Woordvoerder ESPN: ''Dit is een misverstand dat uit de wereld moet''

Woordvoerder ESPN: ''Dit is een misverstand dat uit de wereld moet''

ESPN, de sportzender, vindt het absurd om hen deels verantwoordelijk te houden voor het incident tijdens de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax op woensdagavond. Ajacied Davy Klaassen liep verwondingen op nadat er een voorwerp vanuit het publiek werd gegooid op een plek in het stadion waar geen netten hingen vanwege de tv-registratie.

''De clubs zijn verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion en de burgemeester voor de ordehandhaving'', vertelt een woordvoerder van de betaalzender in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Het besluit om op sommige plekken geen netten op te hangen is een beslissing van Feyenoord in samenspraak met de politie. Wij gaan daar niet over. Dit is een misverstand dat uit de wereld moet.''

Niet alleen bij Feyenoord ging het woensdagavond mis. Ook bij PSV en FC Groningen waren er recent incidenten. ''Helaas zien we de laatste tijd te veel voorbeelden, zoals bij FC Groningen en PSV, dat het fout gaat met supporters. Natuurlijk maken we ons daar ook zorgen over en daar zijn we ook al langer over in gesprek. Net zoals we over veel andere zaken werkoverleg hebben. De samenwerking met de clubs is goed.''

Jan Struijs, voorzitter van de Nederlandse Politiebond, kondigt aan dat er maatregelen volgen. ''Dit is gewoon schandalig. We moeten echt strenger handhaven, harder straffen. Meer stadionverboden opleggen. De KNVB moet veel meer investeren in de veiligheid binnen de stadions. Dit gedrag moet stoppen, want ons imago als voetballand begint op het spel te staan.''

Plaats reactie
666

FRgio1908 +6844

De man die in beeld gebracht werd bij ESPN, Dumpert en VK-mag is niet diegene die die aansteker gegooid heeft. Stak precies op het verkeerde moment z’n hand omhoog, waardoor het lijkt dat hij hem gooide.

Door alle media ophef, video’s en de artikelen in het AD en Telegraaf zijn er vannacht stenen door z’n ruit gegaan en hebben ze bij hem in de tuin gestaan. Heel gezin met kinderen zit nu ondergedoken.

Leuk zo’n artikel over iemands privé, waar hij woont en werkt. Echt bizar…

Zie beeld: https://twitter.com/keesdewaal2/status/1644298459673948161?s=46&t=Dr58zMrZ2IR17p4R5Atc0Q

07-04-2023 17:02

Arneblijft +5816

Dit is verschrikkelijk voor het gezin! Overigens iedereen die op deze manier wraak wil nemen is net zo slecht bezig als de werkelijke aansteker-gooier! Ofwel geen kwaad met kwaad vergelden: anders stopt het nooit!
Mag hopen dat de gooier(s) besef en berouw heeft van zijn daad!

08-04-2023 00:30

Jigsaw +10046

Vak Z leeg laten voor de camera’s, voorlopig?

07-04-2023 15:22

Ronald.U +245

Jaaa Jan meneer de voorzitter van de politiebond.....maar in 2017 was het normaal en niks bijzonders.
Toen had er al wat ondernomen worden maar was geen rede toe toch????

07-04-2023 02:08

greenbunny010 +661

Pfff overal weer gejank 😂😂, zijn we al kampioen 🥳🔴⚪️

06-04-2023 22:41

FRlegend +17009

Haha jezus. Alsof je iemand doodrijdt op het zebrapad en dan in de rechtbank zegt ‘had je daar maar niet moeten lopen’. Degenen die ESPN nu de schuld gaan geven zijn helemaal af.

06-04-2023 21:08

FR-Alkmaar +6827

Mijn vrouw zei dat Jan Joost ( nee, ik maak de naams grap níet) vertelde dat Feyenoord maar geen CL moest spelen.
Selectieve verontwaardiging bij die lul.

06-04-2023 19:56

Dennis010 +1550

Tuurlijk, hij denkt dat er dan weer een plekkie vrij komt voor die grafclub van hem

06-04-2023 21:15

Keesouwerkerk +3088

Ook ESPN is druk bezig z'n eigen paadje schoon te vegen. Maar dit is natuurlijk onzin.
Na de vorige FEY-AJA was er commentaar over de tv beelden door de netten. Dus moest een deel van het stadion open blijven.
Als ESPN wil dat een wedstrijd 's ochtends om 9 uur begint, dan begint die wedstrijd om 9 uur. Wie betaalt bepaald.

06-04-2023 19:21

FrDrachten +1674

Waarom kan het in Engeland wel ?

06-04-2023 19:14

FRlegend +17009

Daar mag je niks meenemen op de tribune. Moet je melden 100km van wedstrijdlocatie tijdens wedstrijden. Krijg je giga boetes als je misdraagt. Strafblad.

06-04-2023 21:09

FrDrachten +1674

Point made kameraad

06-04-2023 21:12

Dennis010 +1550

Juist en dat moet hier ook gewoon zo geregeld worden

06-04-2023 21:16

Geert-Jan.v +2583

Struijs stadion verboden helpt niet meteen 5000 euro boete geven en voor altijd verbannen uit de kuip de politie is veel te slap met optreden al bij de ingang knuppel in die nek als ze niet meewerken

06-04-2023 19:05

Jos.V12 +513

Die netten moeten gewoon weg en niet nodig zijn, iedereen die maar iets op het veld gooit een levenslang stadionverbod. De randdebielen scheiden van de gelukkig vele echte supporters. Ook vuurwerk verbieden met dezelde sancties als het mis gaat, je zal zien dat dit gaat helpen. Alleen kaarten verkopen aan mensen die een clubkaart hebben met pasfoto.

06-04-2023 18:44

Tapiaz +28531

Wat een flauwekul om ESPN of wie dan ook de schuld te geven. Het is gewoon het tuig van de richel wat zich niet kan gedragen, niks meer, niks minder

06-04-2023 18:36

jack98 +46904

Als bij andere clubs supporters dingen op het veld gooien, denk je dan dat de supporters zullen zeggen dat dit aan ESPN ligt?

Nee, natuurlijk niet!

Het is al tekenend dat er netten bij Feyenoord moeten hangen bij risicowedstrijden omdat gedeeltes van het publiek zich niet in kunnen houden en van alles op het heilige gras van de Kuip gooien.
Dat er dan nog mensen zijn die ESPN beschuldigen dat zij hebben bepaald waar wel en niet netten moeten hangen en dat zij daardoor schuldig zijn aan het verwonden van de tegenstander is tamelijk bizar. Je gooit toch echt zelf die spullen; die beslissing neem je zelf.

06-04-2023 18:15

1234567890 +173267

Espn was zijn handen ineens in onschuld ,ze waren het ook niet eens met de netten

06-04-2023 17:45

Campodefiori +33752

Dat is hun probleem de gezonden supporters hadden graag netten gezien! En hoe espn dat dan oplost is hun probleem! Dat er netten nodig zijn is triest maar bij ons helaas nodig omdat we nou eenmaal een stelletje hersenloze in ons midden hebben

06-04-2023 18:36

Soehy.P +4

Nee netten zijn niet nodig als vak z een kindervak wordt. Is al vaker gedaan en nooit geen gezeik. Feyenoord bestuur moet nu doorpakken en alle raddraaiers verbannen voor het leven.

06-04-2023 21:18

kuurie69 +12949

Wat ik het stomste vind van de gooiers, dat ze zich niet beseffen dat ze ook eigen spelers kunnen raken.
Stelletje sufkutten

06-04-2023 17:44

kunstgrashater +8520

Dat besef je niet met te veel alcohol en drugs

06-04-2023 18:33

DutchVenitian +2306

En dan was er dit incident in de Arena….https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/

06-04-2023 17:32

DutchVenitian +2306

Wil alleen maar aangeven dat het niet uniek is maat, lees effe al mijn andere bijdrage. Iets van juiste perspectief? Ben er nog doodziek van en niet eens van de uitslag, die hele kut beker kan me gestolen worden, als wij ‘em winnen wordt het altijd afgedaan als een ‘troostprijs’. Was meer bedoeld om maar aan te geven dat dit niet alleen bij ons gebeurd en de KNVB nu niet in ene dit een Rotterdams probleem gaat maken, maar dus overal gebeurd en dat die circus artiesten uit 020 wel heel erg goed zijn in poppenkast spelen. Aansteker kwam met een boog aan en Jan Klaassen doet alsof die een kogel terugkopt, maar praat hier niets goed, net zoals het toen bij dwergmuis in de Arena ook niet goed te praten valt. Was er bij toen onze Wim Janssen een sneeuwbal op z’n oog kreeg, Tottenham supporters ons vak bestormden met getrokken messen of voor de buis live zat te kijken naar het Heizel drama. Perspectief dus….

07-04-2023 05:55

OkkerseHansweert +1699

Excuses, ben het helemaal met je eens, ik heb zelf nog nooit gehoord dat je van een aansteker op je hoofd een hersenschudding over houdt, een bowlingbal daarentegen....
Ik praat het niet goed hoor, maar het heeft er wel alle schijn van dat dit incident gebruikt werd om nog meer tempo uit de wedstrijd te halen.

07-04-2023 10:05

Melvin785 +2980

Je hebt gelijk, daar werd ook gegooid maar gelukkig niet tot bloedends toe. Maar daar gaat het nu niet over. Het begon al bij het fluitsignaal, in alle stadions zie je vuurwerk maar die gasten moesten nog ff wat ruiger doen. Wij hebben al de naam van achterlijke supporters. Gelukkig is dit maar een klein gedeelte maar die verknallen het wel voor de ruim 40000 andere supporters. Om over het benadelen van je club maar niet te spreken....
Je kwam als elftal beter dan die neuzen uit de kleedkamer, had gewoon de gelijkmaker kunnen maken en dan gebeurt dit....
Klaar over en uit. Hopelijk blijft ons een hoop ellende en boetes bespaart maar hier blijven we aan herinnerd worden

06-04-2023 18:49

RemcoFR +26798

espn zeikte de vorige keer dat er netten hingen en dat de tv zender daar last van heeft gehad.
Maar Feyenoord moet de volgende keer dat gewoon doe wat ze het beste vinden en anders zijn de kosten van een boeten voor de tv zender

06-04-2023 17:28

frvlissingen +3692

Een kaal hoofd bloed beter dan een kop met haar. Het hoort niet maar hij vroeg er wel om net als dat hele zieke elftal. Steeds gaan liggen en met zijn allen naar de scheids lopen. Stelletjes zieken zijn het. Ze wilden helemaal niet voetballen en door twee stomme fouten verliezen wij. En hun spreken van een geweldige wedstrijd.

06-04-2023 16:48

TussenjaarFC +138529

"Hij vroeg er wel om"

🤡🤡🤡

06-04-2023 17:18

JFK +4841

Het wordt tijd dat we eens stoppen met in gesprek zijn en in gesprek gaan en kopjes thee drinken met iedereen! Keiharde maatregelen nu en voor eens en voor altijd deze etterende wond dichten. Opzouten met die klootzakken die het voor de rest van de echte supporters verpesten. Ben er helemaal klaar mee!

06-04-2023 16:43

Abraham +2114

Hoeren ESPN hun schuld

06-04-2023 16:36

Pavelichenco +2535

Wat een hoop zwakzinnigen weer hier zeg die werkelijk deels ESPN als verantwoordelijke aanwijzen. Houd toch eens op met die vuurwerk bullshit op deze manier en met het gooien van wat dan ook het veld op. Het wel of niet aanwezig zijn van netten, om welke reden dan ook, zou hier compleet los van moeten staan. Je kunt erop rekenen dat er de komende wedstrijden overal netten staan en dat her en der gewoon een heel vak leeg blijft. En terecht. Schandalige vertoning gisteren. Bah.

06-04-2023 16:36

1908jeroen +620

Klaassen is schuldig, als hij nou eens niet als eerste overal vooraan wilt staan bij elk opstootje/scheids had ie nu geen rooie kop

06-04-2023 16:36

mirakels +11

de schuldigen zijn de gooiers. mensen zoals jij die slachtoffers de schuld geven zouden nooit meer in de kuip mogen komen.

06-04-2023 16:54

Btech +1338

Espn is zelf ook schuldig door het onnodig hypen van de wedstrijd.

06-04-2023 16:17

keescf +26359

Ja want zonder espn is het gewoon hetzelfde alsof we tegen NEC thuisspelen.

06-04-2023 16:31

Cor.H +779

nee struisvogel je moet ze laten melden, bij wedstrijden van hun club.
neem een voorbeeld aan Engeland

06-04-2023 15:56

Btech +1338

In Engeland is geen meldplicht. Supporters met een stadionverbod moeten wel hun paspoort inleveren als hun club uit moeten spelen in het buitenland en ook als het nationale team uit moet spelen.

06-04-2023 16:16

FR-Alkmaar +6827

Wél een omgevingsverbod bij het Stadion

06-04-2023 19:58

Supporter +610

ESPN verantwoordelijkheid lekker afschuiven op anderen. Jullie waren o.a. één van de zeikerds "met oh wat waren de beelden slecht, sorry hoor wij konden er toen niets aan doen". De beelden waren tijdens de competitiewedstrijd prima. Beter met netten, dan zonder (want randdebiele leeghoofden die bewust wat op het veld willen gooien hou je in deze verrotte maatschappij toch - zie ook in andere voetbalstadions).

06-04-2023 15:53

FR-Zeelandio +4323

Werkelijk de hele maatschappij doet hieraan mee, het is niet 1 (wel gewoon een idioot) die een aansteker gooit.

Van de stokende media, naar incapabele scheidsrechters, partijdige analisten, de spelers, mensen als johan derksen, hugo borst en noem het hele zooitje maar op. Constant wordt er herhaald hoeveel druk er op de klassieker komt, berghuis moet dood, incidenten zoals bij vermeer worden aangehaald, berghuis die een aansteker op zijn kop kreeg een paar jaar geleden. Dan heb je nog de stokende mensen op social media die er een kick van krijgen om de tegenstander belachelijk te maken bij een nederlaag.

Ja ik ben ook geen fan van ajax, hoop ook elke wedstrijd dat ze verliezen etc, maar sommige mensen nemen het veel te ver, en het is niet alleen die idioot die toevallig raak gooit, want er zijn honderden aanstekers gegooit. Schelden en spreekkoren is gewoon de max

Over het vuurwerk heb ik wel een andere mening, oke het mag niet, maar het brengt wel sfeer en daar heeft de tegenstander niks mee te maken, dat vind ik persoonlijk geen probleem.

Maar bovenal het ergste is dat door het toedoen van dit incident je gewoon de wedstrijd verpest, want achterin mijn hoofd geloof ik nog steeds dat we waren doorgegaan als de wedstrijd niet stil zou liggen

06-04-2023 15:52

mruigrok +2950

Grotendeels eens, maar honderden aanstekers is weer zwaar overdreven. Misschien tien, en dat zijn er inderdaad tien teveel!

06-04-2023 16:42

FR-Zeelandio +4323

Ik bedoel niet alleen bij dat incident, ook bij een aantal corners is er gegooid. Ik weet het precieze aantal niet maar toch

06-04-2023 16:43

Feyenoorderfan1244 +1460

Ben bang dat we hier een zeer zware straf voor gaan krijgen

06-04-2023 15:48

masterm1nd +2565

Hoezo, Ajax kreeg ook niks voor dit.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/

06-04-2023 15:48

Dennis010 +1550

Nee zij natuurlijk niet

06-04-2023 21:19

frgoaltjesdief +3524

Dit bericht is weer typisch voor de manier waarop de verantwoordelijkheid wordt afgeschoven in de sportwereld. ESPN weigert om enige verantwoordelijkheid te nemen voor het incident tijdens de Feyenoord-Ajax wedstrijd en wijst alleen naar de clubs en de burgemeester. Het is makkelijk om anderen de schuld te geven, maar ESPN zou zich moeten realiseren dat zij als mediamagnaat ook een rol spelen in het creëren van een veilige en verantwoordelijke sportcultuur.

Bovendien is het onacceptabel dat er keer op keer incidenten plaatsvinden in de Nederlandse stadions en dat er pas actie wordt ondernomen wanneer er iets misgaat. Het feit dat de voorzitter van de Nederlandse Politiebond maatregelen aankondigt, geeft aan dat er nog veel werk te doen is op het gebied van veiligheid in stadions.

ESPN zou zijn verantwoordelijkheid moeten nemen en samenwerken met de clubs en de autoriteiten om ervoor te zorgen dat sportwedstrijden veilig en respectvol blijven voor alle betrokkenen. Het afwijzen van verantwoordelijkheid is geen oplossing en draagt alleen maar bij aan het probleem.

Groetjes,
ChatGPT

06-04-2023 15:26

Despotem +1340

Bring back Fox sports!

06-04-2023 15:22

Feyenoord078 +107330

Het is een incident. 1 individu die zijn emoties niet kon bedwingen. Niets meer, niets minder. Over de bierdouche die een Santi in de arena kreeg en de aanstekers die je op het veld zag stuiteren gedurende de wedstrijd hoor je niemand.

06-04-2023 15:20

masterm1nd +2565

Dit dus.
Daarnaast heeft de KNVB Ajax niet vervolgd voor onderstaande.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/

06-04-2023 15:22

CoMulder +16625

Ik zag toch echt meer dan 1 aansteker.

06-04-2023 15:27

froermond +1679

Klopt. Net zoals in ieder ander stadion iedere week in heel Europa

06-04-2023 15:33

lion63 +13803

1 individu die toevallig raak gooide bedoel je....

06-04-2023 15:45

DrF +3074

Het is géén incident. Dat is nou juist het probleem. Alleen werd er nu toevallig raak gegooid. En niet alleen bij ons uiteraard. Je ziet week in week uit in alle stadions dit soort ellende.

06-04-2023 16:25

Rotterdammert +6029

Dat zal.
Maar dat ESPN de hele dag ten tijde van die wedstrijd klaagde over de registratie, afstand tot het veld, netten in beeld etc. zal tich echt meegenomen zijn in dit besluit.

06-04-2023 15:08

Gerdekaleklets +10943

Jezus. Ben er nog steeds helemaal ziek van.

06-04-2023 14:55

Woeke +8629

Hier nog een. Anderhalf jaar ging het weer over voetbal, helaas sinds gisteren niet meer.

06-04-2023 15:00

sharon +4011

Idd iedereen die je erop aanspreekt “want je bent Feyenoord supporter “ . En daar ben ik doorgaans heel trots op, maar vandaag verdrietig en ik schaam me kapot.

06-04-2023 16:16

DrF +3074

Dood en doodziek van. Werd er letterlijk door iedereen op mijn werk die weet dat ik voor Feyenoord ben op aangesproken.

06-04-2023 16:26

robin_snowdog +1288

Ja, ach, de regering geeft het goede voorbeeld. Next...

06-04-2023 14:50

dickievoormekaar +5713

Misschien moet espn geen kramers en perezzen aan het woord laten.
Die naaiden de boel vreselijk op, en leken er wel van te genieten dat klaassen werd geraakt etc, want dan kunnen we lekker Feyenoord afbranden.
Dit soort ophitserij veroorzaakt weer een nog hogere golf van haat door het land.

Het gaat een keer écht mis in een voetbalstadion.
Zullen ze (justitie, de clubs, knvb, de steden) dan eindelijk zaken zinnig veranderen én de wetten hendhaven??

06-04-2023 14:33

Arcor +178494

Wij maken een puinhoop rond en tijdens een wedstrijd. Makkelijk om dan naar anderen te wijzen gewoon alleen nog maar thuispubliek en bij ellende uit een vak dit vak sluiten.

06-04-2023 14:42

dickievoormekaar +5713

Dit artikel gaat over de espn. En daar reageer ik op. Onderschat de rol van de media niet...

06-04-2023 14:48

Arcor +178494

Media verwoordt en toont alleen maar gedrag en wat er gebeurt. Daar zijn ze voor, erg makkelijk om dan naar de media te wijzen.

06-04-2023 14:50

masterm1nd +2565

@arcor
Niet mee eens, ESPN is zeer partijdig.
Incidenten rondom Feyenoord worden anders gebracht dan bij Ajax.

06-04-2023 14:54

Arcor +178494

Volgens mij was er niemand van de media die zich misdragen heeft en waren dat onze eigen “supporters”.

06-04-2023 15:16

Arcor +178494

Was gewoon schandalig en dan mag dat ook zo gebracht worden.

06-04-2023 15:16

dickievoormekaar +5713

Nope, ze veroorzaken ook middels tendentieuze berichtgeving. Want ellende en sensatie verkoopt.

06-04-2023 15:24

CoMulder +16625

Dat laat onverlet dat enkele zichzelf noemende Feyenoord supporters (die dat natuurlijk niet zijn) zich op een schandalige wijze misdragen hebben, om te beginnen met het absurde vuurwerk.

06-04-2023 15:30

dickievoormekaar +5713

Nee, je mag waarheden vertellen, opnaaien zou niet moeten mogen.

06-04-2023 15:31

Arcor +178494

Dickie wordt tijd dat mensen die naar anderen wijzen zich realiseren dat er dan meer vingers naar henzelf wijzen. Te makkelijk de schuld bij derden te leggen.

06-04-2023 15:44

sharon +4011

Dit was je eigen publiek …beginnend met zwarte wolken …

06-04-2023 16:17

kuurie69 +12949

Vooral de verslaggever deed dit die maakte het zo zwaar

06-04-2023 15:06

CoMulder +16625

Don’t shoot the messenger. Het begint en eindigt met een paar randdebielen.

06-04-2023 15:28

svds +33445

Thuiswedstrijden met risico zonder publiek coming soon. Al voor geplei door politie bonden en kabinet gaat er in mee.

06-04-2023 14:32

Bati +39531

Uitpubliek ja

06-04-2023 14:37

svds +33445

Thuis publiek gaat het om

06-04-2023 22:50

Bati +39531

Gaat natuurlijk nooit gebeuren man, nergens thuispubliek.
Ook Rutte gaf aan daarover nog niet te speculeren en wil eerst in overleg met de KNVB en politie.

07-04-2023 09:24

fr12_blyat +6945

Voetbal zonder publiek werkt niet, dat kost de clubs alleen maar geld, naast dat de politie daar niks over te zeggen heeft.

06-04-2023 15:22

flying_dutchman +213502

Als je dan de fase in de 2e helft terugkijkt, moet ik zeggen dat de scheids ook niet erg doortastend was. Veel onderbrekingen in de 2e helft en hij laat het ook allemaal toe. Vlak ervoor Kudus die zelf neervalt en dan behandeld moet worden. Dat hoort buiten het veld te gebeuren. Daar loopt hij dan uiteindelijk ook naartoe. Maar dan moet je als scheids de wedstrijd door laten gaan en de hoekschop laten nemen. Tempo erin houden. Nee hoor, gewoon nog even rustig een wissel afwachten. Oh, dan weer terug want hij heeft blijkbaar nog een ketting om. Ondertussen ben je zo 2-3 minuten verder. En zo zijn er meerdere momenten.

06-04-2023 14:31

JS-FR1 +17057

Er zijn maar 2 goede scheidsrechters in NL.
Bas Nijhuis en Makkelie

06-04-2023 14:32

Gouwenaar +126

Ik was gisteren meer verbaasd dat na al die jaren van aanstekers gooien iemand een keer raak gegooid heeft..

06-04-2023 14:30

TerAar1908 +15623

Oefening baart kunst!

06-04-2023 15:30

crazyc +41182

Valt me tegen hoe veel mensen er hier tegen een beetje (voetbal) agressie zijn zeg. Schrik daar toch behoorlijk van.

06-04-2023 14:30

matsko +37435

Alles met korreltje zout nemen op deze pagina bro

06-04-2023 14:30

JS-FR1 +17057

Dat komt omdat ONS Feyenoord in de hoek zit waar de klappen vallen

06-04-2023 14:31

Desserscoorteengoal +6600

Soyboy maatschappij die al in de war raken als hun favoriete merk chocoladevlokken niet in het schap ligt

06-04-2023 14:35

matsko +37435

Ik ga voor de doezoe likes, wie kan mij helpen aan deze prachtige mijlpaal op mijn geliefde startpagina?

06-04-2023 14:29

TerAar1908 +15623

Matsko Wiefferski?

06-04-2023 15:31

Egwel +13317

Die zwarte rookbommen en miezerige projectielen zorgen er juist voor dat die juiven zich comfortabel voelden, herkenbaar uit Israel namelijk

06-04-2023 14:29

Fr055 +3292

Echt nog geen zin in zondag. Staat hans kraay daar langs t veld met ' ik voel me nu niet echt op m'n gemak hier zo kort bij de tribune'.

06-04-2023 14:27

matsko +37435

Dan moet die jankerd ook een stadionverbod krijgen

06-04-2023 14:30

campie010 +3660

Tering Sjoerd Mossou, gooit op het AD ook nog ff olie op het vuur. Nog ff en alles ligt aan Feyenoord zelf.

06-04-2023 14:27

Gyros +74359

Die moet zn nac depressie van zich afschrijven. Is een alcoholist trouwens.

06-04-2023 14:28

hassan2 +43740

Aardige puntenboxer ook die Sjoerd. Die is niet vies van een grammetje.

06-04-2023 14:31

Luuk12 +6715

Dat is zo'n kneusje die Sjoerd, vrijwel altijd nefatief over Feyenoord en hij slikt/smakt altijd fk smerig tussen elke zin die hij zegt.

06-04-2023 14:31

feyenoordgazza +4012

En waarom doet Feyenoord dat dan joh.
Juist voor jullie tv kijkertjes !!!!!

06-04-2023 14:25

Miggerd +2165

Het is allemaal de schuld van Rafaël van der Vaart die het anders niet kon zien

06-04-2023 14:24

knoepert +76073

de bloedhond

06-04-2023 14:27

JS-FR1 +17057

Ziggo en curacao sponsoren de racistische daad van Tadic. Europarcs krijgt slachtoffer geld.

Ziggo gaat failliet en Curacao trekt het sponsorschap in

06-04-2023 14:24

KMO +1634

Met Geertruida hadden we deze wedstrijd gewonnen. Die Pedersen kan er echt niks van. Pffff

06-04-2023 14:22

Gyros +74359

Heb een hekel aan hem helaas.

06-04-2023 14:23

dickievoormekaar +5713

Het lag niet aan pedersen, echt niet. Alireeza deed iets idioots bij het 1e doelpunt. 2e was ook nogal apart. De idioten hebben het verkloot en uiteraard de 7 gemiste kansen.

06-04-2023 14:44

Brutaal1908 +8967

Willem van Hanegem is woedend op relschoppers bij Feyenoord: ‘Als je voor rottigheid komt: opdonderstralen’ En zo is het WILLEM!!

06-04-2023 14:21

Jakule +2125

Realistisch scenario.
Tegen Roma gebeurt iets vergelijkbaars. UEFA schorst Feyenoord voor 1 jaar voor Europees voetbal. Geen champions league, geen extra inkomsten. Slot houdt het daarom voor gezien, samen met een aantal betere spelers. Volgend seizoen Danny Buis als trainer, de enige die het nog aandurft bij Feyenoord. Eindigen als 5e en we zijn weer terug bij hoe het eindigde onder Advocaat.
Kunnen we dit nog voorkomen of maakt het tuig onze club helemaal kapot?

06-04-2023 14:20

Egotripper +1859

Heel realistisch inderdaad

06-04-2023 14:21

FRSebbie +37675

Ben jij het Hugo Borst?

06-04-2023 14:21

dexter1908 +9612

Goed verhaal. Mag korter.

06-04-2023 14:23

filosoof12 +1965

Tja wat moet je met 'het tuig', de aansteker kwam niet van de harde kern waar ik sta, maar van vakkie Z. Probleem is dat iedereen die aansteker had kunnen gooien. Deze man was geen hooligan ofzo. Ze hadden gewoon die netten moeten plaatsen, wat denk je nou zelf dat er dan gebeurd. Dat klote ESPN zit dan weer te zeiken, pleur op joh.

06-04-2023 14:23

FR1987 +2015

Ja, ga lekker de schuld geven aan het feit dat er geen netten hangen.
Mensen moeten gewoon hun gezonde verstand gebruiken. Hou je een beetje in, wat is dit voor achterlijk gedrag

06-04-2023 14:29

filosoof12 +1965

Maar wat moet je daar mee? Natuurlijk moet je niet gooien, maar in de emotie kunnen veel mensen zich niet inhouden. Je moet kijken hoe je het kan voorkomen. En netten helpen daar bij.

06-04-2023 14:30

Bergje63 +1288

Filosoof12 de aanstekergooier is geen hooligan omdat hij op vakken Z zit.. hahaha.. Dus jij bent een hooligan omdat jij tot de harde kern behoort waar jij staat... hahaha.... wat een onzin.. Harde Kern of niet je moet je gedragen en anders opdonderen! Willem heeft altijd gelijk en jij niet!

06-04-2023 14:39

dickievoormekaar +5713

Er gooiden diverse lui. En dat is allemaal tuig. Zo simpel is het.

06-04-2023 14:46

JKTB +21206

Gelukkig wordt vak Z leeg gehouden tegen Roma en hangen er voor de andere vakken netten. Dus geen realistisch scenario. Of er moet voor de wedstrijd een vuurpijl in het oog van de keeper van Roma komen... dat zou ergens nog wel realistisch zijn. Dan kan jou scenario wel werkelijkheid worden ja.

06-04-2023 14:24

JanDeSpecht +89927

Liever 5e, tegen Emmen voetballen en lekker hamassen in de Kuip, dan mooie Champions League affiches en sportieve successen. Zonder vuurwerk en dingen op het veld gooien is er gewoon geen sfeer.

06-04-2023 14:30

frtikkieterug +6701

Heel realistisch. Zeker omdat bij PSV laatst nog een supporter het veld op liep om de keeper van Sevilla aan te vallen en ze daar alleen een tik op de vingers voor kregen

06-04-2023 14:37

Jakule +2125

Ze kijken bij de UEFA ook naar je strafblad. Dat van ons is een stuk dikker.

06-04-2023 14:41

frtikkieterug +6701

Ook met een strafblad ga je niet van 20k boete (voor iets ergers) naar 1 jaar uitsluiting europees voetbal

06-04-2023 14:44

dickievoormekaar +5713

Helemaal mee eens. En ...geen grote sponsor. We zakken ver weg .

06-04-2023 14:45

FRVDG01 +3815

Stadionverboden. Ja dat gaat helpen hoor. Not.
Gewoon taakstraf. Maar dan wel zo dat je gewoon de komende 5 jaar elke wedstrijddag kut werk mag doen. Afval scheiden. Stront scheppen. Onkruid verwijderen. Door weer en wind. Niet komen, betekent opschuiven. Herhaaldelijk niet komen, betekent omzetten naar celstraf. Enige wat gaat werken.

06-04-2023 14:19

jeffvw +1632

Als onze aanvallers net zo precies waren als diegene met die aansteker hadden we gewoon ruim gewonnen

06-04-2023 14:15

FRSebbie +37675

Denk niet dat je een wedstrijd kan winnen met drie halfies voorin.

06-04-2023 14:17

jeffvw +1632

Dat zal inderdaad lastig worden. blijkbaar heeft iedereen weleens een lucky shot

06-04-2023 14:32

Andje33 +5096

Idrissi en jahanbaks mogen van mij voorlopig wel even banken komt gvd helemaal niks uit

06-04-2023 14:15

jack.f +5029

Die Idrissi die was weer slecht en dan wil Feyenoord hem overnemen. Kunnen ze mijn er beter in zeten ik gaat wel nog een lantaarnpaal voor bij op mijn 62 jaar

06-04-2023 14:19

Andje33 +5096

Mogen van mij allebij oprotten

06-04-2023 14:25

Miggerd +2165

Balletje op de paal had er zomaar ingevlogen. Dan had jij hem weet staan pijpen

06-04-2023 14:25

Andje33 +5096

Laat je vriendin mij wel pijpen

06-04-2023 14:26

Miggerd +2165

Mijn vrouw houdt niet zo van kleine piemels

07-04-2023 08:48

Bati +39531

Geweldige assist weer van Jahanbakhsh, de zoveelste al.
020 uit ook al en Fortuna uit, kan wel ff doorgaan.

06-04-2023 14:39

Andje33 +5096

Klopt maar ik vind gewoon dat hij te weinig kwaliteiten heeft ma goed ieder zijn eigen mening

06-04-2023 14:46
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties