VI: Feyenoord bereidt bod voor op Mijnans

VI: Feyenoord bereidt bod voor op Mijnans

Sven Mijnans staat in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord, zo meldt Voetbal International. De Rotterdammers bereiden een bod voor op de 22-jarige aanvallende middenvelder. De (inter)nationale interesse in Mijnans is groot, maar Feyenoord heeft de beste papieren. Sparta houdt rekening met een spoedig vertrek.

De tweevoudig international van Jong Oranje werd vier jaar geleden door Sparta opgepikt bij de amateurs van VV Spijkenisse en speelde sindsdien 85 wedstrijden voor de Spangenaren. Daarin was hij goed voor acht goals en twaalf assists.

Mijnans maakte dit seizoen drie doelpunten in twintig wedstrijden, terwijl hij ook vijf keer als aangever fungeerde. De marktwaarde van de middenvelder wordt geschat op één miljoen euro. Mijnans staat nog tot medio 2024 onder contract bij Sparta.

Lees meer over
Sven Mijnans
Plaats reactie
666

Niels.F +59

Hij kent wel de stad :)

29-01-2023 12:10

parentscounter +1886

Pffff oprotten

29-01-2023 11:07

Sabau70 +3258

Tweebenig, inzicht, komt een man voorbij, goede positionering en een aardig schot. En kost weinig. Snap het gezeik hier niet. Waarschijnlijk nog vastgeroest in het oude Feyenoord-denken: de wereld vergaat als er in de winter geen oude en veel te dure spelert gehaald is.

29-01-2023 10:50

the-crow +4044

Luigi bruins 2.0 voetballer is het.

29-01-2023 10:12

pendejo1908 +5599

Bruins was toch 2 seizoenen best aardig voor ons

29-01-2023 10:57

rood-wit +3749

Sparta verkoopt wel, die gaan voor de snelle poen, hij is morgen Feyenoorder.

29-01-2023 09:55

Feyenoord1908frfc +880

Ludovit Reis is een betere optie. Doet het bij HSV erg goed!

29-01-2023 09:30

Thewizzard +10905

Die jongen is nog niet eens Feyenoorder en wordt al de grond in geboord.
Als het al rondkomt, dan zal er vast wel enig beleid achter zitten. En niet iedereen die je koopt wordt een basisspeler.

Dus laten we het afwachten en, als het rond komt, hem vooral een kans geven. Wie weet wat er dan nog uit voort kan komen

29-01-2023 09:27

Aproxis +3740

Ahhhh ik zie het al, hij wil hem natuurlijk gewoon hebben als hangende rechtsbuiten. Ok, transfer goedgekeurd, laat maar komen.

29-01-2023 09:15

Tapiaz +28522

Waarom komen al deze dingen nu weer in de publiciteit? Jammer

29-01-2023 09:11

Peanut +16160

Sparta : “We willen pas aankomende zomer zaken doen met Feyenoord”

29-01-2023 08:59

010Pattaya +7095

Heren! Heren! Heren! Even een vraagje.... maareh, wat gaan we doen vandaag??!

Een heerlijke Zondag toegewenst en opvouwen die nepduitsers met hun drollevangerspubliek

29-01-2023 08:53

cipolini +13814

Mooi dat na Wieffer weer een groot talent in de belangstelling staat.

29-01-2023 08:45

standyourground1908 +775

Toch bijzonder hoe we jaren de hoogaangeschreven talenten van Sparta bijna structureel genegeerd hebbeb en nu melden voor een speler die nog niet direct is opgevallen...

29-01-2023 08:33

jackfey +3046

Van den Belt is in mijn ogen wel echt een groot talent! En buiten al onze meningen hebben wij Slot, die zegt echt niet voor niks dat hij dit soort gasten wil

29-01-2023 08:33

broodjespeklap91 +6204

Van den Belt senior is directeur van Cambuur, ook al in de tijd van Slot in Leeuwarden en tevens ras Zwollenaar, kan ook nog wel een beetje meewegen

29-01-2023 08:49

Peanut +16160

Slot gaat na dit seizoen weg

29-01-2023 09:00

jackfey +3046

Ik zie hem wel blijven, al helemaal als we kampioen worden. Alleen door de media afgelopen weken denken veel mensen dat hij weg gaat. Hij heeft gewoon een contract en met Champions League geld kan het nog beter worden volgend jaar

29-01-2023 09:22

Feyput +7709

In de slipstream van de talloze buitenlanders die we hebben aangetrokken gaan we nu proberen een lichting Nederlands sprekenden in te passen.
Op zich geen vreemde gedachte. Lage bedragen voor spelers die zich prima wel of niet kunnen ontwikkelen in een lekker lopend team.
Schep het geld maar op over een paar jaar!

29-01-2023 08:29

Patron010 +2264

Oogt een beetje sloom

29-01-2023 08:25

olaf +1494

Kunnen gokje wagen met deze speler en die van Zwolle. Al zal de stap omhoog wel flink zijn.

29-01-2023 07:57

Edwinvz +1137

Hij overtuigt me echt niet. Heel vaak de verkeerde keuzes in het veld. Is ook traag en slap en scant niet goed al van te voren. Ook heel veel balverlies over het algemeen. Ik denk dat deze jongen niet past in het systeem met agressief drukzetten en om in de kleine ruimtes de juiste keuzes te maken. Zijn handelingssnelheid is ook niet voldoende.

Geef mij dan maar vd Belt. Die zou echt kunnen verrassen. Die vind ik wel goed gescout!

29-01-2023 07:42

Peter.P39 +1843

Van den Belt is niet gescout, die komt uit het netwerk van Slot zelf.. Goedemorgen trouwens.

29-01-2023 07:51

CliffMalley +2674

Ja is een zoon van zn maat vader vd Belt

29-01-2023 08:20

Edwinvz +1137

Klopt! Maar de scouting van Feyenoord zal hem dan vast ook beoordelen of al hebben beoordeeld

29-01-2023 09:32

joopkater +6282

Hoe stonden mensen tegenover het aantrekken van Paul Bosvelt, Patrick Paauwe, Kees van Wonderen? Toch in lengte van jaren goed werk voor ons geleverd en ook vanuit de middenmoot of degradatie clubs gekomen.

Spartanen zijn erg te spreken over deze jongen. Tuurlijk een ander niveau. Maar gewoon een jongen uit de regio waar je echt wel iets mee kan.

29-01-2023 07:40

FRJimZ +3023

Ik denk dat dit soort spelers net als Vd Belt gehaald worden om zich verder te ontwikkelen en je ziet hoe Slot alles uit de spelers haalt, dit zeker wel iets kan worden onder hem. Geeft de jeugd steeds meer de kans.. Zie maar aan Geertruida, Hartman en nu Wieffer. Dus we gaan zien of het haalbaar is en hoe ze zich ontwikkelen. Spelers als Kokcu en Szymanski (huur) gaan straks weg en zal je toch iets moeten.. Verder hoop ik dat Paxiao en Dilrosun zich steeds meer ontwikkelen, net als Walemark. Want dat maakt me ook wel zorgen kwa dreiging van de zijkanten. Verder zit het wel goed zowel verdedigend en middenveld..

29-01-2023 07:13

Fabertje +505

Vraag me eigenlijk af:
Waarom scouten wij zelf dit soort spelers niet?
Of komt dat doordat ons scouting voorheen ruk was?

29-01-2023 07:12

Tinus12 +498

Hahaha drink nog een liter azijn!

29-01-2023 07:41

Fabertje +505

Best lekker, Proost

29-01-2023 07:46

1234567890 +170684

Scouting was vroeger met een bord op schoot bij Feyenoord ,nu 100% vooruitgang geboekt

29-01-2023 07:46

Fabertje +505

Inderdaad stukken beter geworden, gelukkig!

29-01-2023 07:49

1234567890 +170684

Scouting van Heerenveen overnemen

29-01-2023 07:47

FRintelligentsia +2308

Simpel: hoe eerder je scout hoe groter de kans dat een speler het niet redt. En hoe meer jonge spelers je hebt , hoe meer het kost. We konden het ons nooit permitteren heel veel jonge spelers te scouten…

29-01-2023 08:03

Snoek1974 +1811

Dit is een speler die Sparta de lijnen uitzet , dus positie Kokcu.

Hoop ook op speelminuten voor Bullaude , zal nog aan cultuur moeten wennen maar dit is zeker een goede speler , balvast en een loper.

29-01-2023 07:11

Paauwe +137

Weet iemand hoe Bullade zich ontwikkeld?
Gezien z’n speeltijd niet zo best heb ik het idee.

29-01-2023 06:52

Don Pablo +8799

Klopt, niet best. Gevalletje Basset. Als Wijnans komt dan wordt hij verhuurd

29-01-2023 07:00

Dwightx +745

Hopelijk ligt er een programma van eisen (of iets dergelijks) die een of ander hoger voetbaldoel dient aan de basis van deze opgefriste interesse in middelmaat uit de Keuken en Eredivisie. Dat zou deze berichten in perspectief plaatsen.
Deze is ook balvaardig net als die andere twee maar niet de snelste ter wereld. Een linkspoot die in het filmpje ook goed met rechts overweg kan. Net als Kasanwirjo maar dan omgekeerd. Ze kopen misschien voetbalintelligentie in want dat ontbreekt nogal in de selectie maar dat gok ik.

29-01-2023 06:25

Don Pablo +8799

Dat die intelligente ontbreek hoef je niet te gokken, is 200% waar

29-01-2023 07:04

Dwightx +745

I know, maar dat ze dat inkopen....

29-01-2023 07:05

JozefBorrelworst +788

Moet gewoon beleid worden op ieder jaar voor een klein bedrag de beste speler van Sparta, Excelsior of top eerste divisie te kopen.

Doe je dat zal je in het slechte geval een miskoop hebben voor weinig geld, maar anders en goede bankzitter of een goede basisspeler.

Spelers als Schouten, Dumfries, Strootman, de Roon terugkopen voor 6 miljoen van clubs als Heerenveen (Dumfries) of 15 miljoen van Bologna (Schouten) is pas zonde. Kan er je 8 voor halen…

29-01-2023 05:28

Kellsss +6423

Wieffer heeft ons ook verrast. Dus misschien kan deze gozer dat ook wel

29-01-2023 05:07

jack98 +46460

Geef Bullaude maar een keer het vertrouwen; hij deed het best aardig in zijn invalbeurten en bij de 021!

29-01-2023 05:04

Tantepolly +351

Ik vind deze ook wel opvallend. Bullaude leek het steeds goed te doen.

29-01-2023 05:49

Gladdeharry +9061

Szymanski op de bank dus?

29-01-2023 06:55

Don Pablo +8799

Let's hope🙏

29-01-2023 07:04

Edwinvz +1137

Hij is in het drukzetten en het meeverdedigen wel cruciaal voor het elftal. Voetballend komt hij echter te kort.

29-01-2023 07:45

Twistedd010 +6

Diemers 2.0 dan beter Azarkan terug halen!

29-01-2023 04:29

Marcos1908 +91

Van alle potentiële transfers die ik voorbij heb horen komen is dit echt verreweg de meest dramatische. Een middelmatige speler bij Sparta en totaal geen vechter. Het type dat tegen iedereen zegt dat ‘ie een dikke onvoldoende haalt voor zijn toets en dan met een 9,3 thuiskomt.

29-01-2023 02:50

RicoFR36 +26297

Dat laatste is toch juist prima? Geen woorden, maar daden.

29-01-2023 02:59

Sjeep +16024

1 we hebben genoeg andere vechters. En wat is er mis met dat laatste?

29-01-2023 03:31

Dwightx +745

Dat strijd en vechten het hoogst of moeilijkst haalbare zijn is echt een hardnekkig misverstand hier. Er was dit seizoen (altijd eigenlijk) genoeg strijd tegen psv en ajax. Strijden is niets anders dan compensatie voor een gebrek. Wanneer je goed genoeg kunt voetballen is die extra stap meestal niet nodig.

29-01-2023 06:46

Drie90 +8294

Nee want daadwerkelijk onvoldoendes halen. Dat toont mentaliteit.

29-01-2023 06:50

danusz1986 +336

Je kan beter die Booth halen dan een Mijnans zou ik zeggen!

29-01-2023 02:42

Jopkampert +47

Manhoef halen van vitesse. Hij heeft laten zien dat bij het ook kan in grotere wedstrijden(tegen 020) en is verder een hele goede speler

29-01-2023 02:38

Fworldcup1970 +11225

Misschien voor de breedte voor de rest van dit seizoen. Kan me niet voorstellen dat hij een volwaardig 1ste elftal speler wordt. Maar misschien vergis ik me in de toverkunsten van Arne 'potter' Slot. Slot verbaast wel vaker.

29-01-2023 02:35

Doellat +5423

Goede zaak. Stoppen met allerlei spelers uit Zuid-Amerika aan te kopen. Geen van allen maakt een onuitwisbare indruk. Zitten gewoon heel veel haken en ogen aan. Beperk je tot het Europese continent en Zuid-Amerikaanse spelers die hier in Europa gewend zijn. Van Geel zag het zo slecht nog niet.

29-01-2023 02:34

Skeptic +13476

Ja die Sinisterra was ook helemaal niks

29-01-2023 05:26

Edwinvz +1137

Mis deze spelert

29-01-2023 07:46

Snoek1974 +1811

Niet stoppen met scouten in Zuid Amerika, maar overal scouten , dus als Bijv Lewis Schouten van Jong Az een optie is dan ervoor gaan , maar we gaan nog veel plezier beleven aan Gimenez , Paxao en zelf nog aan Bullaude. Alleen die hebben meer tijd nodig dan idd een speler uit de eredivisie of uit Scandinavië

29-01-2023 07:48

radikale +6811

Ook één goeie

29-01-2023 02:01

FoxtrotRomeo12 +3235

Toch blijf ik het apart vinden. Ik wil Van den Belt en/of Mijnand niet per definitie al afschrijven omdat ze van middelmatige clubs afkomstig zijn (iedereen moet ergens beginnen uiteraard) en ik wil ze absoluut eerst een kans geven. Sterker nog: ik hoop zelfs dat ze ons positief zullen gaan verrassen. Kijk bijv. ook maar eens naar Wieffer, maar ik blijf het toch opvallend vinden waar wij altijd de club zijn die spelers scouten in de middenmoot van de Eredivie en soms zelfs de KKD. Zeker opvallend te noemen daar waar je dit PSV en Ajax haast zelden ziet doen. Die doen dat toch ook niet? Misschien heeft het ook wel met budget te maken, maar ik denk toch dat je in een ander segment moet zoeken wilt je echt vooruit..

29-01-2023 02:00

Roonie83 +123

Bassie en Bergwijn voor 50 miljoen totaal. Kopen we liever 50x Aursnes voor. Risico spreiding. Verwende kut spelers willen niet presteren, deze potentiele aankopen willen graag hogerop en niet gelijk de zakken vullen.

29-01-2023 02:14

RicoFR36 +26297

50 x Aursnes? Rekenen is niet jouw ding he?

29-01-2023 03:00

Skeptic +13476

Doet niks af aan z'n punt

29-01-2023 05:27

Harro Gudden +178

Ik denk dat het voor de lange baan is, en om de kas weer te spekken, een beetje verhaaltje Aursnes, goedkoop binnen halen, duur verkopen, maar het kan alle kanten op gaan, ik heb wel vertrouwen in het scoutingsysteem

29-01-2023 02:26

huissie79 +19980

De meeste prijzen zijn gewonnen met Nederlands georiënteerde teams, waarvan de spelers gescout werden bij clubs als Twente, nac, Willem II, fortuna Sittard, sparta, roda jc en ajax.

29-01-2023 04:17

Peacock +1836

Ajax haalt toch ook een Schuurs uit de KKD?

29-01-2023 09:37

feyenoordos +11758

Tja ik laat me graag verassen door onze scouting maar heb geen enkel idee hoe goed deze gozer is. Ik let echt letterlijk op geen enkele club buiten Feyenoord om dus hoeveel is deze jongen waard en denken jullie dat dit een toekomstig basisspeler wordt? Ik snap dat we Zerrouki niet meer nodig hebben nu Timber weer fit is en Wieffer uitstekend speelt maar ik ken deze Mijnans noch Van den Belt niet.

29-01-2023 01:44

ErestorFR1908 +977

Bek houwe Anton!

29-01-2023 01:51

Lupin +3426

Mijnans; goede passing, technisch, redelijk schot. Weinig gif, laag tempo, geen passeeractie, slap in duel. Een 50/50 geval en daarmee een verbetering van de kwantiteit maar vooralsnog zeker niet goed genoeg om Feyenoord verder te verbeteren. Maar hopelijk zit ik er volledig naast en wordt het een geweldenaar.

29-01-2023 01:57

RicoFR36 +26297

Op de scouting kunnen ze goed vuur maken met stokjes idd.

Prettige crematie vast!

29-01-2023 03:01

Lupin +3426

Booth halen!!!!

29-01-2023 01:44

JLAW +6956

Dacht altijd dat hij Wijnands heette 🤐

29-01-2023 01:37

Dissentientes +1183

Bij andere clubs in de top 5 is het personeel er meer aan gelegen dat informatie op straat belandt en zo de club te behoeden.

29-01-2023 01:12

VSNFR +11989

Dit is wel een speler die (wat ik er van zie) wekelijks een ruime voldoende scoort in de ED. Of het genoeg is voor Feyenoord weet ik niet maar snap dat zowel slot als de club de NL kern wat willen vergroten. Een paar "gokjes " met jonge jongens als kasanwirjo, vd belt en mijnants zijn dan wel te rechtvaardigen.

29-01-2023 01:11

jacc010 +2712

Gehaald als vervanger voor szymanski lijkt me dan. Half jaar om te wennen en dan concurreren met bullaude.

29-01-2023 01:06

Lupin +3426

Dat hoop ik toch niet. Dan gaan we van een balvaardige international naar een speler die er bij Sparta niet bovenuit springt. Sparta is maar wat blij als ze deze jongen aan ons kunnen verkopen. Belachelijke transfer!

29-01-2023 01:32

FeyRot010 +23107

Matig rendement voor een 10

29-01-2023 01:06

AadKamer +425

AZ of Utrecht is voor hem al uitdaging genoeg. Bij Sparta niet wekelijks de uitblinker of dominante speler.

29-01-2023 01:04

pipapaauwe +7469

Type Burger. Had die dan gehouden. Dit slaat nergens op.

29-01-2023 01:01

VSNFR +11989

Waar en hoeveel speelt Burger nu dan? (Serieuze vraag)

29-01-2023 01:11

FR_Joel +2798

FC Basel. Vaste basisspeler

29-01-2023 01:23

VSNFR +11989

Ok aardig stil geworden rondom die gozer. Vond het wel een mooi portret altijd

29-01-2023 01:26

CliffMalley +2674

Is binnen
2,4 mil plus bonus en doorverkoop

29-01-2023 00:56

FeyRot010 +23107

Veel te veel

29-01-2023 01:06

Genius +6990

Haal die duim uit je mond.

29-01-2023 01:11

Joepie. +10169

Bullaude verhuren aan Sparta

29-01-2023 00:55

FeyRot010 +23107

Contract ontbinden

29-01-2023 01:06

Joepie. +10169

Gozer kan ballen hoor.

29-01-2023 06:09

panache +7872

Zou liever kitolano scouten

29-01-2023 00:53

DexFlex +2871

Die hadden ze ooit al gescout. Speelt nu in de eredivisie.. dan is scouten niet echt nodig :)

29-01-2023 00:55

GloriousJustice +1588

Als je een aanvaller haalt uit de eredivisie in deze prijscategorie, haal dan manhoef. Snelheid, passeerbeweging en ook consistent in het afmaken van kansen. Net wat we missen

29-01-2023 00:53

DexFlex +2871

Ik vind manhoef ook een goede speler die zich snel aanpast.

Of het wat voor ons is weet ik niet, maar zeker in de gaten houden! Ventje heeft net als z’n pa veel gif

29-01-2023 00:54

VSNFR +11989

Tja, maar hoevaak krijg je bij Feyenoord de ruimte om die snelheid te benutten? Je kunt moeilijk een speler voor 3-6 wedstrijden per seizoen vastleggen terwijl hij er in andere potjes niet aan te pas komt en dus geen ritme opbouwt

29-01-2023 01:13

GloriousJustice +1588

Je hebt wel gelijk, die snelheid is soms lastig te benutten. Maar dat is ook aan de ontwikkeling van zo'n speler om daar goed mee om te gaan, zoals Sinisterra

29-01-2023 01:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties