 16:50

jepe1949 +6716

Ik leef zeer comfortabel van mijn pensioen en wat zakelijke belangen die ik in mijn leven verdiend heb.
Dat ten eerste.
Je laatste reactie is er typisch eentje van de huidige generatie.
Tegengas van een oudere krijgen is iets waar je generatie niet mee overweg kan.
Dat ten tweede.
Je mag hopen dat je nooit een echte tegenslag in je werkzame- of privéleven krijgt want als je van dit beetje tegengas van mij al zo op tilt slaat wat gebeurt er dan met je als er echt iets serieus gebeurt in je leven.
Dat ten derde.
Reageren op je "voetbalinzichtelijke" laatste epistel laat ik maar.
Het is te dom voor woorden wat je daar nu neergekrabbeld hebt in je boosheid.
Dat ten vierde.
Het ga je goed.
YNWA.
Ik ga een biertje opzoeken.
Waar ik leef is het behoorlijk warm zo midden op de dag.

01-08-2021 17:07

Tony Den Haag +3

Hehe eindelijk iemand met verstand en tactisch inzicht

01-08-2021 11:29

Bossche Bol +7354

Ik hoorde gister dat je Ihataren voor nog geen 5 miljoen kan binnen halen. daar heb je Veerman denk ik niet voor. kan je beter Ihataren nemen, Slot krijgt hem wel weer aan het voetballen. moet je wel het geld hebben en hopen dat PSV mee wilt werken.

01-08-2021 09:19

FeyenoordLeen +1008

We hebben genoeg middenvelders. Trek a.u.b. een spits (of 2) aan.

01-08-2021 09:12

Huppiehuppie +4421

We hebben alleen maar dezelfde middenvelders, 0 creativiteit. Een creatieve middenvelder die een kans op kan zetten is belangrijker dan een spits.

01-08-2021 09:22

Waakvlam1989 +17480

Er zijn heel wat kenners hier die niet zien dat Veerman een heerlijke talentvolle jonge speler is waar Feyenoord mee verder kan en wat ook financieel zeer interessant gaat zijn

01-08-2021 09:05

leefdebeef +24148

Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij amrabat, geweldige voetballer maar past niet bij Feyenoord. Zal je zien dat hij ook via België of Duitsland alsnog voor miljoenen naar zuid-Europa vertrekt.

01-08-2021 09:43

Waakvlam1989 +17480

Vond je het bij Amrabat niet meer een mentaal dingetje? Net als bij Ayoup? Denk dat Veerman wat sterker in zijn schoenen staat dan die twee.

01-08-2021 11:10

ElPanzeFr +21326

"Dan zegt iemand 'jij gaat helemaal nergens naartoe'." Hahahaha wel een mooie teamgenoot xD

01-08-2021 08:52

Proffeyenoord +795

Van Beukering 2?

01-08-2021 08:47

onraad +5506

goeie voetballer maar niet voor feyenoord , zie liever kitalano komen dan echte 6 speler

geef hartjes ook maar speelminuten . steek het geld in je spits

01-08-2021 08:32

coenkonings +21

spits is geen probleem het middeveld moet gewoon de spitsen aan het werk zetten en dat kost tijd.

01-08-2021 09:01

Rootjuh +879

Want jij volgt de Noorse competitie en ziet Kitalano wekelijks spelen zeker? Ik snap niet hoe mensen zo makkelijk om een speler roepen die ze nooit hebben zien spelen.

01-08-2021 10:32

Sasss +54162

Nee, nee en nog eens nee. Niet halen, zonde van het geld van deze 1 dags vlieg

01-08-2021 08:21

wiet piet +8880

alstublieft niet doen.
dat hebben we de afgelopen 10 jaar gedaan zogenaamde goede voetballer van de eredivisie
maar bij feyenoord presteren ze niks meer.

01-08-2021 08:15

WvH +15381

Precies. En iedereen wil hem maar hebben. Veelal gebaseerd op 1 wedstrijd tegen ons, waarbij niemand hem ook maar iets in de weg lag. Mooi weer voetballer

01-08-2021 08:19

speedy68 +3239

Voor Veerman ws beter een tussenstop in Nederland te maken. Hebben we niet eerder een goede spits nodig ?

01-08-2021 08:13

Spreeuw 006 +3498

dat is leuk een goede spits, maar met 0 toevoer maakt dat ook niet uit....

01-08-2021 09:02

n.s.h +1444

Verkoop haps diemers toornstra kokcu fer en je hebt zo'n 12 miljoen bij elkaar. Daar koop je die 2 noren voor en die kroat plus een spits, en je vraagt aan de investeerders om ihatarren en veerman. Zo speel je echt wel voor de top 3 en je hebt toekomst in handen.

01-08-2021 08:03

n.s.h +1444

Teixeira en linssen kun je ook weg doen trouwens.

01-08-2021 08:05

liam +837

Goed idee. Maar wie wil diemers kokcu of fer. Gratis ja. Die zijn zoals gewoonlijk bij ons aan de straatstenen niet kwijt te raken.

01-08-2021 08:13

anargy +1123

in geen 12 miljoen jaar. denk nog geen 6 totaal

01-08-2021 08:35

feyenoordpjk +2138

Want die twee Noren zijn toppertjes ?

01-08-2021 08:40

dre82 +5727

Hoe vaak heb jij die 2 Noren zien spelen?

01-08-2021 08:49

n.s.h +1444

Als er namen worden genoemt dan zoek ik alles op wat ik er over kan vinden ja

01-08-2021 09:06

Edtvleeschpet +1770

Je bedoelt 2 miljoen

01-08-2021 09:45

Mujeriego +667

Ruilen voor blind paard Kokcu. Als ze ja zeggen hopelijk, Diemers en Texeira erbij geven. Werelddeal!

01-08-2021 07:49

feyenoord_Freak +14031

Hij wilde vroeger al heel graag naar Feyenoord komen om te spelen dus dit voor hem echt wel een soort droom die als nog uit komt mocht dit door gaan .
Van mij is hij Welkom.
en dan Köckü op het bankje of verkoop

01-08-2021 06:25

Hark 1e +12245

Tornstra op de bank

01-08-2021 07:25

MMFeyenoord30 +7955

eerder kokcu banken

01-08-2021 07:31

Tony Den Haag +3

Of verhuren Toornstra nog steeds nuttige speler

01-08-2021 11:34

Ballenjongen2 +6420

Ik wilde vroeger ook heel graag bij Feyenoord voetballen. Verstandig dat ze mij nooit hebben gekocht.

01-08-2021 08:20
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties